US thema's kun je alleen gebruiken op je US account. Switch je naar een andere account is het locked.bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:27:
[...]
Raar. Ik kan US thema's gewoon gebruiken. Ik vind dat hartje persoonlijk wel een beetje gay.
Ik heb nu die dynamische van TLoU (ik weet het: je verwacht het niet). Die en die van Transistor vind ik het vetst.
Verwijderd
Zijn de witte varianten 1216 versie pricewatch: Sony PlayStation 4 500GB Wit. Weten jullie misschien ook hoe je er achter kan komen dat je de 1216 versie besteld?
Contact zoeken met de verkoper en dit vragen?Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:14:
Zijn de witte varianten 1216 versie pricewatch: Sony PlayStation 4 500GB Wit. Weten jullie misschien ook hoe je er achter kan komen dat je de 1216 versie besteld?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die Transistor heb ik uit de US store en gebruik ik op mijn EU account.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:36:
[...]
US thema's kun je alleen gebruiken op je US account. Switch je naar een andere account is het locked.
Verwijderd
Hoe dan? Er komt standaard een slotje op.bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:54:
[...]
Die Transistor heb ik uit de US store en gebruik ik op mijn EU account.
Nee hoor? Straks zeg je nog dat je US games ook alleen kan gebruiken op je US accountVerwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:36:
[...]
US thema's kun je alleen gebruiken op je US account. Switch je naar een andere account is het locked.

Je kan thema's (net als games en apps) van de ene account gebruiken op je andere account, MITS je de PS4 als primary activeert met dat account.
Ik denk dat die Heroes thema niet in de EU Store komt, omdat het een pre-order bonus is. In de US Store betaal je direct je pre-order en kan je niet het niet zomaar annuleren (contact opnemen via helpdesk en hopen op een restitutie op je account, maar Sony mag dit weigeren en is dus hit or mis). De EU Store rekent de pre-order pas op release af. Dan zou je namelijk de thema pre-order bonus gewoon krijgen, game cancelen en heb je je thema gewoon alsnog. Dit lijkt mij de logische verklaring dat je via de US Store de pre-order thema wel krijgt (annulering niet mogelijk) en bij de EU Store niet krijgt (annulering mogelijk).
[ Voor 40% gewijzigd door ASNNetworks op 01-11-2015 19:14 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Het is een thema dat voor iedereen beschikbaar is, niks pre-order en of al dat ander vooraf betalen geneuzel. En nee, apps en games zijn twee totaal verschillende dingen, als je het onderscheid daarvan niet in ziet heb je wellicht een bril nodigASNNetworks schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:11:
[...]
Nee hoor? Straks zeg je nog dat je US games ook alleen kan gebruiken op je US account![]()
![]()
Je kan thema's (net als games en apps) van de ene account gebruiken op je andere account, MITS je de PS4 als primary activeert met dat account.
Ik denk dat die Heroes thema niet in de EU Store komt, omdat het een pre-order bonus is. In de US Store betaal je direct je pre-order en kan je niet het niet zomaar annuleren (contact opnemen via helpdesk en hopen op een restitutie op je account, maar Sony mag dit weigeren en is dus hit or mis). De EU Store rekent de pre-order pas op release af. Dan zou je namelijk de thema pre-order bonus gewoon krijgen, game cancelen en heb je je thema gewoon alsnog. Dit lijkt mij de logische verklaring dat je via de US Store de pre-order thema wel krijgt (annulering niet mogelijk) en bij de EU Store niet krijgt (annulering mogelijk).

Ik was overigens in de veronderstelling dat je maar een account primary kon maken. Blijkbaar kan dat op meerdere, nu werkt het inderdaad wel.
Denk dat jij eerder een bril nodig hebtVerwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:44:
[...]
Het is een thema dat voor iedereen beschikbaar is, niks pre-order en of al dat ander vooraf betalen geneuzel. En nee, apps en games zijn twee totaal verschillende dingen, als je het onderscheid daarvan niet in ziet heb je wellicht een bril nodig![]()
![]()
.
Ik was overigens in de veronderstelling dat je maar een account primary kon maken. Blijkbaar kan dat op meerdere, nu werkt het inderdaad wel.

Daarnaast zie ik in de video over de de thema staan dat het om een pre-order theme gaat, dan is het logisch dat ik ervanuit ga dat het een pre-order bonus is lijkt me.... ?
[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 01-11-2015 20:01 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
De Bloodborne DLC staat in de store. Twee tientjes.
Stond ie inderdaad al even heb hem paar dagen terug gepreorderd laat maar komen !bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:25:
Die gaat in de pre-order
.
[ Voor 5% gewijzigd door Conscience NL op 01-11-2015 21:46 ]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Verwijderd
Niet zo aanvallend aub, en bij deze genoeg over dit onderwerp
[ Voor 102% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2015 22:37 ]
Zie vorige edit
[ Voor 103% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2015 22:39 ]
Offtopic
[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2015 22:40 ]
Offtopic
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 02-11-2015 22:41 ]
Klopt.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:32:
[...]
Ik zeg dat je maar één console op primair kan zetten maar dat je voor elk account afzonderlijk dit in het menu apart moet instellen.
Dus je kan wel content (games, apps, thema's) delen.Anders kun je geen content delen en zul je dus een slotje blijven zien.
Het was onduidelijk waarom een thema van het ene account niet bruikbaar was voor het andere account. Het uitleen-account moet daarvoor die PlayStation als primaire PS4 ingesteld hebben staan.Het enige wat onduidelijk was was de vraag of dit op meerdere account ingesteld kon worden. Achteraf gezien wel.
Je kan dat ook voor de andere accounts instellen, maar dat doet er niet toe.
Je krijgt de nuketown map er ook bij wanneer je hem op de eerste dag aanschaft.Nieuwevolger schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:12:
[...]
Het is pas kansloos dat je hem krijgt alleen bij pre order en dat mensen hem daarvoor gaan pre orderen.
Klinkt best wel aan de prijs, of zit er enorm veel content bij?bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:25:
Beetje misleidend dan dat er op het doosje staat "pre-order and get the Nuketown map".donvalentino schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:39:
[...]
Je krijgt de nuketown map er ook bij wanneer je hem op de eerste dag aanschaft.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
pre-orderen? doen mensen dat nog steeds? 
kijk een LE pre-orderen is nog ok, maar voor de rest doe je mee met de buggy game release

kijk een LE pre-orderen is nog ok, maar voor de rest doe je mee met de buggy game release
nothing stops this train
De hele term slaat sowieso eigenlijk nergens op. Je bestelt een bestelling. Het klinkt alleen ontzettend hip en toegewijdKol Nedra schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:59:
pre-orderen? doen mensen dat nog steeds?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Volgens mij is het gewoon dezelfde batch.dvdkiwi schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:44:
[...]
Beetje misleidend dan dat er op het doosje staat "pre-order and get the Nuketown map".
Dus de pre-orders en de 1e die direct in de winkel liggen.
Enfin, laten we niet weer de pre-order discussie voeren
niet??
maar het is wel zo ^^
nothing stops this train
Ik ga denk ik in de openingspost een hoofstuk wijden aan hoe je meerdere accounts gebruikt op de PS4 zodat je content kunt delen onder deze accounts. Is blijkbaar nog wat onduidelijkheid over. Kunnen jullie er ook mooi naar verwijzen.
En ik ben een beetje klaar met dat kinderachtige 'gediscussier' hier op tweakers. We zijn FOK niet... dat hele 'wellus nietus' en met het vingertje wijzen 'dat de ander niet kan lezen' mag van mij echt ophouden. Accepteer dat iedereen hier een mening heeft en probeer zelf op te maken uit wat iemand probeert te vertellen.
Preorder discussie hetzelfde: ga er alsjeblieft niet meer op in.
En ik ben een beetje klaar met dat kinderachtige 'gediscussier' hier op tweakers. We zijn FOK niet... dat hele 'wellus nietus' en met het vingertje wijzen 'dat de ander niet kan lezen' mag van mij echt ophouden. Accepteer dat iedereen hier een mening heeft en probeer zelf op te maken uit wat iemand probeert te vertellen.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Fijns! Ik ben namelijk nog steeds bezig met een PSN account en ben hier wel nieuwsgierig naar.Jeroenimoes schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:37:
Ik ga denk ik in de openingspost een hoofstuk wijden aan hoe je meerdere accounts gebruikt op de PS4 zodat je content kunt delen onder deze accounts. Is blijkbaar nog wat onduidelijkheid over. Kunnen jullie er ook mooi naar verwijzen.
Zijn deze opzetstukken 1 van de betere? Zijn er nog andere aan te raden?
http://www.bol.com/nl/p/h...en-ps4/9200000020906866/#
Ik gebruik hier de lage van. Bevalt prima!Aws schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:55:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Moeten deze opzetstukjes over de orginele van sony of kunen deze ook direct op het pookje?Aws schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:55:
Het rubber van mijn controller is namelijk gescheurd. Maar om nou een heel nieuw controller te gaan kopen van €60 Euro (gaat me iets te ver)
Misschien toch ook eens een keer opzetstukjes aanschaffen. Hoor er veel goede verhalen over hier.
Ik heb dezelfde opzetstukjes. Net als bij jouw controller was ook het rubber van 1 van de pookjes gescheurd. Deze opzetstukjes schuif je over de bestaande pookjes. Je hoeft dus niet te schroeven, sleutelen, boren, lijmen, kitten, ...muhda schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:42:
[...]
Moeten deze opzetstukjes over de orginele van sony of kunen deze ook direct op het pookje?
Het rubber van mijn controller is namelijk gescheurd. Maar om nou een heel nieuw controller te gaan kopen van €60 Euro (gaat me iets te ver)
Zelf gebruik ik de lage opzetstukjes. Werken prima.
PSN ID: MrMichel_75
Waarom dan niet voor 4 euro meer, Kontrol Freeks halen bij Game Mania.Aws schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:55:
Heb je iig beetje kwaliteit, vind die hama opzet stukken zo lelijk.
Na het uitspelen van Unmechanical (helaas nogal kort) ben ik nu The Bridge aan het spelen. Is me nooit eerder opgevallen maar erg originele game
Binnenkort begin ik aan The Talos Principle.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb een Xbox One Stickies op mijn ps4 controllers gezet, werkt heerlijkAws schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:55:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik heb ook die lage Hama opzet dingen op mijn controllers. Gewoon over het scheurtje heen gedaan en werkt als een trein!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Nog even in navolging op de "gratis" thema's die Dennis postte (waarvoor bedacht, Dennis): het dynamische thema van Until Dawn zou eigenlik alleen beschikbaar zijn als je het spel had. Nu kreeg ik echter een mailtje van Sony ter ere van Halloween, en als je via die knop het thema download werkt het ook zonder het spel.
Ik zou zeggen kij er even naar, het is best een aardige.
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Ik gebruik sinds kort: deze van Gioteck, wel even wennen maar zeker niet slecht.Aws schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:55:
Accounts en content delen:Geteisem schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:39:
[...]
Fijns! Ik ben namelijk nog steeds bezig met een PSN account en ben hier wel nieuwsgierig naar.
http://gathering.tweakers...ssage/45019438#osaccounts
[ Voor 51% gewijzigd door Geronimous op 02-11-2015 16:46 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja uur of 8 ben je ermee bezig. Best netjes.Niku schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:43:
[...]
Klinkt best wel aan de prijs, of zit er enorm veel content bij?
Vier Euro meer en dan heb je maar 1 setje. En kwaliteit heeft weinig met uiterlijk te maken. Als ik speel, is het donker. Zal me echt boeien hoe mijn controller eruitziet.Albinoraptor schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:54:
[...]
Waarom dan niet voor 4 euro meer, Kontrol Freeks halen bij Game Mania.
Heb je iig beetje kwaliteit, vind die hama opzet stukken zo lelijk.
Ik gebruik overigens al sinds de release die allerhoogste van Hama. Ik kan niet meer zonder en ze zitten nog perfect.
Verrek, je hebt gelijk. Even de mail weer opgezocht en gelijk gedownload. Kon allemaal zonder problemen, zelfs als je de game niet hebt.DrWoetR schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:16:
Nog even in navolging op de "gratis" thema's die Dennis postte (waarvoor bedacht, Dennis): het dynamische thema van Until Dawn zou eigenlik alleen beschikbaar zijn als je het spel had. Nu kreeg ik echter een mailtje van Sony ter ere van Halloween, en als je via die knop het thema download werkt het ook zonder het spel.
Shikata ga nai.
Ik heb De assassins creed bundel 1tb gekocht bij Wehkamp en heb versie cuh 1216b.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:14:
Alle bundels met spellen die nu gereleased worden hebben de nieuwe versie PS4
Hier heb ik echt heel veel zin in! De gameplay trailers zien er echt tof uit. Maar goed denk dat we nog wel even geduld moeten hebben.
The Talos Principle ziet er idd ook geinig uit. Beetje Mist achtige puzzle game. Lijkt alleen weinig herspeelbaarheid te hebben, dus wacht ik even op een leuke aanbieding.Exirion schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:55:
Na het uitspelen van Unmechanical (helaas nogal kort) ben ik nu The Bridge aan het spelen. Is me nooit eerder opgevallen maar erg originele gameBinnenkort begin ik aan The Talos Principle.
Zelfde geldt voor The Vanishing of Ethan Carter en Everyone's gone to the Raptor.
Een andere aanrader: The Swapper (video).
Goede toevoeging. Misschien kan je het nog aanvullen met het punt dat microDLC niet wordt gedeeld tussen accounts. Een season pass dus wel, maar een gun-camo niet.Jeroenimoes schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:39:
[...]
Accounts en content delen:
http://gathering.tweakers...ssage/45019438#osaccounts
En een klein tikfoutje in de eerste zin van het rode stukje.
[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 03-11-2015 09:23 ]
Toffe game, leuke sfeer. Alleen beetje makkelijk.Exirion schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:55:
Na het uitspelen van Unmechanical (helaas nogal kort)
Mannen, help! Nadat mijn PS4 in de zomer stof heeft zitten happen ben ik van plan hem weer in de winter te laten blazen. Dus ik zoek wat nieuwe avontuur spellen om de winter door te komen. Mijn lijstje tot nu toe:
AC Unity of Syndicate (Brotherhood was mijn laatste, ernorm van genoten).
Far Cry 4 (3 heb ik nooit gespeeld, dus daar zit wel wat potentieel plezier in heb ik vernomen).
The Last of Us Remastered
The Witcher 3: Wild Hunt
Unity is tweedehands een stuk goedkoper. Heeft Syndicate veel meerwaarde boven Unity?
Welke van de vier spellen staan bovenaan jullie lijstje? Denk namelijk niet dat ik de tijd heb om alle 4 de spellen uit te spelen in de winter
Far Cry 4 (3 heb ik nooit gespeeld, dus daar zit wel wat potentieel plezier in heb ik vernomen).
Unity is tweedehands een stuk goedkoper. Heeft Syndicate veel meerwaarde boven Unity?
Welke van de vier spellen staan bovenaan jullie lijstje? Denk namelijk niet dat ik de tijd heb om alle 4 de spellen uit te spelen in de winter
Ik kan alleen oordelen over The Last Of Us aangezien dat de enige game is die ik tot nu toe heb uitgespeeld maar het is echt een pareltje. Zowel de main story als de DLC vond ik heel erg goed, beter bijvoorbeeld dan de Uncharted reeks. Ik hou zelf wel van een beetje lineaire gameplay dus wat dat betreft kan je TLOU niet zo goed vergelijken met bijvoorbeeld The Witcher. Als je een hele winter zoet wilt zijn dan kan je daar misschien beter voor gaanDaan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
Mannen, help! Nadat mijn PS4 in de zomer stof heeft zitten happen ben ik van plan hem weer in de winter te laten blazen. Dus ik zoek wat nieuwe avontuur spellen om de winter door te komen. Mijn lijstje tot nu toe:
Als je van grootschalige RPG's houdt met tonnen aan content, dan kan je niet vel mis doen met The Witcher. Unity was een teleurstelling, maar Syndicate is naar mijn mening al een stuk beter. Far Cry 4 zit verrassend vol met actie en degelijke gameplay.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar TLOU:R, een absoluut meesterwerk en een game die je zeker niet mag missen. De drie andere games zijn natuurlijk wel een stuk grootschaliger.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar TLOU:R, een absoluut meesterwerk en een game die je zeker niet mag missen. De drie andere games zijn natuurlijk wel een stuk grootschaliger.
TLOU moet je ooit gespeeld hebben. Beste game van de vorige generatie, zou met die beginnen.Daan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
Koop gewoon The Witcher 3 en Last of us op MP, dan heb je 2 parels van games voor de prijs van 1!Daan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
TW3 en TLOU, zonder twijfel. TLOU supergame. TW3 mega veel content.Daan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
Die Ubisoft games zijn allemaal hetzelfde in een ander jasje.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Het punt is dat ik Far Cry nog nooit heb gespeeld, dat is dus een nieuw jasje voor mij. AC is weinig aan veranderd hoor ik, die is dus al van het lijstje af.Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:00:
[...]
TW3 en TLOU, zonder twijfel. TLOU supergame. TW3 mega veel content.
Die Ubisoft games zijn allemaal hetzelfde in een ander jasje.
Bedankt voor alle antwoorden!
Voor de mensen met een klein budget: http://www.miniinthebox.c...-controller_p2700120.htmlWinkiller schreef op maandag 02 november 2015 @ 15:26:
[...]
Ik gebruik sinds kort: deze van Gioteck, wel even wennen maar zeker niet slecht.
Fijne grip, maakt de hoogte niet veel groter en 4 kleuren beschikbaar.
Als ik je nog iets anders aan mag raden: Dragon Age: InquisitionDaan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:01:
[...]
Het punt is dat ik Far Cry nog nooit heb gespeeld, dat is dus een nieuw jasje voor mij. AC is weinig aan veranderd hoor ik, die is dus al van het lijstje af.
Bedankt voor alle antwoorden!
Zo net nog even Wolfenstein Old Blood gekocht voor dat sale voorbij is
heb vorige (volledige game) op pc gespeeld ben er wel benieuwd naar.
Heb ze maar besteld, ben benieuwd hoeveel het uitmaakt wel of geen grips op de controller.ToFast schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:12:
[...]
Voor de mensen met een klein budget: http://www.miniinthebox.c...-controller_p2700120.html
Ja, die heb ik vorig jaar gespeeld toen ie net uit was. Erg gaaf
Klopt, je speelt er vlot doorheen. Limbo was ook niet echt moeilijk. Bij een paar puzzels in The Swapper was het wat langer nadenken.Niku schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:36:
Toffe game, leuke sfeer. Alleen beetje makkelijk.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Puzzels in The Swapper waren erg lastig af en toe zelfs.Exirion schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:23:
[...]
Ja, die heb ik vorig jaar gespeeld toen ie net uit was. Erg gaaf
[...]
Klopt, je speelt er vlot doorheen. Limbo was ook niet echt moeilijk. Bij een paar puzzels in The Swapper was het wat langer nadenken.
Top, net besteld!ToFast schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:12:
[...]
Voor de mensen met een klein budget: http://www.miniinthebox.c...-controller_p2700120.html
Ja, als ik het me goed herinner waren er 2 puzzels waar je het heel precies moest uitkienen en daar heb ik wel een tijdje naar zitten staren voordat ik alle clones op de goeie plek had staan.Niku schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:33:
Puzzels in The Swapper waren erg lastig af en toe zelfs.
Ik had Far Cry 3 ook niet gespeeld en vond FC4 erg matig. Sterker nog, die ligt nog steeds ergens half uitgespeeld in een kast.Daan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
Mocht je iets soortgelijks zoeken, zou ik voor Dying Light gaan. Co-op is geweldig in die game, maar ook in je eentje is het vermakelijk.
de nieuwe need for speeds krijgt 8 en van de nederlandse sites. maar sites als ign geven maar een magere 6.3. het is kort om niet de reboot die we hoopte dat het was.
Op Gamerankings staat ie nu op een 7.4 (na 9 reviews), dat is nog wel oké. Vreemd genoeg staat de Xbone versie op een 6.3 na 8 reviews. Niet super dus inderdaad.Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:55:
de nieuwe need for speeds krijgt 8 en van de nederlandse sites. maar sites als ign geven maar een magere 6.3. het is kort om niet de reboot die we hoopte dat het was.
Dat is een kwestie van smaak. Ik vond FC4 dan weer meer dan vermakelijk!Lapras schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:54:
[...]
Ik had Far Cry 3 ook niet gespeeld en vond FC4 erg matig. Sterker nog, die ligt nog steeds ergens half uitgespeeld in een kast.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Tja, na de beta vond ik het ook niet veel meer waard dan een 6,5. NFS viel me erg tegen.Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:55:
Far Cry 4 heb ik me ook uitstekend mee vermaakt inderdaad
Ik zie Metal Gear Solid V maar heel weinig voorbij komen hier ? Dat is toch ook een dijk van een game
Ik zie Metal Gear Solid V maar heel weinig voorbij komen hier ? Dat is toch ook een dijk van een game
Grappig, ik heb juist helemaal niks met Metal Gear games...
Absoluut! Ik moest wennen aan de andere opzet t.o.v. vorige MGS games maar nu ik een beetje door heb wat het spel probeert te doen is het fantastisch. Een soort open world sneak playground waarbij de missies (wat mij betreft) niet heel speciaal zijn maar de mogelijke oplossingen en het plezier van spelen is juist super. Verder zit er ook erg veel content in de game.cardwizard schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:44:
Far Cry 4 heb ik me ook uitstekend mee vermaakt inderdaad
Same here.Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:49:
Grappig, ik heb juist helemaal niks met Metal Gear games...
er zijn nu al heel wat beelden van Fallout 4 online en ik moet zeggen de game ziet er wel een beetje uit als een opgepoetste ps3 game. hopelijk maakt bethesda dit goed door de game aardig bug vrij te houden.
Ik verwacht sowieso niet zoveel van Fallout 4 eigenlijk. Volgens mij wordt het de flop van 2015.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Waarop baseer je dat dan?Voxalizer schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:55:
Ik verwacht sowieso niet zoveel van Fallout 4 eigenlijk. Volgens mij wordt het de flop van 2015.
dat wil ik nou ook weer niet zeggen... misschien houd het de game om 10en te krijgen, maar verwacht overal wel dat er dikke 9's worden uitgedeeld. maandag komen de eerste reviews online, ik ben heel die week vrij dus ik ga m'n uren zekers wel pakken.
trouwens misschien heeft fallout wel zulke slechte graphics om pop ups te verkomen en voor een grotere kijk afstand. beide zijn bij the witcher 3 behoorlijk aanwezig.
trouwens misschien heeft fallout wel zulke slechte graphics om pop ups te verkomen en voor een grotere kijk afstand. beide zijn bij the witcher 3 behoorlijk aanwezig.
[ Voor 25% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-11-2015 12:23 ]
Op mijn glazen bol.
*kuch* Reviewcode *kuch*
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
PlayStation Europe
In-ear Stereo Headset for PS4 launches in December, with noise-cancelling AudioShield tech:
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785
In-ear Stereo Headset for PS4 launches in December, with noise-cancelling AudioShield tech:

Featuring a built-in microphone and noise-reducing AudioShield technology, it will be available soon from £77.99/€89.99 RRP.Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:29:
PlayStation Europe
[afbeelding]
De. Tering.
WTFNiku schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:30:
[...]
Featuring a built-in microphone and noise-reducing AudioShield technology, it will be available soon from £77.99/€89.99 RRP.
De. Tering.
Kun je beter gewoon de Gold headset kopen.
Verwijderd
Ik heb nu een Sony earbud koptelefoon (bekabeld)Niku schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:30:
Featuring a built-in microphone and noise-reducing AudioShield technology, it will be available soon from £77.99/€89.99 RRP.
De. Tering.
Chatten doe ik via de PlayStation camera.
Werkt heerlijk tot nu toe.
Allemaal prima games! The Las of Us is zo'n beetje het must-have spel. Far Cry 4 is een prima shooter waar ik veel lol aan heb beleefd (heb 3 ook nooit gespeeld). AC Unity eveneens, en heb me nooit zo enorm gestoord aan de 'spelbrekende' pop-in en framerates... is ook grotendeels gefixt. De sfeer is subliem (tip: zet de voice acting op Frans en ondertiteling aan, nog betere immersie in het oude Parijs). Syndicate is een voortbouwing op Unity - althans dat gevoel heb ik. Ik pik hem niet direct op in ieder geval, is erg vroeg na Unity en heb deze nog niet helemaal gecomplete. The Witcher zelf ook nog niet opgepikt, maar schijnt ook subliem te zijn.Daan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
Verder zou ik er Fallout 4 aanplakken deze maand, ultieme avonturengame. Metal Gear Solid is ook te classificeren als adventure... soortvan..
Ik denk dat je met al deze games ook wel al een jaar kunt vullen al, als je ze helemaal doorlopt
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
jep randapparatuur van de playstation mag altijd wel wat kosten....
Het is dat ze al een prijsindicatie hebben afgegeven voor PS VR, maar anders zou ik daarvoor mijn hart vasthouden, na het aanhoren van €90 voor een setje bekabelde stereo ear-buds....Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:35:
jep randapparatuur van de playstation mag altijd wel wat kosten....
het is sony z'n tactiek, de ps4 goedkoop aanbieden om markt aandeel te winnen. vervolgens dure randapparatuur erbij verkopen, zoals de controller of een afstandbediening, sony is sowieso geen goedkoop merk. ach mag niet denken hoeveel het wel niet had gekost als apple een console zou maken.
de prijs van ps vr 350-400 euro is ook weer niet zo heel gek, als je kijkt hoeveel wat voor techniek erin zit en hoeveel de oude cinema brillen van sony kosten (1000 euro). voor meer krijgt sony de ps vr ook niet aan de man.
de prijs van ps vr 350-400 euro is ook weer niet zo heel gek, als je kijkt hoeveel wat voor techniek erin zit en hoeveel de oude cinema brillen van sony kosten (1000 euro). voor meer krijgt sony de ps vr ook niet aan de man.
[ Voor 28% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-11-2015 12:54 ]
Meeste dingen kan ik gewoon negeren, enige wat me 'dwars' zit is de prijs van de controller.Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:51:
het is sony z'n tactiek, de ps4 goedkoop aanbieden om markt aandeel te winnen. vervolgens dure randapparatuur erbij verkopen, zoals de controller of een afstandbediening, sony is sowieso geen goedkoop merk. ach mag niet denken hoeveel het wel niet had gekost als apple een console zou maken.
ik heb ook maar 1 controller, mede omdat split screen aan het uit sterven is en anders nemen m'n vrienden wel een controller van huis mee.
edit; die oordopjes zijn wel sound canceling of hoe je dat ook mag noemen. betekend dat de oordopjes geluid van de omgeving afweert. wil je normale souns canceling oordopjes dan zit je in de zelfde prijs klasse.
edit; die oordopjes zijn wel sound canceling of hoe je dat ook mag noemen. betekend dat de oordopjes geluid van de omgeving afweert. wil je normale souns canceling oordopjes dan zit je in de zelfde prijs klasse.
[ Voor 43% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-11-2015 13:04 ]
Belachelijke prijs voor die earbuds zeg....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ben ik met je eens, maar als ik geen prijsindicatie wist en ik zag deze earbuds langskomen voor €90, dan zou een prijs van €900 voor de VR me ook niet verbazen...Nieuwevolger schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:51:
de prijs van ps vr 350-400 euro is ook weer niet zo heel gek, als je kijkt hoeveel wat voor techniek erin zit
Prijs van de earbuds is gewoon helemaal uit verhouding, slaat nergens op. Zou ze nog wel overwegen (mits goedkoper), want het is een stuk minder clunky dan de Gold headset op mijn hoofd (zeker in combinatie met de VR over een half jaar).
Waarom? Zijn twee verschillende producten.Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:31:
[...]
WTF
Kun je beter gewoon de Gold headset kopen.
Niet overheen lezen dat het Noise Cancelling oortjes zijn. Dat is best indrukwekkende techniek en niet goedkoop.
Klopt, maar dan vind ik het nog veel geld. Zou het wel eens willen uitproberen hoeveel noise ze echt cancellen. Imo werkt een headset daarvoor gewoon beter. Plus hij is draadloos.Kashika schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:09:
[...]
Waarom? Zijn twee verschillende producten.
Niet overheen lezen dat het Noise Cancelling oortjes zijn. Dat is best indrukwekkende techniek en niet goedkoop.
Noise cancellation kan goed werken hoor, en is gemiddeld genomen duurder dan dit setje.
Het kan zeker goed werken, en is ook erg relaxed. Maar dan is het meestal een headset die je hele oor bedekt.
Daarom ben ik benieuwd hoe het bij deze in ear set in het echt is.
dit kunnen ook goedkopere varianten zijn die sony mee geeft bij hun xperiza z serie, dan cancellen de oordopjes het geluid niet maar de smarthphone zelf. kan me ook niet voorstellen dat deze net zo goed werken als je 200 euro varianten die sony verkoopt.
Ach, Beats en Apple verkopen koptelefoons etc voor belachelijke prijzen met prut kwaliteit. Als zij het kunnen, waarom Sony dan niet. Zolang mensen het betalen is het niet belachelijk, maar gewoon vraag & aanbod.On_E schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:02:
Belachelijke prijs voor die earbuds zeg....
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
jep en van die swaggies die denken dat het nog de beste kwaliteit ook is. enigste reden dat merken als dr dre en apple zo inmens veel verdienen omdat het sociaal geaccepteerd is en je word niet gek aangekeken als het hebt. zelfde eigenlijk ook met merk kleding, maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.corset schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:25:
[...]
Ach, Beats en Apple verkopen koptelefoons etc voor belachelijke prijzen met prut kwaliteit. Als zij het kunnen, waarom Sony dan niet. Zolang mensen het betalen is het niet belachelijk, maar gewoon vraag & aanbod.
Ik zou de volgende volgorde doen (gebaseerd op mijn belevenisDaan87423 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
1. The witcher 3. (40 uur, campaign only)
2. The last of us (15 uur? campaign)
3. Far Cry 4 (of 3, persoonlijk lijkt 3 me gaver maar heb beide nooit gespeeld omdat ik niets met de setting heb, 25 uur campaign?)
4. AC Syndicate, ik denk dat de nieuwe het geld wel waard is.
Verder kan ik Metro ten zeerste aanraden en de Nathan drake collection (indien je de 1e 3 delen nooit gespeeld hebt
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Je kunt ook een hoofdtelefoon kopen met noise cancelling. Zijn gemiddeld iets van 300 euro.Scrisissszzz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:16:
Het kan zeker goed werken, en is ook erg relaxed. Maar dan is het meestal een headset die je hele oor bedekt.
Ik heb er eentje van Sony, werkt best prettig.
Thanks voor alle uitgebreide antwoorden! Vanavond eens langs de Media Markt om Far Cry 4 te scoren voor €18,- (lokale actie). TLOU;R probeer ik ondertussen te scoren via V&A of Marktplaats.Jeroenimoes schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:35:
[...]
Allemaal prima games! The Las of Us is zo'n beetje het must-have spel. Far Cry 4 is een prima shooter waar ik veel lol aan heb beleefd (heb 3 ook nooit gespeeld). AC Unity eveneens, en heb me nooit zo enorm gestoord aan de 'spelbrekende' pop-in en framerates... is ook grotendeels gefixt. De sfeer is subliem (tip: zet de voice acting op Frans en ondertiteling aan, nog betere immersie in het oude Parijs). Syndicate is een voortbouwing op Unity - althans dat gevoel heb ik. Ik pik hem niet direct op in ieder geval, is erg vroeg na Unity en heb deze nog niet helemaal gecomplete. The Witcher zelf ook nog niet opgepikt, maar schijnt ook subliem te zijn.
Verder zou ik er Fallout 4 aanplakken deze maand, ultieme avonturengame. Metal Gear Solid is ook te classificeren als adventure... soortvan..Je kunt de proloog spelen, kijken of je dat iets vind.
Ik denk dat je met al deze games ook wel al een jaar kunt vullen al, als je ze helemaal doorlopt
Nog steeds aan het twijfelen over AC Unity of Syndicate (of beide niet). Ach, eerst maar eens de eerste 2 spellen zien uit te spelen. Nogmaals bedankt!
Maal 3, je wilt die game sowieso twee keer spelen. En daarna wil je hem nog op survivor + spelen
Volgens mij was een playtrough ook langer dan 15uur.
Ik heb er volgens mij veel meer tijd aan moeten spenderen.
Eerder 25-30uur voor de eerste playtrough.
Ik heb er volgens mij veel meer tijd aan moeten spenderen.
Eerder 25-30uur voor de eerste playtrough.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link