ik heb ze hier zojuist ook vervangen in mijn pauze @ workralph075 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
De pookjes heel snel ontvangen uit China (7 dagen) en gisteren bezig geweest met het vervangen van de pookjes op de eerste controller. Zoonlief vond het wel verstandig om eerst mijn eigen controller te doen...
Het viel nog best tegen om de controller goed open te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt. Dit YT-filmpje was wel een prettig voorbeeld om te volgen:
[video]
Na (redelijk) wat geklooi is het uiteindelijk prima gelukt:
[afbeelding]
Zoonlief heeft nu voldoende vertrouwen om zijn controller ook te laten verbouwen, dus vanavond ga ik met de tweede controller (en de goudkleurige thumbsticks) aan de slag.
Het zilverkleurige accent vind ik persoonlijk erg geslaagd. Misschien eens kijken of ik andere buttons ook in zilverkleur kan vinden, om de controller verder te customizen...
Het goudkleurige vind ik een stuk minder.... maar ja, dan had ik mijn zoon beter niet zelf een kleur moeten laten uitzoeken...![]()

zelfs met het terugplaatsen van de R2 knop incl. veertje was het supersimpel en binnen een kwartiertje gefixt
[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 30-10-2015 18:15 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay