Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:44

Yucko

One clown to rule them all !

ralph075 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:17:
[...]

De pookjes heel snel ontvangen uit China (7 dagen) en gisteren bezig geweest met het vervangen van de pookjes op de eerste controller. Zoonlief vond het wel verstandig om eerst mijn eigen controller te doen... :P

Het viel nog best tegen om de controller goed open te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt. Dit YT-filmpje was wel een prettig voorbeeld om te volgen:
[video]
Na (redelijk) wat geklooi is het uiteindelijk prima gelukt:

[afbeelding]

Zoonlief heeft nu voldoende vertrouwen om zijn controller ook te laten verbouwen, dus vanavond ga ik met de tweede controller (en de goudkleurige thumbsticks) aan de slag.

Het zilverkleurige accent vind ik persoonlijk erg geslaagd. Misschien eens kijken of ik andere buttons ook in zilverkleur kan vinden, om de controller verder te customizen... 8)
Het goudkleurige vind ik een stuk minder.... maar ja, dan had ik mijn zoon beter niet zelf een kleur moeten laten uitzoeken... 8)7
ik heb ze hier zojuist ook vervangen in mijn pauze @ work

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/ps4controller_thumb.png

zelfs met het terugplaatsen van de R2 knop incl. veertje was het supersimpel en binnen een kwartiertje gefixt 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 30-10-2015 18:15 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here’s what you can get your hands on come 3rd November:

■The Walking Dead Season 2 (PS4)
■Magicka 2 (PS4)
■Dragon Fin Soup (PS4, PS Vita, PS3)
■Mass Effect 2 (PS3)
■Beyond Good and Evil (PS3)
■inviZimals (PS Vita)

Bron: http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevreden over de plus games van november, jammer genoeg season 2 al op youtube gezien bij lekker spelen. Maar ben straks sowieso te druk met fallout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:20:
Here’s what you can get your hands on come 3rd November:

■The Walking Dead Season 2 (PS4)
■Magicka 2 (PS4)
■Dragon Fin Soup (PS4, PS Vita, PS3)
■Mass Effect 2 (PS3)
■Beyond Good and Evil (PS3)
■inviZimals (PS Vita)

Bron: http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
Matig weer hoor. Hoop toch dat er eens een keer een knap spel bij psplus komt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Yucko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:12:
[...]

ik heb ze hier zojuist ook vervangen in mijn pauze @ work

[afbeelding]

zelfs met het terugplaatsen van de R2 knop incl. veertje was het supersimpel en binnen een kwartiertje gefixt 8)
Gisteravond de tweede controller gedaan, dat ging een heel stuk vlotter dan de eerste :) (nu zonder knoppen te morsen, dat ging mis bij de eerste :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warcow schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

Ik ben misschien een laffe herder maar vond Soma wel vrij scary zelf. Is maar net wat je wel/niet eng vind, Silent Hill heb ik er bijvoorbeeld veel minder last van. Kijk wel erg uit naar de CV van Oculus Rift, daarop horror spellen spelen lijkt mij echt erg vet.
Bij Outlast poepte ik in mijn broek. Dus hopelijk is het minder erg dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:22

Niku

Alagaesii

Erik-1980 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:48:
[...]

Matig weer hoor. Hoop toch dat er eens een keer een knap spel bij psplus komt......
Om maar (weer) eens een positief tegengeluid te laten horen: ik ben wederom tevreden. Magicka lijkt me erg tof en ook met The Walking Dead ga ik me wel een tijdje vermaken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat is er matig aan the walking dead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toevallig The Walking Dead seizoen 1 op de Xbox One gratis via Games for Gold.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

Wat is er matig aan the walking dead?
Inderdaad...
Snap het ook niet helemaal...

Walking dead season 1+2 staan beide in mijn top5 beste games op de ps4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het geluid dat uit de 3.5 jack van de ps4 controller komt ontzettend zacht, ook is er amper een bass op te horen. Best triest.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

Inderdaad...
Snap het ook niet helemaal...

Walking dead season 1+2 staan beide in mijn top5 beste games op de ps4...
is dit spel gebaseerd op de serie?
daarnaast natuurlijk wel een beetje onhandig dat we 2 krijgen. ben je sort of genoodzaakt om deel 1 ook aan te schaffen lijkt me?

is dit btw een telltale game? (dus voornamelijk kijken en af en toe een button drukken / keuze maken? )

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:19:
Wat is het geluid dat uit de 3.5 Jack van de ps4 controller ontzettend zacht en met weinig surround. Best triest.
geluid vd controller naar headset valt aan te passen!

PS knop een paar seconden inhouden en dan zou deze optie in het lijstje moeten staan geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimz93 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:20:
[...]

geluid vd controller naar headset valt aan te passen!

PS knop een paar seconden inhouden en dan zou deze optie in het lijstje moeten staan geloof ik ;)
Zoals ik al zei, het geluid is gewoon te zacht. Het staat al op max volume. Gebruik ik daarentegen mijn Xbox One controller dan doet het bijna pijn aan mijn oren. Ligt gewoon aan de goedkope chip dat erin zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Wat is het geluid dat uit de 3.5 jack van de ps4 controller komt ontzettend zacht, ook is er amper een bass op te horen. Best triest.
Heb dat ding nog nooit gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
Dan zal er wel iets brak zijn bij jou.. Bij mij gaat het volume meer dan hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimz93 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:19:
[...]

is dit spel gebaseerd op de serie?
daarnaast natuurlijk wel een beetje onhandig dat we 2 krijgen. ben je sort of genoodzaakt om deel 1 ook aan te schaffen lijkt me?

is dit btw een telltale game? (dus voornamelijk kijken en af en toe een button drukken / keuze maken? )
Het spel is wel gebasseerd op het universum van The walking dead, maar met compleet andere personages.
Dus het verhaal van de serie doet er niet toe.(gelukkig)

Voor het verhaal is het wel leuker om deel 1 eerst te spelen, want er word in deel 2 vaak gepraat over dingen die in deel 1 zijn gebeurd.

En ja dit is een Telltale Game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt dat er bij jou iets brak is. Als je het verschil niet kent of nooit hebt opgemerkt dan merk je het inderdaad niet, of je bent doof, dat kan ook. Het verschil is duidelijk merkbaar als je een graadmeter hebt. Via de Sony headset (draadloos) is het overigens wel prima. Maar dat komt omdat de headset rechtstreeks verbonden is met de console middels een bluetoothverbinding.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:24:
[...]

Zoals ik al zei, het geluid is gewoon te zacht. Het staat al op max volume. Gebruik ik daarentegen mijn Xbox One controller dan doet het bijna pijn aan mijn oren. Ligt gewoon aan de goedkope chip dat erin zit.
Uit je eerste post kon ik niet opmaken dat het geluid op max stond (want het staat niet in je berichtje... :9 )

Ik heb zelf verscheidene headsets aangesloten gehad op de PS4 via de 3,5 mm jack (Bose OE, Bose OE wireless (ja ik weet het, Wireless maar ja er kan dus ook eend raadje in :+ ) Steelseries siberia V huppeldepup, appel earpods) bij allen had ik prima geluid, tot zelfs té hard. wellicht dat jouw controller een mankement vertoond?

ps: Het haten op elkaar mag wel minder... :+
We zijn hier o ervaringen te delen en tips te geven, dus geen gezeik a.u.b.(!) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat TWD S1 niet eerst gratis is. Of heb ik die gemist?
Heb hem al gespeeld op steam (dat dan weer wel), maar zou wel ff leuk zijn als S1 eerst gratis is en de maand erop S2.
S1 was een top spel, hoop dat S2 net zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
[...]

Prima line-up, heb gewoon al 3 titels dus dat is wel jammer.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimz93 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Uit je eerste post kon ik niet opmaken dat het geluid op max stond (want het staat niet in je berichtje... :9 )

Ik heb zelf verscheidene headsets aangesloten gehad op de PS4 via de 3,5 mm jack (Bose OE, Bose OE wireless (ja ik weet het, Wireless maar ja er kan dus ook eend raadje in :+ ) Steelseries siberia V huppeldepup, appel earpods) bij allen had ik prima geluid, tot zelfs té hard. wellicht dat jouw controller een mankement vertoond?
Het verschil zit het hem er voornamelijk in dat het geluid via een wireless verbinding middels de console gaat en bedraad via de controller. Probeer eens bedraad, dat kan echt niet hard.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:11:
Jammer dat TWD S1 niet eerst gratis is. Of heb ik die gemist?
Heb hem al gespeeld op steam (dat dan weer wel), maar zou wel ff leuk zijn als S1 eerst gratis is en de maand erop S2.
S1 was een top spel, hoop dat S2 net zo goed is.
Season 1 is nooit een 'Plus spel' geweest

Wikipedia: List of Instant Game Collection games (PAL region)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:18:
[...]
Het verschil zit het hem er voornamelijk in dat het geluid via een wireless verbinding middels de console gaat en bedraad via de controller. Probeer eens bedraad, dat kan echt niet hard.
zoals ik zojuist aangaf, quote:

"Ik heb zelf verscheidene headsets aangesloten gehad op de PS4 via de 3,5 mm jack"
"bij allen had ik prima geluid, tot zelfs té hard. wellicht dat jouw controller een mankement vertoond? "

3,5 mm jack is dus bedraad...

enige zaken die in mij op komen zijn:

- defect aan de controller
- defect aan de headset
- volume op de controller óf de headset staat te laag

tip: vraag een ander eens te luisteren om te kijken wat die vind? Misschien ligt het écht aan je oren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
Het is eigenlijk wel een must om TWD Season 1 eerst gespeeld te hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimz93 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

zoals ik zojuist aangaf, quote:

"Ik heb zelf verscheidene headsets aangesloten gehad op de PS4 via de 3,5 mm jack"
"bij allen had ik prima geluid, tot zelfs té hard. wellicht dat jouw controller een mankement vertoond? "

3,5 mm jack is dus bedraad...

enige zaken die in mij op komen zijn:

- defect aan de controller
- defect aan de headset
- volume op de controller óf de headset staat te laag

tip: vraag een ander eens te luisteren om te kijken wat die vind? Misschien ligt het écht aan je oren? :?
Dacht dat je alleen wireless bedoelde. En nee het ligt niet aan de controller, heb vijf ps4 's gehad, met allen een nieuwe controller. Het kan gewoon niet hard genoeg. Het ligt niet aan mijn oren omdat ik het verschil juist wel opmerk. Het zou ook aan jouw oren kunnen liggen ;). Maar goed, heb beide consoles dus YouTube en Netflix via de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:38:
[...]
Dacht dat je alleen wireless bedoelde. En nee het ligt niet aan de controller, heb vijf ps4 's gehad, met allen een nieuwe controller. Het kan gewoon niet hard genoeg. Het ligt niet aan mijn oren omdat ik het verschil juist wel opmerk. Het zou ook aan jouw oren kunnen liggen ;). Maar goed, heb beide consoles dus YouTube en Netflix via de Xbox.
Het zou kunnen dat de Xbone idd harder gaat dan de PS4.
Echter wanneer anderen aangeven dat deze voldoende hard kan en jij het daarmee oneens bent neig ik ernaar te concluderen dat jouw gehoor meer beschadigd is dan dat van ons :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:12

Mauz1978

Console War Veteran

Jumpman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:34:
Die is met de halloween actie nu in de aanbieding, dus dat komt goed uit ;) !

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:38:
[...]
Alleen jammer dat bij de xbox de volume regeling op een kut locatie zit ivm de ps4.
Wou net bij need for speed even headset geluid harder zetten maar moet je hellemaal settings menu induiken, waardoor nfs verbinding verloor en opnieuw moest beginnen...
Als je een goeie headset hebt met eigen volume regeling is het minder hinderlijk maar ik gebruik mijn samsung s4 oordopjes. En die hebben op ps4 super geluid. Lekkere bas en hard genoeg.
Net als op de xboz btw maar je hebt gelijk hij kan ietsje harder op xbox. Maar dat is echt veelste hard voor mij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimz93 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:07:
[...]

Het zou kunnen dat de Xbone idd harder gaat dan de PS4.
Echter wanneer anderen aangeven dat deze voldoende hard kan en jij het daarmee oneens bent neig ik ernaar te concluderen dat jouw gehoor meer beschadigd is dan dat van ons :9
Je zou conclusies trekken beter aan anderen over moeten laten, want je zit er volledig naast. Het is een feit dat de het geluid via de controller qua geluidsproductie niet hetzelfde klinkt als via de console. Iemand met een gehoorbeschadiging merkt dat verschil niet op. Ik zou eerder zeggen dat jij aan een gehoorbesschadiging lijdt. Dit gezegd hebbende mogen er wel meer thema's op de PS4 uitkomen, niet veel keuze en de meeste vallen tegen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Jumpman schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:34:
Of je hebt die op YouTube gekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mezzid schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:54:
[...]

Of je hebt die op YouTube gekeken :+
Hoelang duurt dat eigenlijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezzid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-09 13:00
Niku schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:56:
[...]

Hoelang duurt dat eigenlijk? :+
Weet het echt niet meer, was zo lang geleden. Maar ik had het met PewdiePie meegekeken, het ligt er ook echt aan of je hem leuk vindt om te kijken maar ik heb er zeker van kunnen genieten.

Veel zin in seizoen 2 zelf te spelen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
TWD: Season 1 en 2 begin dit jaar nog bij de MediaMarkt gehaald voor € 15,00 per stuk. Ze liggen nog sealed hier. TWD 1: Season 1 had ik op de PS3 al uitgespeeld. Ik begin nu ook aan TWD: Season 2.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:39:
[...]

Je zou conclusies trekken beter aan anderen over moeten laten, want je zit er volledig naast. Het is een feit dat de het geluid via de controller qua geluidsproductie niet hetzelfde klinkt als via de console. Iemand met een gehoorbeschadiging merkt dat verschil niet op. Ik zou eerder zeggen dat jij aan een gehoorbesschadiging lijdt. Dit gezegd hebbende mogen er wel meer thema's op de PS4 uitkomen, niet veel keuze en de meeste vallen tegen :).
Ik heb zelf even zitten experimenteren met verschillende oortjes. Xiaomi piston 2.1, xiaomi piston 3.0 enkele Sony oortjes en een euroknaller exemplaar.

Mijn conclusie is dat alle oortjes tot een volume gaan dat niet prettig is voor mijn oren. Het euroknaller votje met volume schuifje gaat zelfs nog harder.

Misschien ligt het aan je oortjes/headset? Ik vind het toch wel vreemd dat jij de enige bent die problemen heeft met het volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de 3.5 jack met verschillende headsets en het is een prima functie.

Het gaat hard genoeg en er komt prima bass uit.

(Ik zie dat je erg negatief bent in dit topic en ook in het Xbox One topic)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het eens dat het geluid uit de controller te zacht is wanneer je een bedrade headset gebruikt. Ik zou graag 50% meer volume willen hebben.

Ik zie ook wel een positieve kant hier aan: je krijgt minder snel een gehoorbeschadiging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Ik heb nog nooit problemen gehad met het volume van de headset, kan mijn vrienden prima verstaan en zij mij ook.

Tuurlijk zal een echte headset beter zijn maar dat standaard ding wat er bij zit is voldoende voor partychat.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:43:
Ik heb nog nooit problemen gehad met het volume van de headset, kan mijn vrienden prima verstaan en zij mij ook.

Tuurlijk zal een echte headset beter zijn maar dat standaard ding wat er bij zit is voldoende voor partychat.
Mss dat ze het nu gefixed hebben, maar mensen die dat standaard ding als mic gebruikten kraakten altijd half ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:43

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Nu wel genoeg welles/niettus verhalen gehoord over de controller koptelefoon aansluiting lijkt me :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je season 2 gewoon prima kan spelen zonder season 1 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nieuwevolger schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:15:
Mooi, want heb 1 nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:15:
Het is een direct vervolg op deel 1. In deel 1 zie je hoe de karakters elkaar ontmoeten en wat hun achtergrond is. Toch fijn om dat mee te krijgen. Kleine moeite om seizoen 1 even binnen te hengelen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sowieso geen tijd voor beide seasons te spelen aangezien fallout komt. Natuurlijk is het leuker als je season 1 ook speelt, maar het zou dom zijn dag je season 2 niet wil spelen omdat je geen season 1 wilt kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Want na Fallout spring je van een gebouw af ofzo? Je kan ze toch beide gewoon bewaren voor een rustig momentje? Eenmaal gedownload blijft de game van jou zolang je abonnee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:39:
Want na Fallout spring je van een gebouw af ofzo? Je kan ze toch beide gewoon bewaren voor een rustig momentje? Eenmaal gedownload blijft de game van jou zolang je abonnee bent.
met fallout ben ik de rest van 2015 wel zoet mee denk ik. daarna koop ik liever andere games dan season 1 van de walking dead. season 2 ga ik dus nog wel keertje eerst spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik wil de headset volume discussie niet aanzwengelen maar het is mij ook opgevallen dat de ps gold headset wireless een stuk harder gaat dan bedraad (max volume bedraad is stuk zachter, en vlakkerdoor gemis aan virtueel 7.1, dan max draadloos).
Met gewone hoofdtelefoons bedraad heb ik geen problemen bedraad, hard zat. Lijkt dus per headset iets te verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pasajo schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:46:
Ik wil de headset volume discussie niet aanzwengelen maar het is mij ook opgevallen dat de ps gold headset wireless een stuk harder gaat dan bedraad (max volume bedraad is stuk zachter, en vlakkerdoor gemis aan virtueel 7.1, dan max draadloos).
Met gewone hoofdtelefoons bedraad heb ik geen problemen bedraad, hard zat. Lijkt dus per headset iets te verschillen.
Die Gold headset is sowieso een geval apart. Die gaat ook stuk minder hard dan zijn voorganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

met fallout ben ik de rest van 2015 wel zoet mee denk ik. daarna koop ik liever andere games dan season 1 van de walking dead. season 2 ga ik dus nog wel keertje eerst spelen.
Beide spellen duren zo'n 2 uur per episode.
Dus zo'n 10a12 uur per spel.

Het is logischerwijs je eigen keuze, maar als je season 1 niet speel mis je wel een aantal cruciale dingen.

-Hoe het hoofdpersonage in season 2 zich heeft ontwikkeld
-Hoe het verhaal is gegaan
-Wie al die mensen zijn de je ontmoet
-In meerdere dialogen in het spel word ook gevraagd naar je verleden.
-En gewoon het feit dat the walking dead season 1 een fantastisch spel is.

Uiteraard kan je season 2 wel gewoon als los spel spelen, alleen dan verzeker ik je dat je vaak bij jezelf gaat denken ..
Wie is dat nou weer?
Waar hebben ze het over?
En gewoon een mindere beleving van het spel als je dat alleen doet ;)

En Fallout moet je niet meteen bij de release spelen joh :P , Bethesda kennende zijn er weer een groot aantal bugs die eerste gefixed moeten worden voordat je het spel echt goed kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ga zekers niet wachten op spelen van 1 van de beste games van de afgelopen 3 jaar, ben ook nog eens die week vrij. maar heb volgende week examen week, vandaar dat ik geen tijd heb om de walking dead ervoor nog te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Wolfenstein: The Old Blood uitgespeeld.

Een leuk spel met een subliem einde.

Ik had em met korting gekocht in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat Unmechanical Extended is eigenlijk best wel een leuk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-10 13:00
Playstation broeders.

Ik zit een beetje te twijfelen om Blops 3 aan te schaffen. Vroeger veel gespeeld (cod 1,2, 3 tm MW2) daarna klaar mee. Nu sinds een maandje een ps4 en wil toch wel een fps knallert hebben voor op de bank. Hebben jullie de beta op ps4 gespeeld? Speelde het lekker etc?

Zat eraan te denken om te wachten op reviews en reacties hier etc voordat ik tot koop zou overgaan maar dan krijg je weer dat gezeik dat ik een bepaalde map er niet bij krijg etc. Anyway, ergens goedkoop te scoren ook toevallig als pre-order? (Ook al haat ik preorders..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

Winkiller

De Mopperpot

Niku schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:51:
Dat Unmechanical Extended is eigenlijk best wel een leuk spelletje.
Zeker weten maar er zit een puzzel in waarbij timing erg belangrijk is, en daar loop ik op vast. :(
Wat ik ook probeer ik kom er niet doorheen en dat zorgt voor extra koppijn. ;)
Dus die maar aan de kant geschoven, ik hoop volgende week aan NFS 2015 te beginnen naast DriveClub. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OllyNL schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:08:
Playstation broeders.

Ik zit een beetje te twijfelen om Blops 3 aan te schaffen. Vroeger veel gespeeld (cod 1,2, 3 tm MW2) daarna klaar mee. Nu sinds een maandje een ps4 en wil toch wel een fps knallert hebben voor op de bank. Hebben jullie de beta op ps4 gespeeld? Speelde het lekker etc?

Zat eraan te denken om te wachten op reviews en reacties hier etc voordat ik tot koop zou overgaan maar dan krijg je weer dat gezeik dat ik een bepaalde map er niet bij krijg etc. Anyway, ergens goedkoop te scoren ook toevallig als pre-order? (Ook al haat ik preorders..)
Kan het niet aanraden, speelt gewoon als black ops maar dan met powers er tussen. Graphics zijn een lelijk en een saaie setting. Alleen zombies zijn leuk.

Als je jou was zou ik voor bf4 gaan ( koopje) of star wars battlefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje ; Welke code hebben de nieuwe zuinige stillere ps4? Ik ben van plan om een witte variant te halen maar ik wil ook gelijk de nieuwere zuinigere versie. En hoe kan ik daar achter komen als ik er een bestel via het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:46:
Vraagje ; Welke code hebben de nieuwe zuinige stillere ps4? Ik ben van plan om een witte variant te halen maar ik wil ook gelijk de nieuwere zuinigere versie. En hoe kan ik daar achter komen als ik er een bestel via het internet?
CUH-1200 of CUH-1216b dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Nieuwevolger schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Kan het niet aanraden, speelt gewoon als black ops maar dan met powers er tussen. Graphics zijn een lelijk en een saaie setting. Alleen zombies zijn leuk.

Als je jou was zou ik voor bf4 gaan ( koopje) of star wars battlefront.
Hahah ok jouw mening is duidelijk:p Heb Bf4 op de pc gespeeld. Zeker btf fan maar had dan weer helemaal niks met battlefront. Zombies is goed van wat ik hoor ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OllyNL schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:04:
[...]

Hahah ok jouw mening is duidelijk:p Heb Bf4 op de pc gespeeld. Zeker btf fan maar had dan weer helemaal niks met battlefront. Zombies is goed van wat ik hoor ja.
black ops heeft wel veel splitscreen mogelijkheden, je kan zowel de campaign, online als zombies splitscreen doen, als je dat leuk vind zou ik nog misschien voor bo3 gaan, anders sowieso battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-10 10:52

Ik zit een beetje te twijfelen om Blops 3 aan te schaffen. Vroeger veel gespeeld (cod 1,2, 3 tm MW2) daarna
Ik heb die beta gespeeld. Maar het is tegenwoordig andere koek dan de delen die jij opnoemt.
Je moet van dat futuristische houden (tegen muren omhoog rennen, extra hoog en ver springen) Het is niets voor mij in ieder geval.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
ColonelSanders schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

Ik heb die beta gespeeld. Maar het is tegenwoordig andere koek dan de delen die jij opnoemt.
Je moet van dat futuristische houden (tegen muren omhoog rennen, extra hoog en ver springen) Het is niets voor mij in ieder geval.
Ik vind het ook 3x niks al die futuristische meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vraag me ook af waarom treyarch/activision per se de futuristische kant op moest, iedereen wou wo 2 en ben alle cods de afgelopen jaren zijn futuristisch. persoonlijk denk ik dat ze dan wat meer creativiteit hebben in kill streak en wapens en daardoor ook nog wat zelf bedachte wapens en killstreaks in de dlc kunnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden een world at war 3 moeten maken of World at war europe iets in die richting :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:39:
ik vraag me ook af waarom treyarch/activision per se de futuristische kant op moest, iedereen wou wo 2 en ben alle cods de afgelopen jaren zijn futuristisch. persoonlijk denk ik dat ze dan wat meer creativiteit hebben in kill streak en wapens en daardoor ook nog wat zelf bedachte wapens en killstreaks in de dlc kunnen gooien.
Ze zijn direct na BO2 begonnen met de ontwikkeling. Toen was de vraag naar WOII iets minder sterk. Ik verwacht dat de volgende Treyarch game World at War gaat zijn.
Playstation broeders.

Ik heb de beta gespeeld en wat mij betreft is Treyarch op dit moment de beste CoD ontwikkelaar. Het speelt gewoon lekker. Had minder futuristisch gemogen, maar daar doe je niks aan. SP co-op en zombies is ook vet, dus content zat.

Ik heb net een PU abo genomen waar je BO3 bij krijgt. Destijds ook met MW2 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:54:
Ze zouden een world at war 3 moeten maken of World at war europe iets in die richting :p
Eerder de eerste Modern Warfare 2.0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het beste wat infinity war met de volgende cod kan doen is modern warfare rebooten of anders een wo 2 shooter dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Nieuwevolger schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

black ops heeft wel veel splitscreen mogelijkheden, je kan zowel de campaign, online als zombies splitscreen doen, als je dat leuk vind zou ik nog misschien voor bo3 gaan, anders sowieso battlefield.
Dat is wel top. Wil graag wat splitscreen kunnen spelen dus bij deze gekocht :)
ColonelSanders schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

bram1984 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:01:

[...]

Ze zijn direct na BO2 begonnen met de ontwikkeling. Toen was de vraag naar WOII iets minder sterk. Ik verwacht dat de volgende Treyarch game World at War gaat zijn.

[...]

Ik heb de beta gespeeld en wat mij betreft is Treyarch op dit moment de beste CoD ontwikkelaar. Het speelt gewoon lekker. Had minder futuristisch gemogen, maar daar doe je niks aan. SP co-op en zombies is ook vet, dus content zat.

Ik heb net een PU abo genomen waar je BO3 bij krijgt. Destijds ook met MW2 gedaan.
Die futuristische dingen voel ik ook wat minder maar goed als dit lekker speelt en zombies leuk is ga ik het in ieder geval proberen.

Thx voor de reacties. Bij gebrek aan andere multi knallers (ook met splitscreen) ga ik deze dus maar spelen. Ben benieuwd. Kan m altijd weer doorverkopen als het echt niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn heerlijke gameplay van de Black Ops III beta:

Ik kan bijna niet wachten om verder te spelen / genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Damn fraggers. Had altijd zn hekel aan explosives. Heb je weer dingen als throwing knifes en tomahawks in de huidige CoD? Dat was samen met sniper t enige waar ik goed in was. Heb nog een aantal clips op mn youtube kanaal zelfs. Good times. Kan door alle shooters op de PC gewoon niet meer overweg met shooters op een console sadly.

[ Voor 3% gewijzigd door LunaTempesta op 31-10-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:35:
Net Wolfenstein: The Old Blood uitgespeeld.

Een leuk spel met een subliem einde.

Ik had em met korting gekocht in de PS Store.
Same here was een.prima spel en ben nu bezig met wolfenstein the new order en die nog weer ietsjes beter, nog meer verhaal in. Prettig verrast zeker de nachtmerries waren herkenbaar. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:41:
[...]

Same here was een.prima spel en ben nu bezig met wolfenstein the new order en die nog weer ietsjes beter, nog meer verhaal in. Prettig verrast zeker de nachtmerries waren herkenbaar. _/-\o_
Je weet dat je in principe The New Order als eerste hoort te spelen en dat Old Blood DLC is?

Gisteren het einde van Uncharted 3 bereikt. Wat zijn die sequences op dat cruiseschip en met het vliegtuig toch episch. Heel benieuwd hoe ze dit gaan overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 08:03
Kan iemand mij helpen met mijn headset?
Ik heb een Afterglow Prismatic wireless headset op mijn ps4 en daar zit een "wieltje" op waarmee je je geluid kan afstemmen tussen game en chat geluid.

Hij is goed aangesloten maar toch gaat beide (chat en game) geluid tegelijk stiller of luider als ik eraan draai waardoor ik dus moeilijk chat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
Handige harry hier.. van de week ff een PS+ lidmaatschap besteld bij bol.com
Had nog een tegoedbon van 10 euro. Gister wilde ik hem alvast verlengen, blijkt het een code te zijn voor een Belgisch account. Bol zegt: jammer joh..

Mocht iemand interesse hebben, de kadobon is je voordeel. Dus voor 40.- Heb je een jaar PS+ voor een Belgisch account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26
Kan je niet een bel account aanmaken en daarmee de code gebruiken, de andere accounts delen dan toch ps+? Dus ook je reguliere NL account?

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 01-11-2015 09:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:50
Daar heb ik me nog niet in verdiept, maar klinkt een btje omslachtig, neem liever mijn verlies denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Tomb Raider footage. Ik ben heel benieuwd naar de reviews. Ik begin mijn interesse steeds meer te verliezen. Het lijkt wel of ze Gears of War na willen doen. Ik heb tot nu toe vrijwel alleen maar actie en geweld gezien. Ik zie zelfs pistol executions e.d. Is dit een shooter of een adventure game? Tomb Raider moet in mijn optiek voor 70% uit puzzels bestaan en 30% uit actie. Dit lijkt tot nu toe meer op 80% actie en 20% puzzels. Aan de andere kant is de echte TR vibe met de vorige game al verdwenen. Ook grafisch lijkt het nauwelijks beter te zijn. Als men zou zeggen dat het DLC was, had ik het ook geloofd. We zullen zien.

http://www.gamersyde.com/...n_vs_wild_2-17278_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol zeggen dat het grafisch niet beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:51
bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:16:
Nieuwe Tomb Raider footage. Ik ben heel benieuwd naar de reviews. Ik begin mijn interesse steeds meer te verliezen. Het lijkt wel of ze Gears of War na willen doen. Ik heb tot nu toe vrijwel alleen maar actie en geweld gezien. Ik zie zelfs pistol executions e.d. Is dit een shooter of een adventure game? Tomb Raider moet in mijn optiek voor 70% uit puzzels bestaan en 30% uit actie. Dit lijkt tot nu toe meer op 80% actie en 20% puzzels. Aan de andere kant is de echte TR vibe met de vorige game al verdwenen. Ook grafisch lijkt hdit nauwelijks beter te zijn. Als men zou zeggen dat het DLC was, had ik het ook geloofd. We zullen zien.

De platformer Lara Croft komt veel meer in de buurt bij het oude tomb raider puzzelen. Was laatst in plus. Vind het best een leuk spel :) maar is geen aaa.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:14
Vrijdag schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:47:
[...]
De platformer Lara Croft komt veel meer in de buurt bij het oude tomb raider puzzelen. Was laatst in plus. Vind het best een leuk spel :) maar is geen aaa.
En erg kort... wel vermakelijk.

Ik kijk wel uit naar de nieuwe Tomb Raider. De vorige heeft me enorm positief verrast, als ze die lijn doorzetten wordt dit ook weer een goed spel, heb daar wel wat vertrouwen in. Het verhaal is ook een van de sterkste dingen aan de TR games, en de sfeer. Wat je tot nu hebt gezien zijn veelal korte demo's hoe sommige zaken als vechten zijn geupgrade. Dat zegt nog weinig over het hele spel. Je kunt beter de vorige als uitgangspunt nemen, en die had een mooie afwisseling tussen actie en puzzels, althans vond ik.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:06
Als je nu een playstation 4 bij de mediamarkt koopt weet je dan zeker dat je het 1216 model krijgt (op de afbeelding staat nog wel de glanzende versie), of zijn de oude modellen nog steeds in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 18:05
Matedeor schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:05:
Als je nu een playstation 4 bij de mediamarkt koopt weet je dan zeker dat je het 1216 model krijgt (op de afbeelding staat nog wel de glanzende versie), of zijn de oude modellen nog steeds in omloop?
Als je hem in een lokale winkel koopt, kan je gewoon zelf op de doos checken. In theorie ben je online nooit zeker dat je de 1216 zult hebben, aangezien het geen deel uitmaakt van de verkoopspecs, maar het zou me verbazen als grote ketens als MM nu nog 11xx's uitleveren.

En ivm het uitgangsvolume van bedrade headsets via de PS4 controller: hangt dit niet simpelweg af van de impedantie van de headset ? Die is m.i. niet standaard op headsets. De Sony headset die ik hier bvb liggen heb voor mijn iPad (nog niet getest met PS4) is 48 Ohm, terwijl ik zie dat bvb een Logitech G230 slechts 32 Ohm is, en dus harder zal gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Twixie op 01-11-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:38:
Lol zeggen dat het grafisch niet beter is.
Speciaal voor jou: "het lijkt grafisch nauwelijks beter te zijn". Das iets anders zeggen dan dat "het grafisch niet beter is".

Maar jij ziet dus een hoop verschil met TR DE Edition (die er overigens bij vlagen prachtig uitziet)? De animaties zijn nog exact hetzelfde en verder zie ik weinig bijzonders ten opzichte van de vorige game. Ja: Lara's haar hangt erbij alsof ze onder water zit. Kijk voor de lol even Uncharted 4 gameplay. Die game veegt in ieder geval grafisch finaal de vloer aan met TR. Aan de andere kant: TR wordt helaas ook voor de 360 en PS3 ontwikkeld, dus dan ben je hoe dan ook beperkt.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 01-11-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YIIrQ9jCaRVZEHKHqmDQEzDU/full.png?nohitcount=1

Het begin is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie echt wel verschillen, plus de game is maar 2,5 jaar oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die nuketown map, 't is wat... kansloos dat ze die er maar in blijven stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:58:
die nuketown map, 't is wat... kansloos dat ze die er maar in blijven stoppen :P
Het is pas kansloos dat je hem krijgt alleen bij pre order en dat mensen hem daarvoor gaan pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik ga TombRaider zoiezo niet in een winkel kopen. Gun hun niet extra geld.

Ik had de definitive edition gekocht en vond het echt een leuk spel en verheugde mij op en volgende deel.

Toen kwam die bullshit van Microsoft.

Koop de game lekker 2e hands en gun ze niets. Wat ze voelen is hun portomonnee.

Ze lopen iig 60 euro mis. Begin is er al *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:16:
Nieuwe Tomb Raider footage. Ik ben heel benieuwd naar de reviews. Ik begin mijn interesse steeds meer te verliezen. Het lijkt wel of ze Gears of War na willen doen. Ik heb tot nu toe vrijwel alleen maar actie en geweld gezien. Ik zie zelfs pistol executions e.d. Is dit een shooter of een adventure game? Tomb Raider moet in mijn optiek voor 70% uit puzzels bestaan en 30% uit actie. Dit lijkt tot nu toe meer op 80% actie en 20% puzzels. Aan de andere kant is de echte TR vibe met de vorige game al verdwenen. Ook grafisch lijkt het nauwelijks beter te zijn. Als men zou zeggen dat het DLC was, had ik het ook geloofd. We zullen zien.

Gameplay lijkt heel erg geïnspireerd op TLOU en dat vind ik wel positief. Kijk nog best wel uit naar deze game maar de graphics blazen je niet echt weg nee maar goed dat is niet het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29

Winkiller

De Mopperpot

DeeSung schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:12:
Ik ga TombRaider zoiezo niet in een winkel kopen. Gun hun niet extra geld.

Ik had de definitive edition gekocht en vond het echt een leuk spel en verheugde mij op en volgende deel.

Toen kwam die bullshit van Microsoft.

Koop de game lekker 2e hands en gun ze niets. Wat ze voelen is hun portomonnee.

Ze lopen iig 60 euro mis. Begin is er al *O*
Ik denk niet dat ze daar wakker van liggen, genoeg anderen die wel kopen. Wij gaan ook wachten tot de nieuwe versie gratis beschikbaar wordt op PS4 of XBO, anders misschien een keer in een opruiming. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:40:
[...]

Gameplay lijkt heel erg geïnspireerd op TLOU en dat vind ik wel positief. Kijk nog best wel uit naar deze game maar de graphics blazen je niet echt weg nee maar goed dat is niet het belangrijkste.
Die link zie ik niet helemaal. Als het ergens veel op lijkt, is het wel Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaarse resources, stealth,melee,boobytraps? En Uncharted is veel minder grof.

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 01-11-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:48:
Schaarse resources, stealth,boobytraps? En Uncharted is veel minder grof.
Ga er maar vanuit dat je flink kan sproeien. En het tempo ligt natuurlijk veel hoger. Grofheid is inderdaad overeenkomstig, maar heeft niks met gameplay te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 13:50:
[...]

Ga er maar vanuit dat je flink kan sproeien. En het tempo ligt natuurlijk veel hoger. Grofheid is inderdaad overeenkomstig, maar heeft niks met gameplay te maken.
In TLOU kan je ook flink sproeien ligt er maar net aan welke moeilijkheidsgraad je speelt

[ Voor 27% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 01-11-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan nog zijn het wezenlijk verschillende games. In TLoU ligt de nadruk op stealth en crafting. En dan heb je nog de weapon sway, waar je ook aan af kunt leiden dat schieten in principe een laatste uitweg moet zijn.

Maar goed, let's agree to disagree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:50

muhda

Time & Space traveler

Ik denk dat ik BO3 ook ga aanschaffen. Ik heb toch nog 20 euro bon van GM.
Alleen jammer dat de maps nog steeds naar mijn gevoel te klein zijn.
Hopelijk weer nieuwe en mooie wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:01:
Dan nog zijn het wezenlijk verschillende games. In TLoU ligt de nadruk op stealth en crafting. En dan heb je nog de weapon sway, waar je ook aan af kunt leiden dat schieten in principe een laatste uitweg moet zijn.

Maar goed, let's agree to disagree.
ik heb 2x genoten van de the last of us, op normal en hard. daarna ben ik een moeilijkheidsgraad hoger gegaan, maar toen kwam ik echt zo weinig tegen om te craften, dat het net leek of heel het crafting systeem wegviel. opdat moment bleef alleen het sluipen een beetje over en toen had ik het ook wel gehad met tlou. blijft natuurlijk wel een top game, alleen niet op de moeilijkheids boven hard ( voor de rest kwam ik er nog wel vrij makkelijk doorheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muhda schreef op zondag 01 november 2015 @ 14:14:
[...]

Ik denk dat ik BO3 ook ga aanschaffen. Ik heb toch nog 20 euro bon van GM.
Alleen jammer dat de maps nog steeds naar mijn gevoel te klein zijn.
Hopelijk weer nieuwe en mooie wapens.
vond de maps van de beta persoonlijk erg inspiratie loos, te klein en lekker standaard met z'n huis in het midden waar je om heen kon lopen. ben bang dat op de co-op na bo3 heel zwaar gaat telleurstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:45
Matedeor schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:05:
Ik heb deze week de 1Tb assassins creed syndicate bundel gekocht. Deze is iig wel het 1216 model. Is ook te zien aan de afbeelding op de doos, deze is compleet mat. Ook het type nummer staat op de doos: CUH-1216b.
De losse 1Tb versies die nu te koop staan zijn volgens mij nog allemaal uit de oude serie. De 500Gb modellen zijn wel al meer verkrijgbaar als nieuw model volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is deze thema niet beschikbaar in de Europe store? Mooiste thema op de ps4 imho. Kan hem alleen gebruiken op mijn US account.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:40:
Waarom is deze thema niet beschikbaar in de Europe store? Mooiste thema op de ps4 imho. Kan hem alleen gebruiken op mijn US account.

[video]
Raar. Ik kan US thema's gewoon gebruiken. Ik vind dat hartje persoonlijk wel een beetje gay. :+

Ik heb nu die dynamische van TLoU (ik weet het: je verwacht het niet). Die en die van Transistor vind ik het vetst.
Pagina: 1 ... 21 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link