Tegenwoordig is het zelfs met preloaden eigenlijk niet meer nodig omdat downloaden wel stuk sneller is geworden. Maar ik ben dan gewoon zo dat het gewoon altijd werkte en nu niet en daar kan ik nie zo goed tegen haha. Als hij het blijft doen zet ik hem ook gewoon uit inderdaad. Want als die aanstaat doet ie het prima verder.SqueakyClean schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:42:
Ik zet 'm eigenlijk nooit in rust, alleen als ik weet dat hij moet pre-loaden oid.
Beetje stroom verspilling, toch?
Is een bug in de PS storeVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:28:
[...]
Gewoon een bevestiging van annulering.
In het Black Ops III topic zijn er meerdere die zonder reden dezelfde mail hebben gehad.
Heb ik hierboven al gepost :dvdkiwi schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:34:
Helemaal niks gezien van de Paris Games Week
Zie nu net pas het filmpje van GT Sport, lijkt gewoon op een GT maar met een andere naam
Ik zeg laat maar komen!
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45160945
Maar gt sport wordt niet de nieuwe gt7 zeg maar.
Wordt een platform waar de gt acadamy eerst gebruikt werd. Gt7 is gewoon in ontwikkeling.
Btw beta timeframe is nu spring 2016 voor gt sport.
Dus mijn schema in vorige post kan prullebak in denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 29-10-2015 09:13 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ga ik ook niet echt doen
[ Voor 21% gewijzigd door Sluw op 29-10-2015 09:26 ]
Die past zo te zien wel ja (dikte 9,5mm), maar ik raad je aan om voor een HDD van 2TB te gaan, kost ongeveer evenveel.
Maakt mij op dit moment niet zoveel uit wat het is. Zo lang ik maar GT kan spelen op mijn PlayStation ben ik voorlopig even heel erg blijv8power67 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:11:
[...]
Heb ik hierboven al gepost :
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/45160945
Maar gt sport wordt niet de nieuwe gt7 zeg maar.
Wordt een platform waar de gt acadamy eerst gebruikt werd. Gt7 is gewoon in ontwikkeling.
Btw beta timeframe is nu spring 2016 voor gt sport.
Dus mijn schema in vorige post kan prullebak in denk ik.
Vraag die daar op aansluit, vervangen jullie die dingen zelf of laten jullie dat doen (zo ja, waar)?SD5k schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:26:
Die past zo te zien wel ja (dikte 9,5mm), maar ik raad je aan om voor een HDD van 2TB te gaan, kost ongeveer evenveel.
Waarom heb jij al langer dan vijf jaar PS Plus?Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:58:
[...]
Ik heb hier ook nog niks gehad en 3-8-2015 de laatste Email hierover gehad dat het in oktober zou komen.
Owh maar daar ben ik het volkomen mee eens hahaCyleo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Maakt mij op dit moment niet zoveel uit wat het is. Zo lang ik maar GT kan spelen op mijn PlayStation ben ik voorlopig even heel erg blij
Heb zo ong alle race games die er zijn op alle platforms(behalve wii/wiiu etc heb geen nintendo consoles) gespeeld, forza pcars, assetto corsa, iracing noem maar op.
Maar wil toch echt weer heel graag een nieuwe gt game, die andere games speel ik niet of amper meer.
Gran turismo is voor mij DE racer
Verwijderd
29 juni 2010 ben ik naar de toen nog bestaande videotheek gegaan.
Daar heb ik toen een 50 Euro PSN card gekocht en eenmaal thuis-
gekomen heb ik meteen PS Plus aangeschaft en altijd lid gebleven.
Ik heb al een hele tijd een 1tb disk liggen maar ik denk dat ik die maar gewoon hou en meteen een 2tb erin ga stoppen.Niku schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
Vraag die daar op aansluit, vervangen jullie die dingen zelf of laten jullie dat doen (zo ja, waar)
Ik gok dat de meeste het zelf doen. Het schijnt echt heel simpel te zijn. Er staat zelfs een handleiding op de Sony site:
https://support.us.playst..._Article/Upgrade-PS4-HDD/
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Maar waarom? Wat had je er toen aan?Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:49:
[...]
29 juni 2010 ben ik naar de toen nog bestaande videotheek gegaan.
Daar heb ik toen een 50 Euro PSN card gekocht en eenmaal thuis-
gekomen heb ik meteen PS Plus aangeschaft en altijd lid gebleven.
Je kreeg vanaf het begin 2 gratis games per maand toch... Dat was je voordeel.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Ik ben een soort games verzamelaar en als ik straks het 5 jaar kado heb gekregen,Niku schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:50:
Maar waarom? Wat had je er toen aan?
dan heeft het zeker zijn PSN vruchten afgeworpen.
Ah oke. Vroeg het me af, want online gamen was toen nog gratis.Scrisissszzz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:52:
[...]
Je kreeg vanaf het begin 2 gratis games per maand toch... Dat was je voordeel.
Ik zet hem overdag wel eens in rustmode als ik een uurtje of 2 ff wat anders moet doen. Even naar de winkel ofzo. Maar om hem 8 uur of langer snachts in rest-mode te laten staan. Kan je dan niet beter even een minuutje doorspelen, save point zoeken, en dat ding gewoon uitzetten. Het is niet alsof opstarten vervolgens zolang duurt.
Ik vind het zelf wel fijn voor updates, automatische backups en om op afstand downloads te starten, het is niet alsof het zoveel stroom verbruikt dat je het echt merkt op je jaarafrekening.LunaTempesta schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:10:
Ik zet hem overdag wel eens in rustmode als ik een uurtje of 2 ff wat anders moet doen. Even naar de winkel ofzo. Maar om hem 8 uur of langer snachts in rest-mode te laten staan. Kan je dan niet beter even een minuutje doorspelen, save point zoeken, en dat ding gewoon uitzetten. Het is niet alsof opstarten vervolgens zolang duurt.
Als ik een oude review van tweakers moet geloven verbruikt de PS4 in standby 70W ?!?!
reviews: PlayStation 4: de volgende generatie begint nu
Dit lijkt me toch echt niet het geval (meer)? Ik lees op andere sites 3-4W en met USB laden 8W, maar dat zijn forums vooral. Iemand die een betere bron heeft voor het verbruik?
Dit lijkt me toch echt niet het geval (meer)? Ik lees op andere sites 3-4W en met USB laden 8W, maar dat zijn forums vooral. Iemand die een betere bron heeft voor het verbruik?
Dat was voor de rest-mode update.shenr schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:44:
Als ik een oude review van tweakers moet geloven verbruikt de PS4 in standby 70W ?!?!
Dacht ook al dat zoiets het verandert zou kunnen hebben, heb nog niet zo lang de PS4.
Verwijderd
PS4 is standby met alles aan zo'n 10W.
Ik heb de USB aan tijdens standby op uitstaan en dan is het zo'n 5W.
Ik heb de USB aan tijdens standby op uitstaan en dan is het zo'n 5W.
De PlayStation gebruikt 3-4 watt in rest mode. Dit stijgt naar 10 watt tijdens het downloaden van updates en/of het opladen van de controllers. Iemand had uitgerekend dat dit ongeveer 10 euro kost op jaarbasis aan stroom.
Hier staat de PlayStation altijd in standby tenzij ik voor langere tijd weg ben. Tegenwoordig minder noodzakelijk in verband met de nette downloadsnelheid maar ik vind het toch makkelijk als ik een spel direct kan spelen en niet hoef te wachten op een update.
Hier staat de PlayStation altijd in standby tenzij ik voor langere tijd weg ben. Tegenwoordig minder noodzakelijk in verband met de nette downloadsnelheid maar ik vind het toch makkelijk als ik een spel direct kan spelen en niet hoef te wachten op een update.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Zelf zet ik de PS4 altijd helemaal uit. Reden... ik weet niet wanneer ik weer ga gamen aangezien ik niet elke dag game.
Als je elke dag/avond gaat gamen dan begrijp ik de meerwaarde.
Vroegah bij de PS3 had je een PS+ optie dat de PS zichzelf aanzetten rond bepaalde tijd en dan ging checken op updates. Zoiets mis is bij PS4 (bijv. rond 3 uur in de nacht even in restmode gaan om te checken op updates, als ze er zijn dan downloaden en daarna weer uit).
Vroegah bij de PS3 had je een PS+ optie dat de PS zichzelf aanzetten rond bepaalde tijd en dan ging checken op updates. Zoiets mis is bij PS4 (bijv. rond 3 uur in de nacht even in restmode gaan om te checken op updates, als ze er zijn dan downloaden en daarna weer uit).
Die playstation 3 functie was inderdaad erg handig. Ik heb de mijne dus altijd aanstaan, maar als hij blijft uitvallen snachts dan zet i khem ook wel uitGriffin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:09:
Zelf zet ik de PS4 altijd helemaal uit. Reden... ik weet niet wanneer ik weer ga gamen aangezien ik niet elke dag game.
De PS4 kijkt elke 24 uur rond 4 uur s'nachts voor updates.Griffin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:09:
Mits je in die 24 uur de console niet hebt gebruikt.
Op de PS3 is dat net zo, die ging echt niet uit zichzelf aan hoor als ie niet in stand-by stond.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hoe schatten jullie de kansen in dat de prijzen nog gaan zakken/er veel betere deals komen dan die laatste van de GM? Ik hoop rond de 300 kwijt te zijn voor de 1TB versie. 2e Hands zullen de prijzen zoiezo nog wel omlaag gaan de komende tijd.
Denk zelf dat het nog wel even gaat duren voor dat ze nog beter zijn. De huidige deals zijn best goed al. Vooral die bundel met creed en nathan drake (en watchdogs).Aethertyd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:02:
Hoe schatten jullie de kansen in dat de prijzen nog gaan zakken/er veel betere deals komen dan die laatste van de GM? Ik hoop rond de 300 kwijt te zijn voor de 1TB versie. 2e Hands zullen de prijzen zoiezo nog wel omlaag gaan de komende tijd.
PS3 had je die optie als je PS+ had. Maar een andere optie dan aan/uit was er volgens mij niet. En die ging vanzelf aan om 4 uur oid.On_E schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:36:
[...]
De PS4 kijkt elke 24 uur rond 4 uur s'nachts voor updates.
Mits je in die 24 uur de console niet hebt gebruikt.
Op de PS3 is dat net zo, die ging echt niet uit zichzelf aan hoor als ie niet in stand-by stond.
Verwijderd
Bij de PS3 kon je zelf de tijd instellen om elke dag naar updates en dergelijke te gaan zoeken.
Prijs is net verlaagd, duurt denk ik nog even. Ik heb zelf de 1tb versie met Assasins Creed Unity en Uncharted gekocht voor 379. Hoef die spellen niet en omdat ze nieuw zijn kon ik ze voor een goede prijs verkopen. Totaal heeft de console me 305 gekost (na verkoop spellen).Aethertyd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:02:
Ja aan vanuit standby-mode, net als dat de PS4 doet dus eigenlijk.Griffin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:08:
[...]
PS3 had je die optie als je PS+ had. Maar een andere optie dan aan/uit was er volgens mij niet. En die ging vanzelf aan om 4 uur oid.
mmmm volgens mij gaat mijn PS3 toch echt aan als hij ook uitstaat. Althans ik merk gewoon dat hij op beplaade tijdestippen (die ik gekozen heb) aanschietOn_E schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
Ja aan vanuit standby-mode, net als dat de PS4 doet dus eigenlijk.
Ps4 4 verkoopt beter dan de ps2 in hetzelfde tijdbestek, terwijl de beste games pas volgend jaar komen. De wii verkocht wel wat beter.
http://m.ign.com/articles...-closing-in-on-30-million
Wil nu wel de psplus games weten
http://m.ign.com/articles...-closing-in-on-30-million
Wil nu wel de psplus games weten
Super Meat Boy hebben we vorige maand al gehad en Thief is voor de PS3 al in februari geweest. Lijkt me sterk dus.
Inderdaad, wel blijven opletten he. 
Thief ps4 zou wel kunnen natuurlijk, maar moet je eigenlijk niet willen.
Maar Azië wijkt nogal eens af van wat wij krijgen, dus zegt niet heel veel.
Thief ps4 zou wel kunnen natuurlijk, maar moet je eigenlijk niet willen.
Maar Azië wijkt nogal eens af van wat wij krijgen, dus zegt niet heel veel.
Lees je je berichten zelf ook ooit door?Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:57:
Dit zijn de PlayStation Plus voor Azië, mogelijk dezelfde in het Westen:
[afbeelding]
Maar ben zeer benieuwd naar de nieuwe PS Plus games. Hopelijk zit er weer wat tofs bij.
Verwijderd
Een AAA game voor de PS4 is toch wel groot nieuws.
Thief op de PS4 heb ik vorig jaar uitgespeeld
Thief op de PS4 heb ik vorig jaar uitgespeeld
Verwijderd
Thief zou wel leuk zijn voor de plus, alleen jammer dat het een waardeloze k*t game is.
Mass effect 2 zou fantastisch zijn voor de plus, alleen ik zou persoonlijk eerder het eerste deel verwachten dan het 2de...
Maar thief is al een keer in de plus geweest, alleen dan voor de ps3..
Mass effect 2 zou fantastisch zijn voor de plus, alleen ik zou persoonlijk eerder het eerste deel verwachten dan het 2de...
Maar thief is al een keer in de plus geweest, alleen dan voor de ps3..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 15:09 ]
Ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om van de PS+ games te profiteren als je pas later in de maand een PS+ abbo neemt? Heb alleen ff z'n trial gehad, maar niet veel mee gedaan. Over een weekje NFS, dan ga ik het denk ik wel gebruiken.
Je kan alleen de plus games 'kopen' als je daadwerkelijk plus hebt.LunaTempesta schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:16:
Ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om van de PS+ games te profiteren als je pas later in de maand een PS+ abbo neemt? Heb alleen ff z'n trial gehad, maar niet veel mee gedaan. Over een weekje NFS, dan ga ik het denk ik wel gebruiken.
Mijn PS3 gaat aan vanuit de standby stand (als het rode lampje brand).WeAreLegion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:37:
[...]
mmmm volgens mij gaat mijn PS3 toch echt aan als hij ook uitstaat. Althans ik merk gewoon dat hij op beplaade tijdestippen (die ik gekozen heb) aanschiet
Als je de knop achterop hebt uitgezet en de PS3 dus echt helemaal uit is gaat ie niet uit zichzelf aan om te downloaden volgens mij hoor.
En aub geen Thief als Plus game, baggerspel.
[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 29-10-2015 15:21 ]
Je kunt dan de games die op dat moment gelden "kopen". Dus tot aankomende dinsdag de huidige games of na dinsdag de nieuwe games.LunaTempesta schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:16:
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ja ik bedoel dus dat ik pas volgende maand een plus abbo neem.Griffin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:19:
[...]
Je kan alleen de plus games 'kopen' als je daadwerkelijk plus hebt.
PS3 en dan shutdown vind ik gelijk aan PS4 shutdown (geen restmode).On_E schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
Mijn PS3 gaat aan vanuit de standby stand (als het rode lampje brand).
Als je de knop achterop hebt uitgezet en de PS3 dus echt helemaal uit is gaat ie niet uit zichzelf aan om te downloaden volgens mij hoor.
Waarschijnlijk is dat niet gelijk maar die aanname maakte ik wel toen ik mijn reacties plaatste van de 'auto-on functie om 4 uur in de nacht'.
Als je volgende maand een plus abbo neemt kan je ook pas dan de plus games gratis downloaden(kopen), niet eerder. Als je plus abbo verlopen is kan je geen games meer downloaden(kopen) en de geinstalleerde games ook niet meer spelen.LunaTempesta schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:25:
[...]
Ja ik bedoel dus dat ik pas volgende maand een plus abbo neem.
Je kan de games "kopen" die die maand actief zijn op het moment dat je PS+ actief is. "Gekochte" PS+ games blijven aan je account gekoppeld en kan je altijd spelen zolang je PS+ actief is. Ook na bijvoorbeeld een half jaar geen PS+ kun je al die "gekochte" games weer spelen als je weer PS+ hebt. Alles wat je dus niet "gekocht" heb in de maanden dat je geen PS+ hebt kun je dus ook niet spelen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
De pookjes heel snel ontvangen uit China (7 dagen) en gisteren bezig geweest met het vervangen van de pookjes op de eerste controller. Zoonlief vond het wel verstandig om eerst mijn eigen controller te doen...ralph075 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:08:
[...]
Die heb ik ook, maar die glibberen er nog weleens vanaf als je iets te enthousiast bent door de heat of the game. Kids hebben er vaker last van dan ik, maar ook mij overkomt het soms.
Ik ga mijn DS4 controllers nu ook customizen met alluminium XB1 thumbsticks. Zilveren pookjes lijken me wel een leuk accent op de zwarte DS4:
[afbeelding]
Het viel nog best tegen om de controller goed open te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt. Dit YT-filmpje was wel een prettig voorbeeld om te volgen:
Na (redelijk) wat geklooi is het uiteindelijk prima gelukt:

Zoonlief heeft nu voldoende vertrouwen om zijn controller ook te laten verbouwen, dus vanavond ga ik met de tweede controller (en de goudkleurige thumbsticks) aan de slag.
Het zilverkleurige accent vind ik persoonlijk erg geslaagd. Misschien eens kijken of ik andere buttons ook in zilverkleur kan vinden, om de controller verder te customizen...
Het goudkleurige vind ik een stuk minder.... maar ja, dan had ik mijn zoon beter niet zelf een kleur moeten laten uitzoeken...

Ik heb laatst ook geprobeerd de pookjes te vervangen, doe het nooit meer. Heb mijn controller ermee naar de klote geholpen.... Hij ging niet meer aan, maar had wel nieuwe pookjes.
Ja, heb het ergens gelezen (dacht ik, weet niet zeker of dat een bericht van jou was). Moest er nog wel aan denken toen ik bezig was. Ben je toevallig niet vergeten om ergens weer een connector vast te maken? Dat viel mij op als een stap (3x) die je tijdens het weer in elkaar zetten best makkelijk per ongeluk vergeet...Poulske schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:19:
Ik heb laatst ook geprobeerd de pookjes te vervangen, doe het nooit meer. Heb mijn controller ermee naar de klote geholpen.... Hij ging niet meer aan, maar had wel nieuwe pookjes.
Ik heb mijn controller laten vallen, meteen het plastic binnenin gescheurd waar de trilmotor aan vast zit.. Maar eruit getrokken, ook de achterste knoppen hebben niet meer die echte "feedback" maar 60 euro voor een nieuwe controller

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik heb er xbox one pookjes ingezet, ik vind deze namelijk zelf veel fijner.ralph075 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
De pookjes heel snel ontvangen uit China (7 dagen) en gisteren bezig geweest met het vervangen van de pookjes op de eerste controller. Zoonlief vond het wel verstandig om eerst mijn eigen controller te doen...
Het viel nog best tegen om de controller goed open te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt. Dit YT-filmpje was wel een prettig voorbeeld om te volgen:
[video]
Na (redelijk) wat geklooi is het uiteindelijk prima gelukt:
[afbeelding]
Zoonlief heeft nu voldoende vertrouwen om zijn controller ook te laten verbouwen, dus vanavond ga ik met de tweede controller (en de goudkleurige thumbsticks) aan de slag.
Het zilverkleurige accent vind ik persoonlijk erg geslaagd. Misschien eens kijken of ik andere buttons ook in zilverkleur kan vinden, om de controller verder te customizen...
Het goudkleurige vind ik een stuk minder.... maar ja, dan had ik mijn zoon beter niet zelf een kleur moeten laten uitzoeken...![]()
PSN: Alvanosa
Dat was mijn bericht waarschijnlijk.ralph075 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:26:
[...]
Ja, heb het ergens gelezen (dacht ik, weet niet zeker of dat een bericht van jou was). Moest er nog wel aan denken toen ik bezig was. Ben je toevallig niet vergeten om ergens weer een connector vast te maken? Dat viel mij op als een stap (3x) die je tijdens het weer in elkaar zetten best makkelijk per ongeluk vergeet...
was de vierde controller die ik deed (dus niet meer van mezelf helaas..) dus dacht het aardig onder de knie te hebben.
Alles zat wel goed aangesloten, een deel van de controller (van binnen) was heel heet.
Na een jaar begon een van de pookjes op een van mijn controllers ook een scheurtje te vertonen. Heb op beide controllers opzet rubbertjes genomen en dat bevalt eigenlijk prima ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Nee, ben alles 3x nagegaan. En is het trouwens toch te laat voor, heb hem allang in de grijze bak gegooid.ralph075 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:26:
[...]
Ja, heb het ergens gelezen (dacht ik, weet niet zeker of dat een bericht van jou was). Moest er nog wel aan denken toen ik bezig was. Ben je toevallig niet vergeten om ergens weer een connector vast te maken? Dat viel mij op als een stap (3x) die je tijdens het weer in elkaar zetten best makkelijk per ongeluk vergeet...
HerkenbaarPoulske schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:19:
Plaatje dat is opgedoken via twitter van bol.com:

Zijn er wel eens acties mbt ps+ of is het altijd een vaste prijs?
Net zoals gehakt in de supermarkt is een ps+ abonnement ook weleens in de aanbieding. Heel af en toe via psn zelf maar vaker via een andere winkel.
Dat probleem heb ik ook lange tijd gehad. Soms inderdaad ook met system storage check. Ik kreeg ook altijd de kans om dit probleem te rapporteren aan sony. Dit heb ik uiteraard elke keer gedaan. Na één van de systemupdates was het probleem verdwenen.WeAreLegion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
Dat is ook raar inderdaad. Bij mij brand er helemaal niks meer en als ik hem aanwil zetten via controller dan gaat dat niet (dan knippert er een wit licht op controller), dan zet ik hem aan via knop eerste push doet ie niks, en dan 2e keer doet ie het wel. Eerst kreeg ik steeds system storage check (en melding dat stroom niet goed er af gehaald was maar heb dat dus niet gedaan) en van morgen kreeg ik zo ver ik kon zien die melding niet. Maar jah als ik aan gamen ben doet ie het prima dus echt naar sony bellen word wat lastig
Ja ik krijg soms die optie soms nietbelinned schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:34:
[...]
Dat probleem heb ik ook lange tijd gehad. Soms inderdaad ook met system storage check. Ik kreeg ook altijd de kans om dit probleem te rapporteren aan sony. Dit heb ik uiteraard elke keer gedaan. Na één van de systemupdates was het probleem verdwenen.
Soms doe ik die rebuild storage dat is zoiezo wel goed om afentoe te doen.
ik ben een tevreden man met the walking dead en magicka
Die tweet, nou ja, de inhoud ervan, gaat 'viral' op Reddit Bol.com was blijkbaar de eerste die het melde en heeft het ook alweer weggehaald.Alvanosa schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:37:
[afbeelding]
Die tweet zag ik ook voorbij komen. Beetje raar dat Bol dergelijke informatie heeft. Tevens ook de eerste keer dat ik zoiets vanuit hun kant zie afkomen. Maar afgaande dat de tweet alweer verwijderd is, wakkert dit wel het vuurtje aan dat er enige waarheid in zou kunnen zitten.
Shikata ga nai.
Verwijderd
CALL OF DUTY: BLACK OPS 3 - BETA MORG CITY THEME:
https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3BETATHM
Magicka 2: Halloween Theme 2015:
https://store.playstation...01400_00-ETH0000000000221
Thema Journey™:
https://store.playstation...00470_00-JOURNEYSTATIC001
Thema Paranormal Activity: The Ghost Dimension:
https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000218
Thema Spectre:
https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000232
WWE 2K16-thema:
https://store.playstation...02693_00-ETH0000000000154
Een hele boel gratis thema's voor de liefhebbers.
https://store.playstation...02624_00-BLACKOPS3BETATHM
Magicka 2: Halloween Theme 2015:
https://store.playstation...01400_00-ETH0000000000221
Thema Journey™:
https://store.playstation...00470_00-JOURNEYSTATIC001
Thema Paranormal Activity: The Ghost Dimension:
https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000218
Thema Spectre:
https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000232
WWE 2K16-thema:
https://store.playstation...02693_00-ETH0000000000154
Een hele boel gratis thema's voor de liefhebbers.
Jammer dat die van Journey alleen gratis is voor PS+leden. En is die van BO 3 toevallig alleen beschikbaar voor diegenen die met de beta mee hebben gedaan ofzo? Die staat bij mij als niet beschikbaar.
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Magicka.. nooit van gehoord.Alvanosa schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:37:
[afbeelding]
Kak.
[ Voor 96% gewijzigd door Niku op 30-10-2015 07:17 ]
Verwijderd
Klopt allemaal wat je zegt.DrWoetR schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:09:
Jammer dat die van Journey alleen gratis is voor PS+leden. En is die van BO 3 toevallig alleen beschikbaar voor diegenen die met de beta mee hebben gedaan ofzo? Die staat bij mij als niet beschikbaar.
Journey gratis voor PS Plus en BOIII voor de beta spelers.
Ik heb hem inderdaad ook op reddit gezien en niet via twitter.dutchgio schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:32:
[...]
Die tweet, nou ja, de inhoud ervan, gaat 'viral' op Reddit Bol.com was blijkbaar de eerste die het melde en heeft het ook alweer weggehaald.
Verwijderd
Magicka 2 schijnt wel vet te zijn, bovendien online multiplayer mogelijkheid. Van mij mag ie komen!
Walking Dead S2? Ja, een Telltale adventuregame.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:55:
[...]
Magicka 2 schijnt wel vet te zijn, bovendien online multiplayer mogelijkheid. Van mij mag ie komen!Iemand bekend met die tweede game?
Even een gameplay video van Magicka bekeken, lijkt wel echt een coop game te zijn?
Yep dan wel het leukste.Niku schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:36:
Even een gameplay video van Magicka bekeken, lijkt wel echt een coop game te zijn?
Mooie beelden en FPS analyse van multiplayer uncharted 4, maar moet gelijk bij gezegd worden, dit is een oudere build dan Paris Game Week getoond werd, en die laatste had veel betere FPS.
Maar deze video is meer om pracht en praal te tonen van de multiplayer. Ben echt heel erg onder de indruk van de graphics en dat met dalijk hopelijk flawless 60fps
Ik vind het niet veel. Walking Dead speel ik op de iPad met een touch screen, en Magicka trekt me niet.
Ik zou echt wel tevreden zijn met de plus games, alles beter dan een 2d platformer. Plus punt is ook nog eens dat ik de walking dead serie volg.
Nog nooit eerder een Telltale game gespeeld, dus als dit klopt ben ik zeer benieuwd
The Walking Dead 1 op de PC gespeeld en die was prima. Tot op zekere hoogte invloed op het verhaal. En het verhaal zit ook goed in elkaar. Laat 2 voor de PS4 maar komen.
Verwijderd
Until Dawn™ Dynamisch Thema voor bezitters van het spel:
https://store.playstation...15-CE-1ST-WES_OWNUD_nl_NL
Bij mij staat er helaas: Niet beschikbaar en dat terwijl ik het spel in bezit heb.
Bij mij staat er helaas: Niet beschikbaar en dat terwijl ik het spel in bezit heb.
Same here. Niet beschikbaar voor aankoop.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:17:
Dan heb je het spel niet digitaal waarschijnlijk...
Ik ben toevallig gisteren met Until Dawn begonnen. Bevalt wel goed tot nu toe, graphics en geluid zijn zeer goed. Ik ga alleen de volgende keer het geluid iets zachter zetten, want ik ben al een paar keer behoorlijk geschrokken
Ik ben toevallig gisteren met Until Dawn begonnen. Bevalt wel goed tot nu toe, graphics en geluid zijn zeer goed. Ik ga alleen de volgende keer het geluid iets zachter zetten, want ik ben al een paar keer behoorlijk geschrokken
[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 30-10-2015 12:19 ]
PSN id: NL_SToRM
Nee klopt. Jammer dat het dan wss alleen met de digitale game geld.
Geluid, sfeer, is allemaal erg goed. Mijn enige puntje was dat de volume niveau tussen de 'rustige' momenten en de 'jump' scares te groot waren. Soms waren bepaalde elementen moeilijk te horen, maar bij een jump scare trilde het bankstel en de tafel mee. Natuurlijk helpt het je te laten schrikken, maar aangezien ik met een groep vrienden speelde, en niet met headset, kwam het er soms nogal luid uit.
Geluid, sfeer, is allemaal erg goed. Mijn enige puntje was dat de volume niveau tussen de 'rustige' momenten en de 'jump' scares te groot waren. Soms waren bepaalde elementen moeilijk te horen, maar bij een jump scare trilde het bankstel en de tafel mee. Natuurlijk helpt het je te laten schrikken, maar aangezien ik met een groep vrienden speelde, en niet met headset, kwam het er soms nogal luid uit.
Hij is nu wel beschikbaar om te "kopen".Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:17:
Before me there were many, after me there will be none
Verwijderd
Klopt, ik heb em net ook gratis aangeschaft.Jay-K schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:49:
Hij is nu wel beschikbaar om te "kopen".
Leuke point & click game inderdaad. Persoonlijk zou ik 'm alleen nooit op de PS4 spelen (ik zou sowieso met seizoen 1 beginnen trouwens). De game doet grafisch niets bijzonders en werkt in mijn optiek beter op een touch screen. Als je dus een tablet hebt, zou ik 'm daarop spelen.Superkanjo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:11:
Nog nooit eerder een Telltale game gespeeld, dus als dit klopt ben ik zeer benieuwd
Waarom zou je er geld voor uitgeven op een tablet als je hem waarschijnlijk (mocht het correct zijn) op de PS4 krijgtbram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Leuke point & click game inderdaad. Persoonlijk zou ik 'm alleen nooit op de PS4 spelen (ik zou sowieso met seizoen 1 beginnen trouwens). De game doet grafisch niets bijzonders en werkt in mijn optiek beter op een touch screen. Als je dus een tablet hebt, zou ik 'm daarop spelen.
Omdat de game in mijn optiek prettiger speelt op een touch screen. En zo duur zijn de episodes niet op een tablet. Met "grafisch niet bijzonder" bedoel ik dat ik er persoonlijk geen next gen console voor heb gekocht, maar ik zit wellicht in een andere situatie. Ik heb maar een paar uurtjes per week tijd om te spelen, en speel daarom vrijwel alleen maar AAA titels, een uitzondering daargelaten.WeAreLegion schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:41:
[...]
Waarom zou je er geld voor uitgeven op een tablet als je hem waarschijnlijk (mocht het correct zijn) op de PS4 krijgtspel speelt verder prima op de PS4 en dat het grafisch niet bijzonder is dat zegt natuurlijk ook niet zo heel veel.
Dan word het al wat anders inderdaad, heb hem zelf op PC en PS4 en vind het zelf wel prima wegspelen maar goed dat is voor ieder zijn ding natuurlijk.bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:56:
[...]
Omdat de game in mijn optiek prettiger speelt op een touch screen. En zo duur zijn de episodes niet op een tablet. Met "grafisch niet bijzonder" bedoel ik dat ik er persoonlijk geen next gen console voor heb gekocht, maar ik zit wellicht in een andere situatie. Ik heb maar een paar uurtjes per week tijd om te spelen, en speel daarom vrijwel alleen maar AAA titels, een uitzondering daargelaten.
Magicka heb ik op de PC (deel 1) dat is wel vermakelijk.
Ik heb m op de tablet maar vond het juist onhandig spelen. Ik heb seizoen 1 met de halloween actie gekocht en vind het met controller zo veel fijner spelen, maar ja, ieder zijn ding dusbram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:56:
[...]
Omdat de game in mijn optiek prettiger speelt op een touch screen. En zo duur zijn de episodes niet op een tablet. Met "grafisch niet bijzonder" bedoel ik dat ik er persoonlijk geen next gen console voor heb gekocht, maar ik zit wellicht in een andere situatie. Ik heb maar een paar uurtjes per week tijd om te spelen, en speel daarom vrijwel alleen maar AAA titels, een uitzondering daargelaten.
Something under the bed is drooling
Iemand hier Soma al gespeeld trouwens? Ervaringen? Scary shit of valt het mee?
Valt wel mee. Weinig jump scares. Het begint vrij spannend en hier en daar zijn er nog wat stukjes waar je op het puntje van de bank zit. Maar spel doet hem vooral met zijn sfeer en verhaal, die beide erg goed zijn.
Oké. Hopelijk wordt 'ie snel nog iets goedkoper. Lijkt me toch wel vet.LunaTempesta schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:11:
Valt wel mee. Weinig jump scares. Het begint vrij spannend en hier en daar zijn er nog wat stukjes waar je op het puntje van de bank zit. Maar spel doet hem vooral met zijn sfeer en verhaal, die beide erg goed zijn.
hoi
ik heb nu COD BO3 digital deluxe edition per order wanneer moet ik game betalen is wanneer hij uit komt ? dit is eerst keer dat ik game pre order op PSN store
ik heb nu COD BO3 digital deluxe edition per order wanneer moet ik game betalen is wanneer hij uit komt ? dit is eerst keer dat ik game pre order op PSN store
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ja staat er ook gewoon bij als je die pre-order aandrukt.
Verwijderd
Betalen is tussen 4 en 7 november.Motaro schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:53:
hoi
Genoeg geld op je account, PayPal of Creditcard.
oke bedankt
1 min terug krijg ik e-mail ook en daar stond het ook in maar toch bedankt
nu nog even wachten op Preorder Theme
1 min terug krijg ik e-mail ook en daar stond het ook in maar toch bedankt
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Ik ben misschien een laffe herder maar vond Soma wel vrij scary zelf. Is maar net wat je wel/niet eng vind, Silent Hill heb ik er bijvoorbeeld veel minder last van. Kijk wel erg uit naar de CV van Oculus Rift, daarop horror spellen spelen lijkt mij echt erg vet.bram1984 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:09:
Iemand hier Soma al gespeeld trouwens? Ervaringen? Scary shit of valt het mee?
Ik ben wel benieuwd naar Original Sin: Enhanced Edition. Iemand van jullie al gekocht en gespeeld?
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link