Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowbnjijdat
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-08 16:31
Beste Tweakers,

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten echter heb ik nog nooit gereageerd. Ik zit alleen nu echt met de handen in het haar, ik was een lekker potje Battlefield 4 online aan het spelen maar ik bleef laggen dus ging ik naar de XMB waar ik via de options button de applicatie sloot. Hierna herstarten ik mijn Playstation 4, tot mijn grote verbazing was toen opeens het HELE spel Battlefield 4 verdwenen. Het staat wel nog steeds op mijn hardeschijf, te zien in het opslagbeheer?! Als ik het spel wil starten via de Playstation Store, start Battlefield Hardline op (beide zijjn digitaal aangekocht). Ik heb al via de safe mode geprobeerd de Rebuild Database optie echt draaide dit tot niks uit alleen een foutcode dat de database niet herstelt kon worden... Hebben jullie nog opties was ik kan doen/proberen?

Met vriendelijke groet,

JK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:37
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:39:
Ja hij sluit inderdaad af. Indruk van de game is tot nu toe goed. Framerate is prima en het ziet er echt prachtig uit. Alleen de gevechten op het begin lijken echt onmogelijk. Ik maak geen schijn van kans. Dus ik moet even uitvogelen hoe ik die kistjes dan moet pakken.
Mijn tactiek: dingen laten totdat je beter bent. Vooral health moet je erbij krijgen en nog wat andere dingen. Daarna is het wel een stuk beter te doen. Vond het ook jammer dat je eigenlijk te slap bent in het begin om te doen wat de game je voorschotelt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:49
Oei, multiplayer uncharted 4 is 900p@60fps.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1130582
Das wel even wat anders dan de 1080p/60 die bij aankondiging gemeld werd.
Dus zelfz naughty gods moeten nu al onder 1080p gaan zitten..
Kom maar op met die ps5 in ergens 2017. Anders lopen ze wel heel ver achter op pc dalijk..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26
wowbnjijdat schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:12:
Beste Tweakers,

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten echter heb ik nog nooit gereageerd. Ik zit alleen nu echt met de handen in het haar, ik was een lekker potje Battlefield 4 online aan het spelen maar ik bleef laggen dus ging ik naar de XMB waar ik via de options button de applicatie sloot. Hierna herstarten ik mijn Playstation 4, tot mijn grote verbazing was toen opeens het HELE spel Battlefield 4 verdwenen. Het staat wel nog steeds op mijn hardeschijf, te zien in het opslagbeheer?! Als ik het spel wil starten via de Playstation Store, start Battlefield Hardline op (beide zijjn digitaal aangekocht). Ik heb al via de safe mode geprobeerd de Rebuild Database optie echt draaide dit tot niks uit alleen een foutcode dat de database niet herstelt kon worden... Hebben jullie nog opties was ik kan doen/proberen?

Met vriendelijke groet,

JK
Ik heb dit 2 keer gehad met destiny, deze heb ik wel op een amerikaans account gekocht dus ik dacht dat het daar aan lag. Moest de game helemaal opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowbnjijdat
SmooK schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:35:
[...]

Ik heb dit 2 keer gehad met destiny, deze heb ik wel op een amerikaans account gekocht dus ik dacht dat het daar aan lag. Moest de game helemaal opnieuw downloaden.
Het opnieuw downloaded gaat ook niet omdat hij aangeeft in de Playstation Store dat ik het spel kan starten, alleen start ie dan Hardline.. Ook als ik hem opnieuw zou kunnen downloaded is er nog steeds +- 80Gb op mijn harddisk verdwenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Ja dat was bij mij niet, de ruimte komt er niet extra bovenop. Als je googled op dit probleem kom je wel meer gevallen tegen. Even reboot en anders via die site proberen te pushen naar je ps4. En als dat allemaal niet werkt ook even hardline eraf gooien.

[ Voor 14% gewijzigd door RaijRaij op 27-10-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowbnjijdat
SmooK schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:54:
Ja dat was bij mij niet, de ruimte komt er niet extra bovenop. Als je googled op dit probleem kom je wel meer gevallen tegen. Even reboot en anders via die site proberen te pushen naar je ps4. En als dat allemaal niet werkt ook even hardline eraf gooien.
Het pushen via de website heeft inderdaad geholpen. Ook staat het spel niet meer op de Harddisk :X Ik ging uit van 500Gb vrije ruimte echter is dit maar 400 nog wat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
klopt je verliest een top door hoe een hard drive is opgebouwd en natuurlijk het systeem. Bij Destiny was er toen ook geen spoor meer te vinden van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowbnjijdat
SmooK schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:05:
klopt je verliest een top door hoe een hard drive is opgebouwd en natuurlijk het systeem. Bij Destiny was er toen ook geen spoor meer te vinden van de game.
Toch raar dat de playstation zo'n groot bestand zo snel kan verwijderen.. In ieder geval bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Heb nu een kleine week het "nieuwe" model PS4 , deze is ontzettend stil vergeleken met mijn "oude" of het is echt heel erg verbeterd of mijn oude was niet helemaal lekker , het geluid van een opstijgend vliegtuig is bij deze niet aanwezig

Heerlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:14:
[...]

Mijn tactiek: dingen laten totdat je beter bent. Vooral health moet je erbij krijgen en nog wat andere dingen. Daarna is het wel een stuk beter te doen. Vond het ook jammer dat je eigenlijk te slap bent in het begin om te doen wat de game je voorschotelt.
Kun je dan ook nog naar die begin gebieden terug dan?
v8power67 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:21:
Oei, multiplayer uncharted 4 is 900p@60fps.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1130582
Das wel even wat anders dan de 1080p/60 die bij aankondiging gemeld werd.
Dus zelfz naughty gods moeten nu al onder 1080p gaan zitten..
Kom maar op met die ps5 in ergens 2017. Anders lopen ze wel heel ver achter op pc dalijk..
Ze hebben aangegeven te aimen op 60fps, maar nooit gezegd dat ze dat zouden halen. Al snel werd duidelijk dat de SP op 30fps zou draaien. Battlefield en Battlefront draaien ook op 900p om 60fps te halen. Zien er prima uit, en persoonlijk let ik niet op graphics tijdens een potje MP. 60fps is wel fijn in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:42

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteren mn eerste potjes BF4 gedaan op de PS4. Was al level 135 ofzo op de Xbox One. Was wel even wennen die DS4 controller mbt de d-pad. Op de Xbox One zit die natuurlijk onderaan. Maar goed, het is een kwestie van gewenning. Verder vind ik de DS4 gelijkwaardig aan de Xbox One controller. Dat was met de DS3 wel anders.

Viel me op dat wanneer ik mijn Astro A30 headset die 7.1 ondersteunt, rechtstreeks in de jack van de DS4 stop, dat hij dan ook gewoon 5.1/7.1 geluid geeft. Dacht dat de output stereo was.

Verder nog een vraag mbt het inschakelen van de PS4. Is er ook een optie om wanneer de de PS4 aanzet, dat je TV dan ook direct aangaat ? Heb die optie nog niet kunnen vinden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Sony W828 en die gaat automatisch aan als ik de PS4 via de app of controller aanzet. Niets voor hoeven doen verder.

En de output is volgens mij ook stereo (minijack geeft geen 7.1 door, corrigeer me als ik ernaast zit), dus je hebt virtueel surround denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 28-10-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je echt geen oplossing vind om bf4 aan de praat te krijgen, zou ik de ps4 compleet resetten, zo erg is het ook niet dat heel je harde schrijf weer leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/r2cXOjVIDXdi4h4TA5DAyPhm/full.jpg?nohitcount=1

De Triads verslagen en Sleeping Dogs uitgespeeld op de PlayStation 4.

Het spel heb ik toen in de aanbieding gekocht in de PS Store.

Ik had het spel al een keer uitgespeeld op de Xbox 360.

Op de PS4 was het een iets betere ervaring in elk aspect.

Een heerlijke Hong Kong gevecht en schiet spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

MRE-Inc schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:45:

Verder nog een vraag mbt het inschakelen van de PS4. Is er ook een optie om wanneer de de PS4 aanzet, dat je TV dan ook direct aangaat ? Heb die optie nog niet kunnen vinden.
Volgens mij onder instellingen > System > HDMI-Apparaatkoppeling en dan aanzetten.
Is echt ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nou.. de game trailers waren niet echt mijn ding te noemen:

Nieuwe Guerillia game.. zag er nogal saai uit

The wild (oid).. Wat te zeggen, te weinig gezien, maar het zag er nogal.. raar uit, had niet het gevoel een current gen te zijn.

Until Dawn: <iets>: "It's going to be a rollercoaster game, shooter game, horror experience". Aka een Lightgun game. Geef mij dan maar House of the The dead :D

Enige boeiende was de trailer van de bloodborne DLC, maar daar zat ook niks nieuws in.

Detroit: Vond Beyond 2 Souls echt heerlijk. Dus wel zin in (betere graphics waren er niet op de PS3)

Uncharted 4: Gave game. Gelukkig zijn de microtransactions ook ingame te krijgen :)

Gran Turismo Sports: WOOT! hopelijk net zo goed als GT1 (mijn favoriet :D )

Tekken 7: Nope, geef mij maar Soul Calibur

Until Dawn: A Rush of Blood. VR versie van House of the Dead.. Dus maar even 399 (prijs van nieuwe console volgens Sony voor de VR set) + game aftikken voor een arcade game.

MatterFall: Gaaf! Doet me echt denken aan Vanquish

WiLD: Wat te zeggen, te weinig gezien, maar het zag er nogal.. raar uit, had niet het gevoel een current gen te zijn. (Hoewel de devs goed zijn in quirky hits)

Horizon Zero Dawn: Zag er redelijk saai uit, weet niet, voelde teveel als AC3 in een Robo dino jasje

Ratchet & Clank: Mijn vrouw is weer blij! Zag er echt gaaf uit.

Bloodborne: Teveel dezelfde beelden in verschillende trailers.

[ Voor 49% gewijzigd door corset op 28-10-2015 08:33 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:17:
[afbeelding]

Respect. Ik heb 'm toen ook gekocht, maar niet langer dan een half uur gespeeld tot nu toe. Ik vind echt alles achterhaald aanvoelen aan die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 07:42

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:57:
Ik heb een Sony W828 en die gaat automatisch aan als ik de PS4 via de app of controller aanzet. Niets voor hoeven doen verder.

En de output is volgens mij ook stereo (minijack geeft geen 7.1 door, corrigeer me als ik ernaast zit), dus je hebt virtueel surround denk ik.
Ik heb een LG van 2 jaar oud, maar moet hem echt aan zetten met de remote control.

Mbt de headset. Ik heb dus deze inclusief die Mixamp. http://www.astrogaming.co...pro-gen-2/A30-MIXAMP.html

Normaal gesproken sluit je de TX mixamp (verzend het geluid van je console) aan met een optische kabel op de console. Dan heb je nog de RX mixamp (ontvangt het geluid van je console) waarop je de headset aansluit en de chatkabel. Dit was mijn setup voor de 360 en de One. Dat werkte allemaal prima. Via de RX mixamp kun je het game of chatvolume regelen. Op de PS4 kan ik het ook zo aansluiten en dat werkt. Geluid is dat wel wat zachter dan wanneer ik de headset rechtreeks in de DS4 plug.

Die mixamp ondersteund dus 7.1 geluid (hoe dat technisch in elkaar steekt, geen idee, maar het zal allemaal wel softwarematig zijn gezien je maar 2 speakers hebt met een headset) en via bovenstaande setup (TX mixamp naar RX mixamp aangesloten via optische kabel op console) werkt het allemaal. Ik hoor in BF4 bijvoorbeeld de jets van links naar rechts overvliegen, granaten achter me ontploffen etc.

Als ik de headset rechtstreeks in de DS4 prik, dan hoor ik ook surround geluid, alleen is het geluid wat harder dan via de mixamp. In BF4 natuurlijk ook de audio instellingen op surround ingesteld. Maar het verbaasd me dat de DS4 slechts stereo output heeft en dat ik toch het geluid erg goed en helder hoor en in 5.1 formaat via de DS4. Vind dat echt een enorm pluspunt.

Heb het ook getest in Uncharted (deeltje 1) en zonder de audio instellingen aan te passen in de game zelf, had ik daar ook surround sound.

donvalentino: bedankt. ga ik vanmiddag eens instellen. _/-\o_

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:30:
Respect. Ik heb 'm toen ook gekocht, maar niet langer dan een half uur gespeeld tot nu toe. Ik vind echt alles achterhaald aanvoelen aan die game.
Het voelt af en toe wat houterig aan qua gameplay.
Toch valt er veel te genieten van de snelle reactie gevechten
en zeer leuke shoot-outs.

Ik had em gekocht en ik wou toch mijn geld eruit halen
door ervan te genieten en het spel uit te spelen.

Er zijn ook maar 30 missies met grappige verhaal lijnen.

spoiler:
Er is veel bloed vergiet bijvoorbeeld door mensen in stukken
te hakken of door ze in de hout versnipperaar te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gravity Rush 2 ga ik trouwens ook zeker halen, en indien de remaster voldoende verbeteringen heeft (en dus niet als een handheld game aanvoelt), overweeg ik die ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:49:
Gravity Rush 2 ga ik trouwens ook zeker halen, en indien de remaster voldoende verbeteringen heeft (en dus niet als een handheld game aanvoelt), overweeg ik die ook wel.

[video]
Vond de eerste erg leuk om te doen dus haal deel 2 ook wel inderdaad :) erg leuk concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
corset schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:27:

Bloodborne: Teveel dezelfde beelden in verschillende trailers.
Dat is From eigen he, die laten nooit heel veel los in verschillende trailers. Geldt ook voor Dark Souls 3, buiten de network stress test krijgen we echt niet veel te zien ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Scrisissszzz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:51:
[...]

Dat is From eigen he, die laten nooit heel veel los in verschillende trailers. Geldt ook voor Dark Souls 3, buiten de network stress test krijgen we echt niet veel te zien ;)
Klopt :) Had zelf wat meer gehoopt te zien van wat meer "spells" of andere dingen :) Maar hier komt hij zeker in huis :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
corset schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:03:
[...]

Klopt :) Had zelf wat meer gehoopt te zien van wat meer "spells" of andere dingen :) Maar hier komt hij zeker in huis :D
Ow hier ook zeer zeker. 24 november staat vrij gepland na het werk ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:17:
[afbeelding]

auw mijn ogen doen pijn!! Nederlandse tekst :')

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

The Battleborn open beta hits PS4 first in 2016. Full details:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSZCQWgUwAApSdc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
bram1984 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 06:46:
[...]

Kun je dan ook nog naar die begin gebieden terug dan?

[...]

Ze hebben aangegeven te aimen op 60fps, maar nooit gezegd dat ze dat zouden halen. Al snel werd duidelijk dat de SP op 30fps zou draaien. Battlefield en Battlefront draaien ook op 900p om 60fps te halen. Zien er prima uit, en persoonlijk let ik niet op graphics tijdens een potje MP. 60fps is wel fijn in ieder geval.
900p bij PS4 is anders dan 900p op de Xbox One. Nu denk je "waar heb je het over?" Het verschil is dat wanneer een PS4 game 1080p is en op de One 900p, dat er zelfs nog op de One concessies zijn gedaan op grafische vlak en nog steeds "onder doet" voor de PS4 versie die dan wel in hogere resolutie draait en zelfs bepaalde grafische features wel actief heeft en dus dichterbij de PC versie zit.

Je moet eigenlijk dus blij wezen dat er geen enkele game op de PS4 ooit onder de 900p is gekomen. De aantal 900p games op de PS4 zijn ook maar op 1 enkel hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:09

On_E

Housemusic

Divinity Original Sin EE toch maar besteld, turn-based combat RPGs verdienen mijn geld. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:44:
PlayStation Europe ‏

The Battleborn open beta hits PS4 first in 2016. Full details:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Heb de code gekregen na registratie, maar ik verwacht dat de PS4 hem vanzelf binnen haalt zodra hij beschikbaar is? Ik zie hem namelijk niet in de downloadlijst om hem in de download wachtrij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:49:
Divinity Original Sin EE toch maar besteld, turn-based combat RPGs verdienen mijn geld. :+
Erg tof spel :) en zekers je geld meer dan waard kan je heel wat uurtjes in stoppen! De coop is ook leuk gedaan in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-08 10:49
Offtopic

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

WeAreLegion schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:09:
[...]

Erg tof spel :) en zekers je geld meer dan waard kan je heel wat uurtjes in stoppen! De coop is ook leuk gedaan in het spel.
Ik kijk er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:02

Yucko

One clown to rule them all !

wowbnjijdat schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 00:22:
[...]

Toch raar dat de playstation zo'n groot bestand zo snel kan verwijderen.. In ieder geval bedankt voor je hulp!
Ik denk dat je het meer moet zien alsof je bij een boek in de inhoudsopgave de verwijzing naar een hoofdstuk weghaalt.
Het hoofdstuk (lees: data van de game in dit geval) zelf is niet weg, alleen kun je hem niet vinden via de inhoudsopgave. De ruimte wordt dus ook niet als vrij weergegeven.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gave nieuwe game van Quantic Dreams!
Helaas geen nieuws (nog) van Beyond Two Souls en Heavy Rain!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
*knip* Offtopic

Show was verder wel cool, die VR shit heb ik ongelofelijk veel zin in. Verder niet veel boeiende games gezien.

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:18

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zou er niet ook een port van de PC versie van Final Fantasy 7 komen eind dit jaar? verdacht stil daaromheen..

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet dat niemand wat tegen die jappaners zegt dat ze eigenlijk voor lul staan, het haalt ook de sfeer van z'n persconferentie naar beneden en kan me ook niet voorstellen dat die jappeners het zelf leuk vinden om daag te staan.

Denk/hoop dat ze rime bij de psx laten zien.

Wie gaat op gamer.nl zeggen dag er allang een remaster van beyond: two souls naar de ps4 komt. Kan die reacties gewoon niet aan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:49:
Zou er niet ook een port van de PC versie van Final Fantasy 7 komen eind dit jaar? verdacht stil daaromheen..
Release date is al bekend, moet je ff googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 16:02

JSchut

.....

Recon24 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:57:
[...]

Heb de code gekregen na registratie, maar ik verwacht dat de PS4 hem vanzelf binnen haalt zodra hij beschikbaar is? Ik zie hem namelijk niet in de downloadlijst om hem in de download wachtrij te zetten.
Ik heb de code ook na registratie gekregen. Op de PS4 code ingevuld en vervolgens op download gedrukt. Hij is inmiddels klaar met downloaden. Nu wachten tot morgen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Gameplay beelden op youtube met bikes ziet er tof uit,
Ga hem weer eens aanslingeren _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 18:39

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Op de Paris Games week zijn weer een aantal leuke aankondigingen gedaan voor Playstation VR zo zou Tekken 7 ook speelbaar zijn in VR en komt er een until dawn titel. Zelf kan ik niet wachten op de release, voor mij wordt het een instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
UC4 MP extended gameplay beelden:

JSchut schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:53:
[...]

Ik heb de code ook na registratie gekregen. Op de PS4 code ingevuld en vervolgens op download gedrukt. Hij is inmiddels klaar met downloaden. Nu wachten tot morgen.
Ow nog eens kijken..misschien nu wel namelijk. Heb mijn Vita in mijn tas zitten en ben op kantoor dus kan ook even remote inloggen.

[ Voor 67% gewijzigd door Recon24 op 28-10-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wat ik zou doen, is gewoon die mensen aan een script houden en dan vertaling op het schermtoveren.

Ze lezen toch alalles voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 28-10-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren wel behoorlijk wat must-buy titels gezien: Wild, GT Sports, Detroit, Gravity Rush 2, Horizon Dawn, Uncharted 4, Ratchet & Clank en natuurlijk PS VR :)

Ik heb gisteren trouwens LBP3 uitgespeeld (erg korte game), dus ik ga vanavond Until Dawn bestellen. Ik ben erg benieuwd naar dit spel :) De Uncharted Collection wil ik ook nog zeker spelen, maar ik wacht even tot die nog wat in prijs zakt.
Wow, dit klinkt echt goed! Hier kijk ik wel naar uit moet ik zeggen.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 28-10-2015 12:45 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:42:
Ik heb gisteren wel behoorlijk wat must-buy titels gezien: Wild, GT Sports, Detroit, Gravity Rush 2, Horizon Dawn, Uncharted 4, Ratchet & Clank en natuurlijk PS VR :)

Ik heb gisteren trouwens LBP3 uitgespeeld (erg korte game), dus ik ga vanavond Until Dawn bestellen. Ik ben erg benieuwd naar dit spel :) De Uncharted Collection wil ik ook nog zeker spelen, maar ik wacht even tot die nog wat in prijs zakt.

[...]

Wow, dit klinkt echt goed! Hier kijk ik wel naar uit moet ik zeggen.
Sony is een blij man met jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10 15:10

Griffin

Is mythical

Ik heb momenteel alleen MGS5 en vermaak me er prima mee, maar even snel gamen kan je er niet mee. Missies duren best lang soms.

Dus binnenkort DriveClub lenen van iemand en voor kerst een 2e controller + LBP3 halen voor mij en de vrouw (is 1 van de weinige games die ze leuk vind).
Verder gaat BOP3 gekocht worden en Uncharted4. Eigenlijk zijn er teveel games goed. Alleen even de vraag of ik de games koop op launch date, meestal niet want ik heb vlagen dat ik veel speel maar meestal niet veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
DriveClub VR in development!
EuroGamer went hand's on behind closed-doors: http://www.eurogamer.net/articles/20...ily-impressive
They have six months of development planned so very seemingly a PSVR launch DriveClub update.

Following a single race, I'm pleased to say that it works, and it works well. VR's always been a good fit for racing games, and DriveClub only proves thatb. Being able to look to apex gives an extra layer of fidelity, and when matched with a good steering wheel - in this case Thrustmaster's T300 - it's one of the most authentic VR experiences you can get. The visual fidelity of DriveClub is largely intact, too - it's a little more sparse, but not distractingly so, and Evolution has been able to hit 60fps without the resolution taking a dive.
The prototype runs at 60fps and features a BAC Mono running a circuit race around one of the base game's India tracks. Evolution's Paul Rustchynsky explained that some optimisation has been made to get DriveClub running at 60fps - in contrast to the 30fps the base game runs at - with the car count being reduced from 12 to eight competitors, and with some trackside detail and the nuances of the weather and cloud system being dialled back. The rear-view mirrors were also disabled, though that's something that Evolution would like to address before any final release.
We've got [development] plans for the next six months," Rustchynsky said regarding the immediate future of the series. "We're going to be releasing more content, more updates and more features. We'll keep that going. DriveClub VR? At the moment it's just a prototype. We don't know what we're going to do with that just yet. If it gets good reception here - which I think it will - I think that could turn into something more than just a tech demo."

DriveClub's had a great track record of updates since it's slightly shaky beginnings, with motorbikes being the latest addition, making their way via a surprise announcement at Sony's Paris Games Week conference last night. Consider this one person in favour of Evolution's experiment with VR becoming more than just a tech demo.
Edit: Oeps On_E was me voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Griffin schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:32:
Ik heb momenteel alleen MGS5 en vermaak me er prima mee, maar even snel gamen kan je er niet mee. Missies duren best lang soms.

Dus binnenkort DriveClub lenen van iemand en voor kerst een 2e controller + LBP3 halen voor mij en de vrouw (is 1 van de weinige games die ze leuk vind).
Verder gaat BOP3 gekocht worden en Uncharted4. Eigenlijk zijn er teveel games goed. Alleen even de vraag of ik de games koop op launch date, meestal niet want ik heb vlagen dat ik veel speel maar meestal niet veel tijd.
MGS en DC zijn ook de games die ik speel , meestal wil ik "even" DC spelen maar dat zijn al snel enkele uurtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ps plus games worden vandaag bekent gemaakt waarschijnlijk, beetje bang dat we een lekkere neerwaarse spiraal krijgen na gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Nieuwevolger schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:47:
ps plus games worden vandaag bekent gemaakt waarschijnlijk, beetje bang dat we een lekkere neerwaarse spiraal krijgen na gister.
Is het niet zo dat we daar eerst voor konden stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaanDH schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Is het niet zo dat we daar eerst voor konden stemmen?
dat is maar 1x in de zoveel tijd, vast word de woensdag voor de nieuwe maand de ps plus games bekent gemaakt.

trouwens mensen vonden jullie het ook niet opvallen dat op de 2 race en fight games na heel de pers conferentie een beetje over sci-fi en futuristische games ging.

[ Voor 22% gewijzigd door Nieuwevolger op 28-10-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:00

The_Worst

Unox

Nu de closed beta van Battleborn aan het downloaden. Wist niet eens meer dat ik mij hiervoor had ingeschreven maar na het lezen van de preview ben ik nu zeer benieuwd!

Edit: IGC aankondiging komt waarschijnlijk niet vandaag.

[ Voor 24% gewijzigd door The_Worst op 28-10-2015 14:29 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:19:
Nu de closed beta van Battleborn aan het downloaden. Wist niet eens meer dat ik mij hiervoor had ingeschreven maar na het lezen van de preview ben ik nu zeer benieuwd!
Ik heb em ook al gedownload, maar de servers zijn nog niet online.

Wanneer kunnen we op de servers spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Morgenavond 19 uur Nederlandse tijd.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:29:
[...]

"Thanks for your RSVP to Battleborn’s Closed Technical Test, which will begin at 1PM EST on October 29th."

Vergeet niet:

"Just a reminder, by accepting the NDA you agreed to not talk about the Closed Technical Test publically, capture footage, post images, or livestream. We have created an official forum where you can share feedback on the Closed Technical Test, and you will receive access soon."

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:29:
[...]

http://lmgtfy.com/?q=battleborn+beta+servers

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:49
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1130850

Gran Turismo Sport is not Gran Turismo 7

Hmmm is dus een soort prologue maar dan anders.
Gt7 komt dus gewoon nog.

Ik zeg sport wordt icm fia een groot gt acadamy platform wereld wijd(gratis denk ik zelfs) en beta begin 2016 release er vlak na zeg max 2 maanden erna.
En dan gt7 december 2016, wordt samen werkend tussen sport en gt7.
Kan zelfs dat de gt acadamy gt sport wordt en dus een eigen platform heeft dan.
Al met al zullen ze het vast goed uitgedacht
Worden en begin toch weer zin te krijgen. Zeker omdat fm6 toch behoorlijk zwak bleek te zijn voor mij( speel amper nog).
Heb weer heel erg zin in een gt game :)

[ Voor 60% gewijzigd door v8power67 op 28-10-2015 15:02 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 23:53
In PSN staat dat je voor Drive Club Bikes DLC wel de orginele Drive Club moet hebben. In het artikel op Tweakers staat van niet?

Weten jullie hier meer van? Wil hem voor die 15 euro best halen, maar als ik dan eerst DC moet kopen?

[ Voor 20% gewijzigd door Dawid127 op 28-10-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Je kunt bikes stand alone kopen maar dan kost het 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Nu online
Koop gewoon driveclub er bij met season pass , heb je een toffe game aan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Dawid127 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:05:
In PSN staat dat je voor Drive Club Bikes DLC wel de orginele Drive Club moet hebben. In het artikel op Tweakers staat van niet?

Weten jullie hier meer van? Wil hem voor die 15 euro best halen, maar als ik dan eerst DC moet kopen?
Je kan beter Driveclub kopen met de season pass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
cardwizard schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:14:
Koop gewoon driveclub er bij met season pass , heb je een toffe game aan !
Ik zocht inderdaad ook al een goede auto racegame (zat eerst te denken aan WRC 5; hou wel van rally).

Dan is het inderdaad beter om DC met seasonpass voor 20 euro te kopen, en daarna 15 euro erbij te lappen voor bikes. 35 ipv 20, maar een stuk meer content :)

Thanks voor de tip(s)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Valt die Bikes uitbreiding ook onder de season pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Nee. Je krijgt alleen korting als je Driveclub al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dawid127 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:28:
[...]

Ik zocht inderdaad ook al een goede auto racegame (zat eerst te denken aan WRC 5; hou wel van rally).

Dan is het inderdaad beter om DC met seasonpass voor 20 euro te kopen, en daarna 15 euro erbij te lappen voor bikes. 35 ipv 20, maar een stuk meer content :)

Thanks voor de tip(s)!
Alvast veel plezier, je beste koop dit jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heel fijn, gisteren Uncharted bundle gekocht maar kreeg hem met geen mogelijkheid gedownload, constant errors. Dus moest uiteindelijk een volledige reset van m'n PS4 doen... kan ik alles opnieuw downloaden. Zucht

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
shenr schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:54:
Dit meen je niet, wilde ik gisteren Fallout 4 pre-orderen bij wehkamp, kwam er niet aan toe, is hij vandaag €9 duurder geworden :'(
Weet niet of je het al had gezien, maar Fallout is vandaag de dagdeal bij Wehkamp en weervoor 50,- te bestellen.

http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 28-10-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer zo'n nadeel van een te grote backlog.

Zoveel games om te spelen, maar niet weten waar je moet/wilt beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
dutchgio schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:01:
[...]

Weet niet of je het al had gezien, maar Fallout is vandaag de dagdeal bij Wehkamp en weervoor 50,- te bestellen.

http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid
Held! Deze keer maar wel gelijk besteld. €44 incl verzending valt nog wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat die Japanners dat zelf leuk vinden om voor een podium te presenten waar toch niemand ze verstaat.... de baas van sony europa presenteerde ook nog al saai, terwijl ze bij de amerikaanse tak van sony en de grote baas bij playstation kunnen prima presenteren, zie de e3 van sony.

en man wat duurt het weer lang voor de ps plus bekend worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Lees net hier dat we waarschijnlijk vandaag geen PS+ update krijgen.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is shit...

de ging nog wel een gerucht op een willekeurige niet zo betrouwbare site dat battlefield hardline misschien wel komt. god dan zou ik blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Spel is nu 30 euro oid. Zou dus goed kunnen :) Ze gaan de laatste tijd wel wat meer voor de minder gerate PS4 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
shenr schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:15:
[...]

Held! Deze keer maar wel gelijk besteld. €44 incl verzending valt nog wel mee :)
44? Met welke kortingscode? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Dawid127 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
44? Met welke kortingscode? :9~
Code welkom i.c.m. een nieuw account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:06:

Geef de spellen een nummer en dan gewoon deze dobbelsteen rollen:

Afbeeldingslocatie: http://www.vesivus.com/Images/d20_brass.png

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oei 44 euries klinkt verlijdelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb zojuist Until Dawn besteld, dus ik heb voorlopig weer iets om te gamen :)
Haha, normaal gezien komen die spellen niet al te dicht bij elkaar uit hoop ik. De meeste spellen zal ik iets later kopen als ze wat in prijs gezakt zijn. Uncharted 4 en de PS VR worden wel zeker een directe koop.

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 28-10-2015 19:49 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Until dawn heb je zo uit tho ;).
Unless je echt iedere route wilt zien en het spel 3-4x openieuw gaat spelen.

Ik heb hem afgelopen week toch ook maar gehaald, met vrienden in de nacht van zaterdag op zondag in een sitting uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:06:

Gewoon alle vrije tijd in games stoppen. Zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 07:53

Niku

Alagaesii

jaaoie17 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:55:
[...]

Gewoon alle vrije tijd in games stoppen. Zo moeilijk is dat toch niet?
Gewoon niet meer slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 22:49
Ook fallout 4 besteld bij Wehkamp. Heb net een PS4 met MGS 5 dus dat wordt snel rushen tot FO4 :) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41
Sluw schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:39:
Ook fallout 4 besteld bij Wehkamp. Heb net een PS4 met MGS 5 dus dat wordt snel rushen tot FO4 :) :')
Zonde om MGSV te rushen! :X

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen een Email gehad over het annuleren van Call of Duty: Black Ops III in de NL PS Store?

Dit had ik bij de Uncharted Collection ook al, maar dat ging toch uiteindelijk goed.

Ik heb net zoals bij Uncharted zelf niks geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:56

spaceboy

Op grote hoogte

Inderdaad! Wat een lekker spel. Al doe je geen missie, het blijft genieten.

Trouwens, een tijdje terug was er toch zo'n actie van Sony dat alle mensen die 5+ jaar PSN+ hebben "iets zouden krijgen"? Hebben jullie al iets ontvangen? Ik niet...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:55:
Trouwens, een tijdje terug was er toch zo'n actie van Sony dat alle mensen die 5+ jaar PSN+ hebben "iets zouden krijgen"? Hebben jullie al iets ontvangen? Ik niet...
Ik heb hier ook nog niks gehad en 3-8-2015 de laatste Email hierover gehad dat het in oktober zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:56

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 07:58:
[...]

Ik heb hier ook nog niks gehad en 3-8-2015 de laatste Email hierover gehad dat het in oktober zou komen.
Ah ok. Dank je, Dennis. Het is nog 3 dagen oktober. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:47
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 05:09:
Meer mensen een Email gehad over het annuleren van Call of Duty: Black Ops III in de NL PS Store?

Dit had ik bij de Uncharted Collection ook al, maar dat ging toch uiteindelijk goed.

Zou Activision zelf ook inzien dat ze deze troep beter niet kunnen releasen? ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 05:09:

Ik heb de DD besteld, maar geen email gehad. Stond er nog een reden bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:20:
Ik heb de DD besteld, maar geen email gehad. Stond er nog een reden bij?
Gewoon een bevestiging van annulering.

In het Black Ops III topic zijn er meerdere die zonder reden dezelfde mail hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal niks gezien van de Paris Games Week :D
Zie nu net pas het filmpje van GT Sport, lijkt gewoon op een GT maar met een andere naam ;)
Ik zeg laat maar komen!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Echt beete jammer dat mijn console gewoon soms uitstaat na dat ik hem in restmode heb gezet en het gebeurd altijd snachts. Het ging 2 weken eigenlijk prima en vanmorgen stond dat ding in eens weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WeAreLegion schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:38:
Echt beete jammer dat mijn console gewoon soms uitstaat na dat ik hem in restmode heb gezet en het gebeurd altijd snachts. Het ging 2 weken eigenlijk prima en vanmorgen stond dat ding in eens weer uit.
Had vanochtend opeens oranje knipperend, erg raar. Ook hier lijkt dit vaak in de nacht te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
corset schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 08:39:
[...]

Had vanochtend opeens oranje knipperend, erg raar. Ook hier lijkt dit vaak in de nacht te gebeuren.
Dat is ook raar inderdaad. Bij mij brand er helemaal niks meer en als ik hem aanwil zetten via controller dan gaat dat niet (dan knippert er een wit licht op controller), dan zet ik hem aan via knop eerste push doet ie niks, en dan 2e keer doet ie het wel. Eerst kreeg ik steeds system storage check (en melding dat stroom niet goed er af gehaald was maar heb dat dus niet gedaan) en van morgen kreeg ik zo ver ik kon zien die melding niet. Maar jah als ik aan gamen ben doet ie het prima dus echt naar sony bellen word wat lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik zet 'm eigenlijk nooit in rust, alleen als ik weet dat hij moet pre-loaden oid.

Beetje stroom verspilling, toch?
Pagina: 1 ... 19 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link