PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 10:34
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
[ Voor 17% gewijzigd door LunaTempesta op 27-10-2015 18:43 ]
- Chaoss
Super bruut.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
geen feature. was dev mode
[ Voor 16% gewijzigd door M a r c o op 27-10-2015 18:45 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
15 euro als dlc, 20euro standalone lees ik her en der.skreppiedoe schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:50:
Waren die bikes nou gratis? ik had het half gemist.
Exactly my thoughts... Ik zie ook echt 0 vermaak in wat ik net heb gezien..cardwizard schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:58:
Zonder te willen stereotypen .... Dat Dreams lijkt me helemaal niks , meer iets voor de WiiU ?
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Bedankt! Ik ben hem nu aan het installeren en de patch aan het downloaden. Zometeen eerst nog een vergadering en daarna kan ik het gaan proberen. Ik ga denk ik niet voor de Platinum, die online grind Trophy is volgens mij echt teveel 'werk'.JSchut schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:58:
[...]
Hier precies hetzelfde wilde paar weken geleden niet langer wachten
Korte versie:
Upgrade je boot. Upgrade je boot, Upgrade je boot.
Upgrade Edward niet (buiten de verplichte updates in het verhaal natuurlijk)
Iets uitgebreidere versie:
Farm zoveel mogelijk grondstoffen om je boot te kunnen upgraden. Metaal is het meest belangrijkste. Val veel schepen aan en board ze. Als je ze laat zinken krijg je maar de helft van de loot.
Edward upgraden is niet nodig. Als je gewoon knap countert dan kan je de hele game uitspelen zonder een enkele upgrade aan Edward.
Dit even voor de zekerheid in spoiler tags
spoiler:Wanneer je je eigen basis eiland unlocked kan je een hoop upgraden. Dit kan je beter ook gewoon uitstellen aangezien het allemaal vrij nutteloos is.
Je boot is echt prio 1.
In het begin krijg je na het veroveren van een boot twee keuzes: Je schip repareren of je wanted level verlagen. In het begin zul je een beetje gaan mixen tussen die opties.
Als je kenway's fleet unlocked krijg je een derde optie. Je kan de boot naar kenway's fleet sturen. Deze optie wil je dan het meest gebruiken. (Kenwey's fleet is een mini game die uiteindelijk leuk geld opleverd en een treasure map naar een elite upgrade voor je schip.)
Als je boot sterker wordt wil je ook nooit meer je wanted level verlagen. Op wanted level 4 komen de sterkste prirate hunters achter je aan. Maar deze sloop je makkelijk en hebben vaak veel grondstoffen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
GT7
(Hopelijk)
Het zou wel een keer tijd worden, de PS4 is (bijna) 2 jaar uit en nog steeds geen GT7.....ik blijf stiekum hopenv8power67 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:09:
Gtplanet meld dat je moet kijken. Athans lees ik op neogaf. Its happening!!
GT7
(Hopelijk)
- Chaoss
Sinds de gamecube met Turok geen leuke dino game meer gehad.
Ark even geprobeert puur voor het dino idee, maar was toch niks.
Until Dawn 2 voor VR lijkt me wel mega vet. Mag nog even op zich laten wachten, maar een horror game van dat caliber met VR wow.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
39
PSN: Alvanosa
Wordt ook VR compatible.
Verder nog even kijken wat er allemaal bij VR gelanceerd wordt. In tegenstelling tot PC heb je niet allemaal leuke gamedemo's om te doen
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2015 19:28 ]
Daar gaat Bernie overMartinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:27:
Hechte samenwerking met FIA, gaan we dan ook nog iets met de F1 licentie zien? Zal wel niet, maar een man kan hopen. Codemasters licentie loopt geloof ik ook af in 2016?
Verder nog even kijken wat er allemaal bij VR gelanceerd wordt. In tegenstelling tot PC heb je niet allemaal leuke gamedemo's om te doen
Ik heb het idee dat ze hem een beetje willen plaatsen als online-racer, daar waar GT6 vooral offline ging om carrière maken en licenties halen.Alvanosa schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:28:
Maar ik ben niks wijzer geworden. Is het een volledige game of enkel nation en manufacturer cup?
Wild lijkt me echt geen reet aan trouwens. Grafisch ook ondermaats zo weinig detail als er in de map zit. Ik bedoel, dat is toch geen gras man. Sowieso, waar draait de game over. Beetje rondneuken en met dieren aankloten. Lijkt me niet echt boeiend.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2015 19:31 ]
Misschien een launch titel voor de PS5 ?
Wild heeft nogal een popup.Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:30:
[...]
Ik heb het idee dat ze hem een beetje willen plaatsen als online-racer, daar waar GT6 vooral offline ging om carrière maken en licenties halen.
Wild lijkt me echt geen reet aan trouwens. Grafisch ook ondermaats zo weinig detail als er in de map zit. Ik bedoel, dat is toch geen gras man.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waarom kan dat niet naast een gewone GT titel?Rivanov schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:33:
Opzich kan het wel aardig worden.. GT Sport. Meer een GT Academy voor de hele wereld. Ben wel benieuwd hoe dit zich de komende maanden verder gaat ontwikkelen.
Ben benieuwd naar dat VR en vooral hoelang je die bril op kunt hebben. Kan dat onbeperkt of is dat raadzaam het niet langer dan bv 15 minuten te doen en dan even rust te nemen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wel leuk een beta in 2016.
Wild ziet er gaaf uit, ja popin is aanwezig maja seamless open world hpu je altijd dit soort problemen.
GT was mijn eerste race game op de PS 1. Was als klein kind gek op de Toyota Celica, maar bakte er nooit veel van. Na het halen van mijn rijbewijs ook 1 jaar lang eigenaar geweest van een Toyota Celica.
Zou het leuk vinden om weer een GT te spelen, geen PS2 en PS3 gehad, dus heb sinds 10+ jaar terug er geen meer kunnen spelen. Maar weet niet wat ik van dit 'competitive' idee vindt.
[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 27-10-2015 19:40 ]
Ondanks dat Gran Turismo er altijd fabelachtig uitziet (over het algemeen) vind ik Forza altijd leuker rijden. Gran Turismo is te klinisch. Nu ik een Xbox One én PlayStation 4 heb, heb ik uiteraard ook Driveclub en dat is ook een fantastische game. Rijdt lekker en ziet er top uit.LunaTempesta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:39:
Hmm ben benieuwd wat het dan precies moet inhouden die GT sports.
GT was mijn eerste race game op de PS 1. Was als klein kind gek op de Toyota Celica, maar bakte er nooit veel van. Na het halen van mijn rijbewijs ook 1 jaar lang eigenaar geweest van een Toyota Celica.
Zou het leuk vinden om weer een GT te spelen, geen PS2 en PS3 gehad, dus heb sinds 10+ jaar terug er geen meer kunnen spelen. Maar weet niet wat ik van dit 'competitive' idee vindt.
Maar uiteraard komt Gran Turismo wel in m'n bezit straks, want hey.. blijft GT!
Al moeten ze wel echt iets aan het geluid gaan doen.
Mja al vind ik dat soort "games" ook niet erg. Als het verhaal goed in elkaar zit is een interactieve film op zijn tijd ook prima. Is die actrice trouwens uit Valorie Curry uit The Following?Maxow schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:40:
Quantic Dream, kom maar op met je grafisch waanzinnige quicktime-event-game
Lijkt er wel veel op
ja dus
[ Voor 5% gewijzigd door M a r c o op 27-10-2015 19:44 ]
- Detroit
- Uncharted Multiplayer
- Matterfall
Gran Turismo was een aankondiging die er al een tijdje zat aan te komen, jammer dat ze niet meer konden tonen/vertellen. Verder vond ik de rest er niet echt uit springen. Had veel meer in gezeten, zeker als je bedenkt dat het een persco was van ruim 100 minuten.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik heb in het verleden wel een tijdje Forza gespeeld op xbox 360. Maar voelde altijd alsof ik wat misde. GT had altijd zoveel keuze in auto's, die je niet meteen op een race track zou verwachte.Rivanov schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:42:
[...]
Ondanks dat Gran Turismo er altijd fabelachtig uitziet (over het algemeen) vind ik Forza altijd leuker rijden. Gran Turismo is te klinisch. Nu ik een Xbox One én PlayStation 4 heb, heb ik uiteraard ook Driveclub en dat is ook een fantastische game. Rijdt lekker en ziet er top uit.
Maar uiteraard komt Gran Turismo wel in m'n bezit straks, want hey.. blijft GT!
Al moeten ze wel echt iets aan het geluid gaan doen.
---
En waar is The Last Guardian
Uncharted 4 was toch wel de topper!
Die 180.000 Skyline's bedoel je?LunaTempesta schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:46:
[...]
Ik heb in het verleden wel een tijdje Forza gespeeld op xbox 360. Maar voelde altijd alsof ik wat misde. GT had altijd zoveel keuze in auto's, die je niet meteen op een race track zou verwachte.
---
En waar is The Last Guardian?
- Chaoss
Geweldige setting!
Mij lijkt playstation VR wel vet!
De game wild vond ik het vetst om te zien.
Ze komen wel met veel verschillende exclusives. Al spreken ze mij niet allemaal aan.
die paar seconde until dawn dlc in de montage zag er trouwens wel heel lelijk uit jammer genoeg.
voor die man boven mij die zeurt dat ze de zelfde missie lieten zien van horizon zero dawn, wil je alvast heel de game kennen, terwijl hij pas over een jaar uit is.
ik denk dat bijna iedereen hier je dat wel van te voren had kunnen vertellen
Dat is geen zeuren wat hij doet maar als ze nu geen 5 minuten nieuwe gameplay kunnen laten zien omdat je anders de game al kent dan wordt de game de moeite niet waard als je na 10 minuten alles al gezien hebt.Nieuwevolger schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:57:
voor die man boven mij die zeurt dat ze de zelfde missie lieten zien van horizon zero dawn, wil je alvast heel de game kennen, terwijl hij pas over een jaar uit is.
Wild ook heel gaaf. No mans sky altijd bruut en nu release date.
Gt sport was ok, en uncharted ook wel leuk.
Detroit zag er ook fenomenaal uit.
Maja dat was het r3st erg matig of niet in geintreseerd.
Hoezo? Ziet er toch vet uit? Ik verwacht er alvast veel van.Alvanosa schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:08:
Ben ik overigens de enige die totaal geen toekomst ziet in Rigs?
Helemaal mee eens. De PS4 heeft een echte GT nodig, niet een motorsport spin-off. Forza is inmiddels al twee keer op de Xbone verschenen en voor ons nog steeds geen echte GT...! Dan komen ze nu met iets wat heel erg lijkt op Project Cars...v8power67 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:37:
Beetje teleurgesteld met gt sport. Wazige uitleg. En amper beelden gezien.
Wel leuk een beta in 2016.
Als het meer op iRacing lijkt met een iRating, wordt het wel interessant...
Ohw het zag er wel goed uit opzich maar hoe scoor je en wat is de bedoeling van de anderen die meespelen. Ik word er nog niet warm van. Uiteraard kan ik het volledig mis hebben en word het geweldig, maar ik zat met veel te veel vragen na de fake match.Thiago schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:10:
[...]
Hoezo? Ziet er toch vet uit? Ik verwacht er alvast veel van.
Chaoss schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:49:
Ik snap niet zo goed waarom ze bij Event Horizon weer hetzelfde stukje met dezelfde tegenstander lieten zien, die game komt volgend jaar al uit, daar moet toch al meer content te zien zijn? beetje knullig om bij een nieuwe presentatie exact dezelfde tegenstander op dezelfde manier te lijf te gaan.

Het moet echter niet te moeilijk worden want dan haken er meteen een boel af. Maar laten we eerst eens afwachten wat het wordt want voor een game die over enkele maanden in beta gaat hebben we erg weinig gehoord. Hopelijk op PSX meer info.SqueakyClean schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:11:
[...]
Helemaal mee eens. De PS4 heeft een echte GT nodig, niet een motorsport spin-off. Forza is inmiddels al twee keer op de Xbone verschenen en voor ons nog steeds geen echte GT...! Dan komen ze nu met iets wat heel erg lijkt op Project Cars...
Als het meer op iRacing lijkt met een iRating, wordt het wel interessant...
https://store.playstation...00003_00-XXXXXXXXXDCBIKES
Dat wel ja, qua bediening is het nog raden, alhoewel dat er online op YouTube etc al veel filmpjes te bekijken zijn. Word dus nog afwachten, al had ik er ook meer van verwacht vandaag.Alvanosa schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:11:
[...]
Ohw het zag er wel goed uit opzich maar hoe scoor je en wat is de bedoeling van de anderen die meespelen. Ik word er nog niet warm van. Uiteraard kan ik het volledig mis hebben en word het geweldig, maar ik zat met veel te veel vragen na de fake match.
Wel balen inderdaad. Het huidige model neemt mijn hele TV meubel in. De PS3 phat is er niets bij.DaYwaLkUr schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:46:
Geen PS4 Slim gezien
Uncharted 4 was toch wel de topper!
Hier nog wat nieuwe beelden:cardwizard schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:13:
Driveclub Bikes 14,99 euro als je Driveclub al hebt
https://store.playstation...00003_00-XXXXXXXXXDCBIKES
Groter TV Meubel kopen of grotere TV zodat het minder opvaltbram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:18:
[...]
Wel balen inderdaad. Het huidige model neemt mijn hele TV meubel in. De PS3 phat is er niets bij.
- Chaoss
Ik zeg niet.dat.ze.iets compleet andere moeten laten zien, maar ze hadden op zijn minst een andere tegenstander kunnen gebruiken. Nu komt het vooral over alsof ze nog weinig content hebben of het wordt een eentonige game... beetje slechte reclame imho.Nieuwevolger schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:01:
vent er komen nog zoveel show voordat de game uitkomt, over een maand de psx, daarna weer de e3. je hebt er toch niks aan als je al dingen gespoiled krijgt die jezelf wilt ontdekken.
[ Voor 49% gewijzigd door LunaTempesta op 27-10-2015 20:29 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
- Chaoss
Naja heb de tijd.
Hopen dat het rijden beetje goed aanvoelt.
En dat de h2(r) beetje snel aanvoelt
Ah dat probleem heb ik dus ook al....v8power67 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:52:
Zo driveclub bikes gekocht. Alleen patch blijft op 0% checking download staan...
Naja heb de tijd.
Hopen dat het rijden beetje goed aanvoelt.
En dat de h2(r) beetje snel aanvoelt
Morgen komt de headset gold binnen , eens kijken of dat wat is
- Chaoss
Een game moet rest mode wel ondersteunen, aangezien Unity al watnouder zou het daar wel eens aan kunnen liggen.bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:51:
Ik kan met Unity de PS4 niet in Rest Mode zetten zonder dat de game afsluit. Heel apart.
Oh dat geneuk kan ik me ook nog wel herinneren op Xbox ja. Dat ie aankwam met "disconnected" en daarom naar hoofdmenu ging oid. Met Syndicate geen last van overigens.dutchgio schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:23:
Nee, Unity heeft constant een verbinding met Ubi servers en daardoor hebben ze bij Ubi rest mode ondersteuning uitgezet voor Unity.
Verwijderd
denk dat ik m wel ff haal, sowieso leuk om een weekje te spelen als zoethoudertje tot NFS uit komt.
erg benieuwd naar de besturing, meestal zijn motor games bagger met een controller.
Vandaag ook nog Divinity gekocht. Deze had ik op de pc al maar vond het zo'n tof spel dat ik hem op mijn PS4 nog keer ga spelen.
Bij Unity op de ps4 sluit echt de hele game af meen ik voordat je ps4 dan naar standby gaat, zoiets is wel kenmerkend voor die hele game.Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:53:
[...]
Oh dat geneuk kan ik me ook nog wel herinneren op Xbox ja. Dat ie aankwam met "disconnected" en daarom naar hoofdmenu ging oid. Met Syndicate geen last van overigens.
Dit topic is gesloten.
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link