Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:37
Exirion schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:29:
Wat is Brothers een pareltje :) Vooral gekocht vanwege de verhalen over het verhaal en de sfeer, maar ook grafisch is het heel goed uitgewerkt. Grote verrassing. Hij schijnt wel wat aan de korte kant te zijn (moet 'm zelf nog uitspelen), wat ik voor de prijs niet zo'n punt vind.
Ja voor mij misschien wel de game van 2014 al kwam hij volgens mij nog een jaar eerder uit. Toen in 1x uitgespeeld en het design en de manier waarop het verhaal verteld wordt is echt top.

Aan de ene kant wilde ik meer na het uitspelen maar eigenlijk is een kort spel beter dan een game rekken en daarmee vaak afbreuk doen aan het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel niet erg veel indies, maar ik verheug me de laatste tijd toch wel op 1 titel.

No man sky..

Het lijkt me(mits goed uitgewerkt)wel een titel waar veel tijd in kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 19:49
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:09:
Ik speel niet erg veel indies, maar ik verheug me de laatste tijd toch wel op 1 titel.

No man sky..

Vraag me nog steeds af wat er nu eigenlijk te doen is in die game. Ook ik kijk er naar uit maar wacht wel af tot enkele weken na de release. Angst is voor mij dat het vlieg naar een planeet, loop wat rond, vlieg naar de volgende planeet etc etc wordt zonder dat er veel te doen is.
Leuk exploreren maar dat gaat na x aantal planeten ook vervelen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:09:

No man sky..

Had er hoge verwachtingen van, maar bij mij persoonlijk is de hype aardig voorbij. Van indiegame naar €60,- titel, maarja het kan natuurlijk dat die engine van ze gewoon veel mankracht scheelt en het spel als een volledige triple A titel overkomt.

Naja dus niet volledig afgeschreven, maar kan er niet meer naar uit kijken. Ben bang dat de planeten allemaal een beetje op elkaar lijken na een tijdje met een paar kleuren en vage anders gekleurde aliens als afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
No Man's Sky is een interresante game en ik was ook best wel hyped, maar door het uitstel en de prijs ben ik afgehaakt, voor 30 euro was het een leuke game geweest.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik heb m'n PS4 sinds dit weekend voorlopig een tijdje in de kast opgeborgen :X

Suikoden 1 en 2 gekocht voor een prikkie op PSN, Oblivion gehaald voor 9 euro en weer eens doorspelen, de Mass Effect Trilogie, komende maanden is de PS3 m'n schatje O+

+dat de ps4 controller er op werkt is ook erg lekker :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackEyedAngel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:55:

Suikoden 1 en 2 gekocht voor een prikkie op PSN, Oblivion gehaald voor 9 euro en weer eens doorspelen, de Mass Effect Trilogie, komende maanden is de PS3 m'n schatje O+

Volgens mij werkt de ps4 controller niet met Suikoden en Oblivion. (Volgens mij)..

Bij mass effect inderdaad wel, heb ik namelijk ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 19:36
Chaoss schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:10:
No Man's Sky is een interresante game en ik was ook best wel hyped, maar door het uitstel en de prijs ben ik afgehaakt, voor 30 euro was het een leuke game geweest.
Maar Call of Duty met een remastered oude versie daar is een prijs van 90 euro schappelijk? Of andere remastered onzin is 60 euro waard??

Maar voor een game die 'oneindig groot' is, eens wat anders doet dan 99% van de rest dat is echt maar 30 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:06:
[...]

Volgens mij werkt de ps4 controller niet met Suikoden en Oblivion. (Volgens mij)..

Bij mass effect inderdaad wel, heb ik namelijk ook gedaan.
:{ Dat is jammer om te lezen.. hopelijk die compatibility alsnog gefixt in een van de latere firmwares

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Albinoraptor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:08:
[...]

Maar Call of Duty met een remastered oude versie daar is een prijs van 90 euro schappelijk? Of andere remastered onzin is 60 euro waard??

Maar voor een game die 'oneindig groot' is, eens wat anders doet dan 99% van de rest dat is echt maar 30 euro waard?
En waar zegt Chaoss dat die het wel waard zijn? Of ga je hier maar van uit?

Nee, die games zijn het ook niet "waard", maar zijn zo duur omdat ze verkopen. No Man's Sky is het ook niet "waard". Sorry, maar voor de euro ging ik echt geen game van ruim 150 gulden kopen. Tegenwoordig koop ik ook bijna geen games voor full price. Waarom zou ik? Ik kan een paar weken later de games tegen 30-40% korting kopen.
Waarde is compleet irrelevant. Het gaat erom, kan een bedrijf winst maken. Winst is toch wat belangrijker dan wat de gamer het spel waard vindt.

Overigens vind ik No Mans Sky ook veels te duur. Het biedt nou niet veel diepgang. Yay, andere planeten en een klein crafting system. maar andere schepen? Handel? Basebuilding? Nope. Het is vliegen van planeet naar planeet, 2 minuten kwijlen en weer vliegen.

Anywho!

Zat net een leuk filmpje te kijken:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XUOjS4bvkAw]

10 Great games nearly ruined by horrible opening levels.

Voor mij, waar ik het zeker mee eens was;

Uncharted 2, de stealth heist paste totaal niet binnen de game. Als je mensen wil overtuigen van het spel, en de actie/spektakel waar het om bekend staat, werkt het niet. (Trein prologue valt hier buiten! die was cool).

Kingdom Hearts, Destiny Islands.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Albinoraptor schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:08:
[...]

Natuurlijk lastig te zeggen omdat NMS nog niet uit is en iedereen zich afvraagt wat je er precies in kan doen.

Van Call of Duty of Skyrim Remastered weet je exact wat je gaat krijgen en dus ook hoeveel plezier en tijd je erin gaat steken.

Als NMS een leuk verhaal zou hebben, zou ik 'm wel bij release halen. Helaas lijkt er geen echt leidend verhaal te zijn:
With a universe as open as ours – with a near infinite number of planets out there to see – we want players to discover everything on their terms. We don’t have huge cut scenes or a traditional linear story.

There is, however, a real lore in the game. Hopefully everything you find has a reason for existing. When you see a building, we’ve tried to think of who might have built it, and why. It’s something we’re excited to see fans uncover as they play, and put their own interpretations on.
Bron

Omdat een verhaal ontbreekt, hoop ik dat het op een bepaalde manier "klikt", dat in de ruimte rondreizen, planeten bezoeken, nieuwe omgevingen verkennen op een bepaalde manier een gevoel geeft van nieuwsgierigheid, spanning en verlangen.

Kijk, ik het is geen Privateer 2 ( <3 ), maar voor een €60 zou je het wel kunnen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SqueakyClean schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:40:
[...]

Natuurlijk lastig te zeggen omdat NMS nog niet uit is en iedereen zich afvraagt wat je er precies in kan doen.

Van Call of Duty of Skyrim Remastered weet je exact wat je gaat krijgen en dus ook hoeveel plezier en tijd je erin gaat steken.

Als NMS een leuk verhaal zou hebben, zou ik 'm wel bij release halen. Helaas lijkt er geen echt leidend verhaal te zijn:

[...]
Bron

Omdat een verhaal ontbreekt, hoop ik dat het op een bepaalde manier "klikt", dat in de ruimte rondreizen, planeten bezoeken, nieuwe omgevingen verkennen op een bepaalde manier een gevoel geeft van nieuwsgierigheid, spanning en verlangen.

Kijk, ik verwacht geen Privateer 2 ( <3 ), maar voor een €60 zou je het wel kunnen verwachten...
Als ik kijk wat Elite: Dangerous voor elkaar krijgt met een stuk lager prijskaartje, dan verwacht ik toch wat meer dan wat ze nu hebben laten zien :) (en ja, Elite: Dangerous heeft tegenwoordig ook planet landings)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:42:
[...]

Als ik kijk wat Elite: Dangerous voor elkaar krijgt met een stuk lager prijskaartje, dan verwacht ik toch wat meer dan wat ze nu hebben laten zien :) (en ja, Elite: Dangerous heeft tegenwoordig ook planet landings)
Brachten ze die maar uit op de PS4. Zeker met VR lijkt me dat zo'n onwijs gaaf spel! Ik zou er bijna een nieuwe PC voor kopen...!

Edit: zo, kennelijk heb ik redelijk onder een steen geleefd, want ik zie nu dat ie alin 20144 op de Xbone is uitgekomen. En niet erg denderende reviews, helaas. Ik ga s ff wat lezen. Wel vreemd dat ie nog steeds niet uit is op de PS4...

[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 11-07-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SqueakyClean schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:47:
[...]

Brachten ze die maar uit op de PS4. Zeker met VR lijkt me dat zo'n onwijs gaaf spel! Ik zou er bijna een nieuwe PC voor kopen...!
Ik speel hem nu op de Xbox, gehaald voor 15 euro :+ Zeker het geld waard, en een kwart van NMS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Maar die planetary landings in Elite: Dangerous hebben dan weer vrij weinig om het lijf, waar NMS zo te zien toch wat verder gaat qua diversiteit. Overigens kan ik me bijna niet voorstellen dat er veel echt verschillende planeten zullen zijn. Ik denk dat je al vrij snel door het 'truukje' heen zult kijken en al snel veel reskins en andere dingen gaat herkennen en veel terug ziet komen.

Als je kijkt wat er allemaal mogelijk is in Elite: Dangerous, wat toch echt een vrij indrukwekkende game is. Volgens mij kun je NMS er simpelweg niet mee vergelijken. Exploration is in ED maar een onderdeel van de game, er is zoveel meer te doen. Ik vraag me echt af wat NMS verder te bieden gaat hebben dan planeet-hopping. Ik verwacht er niet al teveel van.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:42:
[...]

Volgens mij is Elite Dangerous ook richting de 50 euro (als je die season pas erbij neemt) waar je op planeten kan landen (wat er overigens echt voor geen reet uit ziet)
Elite had ik behoorlijk spijt van mijn aankoop op de X1.

Het is afwachten hoe No mans Sky wordt, ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit, zeker ook met de lore en ontdekken van Planeten en wezens.
Zeker wel erg uniek op de consoles, leuk om eindelijk eens iets nieuws te zien dan shooter nummer 2006 of Final Fantasy 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:02:
[...]

Volgens mij is Elite Dangerous ook richting de 50 euro (als je die season pas erbij neemt) waar je op planeten kan landen (wat er overigens echt voor geen reet uit ziet)
Elite had ik behoorlijk spijt van mijn aankoop op de X1.

Het is afwachten hoe No mans Sky wordt, ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit, zeker ook met de lore en ontdekken van Planeten en wezens.
Zeker wel erg uniek op de consoles, leuk om eindelijk eens iets nieuws te zien dan shooter nummer 2006 of Final Fantasy 600.
Grappig.. ik had hem voor 15 incl season pass op de X1, als je geen aanbiedingen gaat bekijken dan doe je het zelf gewoon fout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:04:
[...]

Grappig.. ik had hem voor 15 incl season pass op de X1, als je geen aanbiedingen gaat bekijken dan doe je het zelf gewoon fout :+
Had hem daarom ook voor de aanbiedingen lieverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:06:
[...]

Had hem daarom ook voor de aanbiedingen lieverd.
Anywho, NMS is wel de zoveelste space exploration game.

We hebben nu:

EVE
Star Citizen
Elite Dangerous
NMS

En dan is het heel snel te zien welke op dit moment gewoon de meest kale is qua features.

Misschien dat het geweldig wordt, maar omdat er geen:

Storyline
Crafting
Basebuilding

In zit, en een combat system van 0, dan ben ik bang dat dit gewoon te basis gaat zijn voor veel spelers. Waarom dit spelen als andere games hetzelfde/meer doen?

Even ter vergelijking:

Eve, deep skill system, gathering system, trade system
Elite: Dangerous, Deep flight, exploration system

NMS: Veel planeten, je kan er op rondlopen

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 11-07-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Anywho, NMS is wel de zoveelste space exploration game.

We hebben nu:

EVE
Star Citizen
Elite Dangerous
NMS

En dan is het heel snel te zien welke op dit moment gewoon de meest kale is qua features.

Misschien dat het geweldig wordt, maar omdat er geen:

Storyline
Crafting
Basebuilding

In zit, en een combat system van 0, dan ben ik bang dat dit gewoon te basis gaat zijn voor veel spelers. Waarom dit spelen als andere games hetzelfde/meer doen?
Van de genoemde games is enkel NMS straks op de Playstation.
En de zoveelste klinkt gelijk weer zo negatief... hoeveel shooters zijn er, hoeveel fighters.. etc

Storyline is gewoon zoals ik al eerder zei hoe jij het maakt (Minecraft ook bijvoorbeeld ook totaal geen story line)
Craften is mogelijk, echter is hier nog niet diep op in gegaan.

Basebuilding niet, maar waarom zou je dit willen? mogelijk zul je niet te lang op een planeet zijn vanwege het exploren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Waarom dit spelen als andere games hetzelfde/meer doen?
Omdat mensen verschillende smaken hebben.
Klaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:21:
[...]

Omdat mensen verschillende smaken hebben.
Klaar uit.
Exact, het lijkt wel of bepaalde games steeds meer in het bepaalde pakketje moeten passen anders is het bij voorbaat al niets.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:20:
[...]

En de zoveelste klinkt gelijk weer zo negatief... hoeveel shooters zijn er, hoeveel fighters.. etc

Ironie much? :+

Mijn issue, blijkbaar moet iedereen NMS als een super unieke game zien, maar dat is het niet! Het doet wat andere space exploration games al doen, maar minder uitgebreid. Leuk dat het op de PS4 uitkomt, maar 1 console gaat er niet opeens voor zorgen dat het de concurrentie verslaat. Zo werkt het niet.

En andere smaken? Dat mag hier niet, of je bent voor de mainstream games, of niet! :+

En moet jij vooral zeggen met "shooter 2006, FF 600" ;)

Ik ga hem uiteindelijk wel halen hoor, waarschijnlijk op de PC omdat ik verwacht dat er wel een modding systeem in komt die het een stuk uitgebreider gaat maken.

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 11-07-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Mijn issue, blijkbaar moet iedereen NMS als een super unieke game zien, maar dat is het niet! Het doet wat andere space exploration games al doen, maar minder uitgebreid. Leuk dat het op de PS4 uitkomt, maar 1 console gaat er niet opeens voor zorgen dat het de concurrentie verslaat. Zo werkt het niet.
Als je Space exploration vergelijkt met shooters en de final fantasy games + kopies dan valt het toch wel mee?
NMS is gewoon een hele unieke game op de PS4 zeker in zijn genre.
Jij ziet het anders prima toch? maar jij geeft er een draai aan dat jij bepaalde eisen moet hebben aan een game want die andere hebben dat al of beter..

Wacht eens gewoon de game af voordat je je conclusie hierover trekt.

Edit: lol je snapt echt mijn punt niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Als je Space exploration vergelijkt met shooters en de final fantasy games + kopies dan valt het toch wel mee?
NMS is gewoon een hele unieke game op de PS4 zeker in zijn genre.
Jij ziet het anders prima toch? maar jij geeft er een draai aan dat jij bepaalde eisen moet hebben aan een game want die andere hebben dat al of beter..

Wacht eens gewoon de game af voordat je je conclusie hierover trekt.

Edit: lol je snapt echt mijn punt niet. 8)7
Probleem is, jij wil het alleen zien op de PS4, daar is het zeker uniek,

echter komt het op een stuk meer locaties uit. Alleen de PS4 gaat er echt niet voor zorgen dat het een succes gaat worden. Op de andere consoles/PC moet hij gewoon keihard vechten tegen de games die er al zijn.
Net zoals dat een nieuwe Tomb Raider achtige game zal moeten vechten tegen Uncharted en Tomb Raider.

Zo simpel is het, dat jij niet snapt dat de wereld groter is dan de PS4, good for you!

Ik ga lekker van NMS genieten op de PC, en als het echt goed bevalt, uiteindelijk ook op de PS4 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:23:
[...]

En andere smaken? Dat mag hier niet, of je bent voor de mainstream games, of niet! :+

En moet jij vooral zeggen met "shooter 2006, FF 600" ;)

Ik ga hem uiteindelijk wel halen hoor, waarschijnlijk op de PC omdat ik verwacht dat er wel een modding systeem in komt die het een stuk uitgebreider gaat maken.
Je noemt EVE..... Een PC game.
Je noemt Star Citizen.... Een PC game.

Je noemt Elite Dangerous... Heeft een hele andere Vibe als NMS.
NMS doet wel degelijk iets anders, bekijk de filmpjes maar..

Waarom zou ik niet mogen zeggen dat smaken verschillen....Dat is toch zo..
Ja ik verheug me op een Shooter 2006 en een FF 600, maar ook op een MLB of Ryu ga Gotoku Ishin

Maar ik krijg de laatste weken een beetje het gevoel dat jij alleen maar uit ben op een discussie op dit topic, en daar ben ik een beetje klaar mee..(raad de andere mensen op dit topic ook aan om niet meer te happen).

Elke discussie op dit topic de laatste weken ben jij bij betrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben klaar met deze discussie, blijkbaar kwijlen mensen hier om dingen uit hun verband te trekken en te doen alsof ik overal een hekel aan heb. Maar goed, lezen is niet het sterkste punt hier.

Nogmaals:

Ik heb echt zin in NMS

Maar ga niet doen alsof het een uniek, nieuw concept is. Want dat is het gewoonweg niet. Dat is mijn hele punt. Zo simpel is het ook. Dat het nieuw is voor de PS4, wil NIET zeggen dat het hele concept uniek is.

Nu even goed lezen graag ;)

In de tussentijd ga ik lekker genieten van de games die nog komen dit jaar :D

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 11-07-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:32:
[...]

Probleem is, jij wil het alleen zien op de PS4, daar is het zeker uniek,

echter komt het op een stuk meer locaties uit. Alleen de PS4 gaat er echt niet voor zorgen dat het een succes gaat worden. Op de andere consoles/PC moet hij gewoon keihard vechten tegen de games die er al zijn.
Net zoals dat een nieuwe Tomb Raider achtige game zal moeten vechten tegen Uncharted en Tomb Raider.

Zo simpel is het, dat jij niet snapt dat de wereld groter is dan de PS4, good for you!

Ik ga lekker van NMS genieten op de PC, en als het echt goed bevalt, uiteindelijk ook op de PS4 :+
Uhh ja daarom praten we er toch ook over in een PS4 topic? anders had ik dat wel gedaan in een PC topic.
PC boeit me vrij weinig eerlijk gezegd.
Dat is ook wat ik wilde zeggen dat het voor de Playstation een uniek iets is (en vandaar ook mijn opmerking over de zoveelste shooter etc)

Lol @ je bash.. ik ga daar maar niet op die kinderlijke opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Dat is ook wat ik wilde zeggen dat het voor de Playstation een uniek iets is (en vandaar ook mijn opmerking over de zoveelste shooter etc)
Dat is zeker zo, en dat ontken ik ook niet :) Daarbuiten is het gewoon de zoveelste game.

Het blijft me ook verbazen dat juist dit soort games niet naar de PS4 komen. Elite zou heerlijk werken met de PS4 controller. Beter dan de XBox (de touchpad kan je goed benutten daar).

Ik hoop alleen dat hij nu echt 100% zeker uitkomt, en niet weer vertragingen gaat krijgen. Dat zou wel erg jammer zijn. (Hoewel de kans daarop klein is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
No Man's sky gaat voor mij als liefhebber van rond dwalen op vreemde planeten en lekker Resources bij mekaar zoeken super gaaf worden. Langzaam aan het verhaal ontrafelen, en gewoon zvm planeten claimen en leegroven. Icm dat het op de ps4 super chil is op de bank gamen. Heb ik heel veel zin in die game. En hij is gold gegaan dus uitstel is dan zeer zeldzaam.
Ben echt benieuwd wat er allemaal zowel te vinden is en te doen is. Heb idee dat ze expres heel weinig vrij gegeven hebben. En dat binnen hele korte tijd veel forums volstromen met info en ontdekkingen etc.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
BlackEyedAngel schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:55:

Suikoden 1 en 2 gekocht? Op de PSN? AWESOME!
Beste RPG spellen ooit imo. Jeetje, de tijd die ik daaraan heb besteed.
Het kwam zelfs op een punt dat ik mijn matras van mijn bed af deed en voor de TV neerlegde in de zomervakantie.

Zeker enkel op de PS3 ?:(
Ik had toendestijds een faulty disc maar het spel was zo vet, ik kwam hele tijd tot een level in een grot waar ik tegen een soort sirene moest vechten maar elke keer daarna liep hij vast. Ik heb wel 100000x geprobeerd er voorbij te komen en snel te saven 8)7 Hielp ook niet dat het gevecht best moeilijk was O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

sanre4l schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Suikoden 1 en 2 gekocht? Op de PSN? AWESOME!
Beste RPG spellen ooit imo. Jeetje, de tijd die ik daaraan heb besteed.
Het kwam zelfs op een punt dat ik mijn matras van mijn bed af deed en voor de TV neerlegde in de zomervakantie.

Zeker enkel op de PS3 ?:(
Klopt, alleen PS3, maar voor 2,99 per stuk kon ik het echt niet negeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voor leuke PSN titels van het PS2 tijdperk:

Dark Cloud
Dark Chronicle

voor mij toch echt dé toppers van de PS2. Helaas waren ze toendertijd in Nederland slecht leverbaar. Maar goede dungeons, citybuilding is redelijk puzzelachtig, en de combat.. ach, het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sjonge. Je zou bijna denken dat bepaalde mensen dit topic liever zien als een gezelligheidstopic dan een discussietopic. Zodra iemand ergens, al dan niet terecht, commentaar op heeft of een andere minder populaire mening dan de mainstream ergens over uit direct die hooivorken erbij.

Die discussie hierboven is toch prima? Who cares dat er als voorbeeld PC games worden bijgehaald? Het gaat toch inhoudelijk ergens over?

Gezelligheid in een forumtopic, laat me niet lachen. Ik lees dit topic voor info en omdat ik verschillende meningen en manier van kijken naar zo'n game juist interessant vind. Dat sommige mensen discussies blijkbaar zien als ruzie en/of ongezelligheid lijkt me eerder een reden om misschien eens in de spiegel te kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Voxalizer op 11-07-2016 12:47 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ach, het is maandag... altijd een lastige dag... :+

Maar NMS lijkt me zeker een interessant spel, maar ik ben teveel benieuwd naar wat het spel nu precies doet en kan. Ik heb veel van de gameplay beelden al bekeken, maar echte gameplay beelden van een gemiddelde speler heb ik nog niet gezien. Alles is onder begeleiding van Hello Games.
Ook op E3 heb ik er weinig van meegekregen.

Ik begrijp dat veel mensen hyped zijn, maar ik wacht liever even af tot er wat mensen onbegeleid hebben rondgevlogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
v8power67 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:46:
No Man's sky gaat voor mij als liefhebber van rond dwalen op vreemde planeten en lekker Resources bij mekaar zoeken super gaaf worden. Langzaam aan het verhaal ontrafelen, en gewoon zvm planeten claimen en leegroven. Icm dat het op de ps4 super chil is op de bank gamen. Heb ik heel veel zin in die game. En hij is gold gegaan dus uitstel is dan zeer zeldzaam.
Ben echt benieuwd wat er allemaal zowel te vinden is en te doen is. Heb idee dat ze expres heel weinig vrij gegeven hebben. En dat binnen hele korte tijd veel forums volstromen met info en ontdekkingen etc.
Is het al bekend dat er uberhaupt een verhaal in zit dan? Heb daar nog niks over vernomen namelijk, maar dat zou het voor mij wel interessanter maken.
Ik wacht in ieder geval de reviews wel af. Hoop wel dat ze voor launch beschikbaar zijn want dat schip + credits kan toch net effe interessant genoeg zijn

Ik vrees vooral voor een gebrek aan afwisseling en daarom staat ie hier nog niet in de preorder

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 11-07-2016 12:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:29:
Sjonge. Je zou bijna denken dat bepaalde mensen dit topic liever zien als een gezelligheidstopic dan een discussietopic. Zodra iemand ergens, al dan niet terecht, commentaar op heeft of een andere minder populaire mening dan de mainstream ergens over uit direct die hooivorken erbij.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-hHPdsYVJBFA/UBjLA17CSOI/AAAAAAAABE4/LUORR6q9_Dc/w506-h432/demotivational-posters-rabble1.jpg
]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Denk ik eindelijk eens een hele pagina zonder Bram1984, is het nog niet veel beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:46:
Ik ben heel benieuwd of het spel nog te doen is, als je bijvoorbeeld een paar maanden later instroomt.. of t dan nog leuk is, of heel veel al ontdekt is, er te goede spelers zijn die over het heelal heersen etc :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Voxalizer schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:29:

Die discussie hierboven is toch prima? Who cares dat er als voorbeeld PC games worden bijgehaald? Het gaat toch inhoudelijk ergens over?

Gezelligheid in een forumtopic, laat me niet lachen. Ik lees dit topic voor info en omdat ik verschillende meningen en manier van kijken naar zo'n game juist interessant vind. Dat sommige mensen discussies blijkbaar zien als ruzie en/of ongezelligheid lijkt me eerder een reden om misschien eens in de spiegel te kijken.
Fora zijn oorspronkelijk begonnen om discussies te houden. Helaas tegenwoordig mag je alleen nog maar pro alles zijn, en is een cynist niet meer welkom :) Vind het zelf altijd wel lief dat mensen gelijk "troll" roepen als iemand een andere mening heeft, laat duidelijk zien dat ze geen idee hebben wat een troll is.

En als mensen mij ongezellig vinden? Dat mogen ze, heb genoeg leuke discussies hier die wel ergens toe leiden (zo heeft Bram mij toch overtuigd om TLOU een kans te geven, en is het een stuk beter spel dan ik eerst vond :) ). Helaas wordt een wat kritische noot vaak als haten/trollen/anti fanboy gezien.
Terwijl de mensen die me wel kennen, weten dat ik een van de grootste Playstation fanboys ben :p

(en ja @Bram, ik geef nu eerlijk toe, ik zat fout met TLOU, het is toch een betere game dan ik dacht :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
poor Leno schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Ik ben heel benieuwd of het spel nog te doen is, als je bijvoorbeeld een paar maanden later instroomt.. of t dan nog leuk is, of heel veel al ontdekt is, er te goede spelers zijn die over het heelal heersen etc :/
Ze hadden er over dat 99% van de Planeten nooit ontdekt zullen worden. 18 trilion planeten.. echt bizar.
Vele planeten zullen ook niet toegankelijk zijn (wel op landen etc) vanwege de vele gevaren zoals gif en geen zuurstof, gevaarlijke wezens.

Las ook dat er npc kunnen zijn op planeten waar je de taal uiteraard niet van verstaat en deze wel kunt leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Ze hadden er over dat 99% van de Planeten nooit ontdekt zullen worden. 18 trilion planeten.. echt bizar.
Vele planeten zullen ook niet toegankelijk zijn (wel op landen etc) vanwege de vele gevaren zoals gif en geen zuurstof, gevaarlijke wezens.

Las ook dat er npc kunnen zijn op planeten waar je de taal uiteraard niet van verstaat en deze wel kunt leren.
Zoiets had ik ook begrepen, wel een awesome concept. Doet me echt denken aan Sins of a Solar Empire. Een wat oudere RTS game waarin je echt bizar veel sterren en planeten kon instellen om de map gigantisch groot te maken. Na een potje van 30 uur kon je rustig momenten hebben dat je maar 20-30% van de map gezien had :+

Natuurlijk is NMS geen RTS, maar goed, alles wat me doet denken aan Sins is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Hoe moet ik dat zien? Een planeet is gewoon gebaseerd op een (groot) aantal random parameters?
De planeten worden dus random gegenereerd? Hij bestaat niet dat ze zoveel planeten met de hand ontworpen hebben natuurlijk. Maar als je langer speelt moet je toch wel eens dezelfde soort beestjes op 2 planeten tegenkomen? (wie weet is dat in het echt ook al zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Predje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:16:
[...]

Hoe moet ik dat zien? Een planeet is gewoon gebaseerd op een (groot) aantal random parameters?
De planeten worden dus random gegenereerd? Hij bestaat niet dat ze zoveel planeten met de hand ontworpen hebben natuurlijk. Maar als je langer speelt moet je toch wel eens dezelfde soort beestjes op 2 planeten tegenkomen? (wie weet is dat in het echt ook al zo).
Voor zover ik weet zijn de planeten Randomly Generated, waarbij de Biomes invloed hebben op de planten, weer, creatures etc.

Denk een beetje aan de RNG van de Borderlands guns als je die hebt gespeeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:56:
Denk ik eindelijk eens een hele pagina zonder Bram1984, is het nog niet veel beter :+
Ik houd heel lief en wijselijk mijn mond. O-)
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Fora zijn oorspronkelijk begonnen om discussies te houden. Helaas tegenwoordig mag je alleen nog maar pro alles zijn, en is een cynist niet meer welkom :) Vind het zelf altijd wel lief dat mensen gelijk "troll" roepen als iemand een andere mening heeft, laat duidelijk zien dat ze geen idee hebben wat een troll is.

En als mensen mij ongezellig vinden? Dat mogen ze, heb genoeg leuke discussies hier die wel ergens toe leiden (zo heeft Bram mij toch overtuigd om TLOU een kans te geven, en is het een stuk beter spel dan ik eerst vond :) ). Helaas wordt een wat kritische noot vaak als haten/trollen/anti fanboy gezien.
Terwijl de mensen die me wel kennen, weten dat ik een van de grootste Playstation fanboys ben :p

(en ja @Bram, ik geef nu eerlijk toe, ik zat fout met TLOU, het is toch een betere game dan ik dacht :D )
Kijk dat doet me deugd. Zo zie je maar weer dat mijn mening vaak toch wel gewoon de waarheid is. :P

Zonder gekheid: ik neem geen blad voor de mond en houd ook van een constructieve discussie (altijd onderbouw ik zaken en leg uit waarom ik iets vind). Als Dennis met de zoveelste aanbieding komt die ik persoonlijk helemaal geen aanbieding vind en er reageert wederom helemaal niemand op (waaruit ik opmaak dat niemand dit 9 van de 10x boeiend vindt), dan zeg ik dat. Ik weet dat Dennis daar tegen kan en als mensen daar iets van vinden dan mag dat natuurlijk ook. Ook zij kunnen er gewoon overheen lezen.

Wat mij betreft mogen mensen vaker gewoon hun ongezouten mening geven, en niet overal de polonaise bij lopen. Houdt de boel een beetje levendig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:27:
[...]

[...]

Kijk dat doet me deugd. Zo zie je maar weer dat mijn mening vaak toch wel gewoon de waarheid is. :P

Zonder gekheid: ik neem geen blad voor de mond en houd ook van een constructieve discussie (altijd onderbouw ik zaken en leg uit waarom ik iets vind). Als Dennis met de zoveelste aanbieding komt die ik persoonlijk helemaal geen aanbieding vind en er reageert wederom helemaal niemand op (waaruit ik opmaak dat niemand dit 9 van de 10x boeiend vindt), dan zeg ik dat. Ik weet dat Dennis daar tegen kan en als mensen daar iets van vinden dan mag dat natuurlijk ook. Ook zij kunnen er gewoon overheen lezen.

Wat mij betreft mogen mensen vaker gewoon hun ongezouten mening geven, en niet overal de polonaise bij lopen. Houdt de boel een beetje levendig. :)
De waarheid is een wat ruim begrip :p

Enige kritiek die ik nog wel heb, is dat na een zeer, zeer sterk intro stukje (eerste chaos, + zeer.. harde einde) het spel net iets te traag wordt gestart. Tot na het museum zit je nog in een soort "tutorial" waardoor je niet echt het spel speelt om het zo maar te zeggen. Het is wat te.. tutorial like.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:27:
[...]

[...]

Hey, niet over Dennis beginnen, hè! :( Gij komt niet aan de plaatselijke mascotte...!

Maar goede discussies moet kunnen, toch? Het hoeft er hier niet altijd gezapig aan toe te gaan... alleen wel een beetje netjes naar elkaar doen. Da's niet zo moeilijk, toch? *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:33:
[...]

De waarheid is een wat ruim begrip :p

Enige kritiek die ik nog wel heb, is dat na een zeer, zeer sterk intro stukje (eerste chaos, + zeer.. harde einde) het spel net iets te traag wordt gestart. Tot na het museum zit je nog in een soort "tutorial" waardoor je niet echt het spel speelt om het zo maar te zeggen. Het is wat te.. tutorial like.
Het klopt dat de game langzaam op gang komt, hoewel ik er zelf geen moeite mee had. Ik houd wel van rustige momenten. Maar op zich valt het wel mee toch? Outskirts, het gebouw met de eerste infected confrontatie, de metro en daarna het museum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

* BlackEyedAngel krijgt meteen weer zin om TLOU op z'n ps4 te installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:42:
[...]

Het klopt dat de game langzaam op gang komt, hoewel ik er zelf geen moeite mee had. Ik houd wel van rustige momenten. Maar op zich valt het wel mee toch? Outskirts, het gebouw met de eerste infected confrontatie, de metro en daarna het museum.
Ik vond de balans tussen museum begin en einde wat zoekraken. Het had een heerlijk creepy sfeertje met "je bent de lul als je ademt" naar "Holy hell schiet alles af wat beweegt".

Of kan je die gehele scene voorkomen? Dan heb ik niks gezegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Ik vond de balans tussen museum begin en einde wat zoekraken. Het had een heerlijk creepy sfeertje met "je bent de lul als je ademt" naar "Holy hell schiet alles af wat beweegt".

Of kan je die gehele scene voorkomen? Dan heb ik niks gezegd :D
Ik snap het. Is waarschijnlijk gewoon gedaan om de afwisseling (sluipen, stealth, exploring, en daarna gewoon volle bak infected snoeien) erin te houden. Als dat hele stuk rustig zou zijn, waren er waarschijnlijk weer mensen die zouden klagen dat het tempo te eentonig is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Ik snap het. Is waarschijnlijk gewoon gedaan om de afwisseling (sluipen, stealth, exploring, en daarna gewoon volle bak infected snoeien) erin te houden. Als dat hele stuk rustig zou zijn, waren er waarschijnlijk weer mensen die zouden klagen dat het tempo te eentonig is. :+
Klopt. Ach, het is altijd beter dan de Uncharted 2 museum missie. Stealth in Uncharted 2.. hoe bedoel je, snelheid uit het spel halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:57:
[...]

Klopt. Ach, het is altijd beter dan de Uncharted 2 museum missie. Stealth in Uncharted 2.. hoe bedoel je, snelheid uit het spel halen :D
Dat is inderdaad een vervelend stuk ja. Het is gewoon altijd wat met die musea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:13:
[...]

Dat is inderdaad een vervelend stuk ja. Het is gewoon altijd wat met die musea.
Naughty Dog wil gewoon dolgraag een stealth game maken, maar durven het niet echt aan denk ik :+

Zou wel awesome kunnen zijn, met de manier waarop hun storytelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:20:
[...]
Naughty Dog wil gewoon dolgraag een stealth game maken, maar durven het niet echt aan denk ik :+

In UC4 was er toch ook al meer nadruk op stealth gelegd.
Er waren best veel stukken bij die volledig in stealth te spelen waren.
Vond ik persoonlijk best geslaagd, en leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
M a r c o schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:23:
[...]

In UC4 was er toch ook al meer nadruk op stealth gelegd.
Er waren best veel stukken bij die volledig in stealth te spelen waren.
Vond ik persoonlijk best geslaagd, en leuk om te doen.
Die nog niet gespeeld, ligt nog steeds op grote afstand te wachten :p

Als dat zo is ben ik wel erg blij, dat vond ik met Tomb Raider ook al cool, rondsneaken met de boog, kamp helemaal opruimen voordat iemand iets doorhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:20:
[...]

Voor zover ik weet zijn de planeten Randomly Generated, waarbij de Biomes invloed hebben op de planten, weer, creatures etc.

Denk een beetje aan de RNG van de Borderlands guns als je die hebt gespeeld :)
Nog Man Sky is niet willekeurig gegenereerd. Het is procedural. Het heelal, planeten, dieren worden aan de hand van een wiskundige formule gemaakt. Iedereen vliegt in exact hetzelfde universum maar wel in een eigen instance. Het is singleplayer, je komt geen andere mensen tegen. De enige informatie die uitgewisseld wordt zijn de namen die je geeft aan planeten etcetera. Je hebt miljoenen of miljarden planeten dus voordat je iets tegenkomt wat iemand anders benoemd heeft, ben je mogelijk al even verder.

Edit: je kan wel mensen tegenkomen en vernielingen die je aanbrengt ziet de ander ook. Vooralsnog kan je echter geen contact leggen met andere mensen, er is geen messaging mogelijkheid maar Hello Games sluit het niet uit.

Enerzijds lijkt mij dit een fantastisch spel maar net zoals vele anderen maak ik mij zorgen over de diepgang van het spel. Ze hebben er niet heel erg veel over losgelaten. Tevens het stevige prijskaartje. 30 euro was een directe pre-order maar nu...

[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 11-07-2016 14:53 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
The_Worst schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:39:
[...]

Nog Man Sky is niet willekeurig gegenereerd. Het is procedural. Het heelal, planeten, dieren worden aan de hand van een wiskundige formule gemaakt. Iedereen vliegt in exact hetzelfde universum maar wel in een eigen instance. Het is singleplayer, je komt geen andere mensen tegen. De enige informatie die uitgewisseld wordt zijn de namen die je geeft aan planeten etcetera. Je hebt miljoenen of miljarden planeten dus voordat je iets tegenkomt wat iemand anders benoemd heeft, ben je mogelijk al even verder.

Overigens weet ik niet of je op trading places wel andere mensen kon tegenkomen?

Enerzijds lijkt mij dit een fantastisch spel maar net zoals vele anderen maak ik mij zorgen over de diepgang van het spel. Ze hebben er niet heel erg veel over losgelaten. Tevens het stevige prijskaartje. 30 euro was een directe pre-order maar nu...
Dat woord zocht ik! Zelfde idee wat veel Roguelikes gebruiken (zie een Binding of Isaac, Gungeon etc).

Over het prijskaartje. Ik blijf het lastig vinden. Ik ga hem zeker niet voor de volle prijst kopen, dat geld geef ik liever uit aan een FFXV, Doom oid. Games waar van ik al weet (door zelf spelen, deels door demo (Doom), deels door side game (FFXV Episode Duscea) dat ze goed worden.
Bij NMS wacht ik echt een pricecut + de reviews af. De laatste jaren zijn er teveel games geweest die gigantisch gehyped werden, en uiteindelijk toch subpar bleken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:46:
[...]

Dat woord zocht ik! Zelfde idee wat veel Roguelikes gebruiken (zie een Binding of Isaac, Gungeon etc).

Over het prijskaartje. Ik blijf het lastig vinden. Ik ga hem zeker niet voor de volle prijst kopen, dat geld geef ik liever uit aan een FFXV, Doom oid. Games waar van ik al weet (door zelf spelen, deels door demo (Doom), deels door side game (FFXV Episode Duscea) dat ze goed worden.
Bij NMS wacht ik echt een pricecut + de reviews af. De laatste jaren zijn er teveel games geweest die gigantisch gehyped werden, en uiteindelijk toch subpar bleken te zijn.
Heb mijn reactie ietwat aangepast, het schijnt namelijk zo te zijn dat je wel andere mensen kan tegenkomen maar je hebt alleen geen interactie met ze.

Ik ken het. Ik was enorm teleurgesteld in Watch Dogs en ook Spore wat een enorme hype was.

Overigens na het lezen van dit stuk ben ik al weer helemaal hyped: What do you do in No Man's Sky? And other questions answered.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

NMS heeft een hoog Black & White gehalte. Sinds die spellen ben ik eigenlijk nooit meer echt gehyped voor iets, behalve voor een sequel van een spel of iets van een bepaalde maker (Blizzard, Naughty Dog, Bioware).

Het spel zelf zal waarschijnlijk niet top worden, maar ik vermoed dat de methode om de wereld te genereren wel een volgende stap in het ontwerp van games wordt. Hoe groot WoW ook is en hoe gedetailleerd GTA ook is, uiteindelijk is alles wel handmatig gemaakt. Dit zou die trend wel eens kunnen breken.

Black & White deed me wel weer denken aan die RTS waarin je een god speelde en allerlei rampen op de ander kon storten. Dat was erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Lapras schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:00:
NMS heeft een hoog Black & White gehalte. Sinds die spellen ben ik eigenlijk nooit meer echt gehyped voor iets, behalve voor een sequel van een spel of iets van een bepaalde maker (Blizzard, Naughty Dog, Bioware).

Het spel zelf zal waarschijnlijk niet top worden, maar ik vermoed dat de methode om de wereld te genereren wel een volgende stap in het ontwerp van games wordt. Hoe groot WoW ook is en hoe gedetailleerd GTA ook is, uiteindelijk is alles wel handmatig gemaakt. Dit zou die trend wel eens kunnen breken.

Black & White deed me wel weer denken aan die RTS waarin je een god speelde en allerlei rampen op de ander kon storten. Dat was erg vermakelijk.
Je merkt in de indie scene dat Procedural generation en Random Generated content steeds vaker voorkomt. Nu vind ik het zelf heerlijk. Het geeft elke keer dat je speelt toch wat anders. Alleen denk ik wel dat het binnen het spel moet passen.
Een GTA V zou awesome zijn als er bijvoorbeeld random events zijn, mensen die verhuizen, gebouwen die plat worden gegooid en nieuwe neergezet. Gewoon wat echt leven in de stad. Echter ben ik bang dat we dat soort dingen niet met deze generatie consoles gaan zien. Of het moet worden gedaan zoals Crackdown 3 dat doet, dat ze een deel door de server laten berekenen.

De link heeft wel wat coole dingen:
You can tell when you’re flying a seasoned spaceship, because you’ll start to see rust, scratches, paint chipping – symbols of former victory, or close calls.
Gathering system heeft wat Eve-ish, kijken wat het meeste in trek is in welk system, en het daar verkopen. Uiteraard meer risico, maar ook meer cash.
Not really, as it’s procedural, a planet or system only exists when you’re there, and the furthest things you can view are there only at the lowest level of detail. The stars you see are real stars, and the planets real planets, but they’re not taking up much space. If you can’t see anything at all, it’s not even generated.
Waarom moet ik gelijk denken aan Minecraft Chunkloading :D

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 11-07-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 08:41
The_Worst schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:39:
[...]

Je hebt miljoenen of miljarden planeten dus voordat je iets tegenkomt wat iemand anders benoemd heeft, ben je mogelijk al even verder.
niet als je allemaal op hetzelfde punt begint en dat is toch zo? Stond ergens in een preview geloof ik.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Svennie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:10:
[...]

niet als je allemaal op hetzelfde punt begint en dat is toch zo? Stond ergens in een preview geloof ik.
Je begint op een willekeurig punt aan de rand van het universum. Er zijn 18,4 quintiljoen (1030) planeten en miljarden stelsels dus de kans dat je iemand tegenkomt is extreem klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:20:
[...]

Mwah ik vind TLoU anders een redelijke stealth game. Op enkele geforceerde stukken na (op z'n kop hang sectie, auto duw sectie, einde museum sectie), kun je de game vrijwel volledig in stealth spelen zonder ook maar een schot te lossen. Zelfs shivs kun je bewaren, aangezien Clickers ook met bakstenen te slopen zijn.

Dat geld inderdaad ook voor Uncharted 4. De "encounters" werken grotendeels hetzelfde als in TLoU en kunnen op een "they never know what hit ' em" manier worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als het goed is komen de reviews voor NMS wel ruim voor release uit, dus ik verwacht dat ik op basis daarvan wel een pre-order ga doen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The_Worst schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:16:
[...]

Je begint op een willekeurig punt aan de rand van het universum. Er zijn 18,4 quintiljoen (1030) planeten en miljarden stelsels dus de kans dat je iemand tegenkomt is extreem klein.
Ik ben wel benieuwd of je t samen zo kan coördineren dat je ergens "afspreekt".
Zoals ik het ook begrijp zouden er later meer MP-mogelijkheden komen. Nu kan je elkaar afmaken en that's it.

Ik heb iig deze FAQ op Reddit een beetje doorgelezen en dat kan ik iig aanraden. Er wordt veel in uitgelegd hoe de game werkt en wat je kan verwachten.

Ik kan verder weinig vinden over een review embargo op NMS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:56:
[...]

Zoals ik het ook begrijp zouden er later meer MP-mogelijkheden komen. Nu kan je elkaar afmaken en that's it.

Ik heb iig deze FAQ op Reddit een beetje doorgelezen en dat kan ik iig aanraden. Er wordt veel in uitgelegd hoe de game werkt en wat je kan verwachten.

Theoretisch kan het wel ja. Er werd in een video door de ontwikkelaar ook gezegd dat zoiets erg lastig te coördineren is. Je moet namelijk wel een referentiepunt hebben zodat de ander weet waar je in de buurt bent. Als jij in Parijs bent en ik in China en jij hebt het over een Eiffeltoren, heb ik geen idee waar jij bent als ik nooit in Parijs ben geweest. Voor hetzelfde geld is er ook wel een toren dat erop lijkt. Ik ben daar namelijk nog niet geweest. Dus als jij zegt: ja ik zit in de buurt van een planeet genaamd Crypto, dan moet ik wel die planeet zien te vinden. En dan moet ik ook weten op welke van de tig planeten eromheen jij zit. En als ik dat eenmaal gevonden heb moet ik jou op de planeet ook zien te vinden, wat ook een aardige opgave is. En jij moet dan al die tijd wachten, want als jij weg gaat kan ik je natuurlijk ook niet tegen komen ;)

Dusja, zie het alsof je met iemand ergens gaat afspreken echter heeft geen een van jullie een referentie punt. "Ik zit bij een kruispunt met een gebouw" kan overal zijn, zeker met 18 triljard (of hoeveel dan ook) planeten en dus een gigantisch universum. Tegen de tijd dat je überhaupt bij diegene in de buurt komt (je hebt geen idee waar ieder van jullie start) ben je al de game zat door al het wachten. EN allebei elkaar zoeken heeft ook geen zin, want je hebt geen idee of je überhaupt naar elkaar toe gaat. Voor hetzelfde geld begin je toevallig 100 meter van elkaar vandaan en ga je beide precies de andere kant op en ben je opeens 500 planeten van elkaar verwijderd :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Net eens even een lijstje gecheckt wat we dit jaar nog kunnen verwachten en ik kom zo op 13 games die ik zo goed als zeker ga kopen dus van mij mogen er wel wat games vertraging oplopen of tegenvallen :) Vind echt teveel genres leuk, maar volgens mij komt dit gevoel elk jaar wel een keer langs en valt het uiteindelijk allemaal wel mee.

Games waar ik echt zin in heb op volgorde van kwijlgehalte :

Battlefield 1 hoe dan ook op de pc en als hij echt goed is ook op de PS4. Dit is gewoon waar ik al lang op wacht en het mag dan wel WW1 zijn, het geeft mij helemaal het gevoel van de WW2 games die ik lange tijd heb gemist.

F1 2016 om weer mijn vaste rondjes te rijden voor de echte race begint :+ Eindelijk weer met een lange career.

Constructor HD aangezien ik het origineel elk jaar weer speel vanaf de originele release en het spel wel toe was aan het bekende HD sausje.

Mafia 3 ondanks dat ik me wat zorgen maak om de vele actie die ik tot nu toe heb gezien in de gameplay (kan dus nog een dikke tegenvaller worden).

South Park 2 omdat het eerste deel gewoon goud was voor een South Park fan.

En dan nog die zekerheidjes op de pc zoals Civ VI en Planet Coaster, een Watch Dogs 2 en Titanfall 2 die een grote verbetering kunnen zijn tegenover de voorganger, NHL17, PES 17 enz, enz ......Misschien maar eens afscheid gaan nemen van mijn werk, vriendin, familie en vrienden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
SR Gat Out Of Hell uitgespeeld gisteravond.. Grappig, kort, te veel herhaling en dat was het wel :+ Probeer wel 100% te halen maar dat doe ik in etappes van "omdat ik de andere games inmiddels uit heb of toe ben aan afwisseling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Mrjraider schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:45:
SR Gat Out Of Hell uitgespeeld gisteravond.. Grappig, kort, te veel herhaling en dat was het wel :+ Probeer wel 100% te halen maar dat doe ik in etappes van "omdat ik de andere games inmiddels uit heb of toe ben aan afwisseling"
Wilde hem ook 100% halen maar zag dat je 900 van die souls moet verzamelen, daar heb ik dus totaal geen zin in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

SqueakyClean schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:56:
[...]

Klopt, ze houden de optie open voor meer multi-player mogelijkheden. Ze zijn al bezig met een eerste patch, ben benieuwd!

Toch wel een apart idee, 99,99% van de planeten zal nooit bezocht worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Origins schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:14:
[...]

Wilde hem ook 100% halen maar zag dat je 900 van die souls moet verzamelen, daar heb ik dus totaal geen zin in. :+
Heb er 500+ van de 940 dus ben aardig op weg, ik kon in het begin niet starten met missies omdat ik blijkbaar al wel kon spelen maar het spel was nog niet 100% gedownload. Dus ben maar gaan rond vliegen en verzamelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:21
UC3 op Crushing hebben ze lastiger gemaakt dan die 2 andere. Zo hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Yay, distributeur voor persona 5 in Europa is ook bekend. Zodra het kan preorder ik dit spel. Wordt mijn eerste preorder ooit. :P

Persona 5 Europe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Ari Gold schreef op maandag 11 juli 2016 @ 23:07:
UC3 op Crushing hebben ze lastiger gemaakt dan die 2 andere. Zo hé.
Die paar levels op het einde zijn op crushing echt lastig inderdaad. Maar ik vond UC1 het lastigst op crushing als je het op de normale manier speelde zonder level skip etc.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Uncharted 4 duikt nu al op bij Ibood.

http://www.ibood.com/nl/nl/

€36,95 + €2,95 verzendkosten en waarschijnlijk een weekje geduld. Heeft deze game tegenvallend verkocht of zo? Echt opvallend hoe snel deze al voor rond de €40,- te krijgen is en pas geleden zelfs op PSN. Zelf kijk ik nog wel eens als hij in de €30,- range komt...geen haast.

Edit : hmm 2,7 miljoen in de eerste week dus dat kan het niet zijn. Of het is daarna gelijk opgehouden met de verkoop :? Hoe dan ook een leuke prijs voor wie een fysieke disc wilt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 12-07-2016 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 01:53:
Uncharted 4 duikt nu al op bij Ibood.

http://www.ibood.com/nl/nl/

€36,95 + €2,95 verzendkosten en waarschijnlijk een weekje geduld. Heeft deze game tegenvallend verkocht of zo? Echt opvallend hoe snel deze al voor rond de €40,- te krijgen is en pas geleden zelfs op PSN. Zelf kijk ik nog wel eens als hij in de €30,- range komt...geen haast.

Edit : hmm 2,7 miljoen in de eerste week dus dat kan het niet zijn. Of het is daarna gelijk opgehouden met de verkoop :? Hoe dan ook een leuke prijs voor wie een fysieke disc wilt ;)
Dit is natuurlijk dé systemseller voor de PS4. Met zulke games krijg je in de eerste week of weken een enorme piek omdat veel mensen er op wachten sinds de eerste aankondiging.

De mensen met geen of weinig interesse zullen de game helemaal niet kopen of wachten tot deze in prijs gezakt is / Marktplaats.

Daarbij is het een typische game die mensen na de SP weer dooverkopen, dus ik denk dat Sony dat een beetje wilt tegengaan. Zo verdienen ze er in ieder geval nog iets aan als de rook is opgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
bram1984 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 10:10:
[...]

Dit is natuurlijk dé systemseller voor de PS4. Met zulke games krijg je in de eerste week of weken een enorme piek omdat veel mensen er op wachten sinds de eerste aankondiging.

De mensen met geen of weinig interesse zullen de game helemaal niet kopen of wachten tot deze in prijs gezakt is / Marktplaats.

Daarbij is het een typische game die mensen na de SP weer dooverkopen, dus ik denk dat Sony dat een beetje wilt tegengaan. Zo verdienen ze er in ieder geval nog iets aan als de rook is opgetrokken.
Of nog beter in het geval van Uncharted: lenen van een vriend. Ik ga hem vanavond ophalen, even in een weekje er doorheen jagen en weer terugbrengen. Ideaal voor zo'n game. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het vlinder effect in Black Ops III.

Ik snap de haat niet voor BOIII.

Het is en blijft een meesterlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:39:
[video]

Omdat het hip is om te haten op:

Ubisoft
EA
CoD
Battlefield

Als je geen hekel hebt aan minimaal 2 of 3 van bovenstaande ben je geen "echte gamer". Laten we vooral vergeten dat bovenstaande ook genoeg goeds hebben gedaan voor de game industrie, maar dan ben je al snel een fanboy.

Ik vind BO3 nog steeds awesome, speel het veel splitscreen met m'n vrouw, en het bevalt goed. Speelt lekker weg, alles snel ingesteld, geen ellenlange dingen om te doen, gewoon snel instellen en schieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denk eigenlijk niet dat hier iemand een hekel heeft aan bf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
corset schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:45:
[...]
Omdat het hip is om te haten op:

Ubisoft
EA
CoD
Battlefield

Als je geen hekel hebt aan minimaal 2 of 3 van bovenstaande ben je geen "echte gamer". Laten we vooral vergeten dat bovenstaande ook genoeg goeds hebben gedaan voor de game industrie, maar dan ben je al snel een fanboy.
Shit...!!!

En ik maar denken dat ik een echte gamer ben.
#weereenillusiearmer

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Nieuwevolger schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:57:
Denk eigenlijk niet dat hier iemand een hekel heeft aan bf.
Ik snap die illusie niet, dat mensen gelijk denken dat er alleen over hier gesproken wordt. De game wereld is wat groter dan dit topic. Echt.

De haat tussen BF/CoD, als je die nog niet kent.. ja, dan kan ik er weinig over melden.

En voordat mensen gaan roeptoeteren "Die bedrijven doen niks goed!"

EA -> EA Access, Free games bij origin
Ubisoft -> Anno serie, Division, Valiant Hearts etc etc
BF -> Grote multiplayer waarbij je echt in een veldslag voelt
CoD -> Kleine hectische gevechten

etc, genoeg redenen om niet alleen maar te ragen tegen bedrijven. Helaas is het ragen makkelijk, en het even rustig nadenken lastiger.

[ Voor 33% gewijzigd door corset op 12-07-2016 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ben eerder verbaasd dat ik Dennis zie lopen :+ :>

En bij Call of Duty is dat het vooral last heeft gehad van 2 dingen:
  1. Weinig vernieuwend
  2. Irritante fanbase
Waarbij die laatste niet zozeer slaat op de fanboys op fora, maar ingame met 8-jarige jochies spelen die het allemaal maar over je moeder hebben. En omdat het zo populair is geworden, heb je vanzelf dat mensen het niks vinden omdat de massa het speelt. De game-hipster eigenlijk :D

[ Voor 89% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Martinspire schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:19:
Ik ben eerder verbaasd dat ik Dennis zie lopen :+ :>

En bij Call of Duty is dat het vooral last heeft gehad van 2 dingen:
  1. Weinig vernieuwend
  2. Irritante fanbase
Waarbij die laatste niet zozeer slaat op de fanboys op fora, maar ingame met 8-jarige jochies spelen die het allemaal maar over je moeder hebben. En omdat het zo populair is geworden, heb je vanzelf dat mensen het niks vinden omdat de massa het speelt. De game-hipster eigenlijk :D
Wel mee eens inderdaad, jammere is dat het "weinig vernieuwend" grotendeels door de playerbase komt. Als ze iets wijzigen, dan gaat de CoD playerbase gelijk over de zeik "want vernieuwing is slecht".
De fans willen constant dezelfde stijl in een ander jasje.

Ik moet wel zeggen, de vernieuwingen in BO3 (Dus eigenlijk gewoon Titanfall achtige movement) is wel heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beste PS+ leden, vandaag is 'kill strain (Bèta)' gratis.
Directe link in NL store: https://store.playstation...00802_00-KSGA000000000000
Prijs van 0 euro is geldig tm 19-7.

In Kill Strain draait alles om teamwerk en actie... en mutanten.

Terwijl twee teams van menselijke huurmoordenaars elkaars basis aan stukken proberen te schieten, komt er een derde team van vraatzuchtige mutanten bij om het feestje te verstoren.

Huurmoordenaars die zo dom zijn om niet bij de groep te blijven kunnen permanent in een mutant veranderen, waardoor de balans van de game verschuift.

Kun jij de vuurkracht van de mensen gebruiken, samen blijven en de grondstoffen verzamelen die je nodig hebt voor de overwinning? Of smacht je naar mensenvlees en pas je beter bij een team hongerige mutanten?

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
corset schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:26:
[...]

Wel mee eens inderdaad, jammere is dat het "weinig vernieuwend" grotendeels door de playerbase komt. Als ze iets wijzigen, dan gaat de CoD playerbase gelijk over de zeik "want vernieuwing is slecht".
De fans willen constant dezelfde stijl in een ander jasje.

Ik moet wel zeggen, de vernieuwingen in BO3 (Dus eigenlijk gewoon Titanfall achtige movement) is wel heerlijk.
Die movement was al beter, maar Titanfall doet dat toch echt beter. Verder had ik het idee dat de vorige COD dat ook al beter deed op sommige gebieden?

En eens dat playerbase dat vaak tegen houdt. Daarom vind ik het bv bij BF wel tof dat ze nu WW1 doen. Uitstapje van Hardline was ook even anders (al was het niet mijn ding). Overigens zie je bij Titanfall 2 nu ook weer dat er maar weinig is veranderd. Ik vraag me af of ze daar niet weer dezelfde fout maken. Overigens deden ze het weer wel met de overgang van WaW naar MW1 destijds, maar op de 1 of andere reden durfden ze het niet aan. Of het moet de publisher zijn geweest die dat heeft tegengehouden.

Bij Fifa zie je dit jaar ook eindelijk een andere engine. Vraag me af of dat nog veel invloed gaat hebben en ze daar eigenlijk niet al 3 jaar mee bezig waren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Inderdaad een bekende situatie in de gamewereld..

* Elke keer worden dezelfde games gemaakt met weinig verandering.
* spelers roepen op een gegeven moment; "Wij willen vernieuwing!"
* Ontwikkelaars brengen iets anders en originelers op de markt
* Spelers roepen vervolgens; "dat kennen we niet dus kopen we het niet"
* Ontwikkelaars brengen weer de bekende troep op de markt want; geld

Af en toe een uitzondering godzijdank maar toch :P

[ Voor 3% gewijzigd door BlackEyedAngel op 12-07-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 20:59
En je vergeet, indie games is vaak interesante concepten, maar kleine teams, weinig budget, dus crap gfx, en dan krijg je weet opmerkingen als 'ziet er niet uit, c64 gfx, tablet games'. Ik geef gelijk toe dat ik me er zelf ook aan schuldig gemaakt heb toen er naar mijn mening hele eenvoudige games in de plus zaten. Ja game bakker is een lastig beroep :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sagat schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:41:
En je vergeet, indie games is vaak interesante concepten, maar kleine teams, weinig budget, dus crap gfx, en dan krijg je weet opmerkingen als 'ziet er niet uit, c64 gfx, tablet games'. Ik geef gelijk toe dat ik me er zelf ook aan schuldig gemaakt heb toen er naar mijn mening hele eenvoudige games in de plus zaten. Ja game bakker is een lastig beroep :)
Ik vind vooral de term "8bit graphics" en "NES tijdperk" echt makkelijk misbruikt worden voor indies. Mensen hebben geen idee hoe ze de vaak wat mindere graphics moeten noemen, dus wordt er terug gegrepen op dat soort termen, terwijl er vaak niks van klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New on PS Store this week: Neverwinter, ADR1FT, Kill Strain, COD Black Ops 3 DLC, more:

https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CnKbyh9VUAA0oQD.jpg

Vergeet Kill Strain Gratis Exclusief voor PlayStation®Plus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ben erg benieuwd naar Kerbal Space Program, deze komt vandaag beschikbaar voor de PS4.... maarrrr..... helaas lees ik net dat het voorlopig enkel in de US store beschikbaar komt en het nog niet bekend is wanneer deze in de Europese stores zou moeten verschijnen..... :(

Bron: http://www.eurogamer.net/...ming-out-on-ps4-this-week
Uit het artikel:
Kerbal Space Program will not be released on PS4 in Europe this week - only in the US. That's what Nestor Gomez, producer, told me this afternoon.

"KSP will not be available this week in Europe," he said. "We still don't have a date we can confirm but we are doing everything in our hands to have it ready as soon as possible."
Nu heb ik wel een US account, maar toch, vreemd vind ik het wel.

Edit: Hij was zojuist overigens ook nog niet beschikbaar in de US Store. Daar duurt de dag nog een stuk langer, dus kan zeker nog komen.

[ Voor 13% gewijzigd door ralph075 op 12-07-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ralph075 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:21:
Ben erg benieuwd naar Kerbal Space Program, deze komt vandaag beschikbaar voor de PS4.... maarrrr..... helaas lees ik net dat het voorlopig enkel in de US store beschikbaar komt en het nog niet bekend is wanneer deze in de Europese stores zou moeten verschijnen..... :(

Bron: http://www.eurogamer.net/...ming-out-on-ps4-this-week
Uit het artikel:

[...]

Nu heb ik wel een US account, maar toch, vreemd vind ik het wel.

Edit: Hij was zojuist overigens ook nog niet beschikbaar in de US Store. Daar duurt de dag nog een stuk langer, dus kan zeker nog komen.
Toch zou ik hem gewoon op PC halen. Het is geen game om met je controller te bedienen volgens mij. Het lijkt me in ieder geval knap frustrerend. En zo zwaar is die game nou ook weer niet, dus het werkt al vrij snel op elke machine. Het is wel een leuke game hoor, maar ik denk dat de gamer die lekker op de bank hangt, er al snel de brui aan geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:08:
PlayStation Europe

New on PS Store this week: Neverwinter, ADR1FT, Kill Strain, COD Black Ops 3 DLC, more:

https://blog.eu.playstati...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]

Vergeet Kill Strain Gratis Exclusief voor PlayStation®Plus niet.
Neverwinter is een leuke MMO, maar het feit dat je er geld in moet steken om iets te kunnen doen, en het feit dat het spel erg pay2win is maakt het wel jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 11:39:
[video]

Ik snap m niet? Butterfly effect? :?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 14:52:
Ik snap m niet? Butterfly effect? :?
Het was een Butterfly Mes.

En dit:

Wikipedia: Butterfly effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ ..

Dat is het enige wat ik hierop kan zeggen..

On-top.
Net de beide Bannor Saga's aangeschaft... Binennkort maar eventjes kijken of dat een beetje in smaak valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat dit soort basis concepten moeten worden uitgelegd, duidelijk hebben mensen liggen slapen op school :+

Butterfly effect voor de mensen die niet willen lezen op wikipedia;

TL;DR

1 keuze, 1 actie heeft invloed op verschillende latere andere beslissingen. Even een simpel voorbeeld:

Until Dawn, het hele spel draait hierom. Conversations in Bioware games, etc

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 12-07-2016 15:07 ]

Pagina: 1 ... 146 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link