Net eens even een lijstje gecheckt wat we dit jaar nog kunnen verwachten en ik kom zo op 13 games die ik zo goed als zeker ga kopen dus van mij mogen er wel wat games vertraging oplopen of tegenvallen

Vind echt teveel genres leuk, maar volgens mij komt dit gevoel elk jaar wel een keer langs en valt het uiteindelijk allemaal wel mee.
Games waar ik echt zin in heb op volgorde van kwijlgehalte :
Battlefield 1 hoe dan ook op de pc en als hij echt goed is ook op de PS4. Dit is gewoon waar ik al lang op wacht en het mag dan wel WW1 zijn, het geeft mij helemaal het gevoel van de WW2 games die ik lange tijd heb gemist.
F1 2016 om weer mijn vaste rondjes te rijden voor de echte race begint

Eindelijk weer met een lange career.
Constructor HD aangezien ik het origineel elk jaar weer speel vanaf de originele release en het spel wel toe was aan het bekende HD sausje.
Mafia 3 ondanks dat ik me wat zorgen maak om de vele actie die ik tot nu toe heb gezien in de gameplay (kan dus nog een dikke tegenvaller worden).
South Park 2 omdat het eerste deel gewoon goud was voor een South Park fan.
En dan nog die zekerheidjes op de pc zoals Civ VI en Planet Coaster, een Watch Dogs 2 en Titanfall 2 die een grote verbetering kunnen zijn tegenover de voorganger, NHL17, PES 17 enz, enz ......Misschien maar eens afscheid gaan nemen van mijn werk, vriendin, familie en vrienden