Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:20:
Mensen mensen zeg,

Begint hier steeds meer niveau FOK te worden...
Als iemand iets niet interesseert meteen off-topic roepen en zeuren... (en ja...dat heb ik ook wel eens gedaan :+ ).
Nieuw in het topic? Afwijkende mening? je bent een troll. Je probeert mensen informatie te geven? Dan ben je blijkbaar werkeloos en krijg je gezanik (van vooral jaloerse mensen) en gezeik. Welkom in het topic :+ Oh en de PS4 vs Xbox discussie, die gewoon kansloze fanboys aantrekt die alleen maar 1 kant zien.

Als je zelfs op gamefaqs meer neutrale discussies kan krijgen weet je dat het fout is :+

Maar goed,

Wat is voor iedereen de top 3 games die je vind dat je gespeeld moet hebben op de PS4 (Geen remasters, want die moet je dan op de betreffende console spelen :+ )

Voor mij:

1.) Dark Souls 3
2.) Disgaea 5
3.) Dying Light: The following

Helaas mis ik nog echt goede FF achtige RPG's op de PS4. Dus als die er zijn zal de lijst veranderen :)

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 07-07-2016 22:12 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:04:
[...]

Nieuw in het topic? Afwijkende mening? je bent een troll. Je probeert mensen informatie te geven? Dan ben je blijkbaar werkeloos en krijg je gezanik (van vooral jaloerse mensen) en gezeik. Welkom in het topic :+ Oh en de PS4 vs Xbox discussie, die gewoon kansloze fanboys aantrekt die alleen maar 1 kant zien.

Als je zelfs op gamefaqs meer neutrale discussies kan krijgen weet je dat het fout is :+
Klopt..
Maar daar helpen deze berichten niet aan mee :) .

Want je weet dat hier ook weer mensen op gaan reageren en zodoende blijft het een vicieuze cirkel.
Als mensen nou gewoon stoppen met happen, en stoppen op berichten te reagere die ze niet interessant vinden en "proberen" hier gewoon normale gezellige discussies te houden....
Dan zou het weer een stuk gezelliger worden.
Uiteraard hoef je het niet met elkaar eens te zijn, en dat doet de discussies alleen maar te goede.... Maar elkaar een beetje respecteren kan ook wel tegelijk.

Maybe moet er maar "tijdelijk" een mod hier actief worden zodat die de boel een beetje in de gaten houdt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Klopt..
Maar daar helpen deze berichten niet aan mee :) .

Want je weet dat hier ook weer mensen op gaan reageren en zodoende blijft het een vicieuze cirkel.
Als mensen nou gewoon stoppen met happen, en stoppen op berichten te reagere die ze niet interessant vinden en "proberen" hier gewoon normale gezellige discussies te houden....
Dan zou het weer een stuk gezelliger worden.
Uiteraard hoef je het niet met elkaar eens te zijn, en dat doet de discussies alleen maar te goede.... Maar elkaar een beetje respecteren kan ook wel tegelijk.

Maybe moet er maar "tijdelijk" een mod hier actief worden zodat die de boel een beetje in de gaten houdt... :|
Is al vaker geprobeerd, meerdere topic reports geweest, dezelfde mensen wordt niks aan gedaan :-(

En in de tussentijd game ik gewoon lekker door terwijl ik SGDQ kijk :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 19:49
Mijn top 3 is:

Bloodborne
Dark souls 3
Shadow of mordor

Deze games kon ik maar amper aan de kant leggen en "moest" ik verder spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mijn top 3 is nog steeds hetzelfde als die van een paar weken terug... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS4 top 3:

Call of Duty - Black Ops III
Call of Duty - Ghosts
Grand Theft Auto V

Met deze drie spellen heb ik het meeste plezier gehad en GTA V is meer dan een remaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Voor mij is dat:

Metal Gear Solid V
Witcher 3
Batman Arkham Knight

Nog zat andere games maar bovenstaande games hebben bij mij wel een hele mooie indruk achtergelaten

Edit:
Adam Boyes weg bij Playstation :-( Zonde vond dat een geweldige persoonlijkheid.

[ Voor 21% gewijzigd door Origins op 08-07-2016 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die DA:I er tussen heeft staan? Heb die onlangs voor 20 gekocht, moet zeggen dat het een geniaal spel is. Als je TW3 dik vindt dan zul je DA:I ook goed vinden schat ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:25:
Niemand die DA:I er tussen heeft staan? Heb die onlangs voor 20 gekocht, moet zeggen dat het een geniaal spel is. Als je TW3 dik vindt dan zul je DA:I ook goed vinden schat ik zo.
Die heb ik na 15 uur spelen aan de kant gegooid, wat een klote combat vind ik dat spel hebben. Toch mooi dat ieder zijn eigen beleving heeft bij een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb teveel toffe shit gespeeld om er echt 3 te noemen.

Grote verrassingen waren Shadow of Mordor, Dying Light, Metro Redux, Firewatch en voor mezelf Bloodborne, wat een sprong in het diepe was waarbij ik meerdere malen op het punt heb gestaan om ermee te stoppen. In ieder geval is BB de game waar ik veruit het meeste uren heb gestopt en ook de enige game die ik sinds de release nog steeds af en toe speel.

Verder erg genoten van Arkham Knight, Black Flag, inFamous, Wolfenstein + DLC, Uncharted 4 (+ de collectie) en de remaster van The Last of Us ook een keer of twee uitgespeeld.

Tegenvallende games die ik na X aantal uur weer heb verkocht zijn Watch_Dogs, The Witcher 3, Dark Souls 3 en Black Ops 3. Thief had daar ook bij gemoeten, maar die heb ik helaas digitaal. Wat een inconsistente meuk is dat, terwijl ik de controls echt lekker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:57:
[...]
Die game staat ook op mijn wenslijst alleen fatsoenlijk stuurtje gelijk weer zo duur. Met controller vind ik het echt niks. Heb nu zo'n T80 stuurtje maar heeft geen ffb.
Dus je zou eigenlijk een Thrustmaster T100 of T150 moeten hebben? Prijs zo'n 80-90 euro voor de T100, 150 euro voor de T150. Beiden hebben force feedback en een redelijk lage prijs.
Wil je toch iets beters dan moet je kijken naar de T300 of de Logitech G29.
Prijs ligt dan wel gelijk rond de 300 euro. Mijns inziens prima waar voor dat geld.
Als je onverhoopt toch nog 100 euro extra onder de bank vindt dan raad ik ten zeerste de T500 aan, erg lekker stuurtje met sowieso de beste pedalen van allemaal. Tevens ook de duurste, zo'n 400 euro, maar het geld meer dan waard (heb 'm zelf ook).

Wat ook veel mensen doen is het 300 stuur nemen vanwege de beste force feedback riem en de set upgraden met T500 pedalen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Uncharted 4
Fitewatch
GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:50
1. Grand Theft Auto V
2. Uncharted 4
3. Driveclub/Battlefield 4/FarCry 4

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

In willekeurige volgorde:

- DA:I
- Dying Light mits je co-op speelt
- Nu heel lang nadenken om niet TLOU te noemen, dus ik ga voor Child of Light.

TW3 wordt het volgende project na Fallout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: The witcher 3.
2: The last of us remastered.
3: Shadow of Mordor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

In willekeurige volgorde:
- Bloodborne
- Fifa 16
- GTA V

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
corset schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:04:

Voor mij:

1.) Dark Souls 3
2.) Disgaea 5
3.) Dying Light: The following

Helaas mis ik nog echt goede FF achtige RPG's op de PS4. Dus als die er zijn zal de lijst veranderen :)
Vervult Disgaea 5 wel dat gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

- Bloodborne
- Dark Souls 3
- ??

Er zijn genoeg prima games op de PS4 maar deze steken er echt bovenuit imho. Op de 3e plek zou ik heel veel kunnen zetten dat ongeveer gelijk is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
bukkum schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:42:
[...]

Die heb ik na 15 uur spelen aan de kant gegooid, wat een klote combat vind ik dat spel hebben. Toch mooi dat ieder zijn eigen beleving heeft bij een spel.
Ik vond het ook niet super, maar zeker wel leuk. De combat is voor mij de juiste combinatie tussen dat new-age real-time combat en dat oude turn based RPG stijl.
Ik mis dat een beetje tegenwoordig. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sanre4l schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Ik vond het ook niet super, maar zeker wel leuk. De combat is voor mij de juiste combinatie tussen dat new-age real-time combat en dat oude turn based RPG stijl.
Ik mis dat een beetje tegenwoordig. O+
Ik vind Dragon Age Inq. 1 van de leukste spellen op de PS4..
Het had alleen wat moeilijker mogen zijn van mij op nightmare, zodra je boven level 10 ben dan loop je overal zo doorheen..
Verder vond ik het een beetje jammer dat je Leliana niet kon romancen :+ ..

Maar deze staat zeker in mijn top 5, maar helaas niet in mijn top 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Witcher 3
Bloodborne
Dying Light

Allemaal games met een zeer goede ervaring en nasmaak, zelfs maanden later.
DA:I is ook geweldig, en nog wel meer titels die ik heb, maar gezien het om een top 3 ging..

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:41:
[...]

Ik vind Dragon Age Inq. 1 van de leukste spellen op de PS4..
Het had alleen wat moeilijker mogen zijn van mij op nightmare, zodra je boven level 10 ben dan loop je overal zo doorheen..
Verder vond ik het een beetje jammer dat je Leliana niet kon romancen :+ ..

Maar deze staat zeker in mijn top 5, maar helaas niet in mijn top 3
Je hebt zeker gelijk, is wel 1 van de top spellen. Ik zat er heel vaak echt helemaal in.
Wat ik leuk vond is dat ik Alistair Overeem had nagemaakt als mijn hoofd char.
Soms deed ie nogal gay en moesten ik en mijn vrouw beiden erg hard lachen.

Hier wat voorbeeldjes, hij leek echt super goed!

Afbeeldingslocatie: https://i1130.photobucket.com/albums/m532/sanre4l/03456f77-1d59-4749-9343-74c7b54f1a4f.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i1130.photobucket.com/albums/m532/sanre4l/0cf300ca-776d-4a0d-8f3a-83a4a74c892e.jpg

Edit: Werken deze foto's nou, of doe ik toch iets fout?
Edit2: ok nu ben ik een img link pro, heb ze ook even geresized.

[ Voor 26% gewijzigd door sanre4l op 08-07-2016 10:57 . Reden: pics or it didnt happen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:18
ik zie je foto's niet maar ben aan het werk dus het zou kunnen dat ze op een site staan die het werk blokkeert.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:54

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hier zijn de foto's niet zichtbaar op GoT, wel als ik direct naar de link toega..

<edit> stiekem editten zodat ze het opeens wel doen he :P

[ Voor 27% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-07-2016 10:56 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:44

Lapras

Ice beam

Haha. Hij lijkt nog echt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

1. Bloodborne
2. The Witcher 3
3. Dark Souls 3

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
1 Bloodborne
2 Dark Souls 3
3 Uncharted 4

Goede kanshebbers waren DA:I, Wolfenstein, Dying Light, Resogun, Helldivers, Diablo 3, TLOU remaster.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:49
Ik laat de standaard games die velen al hebben genoemd voor wat ze zijn. Wat leuke indies daarentegen:

- Steam World Dig
- Oddworld
- Valiant Hearts
- Hotline Miami
- Resogun

[ Voor 7% gewijzigd door steefje op 08-07-2016 11:31 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
steefje schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:31:
Ik laat de standaard games die velen al hebben genoemd voor wat ze zijn. Wat leuke indies daarentegen:

- Steam World Dig
- Oddworld
- Valiant Hearts
- Hotline Miami
- Resogun
Oddworld is geweldig, blijft een heel vermakelijk spel (al heb ik hem digitaal op Steam dan, mijn partner heeft deze fysiek op de PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Puur op basis van gespeelde uren:
1. Driveclub
2. Just Cause 3
3. Trackmania Turbo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
sanre4l schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Vervult Disgaea 5 wel dat gevoel?
Voor mij zeker. Het is een soort FF Tactics achtige game, met meer diepgang. (tot level 9999, heel veel classes etc). Het is een keer stuk meer diepgaand dan de oppervlakkige gameplay van de laatste jaren. Hell, steeds minder games hebben dingen als exploration, secrets, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 15:49
Mizgala28 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Oddworld is geweldig, blijft een heel vermakelijk spel (al heb ik hem digitaal op Steam dan, mijn partner heeft deze fysiek op de PS Vita)
Absoluut een aanrader, volgens mij zijn ze ook bezig met een nieuwe versie.
Overigens, Steam World Dig is ook echt tof. Lijkt een redelijk simpel spelletje, maar is echt een erg leuke platformer.

Al Time indie is wat mij betreft toch echt Braid. Wat een toffe puzzels heeft deze.
Goede tweede is From Dust, erg ondergewaardeerde game.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
The Witcher 3
GTA V
PES 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Gone Home in een avond uitgespeeld, het is dat hij gratis was vorige maand.

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik moet nog even wachten met een top 3 maken, zo veel games heb ik nog niet en zoveel uren zitten er ook niet in. Ik weet in ieder geval dat Uncharted (en dan eigenlijk alle delen) op één gezamenlijke plek staan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
dvdkiwi schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 08:57:
[...]

Dus je zou eigenlijk een Thrustmaster T100 of T150 moeten hebben? Prijs zo'n 80-90 euro voor de T100, 150 euro voor de T150. Beiden hebben force feedback en een redelijk lage prijs.
Wil je toch iets beters dan moet je kijken naar de T300 of de Logitech G29.
Prijs ligt dan wel gelijk rond de 300 euro. Mijns inziens prima waar voor dat geld.
Als je onverhoopt toch nog 100 euro extra onder de bank vindt dan raad ik ten zeerste de T500 aan, erg lekker stuurtje met sowieso de beste pedalen van allemaal. Tevens ook de duurste, zo'n 400 euro, maar het geld meer dan waard (heb 'm zelf ook).

Wat ook veel mensen doen is het 300 stuur nemen vanwege de beste force feedback riem en de set upgraden met T500 pedalen.
Zit aan de t150 met losse tp3a pedalen te denken. Heb wat reviews gezien en zeggen dat de pedalen beter zijn dan van de t300,500. Of dat echt is weet ik niet maar zo blijft de prijs acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:48:
[...]
Zit aan de t150 met losse tp3a pedalen te denken. Heb wat reviews gezien en zeggen dat de pedalen beter zijn dan van de t300,500. Of dat echt is weet ik niet maar zo blijft de prijs acceptabel.
De T3Pa pedalen zíjn van de T500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

bukkum schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Ik ben tevreden met de T150, (heb hem nu anderhalve week) voor een instapmodel werkt de FFB echt dik prima, pedaaltjes kunnen steviger inderdaad, maar ik denk dat je de eerste tijd er echt goed mee vooruit kan.

Mijn top 3 op dit moment:
1 - Bloodborne
2 - Project Cars, mede door bovengenoemd stuur, al komt DriveClub ook hoog, maar het stuur werkt daar iets minder goed mee. Ik wacht echt op Gran Turismo :)
3 - Fifa 16, Zoveel gespeeld, dat kan haast niet anders ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Afvalzak op 08-07-2016 15:30 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
Tovenaar schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 16:18:
[...]

Nieuwe flatout lijkt me inderdaad ook wel een hele fijne, ik speel Destruction Derby nog wel eens op de PS1 emulator, blijft gewoon ontzettend leuk...
Dat was nou een top spel. Hoe lachen was dat om het level boven op een skyscraper te spelen, dan ergens bij de rand te gaan staan en zodra een auto je wilt botsen gewoon snel naar voren of achter rijden zodat hij er af vliegt.
Geniaal spel was dat zeg _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Explore the world of the brothers Drake and save big on #Uncharted4, only until 11/07:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/uncharted-4-a-thief's-end/cid=STORE-MSF75508-UC4FLASHWE?smcid=pssocial:en:uncharted-4-promotion-weekend::U4

Uncharted 4 vanaf €39,99 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Afvalzak schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:26:
[...]

Ik ben tevreden met de T150, (heb hem nu anderhalve week) voor een instapmodel werkt de FFB echt dik prima, pedaaltjes kunnen steviger inderdaad, maar ik denk dat je de eerste tijd er echt goed mee vooruit kan.

Mijn top 3 op dit moment:
1 - Bloodborne
2 - Project Cars, mede door bovengenoemd stuur, al komt DriveClub ook hoog, maar het stuur werkt daar iets minder goed mee. Ik wacht echt op Gran Turismo :)
3 - Fifa 16, Zoveel gespeeld, dat kan haast niet anders ;)
Daarom lijkt me dit een prima keuze. Eerst met de meegeleverde pedalen en eventueel later upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ziet er geinig uit, maar nog een onderwater game? Je kan er maar zoveel maken om het leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carmageddon is weer helemaal terug. Het speelt weer net zo lekker als vroeger. Knotsgekke powerups, vette maps vol met stuntmogelijkheden en gewoon veel gekkigheid. Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Tot maandag is Uncharted 4 in de aanbieding in de Store. Ook de deluxe. €39,99 en €54,99.

Was al gemeld overheen gelezen sorry.

[ Voor 18% gewijzigd door RedHat op 08-07-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58
Top 3:

Diablo 3, wat speelt dat heerlijk weg. Daarna dan toch sf5. Verder kom ik nog niet... Geometry wars 3 zou kunnen maar speel ik op de 360. Batman/bloodborne en driveclub moet ik nog meer spelen voordat ik ze kan benoemen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:29:
Carmageddon is weer helemaal terug. Het speelt weer net zo lekker als vroeger. Knotsgekke powerups, vette maps vol met stuntmogelijkheden en gewoon veel gekkigheid. Prima.
Ik vind hem wel tof ja. Maar die begin auto is totaal onhandelbaar. Plus vind maar geen tokens. Kom al niet voorbij t 2e setje races haha... ook met die checkpoints pakken, iedereen is me voor.

Toch wel wat pogingen nodig steeds

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21
bram1984 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:29:
Al heb je wel een dosis nostalgie nodig om de game te waarderen zoals hij nu is. Heb nooit wat met deze serie gehad dus dat helpt niet ,maar even gespeeld bij een vriend vanavond en er is genoeg mis met deze game. Slechte textures, bagger ai, framedrops, besturing voelt te los en de camera is echt vaak de weg kwijt.

Zelf ook genoeg plezier gehad met mindere games dus je kan er altijd je lol uit halen als je er wat mee hebt, maar aangezien ik er heel neutraal tegenaan keek bleef er niet veel van de game over. De hele afwerking voelde als een indie met teveel hooi op zijn vork. Voor jou prima, maar ik kan gamers zonder die nostalgie aanraden even wat reviews te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FINAL FANTASY® XIV: Heavensward™ Thema (Gratis):

https://store.playstation...00285_00-ETH0000000000043

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0082-CUSA00285_00-ETH0000000000043/1468034809000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:00:
[...]

Ik vind hem wel tof ja. Maar die begin auto is totaal onhandelbaar. Plus vind maar geen tokens. Kom al niet voorbij t 2e setje races haha... ook met die checkpoints pakken, iedereen is me voor.

Toch wel wat pogingen nodig steeds
Geen last van. Game heeft altijd al als een zeepbaan gevoeld. Speel je op de moeilijkste stand dan ofzo? Als je de rest sloopt, pak je hun checkpoints af.
Beakzz schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:40:
[...]

Al heb je wel een dosis nostalgie nodig om de game te waarderen zoals hij nu is. Heb nooit wat met deze serie gehad dus dat helpt niet ,maar even gespeeld bij een vriend vanavond en er is genoeg mis met deze game. Slechte textures, bagger ai, framedrops, besturing voelt te los en de camera is echt vaak de weg kwijt.

Zelf ook genoeg plezier gehad met mindere games dus je kan er altijd je lol uit halen als je er wat mee hebt, maar aangezien ik er heel neutraal tegenaan keek bleef er niet veel van de game over. De hele afwerking voelde als een indie met teveel hooi op zijn vork. Voor jou prima, maar ik kan gamers zonder die nostalgie aanraden even wat reviews te bekijken.
Grafisch zeker geen wonder, maar dat wist ik al. Dat boeit me ook echt geen ene reet. De besturing is precies zoals ik had verwacht en prima en van de camera heb ik geen last eigenlijk. De afwerking vind ik eigenlijk boven verwachting goed, na alle PC negativiteit.

Gewoon een heerlijke game om jezelf ff dom en plat af te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gaaf, thanks! Toch een van de beste MMO's van de huidige tijd. Goed verhaal, perfecte combinatie van grinden/andere opties. En heerlijke controls.

Oh en een van de weinige PS4 games die native Toetsenbord+Muis ondersteund. Waarom alleen die? Geen idee, luie devs gok ik.

(Voordat mensen beginnen met "Wacht maar tot je Max level bent": Ik heb 3 combat classes en 2 crafting classes op max)

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 09-07-2016 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 08:40:
[...]

Gaaf, thanks! Toch een van de beste MMO's van de huidige tijd. Goed verhaal, perfecte combinatie van grinden/andere opties. En heerlijke controls.

Oh en een van de weinige PS4 games die native Toetsenbord+Muis ondersteund. Waarom alleen die? Geen idee, luie devs gok ik.

(Voordat mensen beginnen met "Wacht maar tot je Max level bent": Ik heb 3 combat classes en 2 crafting classes op max)
Klinkt als een briljant thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 08:50:
[...]

Klinkt als een briljant thema.
ach, een thema van een briljant spel mag altijd toch? Beter dan de standaard meuk van Sony zelf. Blijf de UI toch een rot interface vinden. Alles om het wat mooier te maken :+

Als je niet kan snappen dat mensen het verschil kunnen zien tussen een thema en game, en je dat zelf dus niet uit een bericht kan halen.. ze geven nog lessen Nederlands :+

offtopic:
wel beetje trollerige reactie overigens. Nog steeds boos?

Anywho! Back on topic,

Uncharted 3 uitgespeeld. Heerlijk niveau 0 game qua verhaal. Leuk voor een avondje of 2 als je niet teveel wil nadenken en gewoon wil genieten van foute over the top actie en slechte grappen.
Precies wat Indiana Jones ooit goed maakte.
De slechte start vergeten we maar even, dat vond ik wel wat tegenvallen :-( Echt een game waarbij ik pas na een uur of 2 zoiets had van "Het begint leuk te worden"

[ Voor 53% gewijzigd door corset op 09-07-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard. Zou niet eens weten welke ik nu gebruik. Volgens mij die Jakku van Battlefront, of die van Firewatch.

Boos op wie? Waarover? Geen idee wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

Iets met spijker en kop... ;)
Die dosis nostalgie heb ik wel met Carma, maar daar heb ik geen €40 voor over. Ik wacht wel op een leuke aanbieding voor ik mezelf in nostalgie verdrink. €10-15 lijkt me een prima prijsje.
Nog meer dan genoeg in de backlog en wishlist, dus tijd genoeg om te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:08:
[...]

Die dosis nostalgie heb ik wel met Carma, maar daar heb ik geen €40 voor over. Ik wacht wel op een leuke aanbieding voor ik mezelf in nostalgie verdrink. €10-15 lijkt me een prima prijsje.
Het is inderdaad maar net wat je ervoor over hebt. Voor mij is het zo een game die ik over 3 jaar nog steeds eens opstart als ik niet teveel tijd heb en even lekker wil raggen. Waarschijnlijk stop ik er meer uren in dan menig ander game, dus ik vind het 't wel waard. Over een maandje vind je 'm vast voor 2 tientjes op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even Youtube filmpje van Carmageddon zitten kijken. Eerste wat me opvalt: waar is de facecam onderin beeld van de driver? De uitdrukkingen van die dude horen er gewoon bij!
Afbeeldingslocatie: http://www.abandonsocios.org/index.php?PHPSESSID=hn9cciso4tvom0m0cu9s02okj7&action=dlattach;attach=1227;type=avatar Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-yo7vJ0CZiMs/ThwyHnZ3eiI/AAAAAAAAAJ8/JBw6p3QgTYc/pratcam1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ralph075 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:08:
[...]

Dat heb ik met nostalgische games wel vaker.. gister toevallig de C&C pack gekocht voor 10 euro. Zat constant te twijfelen of het het wel waard zou zijn :p
Met carmageddon, die koop ik ooit in de budget bak. Ik ben heel bang dat voor mij "het is niet zoals vroeger" idee het zal verpesten. En natuurlijk kan de game niet zijn zoals vroeger :p controller vs toetsenbord is toch al een verschil, en ik denk ook dat het nostalgie idee het spel voor me leuker maakte dan het eigenlijk was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 09:25:
Even Youtube filmpje van Carmageddon zitten kijken. Eerste wat me opvalt: waar is de facecam onderin beeld van de driver? De uitdrukkingen van die dude horen er gewoon bij!
[afbeelding] [afbeelding]
Haha die was ik alweer vergeten! Ja die hadden ze er wel in mogen stoppen inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hawken nu gratis voor PS4:

Download:

https://store.playstation...04210_00-HAWKENMAINGAME01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Gisteren 3x de 1e map Carmageddon gespeelt.
Echt weer zoals vroeger, jammer van de prat cam maar die mis ik dan ook weer niet eigenlijk.

Auto's net zo pittig bestuurbaar als vroeger. Op tijd remmen en rustig sturen, want anders ram je de ene helft van je auto tegen de wegblokkade en ga gesplitst verder. :(

AI net zo dom / irritant als vroeger. Net lekker bezig om voetgangers / fietsers te mollen om ineens de race gewonnen te hebben omdat de AI zich kapot heeft gereden. |:( Of ze blijven lekker tegen je aanplakken zodat jij vol tegen de muur rijdt ipv de bocht neemt.

Camera doet nog steeds waar hij zin heeft, net als een opstandige puber. 8)7

Graphics zijn prima voor deze tijd. Blijkbaar hebben ze een hoop concessies moeten doen om dit spel speelbaar te maken voor consoles. Als je al zag dat de engine van Reincarnation de meest brute high end PC op zijn knieën kreeg. Er gaat een hoop kracht verloren in het physics voor het schademodel van de auto. Je kunt het niet vergelijken met een Forza / GT want daar kan visueel/fysiek niets in stuk dus in die spellen kunnen ze meer power gebruiken voor het glimmen van je moterkap, bij Carma ligt die er meer af dan op.
Ze hebben ook de kracht nodig om die fietsers zo irritant mogelijk te maken, want die rijden net zo gevaarlijk op de weg als in het echt maar nu mag je ze eindelijk van achteren aantikken :D

Het spel doet precies wat het moet doen voor de mensen met nostalgie. Voor de nieuwkomers, tja het is maar net of je ergens plezier uit het spel kunt halen, men moet het niet zien als racegame maar gewoon verstand op nul en gas geven maar. O+

Voor de €29 die ik nu betaald heb ga ik hier wel weer flink wat uurtjes plezier mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Ziet er goed uit. Ben wel benieuwd naar de gameplay. Hopelijk is het niet alleen maar knallen maar ook een beetje team work zoals bij Warhawk. Daar is helaas nog steeds geen echt vervolg op gekomen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58
[...]
Al heb je wel een dosis nostalgie nodig om de game te waarderen zoals hij nu is.
Is dat niet standaard met dit type remake. Als je het vroeger leuk vond kan het interresant zijn. Vond je het niks dan ga je het nu wsl ook niet leuk vinden. Sommige games verbeteren of veranderen veel maar bij Carmageddon valt er weinig te doen lijkt me. ( ik zit overigens in het 'ik vond het niks kamp' )
Zelf ook genoeg plezier gehad met mindere games dus je kan er altijd je lol uit halen als je er wat mee hebt, maar aangezien ik er heel neutraal tegenaan keek bleef er niet veel van de game over.
Yup daarom vind ik fora als deze erg leuk. Iedereen kan dan toelichten waarom ze iets leuk vinden. One man's garbage is another man's art....ofzo ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat Hawken zou t goed doen in VR :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[...]

De originele Carmageddon was destijds ook een hype omdat het vrij schokkend was. Een spel waarin je mensen dood kon rijden, veel bloed en gekkigheid. Als tiener (destijds) wilde je het daarom hebben. Maar de game zelf heb ik altijd baggerslecht gevonden, het reed niet fijn en zat slecht in elkaar.
Als volwassen kerel vermaak ik mij in GTA ook nog wel eens met een beetje aanklooien (stunts, willekeurig mensen op hun bek stampen of aanrijden :P) maar Carmageddon laat ik ook links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:02:
Hawken heeft nogal last van framedips. Verder vind ik de game niet echt heel boeiend.
Zonder het gespeeld te hebben ziet t er uit als een f2p money sink game die je beter kunt overslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 10:51
corset schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 08:52:
[...]

ach, een thema van een briljant spel mag altijd toch? Beter dan de standaard meuk van Sony zelf. Blijf de UI toch een rot interface vinden. Alles om het wat mooier te maken :+

Als je niet kan snappen dat mensen het verschil kunnen zien tussen een thema en game, en je dat zelf dus niet uit een bericht kan halen.. ze geven nog lessen Nederlands :+

offtopic:
wel beetje trollerige reactie overigens. Nog steeds boos?

Anywho! Back on topic,

Uncharted 3 uitgespeeld. Heerlijk niveau 0 game qua verhaal. Leuk voor een avondje of 2 als je niet teveel wil nadenken en gewoon wil genieten van foute over the top actie en slechte grappen.
Precies wat Indiana Jones ooit goed maakte.
De slechte start vergeten we maar even, dat vond ik wel wat tegenvallen :-( Echt een game waarbij ik pas na een uur of 2 zoiets had van "Het begint leuk te worden"
Net met UC3 begonnen. UC2 is al platinum. Denk volgende maand deel 4 eindelijk aan de beurt komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
NegativeFreak schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:15:
Auto's net zo pittig bestuurbaar als vroeger. Op tijd remmen en rustig sturen, want anders ram je de ene helft van je auto tegen de wegblokkade en ga gesplitst verder.
Pittig bestuurbaar, is dat zoiets als "het rijd eigenlijk voor geen meter en elke andere controls/physics waren beter geweest, maarja Nostalgie e.d.
AI net zo dom / irritant als vroeger. Net lekker bezig om voetgangers / fietsers te mollen om ineens de race gewonnen te hebben omdat de AI zich kapot heeft gereden. |:( Of ze blijven lekker tegen je aanplakken zodat jij vol tegen de muur rijdt ipv de bocht neemt.
Dat is toch gewoon taktiek? Maar goed, ik had niet verwacht dat de AI slim genoeg zou zijn om zijn eigen reet af te vegen, dat heeft het in die games nooit gedaan.
Camera doet nog steeds waar hij zin heeft, net als een opstandige puber.
Het is maar wat je fijn vindt
Graphics zijn prima voor deze tijd. Blijkbaar hebben ze een hoop concessies moeten doen om dit spel speelbaar te maken voor consoles. Als je al zag dat de engine van Reincarnation de meest brute high end PC op zijn knieën kreeg. Er gaat een hoop kracht verloren in het physics voor het schademodel van de auto.
Kul, Burnout games konden dat ook al prima, misschien zelfs beter en anders heb je nog Next Car Game (al is het nog onbekend of een console-release nog gaat volgen). Sorry maar het ziet eruit als een PS2 game met hier en daar wat kleine aanpassingen. Van wat ik hoor is de framerate ook poep, dus qua graphics is het een totaal geen hoogstandje. Sterker, ik zie wat mensen de game spelen die normaal gesproken helemaal prat gaan op het afkraken van de graphics in welke game dan ook, maar hier maakt het ineens weer niks uit want nostalgie. I call bullshit, dan ben je gewoon af.
Het spel doet precies wat het moet doen voor de mensen met nostalgie. Voor de nieuwkomers, tja het is maar net of je ergens plezier uit het spel kunt halen, men moet het niet zien als racegame maar gewoon verstand op nul en gas geven maar.
Zonder Nostalgie is deze game volgens mij totaal niet aan te raden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ari Gold schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:22:
[...]

Net met UC3 begonnen. UC2 is al platinum. Denk volgende maand deel 4 eindelijk aan de beurt komt.
UC4 ligt voor me klaar in Zwitserland :p voor bijna niks kunnen halen. Komt wel een keer, eerst nog genoeg andere games te spelen. Op dit moment verspil ik teveel tijd aan Stardew Valley :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 12:25:
...dus qua graphics is het een totaal geen hoogstandje. Sterker, ik zie wat mensen de game spelen die normaal gesproken helemaal prat gaan op het afkraken van de graphics in welke game dan ook, maar hier maakt het ineens weer niks uit want nostalgie. I call bullshit, dan ben je gewoon af.
_O- was me ook al opgevallen (en mezelf hooglijk over verbaasd). Ach, ieder zijn principes, tot waar je erachter komt dat principes niet altijd praktisch zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59

Pittig bestuurbaar, is dat zoiets als "het rijd eigenlijk voor geen meter en elke andere controls/physics waren beter geweest, maarja Nostalgie e.d.
Nostalgie / Carmageddon besturing, rijden op glad ijs. Als je weet hoe dat rijdt, dan pas je daar op aan. Lastig te beschrijven. Misschien zoiets als het rijden in GTA5.
Dat is toch gewoon taktiek? Maar goed, ik had niet verwacht dat de AI slim genoeg zou zijn om zijn eigen reet af te vegen, dat heeft het in die games nooit gedaan.
Dat is natuurlijk iets van tactiek. Maar ik probeer daar ook mee aan te geven dat het precies zoals vroeger is.
Inderdaad maar ook daar, het hoort bij het spel.
Kul, Burnout games konden dat ook al prima, misschien zelfs beter en anders heb je nog Next Car Game (al is het nog onbekend of een console-release nog gaat volgen). Sorry maar het ziet eruit als een PS2 game met hier en daar wat kleine aanpassingen. Van wat ik hoor is de framerate ook poep, dus qua graphics is het een totaal geen hoogstandje. Sterker, ik zie wat mensen de game spelen die normaal gesproken helemaal prat gaan op het afkraken van de graphics in welke game dan ook, maar hier maakt het ineens weer niks uit want nostalgie. I call bullshit, dan ben je gewoon af.
Er zit natuurlijk nogal een verschil in, bij Carmageddon is het je auto naar de klote rijden, er nog een flink stuk mee door (kunnen) rijden en dan je auto repareren. Je onderdelen moeten dan vanaf de gehele map naar je auto toe vliegen. Er moet constant bijgehouden worden waar ze liggen, en vanuit welke plaats alles terug moet vliegen en waar het op de auto past.
Dat is wat anders dan CRASH, BOOM, auto kapot en opnieuw beginnen. Bij Burnout en NCG is het een kwestie van weten of het erop zit of dat het eraf moet vallen/vliegen/knallen en daarna is het klaar.
Maar neemt niet weg dat de engine die ze gebruikt hebben gewoon ook brak is.

Scheelt dat voor mezelf de graphics niet zo zeer uitmaken, ik vindt het er prima uitzien en vermaak me er prima mee.
Uiteindelijk is het ook allemaal een kwestie van smaak maar nostalgie speelt zeker een grote rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]
Het is gewoon een onrealistische zeepbaan, net als vroeger. Waardoor je soms de raarste fratsen uithaalt. Carma in een notendop.

En misschien moet je je PS2 weer eens aansluiten, als je niet meer weet hoe de games er daar op uitzien. Zelfs Carmageddon 2 zag er destijds op de PC beter uit dan een gemiddelde PS2 game. Gelukkig moet ik de eerste persoon nog tegenkomen die Carma voor de graphics speelt. Overigens ervaar ik de framerate gewoon als keurig en stabiel, dus nu hoor je weer iets anders. Verwarrend zeg. :)

Misschien moet je even in gedachte houden dat dit een Kickstarter project is en geen AAA titel met een grote uitgever erachter die er even 100 miljoen in heeft gepompt.

Ik vermaak me er in ieder geval fantastisch mee. De schaal van sommige maps is best indrukwekkend en er kunnen een hoop dingen gesloopt worden. Funfactor van de bovenste plank, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Zie dat Max Payne 1 te koop is in de store, 15 euro. Heb dat vroeger echt heel veel gespeeld, ben nu toch bang dat het anno 2016 gaat tegenvallen. Tis ook niet eens grafisch opgepoetst ofzo.

Iemand die 'm gekocht heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Sterker, ik zie wat mensen de game spelen die normaal gesproken helemaal prat gaan op het afkraken van de graphics in welke game dan ook, maar hier maakt het ineens weer niks uit want nostalgie. I call bullshit, dan ben je gewoon af.
Compleet mee eens.. constant klagen dat "zonder 60 fps en 1080p games kut zijn" en dit dan geweldig vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 17-09 20:37
ChrisLNFF schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:15:
Zie dat Max Payne 1 te koop is in de store, 15 euro. Heb dat vroeger echt heel veel gespeeld, ben nu toch bang dat het anno 2016 gaat tegenvallen. Tis ook niet eens grafisch opgepoetst ofzo.

Ik ga hem niet halen, ik wil dat bij een stukje nostalgie laten.
Hoewel de gunplay heerlijk was: bullettime was toen wel echt iets nieuws. Storytelling was voor die tijd prima, maar zal nu wat outdated aanvoelen. Of je dezelfde immersie beleeft als toen (met die dromen met die baby) vraag ik me af.

Wat je kunt verwachten:

Wat me opvalt is hoe OVERDREVEN de enemies schreeuwen als ze doodgaan. Als in een hele slechte film :+

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 09-07-2016 14:48 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46
ChrisLNFF schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:15:

Ik zou het niet doen, en al zeker niet voor zo'n prijs. Het is trouwens wél een spel waar ik een remaster bijzonder van zou waarderen.
Max Payne met de graphics van (ik noem maar wat) The last of us lijkt me fantastisch.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 14:14:
[...]

Compleet mee eens.. constant klagen dat "zonder 60 fps en 1080p games kut zijn" en dit dan geweldig vinden :D
Heel benieuwd over wie je het nu eigenlijk hebt. Voor zover ik weet accepteert iedereen hier dat het gros van de games op 30fps draait, of heb ik iemand volledig gemist?

Ik heb mijn Uncharted 4 SP zelfs liever op 30fps dan op 60fps met lagere IQ.

Ik vind 60 mooi meegenomen (shooters) maar lang niet altijd essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:52:
[...]

Heel benieuwd over wie je het nu eigenlijk hebt. Voor zover ik weet accepteert iedereen hier dat het gros van de games op 30fps draait, of heb ik iemand volledig gemist?

Ik heb mijn Uncharted 4 SP zelfs liever op 30fps dan op 60fps met lagere IQ.

Ik vind 60 mooi meegenomen (shooters) maar lang niet altijd essentieel.
Genoeg discussies hier geweest dat je "zonder 60 fps echt mindere kwaliteit hebt" en het standaard sprookje van "dat kan je toch niet zien" etc etc.
Geef mij maar liever een goede indie game (Gungeon, Necrodancer, Isaac) dan een halfbakken 1080, 60 fps game (TMNT, Resistance etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:23:
[...]

Genoeg discussies hier geweest dat je "zonder 60 fps echt mindere kwaliteit hebt" en het standaard sprookje van "dat kan je toch niet zien" etc etc.
Geef mij maar liever een goede indie game (Gungeon, Necrodancer, Isaac) dan een halfbakken 1080, 60 fps game (TMNT, Resistance etc)
Nou er wordt duidelijk iemand hier bedoeld die Carma vet vindt en jij bent het ermee eens. Dus wie dan, vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:40:
[...]

Nou er wordt duidelijk iemand hier bedoeld die Carma vet vindt en jij bent het ermee eens. Dus wie dan, vraag ik me af.
Quote me maar precies waar ik zeg dat ik iemand bedoel. Want dat doe ik juist niet ;) Ik doel gewoon op aardig wat mensen die vinden dat 60fps echte gaming is, en het anders gewoon crap is. Die heb je hier gehad, (zoek maar terug, ga ik de moeite niet voor doen), en je hebt ze buiten Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:16:
[...]

Quote me maar precies waar ik zeg dat ik iemand bedoel. Want dat doe ik juist niet ;) Ik doel gewoon op aardig wat mensen die vinden dat 60fps echte gaming is, en het anders gewoon crap is. Die heb je hier gehad, (zoek maar terug, ga ik de moeite niet voor doen), en je hebt ze buiten Tweakers
Nee jij niet, maar degene die jij quote. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:16:
[...]

Nee jij niet, maar degene die jij quote. :P
cadeau, paar quotes :+
bram1984 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:13:
In single player games is het ook gewoon fijner. Altijd eigenlijk. Ga eens Tomb Raider, Metro of The Last of Us op de PS4 spelen, en start daarna de last gen versies eens op. Wereld van verschil.
James Pond schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:17:
Zonder framerate heb je geen gameplay, hoe lager de framerate ligt hoe slechter het spel speelt.

Hoe hoger de framerate, hoe beter het speelt. Dat is een feit. Dat is geen mening.
OllyNL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

In ALLE shooters is 60 fps gewenst. Voelt 10x zo goed. (Mijn mening, al zou je kunnen stellen dat 60 fps of hoger altijd en dus objectief beter is)

Voor 3rd person games, bepaalde singleplayer games etc. hoeft het inderdaaad niet perse, maar ook daar voelt het beter aan als het wel op 60 fps loopt.
Was gewoon even kort zoeken :) Helaas denken teveel mensen zo. (Overigens kan je die van jou zien als een mening, maar wilde hem wel even meenemen).

Ik blijf het zeggen, hoge FPS is alleen leuk als je op heel high end niveau shooters speelt. Boven X fps was de bullet travelspeed hoger in BF4. Heb je in CS:Go weer andere voordelen. Echter speelt niemand hier op dat niveau gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zondag 10 juli 2016 @ 07:40:
[...]

cadeau, paar quotes :+

[...]

[...]

[...]

Was gewoon even kort zoeken :) Helaas denken teveel mensen zo. (Overigens kan je die van jou zien als een mening, maar wilde hem wel even meenemen).

Ik blijf het zeggen, hoge FPS is alleen leuk als je op heel high end niveau shooters speelt. Boven X fps was de bullet travelspeed hoger in BF4. Heb je in CS:Go weer andere voordelen. Echter speelt niemand hier op dat niveau gok ik
Hmmm ik zie quotes die feitelijk gewoon kloppen, dus wat je hier verder mee wilt zeggen. :)

Ja een Carma en Uncharted 4 zouden fijner spelen op 60fps. Maar is het echt noodzakelijk? Nee. Als er een PS4 Neo komt en Uncharted 4 draait daarop met dezelfde IQ en op 60fps, heb je een beter spelende game.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dus even een recap.

Als je carma leuk vind ben je eigenlijk heel dom want dat spel zou je niet leuk moeten vinden want besturing en AI en graphics.

En 60fps is beter maar is voor het ene spel belangrijker dan het andere spel right?

Okay dan kunnen we deze hoofdstukken weer afsluiten.

Mijn god wat een kindercreche hier zeg. :F

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 08:17:
[...]

Hmmm ik zie quotes die feitelijk gewoon kloppen, dus wat je hier verder mee wilt zeggen. :)

Ja een Carma en Uncharted 4 zouden fijner spelen op 60fps. Maar is het echt noodzakelijk? Nee. Als er een PS4 Neo komt en Uncharted 4 draait daarop met dezelfde IQ en op 60fps, heb je een beter spelende game.
Het gaat meer om de vraag, wordt de game dan ook gelijk leuker en/of beter. Ik denk van niet. Voorbeeld, afgelopen week tlou op de PS3 gespeeld. Na de PS4 was het een stapje terug, maar was de game minder leuk? Zeker niet. Het was even wennen, maar daarna vond ik het niet zo'n verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op zondag 10 juli 2016 @ 08:50:
[...]

Het gaat meer om de vraag, wordt de game dan ook gelijk leuker en/of beter. Ik denk van niet. Voorbeeld, afgelopen week tlou op de PS3 gespeeld. Na de PS4 was het een stapje terug, maar was de game minder leuk? Zeker niet. Het was even wennen, maar daarna vond ik het niet zo'n verschil.
Nee ik denk niet per definitie inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
Pfff heb je niet wat nieuws Dennis, heb ik meer aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bukkum schreef op zondag 10 juli 2016 @ 09:39:
Pfff heb je niet wat nieuws Dennis, heb ik meer aan :-)
nieuws moet je nog even wachten, Gamescom komt eraan :D Dan kan je waarschijnlijk wel wat leuke dingen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Treurig man, die discussies hier. Ik merk dat ik steeds minder de behoefte heb om in dit topic te kijken. Nou ja, prima.

Voor mensen die nog een leuke PSN game voor zo'n luie zondag zoeken: Steamworld Heist is heerlijk relaxed (turn-based) gamen. Aanrader!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat is Brothers een pareltje :) Vooral gekocht vanwege de verhalen over het verhaal en de sfeer, maar ook grafisch is het heel goed uitgewerkt. Grote verrassing. Hij schijnt wel wat aan de korte kant te zijn (moet 'm zelf nog uitspelen), wat ik voor de prijs niet zo'n punt vind.

[ Voor 5% gewijzigd door Exirion op 10-07-2016 13:29 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
spaceboy schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:24:
Treurig man, die discussies hier. Ik merk dat ik steeds minder de behoefte heb om in dit topic te kijken. Nou ja, prima.

Voor mensen die nog een leuke PSN game voor zo'n luie zondag zoeken: Steamworld Heist is heerlijk relaxed (turn-based) gamen. Aanrader!
Ja inderdaad, dit soort discussies mogen wat mij betreft gewoon in een DM, want niemand heeft daar wat aan.

Heb zelf ratchet and clank gekocht vorige week en nu 2 uurtjes gespeeld. Wat een lekkere game is dat zeg. Heb het origineel niet gespeeld maar hij speelt heerlijk snel weg. Mooie graphics en cutscenes ook, zeker een aanrader als je van platformers houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ja ik zit er ook over te denken om ratchet and clank te kopen. Had hem eigenlijk met de sale willen kopen , maar niet gedaan. En nu heb ik tijd om te gamen.

Ik heb ook nog nooit een ratchet and clank game gespeeld en deze voor de PS4 krijgt erge goede reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Exirion schreef op zondag 10 juli 2016 @ 13:29:
Wat is Brothers een pareltje :) Vooral gekocht vanwege de verhalen over het verhaal en de sfeer, maar ook grafisch is het heel goed uitgewerkt. Grote verrassing. Hij schijnt wel wat aan de korte kant te zijn (moet 'm zelf nog uitspelen), wat ik voor de prijs niet zo'n punt vind.
Ah die titel was ik alweer vergeten. Zet hem op mijn lijstje, zodra die in de aanbieding is haal ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de playerbase bij Overwatch op de ps4 en heeft ook competief mode? Heb het nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46
Ik heb Brothers nog op de PS3, was indertijd in PSPlus. Ben ik ooit wel mee begonnen maar verder niet naar omgekeken. Wat ik me kan herinneren is dat het op de PS3 in elk geval ook prima uitzag.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm nog nooit van gehoord, maar ziet er interessant uit. Die gaat op de wishlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:29

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:04:
Hoe is de playerbase bij Overwatch op de ps4 en heeft ook competief mode? Heb het nergens kunnen vinden.
Prima, meestal binnen 10-30 seconden een game.

En ja competitive mode is er ook.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 145 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link