Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 19:16
Na het flinke aantal vragen hoe en waar je goedkoop US PSN Credit kan kopen, vraag ik mij af waar je voor een knappe prijs Singapore* PSN Credit kan aanschaffen.

Bij veel shops is deze out of stock (offgamers) of veels te duur (playasia) ( spel wat 50 euro moet kosten kost dan 66,-.. 16,- winst.. me dont think so)

*Het betreffende spel wat ik wil aanschaffen is Gundam Breaker 3 alleen is deze alleen te downloaden in Azië en heeft alleen in selectieve Stores Engelse subs (Singapore, Thailand wel, Japan en Hong Kong niet), maar nu lees ik ook verhalen dat de Store Credit van bijvoorbeeld Hong Kong en Japan in beide Stores kunnen worden verzilverd, omdat deze alle bovenstaande Stores samen vallen onder PSN Asia, weet iemand of dit waar is... vind het wel een vreemd verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
Om welke spel gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-09 19:16
Wellicht handig om te vermelden ja haha

Gundam Breaker 3

*Originele post meteen even aangepast*

[ Voor 9% gewijzigd door Kelnarath op 05-07-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Kelnarath schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:14:
[...]

Wellicht handig om te vermelden ja haha

Gundam Breaker 3

*Originele post meteen even aangepast*
Is het niet makkelijker om deze fysiek te kopen? Play Asia, Heavy Arm of zelfs Nedgame verkoopt die.

*In alle 3 gevallen de Engelstalige variant (english asian import)

https://www.nedgame.nl/pl...dam-breaker-3/8714380839/

En als het niet bevalt kun je hem achteraf tenminste doorverkopen, genoeg fans van dat spel in EU.

*daarnaast kost het spel 48 euro op Play Asia + verzenden + import heffing = ook rond de 65/75 euro.

[ Voor 35% gewijzigd door Mizgala28 op 05-07-2016 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

MediaMarkt heeft nu een PS4 1TB (weet alleen niet wat voor versie of het is) met 1 Dualshock, Uncharted4, Fifa16, en CoD Black Ops3 of Overwatch voor € 399.
Lijkt mij wel aardig denk ik. Mis alleen tweede controller.

Ik lees af en toe mee hier en meestal gaat het dan over precieze serienummers/batch/enz. Is dit een PS4 die je wilt, of niet?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Jorgen schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 23:49:
MediaMarkt heeft nu een PS4 1TB (weet alleen niet wat voor versie of het is) met 1 Dualshock, Uncharted4, Fifa16, en CoD Black Ops3 of Overwatch voor € 399.
Lijkt mij wel aardig denk ik. Mis alleen tweede controller.

Ik lees af en toe mee hier en meestal gaat het dan over precieze serienummers/batch/enz. Is dit een PS4 die je wilt, of niet?
De kans dat je nu nog een oudere versie treft is klein, zeker als het echt een combi pack is dan lijkt het mij uitgesloten. Is gewoon een 1216 versie. Voor wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ChrisLNFF schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:06:
[...]

De kans dat je nu nog een oudere versie treft is klein, zeker als het echt een combi pack is dan lijkt het mij uitgesloten. Is gewoon een 1216 versie. Voor wat het waard is.
En 1216 is wat je wilt hebben op dit moment, begrijp ik?
dus ofwel die kopen, of nog een half jaar op de Neo / 4,5 wachten

hmm
ik heb geen enkele haast...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
poor Leno schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:10:
[...]

Ik ben er iig redelijk verslaafd aan (450u) :X (van tijd tot tijd)

Tips: Wees bereid vaak dood te gaan en speel 3rd person!
450 uur? :o

Ik kom nog niet verder dan 2 uur. Door het langzaam levelen wordt t snel saai voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow of the Beast™ 1989 Dynamisch Thema (Gratis):

https://store.playstation...00951_00-SOTBDYNAMTHEMEU3

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA00951_00-SOTBDYNAMTHEMEU3/1467766442000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Jorgen schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 00:17:
[...]

En 1216 is wat je wilt hebben op dit moment, begrijp ik?
dus ofwel die kopen, of nog een half jaar op de Neo / 4,5 wachten

hmm
ik heb geen enkele haast...
Launch model was 1016, met the last of us kwam 1116 met betere koeling en efficientere chip, en het huidige model is net weer meer van dat (1216 dus).

Als je geen haast hebt zou ik idd wachten wat er op de markt gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Platinum Reaper of Souls in the pocket!! :D

Gister ff Gat out of Hell gedaan met een maat, pfff game is niet meer van deze tijd. Af en toe leuke humor maar ze hadden gewoon moeten kappen na SR3. Deel 4 en deze addon gaan me echt te ver.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:06:
Platinum Reaper of Souls in the pocket!! :D

Gister ff Gat out of Hell gedaan met een maat, pfff game is niet meer van deze tijd. Af en toe leuke humor maar ze hadden gewoon moeten kappen na SR3. Deel 4 en deze addon gaan me echt te ver.
Jep echt zonde dat SR echt totaal de verkeerde kant is uit zijn gegaan.
Saints Row 1 was voor mij echt een toffe game, en in potentie een echte concurrent voor GTA, maar ik weet niet wat daarna is gebeurt..

Overigens erg nice van de Plat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Origins schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:12:
[...]

Saints Row 1 was voor mij echt een toffe game, en in potentie een echte concurrent voor GTA, maar ik weet niet wat daarna is gebeurt..

Thnx!

Ja idd, SR3 was dan nog wel ok, humor was goed aanwezig, de skills die je had op het eind gingen eigenlijk al nergens meer over maar het paste nog net bij de game.

Maar deel 4 is echt niks meer. Gister wel moeten lachen toen ik doodging in een lavameer en Johnny z'n duim omhoog deed net als Terminator toen hij wegzakte :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

SR2 is de beste uit de serie, al heb ik me gisteren best vermaakt met Gat out of Hell, co-op met een maatje.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paragon speelt best lekker! Ranged is wel lastig zonder aim assist, melee is meer mn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:37:
Paragon speelt best lekker! Ranged is wel lastig zonder aim assist, melee is meer mn ding :)
Ik vond het echt 'Generic: The Game'

Blijf wel Smite spelen voor mijn MOBA-behoeftes op de PS4. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:41:
[...]

Ik vond het echt 'Generic: The Game'

Blijf wel Smite spelen voor mijn MOBA-behoeftes op de PS4. :)
Ik vond smite juist zo statisch, heb dat alleen op de pc gespeeld, geen idee wat betreft de ps4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
bram1984 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:48:
Cool. Laat even weten hoe het speelt!
[...]
Grafisch is hij zeker niet up to speed met de huidige racegames maar wat ik onwijs knap vind is dat de ouderwetsche Carma feeling weer helemaal terugkwam tijdens het spelen... (kreeg commentaar van vrouwlief dat ik teveel herrie maakte met lachen)

Laadtijden zijn lang, het spel is zeker niet helemaal zonder fouten maar ik heb me gisteren een paar uur onwijs vermaakt met wat ouderwetse (offline) carma fun... Zeker geen miskoop voor drie tientjes... Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd...

Ook met de content lijkt het wel goed te zitten, je speelt lekker nieuwe wagens vrij (na ze gesloopt te hebben) en kunt er dan gelijk mee rijden. Upgraden gaat dan weer via upgrade coins maar die zijn redelijk schaars lijkt het. Het beste kun je ze vinden tijdens de Classic Carma races waarin je het beste je opponents sloopt om de race te winnen...
De andere modi zijn reguliere race over zoveel ronden, checkpoint race (iedere keer een wisselend checkpoint zien te bereiken, leuker dan verwacht) en de eerder genoemde classic carma (gewoon rondrijden en mensen en auto's trashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tovenaar schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:03:
[...]

Grafisch is hij zeker niet up to speed met de huidige racegames maar wat ik onwijs knap vind is dat de ouderwetsche Carma feeling weer helemaal terugkwam tijdens het spelen... (kreeg commentaar van vrouwlief dat ik teveel herrie maakte met lachen)

Laadtijden zijn lang, het spel is zeker niet helemaal zonder fouten maar ik heb me gisteren een paar uur onwijs vermaakt met wat ouderwetse (offline) carma fun... Zeker geen miskoop voor drie tientjes... Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd...

Ook met de content lijkt het wel goed te zitten, je speelt lekker nieuwe wagens vrij (na ze gesloopt te hebben) en kunt er dan gelijk mee rijden. Upgraden gaat dan weer via upgrade coins maar die zijn redelijk schaars lijkt het. Het beste kun je ze vinden tijdens de Classic Carma races waarin je het beste je opponents sloopt om de race te winnen...
De andere modi zijn reguliere race over zoveel ronden, checkpoint race (iedere keer een wisselend checkpoint zien te bereiken, leuker dan verwacht) en de eerder genoemde classic carma (gewoon rondrijden en mensen en auto's trashen...
Ja die feeling kwam ook al een beetje over uit de gameplay footage, zag ik. Goed nieuws!

Ik hoorde dat je de game eerst het beste uit kan spelen en daarna de multiplayer pas moet gaan doen. In de SP speel je namelijk ook tracks etc. vrij.

Ik ben benieuwd. Vrijdag ga ik er eens ff lekker voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:55:
[...]

Ik vond smite juist zo statisch, heb dat alleen op de pc gespeeld, geen idee wat betreft de ps4 versie.
Qua gameplay vind ik er weinig verschil in zitten, alleen heeft Smite imo veel toffere heroes, lore etc. terwijl ik bij Paragon echt met verbazing zat te kijken naar het gebrek aan originaliteit. Er zit wat mij betreft geen enkele hero bij waarvan ik dacht : ''hey, tof!'' :D

Grafisch wel beter dan Smite, maar verder...

Oh ja, ik irriteerde me tijdens het tutorial potje al mateloos aan de announcer, met zijn ''EPIC'' de hele tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Qua gameplay vind ik er weinig verschil in zitten, alleen heeft Smite imo veel toffere heroes, lore etc. terwijl ik bij Paragon echt met verbazing zat te kijken naar het gebrek aan originaliteit. Er zit wat mij betreft geen enkele hero bij waarvan ik dacht : ''hey, tof!'' :D

Grafisch wel beter dan Smite, maar verder...

Oh ja, ik irriteerde me tijdens het tutorial potje al mateloos aan de announcer, met zijn ''EPIC'' de hele tijd...
Ik hen gister ook m'n eerste potje paragon gespeeld tegen de computer. Moet wel even inkomen maar ik zie het wel zitten. De stijl spreekt me aan het is de enige moba met moderne graphics. Een game als smite voelt als een game van 7 jaar geleden, magere graphics en je kan niet eens naar boven of beneden aimen. Vind de characters leuk gedesigned, maar heb nooit eerder normaal een moba gespeeld dus weet niet on hoeverre het rip offs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nieuwevolger schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:37:
[...]

Ik hen gister ook m'n eerste potje paragon gespeeld tegen de computer. Moet wel even inkomen maar ik zie het wel zitten. De stijl spreekt me aan het is de enige moba met moderne graphics. Een game als smite voelt als een game van 7 jaar geleden, magere graphics en je kan niet eens naar boven of beneden aimen. Vind de characters leuk gedesigned, maar heb nooit eerder normaal een moba gespeeld dus weet niet on hoeverre het rip offs zijn.
Eigenlijk had ik niet het woord 'originaliteit' moeten gebruiken, want origineel zijn de heroes wel, maar ze zijn zo inspiratieloos voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Eigenlijk had ik niet het woord 'originaliteit' moeten gebruiken, want origineel zijn de heroes wel, maar ze zijn zo inspiratieloos voor mijn gevoel.
Als iets origineel is, is het toch eerder inspiratievol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:51:
[...]

Als iets origineel is, is het toch eerder inspiratievol?
Haha zou kunnen! Dan weet ik gewoon even niet hoe ik 't het beste uit moet leggen. :+

Maar vergelijk de heroes in Paragon eens met die uit Battleborn of Overwatch bv.

Misschien staat de grafische stijl van Paragon mij gewoon niet aan, kan ook!

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 06-07-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt wel gelijk dat de heroes geen achtergrond verhaal ofzo hebben en ook weinig zeggen, volgens mij. Ik vind de syle van paragon wel wat hebben, dus dat maakt wel wat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft originaliteit/ innovatie: je kunt maar zoveel in een MOBA... Altijd een charge, altijd een knock-up, etc. etc.
Ik vind de map objectives leuk, net als die bal wegbrengen dat je daarna een dikke buff krijgt. Harvesters zijn ook leuk, omdat je op net wat meer zaken moet letten dan in bijvoorbeeld een league of legends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Origins schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:12:
[...]

SR1 en SR2 zijn goede games maar ze willen te veel op GTA lijken, SR3 was een leuke verfrissing maar SR4 is gewoon SR3 in een andere setting en vele malen minder leuk, ze schoten te veel door met dat over the top gedoe.

Gat out of Hell is wel leuk, alleen valt het einde vies tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Die ziet er nog best goed uit ook! d:)b

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

DOOM is PlayStation Store’s Deal Of The Week for €44,99 from today:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW0607

Plus, 100s more deals still live:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Wie wil mij helpen de laatste eindbaas van Doom te verslaan via shareplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Mooie deals, eindelijk suikoden gescoord voor maar 6 euro totaal oOo

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:03:
...

:-(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:03:
PlayStation Europe ‏

DOOM is PlayStation Store’s Deal Of The Week for €44,99 from today:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW0607

Plus, 100s more deals still live:

https://blog.eu.playstati...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Doom, vriendin speelt het nu bijna uit op Ultra Nightmare, die modus maakt z'n naam zeker waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

21 new titles join PS Now this week including Heavy Rain & The Last Of Us: Left Behind:

https://blog.eu.playstati...9&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CmrwNULVMAA9AG0.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:34:
PlayStation Europe

21 new titles join PS Now this week including Heavy Rain & The Last Of Us: Left Behind:

https://blog.eu.playstati...9&adbpl=tw&adbpr=36969785
Ja en voor 10 EU meer heb je de Heavy Rain remaster in je eigen bezit en voor 10 EU minder heb je Left Behind ook remastered in je eigen bezit. Dus niet echt heel boeiend dit.

Kan die blog URL sowieso niet in de TS of de topicwarning, voor mensen die het interesseert? Ze hebben sowieso een nieuwsbrief waar je lid van kunt worden.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 06-07-2016 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:31
bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:08:
[...]

Ja en voor 10 EU meer heb je de Heavy Rain remaster in je eigen bezit en voor 10 EU minder heb je Left Behind ook remastered in je eigen bezit. Dus niet echt heel boeiend dit.

Kan die blog URL sowieso niet in de TS of de topicwarning, voor mensen die het interesseert? Ze hebben sowieso een nieuwsbrief waar je lid van kunt worden.
Alleen kan je bij ps NOW iets meer dan alleen deze 2 spellen spelen...... Dat t jou niet boeit betekend niet dat het andere ook niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psnow gaat inderdaad niks meer worden nu bijna elke noemenswaardige ps3 game een remaster heeft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bukkum schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:18:
[...]

Alleen kan je bij ps NOW iets meer dan alleen deze 2 spellen spelen...... Dat t jou niet boeit betekend niet dat het andere ook niet boeit.
En voor die mensen is er dus de blog zelf en de nieuwsbrief van deze zelfde blog. Het begint een beetje op spam te lijken, in alle eerlijkheid. Ik bedoel: waarom bijvoorbeeld ook nog die afbeelding erbij? Totaal niets toevoegend en volstrekt overbodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.kickstarter.c...-for-the-gods/description

Een indie game gebasseerd op shadow of the colossus, de makers willen 300k ophalen, bij 600k komt er een console versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:37:
[...]

En voor die mensen is er dus de blog zelf en de nieuwsbrief van deze zelfde blog. Het begint een beetje op spam te lijken, in alle eerlijkheid. Ik bedoel: waarom bijvoorbeeld ook nog die afbeelding erbij? Totaal niets toevoegend en volstrekt overbodig.
Tja ik snap niet dat je je er druk om kan maken, lees er gewoon overheen. Ik vind soms ook dat het pagina's lang gaat om iets wat mij niets boeit maar maakt me er niet druk om. Persoonlijk vind ik het best wel handig, kijk alleen in dit topic en mis nooit iets.

Het wordt ook bijna spam dat je op elke post van Dennis negatief reageert, Ik kan er de klok op gelijk zetten. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door bukkum op 06-07-2016 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bukkum schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:57:
[...]

Tja ik snap niet dat je je er druk om kan maken, lees er gewoon overheen. Ik vind soms ook dat het pagina's lang gaat om iets wat mij niets boeit maar maakt me er niet druk om. Persoonlijk vind ik het best wel handig, kijk alleen in dit topic en mis nooit iets.
Snap ik, maar dat zijn dan inhoudelijke discussies waarin mensen meningen en ervaringen delen. Wat mij betreft waar een forum doorgaans voor bedoeld is. Dit is gewoon copy paste spammen.

Zit jij verder op "deals" van de week te wachten (die iedereen met een PS account overigens ook gewoon vanuit Sony via de mail ontvangt) waarvan je de fysieke versie voor € 20,- minder kunt krijgen? Kijk een BF voor 5 euro is prijstechnisch zeer interessant, dus in mijn optiek het vermelden waard.
Nieuwevolger schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:55:
https://www.kickstarter.c...-for-the-gods/description

Een indie game gebasseerd op shadow of the colossus, de makers willen 300k ophalen, bij 600k komt er een console versie.
Vet. 25k met nog 30 dagen te gaan. Hopelijk halen ze het.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 06-07-2016 20:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:37:
[...]

Inderdaad, als het nu ging om goede deals of iets anders interessants... Maar nee. Gewoon altijd maar klakkeloos dom copy-paste van de PR kanalen van Sony, zonder enige vorm van even kritisch kijken of het wel echt de moeite waard is.

Een beetje niveau, ho maar. Zonde.

Maar goed, dit soort posts worden al tijden elke maand gedaan en meestal komt het neer op "laat die jongen toch" of "lees er gewoon overheen en maak je niet druk". Ik maak me er totaal niet druk om maar ik vind het gewoon jammer dat niemand eens ingrijpt en die spam eens de nek omdraait. Want dat is het: spam.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:02:
[...]

Snap ik, maar dat zijn dan inhoudelijke discussies waarin mensen meningen en ervaringen delen. Wat mij betreft waar een forum doorgaans voor bedoeld is. Dit is gewoon copy paste spammen. [...]

Daar heb je wel gelijk in idd.

Zit jij verder op "deals" van de week te wachten (die iedereen met een PS account overigens ook gewoon vanuit Sony via de mail ontvangt) waarvan je de fysieke versie voor € 20,- minder kunt krijgen? Kijk een BF voor 5 euro is prijstechnisch zeer interessant, dus in mijn optiek het vermelden waard.

[...]
Die deals zijn in 99% van de gevallen waardeloos idd. Ik krijg ze overigens niet via de mail.

Vet. 25k met nog 30 dagen te gaan. Hopelijk halen ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Ging niet helemaal goed met quote. Maar idd misschien wel beter om puur de echt interessante aanbiedingen etc te vermelden zoals hardline voor 5€. Die thema's bv kan je zelf ook wel een x naar kijken als je wat anders wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:15:
Ging niet helemaal goed met quote. Maar idd misschien wel beter om puur de echt interessante aanbiedingen etc te vermelden zoals hardline voor 5€. Die thema's bv kan je zelf ook wel een x naar kijken als je wat anders wil.
Oh thema's vind ik zelf op zich wel prima hoor. Die zijn doorgaans gratis en makkelijk te missen. :)

Maar wat Vox zegt: het is doorgaans gewoon klakkeloos knippen plakken zonder ook maar een moment kritisch gekeken te hebben of het überhaupt interessant is. Deals die geen deals zijn, zaken die iedereen al via de mail ontvangen heeft en posts met overbodig plaatje waar 98 van de 100 keer helemaal niemand op reageert.

Er is daarbij tegenwoordig een wishlist in de Store om die ene game zelf in de gaten te houden.

Maar ieder voor zich. Zelf kom ik hier voor interessante nieuwsfeitjes en om daarover te discussiëren en meningen te lezen. En voor de ervaringen over games. Als ik aanbiedingen wil zien pak ik het Jumbo krantje er wel bij of open ik de Store op mijn telefoon. Tegenwoordig is het een half PS Blog hier.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Het wordt hier wel met de dag ongezelliger he?

Laat Dennis gewoon lekker zijn ding doen, er zijn zat posters hier die ook iedere week hetzelfde posten over een bepaalde game waar ze een mening over hebben, waar het bij bepaalde games weer de discussie van vooraf aan begint.

Lees ik ook over heen... of kunnen we dat tegenwoordig ook maar gewoon als spam beschouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Misschien moeten we erover stemmen? Het gebeurt zeker niet altijd maar ik ben het dit keer wel 100% eens met Bram (en Voxalizer), die dingen voegen hier niets toe.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:57
Ik vind de thema's wel leuk. Regelmatig pik ik die even mee als die hier getipt worden :)
Echte aanbiedingen zijn ook wel het vermelden waard, maar ook daar is al een topic over.

Console Budget Gaming topic

Als je deze in je bookmarks hebt, zal je nooit een deal missen. Hoewel BF4 voor 5 euro best extra vermeld kan worden omdat het redelijk bijzonder is.

Dat je een game "vanaf nu" digitaal kan pre-orderen lijkt me weinig zinvol om te vermelden hier. Maar als andere gamers daar gelijk de creditcard voor pakken terwijl de game over 4 maanden pas uit komt, zit ik er niet mee als dat hier gepost word.

@Dennis, ik heb helaas geen Doom, maar zou leuk zijn als iemand je er doorheen kan helpen :)
Verder moeten grapjes over Ultra easy modus etc best kunnen op zn tijd :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
bram1984 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:35:
[...]

Oh thema's vind ik zelf op zich wel prima hoor. Die zijn doorgaans gratis en makkelijk te missen. :)

Maar wat Vox zegt: het is doorgaans gewoon klakkeloos knippen plakken zonder ook maar een moment kritisch gekeken te hebben of het überhaupt interessant is. Deals die geen deals zijn, zaken die iedereen al via de mail ontvangen heeft en posts met overbodig plaatje waar 98 van de 100 keer helemaal niemand op reageert.

Er is daarbij tegenwoordig een wishlist in de Store om die ene game zelf in de gaten te houden.

Maar ieder voor zich. Zelf kom ik hier voor interessante nieuwsfeitjes en om daarover te discussiëren en meningen te lezen. En voor de ervaringen over games. Als ik aanbiedingen wil zien pak ik het Jumbo krantje er wel bij of open ik de Store op mijn telefoon. Tegenwoordig is het een half PS Blog hier.
Toch zie ik nog liever die nutteloze post van Dennis (filter ze al bijna automatisch :+) dan elke keer die zelfde discussie er over, want die reactie er op van je kan je nu ondertussen ook wel copy pasten. Denk je dat Dennis het nog steeds niet weet dat het jou niet boeit en heeft hij zich daar ooit wat van aangetrokken?

Denk dat je beter bij Tweakers zelf kan gaan zeuren aangezien zij dit veroorzaken met dat achterlijke punten systeem en de suffe titels die je er mee krijgt.

En er zijn genoeg mensen hier die gewoon digitaal only willen dus dan kan iets wat voor jou geen aanbieding lijkt voor een ander een aantrekkelijke deal zijn. Discussies vind ik ook mooi hoor en een beetje inhoud ook, maar bij jou kan ik me ook weleens irriteren hoe je de "enige waarheid" verkoopt en enkel vanuit je eigen oogpunt alles bekijkt ook al bedoel je dat waarschijnlijk vaak niet zo.

No offence verder, want ik heb een hekel aan schapen en het zijn juist de afwijkende meningen/karakters die een discussie/topic levend houden, maar iedereen irriteert zich wel weer aan iets/iemand.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

IK ben vaak wel happy met Dennis zijn updates.

Natuurlijk zit er af en toe wel eens een post bij waar ik niets aan heb, maar vaker zit er een post bij waarvan ik denk. Goh eventjes de Store opstarten.

Mijn playstation account staat via een andere e-mail ingeschreven dan de e-mail die ik dagelijks gebruik, dus nieuws die ik via de mail ontvang lees ik nauwelijks (en weet zeker dat ik hierin niet de enige ben)

Dennis gooit hier al jaren de updates van de store, de updates van playstation en ELKE maand is er weer 1 die deze discussie opstart(Vaak Bram).

Het is blijkbaar NIET off-topic als het hier pagina's lang over Uncharted gaat, of over bloodborne gaat..
Maar wel als het over de Playstation store gaat.....

Heb het al vaker gezegd maar LEES WAT JE WIL LEZEN....en anders scroll je er makkelijk overheen.
Genoeg mensen lezen de updates wel van Dennis.
Het is onmogelijk dat 100% van die posts die hier worden geplaatst in iedereen zijn smaak is.

Lees er gewoon overheen en kijk naar de volgende post...zo moeilijk kan dat volgens mij niet zijn.
Duurt korter dan er weer een zeik bericht over te maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Net UC2 uitgespeeld, laatste paar chapters via Remote Play gedaan. Na het aanpassen van kwaliteit en framerate speelde het aardig goed. Nog easy 6 trophies en dan is die ook platinum.

Ging net niet helemaal goed bij het switchen van outfit. _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Rmxd8RR.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostbusters Dynamisch Thema (Gratis):

https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000533

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP9000-CUSA01769_00-ETH0000000000533/1467763261000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Voor het spel zelf wacht ik wel op een flinke discount.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
De Ghostbusters zijn 4 kerels die het spokenjagen serieus nemen, niet 4 "comedy" vrouwen.
Ik erken dit thema dan ook niet.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad Ghostbusters 2016.

Ik ken de klassiekers nog uit de jaren 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Hier ook wel blij met de updates van Dennis en vind het jammer dat er steeds weer een discussie over moet ontstaan. (Waarbij voor mijn gevoel > 50 % zich meer stoort aan de opvolgende discussie dan de posts van Dennis...)

Kan verder niet helpen met Doom, na een paar uur spelen heb ik het er een beetje bij laten liggen. Zal het binnenkort wel weer oppakken. :)

Speel de laatste weken vooral veel bf4 en dan eigenlijk alleen de Operation Locker map net als dat ik met bf3 alleen metro speelde (en de remake van metro in bf4 vond ik dan weer niks aan)
Zijn er meer maps zoals operation locker die ik leuk ga vinden? Ik denk dat het vooral binnenmaps zijn met vrij veel mid-range combat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
warcow schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:07:
Speel de laatste weken vooral veel bf4 en dan eigenlijk alleen de Operation Locker map net als dat ik met bf3 alleen metro speelde (en de remake van metro in bf4 vond ik dan weer niks aan)
Zijn er meer maps zoals operation locker die ik leuk ga vinden? Ik denk dat het vooral binnenmaps zijn met vrij veel mid-range combat.
Lol, je speelt al een paar weken BF4 en dan ga je ons vragen of er meer maps zoals Locker zijn _O-
Ik zeg ga eens wat andere mappen spelen, dan kom je erachter ;)

*indien je geen DLC hebt: daar zijn in ieder geval geen Locker-like mappen te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:30
Ik ontloop dan juist Operation Locker en Metro in BF4, wat zijn die mappen drama zeg 😂. Geef mij dan maar bv. Operation Outbreak, Gulf of Oman. Mappen waar in iedergeval nog iets van tactiek of normale gameplay mogelijk is.

Daarom ook heel blij dat je via Battlelog kan zien welke map de volgende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
De enige echte Ghostbusters zijn die uit de jaren 80! Niet die 4 Desperate Housewives van die film van dit jaar pffff Hollywood weet af en toe ook niet wat ze met hun geld moeten doen. Kunnen beter met Activision en EA gaan praten ;)

Goed om te zien dat we op 6 juli de maandelijkse bitch posts over Dennis weer hebben afgetikt. Op naar Augustus!

Gister tijdje Carmageddon Max Damage gedaan. De graphics zijn beter dan toen (duh) maar de controls lijken nog hetzelfde haha.. Beetje outdated voelt het allemaal aan. Maar als je dan allerlei extra style bonussen scoort en Pinball Mode voorbij ziet komen is mijn dag weer helemaal goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
al een weekje de PS4 niet aangeraakt. Zit te dubben, of verder met TLOU, of disgaea 5. TLOU heb ik in een weekje wel uitgespeeld. Disgaea ben ik wat langer mee bezig :D (Daar zit ik soms bijna een week vast op 1 level)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

b.o.n.s schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:34:
Ik ontloop dan juist Operation Locker en Metro in BF4, wat zijn die mappen drama zeg 😂. Geef mij dan maar bv. Operation Outbreak, Gulf of Oman. Mappen waar in iedergeval nog iets van tactiek of normale gameplay mogelijk is.

Daarom ook heel blij dat je via Battlelog kan zien welke map de volgende is.
Ik vind de grote mappen sowieso helemaal niets. Heb er absoluut geen zin in om minutenlang te moeten lopen om bij een volgend punt te komen. Ieder zijn ding, he!
Gelukkig heeft nagenoeg iedere map wel een cluster voor de infantry spelers. Zo is op die map met die trein A B C voor de infantry, die kaart in het bos is B C voor de infantry en is die met het hotel punt B voldoende voor infantry om daar de hele ronde rond te hangen.

Ik mis nog altijd kaarten zoals in BF2 Kubra Dam, Mashtuur City, Sharqi Peninsula en mijn all time favorite: Strike at Karkand. Dat waren echt goede mappen!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Locker in BF4 is juist irritant, hoort helemaal niet in een Battlefield game. :+
Het is alsof je CoD speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:16
dutchgio schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:16:
Locker in BF4 is juist irritant, hoort helemaal niet in een Battlefield game. :+
Het is alsof je CoD speelt.
Maar voor de afwisseling wel leuk juist. Ik heb dat juist met Metro 64 man. Dat gaat helemaal nergens over.
Speel de laatste tijd alleen maar Kubra Dam met Chopper. Heerlijk!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar de map zelf kent maar weinig afwisseling. Als je met objectives speelt.
Vaak sta met vrijwel driekwart van je team voor die ingang naar die open ruimte. Aan de andere kant staat dan het andere team en kun je alleen maar eenbeetje dom granaten naar binnen gooien, blind schieten of de muren er naast open breken met grenade launchers.
Die andere kwart gaat het buitenom proberen, maar dat is vaak ook weinig succesvol.
Ik probeer Locker in elk geval zoveel mogelijk te vermijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dutchgio schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:41:
Maar de map zelf kent maar weinig afwisseling. Als je met objectives speelt.
Vaak sta met vrijwel driekwart van je team voor die ingang naar die open ruimte. Aan de andere kant staat dan het andere team en kun je alleen maar eenbeetje dom granaten naar binnen gooien, blind schieten of de muren er naast open breken met grenade launchers.
Die andere kwart gaat het buitenom proberen, maar dat is vaak ook weinig succesvol.
Ik probeer Locker in elk geval zoveel mogelijk te vermijden. ;)
En ik vind het dan juist weer een van de beste maps uit BF4. Maar ik heb dan ook een sterke voorkeur voor infantry only maps (en toch een bloedhekel aan COD).

Wat ik nog altijd bijzonder jammer vind is dat we al versies lang geen Conquest: Assault modus meer hebben. Daar was het veroveren van een vlag pas echt belangrijk.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren voor het eerst een volledig potje Battlefield (BF4) gespeeld. Conquest, maar ik snap er volgens mij weinig van, haha. Ben sowieso geen voertuigen-guy, dus ik was alleen maar naar vlaggetjes aan het rennen en ik kwam echt bijna niemand tegen. Na een kwartier stond ik op 3-1 ofzo, maar wel 5 vlaggen gecapped. Het was een donkere map met een brug in het midden met daarop een vlag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 05:43:
Ghostbusters Dynamisch Thema (Gratis):

https://store.playstation...01769_00-ETH0000000000533

Voor het spel zelf wacht ik wel op een flinke discount.
Deze sla ik over :)
Dat je überhaupt er over denkt om die game te kopen. Ik zou 'm nog niet nemen als ie gratis was :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:07
Er zou toch ook een authenticator komen voor PSN? Was laatst aangekondigd, maar niks meer van gehoord....nou ja, wellicht op de Gamescom dan.

Edit: Een andere grote update (SharePlay) werd toendertijd in 2014 ook bekend gemaakt op Gamescom, dus wellicht de nieuwe firmware nu ook wel weer.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:00:
Ik heb gisteren voor het eerst een volledig potje Battlefield (BF4) gespeeld. Conquest, maar ik snap er volgens mij weinig van, haha. Ben sowieso geen voertuigen-guy, dus ik was alleen maar naar vlaggetjes aan het rennen en ik kwam echt bijna niemand tegen. Na een kwartier stond ik op 3-1 ofzo, maar wel 5 vlaggen gecapped. Het was een donkere map met een brug in het midden met daarop een vlag.
Ik denk dat Rush dan meer jouw gamemode is :)

Dat spelen wij verreweg het meeste!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
bram1984 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:00:
Siege of shanghai, conquest.

Wellicht is het voor een nieuwkomer handig om te beginnen met modes zoals team deathmatch. Hierbij zijn geen voertuigen en de maps zijn een stuk kleiner.

Als je je skills hebt opgepoetst mag je misschien meedoen met de grote jongens van GoT😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Wellicht is het voor een nieuwkomer handig om te beginnen met modes zoals team deathmatch. Hierbij zijn geen voertuigen en de maps zijn een stuk kleiner.

Als je je skills hebt opgepoetst mag je misschien meedoen met de grote jongens van GoT😉
Meh betwijfel of ik 'm nog een keer ga opstarten. Zo boeiend vind ik het niet. Ik ben niet zo een serieuze online gamer meer en heb dan meer lol aan de simpliciteit en toegankelijkheid van Battlefront en ergens vind ik al die rondvliegende pew-pew lasers ook veel toffer. O-)

Edit: Zag gisteren overigens dat Carmageddon reeds via pre-load binnengehengeld en geïnstalleerd is. Morgen even mee aan de slag. Lees er positieve berichten over. Het gevoel schijnt weer helemaal terug te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 07-07-2016 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:58:
[...]

En ik vind het dan juist weer een van de beste maps uit BF4. Maar ik heb dan ook een sterke voorkeur voor infantry only maps (en toch een bloedhekel aan COD).

Wat ik nog altijd bijzonder jammer vind is dat we al versies lang geen Conquest: Assault modus meer hebben. Daar was het veroveren van een vlag pas echt belangrijk.
Maar wat is er dan zo leuk aan? Want wat dutchgio zegt: je staat alleen naar een deuropening te staren en boekt gewoon totaal geen progressie in 90% van de tijd. En als je dan toch een keer ergens voorbij komt, dan wordt binnen notime ergens anders een vlag weer van je afgepakt en wordt je progressie teniet gedaan. Of je kwam aan bij de laatste vlag en moest dan maar out of bounds lopen om nog wat kills te kunnen maken, wetende dat de helft van het andere team maar opgeeft omdat het geen kans meer maakt.

Die map en Metro hadden geprofiteerd van echt veel meer wegen. Zelfs TDM in die maps is boeiender omdat je dan niet allemaal op dezelfde deur staat te letten maar er ook echt wat gedaan wordt. Overigens vond ik die maps zelfs met 12v12 op de 360 al geen reet aan. 40 man daaraan toevoegen bracht echt geen vooruitgang

Ik kan er echt niet bij waarom iemand Metro of Locker graag zou spelen en al helemaal niet waarom het ook nog eens de beste map zou zijn

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2016 11:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Maar wat is er dan zo leuk aan? Want wat dutchgio zegt: je staat alleen naar een deuropening te staren en boekt gewoon totaal geen progressie in 90% van de tijd. En als je dan toch een keer ergens voorbij komt, dan wordt binnen notime ergens anders een vlag weer van je afgepakt en wordt je progressie teniet gedaan.

Die map en Metro hadden geprofiteerd van echt veel meer wegen. Zelfs TDM in die maps is boeiender omdat je dan niet allemaal op dezelfde deur staat te letten maar er ook echt wat gedaan wordt. Overigens vond ik die maps zelfs met 12v12 op de 360 al geen reet aan. 40 man daaraan toevoegen bracht echt geen vooruitgang
Conquest: Assault heeft niets te maken met staren en geen progressie, want dat is de modus dat een van beide kampen geen uncap heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Conquest: Assault heeft niets te maken met staren en geen progressie, want dat is de modus dat een van beide kampen geen uncap heeft ;)
Weet ik, maar dat beantwoord nog steeds niet waarom Locker zo'n fantastische map zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Martinspire schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Weet ik, maar dat beantwoord nog steeds niet waarom Locker zo'n fantastische map zou zijn.
Locker is de beste map in BF4 omdat je instant actie hebt. Het lijkt wat meer op CoD, qua tempo. Ik eindig meestal met aardig wat kills en weapon unlocks.

Blijkbaar zijn er meer mensen die er zo over denken, aangezien de locker only servers goed gevuld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Martinspire schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Omdat dat een van de weinige mappen is waar nagenoeg iedereen als team samenwerkt, weinig tot geen snipers, geen tanks met thermal scopes die vanaf de andere kant van de kaart alles en iedereen om kunnen leggen. Verder is het een van de weinige kaarten waar je nog gerevived wordt - dit gebeurt in de andere mappen nagenoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan wel genoeten van operation locker, of je nou met een light machine gun iedereen neer knalt voor de deur opening of je alleen maar iedereen zit te reviven. Heb ook wel een paar keer via de tabley gespeeld als second screen, dan kan je pas xp pakken en eindig je boven aan in de ranking.

Trouwens paragon is echt een dikke aanrader, vermaak me er echt goed mee al een paar potjes. Iemand die een keer samen wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:06:
[...]
Blijkbaar zijn er meer mensen die er zo over denken, aangezien de locker only servers goed gevuld zijn.
Dat heeft er volgens mij meer mee te maken dat mensen graag veel kills maken en hoge k/d's en spm willen zien, iets wat ze als infanterie speler op een "echte" BF map niet lukt.
Voor close combat/infanterie/CoD spelers begrijp ik best dat Locker de ideale map is, voor een "echte" BF speler is het een poepmap, net als Flood Zone.
Voor elk wat wils ;)
Ik vind het beide leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
dvdkiwi schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:40:
[...]

Dat heeft er volgens mij meer mee te maken dat mensen graag veel kills maken en hoge k/d's en spm willen zien, iets wat ze als infanterie speler op een "echte" BF map niet lukt.
Voor close combat/infanterie/CoD spelers begrijp ik best dat Locker de ideale map is, voor een "echte" BF speler is het een poepmap, net als Flood Zone.
Voor elk wat wils ;)
Ik vind het beide leuk.
Klopt.

Ik zuig met zo'n beetje alle voertuigen dus bel blij dat maps als metro en locker erin zitten. Shotgun + c4 ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flood zone vind ik dan juist wel leuk, ook run and gun maar dan wel in een betere map en je staat niet dom voor 1 opening met 20 man aan 1 kant en 20 aan de andere kant.
Meer diepgang ook, gangetjes, gebouwen en het opblazen van de dam die de map veranderd.

Ik kan ook geen heli's vliegen maar geniet toch wel meer van zo'n open map dan het afgelsoten Locker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 07:17:
[...]

Lol, je speelt al een paar weken BF4 en dan ga je ons vragen of er meer maps zoals Locker zijn _O-
Ik zeg ga eens wat andere mappen spelen, dan kom je erachter ;)

*indien je geen DLC hebt: daar zijn in ieder geval geen Locker-like mappen te vinden.
Nouuu.
Je heb die map van China Rising DLC met dat schip.... Deze is ook wel small.

Maar bij mij ligt het er een beetje aan.
Speel(de) ik solo dan heb ik meer zin in een kleine snelle map.(tdm, domination)
Speel(de) ik met een groep dan is een grotere map inderdaad een stuk leuker..(Rush , Conquest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

*kuch*
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)
:*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ah sorry man, ik ben dyslectisch, dacht dat er Battlefield 4 stond in plaats van Playstation 4, my bad ;)

*niet serieus op ingaan he :+

@Bram: vroeger was de PS3 zwart en de Xbox 360 was wit, dus de PS3 was beter.
Maar nu de Xbox One ook zwart is (slimme zet van Microsoft!) zijn ze allebei even goed.

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 07-07-2016 13:13 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

En dan over mij klagen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:12:
Ah sorry man, ik ben dyslectisch, dacht dat er Battlefield 4 stond in plaats van Playstation 4, my bad ;)

*niet serieus op ingaan he :+

@Bram: vroeger was de PS3 zwart en de Xbox 360 was wit, dus de PS3 was beter.
Maar nu de Xbox One ook zwart is (slimme zet van Microsoft!) zijn ze allebei even goed.
Hehe :+

Geen peds trouwens in de multiplayer van Carmageddon. Schijnt technisch nogal een dingetje te zijn. Wel jammer, maar die mode vermijd ik dus. Carmageddon zonder peds is geen Carmageddon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De rest van hem niet dan? :+

@hieronder: well played _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-07-2016 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mensen zeg,

Begint hier steeds meer niveau FOK te worden...
Als iemand iets niet interesseert meteen off-topic roepen en zeuren... (en ja...dat heb ik ook wel eens gedaan :+ ).

Ik denk dat er sommige mensen zijn die de hele dag zitten te wachten op dit topic tot ze een keer off-topic kunnen roepen..

Pfff.. Doe gewoon lekker gezellig mee in dit topic....praat gezellig mee.. of lazer op ;)

Carmageddon ga ik morgen zeker wel eventjes proberen(ga ik niet zelf kopen maar eventjes proberen in de game speciaal zaak).
Heb zo'n vermoeden dat dit een spel is wat leuk is voor 15 minuutjes, maar daarna is de nostalgie voorbij en ben je het zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:20:
Heb zo'n vermoeden dat dit een spel is wat leuk is voor 15 minuutjes, maar daarna is de nostalgie voorbij en ben je het zat :P
Dit kom je de laatste tijd wel erg veel tegen, ik heb er ook last van, het been there and done that syndrome. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:20:

Pfff.. Doe gewoon lekker gezellig mee in dit topic....praat gezellig mee..drop iedere dag een lading spam of lazer op ;)

Carmageddon ga ik morgen zeker wel eventjes proberen(ga ik niet zelf kopen maar eventjes proberen in de game speciaal zaak).
Fixed that for you. :P

Carma leuk voor 15 minuutjes? Pfff ik was vroeger echt uren op dezelfde map bezig. Alle hoekjes verkennen, de meest debiele stunts uithalen, grote hopen peds en dieren op een zo creatief mogelijke manier om zeep helpen met de meest absurde powerups, en natuurlijk alle tegenstanders kapot beuken. Laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was vroeger ;)
Als het je nu nog dezelfde ervaring kan bieden als toen ben ik heel blij voor je, maar bij mij werkt het niet. Nostalgie moet ik gewoon nostalgie laten. Oké, Baywatch daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Krijg met enige regelmaat de CE-34878-0 error, vrij veel bij Uncharted 4. Helaas is hierdoor mijn savegame deels corrupt geraakt waardoor ik de laatste progressie niet kan laden maar weer vanaf het begin van het chapter moet beginnen. Zucht.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Exorcist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:07:
Krijg met enige regelmaat de CE-34878-0 error, vrij veel bij Uncharted 4. Helaas is hierdoor mijn savegame deels corrupt geraakt waardoor ik de laatste progressie niet kan laden maar weer vanaf het begin van het chapter moet beginnen. Zucht.. :(
Had ik pas ook met UC2. Ook chapter opnieuw moeten doen. Gelukkig niet meer gebeurd.

Shit gaat t weer over UC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ChrisLNFF schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Locker is de beste map in BF4 omdat je instant actie hebt. Het lijkt wat meer op CoD, qua tempo. Ik eindig meestal met aardig wat kills en weapon unlocks.

Dat ze gevuld zijn, betekend niet meteen dat het de beste actie is. Klinkt meer alsof men lui is om skills te gebruiken en liever met bipod op een deuropening gaat staan kijken. Maar goed, er zijn ook nog mensen dagelijks met destiny bezig, dus ik sta daar niet van te kijken.

Ja je hebt instant-actie, maar het zo fucking saai dat ik meestal maar wat anders ga doen. Wel af en toe de joysticks aanraken omdat je anders gekicked wordt en pas in actie komen als er een andere vlag gecaptured wordt.

En nogmaals: waarom dan geen TDM? Waarom conquest gaan doen op zo'n map?
AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Omdat dat een van de weinige mappen is waar nagenoeg iedereen als team samenwerkt, weinig tot geen snipers, geen tanks met thermal scopes die vanaf de andere kant van de kaart alles en iedereen om kunnen leggen. Verder is het een van de weinige kaarten waar je nog gerevived wordt - dit gebeurt in de andere mappen nagenoeg niet.
Samenwerken op locker? Je bedoelt dat omdat mensen toevallig op dezelfde deuropening staat te wachten, dat er nog eens ammo en health wordt gegooid? Dat is enerzijds eigenbelang en anderzijds omdat ze het toch maar mee zeulen. Sterker, ik zag regelmatig dat mensen friendly ammobags aan het slopen waren om meer punten te halen.

Nog afgezien van het feit dat er alsnog geen drol revived wordt (anders zou een pot nog veel langer duren) en niemand echt risico durft te nemen of ook maar iets van tactiek beproeft.

Dat je niet zomaar door andere zaken wordt gekilled is iets waar je als speler steeds meer ervaring in krijgt. Maar goed, klagen dat anderen zoiets doen en dan zelf als een kip zonder kop dwars het slagveld oversteken is vragen om problemen.
Je kunt wel lopen zeuren dat er snipers rondhangen, maar waarom ga je dan zonder cover staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Exorcist schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:07:
Ik vooral bij Project Cars, vrij vervelend, ook wordt mijn T150 stuur niet altijd gedecteerd als ik ga racen, maar wel in het menu.
Zijn van die kleine irritaties, maar worden steeds groter ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
ChrisLNFF schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Is geen Siege of Shangai maar Dawnbreaker die hij bedoelt ;)

Ik ontwijk Locker ook het liefst. De enige keer dat ik die wil spelen als ik met assault of support medkist of ammo kan droppen voor mn team. Ik speel normaal altijd engineer en daarmee ben ik op outdoor maps toch beter af..

[ Voor 19% gewijzigd door P.E.No.1 op 07-07-2016 16:17 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Martinspire schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:43:
[...]
Dat ze gevuld zijn, betekend niet meteen dat het de beste actie is. Klinkt meer alsof men lui is om skills te gebruiken en liever met bipod op een deuropening gaat staan kijken. Maar goed, er zijn ook nog mensen dagelijks met destiny bezig, dus ik sta daar niet van te kijken.

Ja je hebt instant-actie, maar het zo fucking saai dat ik meestal maar wat anders ga doen. Wel af en toe de joysticks aanraken omdat je anders gekicked wordt en pas in actie komen als er een andere vlag gecaptured wordt.

En nogmaals: waarom dan geen TDM? Waarom conquest gaan doen op zo'n map?

[...]

Samenwerken op locker? Je bedoelt dat omdat mensen toevallig op dezelfde deuropening staat te wachten, dat er nog eens ammo en health wordt gegooid? Dat is enerzijds eigenbelang en anderzijds omdat ze het toch maar mee zeulen. Sterker, ik zag regelmatig dat mensen friendly ammobags aan het slopen waren om meer punten te halen.

Nog afgezien van het feit dat er alsnog geen drol revived wordt (anders zou een pot nog veel langer duren) en niemand echt risico durft te nemen of ook maar iets van tactiek beproeft.

Dat je niet zomaar door andere zaken wordt gekilled is iets waar je als speler steeds meer ervaring in krijgt. Maar goed, klagen dat anderen zoiets doen en dan zelf als een kip zonder kop dwars het slagveld oversteken is vragen om problemen.
Je kunt wel lopen zeuren dat er snipers rondhangen, maar waarom ga je dan zonder cover staan?
TDM zijn het aantal tickets wel heel beperkt, je kunt verder ook weinig punten scoren want er zijn geen ovjectives die je kunt cappen of opblazen.

LMG plus bipod doe ik niet aan trouwens. Ren altijd rond met een carbine of 870 shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net maar F1 op de pre order gegooid..

Nu er weer een goede carrière modus in zit gaan hier veel uurtjes in gestoken worden 8) .

Nu nog eventjes een nieuw goed stuurtje voor de PS4 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:12:
Net maar F1 op de pre order gegooid..

Nu er weer een goede carrière modus in zit gaan hier veel uurtjes in gestoken worden 8) .

Nu nog eventjes een nieuw goed stuurtje voor de PS4 kopen.
Die game staat ook op mijn wenslijst alleen fatsoenlijk stuurtje gelijk weer zo duur. Met controller vind ik het echt niks. Heb nu zo'n T80 stuurtje maar heeft geen ffb.

Nu potje of 10 Walker assault gedaan in battlefront, kan er maar 1 ding van zeggen: VET!
Pagina: 1 ... 144 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link