Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:10:
[...]

Grootste aankondiging van vorig jaar was ook een remaster.

Final Fantasy 7....

Snap dat sommige mensen er geen interesse in hebben, maar er is zeker wel een grote markt voor...
De meeste mensen willen gewoon goede games spelen, en remasters zijn 9 van de 10 keer nou gegarandeerde goede games.

Zoals ik al zei.
Ik ben er alleen maar blij mee :)
FF7 is toch echt een volledige remake ipv een remaster :*

edit: al gezegd zie ik nu pas |:(

[ Voor 3% gewijzigd door BlackEyedAngel op 04-07-2016 09:54 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:50:
De bewegingen tijdens het vechten in Shadow of Mordor en Batman zijn ook schier onmogelijk, maar het is wel soepel, vloeiend en natuurgetrouwn.
Dit is precies mijn punt: dit is niet realistisch geanimeerd. Het is soepel geanimeerd en speelt zeer zeker lekker. Maar dat je makkelijk over de grond kan glijden zowat en snel kan bukken/opstaan maakt de animatie niet realistisch. Bij GTA heb je bijvoorbeeld echt elke stap die je zet wanneer je omdraait, in plaats van dat je character met 2 stappen al 180 graden staat omgedraaid bijvoorbeeld. Dat soort dingen maken de animatie vloeiend, maar minder realistisch.

En het gaat mij er niet om of een animatie in het echt kan, bijvoorbeeld met een hand aan een balkon hangen. Het gaat mij om de uitvoer van de animatie, hoe je bijvoorbeeld rond draait en rondspringt etc. Die animaties worden steeds zwaarder wanneer het steeds realistischer is. Overigens is GTA V wel een van de weinig games die juist wel goed geanimeerd is. Traplopen, op een hellen lopen, van een helling naar beneden lopen, door het water lopen, iemand slaan etc zijn juist erg goed geanimeerd. Echter voelt de besturing hierdoor vaak zwaarder aan, zeker wanneer je het vergelijkt met een game die erg soepel speelt zoals Shadow of Mordor.

Er is een ratio tussen animatie en besturing, deze kunnen niet allebei tot de max zijn. Een hele realistische animatie zorgt er namelijk voor dat de besturing steeds minder lekker is. En door de besturing fijner, soepeler en sneller te maken moet de animatie ingeperkt worden. En om het toch nog erg realistisch te laten lijken voegen ze kleine details toe zoals handen die langs objecten bewegen, benen die anders staan op een trap etc. Maar de algemene animaties zijn simpelweg wel te vloeiend om het realistisch te noemen. The Witcher 3 had in het begin helemaal een zware besturing. Er is toen later een patch uitgekomen met alternatieve beweeganimaties. De character bewoog een stuk soepeler en sneller, echter zag je ook dat de animatie was terug geschroefd om dit te kunnen realiseren (dit hadden ze nog wel extra mogen doorvoeren, vond het nog steeds clunky). Als je snel wil om kunnen draaien zodat je een soepele ervaring hebt, dan zul je de animatie simpelweg moeten inperken.

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 04-07-2016 11:06 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:50:
Hmm dan verschillen we daarin echt van mening. Ik vind zowel Witcher als GTA juist echt enorme houterige animaties hebben. Je ziet als het ware ontzettend veel verschil tussen een cutscene en gameplay. Op geen enkele wijze houden beide games rekening met trappen/heuvels en juist het omdraaien en vooral ook springen ziet er knullig uit. Ik had juist in geval van The Witcher gewild dat ze daar iets meer op hadden ingezet. Dat paardrijden vind ik ook zo tenenkrommend. Ik bleef overal maar achter hangen en vanaf glijden. De gameplay herinnerde me er iedere keer aan dat ik maar een game speelde en ik miste daardoor de immersie, waar ik erg van baalde, omdat de rest van de game echt goed gedaan is. Ik had 'm graag uit willen spelen, maar ik kwam er niet doorheen.
Fijn om te horen, ik dacht al dat ik de enige was die zich hier aan stoorde.
Na een tijdje ging ik me steeds meer storen aan deze dingen en dat ging echt enorm te koste van het plezier dat ik in de game had. Ik had steeds het gevoel geen echte controle over Geralt te hebben. De patch die aangepaste controls introduceerde maakte het beter maar het bleef eigenlijk knudde. Ik heb het spel uiteindelijk wel uitgespeeld maar er toch minder lol van gehad dan ik had gehoopt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik weet dat er al meerdere posts over de harde schijf zijn geweest van de playstation 4. Momenteel ben ik mij aan het oriënteren voor een nieuwe harde schijf voor de ps4. Mijn oog is op deze gevallen:

referral link weggehaald, verder kun je dit gewoon googlen

[ Voor 45% gewijzigd door Chaoss op 04-07-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:22:
Hallo, ik weet dat er al meerdere posts over de harde schijf zijn geweest van de playstation 4. Momenteel ben ik mij aan het oriënteren voor een nieuwe harde schijf voor de ps4. Mijn oog is op deze gevallen:

*Knip*

Aangezien ik niet zo technisch onderlegd ben, zou ik graag van jullie willen weten of deze geschikt is voor de ps4. bedankt alvast
Die past er in volgens de specs en Google.

Succes en laat even weten of het is gelukt.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 04-07-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:38

Gregory76

Sony PlayStation freak

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:22:

*Knip*
Slechts mijn mening: als je er dan toch 1 in zet, doe dan gelijk een 2TB. Kost volgens mij nog geen € 100,-

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 04-07-2016 12:37 ]

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gregory76 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:19:
Slechts mijn mening: als je er dan toch 1 in zet, doe dan gelijk een 2TB. Kost volgens mij nog geen € 100,-
2TB was voor mij zware overkill en mijn 1TB voldoet aan al mijn wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gregory76 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:19:
[...]

2 TB is voor mij teveel. Daarnaast verschilt de prijs tussen 1,5 en 2TB ongeveer € 30,-. Dit bespaar ik dan liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58
Tsja het is voor ieder persoonlijk, maar ik ben inderdaad ook direct met 2 TB gestart.
30 euro weegt voor mij niet op tegen nog een keer wisselen, back uppen, en downloaden als het toch te weinig zou zijn.

Maar ja * Sagat game hoardert is :Y :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 23:38

Gregory76

Sony PlayStation freak

Sagat schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:54:
Tsja het is voor ieder persoonlijk, maar ik ben inderdaad ook direct met 2 TB gestart.
30 euro weegt voor mij niet op tegen nog een keer wisselen, back uppen, en downloaden als het toch te weinig zou zijn.
Precies mijn gedachte. Hier ook gelijk een 2TB gedaan.
Maar ja * Sagat game hoardert is :Y :X
Me too! :p

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:37

swv

Ik ben onlangs ook naar een 1TB schijf gegaan. De HGST 2.5" Travelstar 0J22423 1TB. Prima vervanger voor de HGST 500GB die standaard met de PS4 meegeleverd wordt. Voor mij is 1TB meer dan genoeg. Kijk je kunt wel alles wat je hebt aan games gaan installeren, maar 1TB is al voldoende voor een redelijke doorloopsnelheid van games die ik wil spelen. Immers verwijder ik de games weer die mijn interesse niet meer hebben. Games die ik altijd al speel blijven er dan op staan. En heb ik toch weer zin om een oude game te spelen -games uit de PSN store kan je helaas niet doorverkopen- dan download ik die gewoon weer. Voor disks geldt hetzelfde natuurlijk. Dus dat zou ook een argument kunnen zijn dat als je redelijk snel internet hebt thuis een grote HDD niet per se nodig is.

Ieder zijn voorkeur natuurlijk. Ik heb op termijn ook wel een 2TB schijf nodig. Maar die zit dan waarschijnlijk al in de opvolger van mijn PS4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of the Tomb Raider ligt op schema voor een release op de PS4 eind dit jaar:

“As stated previously, Rise of the Tomb Raider’s PlayStation 4 release is set for Holiday 2016.”

Laat maar komen, want Tomb Raider games zijn mij altijd al bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

The Witcher 3 heeft wel degelijk aparte animaties voor steile stukken en trappen. Het is geen Uncharted maar ik vind dat er echt niets mis is met animaties in deze game.

Ik heb in TW3 altijd sterk het idee dat de game wil dat je de wandelsnelheid veel gebruikt, bijvoorbeeld wanneer je dichtbij loot of een objective bent. Geralts draai-as is dan echt veel beter. Als je alles in ren/sprint snelheid wil doen dan voelt het allemaal erg clunky aan. Een game als Uncharted doet dit voor je door zelf je loopsnelheid te limiteren in bepaalde situaties.
Hetzelfde geldt voor combat eigenlijk. De game wil dat je afwachtend en vanuit een counterfilosofie vrij defensief vecht. Doe je dit dan werkt het allemaal erg lekker. Ga je als een gek buttonbashen dan is het qua targetten en random attacks all over the place en voelt het gewoon niet goed.

Het enige minpunt wat gameplay en animaties betreft aan TW3 is dat fucking paard vind ik.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/ksywVB2VHHk/maxresdefault.jpg
Zoiets? Doet die bij mij ook altijd _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:20:
[...]

Dit is precies mijn punt: dit is niet realistisch geanimeerd. Het is soepel geanimeerd en speelt zeer zeker lekker. Maar dat je makkelijk over de grond kan glijden zowat en snel kan bukken/opstaan maakt de animatie niet realistisch. Bij GTA heb je bijvoorbeeld echt elke stap die je zet wanneer je omdraait, in plaats van dat je character met 2 stappen al 180 graden staat omgedraaid bijvoorbeeld. Dat soort dingen maken de animatie vloeiend, maar minder realistisch.

En het gaat mij er niet om of een animatie in het echt kan, bijvoorbeeld met een hand aan een balkon hangen. Het gaat mij om de uitvoer van de animatie, hoe je bijvoorbeeld rond draait en rondspringt etc. Die animaties worden steeds zwaarder wanneer het steeds realistischer is. Overigens is GTA V wel een van de weinig games die juist wel goed geanimeerd is. Traplopen, op een hellen lopen, van een helling naar beneden lopen, door het water lopen, iemand slaan etc zijn juist erg goed geanimeerd. Echter voelt de besturing hierdoor vaak zwaarder aan, zeker wanneer je het vergelijkt met een game die erg soepel speelt zoals Shadow of Mordor.

Er is een ratio tussen animatie en besturing, deze kunnen niet allebei tot de max zijn. Een hele realistische animatie zorgt er namelijk voor dat de besturing steeds minder lekker is. En door de besturing fijner, soepeler en sneller te maken moet de animatie ingeperkt worden. En om het toch nog erg realistisch te laten lijken voegen ze kleine details toe zoals handen die langs objecten bewegen, benen die anders staan op een trap etc. Maar de algemene animaties zijn simpelweg wel te vloeiend om het realistisch te noemen. The Witcher 3 had in het begin helemaal een zware besturing. Er is toen later een patch uitgekomen met alternatieve beweeganimaties. De character bewoog een stuk soepeler en sneller, echter zag je ook dat de animatie was terug geschroefd om dit te kunnen realiseren (dit hadden ze nog wel extra mogen doorvoeren, vond het nog steeds clunky). Als je snel wil om kunnen draaien zodat je een soepele ervaring hebt, dan zul je de animatie simpelweg moeten inperken.
Vandaar dat ik vind dat "natuurgetrouw" een betere bewoording is. Games zijn sowieso niet realistisch. Hoewel ik het lopen (het draaien, het maken van bochten, het handje langs de muur) in Uncharted 4 er echt tig keer beter uit vind zien dan in GTA. Vergeet ook niet dat Naughty Dog voor vrijwel iedere beweging intensief motion capture heeft gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Viper® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:41:
[afbeelding]
Zoiets? Doet die bij mij ook altijd _O-
Praat me er niet van. Dat beest is echt de as van het kwaad.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:55:
[...]

Vandaar dat ik vind dat "natuurgetrouw" een betere bewoording is. Games zijn sowieso niet realistisch. Hoewel ik het lopen (het draaien, het maken van bochten, het handje langs de muur) in Uncharted 4 er echt tig keer beter uit vind zien dan in GTA. Vergeet ook niet dat Naughty Dog voor vrijwel iedere beweging intensief motion capture heeft gebruikt.
Natuurgetrouw komt op hetzelfde neer voor mij dan: de bewegingen zijn te plots en soepel om het natuur getrouw te noemen. In GTA V is ook mocap gebruikt, sowieso zijn alle cutscenes gemocapped. Ook gameplay bewegingen van de hoofdpersonen, speciale figuranten en zelfs voetgangers zijn gemocapped. Daar zitten uiteraard wel beperkingen aan gezien de game tientallen voetgangers tegelijk moet kunnen renderen etc, het is tenslotten origineel voor de PS3 gemaakt. GTA V dan ook heeft diezelfde animaties op de PS3, als op de PS4. Kan niet wachten op een PS4 GTA die helemaal optimized en veel meer detail en meer animaties kan berekenen. Maar om GTA V achterhaald te noemen qua animaties en Uncharted de heilige graal? Nee sorry.

Qua besturing mag Rockstar het een en ander wellicht verbeteren in 3rd person om het wat soepeler te maken, maar qua levensechte animaties lopen ze toch echt wel voor op iedereen. De animaties van Uncharted zijn strak en gelikt, maar dat maakt het niet levensecht. Of draai jij ook zo gemakkelijk 180 graden terwijl je gehurkt zit om zowat over de grond heen te kunnen glijden zo soepel. De animaties die wel erg sterk zijn, zijn in de cutscenes. Maar dat is ook logisch want er is daar geen sprake van besturing. En van zwaartekracht hebben ze ook niet gehoord volgens mij, die spring animatie is wel een tikkeltje overdreven van Nathan :+

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 04-07-2016 14:25 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:16
Heb jij er wel eens aan gedacht je te laten betalen per woord:)
Toegegeven; je opmerkingen zijn van toegevoegde waarde, maar wat een lappen tekst schrijf jij.
No-offence hoor!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:22:
[...]

Natuurgetrouw komt op hetzelfde neer voor mij dan: de bewegingen zijn te plots en soepel om het natuur getrouw te noemen. In GTA V is ook mocap gebruikt, sowieso zijn alle cutscenes gemocapped. Ook gameplay bewegingen van de hoofdpersonen, speciale figuranten en zelfs voetgangers zijn gemocapped. Daar zitten uiteraard wel beperkingen aan gezien de game tientallen voetgangers tegelijk moet kunnen renderen etc, het is tenslotten origineel voor de PS3 gemaakt. GTA V dan ook heeft diezelfde animaties op de PS3, als op de PS4. Kan niet wachten op een PS4 GTA die helemaal optimized en veel meer detail en meer animaties kan berekenen. Maar om GTA V achterhaald te noemen qua animaties en Uncharted de heilige graal? Nee sorry.

Qua besturing mag Rockstar het een en ander wellicht verbeteren in 3rd person om het wat soepeler te maken, maar qua levensechte animaties lopen ze toch echt wel voor op iedereen. De animaties van Uncharted zijn strak en gelikt, maar dat maakt het niet levensecht. Of draai jij ook zo gemakkelijk 180 graden terwijl je gehurkt zit om zowat over de grond heen te kunnen glijden zo soepel. De animaties die wel erg sterk zijn, zijn in de cutscenes. Maar dat is ook logisch want er is daar geen sprake van besturing. En van zwaartekracht hebben ze ook niet gehoord volgens mij, die spring animatie is wel een tikkeltje overdreven van Nathan :+
Let's agree to disagree. Ik vind het door de houterige bewegingen in GTA direct zichtbaar dat het om gameplay gaat. De animaties zijn er ten opzichte van GTA 4 nauwelijks op vooruitgegaan. Kan inderdaad aan de oudere hardware liggen. Het zij zo. Prima game verder gezien het succes, maar ik kwam er om die reden niet doorheen.

Ik weet niet aan welke beweging je in je laatste alinea precies refereert. Gehurkt zit je alleen tussen de planten en in cover? Maar als je staat en je draait om, dan ziet het er prima natuurgetrouw met het tussenstapje dat Nathan doet. De spring animatie ziet er wat mij betreft ook prima uit. Dat je verder springt dan in het echt mogelijk is, vind ik daar los van staan. Als je maar een meter ver had kunnen springen, zou de animatie nog steeds hetzelfde zijn, toch? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Let's agree to disagree. Ik vind het door de houterige bewegingen in GTA direct zichtbaar dat het om gameplay gaat. De animaties zijn er ten opzichte van GTA 4 nauwelijks op vooruitgegaan. Kan inderdaad aan de oudere hardware liggen. Het zij zo. Prima game verder gezien het succes, maar ik kwam er om die reden niet doorheen.

Ik weet niet aan welke beweging je in je laatste alinea precies refereert. Gehurkt zit je alleen tussen de planten en in cover? Maar als je staat en je draait om, dan ziet het er prima natuurgetrouw met het tussenstapje dat Nathan doet. De spring animatie ziet er wat mij betreft ook prima uit. Dat je verder springt dan in het echt mogelijk is, vind ik daar los van staan. Als je maar een meter ver had kunnen springen, zou de animatie nog steeds hetzelfde zijn, toch? ;)
Nee, ik doel niet op hoe ver Nathan springt, maar op de manier. Het lijkt alsof hij half even zweeft wanneer hij springt. Steeds met zn armen en benen half spartelend en dan wat luchtig in de lucht (lastig te beschrijven). Ik vind het er in ieder geval vrij nep uit zien en steeds zo dramatisch. Alsof hij opeens minder last heeft van zwaartekracht en wat langzamer weer valt wanneer hij springt. Maargoed, misschien ligt het aan mij en heeft hij de film White Men Can't Jump iets te vaak gezien. :+

Maar zoals je al zei: let's agree to disagree.
steefje schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:31:
[...]

Heb jij er wel eens aan gedacht je te laten betalen per woord:)
Toegegeven; je opmerkingen zijn van toegevoegde waarde, maar wat een lappen tekst schrijf jij.
No-offence hoor!
None taken :P Ja, toegegeven soms kijk ik ook terug en denk ik: jezus, wat een lap tekst. Krijg zowat medelijden met mensen op mobiel. Maar tegelijkertijd heb ik liever dat ik bepaalde zaken extra belicht en goed aanvul zodat men precies snapt wat ik bedoel. Helaas worden de berichten soms daar door wat langer, zeker als ik weer dingen ga toevoegen door mn reactie te wijzigen. Maar die worden goed gebalanceerd met korte teksten van mensen die vragen:

"zal ik een PS4 nu kopen of later?"

:+

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 04-07-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
ASNNetworks schreef op zondag 03 juli 2016 @ 16:33:
[...]

De grootste aankondiging was echter de remake, niet de remaster die op de PC direct kwam. De remake komt over een tijdje in hoofdstukken uit en zal niet even een lullig remastertje zijn.

Remaster is niet hetzelfde als een remake, verre van zelfs. Een remake is een gloednieuwe game gebaseerd op een bestaande game. Een remaster is diezelfde oude game maar dan opgepoetst en eventueel nieuwe textures.

Zie het als het renoveren van een gebouw uit 1780 (remaster) tegenover een gloednieuw gebouw bouwen met nieuwe technieken maar dan in een 1780 style (remake).

Kijk voor de gein naar Rachet & Clank op de PS2 en de onlangs verschenen Ratchet & Clank remake voor de PS4. Daar zie je goed wat een remake is.

Wel even op 1080p zetten.
[video]
Remasters ben ik ook niet zo van echter GTA lijkt me dan wel vet om op de ps4 te spelen maar deze blijft zo ongelooflijk duur!. Heb echter onlangs de remake van Ratchet and Clank gekocht en wat is die goed geworden zeg en ook voor een schappelijkere prijs. Ik vind het echt weer een briljante game! Heerlijke wapens en het commentaar van Mr. Zurkon bijvoorbeeld _/-\o_

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
P.E.No.1 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:01:
[...]

Remasters ben ik ook niet zo van echter GTA lijkt me dan wel vet om op de ps4 te spelen maar deze blijft zo ongelooflijk duur!. Heb echter onlangs de remake van Ratchet and Clank gekocht en wat is die goed geworden zeg en ook voor een schappelijkere prijs. Ik vind het echt weer een briljante game! Heerlijke wapens en het commentaar van Mr. Zurkon bijvoorbeeld _/-\o_
Moet je af en toe bij Intertoys of Bart Smit kijken, ik zie ze weleens daar tussen de 30 a 40 euro liggen voor de PS4 en XBO.

Het is alleen dat ik hem voor de PS3 en PC heb, overbodig voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Maar dat heeft gewoon met smaak te maken.
Jij vind bloodborne heerlijk spelen, ik vind het waardeloos en door de controls+gameplay ben ik het spel zeer snel zat..
Jij vind de witcher waardeloos spelen, en deze vind ik juist heerlijk spelen (behalve dat k*tpaard).

Uncharted doet de animaties zeker wel goed, en grafisch ook.
Dat is ook het enige punt waarop ik uncharted een top game vind.

Heb Nr.4 vorige week een paar uur gespeeld, maar ik vind het waardeloos.
JA het ziet er grafisch fantastisch uit.
JA de bewegingen zijn fantastisch..

Maar waar ik mij aan ergerde was dat ze proberen in de cutscenes drake menselijk over te laten komen en kwetsbaar....Maar 5 minuten later schiet die weer 50 mensen no problem dood en dan 10 minuten later weer een cutscene waarin die het weer zwaar heeft...

Dan heb ik zoiets van.... Doe het ene of andere....(Vond ik ook een minpunt van de Tomb Raider reboot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:29:
[...]

Maar dat heeft gewoon met smaak te maken.
Jij vind bloodborne heerlijk spelen, ik vind het waardeloos en door de controls+gameplay ben ik het spel zeer snel zat..
Jij vind de witcher waardeloos spelen, en deze vind ik juist heerlijk spelen (behalve dat k*tpaard).

Uncharted doet de animaties zeker wel goed, en grafisch ook.
Dat is ook het enige punt waarop ik uncharted een top game vind.

Heb Nr.4 vorige week een paar uur gespeeld, maar ik vind het waardeloos.
JA het ziet er grafisch fantastisch uit.
JA de bewegingen zijn fantastisch..

Maar waar ik mij aan ergerde was dat ze proberen in de cutscenes drake menselijk over te laten komen en kwetsbaar....Maar 5 minuten later schiet die weer 50 mensen no problem dood en dan 10 minuten later weer een cutscene waarin die het weer zwaar heeft...

Dan heb ik zoiets van.... Doe het ene of andere....(Vond ik ook een minpunt van de Tomb Raider reboot)
Waarschijnlijk ga ik nu weer hoop geziek krijgen, maar nee. Hoe iets speelt is gewoon een feit. Dat je je er bij The Witcher minder aan stoort is verder prima, maar Bloodborne is qua controls en gameplay simpelweg superieur aan The Witcher 3. Alles voelt vloeiender en je hebt je character simpelweg beter onder controle. Prima dat de game niet je ding is, maar hier valt niet eens over te discussiëren, vind ik. En dat is absoluut niet mijn mening als feit presenteren, maar wat jij nu zegt is hetzelfde als zeggen dat jij een rode auto blauw vindt, terwijl hij toch echt rood is, of zeggen dat je 30fps beter vindt spelen dan 60fps.

Is ook verder niets mis mee en verder logisch. The Witcher leunt veel meer op het verhaal en de quests en Bloodborne draait voornamelijk om de combat en de interconnected wereld. Niet voor niets zijn de controls van The Witcher gepatched en nog steeds hoor je er veel mensen over klagen. Jij bent eerlijk gezegd de eerste die ik over de controls van Bloodborne hoor klagen. Maar om daar even inhoudelijk in op te gaan: wat vind je precies niet goed?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:48:
[...]

Waarschijnlijk ga ik nu weer hoop geziek krijgen, maar nee. Hoe iets speelt is gewoon een feit. Dat je je er bij The Witcher minder aan stoort is verder prima, maar Bloodborne is qua controls en gameplay simpelweg superieur aan The Witcher 3. Alles voelt vloeiender en je hebt je character simpelweg beter onder controle. Prima dat de game niet je ding is, maar hier valt niet eens over te discussiëren, vind ik. En dat is absoluut niet mijn mening als feit presenteren, maar wat jij nu zegt is hetzelfde als zeggen dat jij een rode auto blauw vindt, terwijl hij toch echt rood is, of zeggen dat je 30fps beter vindt spelen dan 60fps.

Is ook verder niets mis mee en verder logisch. The Witcher leunt veel meer op het verhaal en de quests en Bloodborne draait voornamelijk om de combat en de interconnected wereld. Niet voor niets zijn de controls van The Witcher gepatched en nog steeds hoor je er veel mensen over klagen. Jij bent eerlijk gezegd de eerste die ik over de controls van Bloodborne hoor klagen. Maar om daar even inhoudelijk in op te gaan: wat vind je precies niet goed?
Deels mee eens. Eens, je kan niet discussiëren of de besturing vloeiend, strak, laggy etc is. Het is namelijk zo, punt. Net als 60fps 60 frames per seconden zijn, is de besturing strak als deze strak is. Echter kan je hierover wel discussiëren hoe je die besturing ervaart. Of je de game daardoor fijn vind spelen, is iets anders. Dat de besturing strak is, wil niet zeggen dat het ook goed is. Strakke besturing is objectief. Goede/fijne besturing is subjectief.

Los daarvan: Bloodborne heeft de fijnste besturing ooit in een game vind ik. Zou een nier geven als alle toekomstige 3rd person games de besturing (met name dodgen) hebben van Bloodborne. Dark Souls 3 vond ik om die reden al veel minder leuk om te spelen dan Bloodborne. Heb het op een gegeven moment gewoon opgegeven omdat de besturing niet zo intuïtief en lekker voelde als Bloodborne voor mij. Je merkt gewoon dat de besturing van Bloodborne strakker is en voor mij is ie daarom al de betere game, omdat ik de besturing daardoor erg fijn vond.

Maargoed, hoe iets speelt (dus echt aanvoelt) is subjectief. Dat de besturing erg strak is wil nog niet zeggen dat iedereen het even fijn vind, zo blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook deels met jou eens, maar dat is eigenlijk al een beetje wat ik zeg: het is een feit tenzij zich de uitzonderlijke situatie voordoet dat je iets beter vindt dat minder is. Het kan eigenlijk niet maar toch is het zo. :P

Maar ik ben benieuwd naar wat hem specifiek stoort. Ik denk zelf dat het iets is wat tussen zijn oren zit. De lore en de wereld en de vijanden bevallen hem niet en daardoor ervaar je eigenlijk de hele game als kut.

Maar als The Witcher de besturing en combat van Bloodborne had, dat had die game overuren gedraaid bij mij. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:55:
Ook deels met jou eens, maar dat is eigenlijk al een beetje wat ik zeg: het is een feit tenzij zich de uitzonderlijke situatie voordoet dat je iets beter vindt dat minder is. Het kan eigenlijk niet maar toch is het zo. :P

Maar ik ben benieuwd naar wat hem specifiek stoort. Ik denk zelf dat het iets is wat tussen zijn oren zit. De lore en de wereld en de vijanden bevallen hem niet en daardoor ervaar je eigenlijk de hele game als kut.

Maar als The Witcher de besturing en combat van Bloodborne had, dat had die game overuren gedraaid bij mij. ;)
Ik heb vele, vele games gespeeld....en dat weet jij ook.

Ik heb ook Bloodborne meerdere malen een kans gegeven, maar de controls en vooral de camera bevielen mij totaal niet... Kan 1.2.3 niet meer voor halen waarom precies(Is alweer eventjes geleden).
De Lore en wereld en vijanden konden mij inderdaad ook niet bekoren, maar daar had ik verder totaal geen moeite mee..

Wat jullie zeggen dat het een feit is dat bloodborne goed bestuurd ben ik het totaal niet mee eens.
Dat is gewoon wat je zelf liever wilt..

Je kan ook zeggen dat een Smart Car beter bestuurbaar is dan een BMW M4.... Maar ik rij toch liever in een M4 :P .

Een Project Cars bestuurt weer heel anders dan een Forza.... Maar fans van Cars zullen zeggen dat Cars betere gameplay, besturing en camerawerk heeft... en vice versa....
En jij als grote fan als bloodborne vind dat bloodborne het heiligdom is.... En daar is uiteraard niets mis mee...Helemaal top dat jij zoveel plezier met dat spel heeft..
Maar jouw mening hierover is geen feit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:58:
Carmageddon komt volgende week vrijdag al, zie ik nu.

De enige racer die ik uren kan spelen.

Twijfel of ik 'm gewoon digitaal haal of op disc.
''Uw bestelling 160506**** is verzonden
1 stuk(s) 27288 PS4 Carmageddon Max Damage + DLC
''

*O*

Helaas morgen nog geen tijd om te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
ASNNetworks schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:39:
[...]

Als je de PS4 graag staand wil hebben is de stand wel aan te raden ja. Als je de PS4 liggend wil hebben dan is hij af te raden.
Is het niet zo dat als je hem verticaal zet dat je 1 fan blokkeert? Dat zou een groot verschil uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:54:
[...]

Ik heb vele, vele games gespeeld....en dat weet jij ook.

Ik heb ook Bloodborne meerdere malen een kans gegeven, maar de controls en vooral de camera bevielen mij totaal niet... Kan 1.2.3 niet meer voor halen waarom precies(Is alweer eventjes geleden).
De Lore en wereld en vijanden konden mij inderdaad ook niet bekoren, maar daar had ik verder totaal geen moeite mee..

Wat jullie zeggen dat het een feit is dat bloodborne goed bestuurd ben ik het totaal niet mee eens.
Dat is gewoon wat je zelf liever wilt..

Je kan ook zeggen dat een Smart Car beter bestuurbaar is dan een BMW M4.... Maar ik rij toch liever in een M4 :P .

Een Project Cars bestuurt weer heel anders dan een Forza.... Maar fans van Cars zullen zeggen dat Cars betere gameplay, besturing en camerawerk heeft... en vice versa....
En jij als grote fan als bloodborne vind dat bloodborne het heiligdom is.... En daar is uiteraard niets mis mee...Helemaal top dat jij zoveel plezier met dat spel heeft..
Maar jouw mening hierover is geen feit......
Is er een reden dat je zoveel ... ... ..... ... in je posts gebruikt? Verborgen morse-code ofzoiets? Of om je posts spannend te maken? Het komt een beetje onzeker over, no offense.

Verder is het natuurlijk gewoon een aantoonbaar feit dat de controls in Bloodborne beter zijn dan in The Witcher 3. Dat heeft niks met meningen of persoonlijke voorkeur te maken. Directer, vloeiender, preciezer. Dingen die feitelijk aantoonbaar zijn en dus niets met een mening te maken hebben. Jouw mening is dat je The Witcher 3 blijkbaar fijner vindt spelen, dat kan je vinden echter wil dat nog niet zeggen dat feitelijk de controls van Bloodborne niet gewoon beter zijn. Of The Witcher 3 er als game onder lijdt? Nee, dat dan ook weer niet. Bloodborne heeft als game die hele strakke controls gewoon nodig, een game als The Witcher 3 heeft dat minder hard nodig aangezien de hele game gewoon een andere insteek heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Voxalizer op 04-07-2016 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sanre4l schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:29:
[...]

Is het niet zo dat als je hem verticaal zet dat je 1 fan blokkeert? Dat zou een groot verschil uitmaken.
Als je de PS4 zomaar op de kant zet kan het zijn dat je wat luchtdoorvoer blokkeert ja. Maar daar is de speciale stand voor. Daardoor zit er nog wat afstand tussen de PS4 en de grond. Die is dan ook speciaal gemaakt zodat de luchtdoorvoer nog in orde is, er zitten namelijk lucht openingen in zodat het lucht nog steeds naar buiten kan. Als je de PS4 graag staand wil gebruiken, dan zou ik de stand aanraden dus. Wil je de PS4 liggend gebruiken, dan heb je er niks aan dus zou ik het afraden :+

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 04-07-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:44:
[...]

Is er een reden dat je zoveel ... ... ..... ... in je posts gebruikt? Verborgen morse-code ofzoiets? Of om je posts spannend te maken? Het komt een beetje onzeker over, no offense.

Verder is het natuurlijk gewoon een aantoonbaar feit dat de controls in Bloodborne beter zijn dan in The Witcher 3. Dat heeft niks met meningen of persoonlijke voorkeur te maken. Directer, vloeiender, preciezer. Dingen die feitelijk aantoonbaar zijn en dus niets met een mening te maken hebben. Jouw mening is dat je The Witcher 3 blijkbaar fijner vindt spelen, dat kan je vinden echter wil dat nog niet zeggen dat feitelijk de controls van Bloodborne niet gewoon beter zijn. Of The Witcher 3 er als game onder lijdt? Nee, dat dan ook weer niet. Bloodborne heeft als game die hele strakke controls gewoon nodig, een game als The Witcher 3 heeft dat minder hard nodig aangezien de hele game gewoon een andere insteek heeft.
Dit inderdaad. Witcher combat is feitelijk gewoon houterig en onnauwkeurig omdat daar de focus nooit op geweest is. Maakt ook niet uit verder. Wat ik al zei: CDPR heeft dit niet voor niets (deels) gepatched. Prima als je dat alsnog prettiger vindt. Snappen doe ik het niet, maar who cares. Prima. :)

[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 04-07-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:53
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:30:
Rise of the Tomb Raider ligt op schema voor een release op de PS4 eind dit jaar:

“As stated previously, Rise of the Tomb Raider’s PlayStation 4 release is set for Holiday 2016.”

Laat maar komen, want Tomb Raider games zijn mij altijd al bevallen.
Pfff, zo laat pas. Vond deel 1 geweldig, heb hem nu op de PC gehaald. Als het eerste deel je beviel dan deel 2 ook, echt een gave game! Zo zonde dat het zo lang wachten was...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:16:
[...]

''Uw bestelling 160506**** is verzonden
1 stuk(s) 27288 PS4 Carmageddon Max Damage + DLC
''

*O*

Helaas morgen nog geen tijd om te spelen :'(
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de PS3 en Xbox360 is de Call of Duty: Modern Warfare Trilogy nu verkrijgbaar.
Zouden ze niet door hebben dat ze een potentieel goudmijntje in handen hebben als ze deze gewoon "even" remasteren voor de PS4/XOne?
Ik weet dat de eerste MW "gratis" bij de 80 euro versie van de nieuwe CoD zit, maar toch.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ik al. Realiseerde me gisteren dat ik 'm digitaal voorbesteld heb, dus ik kan sowieso vrijdag pas aan de slag. Heb geen haast gelukkig. Drop hier ff je ervaringen als je gespeeld hebt en veel plezier. :)
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 08:32:
Op de PS3 en Xbox360 is de Call of Duty: Modern Warfare Trilogy nu verkrijgbaar.
Zouden ze niet door hebben dat ze een potentieel goudmijntje in handen hebben als ze deze gewoon "even" remasteren voor de PS4/XOne?
Ik weet dat de eerste MW "gratis" bij de 80 euro versie van de nieuwe CoD zit, maar toch.
Ja, maar wellicht zijn ze bang dat geen hond Infinite Warfare dan koopt, waar ongetwijfeld de nodige miljoenen in gepompt zijn. Dan kunnen ze beter volgend jaar een nieuw deel in zijn geheel overslaan en in november zo een trilogy op de markt gooien met een jaartje ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infinity Warfare wordt wel enkele tientallen miljoenen keren verkocht hoor, maar júist vanwege de MW1 remaster die erbij zit.
Ik gok dat heel snel na release alle verkoopsites overspoeld worden met IW.
Helaas zal Activision de hoge verkoopcijfers interpreteren als dat mensen IW goed vinden, daarom zo veel verkoopt en dus kunnen ze dit soort CoDs blijven maken.
De community houdt het zelf in stand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het marketingtechnisch niet erg sterk, eerlijk gezegd. Geef IW lekker een jaar extra ontwikkeltijd, maak er de meest grootse en epische CoD ooit van, release 'm in november 2017 en gooi dit jaar die trilogy eruit. Dan heb je twee vliegen in één klap en ongetwijfeld meer inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:03:
Infinity Warfare wordt wel enkele tientallen miljoenen keren verkocht hoor, maar júist vanwege de MW1 remaster die erbij zit.
Ik gok dat heel snel na release alle verkoopsites overspoeld worden met IW.
Helaas zal Activision de hoge verkoopcijfers interpreteren als dat mensen IW goed vinden, daarom zo veel verkoopt en dus kunnen ze dit soort CoDs blijven maken.
De community houdt het zelf in stand :P
Wie de hell betaald er 80 euro voor een remaster :P. Ik heb MW1 kapot gespeeld vroegah maar zoveel issie niet waard. Ik denk dat IW1 best nog leuker kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MW1 was prima toch? 80 euro voor een multiplayer waar je honderden uren in gaat stoppen is niet duur imo, ook al betreft het hier een remaster.
Ik denk dat de CoD fans (en dat zijn er nogal wat) het er zeker voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:18:
MW1 was prima toch? 80 euro voor een multiplayer waar je honderden uren in gaat stoppen is niet duur imo, ook al betreft het hier een remaster.
Ik denk dat de CoD fans (en dat zijn er nogal wat) het er zeker voor over hebben.
Jawel het is duur. Het is een oude game toch :P. Ik denk het persoonlijk niet, Ik als MW1 fan iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:57
Ik wil hem dolgraag spelen, maar echt niet voor 80.- De nieuwe cod ook totaal geen interesse in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ze 1 'good old' COD remasteren per jaar en bij de 'nieuwe' COD uitbrengen, dan verkopen ze die tenminste nog een beetje :+

Ze zouden het inderdaad veel beter apart moeten doen.
Een remaster van MW1 en 2 en dan voor 25 per stuk of voor 40 als bundel en je kunt aardig cashen.

De oude garde die die remaster wil, zit juist niet te wachten op de nieuwe futoristische zooi. En al helemaal niet om 80 euro neer te leggen om de remaster te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo kun je alles relativeren. Ik heb ook 100 uur in Patience zitten op mijn iPhone. Is die € 80,- waard?

Voor een remaster (een game die zijn geld dus reeds heeft opgebracht en zonder bijzonder veel effort opgepoetst en uitgebracht) vind ik vier tientjes principieel echt de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op die fiets is 60 euro voor een 12 uur durende Uncharted ook te veel.
Zo kun je alles wel relativeren.
Maar ik snap je punt. Jij de mijne ook wel ;)

Oke, misschien is 80 euro wat aan de hoge kant, maar dat veel mensen de nieuwe CoD gaan halen omdát de remaster erbij zit, dat denk ik wel. En dus hebben mensen 80 euro over voor een remaster. Dat was mijn geachtengang. Ik probeer bij niemand te achterhalen wat hij/zij veel vindt voor een remaster, iedereen moet lekker voor zich weten wat ie daar aan uit wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Kak! Ik had JC3 niet moeten kopen!.. Heb nog zoveel mooie titels liggen... echter ben ik alleen maar met m'n jetpack (uit sky fortress) aan het rondvliegen over Medici en alles naar de klote aan het schieten...
Het heeft de kwaliteit van een actiefilm als Rambo.. of een budget GTA gemaakt door Micheal Bay.. maar damn wat is het fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:37:
Op die fiets is 60 euro voor een 12 uur durende Uncharted ook te veel.
Zo kun je alles wel relativeren.
Maar ik snap je punt. Jij de mijne ook wel ;)

Oke, misschien is 80 euro wat aan de hoge kant, maar dat veel mensen de nieuwe CoD gaan halen omdát de remaster erbij zit, dat denk ik wel. En dus hebben mensen 80 euro over voor een remaster. Dat was mijn geachtengang. Ik probeer bij niemand te achterhalen wat hij/zij veel vindt voor een remaster, iedereen moet lekker voor zich weten wat ie daar aan uit wil geven.
Uncharted 4 is gelukkig 15+ uren en er zit er ook een multiplayer bij waar je ook honderden uren in kwijt kan. :P

Maar voor de combi begrijp ik je (dan is MW omgerekend twee tientjes), maar voor alleen een remaster is € 80,- onmogelijk te rechtvaardigen, tenzij het zoals gezegd om een 1080p/60fps versie van Patience gaat in de Unreal Engine 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou je laat je zelf wel oplichten als je 80 euro betaald en alleen de remaster gaat spelen, zelfde geld voor 60 euro voor de skyrim remaster. En er zullen echt echt wel genoeg mensen zijn die gewoon mw1 en iw gaan spelen, dan is de prijs prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mensen betalen wat ze willen betalen, dat is geen oplichting dat is hun keuze.
Net als dat mensen 79,99 voor een game in de Ps store betalen terwijl ie op budgetgaming voor 49,99 staat.
Nog nooit iemand het woord oplichting horen roepen als het daarop aan kwam ;)
Maar nogmaals: ik snap jullie punt.

@Bram: op de multiplayer van Uncharted zou je geld toe moeten krijgen. Series wat een miskleun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Kan iemand mij vertellen of je een logitech g35 werkend krijgt op de PS4? (is een usb headset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:41
Misschien weet iemand het antwoord op mijn vraag, via google niet echt een antwoord kunnen vinden

Ik heb Ratchet and Clank inmiddels 1 keer uitgespeeld, ik ben nu bezig met de challange mode
Maar kan je, wanneer je de challange mode heb uitgespeeld nog een keer de challange mode doen, of moet je dan echt weer helemaal opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit persoonlijk met smart te wachten op Infinite Warfare en Modern Warfare Remaster.

Ik heb ze al gepreordered en ga ze natuurlijk beide veel spelen op de PlayStation 4.

Met Black Ops III zit ik al aan de 300 uur speeltijd, dus het geld is CoD altijd waard in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Die heb ik ook gelezen, maar daar staat geen eenduidig antwoord. Gewoon inpluggen werkt in ieder geval niet bij mij?

Er is blijkbaar een headset companion app, dat nog maar eens een kans geven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Carmageddon ook zojuist besteld bij Mediamarkt, daar is hij €29. Maar is me niet duidelijk of de pre-order content erbij zit, zal wel niet. (Maar dat maakt me niet uit)

Eerst het maar voor elkaar zien te krijgen dat mijn vriendin stopt met het binge-watchen van Full House op Netflix. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potverdrie paragon voor psplus is nog niet online...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

EA Sports UFC 2 is vanaf morgen tijdelijk gratis speelbaar:

Ter promotie van EA Sports UFC 2 komt EA met een gratis trial van de game op de PlayStation 4 en Xbox One. Vanaf morgen, 6 juli, is het mogelijk om de gehele game te downloaden en te spelen. Enige beperking is dat deze trial vijf uur speelbaar is, nadien zal je de game niet verder kunnen spelen.

Tijdens deze vijf uur krijg je wel de gehele game tot je beschikking, je kunt dus alles doen wat een koper van de game ook kan doen. Tegelijk met deze aankondiging gaf EA instructies vrij om de trial versie van EA Sports UFC 2 te downloaden, zie hieronder.

Ga naar de PlayStation Store
Zoek naar ‘EA Sports UFC 2’
Selecteer ‘EA Sports UFC 2’
Ga naar de demo categorie
Selecteer de Trial en kies ‘Download gratis demo’

De trial versie van EA Sports UFC 2 is vanaf morgen 19.00 uur beschikbaar en de beschikbaarheid duurt tot en met 11 juli 19.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:31:
EA Sports UFC 2 is vanaf morgen tijdelijk gratis speelbaar:

Ter promotie van EA Sports UFC 2 komt EA met een gratis trial van de game op de PlayStation 4 en Xbox One. Vanaf morgen, 6 juli, is het mogelijk om de gehele game te downloaden en te spelen. Enige beperking is dat deze trial vijf uur speelbaar is, nadien zal je de game niet verder kunnen spelen.

Tijdens deze vijf uur krijg je wel de gehele game tot je beschikking, je kunt dus alles doen wat een koper van de game ook kan doen. Tegelijk met deze aankondiging gaf EA instructies vrij om de trial versie van EA Sports UFC 2 te downloaden, zie hieronder.

Ga naar de PlayStation Store
Zoek naar ‘EA Sports UFC 2’
Selecteer ‘EA Sports UFC 2’
Ga naar de demo categorie
Selecteer de Trial en kies ‘Download gratis demo’

De trial versie van EA Sports UFC 2 is vanaf morgen 19.00 uur beschikbaar en de beschikbaarheid duurt tot en met 11 juli 19.00 uur.
Ik heb deze game, maar ze mogen er echt wat meer aan doen. Menu is tergend. En in 1 spelmodus (De aller beste) durven ze nog microtransactions te vragen ook. Volgensmij kan je noet eens zonder geld eraan uittegeven extra kaarten krijgen, welke je nodog hebt om betere fighters te krijgen. Careermode is gewoon kut.

Online is het enige dat leuk is en daar heb je ps plus voor nodig of wanneer je lekker op de bank met vrienden zit.

[ Voor 4% gewijzigd door DeeSung op 05-07-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeSung schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:21:
Online is het enige dat leuk is en daar heb je ps plus voor nodig.
Morgen vanaf 19 uur komen er meer online noob spelers bij.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
DeeSung schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:21:
[...]

Ik heb deze game, maar ze mogen er echt wat meer aan doen. Menu is tergend. En in 1 spelmodus (De aller beste) durven ze nog microtransactions te vragen ook. Volgensmij kan je noet eens zonder geld eraan uittegeven extra kaarten krijgen, welke je nodog hebt om betere fighters te krijgen. Careermode is gewoon kut.

Online is het enige dat leuk is en daar heb je ps plus voor nodig of wanneer je lekker op de bank met vrienden zit.
Huh? Ik speel dit vrijwel elke dag, en je kan wel degelijk zonder geld extra kaarten krijgen....kaarten (packs) kan je kopen met of geld, of in-game credits die je krijgt door wedstrijden te vechten wat overigens erg snel gaat...dus klopt niet.

Edit:

Zie plaatje...je ziet 2 soorten waardes. De ene is punten die je in game (vrij simpel) kan krijgen, en die andere kan je kopen met geld (zelfde dus als met FUT bij FIFA). Overigens, als je een team van 5 vechters maakt krijg je elke paar dagen automatisch een shitload aan punten, zelfs als je zelf niet speelt.....

Afbeeldingslocatie: https://techraptor.net/wp-content/uploads/2016/03/UFC-2-screen-shot1-587x330.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Maichel op 05-07-2016 12:59 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het laatste wat ik wil zeggen over de waarde van een remaster:
Mocht er ooit een remaster komen van Battlefield Bad Company 2 incl DLC of Battlefield 3 Premium dan ben ik zeker bereid om daar 80 euro voor te betalen, hoeft niet eens een nieuwe BF bij te zitten ;)
Heck, ik zou er zelfs 81 voor willen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Vanavond Uncharted deel 1, 2 en 3 ophalen! Ben erg benieuwd, heb geen een deel nog gespeeld.
Wil de eerste 3 delen uitspelen voordat ik aan 4 begin. Hopelijk hou ik dat vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Huh? Ik speel dit vrijwel elke dag, en je kan wel degelijk zonder geld extra kaarten krijgen....kaarten (packs) kan je kopen met of geld, of in-game credits die je krijgt door wedstrijden te vechten wat overigens erg snel gaat...dus klopt niet.

Edit:

Zie plaatje...je ziet 2 soorten waardes. De ene is punten die je in game (vrij simpel) kan krijgen, en die andere kan je kopen met geld (zelfde dus als met FUT bij FIFA). Overigens, als je een team van 5 vechters maakt krijg je elke paar dagen automatisch een shitload aan punten, zelfs als je zelf niet speelt.....

[afbeelding]
Moet dat Conor McGregor voorstellen? Lijkt nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
bram1984 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Moet dat Conor McGregor voorstellen? Lijkt nergens naar.
In game lijkt ie super :)

Afbeeldingslocatie: http://im.ziffdavisinternational.com/t/ign_za/news/e/ea-sports-/ea-sports-ufc-2-mcgregor-and-aldo-to-fight-for-cov_txq3.640.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
NegativeFreak schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:54:
Carmageddon ook zojuist besteld bij Mediamarkt, daar is hij €29. Maar is me niet duidelijk of de pre-order content erbij zit, zal wel niet. (Maar dat maakt me niet uit)

Eerst het maar voor elkaar zien te krijgen dat mijn vriendin stopt met het binge-watchen van Full House op Netflix. :/
Had hem bij Yourgamezone besteld maar lag vandaag al in de bus... Ben benieuwd of hij kan tippen aan de oude carmageddons (1&2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:50
dvdkiwi schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:59:
Het laatste wat ik wil zeggen over de waarde van een remaster:
Mocht er ooit een remaster komen van Battlefield Bad Company 2 incl DLC of Battlefield 3 Premium dan ben ik zeker bereid om daar 80 euro voor te betalen, hoeft niet eens een nieuwe BF bij te zitten ;)
Heck, ik zou er zelfs 81 voor willen betalen.
Speel hem nog geregeld op de pc en dat ziet er echt niet zo slecht uit eigenlijk dus geef mij maar gewoon een nieuw deel dan :). De remaster van MW1 koop ik uit principe niet in combinatie met de nieuwe "Star Wars" COD, want ik heb het idee dat ze er een beetje laat achter kwamen dat veel mensen lichtelijk klaar waren met het futuristische en dat ze dit er bij hebben bedacht om de sales te boosten. Kunnen ze ook weinig aan doen verder, aangezien ze minstens 3 jaar geleden begonnen zijn met het ontwikkelen en niet halverwege een totaal ander spel kunnen gaan maken.

En wie weet misschien is het gewoon weer eens een goede COD en kan ik het weer eens oppakken. Na Black Ops 2 heb ik eigenlijk alleen nog maar Battlefield gebruikt om ontwenningsverschijnselen te voorkomen en ben wel eens toe aan een goede snelle shooter. Zelfs Titanfall 2 hou ik nu in de gaten om diezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Tovenaar schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Had hem bij Yourgamezone besteld maar lag vandaag al in de bus... Ben benieuwd of hij kan tippen aan de oude carmageddons (1&2)
Dat is wel relaxt, veel plezier! Ik verwacht niet dat ik hem vanavond al kan ophalen bij de MediaMarkt maar kan het altijd proberen omdat ik er toch moet zijn.

Ik heb op de PC al Reincarnation gespeeld (voor zover die speelbaar was) en het is en blijft gewoon Carmageddon maar dan met betere graphics. Daar kan niet zo heel veel mis mee gaan.
Er is een gaaf schade model, genoeg auto's om mee te scheuren (en te unlocken), de ter door veroordeelde voetgangers (en dieren) zijn aanwezig, power ups. Verstand op nul, level starten en plezier hebben! 8)

Er zullen altijd mensen zijn die bepaalde dingen opvallen als ze de spellen gaan vergelijken maar daar doe ik niet aan mee... zolang ik mijn frustraties uit het echte verkeer kan los laten op onschuldige voetgangers en auto's in een spel dan ben ik allang blij.

Hierna wordt het eens tijd om een nieuwe FlatOut of Destruction Derby op de console te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:11:
Potverdrie paragon voor psplus is nog niet online...
Ik heb em net gratis in mijn winkelwagen gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:37:
[...]

Ik heb em net gratis in mijn winkelwagen gedaan.
Vragen ze tegenwoordig ook al geld om dingen in je winkelwagen te stoppen?
Tovenaar schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Cool. Laat even weten hoe het speelt!
NegativeFreak schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Dat is wel relaxt, veel plezier! Ik verwacht niet dat ik hem vanavond al kan ophalen bij de MediaMarkt maar kan het altijd proberen omdat ik er toch moet zijn.

Ik heb op de PC al Reincarnation gespeeld (voor zover die speelbaar was) en het is en blijft gewoon Carmageddon maar dan met betere graphics. Daar kan niet zo heel veel mis mee gaan.
Er is een gaaf schade model, genoeg auto's om mee te scheuren (en te unlocken), de ter door veroordeelde voetgangers (en dieren) zijn aanwezig, power ups. Verstand op nul, level starten en plezier hebben! 8)

Er zullen altijd mensen zijn die bepaalde dingen opvallen als ze de spellen gaan vergelijken maar daar doe ik niet aan mee... zolang ik mijn frustraties uit het echte verkeer kan los laten op onschuldige voetgangers en auto's in een spel dan ben ik allang blij.

Hierna wordt het eens tijd om een nieuwe FlatOut of Destruction Derby op de console te krijgen :)
Precies. Verstand op nul en alles slopen. Graphics boeien me weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Maichel schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Edit:

[afbeelding]
Je heb helemaal gelijk! Lekker klunsig ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paragon Starter Pack vanaf nu Gratis voor PS Plus:

https://store.playstation...04186_00-PARAGONSTARTERXX

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1464-CUSA04186_00-PARAGONSTARTERXX/1467680624000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Ik ga em straks even gratis checken, wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: The Banner Saga 2, Star Wars Battlefront DLC, Furi, more:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://c7.staticflickr.com/8/7289/27913266502_e257aafdf2_m.jpg

Een classic 'The Warriors' en vergeet de gratis Paragon en Hawken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kunnen de paragon servers het ook allemaal niet meer aan.

Ik snap er weer niks van, wil ik de ps plus starters pack downloaden, lukt het niet omdat er staat dat paragon al gekocht heb. Verwijder ik paragon dus, doet hij het als nog niet. Iemand die paragon aan de praat heeft?

[ Voor 61% gewijzigd door Nieuwevolger op 05-07-2016 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:41:
Volgens mij kunnen de paragon servers het ook allemaal niet meer aan.

Ik snap er weer niks van, wil ik de ps plus starters pack downloaden, lukt het niet omdat er staat dat paragon al gekocht heb. Verwijder ik paragon dus, doet hij het als nog niet. Iemand die paragon aan de praat heeft?
Ik heb em net gespeeld.

Het schijnt dat als je eerder de beta heb gedownload je em niet gratis kan aanschaffen.

Zal wel snel gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:48:
[...]

Vragen ze tegenwoordig ook al geld om dingen in je winkelwagen te stoppen?
Nee ze laten gewoon zien wat de games normaal kosten als je naar afrekenen gaat. Dan zie je dus wat je "bespaart".

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:26
NegativeFreak schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:32:

Nieuwe flatout lijkt me inderdaad ook wel een hele fijne, ik speel Destruction Derby nog wel eens op de PS1 emulator, blijft gewoon ontzettend leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb drie preorders staan in de NL PS Store.

Eentje heb ik al vooruit betaald, maar twee andere niet, want dat was toen nog niet verplicht.

Nu staat er bij die twee games bij: VOORUITBESTELLING –ONMIDDELLIJKE BETALING VEREIST

Gaan die twee preorders bij mij dan wel goed en wordt het geld rond de uitkomst van het spel afgeschreven?

Beetje onduidelijk dit allemaal, want het staat er nergens bij wat er met oude preorders gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Haha zie nu pas goed waar je op reageerde 8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:57:

[afbeelding]

Ja.. @R$!@^5 :( :(

Heb ik net paar weken geleden die starter pakket zelf gekocht voor 19,99 en nu opeens gratis?!?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:14:
[...]

Ik heb em net gespeeld.

Het schijnt dat als je eerder de beta heb gedownload je em niet gratis kan aanschaffen.

Zal wel snel gefixed worden.
Heb ik weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ps plus game furi is ook wel een aanrader voor die paar minuten die ik hem heb geprobeerd. Het bestaat alleen maar uit boss battles en er komen best wel wat skills bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 13:57:

[afbeelding]

Ik ga hem niet checken, maar ben er wel benieuwd naar.
Laat vooral weten wat je ervan vond :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Grudgie schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:04:
[...]

Ja.. @R$!@^5 :( :(

Heb ik net paar weken geleden die starter pakket zelf gekocht voor 19,99 en nu opeens gratis?!?! |:(
Niet zeuren, ik heb Battlefront voor 80,- gekocht om vervolgens m binnen een maand ofzo naar 35 te zien gaan. (nu 15??)

Vervolgens heb ik vorige week de Season Pass ervoor gekocht voor 49,99.. om de dag erop (1 fckng dag!!!!) de 30% korting op de Season Pass te zien voorbij komen :( :( :(

(afgezien daarvan, totally worth it :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:57:
[...]

Niet zeuren, ik heb Battlefront voor 80,- gekocht om vervolgens m binnen een maand ofzo naar 35 te zien gaan. (nu 15??)

Vervolgens heb ik vorige week de Season Pass ervoor gekocht voor 49,99.. om de dag erop (1 fckng dag!!!!) de 30% korting op de Season Pass te zien voorbij komen :( :( :(

(afgezien daarvan, totally worth it :> )
Haha ik heb zondag de seasonpass gekocht en nadat ik betaald had, herinnerde ik me ineens dat mailtje van die 30% weer. Het kan nog veel erger dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:28:
[...]

Haha ik heb zondag de seasonpass gekocht en nadat ik betaald had, herinnerde ik me ineens dat mailtje van die 30% weer. Het kan nog veel erger dus. :+
Huh? Speel jij het ook? :D

Heb je nog niet voorbij zien komen! Of je pSN moet natuurlijk anders zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:33:
[...]

Huh? Speel jij het ook? :D

Heb je nog niet voorbij zien komen! Of je pSN moet natuurlijk anders zijn :)
Nou tijdje niet, maar sinds deze week ben ik weer wat 40 v. 40 potjes aan het doen. Maar volgens mij komen daarin amper nieuwe maps langs.

Mijn PSN is Sausbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 19:39:
[...]

Nou tijdje niet, maar sinds deze week ben ik weer wat 40 v. 40 potjes aan het doen. Maar volgens mij komen daarin amper nieuwe maps langs.

Mijn PSN is Sausbert.
haha Sausbert _O- nee.. die had ik wel onthouden :)

Maar dat klopt, de nieuwe maps van Outer Rim en Bespin zitten nog in hun eigen roulatie, niet in de gewone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:00:

Dus dat gaat wel komen? Er zitten dus wel 40 player maps tussen?
Nog niet.. eigenlijk alleen 32.. Ik vraag me echt af hoe ze het ertussen gaan vrotten.. Met al die nieuwe modes.. Dan moeten ze die modes ook op bestaande maps mogelijk maken.. en dan dan terugschroeven naar 32? Of bijv de Dropzone die speciaal voor Bespin 32 man is, met 3 pods tegelijk.. (wel gaaf though!) Hoe willen ze dat gaan verwerken?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/16p44f.jpg

(Plus nog Sabotage Mode en Fighter Squadron Mode _O- )

Er zijn veel klachten over dat deze manier de playerbase uit elkaar haalt, zelfde als BF4.. Hopen dat t met BF1 niet zo gaat en alleen de maps gratis voor iedereen worden :)

Aleen DICE vindt t ook niet leuk zo (Brannvall had gereageerd op mijn vraag), maar het moet zo van EA..

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 05-07-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:31
Toevallig afgelopen week battlefront gekocht. Nog niet veel gespeeld maar denk dat ik het erg leuk ga vinden. Misschien komt de dlc er later nog hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bukkum schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:07:
Toevallig afgelopen week battlefront gekocht. Nog niet veel gespeeld maar denk dat ik het erg leuk ga vinden. Misschien komt de dlc er later nog hier.
Ik ben er iig redelijk verslaafd aan (450u) :X (van tijd tot tijd)

Tips: Wees bereid vaak dood te gaan en speel 3rd person!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:31
poor Leno schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:10:
[...]

Doodgaan ben ik wel aan gewend met shooters :'( maar heb er niet minder lol om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:10:
[...]

Ik vind 3rd person echt irritant en minder leuk. Haal op zich ook wel prima scores in 1st person.

Wat is jouw PSN? Dan voeg ik je ff toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:20:
[...]

Ik vind 3rd person echt irritant en minder leuk. Haal op zich ook wel prima scores in 1st person.

Wat is jouw PSN? Dan voeg ik je ff toe.
Hoewel ik graag First speel, was het juist met Battlefront het tegenovergestelde.. door de 3rd person kreeg ik juist veel meer het gevoel om onderdeel te zijn van het SW universum :) (je ziet je poppetje lopen enzo)

Heb je net toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja season passen die in de aanbieding gaan voor de eerste dlc uit is, is altijd lachen ja.
Pagina: 1 ... 143 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link