bram1984 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:36:
[...]
Let's agree to disagree. Ik vind het door de houterige bewegingen in GTA direct zichtbaar dat het om gameplay gaat. De animaties zijn er ten opzichte van GTA 4 nauwelijks op vooruitgegaan. Kan inderdaad aan de oudere hardware liggen. Het zij zo. Prima game verder gezien het succes, maar ik kwam er om die reden niet doorheen.
Ik weet niet aan welke beweging je in je laatste alinea precies refereert. Gehurkt zit je alleen tussen de planten en in cover? Maar als je staat en je draait om, dan ziet het er prima natuurgetrouw met het tussenstapje dat Nathan doet. De spring animatie ziet er wat mij betreft ook prima uit. Dat je verder springt dan in het echt mogelijk is, vind ik daar los van staan. Als je maar een meter ver had kunnen springen, zou de animatie nog steeds hetzelfde zijn, toch?

Maar dat heeft gewoon met smaak te maken.
Jij vind bloodborne heerlijk spelen, ik vind het waardeloos en door de controls+gameplay ben ik het spel zeer snel zat..
Jij vind de witcher waardeloos spelen, en deze vind ik juist heerlijk spelen (behalve dat k*tpaard).
Uncharted doet de animaties zeker wel goed, en grafisch ook.
Dat is ook het enige punt waarop ik uncharted een top game vind.
Heb Nr.4 vorige week een paar uur gespeeld, maar ik vind het waardeloos.
JA het ziet er grafisch fantastisch uit.
JA de bewegingen zijn fantastisch..
Maar waar ik mij aan ergerde was dat ze proberen in de cutscenes drake menselijk over te laten komen en kwetsbaar....Maar 5 minuten later schiet die weer 50 mensen no problem dood en dan 10 minuten later weer een cutscene waarin die het weer zwaar heeft...
Dan heb ik zoiets van.... Doe het ene of andere....(Vond ik ook een minpunt van de Tomb Raider reboot)