Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:25
breminem schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:31:
RDR & MGS V zijn inderdaad het beste te vergelijken; beide open world met (deels) dezelfde setting.

Vindt het overigens ook nog steeds knap dat MGS V ook nog uitgebracht is voor PS3.
Kan je RDR voorstellen met de graphics van MGSV, de Afghanistan map? Dat zou er echt vet uitzien. Moest daar regelmatig aan denken toen ik op D-horse daar doorheen reed :p.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ben in de race om een 2e DS4 controller te kopen. Zie ik via via bij Wehkamp een gouden uitvoering met release date 11-7-2016. Iemand deze al gezien of wordt deze echt pas half juli gereleased ?

http://www.wehkamp.nl/spe...ate=%2f_%2fN-1xx6&IsSeg=0

Zie ook dat er een zilveren versie komt.... Zal wel oud nieuws zijn, maar mij volledig ontschoten....

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5642/20811981093_a84278f34e_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5698/21433049475_cc59f81c81_z.jpg

Hmmmm lastig....Het liefst wil ik ze alle 4 :)

Afbeeldingslocatie: https://assets.wehkamp.com/i/wehkamp/759359_eb_03?$pdp966x966$

[ Voor 31% gewijzigd door MRE-Inc op 01-07-2016 09:43 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

MGS 5 is in de aanbieding.

Ik twijfel nog even tussen Ground zeroes (5€) en the phantom pain (20€). Ik heb het genre nooit gespeeld maar merk van mezelf dat ik niet van de multiplayer games ben. Favoriete games zitten meer in de richting van Tombraider, Uncharted, TLOU.

Belangrijk vind ik gameplay.

Ik zal sowieso maar 1 van beiden spelen wegens tijdsgebrek. Iemand ervaring met beide?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik kom nu al zwaar tijd tekort met m'n backlog, en kan alsnog niet wachten op Skyrim O+

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

dread schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:20:

Ik twijfel nog even tussen Ground zeroes (5€) en the phantom pain (20€). Ik heb het genre nooit gespeeld maar merk van mezelf dat ik niet van de multiplayer games ben. Favoriete games zitten meer in de richting van Tombraider, Uncharted, TLOU.

Ik zal sowieso maar 1 van beiden spelen wegens tijdsgebrek. Iemand ervaring met beide?
Ground Zeroes is een verkapte demo, zeker voor Phantom Pain gaan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
dread schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:20:

Ground Zeroes is kort. Het is één gebied met één main mission (en een paar side missions binnen datzelfde gebied) en dient als voorloper van TPP. Desondanks is de gameplay goed en draait het 1080p/60fps.

TPP is heel groot met veel missies, met dezelfde goede gameplay (uitgebreider dan in GZ) en draait het ook 1080p/60fps. Het verhaal is alleen wat warrig. Als je puur naar gameplay kijkt zou ik TPP zeker aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even terugkomend op mijn headset verhaal (Tritton Katana):

Ik had het mis. Gisteren heb ik nog even gespeeld en toen was het lampje op de hub rood en moest ik deze inschakelen om connectie met de headset te maken. De hub gaat dus na verloop van tijd in standby model nadat je de PS4 in Rest Mode hebt gezet. Ook werkt de handshake naar mijn TV niet meer, dus ik moet de TV zelf aanzetten. Twee kleine nadelen dus, maar persoonlijk heb ik er weinig moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
bram1984 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:50:
Nog even terugkomend op mijn headset verhaal (Tritton Katana):

Ik had het mis. Gisteren heb ik nog even gespeeld en toen was het lampje op de hub rood en moest ik deze inschakelen om connectie met de headset te maken. De hub gaat dus na verloop van tijd in standby model nadat je de PS4 in Rest Mode hebt gezet. Ook werkt de handshake naar mijn TV niet meer, dus ik moet de TV zelf aanzetten. Twee kleine nadelen dus, maar persoonlijk heb ik er weinig moeite mee.
Ga je hem houden? Op papier ziet het er interessant uit. Zit er zelf aan te denken om mijn PS Gold headset met deze te vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Conscience NL schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:22:
[...]

Ga je hem houden? Op papier ziet het er interessant uit. Zit er zelf aan te denken om mijn PS Gold headset met deze te vervangen.
Ja ik houd 'm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Beakzz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:52:
[...]

Voor de prijzen van de geheugenkaartjes ben ik het met je eens, maar de games duur? Die games zijn zat in de sale en ook goede voor tussen de €5 en €10. Daarnaast nog genoeg goede PSP games voor een leuke prijs.

Zonde dat Sony zo'n fuckup heeft gemaakt van de marketing, startprijs en de achterlijke prijs van de kaartjes, want de hardware is echt top en met genoeg first party ondersteuning had het echt wel een succes kunnen worden.
Ja, jammer dus alleen dat de Vita digitaal niet zo een vergaarbak kan zijn als je PS4 bijvoorbeeld.
Nee wat dat betreft, en al helemaal een jaar of anderhalf terug, zijn de prijzen van Vita games niet te rechtvaardigen. Nu ja, nu allicht leuk (en de sales benoem ik ook) maar dat was is wel wat makkelijk op zoals eerder genoemd een stervend platform. Ten tijde van dat het ding actief was als opvolger van de PSP waren games echt gewoon 25+ . En weer te moeten betalen voor de games die ik op de PSP echt tof vond, EN al gespeeld had, meh nee.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

MRE-Inc schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 09:19:
Ben in de race om een 2e DS4 controller te kopen. Zie ik via via bij Wehkamp een gouden uitvoering met release date 11-7-2016. Iemand deze al gezien of wordt deze echt pas half juli gereleased ?

http://www.wehkamp.nl/spe...ate=%2f_%2fN-1xx6&IsSeg=0

Zie ook dat er een zilveren versie komt.... Zal wel oud nieuws zijn, maar mij volledig ontschoten....

[afbeelding]

[afbeelding]

Hmmmm lastig....Het liefst wil ik ze alle 4 :)

[afbeelding]
Zijn volgens mij ten tijde van de E3 aangekondigd. De releasedatum klopt. Als je via de site van Sony kijkt wordt daar gelinkt naar nedgame en bol.com geloof ik. Die zouden dan een accurate leverdatum moeten kunnen aangeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Chrosser schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:36:
[...]

Zijn volgens mij ten tijde van de E3 aangekondigd. De releasedatum klopt. Als je via de site van Sony kijkt wordt daar gelinkt naar nedgame en bol.com geloof ik. Die zouden dan een accurate leverdatum moeten kunnen aangeven :)
De gouden controller was er al wel. Koningfifa heeft hem ook.
Dacht hem een jaar geleden al te zien ergens voor 100 euro

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nou, omdat sommigen vonden dat ik TLOU niet eerlijk kon behandelen (want stel je voor dat je een andere mening hebt dan review sites :+ ) heb ik hem opnieuw gespeeld tot na het museum.

Nu ik wat beter weet wat ik doe bevalt het een stuk beter. Nog steeds boeit het hele verhaal van het meisje me niet, en vind ik de quarantine en virus leuker om over te lezen, maar de gameplay loopt nu wat beter.
Op wat kleine issues na (inventory management/wisselen van guns is wat vreemd soms, en het feit dat je de ene keer wel een Clicker kan doodslaan met een steen, andere keer niet) die aan mezelf liggen bevalt het toch stukken beter dan de vorige 2 runs.
Wel een rare quirk die ik zelf had, ik vond het stuk met de clicker + 2 of 3 andere een stuk lastiger dan de subway of museum. Het leek per encounter makkelijker te worden. Meer opties om te verschuilen, tragere patrol routes.
Enige irritatie stukje in het spel wat ik had was laatste stukje museum. Dat je al die vijanden op je af krijgt.. Ik snap waarom het zo was, maar het voelde out of place

Binnenkort maar eens verder spelen en kijken of het nog zo leuk blijft.

Eerst even Disgea 5 afmaken (iedereen naar level 9999 krijgen)

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 01-07-2016 11:17 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

Ik had net hetzelfde gevoel bij TLOU. In het begin kwam ik er bijna niet door. Daarna even weggelegd. Paar weken later met een vriend uitgespeeld in 1 dag (en nacht) In het begin zijn die clickers echt klote maar daarna gaat het allemaal stukken beter. Denk er zelf over na om em nog eens te spelen :)

Wat Metal gear solid phantom pain betreft. Toch maar even geprobeerd op marktplaats een te scoren aangezien ik vaak games wissel met vrienden. Dat is toch echt het voordeel van fysieke discs.

[ Voor 24% gewijzigd door dread op 01-07-2016 11:19 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:23

BlackEyedAngel

Just a decent guy

corset schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:13:

Eerst even Disgea 5 afmaken (iedereen naar level 9999 krijgen)
Daar ben je wel even bezig mee :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Mars18 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:06:
[...]

De gouden controller was er al wel. Koningfifa heeft hem ook.
Dacht hem een jaar geleden al te zien ergens voor 100 euro
Wat ik begrepen heb, zijn de nieuwe kleuren limited editions, en te koop voor € 69,00
Weet niet of die verschilt met de ''oude'' gouden controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Chrosser schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:11:
[...]

Wat ik begrepen heb, zijn de nieuwe kleuren limited editions, en te koop voor € 69,00
Weet niet of die verschilt met de ''oude'' gouden controller.
Steel Black is wel mooi :D maar Sony kennende zullen ze weer crap leverbaar zijn. Dat merkte je ook een tijd lang met rood/blauwe controllers :-( Echt doodzonde was dat, want ze waren zo cool! gelukkig heb ik er nu 1. Nu nog maar de andere kleuren die ik zoek :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

corset schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Steel Black is wel mooi :D maar Sony kennende zullen ze weer crap leverbaar zijn. Dat merkte je ook een tijd lang met rood/blauwe controllers :-( Echt doodzonde was dat, want ze waren zo cool! gelukkig heb ik er nu 1. Nu nog maar de andere kleuren die ik zoek :D
Wel grappig, ik was van de week bij de Mediamarkt en daar lag echt een mega bak met allemaal de blauwe en rode controllers bij elkaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Chrosser schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Wel grappig, ik was van de week bij de Mediamarkt en daar lag echt een mega bak met allemaal de blauwe en rode controllers bij elkaar!
Nu zijn ze er zeker :) alleen toen ze er net waren was het constant uitverkocht & levertijd onbekend. Hell, ik kreeg toen ook via Sony te horen "sorry, geen idee wanneer we ze weer krijgen". Toen via via nog een rode kunnen scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:57
Nu we weten welke games de komende periode gaan komen is het tijd voor lijstjes! Welke games zouden jullie het liefst zsm in de PS4 stoppen?

Zeker:

Horizon Zero Dawn
FIFA 17

Bijna zeker:

Battlefield 1
Skyrim remaster
Gran Turismo Sport
Destiny: Rise of Iron

Twijfel

Watch dogs 2
The Last Guardian

Zeker niet:

Titanfall 2

[ Voor 3% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 01-07-2016 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:38:
Nu we weten welke games de komende periode gaan komen is het tijd voor lijstjes! Welke games zouden jullie het liefst zsm in de PS4 stoppen?
Dit jaar zeker voor mij zijn F1 2016, Mafia III en Battlefield 1.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Persona 5, wacht ik al jaren op. :)
Bf 1 komt er mogelijk ook en voor de rest wacht ik reviews af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:15
Eerst maar eens wachten totdat ik mijn PS4 terug heb van RMA...

Maar wat op mijn lijstje staat: F1 2015, F1 2016, Mafia III, BF 1, GTA V nog steeds (had hem al voor de PS3),

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:38
Pff, ik heb geen idee. Ik moet The Witcher 3 basegame nog uitspelen, Doom zit ik op 3/4 en heb gisteren net Mirror's Edge Catalyst binnen. BF1 wacht ik nog wel even mee, dat heeft geen haast. Last Guardian zie ik tzt wel.

Ik ben vooral benieuwd naar Space Hulk Deathwing.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bf1 en horizon lijken zekerheidjes. Mass effect en ff15 lijken ook veel belovend, maar wacht eerst bij alles de reviews en reacties af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk zal ik alles wel een keertje halen..

Maar heb de laatste tijd een beetje moeite om gemotiveerd te worden door nieuwe games op de PS4..
Weet niet precies waardoor het komt....

Dus de laatste maanden vrijwel alleen maar bezig geweest op mijn PS3 om daar mijn backlog weg te werken..

Heb wel een aantal games waarvan ik hoop dat ze goed worden, maar deze zal ik niet op de release halen.
Eerst AL die games een keer gaan spelen die ik de afgelopen maanden heb gemist op de PS4 als ik zin heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Om ook een duit in het zakje te doen voor dit jaar...

No Man's Sky, The Last Guardian, Battlefield 1, Gwent, South Park en natuurlijk PSVR en VR games.

Daarnaast wellicht Mafia 3, Bioshock collection en Rise of the Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:12
Bij mij is het nog steeds Overwatch die er maar 'niet uit wil'. Dus ik hoef niet na te denken over wat ik zsm in m'n PS4 wil stoppen, want er is geen plek! :)

Had op voorhand niet verwacht dat ik Overwatch zo lang zou gaan spelen. Sterker nog, hij stond geen eens op de radar en is er bij toeval gekomen. Maar wat een heerlijke game, na 40 uur verder verveelt het nog totaal niet.

Verder wel interesse in Horizon Zero Dawn en Tomb Raider (wanneer komt laatst genoemde eigenlijk?). En FIFA tegen beter weten in.. O en wil nog eens aan Doom en Uncharted 4 beginnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Spud82 op 02-07-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:38:
Final Fantasy XV en God of War :)

Horizon en GT Sport (als ie wat meer excitement heeft tov de vorige GT's) misschien.
BF1 twijfel ik nog steeds over, al heeft die wel de beste papieren om BF4 als nieuwe mp game op te volgen natuurlijk. En sinds ik de 45 minuten gameplay heb gezien ben ik wel wat meer overtuigd geraakt.

Verder helemaal niks ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spud82 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 09:31:
Bij mij is het nog steeds Overwatch die er maar 'niet uit wil'. Dus ik hoef niet na te denken over wat ik zsm in m'n PS4 wil stoppen, want er is geen plek! :)

Had op voorhand niet verwacht dat ik Overwatch zo lang zou gaan spelen. Sterker nog, hij stond geen eens op de radar en is er bij toeval gekomen. Maar wat een heerlijke game, na 40 uur verder verveelt het nog totaal niet.

Verder wel interesse in Horizon Zero Dawn en Tomb Raider (wanneer komt laatst genoemde eigenlijk?). En FIFA tegen beter weten in.. O en wil nog eens aan Doom en Uncharted 4 beginnen.
Ergens in november vermoed ik. Volgens mij is er 1 jaar exclusiviteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:12
Oké thanks. De berichtgeving hierover is inderdaad een beetje vaag en heb ook al eens een gerucht gelezen dat ie helemaal niet meer op PS zou verschijnen...

Nou ja, afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Toevallig is daar gister nog een artikel over geplaatst: http://www.playstationlif...raider-ps4-not-cancelled/. Maar een datum/maand zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk staat in het contract met microsoft dat tomb raidet nog niet mag worden aangekondigd voor de ps4, zodat ms ermee kan adverteren.

Maar nu het eerste half jaar erop zit, wat zijn jullie games van het eerste half jaar.

4. Fallout 4
3. The division
2. Uncharted 4
1. The witcher 3 seasonpass
En ben nu bezig met mgs v wat nog heel indrukwekkend is, maar kan het nog niet eerlijk beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carmageddon komt volgende week vrijdag al, zie ik nu.

De enige racer die ik uren kan spelen.

Twijfel of ik 'm gewoon digitaal haal of op disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:31:
Maar nu het eerste half jaar erop zit, wat zijn jullie games van het eerste half jaar.
1. Trackmania Turbo
2. Uncharted 4
3. Street Fighter V

Zowel bij Trackmania als Uncharted was ik nieuw in de series, nooit eerder gespeeld.
Beiden hebben me zeer positief verrast.
Street Fighter nog te weinig gespeeld helaas, maar het zijn mijn enige 2016 games die ik heb :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de games die ik dit half jaar heb gespeeld is mijn top 3.

-Dragon age 2
-Dragon age 1
-Borderlands 2.

Maar van de games die het afgelopen jaar zijn uitgekomen.

-Plague Inc.
-World of tanks.

Meer games die het afgelopen half jaar zijn uitgekomen heb ik nog niet gespeeld op de ps4 :+ .
Heb wel vrijwel alles in het bezit, maar nog niet aan begonnen.
Ps3 draait nog steeds overuren bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Waarschijnlijk staat in het contract met microsoft dat tomb raidet nog niet mag worden aangekondigd voor de ps4, zodat ms ermee kan adverteren.

4. Fallout 4
3. The division
2. Uncharted 4
1. The witcher 3 seasonpass
En ben nu bezig met mgs v wat nog heel indrukwekkend is, maar kan het nog niet eerlijk beoordelen.
Firewatch en Fallout 4( als die nog mee telt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26

1: UC4 (nog mee bezig)
2: Dirt Rally (lastig, maar wat een kwaliteit)
3: the Division (toch een aantal weken plezier mee gehad)

Eigenlijk hoort Magicka hier qua spelplezier ook tussen, maar dat is al een wat oudere game die ik toevallig laatst heb opgepikt voor couch coop.
1:Horizon Zero Dawn
2:Mafia 3
3:God of War
4: BF1

[ Voor 18% gewijzigd door TTHEEBO1 op 02-07-2016 13:32 ]

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Laatst online: 22:30
Van de week UC4 opgepikt via marktplaats.
Nog zeker niet ver, maar, hele coole filmische singleplayer zeg! (lipsync is echt geniaal gedaan + emotie van de karakters).

Leuk spel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:58
Wat te spelen in zomer:

Planning:
Diablo3 (eerste platinum?)
sf5 (arcade/story mode eindelijk beschikbaar en veel leuke chars erbij)
batman AK
iets uit backlog (UC collection/TLOU/BB maar bijvoorbeeld ook rocket league, of non ps4 gaming)
- interesante ps plus games of demo's

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Stick of Truth zojuist uitgespeeld, toffe game van South Park kom maar op met de nieuwe :)

Hopelijk krijg ik het voor elkaar om deze zomer dan The Witcher 3, The Technomancer en Shadow of Mordor uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsca777
  • Registratie: Februari 2015
  • Niet online
Heeft er iemand ervaringen met Sony PlayStation 4 Verticale Standaard?
Is het aan te raden of beter horizontaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is Heavy Rain een leuke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:16
Qua gameplay is het misschien niet veel bijzonders, maar qua verhaal grandioos. Heb zelden een game gespeeld waarbij ik moeite had om te stoppen omdat ik helemaal in het verhaal zat.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 10:58:
Carmageddon komt volgende week vrijdag al, zie ik nu.

De enige racer die ik uren kan spelen.

Twijfel of ik 'm gewoon digitaal haal of op disc.
Geinig dat ie op jouw wishlist staat. Deze had ik nooit bij jou verwacht. Qua graphics wordt het maar matig, van wat ik heb gezien.
Bij mij komt ie ook nog wel, maar niet full price.
rsca777 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:30:
Werkt prima, zal verder geen verschil maken qua beter of niet.

[ Voor 24% gewijzigd door ralph075 op 02-07-2016 22:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Iets betere graphics met verticale standaard dacht ik. Maar lastig te zien...

Acties:
  • +3 Henk 'm!
rsca777 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:30:
Als je de PS4 graag staand wil hebben is de stand wel aan te raden ja. Als je de PS4 liggend wil hebben dan is hij af te raden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:19
PS4 liggend neerzetten zonder iets eronder is sowieso een ramp, blijkbaar is er bij Sony een idioot die alleen 2 voetjes midden onder de console had geplaatst waardoor deze plat liggend niet echt plat ligt.

Bij ons staat hij verticaal in ieder geval.

Na amper 2 maanden voor het eerst gedoe met de PS4 gehad, het viel mij op dat de lampje van de rust modus uit stond, dus ik de PS4 aanzetten en.... niks, na halve seconde bleef hij uitvallen.

Uiteindelijk met rebuild database gefixed maar hoe is belachelijk, verticaal of plat bleef de rebuild database mislukken en viel hij gewoon uit, ondersteboven (wtf) lukte het wel.

Hopelijk is dat meteen de eerste en de laatste keer, is te belachelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:00:
PS4 liggend neerzetten zonder iets eronder is sowieso een ramp, blijkbaar is er bij Sony een idioot die alleen 2 voetjes midden onder de console had geplaatst waardoor deze plat liggend niet echt plat ligt.

Bij ons staat hij verticaal in ieder geval.

Na amper 2 maanden voor het eerst gedoe met de PS4 gehad, het viel mij op dat de lampje van de rust modus uit stond, dus ik de PS4 aanzetten en.... niks, na halve seconde bleef hij uitvallen.

Uiteindelijk met rebuild database gefixed maar hoe is belachelijk, verticaal of plat bleef de rebuild database mislukken en viel hij gewoon uit, ondersteboven (wtf) lukte het wel.

Hopelijk is dat meteen de eerste en de laatste keer, is te belachelijk voor woorden.
Klinkt alsof er iets goed mis is met je harde schijf dan. De rebuild gedoe heeft met je hdd te maken en wanneer die elke keer mislukt helemaal. Als ondersteboven wel werkt dan lijkt de kans mij aanzienlijk groot dat er iets niet goed is met de hdd of de connectie ermee.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ASNNetworks schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:22:
[...]

Klinkt alsof er iets goed mis is met je harde schijf dan. De rebuild gedoe heeft met je hdd te maken en wanneer die elke keer mislukt helemaal. Als ondersteboven wel werkt dan lijkt de kans mij aanzienlijk groot dat er iets niet goed is met de hdd of de connectie ermee.
Hopelijk niet, de PS4 was 12 mei nieuw gekocht dus...

Ik zie het wel, hopen dat de PS4 voor deze ene keer erg koppig wou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:32:
[...]

Hopelijk niet, de PS4 was 12 mei nieuw gekocht dus...

Ik zie het wel, hopen dat de PS4 voor deze ene keer erg koppig wou doen.
Dat iets nog vrij nieuw is, wil uiteraard niet zeggen dat er niks kapot kan zijn ;) Zo kan je ook pech hebben en een PS4 kopen die vanuit doos al een defect vertoont..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derKaiser29
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 13:13
Skyrim Remastered, wat een topnieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition Pre-Order.

Uitgebracht 28 Okt 2016.

https://store.playstation...05486_00-TESVSKYRIMPREORD

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1003-CUSA05486_00-TESVSKYRIMPREORD/1467372488000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Ik wacht wel op een discount voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
lol 60 euro voor een remaster.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Origins schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:42:
Afbeeldingslocatie: http://www.maisoncharlotte.be/Afbeeldingen/2012/sep2.JPG

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Origins schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:42:
Pfft ik had €30 of max €40 verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha 60 euro voor een remasters, de pc versie is al een paar keer in de sale geweest voor een paar stuivers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjaah..
Ik betaal liever 60 Euro voor deze remaster waar ik 100+ uur in kwijt kan.. dan een uncharted voor 60 euro waar je binnen 15 uur alweer mee klaar ben :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Skyrim, heb hem op de pc staan maar wel met een no spider mod, had hem graag op de PS4 nog eens gekocht maar wel met beren ipv spinnen 8)

Gaat niet gebeuren op de PS4 denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:31:
haha 60 euro voor een remasters, de pc versie is al een paar keer in de sale geweest voor een paar stuivers.
Hooguit een tientje nu op Steam geloof ik.
Maar de remaster komt toch ook voor de pc?
Zou wel aardig wat verbeterd moeten zijn dan.
Verder is deze remaster wel wat laat natuurlijk, maar Skyrim :9~

Full price is dan wel weer jammer, al gaan er wel veel uren inzitten natuurlijk.

@hierboven
Ze werken ook nog steeds aan mods voor Fallout op de ps4, misschien komt het er wel van. Maar waarom is dat zo nodig? ;)
Zoveel spinnen zitten er ook niet weer in, alleen die hele grote in het begin is redelijk creepy kan ik me voorstellen als je dat niet ligt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
ASNNetworks schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:37:
[...]

Dat iets nog vrij nieuw is, wil uiteraard niet zeggen dat er niks kapot kan zijn ;) Zo kan je ook pech hebben en een PS4 kopen die vanuit doos al een defect vertoont..
Dat weet ik vandaar dat ik hoop dat het een foutje is.

Mocht dat niet het geval zijn, nog 1 jaar en 10 maanden garantie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga sowieso geen games van 5 jaar oud voor 60 euro kopen, waarschijnlijk zullen er nog steeds classic bethesda bugs inzitten. En al helemaal niet als je kijkt wat er voor andere games op dat moment uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:11
Nieuwevolger schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:14:
Ik ga sowieso geen games van 5 jaar oud voor 60 euro kopen, waarschijnlijk zullen er nog steeds classic bethesda bugs inzitten. En al helemaal niet als je kijkt wat er voor andere games op dat moment uitkomen.
Ik ga hem ook niet kopen voor die prijs, misschien eens oppikken als die flink afgeprijsd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
Le Enfant! schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:24:
[...]

Ik ga hem ook niet kopen voor die prijs, misschien eens oppikken als die flink afgeprijsd is.
Ja dit is ook mijn principe met GTA V, ik ben echt niet van plan om 60 euro neer te leggen voor een remaster van de PS3-versie. Mede door deze absurde prijs is het spel ook absurd duur op marktplaats.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16
Doe gelukkig altijd kopen met m'n broertje dus 30 euro de man is te doen.. al had ik gehoopt dat de game Max 30 was.
Maar skyrim is wel zo dikke game. Heb hem op 360 gehad en heb hem op pc. Maar de ps4 versie zal ik meeste spelen denk ik :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lasmibalsingh schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:37:
[...]

Ja dit is ook mijn principe met GTA V, ik ben echt niet van plan om 60 euro neer te leggen voor een remaster van de PS3-versie. Mede door deze absurde prijs is het spel ook absurd duur op marktplaats.
GTA V is anders wel aardig verbeterd t.o.v. de PS3 versie, iets wat ik bij Skyrim ook verwacht.
Maar wel even ga afwachten of dat ook echt zo is, het wordt sowieso geen pre-order. Misschien wacht ik ook wel de uitverkoop af. :)

GTA was overigens niet full-priced. De game is wel redelijk waardevast, die zie je niet snel in de budgetbakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gta 5 is ondanks z'n volle prijs al 10 miljoen keer verkocht op de ps4 en staat daar door 2e achter black ops 3. Heb er zelf een beetje spijt van dat ik de game voor de 2e keer had gekocht, had beter een nieuwe game kunnen halen. gelukkig wel de ps3 versie voor 47 euro kunnen verkopen ( was dezelfde prijs als bij de media markt met launch).

Ik zou niet veel verwachten van de skyrim remaster, die game gaat nog steeds veroudert aanvoelen net zoals fallout 4 destijds. Je mag al geluk hebben bij bethesda als de ps4 versie dit keer wel een stabiele 30 fps heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:46:
[...]

GTA V is anders wel aardig verbeterd t.o.v. de PS3 versie, iets wat ik bij Skyrim ook verwacht.
Maar wel even ga afwachten of dat ook echt zo is, het wordt sowieso geen pre-order. Misschien wacht ik ook wel de uitverkoop af. :)

GTA was overigens niet full-priced. De game is wel redelijk waardevast, die zie je niet snel in de budgetbakken.
GTA V voor de PS4 was zeer zeker full priced hoor. Heb de game digitaal gekocht voor $59.99. Dat was voor mij alanog meer dan waard, het was ook geen remaster eigenlijk. Was gewoon de PS4 versie die los ernaast in ontwikkeling was (net als de PC versie) vergelijkbaar met BF4 op de PS3 en PS4. Alleen kwam GTA V een jaar later uit voor de PS4 ipv tegelijk. En dat zie je ook, het verschil is vele malen groter vergeleken met remasters.

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 03-07-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zondag 03 juli 2016 @ 12:59:
[...]

GTA V voor de PS4 was zeer zeker full priced hoor. Heb de game digitaal gekocht voor $59.99. Dat was voor mij alanog meer dan waard, het was ook geen remaster eigenlijk. Was gewoon de PS4 versie die los ernaast in ontwikkeling was (net als de PC versie) vergelijkbaar met BF4 op de PS3 en PS4. Alleen kwam GTA V een jaar later uit voor de PS4 ipv tegelijk. En dat zie je ook, het verschil is vele malen groter vergeleken met remasters.
Zie het nu ja, zelf destijds wel minder voor betaald door een vroege pre-order.
Juist het verschil in tijd zou ervoor moeten zorgen dat ze met Skyrim nu ook zoiets neerzetten, of dermate toevoegen zodat het echt interessant wordt om m (opnieuw) te kopen.
Bij GTA V was het ook aardig revolutionair om ineens alles in first person te kunnen doen.
Nou gaat dat bij Skyrim al niet lukken, maar ze zouden ook zoiets nieuws moeten toevoegen in plaats van alleen een grafische poetslaag er overheen en alle DLC er standaard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:57
Ik speel bijna alleen maar remasters. :X GTA, GoW3, TLOU. Heavy Rain/Beyond, Bioshock en Skyrim wil ik ook nog proberen, maar fullprice vind ik een beetje teveel van het goede. Ik zit nog te twijfelen of Deus Ex of BF1 de game wordt die ik na de zomer ga halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:24:
[...]

Zie het nu ja, zelf destijds wel minder voor betaald door een vroege pre-order.
Juist het verschil in tijd zou ervoor moeten zorgen dat ze met Skyrim nu ook zoiets neerzetten, of dermate toevoegen zodat het echt interessant wordt om m (opnieuw) te kopen.
Bij GTA V was het ook aardig revolutionair om ineens alles in first person te kunnen doen.
Nou gaat dat bij Skyrim al niet lukken, maar ze zouden ook zoiets nieuws moeten toevoegen in plaats van alleen een grafische poetslaag er overheen en alle DLC er standaard in.
Ondersteuning voor mods is de reden om het opnieuw te kopen voor de consoles. Dat is namelijk de grootste waardevolle toevoeging, het is de eerste TES game op consoles die mods ondersteunt. Dat is voor mij ook de enige échte reden om het opnieuw te kopen. Dat het grafisch is opgepoetst is leuk, maar het zal alsnog niet op het niveau komen van de huidige games. Maar ik wacht lekker af want het is nog maar de vraag welke mods er allemaal gaan werken/komen en hoe Bethesda ermee om gaat. Fallout 4 mods op de PS4 hebben ze ook al verpest door uitstel en met een limiet van 900MB (tegenover 2000MB op Xbox One).

Bethesda en day one purchase gaat voor mij niet meer samen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:46:
[...]

Ondersteuning voor mods is de reden om het opnieuw te kopen voor de consoles. Dat is namelijk de grootste waardevolle toevoeging, het is de eerste TES game op consoles die mods ondersteunt. Dat is voor mij ook de enige échte reden om het opnieuw te kopen. Dat het grafisch is opgepoetst is leuk, maar het zal alsnog niet op het niveau komen van de huidige games. Maar ik wacht lekker af want het is nog maar de vraag welke mods er allemaal gaan werken/komen en hoe Bethesda ermee om gaat. Fallout 4 mods op de PS4 hebben ze ook al verpest door uitstel en met een limiet van 900MB (tegenover 2000MB op Xbox One).

Bethesda en day one purchase gaat voor mij niet meer samen in ieder geval.
Ik verheug me wel op de Remaster, maar ik zal hem inderdaad ook niet op Day one kopen.
Want je weet dat een Bethesda game maar voor de helft goed werkt op de release.

Daarom ben ik zelfs nog niet eens begonnen aan Fallout 4....terwijl ik super veel zin heb om deze te spelen.
Maar hier wacht ik lekker mee tot ook alle DLC uit is en deze is gepatched zodat ik 1 goede vloeiende ervaring heb..

Van mij mogen er nog meer remasters komen, want ik krijg er niet genoeg van. (Mass effect, dragon age, assassins creed 2 trilogie, borderlands 1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mods is afwachten inderdaad, met Fallout lukt dat ze nu ook nog niet, en naar verluid zit er dus zo'n beperking aan.
Bij de ps3 hadden ze het ook al zo moeilijk om Skyrim goed te laten draaien, wat dat betreft ligt Bethesda Sony's platform niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:41:
Tsjaah..
Ik betaal liever 60 Euro voor deze remaster waar ik 100+ uur in kwijt kan.. dan een uncharted voor 60 euro waar je binnen 15 uur alweer mee klaar ben :)..
Het gaat om het principe hè. Ze hebben hier een aantal jaar geleden al aan verdiend en in een remaster zit minimale effort, vergeleken met een game vanaf de grond opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mensen ook nog stonden te juichen bij een skyrim remaster vind ik nog het ergst haha. Maar ik begrijp het wel, er komt waarschijnlijk pas over 4/5 jaar een nieuwe tes aangezien ze nu nog met andere projecten bezig zijn. De remaster zal wel weer een paar miljoen keer verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:58:
Dat mensen ook nog stonden te juichen bij een skyrim remaster vind ik nog het ergst haha. Maar ik begrijp het wel, er komt waarschijnlijk pas over 4/5 jaar een nieuwe tes aangezien ze nu nog met andere projecten bezig zijn. De remaster zal wel weer een paar miljoen keer verkocht worden.
Grootste aankondiging van vorig jaar was ook een remaster.

Final Fantasy 7....

Snap dat sommige mensen er geen interesse in hebben, maar er is zeker wel een grote markt voor...
De meeste mensen willen gewoon goede games spelen, en remasters zijn 9 van de 10 keer nou gegarandeerde goede games.

Zoals ik al zei.
Ik ben er alleen maar blij mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2016 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ff7 is ook een heel ander verhaal, van ps1 naar ps4 graphics met totaal andere gameplay en voice acting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:41:
Tsjaah..
Mee eens maar ik doe dat spel dan ook vaker dan 1 keer :Y en stop er dan 50+ uur in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:44:
Hoe verhoudt Skyrim zich eigenlijk tot The Witcher 3 qua gameplay?
Het speelt als een typische Bethesda game.

Weet niet of je ooit fallout 3 of NV heb gespeeld?, of oblivion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders. Skyrim is van 4-5 jaar terug, Witcher is van nu. Qua quests etc. Is het niet echt te vergelijken.

Bethhesda moet oppassen dat ze geen Ubi 2.0 worden.
Bij Skyrim werkt het nog erg goed en die game is ook erg goed, maar je kunt duidelijk zien dat ze hebben geprobeerd diezelfde lijn in Fallout door te zetten. Doe je dat teveel, dan val je in herhaling en prik je daar doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:10:
[...]

Final Fantasy 7....

Snap dat sommige mensen er geen interesse in hebben, maar er is zeker wel een grote markt voor...
De meeste mensen willen gewoon goede games spelen, en remasters zijn 9 van de 10 keer nou gegarandeerde goede games.

Zoals ik al zei.
Het is nu zaak om te voorspellen van welk spel een remake gaat komen. :) Remakes zijn over het algemeen beter (als in less buggy) dus eigenlijk moet je het origineel overslaan en pas de remake kopen.

Grote titels die in het laatste jaar van een console generatie worden uitgebracht en de console flink laten zwoegen om het nog speelbaar te houden zijn ws de beste gok om te wachten op de remaken op de aankomende console. Vraag is, wil je daarop wachten? ;)

Ik heb mgs:pp op de ps3 gekocht en kocht vrij snel daarna een ps4, maar ik vond het spel dusdanig repetetief dat ik absoluut geen zin heb om weer opnieuw te beginnen, dus zo gauw ik weet dat de ps5 uitkomt ga ik een stuk selectiever spellen kopen denk ik, veel titels krijgen toch wel een remaster als het geen tijdelijk trend is, maar denk het niet.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:10:
[...]

Final Fantasy 7....

Zoals ik al zei.
De grootste aankondiging was echter de remake, niet de remaster die op de PC direct kwam. De remake komt over een tijdje in hoofdstukken uit en zal niet even een lullig remastertje zijn.

Remaster is niet hetzelfde als een remake, verre van zelfs. Een remake is een gloednieuwe game gebaseerd op een bestaande game. Een remaster is diezelfde oude game maar dan opgepoetst en eventueel nieuwe textures.

Zie het als het renoveren van een gebouw uit 1780 (remaster) tegenover een gloednieuw gebouw bouwen met nieuwe technieken maar dan in een 1780 style (remake).

Kijk voor de gein naar Rachet & Clank op de PS2 en de onlangs verschenen Ratchet & Clank remake voor de PS4. Daar zie je goed wat een remake is.

Wel even op 1080p zetten.

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 03-07-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 15:51:
[...]

Het speelt als een typische Bethesda game.

Weet niet of je ooit fallout 3 of NV heb gespeeld?, of oblivion..
Fallout 3 was ik na 2 uur klaar mee. Oblivion ooit een keer op een blauwe maandag een uurtje gedaan op een brakke laptop. "Vaag" is het enige dat ik me nog kan herinneren.

Zijn de controls en animaties vergelijkbaar met Fallout/Witcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oblivion is ook vaag, en qua controls wat houterig, daarmee is het niet echt te vergelijken.
Neigt meer richting Fallout ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
TES games zijn first person (optioneel 3rd) en witcher games zijn 3rd person. De beleving is dan sowieso al anders.

Vind zelf TES wat overzichtelijker, heb ook een voorkeur voor first person rpg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:17:
[...]

Fallout 3 was ik na 2 uur klaar mee. Oblivion ooit een keer op een blauwe maandag een uurtje gedaan op een brakke laptop. "Vaag" is het enige dat ik me nog kan herinneren.

De controls en animaties van skyrim zijn bijna exacte kopieën van fallout :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:56:
[...]

De controls en animaties van skyrim zijn bijna exacte kopieën van fallout :) .
Dan pik ik 'm wel een keer voor 2 tientjes op om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@hierboven
Ze werken ook nog steeds aan mods voor Fallout op de ps4, misschien komt het er wel van. Maar waarom is dat zo nodig? ;)
Zoveel spinnen zitten er ook niet weer in, alleen die hele grote in het begin is redelijk creepy kan ik me voorstellen als je dat niet ligt. :o
Bij mij was die in het begin een grote beer ;-) en ik ben door die game heen al teveel 'beren' tegen te komen, heb de game toen pas kunnen spelen met de insects be gone mod waar ik de maker tot op de dag van vandaag nog dankbaar voor ben, toch heel wat uren in de game rond gelopen.

Volgens mij heb ik het al eens geprobeerd uit te leggen ergens lang geleden maar ik geef eerlijk toe dat ik het eigenlijk gewoon niet kan uitleggen.
Ik kan er ook niet op tv naar kijken of waar dan ook.

Maar volgens mij ben ik niet de enige op tweakers met de fobie, en als ik kijk naar de hoeveelheid Downloads van die mod toendertijd schaam ik me niet
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Die PS+ juli games komen pas maandag in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:18:
Die PS+ juli games komen pas maandag in de store?
Dinsdag in de loop van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mrjraider schreef op zondag 03 juli 2016 @ 19:18:
Die PS+ juli games komen pas maandag dinsdag in de store?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Hmmm balen, dan moet ik weer werken, ben nu een vrij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:17:
[...]
Fallout en Witcher lijken absoluut niet op elkaar qua animaties, dus Fallout/Witcher is niet als een vergelijking te nemen. De animaties in 3rd person zijn ruk van Bethesda games, omdat ze eigenlijk gemaakt worden voor 1st person. Fallout 4 ziet er dan ook niet uit in 3rd person en speelt voor geen meter. Skyrim in first person lijkt veel meer op Fallout qua besturing dan Witcher. Ook niet gek aangezien Fallout 4 op dezelfde engine is gemaakt als Skyrim. Deze remaster is weer op de doorontwikkelde engine gebouwd waarop Fallout 4 draait (die dus weer gebaseerd is op Skyrim engine).

Kort gezegd: Skyrim/Fallout spelen vrij soepel in first person, maar de animaties zijn niet super realistisch. Het speelt lekker, maar realistisch is wat anders. De besturing is in ieder geval niet 'zwaar' zoals bijvoorbeeld Witcher, maar die lijkt daardoor wel realistischer/mooier. Alleen is de besturing daardoor niet lekker.

Besturing =/= animaties. Vaak zorgen uber realistische animaties er juist voor dat het zwaarder/log aanvoelt waardoor de besturing minder fijn is. Fijnere/snellere besturing zorgt er weer vaak voor dat de animatie minder realistisch oogt. Snel omdraaien is immers niet realitisch. Maar tegelijkertijd bestuurt super realistisch omdraaien ook minder lekker.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 03-07-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
ASNNetworks schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:45:
[...]

Fallout en Witcher lijken absoluut niet op elkaar qua animaties, dus Fallout/Witcher is niet als een vergelijking te nemen. De animaties in 3rd person zijn ruk van Bethesda games, omdat ze eigenlijk gemaakt worden voor 1st person. Fallout 4 ziet er dan ook niet uit in 3rd person en speelt voor geen meter. Skyrim in first person lijkt veel meer op Fallout qua besturing dan Witcher. Ook niet gek aangezien Fallout 4 op dezelfde engine is gemaakt als Skyrim. Deze remaster is weer op de doorontwikkelde engine gebouwd waarop Fallout 4 draait (die dus weer gebaseerd is op Skyrim engine).

Kort gezegd: Skyrim/Fallout spelen vrij soepel in first person, maar de animaties zijn niet super realistisch. Het speelt lekker, maar realistisch is wat anders. De besturing is in ieder geval niet 'zwaar' zoals bijvoorbeeld Witcher, maar die lijkt daardoor wel realistischer/mooier. Alleen is de besturing daardoor niet lekker.

Besturing =/= animaties. Vaak zorgen uber realistische animaties er juist voor dat het zwaarder/log aanvoelt waardoor de besturing minder fijn is. Fijnere/snellere besturing zorgt er weer vaak voor dat de animatie minder realistisch oogt. Snel omdraaien is immers niet realitisch. Maar tegelijkertijd bestuurt super realistisch omdraaien ook minder lekker.
In de uncharted reeks hebben ze de besturing en animatie anders wel erg goed onder controle vind ik. Dus het kan wel zeker. Maar wellicht merk ik het niet zo.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zondag 03 juli 2016 @ 20:45:
[...]

Ik vind de animaties in The Witcher juist zeer ondermaats. Zoals basset zegt, vind ik Naughty Dog op dat gebied echt lichtjaren voor liggen. Als je in hun games ineens 180 graden draait, dan blijft dat er natuurlijk uit zien. Hun animaties zijn sinds Uncharted 2 eigenlijk al ontzettend realistisch en goed, zonder dat het ten koste van de gameplay gaat. In Uncharted 4 gaan ze nog een stukje verder. Loop bijvoorbeeld eens van een helling af of een trap op. Je ziet Drake zijn hele "stance" en loopje dan veranderen en hij probeert in evenwicht te blijven. Daardoor voelt het ook ontzettend soepel, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basset schreef op maandag 04 juli 2016 @ 07:54:
[...]

In de uncharted reeks hebben ze de besturing en animatie anders wel erg goed onder controle vind ik. Dus het kan wel zeker. Maar wellicht merk ik het niet zo.
Bij Uncharted kan je wel goed zien dat er concessies zijn gedaan aan de animatie om de besturing vloeiender te maken. Hoe Nathan Drake stappen zet, springt, rent, bukt en direct door kan lopen, wendbaar over de grond loopt zijn bewegingen die jij en ik in het echt niet kunnen maken. De animaties zijn namelijk te soepel en snel. Uncharted is een goed voorbeeld waar gekeken is hoe de animaties enigzins realistisch kunnen lijken, maar niet zo realistisch dat de controls daar hinder van ondervinden. Hierdoor zijn de animaties echter niet super realistisch, maar de besturing is daardoor wel optimaal. De game balanceert dat weer door overal kleine animaties toe te voegen zoals de handen die langs objecten gaan etc. Hierdoor valt het minder op en lijkt alles juist erg realistisch.

GTA V en The Witcher hebben juist hele sterke animatie, echter merk je dat ook aan de besturing. Hoe de characters bewegen, omdraaien, lopen, animaties uitvoeren lijken erg echt. Echter speelt het daardoor ook een stuk zwaarder omdat de animaties allemaal wat langer duren.

Uncharted heeft wat dat betreft een mooie middenweg gevonden waarbij de animatie erg goed is en de besturing daar geen last van heeft. The Witcher heeft teveel op animaties ingezet en dat merk je aan de clunky besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dan verschillen we daarin echt van mening. Ik vind zowel Witcher als GTA juist echt enorme houterige animaties hebben. Je ziet als het ware ontzettend veel verschil tussen een cutscene en gameplay. Op geen enkele wijze houden beide games rekening met trappen/heuvels en juist het omdraaien en vooral ook springen ziet er knullig uit. Ik had juist in geval van The Witcher gewild dat ze daar iets meer op hadden ingezet. Dat paardrijden vind ik ook zo tenenkrommend. Ik bleef overal maar achter hangen en vanaf glijden. De gameplay herinnerde me er iedere keer aan dat ik maar een game speelde en ik miste daardoor de immersie, waar ik erg van baalde, omdat de rest van de game echt goed gedaan is. Ik had 'm graag uit willen spelen, maar ik kwam er niet doorheen.

En dat de bewegingen in Uncharted niet in het echt mogelijk zijn, maakt de animatie zelf niet minder realistisch of slechter natuurlijk. De graphics van een scifi of superhelden game kunnen ook realistisch zijn, maar dat betekent niet meteen dat het in het echt ook zou kunnen. Tenzij je realistisch in dit geval zo letterlijk opvat alsof het in het echt zou kunnen. Ik denk dan meer in de zin van 'stel dat het echt zou kunnen, dan zou het er zo inderdaad uit zien'. Je kan jezelf ook onmogelijk met één hand aan een richel vasthouden als je ergens vanaf valt, maar desondanks ziet het er wel prima uit. Wellicht is het handig om het woord "realistisch" te vervangen met "natuurgetrouw". De bewegingen tijdens het vechten in Shadow of Mordor en Batman zijn ook schier onmogelijk, maar het is wel soepel, vloeiend en natuurgetrouwn.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 04-07-2016 09:52 ]

Pagina: 1 ... 142 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link