Nou, omdat sommigen vonden dat ik TLOU niet eerlijk kon behandelen (want stel je voor dat je een andere mening hebt dan review sites

) heb ik hem opnieuw gespeeld tot na het museum.
Nu ik wat beter weet wat ik doe bevalt het een stuk beter. Nog steeds boeit het hele verhaal van het meisje me niet, en vind ik de quarantine en virus leuker om over te lezen, maar de gameplay loopt nu wat beter.
Op wat kleine issues na (inventory management/wisselen van guns is wat vreemd soms, en het feit dat je de ene keer wel een Clicker kan doodslaan met een steen, andere keer niet) die aan mezelf liggen bevalt het toch stukken beter dan de vorige 2 runs.
Wel een rare quirk die ik zelf had, ik vond het stuk met de clicker + 2 of 3 andere een stuk lastiger dan de subway of museum. Het leek per encounter makkelijker te worden. Meer opties om te verschuilen, tragere patrol routes.
Enige irritatie stukje in het spel wat ik had was laatste stukje museum. Dat je al die vijanden op je af krijgt.. Ik snap waarom het zo was, maar het voelde out of place
Binnenkort maar eens verder spelen en kijken of het nog zo leuk blijft.
Eerst even Disgea 5 afmaken (iedereen naar level 9999 krijgen)
[
Voor 10% gewijzigd door
corset op 01-07-2016 11:17
]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."