Kwam bij bol.com via tweakers, dus zal hun referrer code zijn.
Nieuwevolger schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:55:
[...]
dark souls 2 voor 12 euro en mgs 5 voor 20 zijn mooie deals hoor.
Heel mooi, maar ik reageer toch echt op The Division.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:11:
[...]
Net toch mooi Pacman voor 2,49 meegepikt.
Pacman CE DX 2 komt op de PS4.Beakzz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:13:
Edit : Die arcade serie voor de PS4 is op zich wel grappig, maar zie zelf liever Pac-Man championship edition DX dan de oude Pacman op de PS4.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
inderdaad ja, die geven ze mee via de pricewatchniekvandermeer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:44:
[...]
Kwam bij bol.com via tweakers, dus zal hun referrer code zijn.
PSN ID: Svennie-NL
Misschien een domme vraag. Maar die 365 dagen PSN+ worden toch wel bij je huidige aantal dagen (PSN+) opgeteld?niekvandermeer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:43:
https://www.bol.com/nl/p/...NLTWE002012-4ILCZCQD3ELFM
1 jaar PS+ nu voor 42euro bij Bol.com
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Ja, dat klopt.koenvdlinden schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:11:
[...]
Misschien een domme vraag. Maar die 365 dagen PSN+ worden toch wel bij je huidige aantal dagen (PSN+) opgeteld?
Bedankt voor de tip, gelijk aangeschaftniekvandermeer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:43:
https://www.bol.com/nl/p/...NLTWE002012-4ILCZCQD3ELFM
1 jaar PS+ nu voor 42euro bij Bol.com
Die The Division "aanbieding" is echt te duur. Hij is al een tijd 39 euro bij Game Mania, en 40 euro bij veel andere zaken.bram1984 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:47:
[...]
[...]
Heel mooi, maar ik reageer toch echt op The Division.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik zie o.a. Resident evil origins en wild arms die mij wel leuk lijken. En nog maar even twijfelen over digimon. Heb dat spel liever gewoon op disc maar heb er eigenlijk niet meer dan 20 voor over.
Thanks weer €40 lichter...en dan te bedenken dat ik alleen zo nu en dan Battlefield speel momenteel
PSN ID Binloading_nl
Ik wil de ps plus games nu wel weten
kan niet meer lang duren.
Mijn Katana headset is binnen, dus die ga ik vanavond eens goed testen in verschillende games.
Hij is in ieder geval spuuglelijk, dus dan weten jullie dat alvast. Veel plastic en onlogische button plaatsing. Gelukkig hoef ik er niet mee over straat. Ik wilde eerst de zwarte, maar die is slecht leverbaar en ik zie het ding toch niet op mijn kop zitten. Belangrijkste voor mij is dat 'ie lekker zit en dat de audio goed is.
MaxICT heeft 'm inmiddels ook voorradig voor € 161,-.
Hij is in ieder geval spuuglelijk, dus dan weten jullie dat alvast. Veel plastic en onlogische button plaatsing. Gelukkig hoef ik er niet mee over straat. Ik wilde eerst de zwarte, maar die is slecht leverbaar en ik zie het ding toch niet op mijn kop zitten. Belangrijkste voor mij is dat 'ie lekker zit en dat de audio goed is.
Ben heel benieuwd naar jou bevindingen.bram1984 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:48:
Mijn Katana headset is binnen, dus die ga ik vanavond eens goed testen in verschillende games.
Wat is overigens jou huidige headset?
Ik heb 2 jaar geleden een Tritton gekocht en 2 uur spelen teruggestuurd. De rechthoekige schelp zat zo verschrikkelijk. Ik snap niet waarom ze die niet gewoon ovaal maken zodat ie beter naar je oor vormt.bram1984 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:48:
Net even een screenshot van deze bekeken. heeft een iets beter vorm maar ook zo hoekig, lijkt mij niet prettig.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik gebruik nu de PS3 Wireless 7.1 headset, nog over van toen ik mijn PS3 had. In de tussentijd de Gold gekocht een tijdje terug, maar die gaf tot mijn grote verbazing mindere kwaliteit audio weer (relatief weinig bass en hij kon ook niet zo hard als zijn PS3 broertje). Die heb ik dus weer retour Bol gestuurd.b.o.n.s schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Ben heel benieuwd naar jou bevindingen.
Wat is overigens jou huidige headset?
Mijn huidige headset begint echter wat kleine kuurtjes te vertonen. De oorschelpen zijn erg aan het schilferen en de USB kabel pakt 'ie soms niet goed, waardoor ik moet gaan wrikken om 'm weer werkend te krijgen.
Je oor zou in principe binnen de schelp moeten vallen, dus hopelijk valt het mee.Scrisissszzz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:04:
[...]
Ik heb 2 jaar geleden een Tritton gekocht en 2 uur spelen teruggestuurd. De rechthoekige schelp zat zo verschrikkelijk. Ik snap niet waarom ze die niet gewoon ovaal maken zodat ie beter naar je oor vormt.
Net even een screenshot van deze bekeken. heeft een iets beter vorm maar ook zo hoekig, lijkt mij niet prettig.
Niet perse. Ik heb Tritton Trigger en die valt ook op het oor. Na uurtje gamen beginnen die wel pijn te doen. Denk dat als de kussens van zacht materiaal waren dat het wel zou mee vallen.bram1984 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:13:
[...]
Ik gebruik nu de PS3 Wireless 7.1 headset, nog over van toen ik mijn PS3 had. In de tussentijd de Gold gekocht een tijdje terug, maar die gaf tot mijn grote verbazing mindere kwaliteit audio weer (relatief weinig bass en hij kon ook niet zo hard als zijn PS3 broertje). Die heb ik dus weer retour Bol gestuurd.
Mijn huidige headset begint echter wat kleine kuurtjes te vertonen. De oorschelpen zijn erg aan het schilferen en de USB kabel pakt 'ie soms niet goed, waardoor ik moet gaan wrikken om 'm weer werkend te krijgen.
[...]
Je oor zou in principe binnen de schelp moeten vallen, dus hopelijk valt het mee.
Ik weet niet of die Katana groter is dan andere Trittons. Maar als het qua afmeting niet veel scheelt dan denk ik dat die Katana na een tijdje ook niet lekker zit.
Saint's Row Gat out of Hell
Furi
Paragon
Juli Plus line-up volgens deze Hongaarse PS Facebookpagina:
https://www.facebook.com/...947255116/?type=3&theater
Furi
Paragon
Juli Plus line-up volgens deze Hongaarse PS Facebookpagina:
https://www.facebook.com/...947255116/?type=3&theater
Paragon is nu al gratis, lijkt me stug
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Nu heb je nog een founder's pack nodig om te kunnen spelen toch? (a 20 euro)
Gaat volgens mij pas in augustus F2P.
Dus de vesie in de store https://store.playstation...04186_00-1337014102641337 die gratis is, is niet gratis
* BlackEyedAngel voelt zich dom
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Het staat er inderdaad bij:BlackEyedAngel schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:31:
Dus de vesie in de store https://store.playstation...04186_00-1337014102641337 die gratis is, is niet gratis* BlackEyedAngel voelt zich dom
OPMERKING: Je hebt een Founder's Pack nodig om Paragon te spelen. De Early Access begint op 18 maart. Paragon is gratis tijdens de open bèta in de zomer van 2016.
Ah dan heb ik niet verder dan m'n neus gekeken
Wou net het zelfde zeggen dat de plus games gelekt zijn. Furi is weer z'n indie waar niemand op zit te wachten. Saint row ga ik misschien een kans geven. Deze maand had veel slechter kunnen zijn dus ben tevreden.
Ok dan hoop ik dat het meevalt.Ari Gold schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:17:
[...]
Niet perse. Ik heb Tritton Trigger en die valt ook op het oor. Na uurtje gamen beginnen die wel pijn te doen. Denk dat als de kussens van zacht materiaal waren dat het wel zou mee vallen.
Ik weet niet of die Katana groter is dan andere Trittons. Maar als het qua afmeting niet veel scheelt dan denk ik dat die Katana na een tijdje ook niet lekker zit.
Je gaat je haast afvragen hoe sommige fabrikanten tot hun designkeuzes komen. Comfort moet naast het geluid toch wel tot de hoofdprio's behoren, lijkt me. Dan laat je toch 100 man met zo een ding op 8 uur lang gamen. Als er 70 klagen, heb je dus iets verkeerd gedaan.
Dat gezegd te hebben, de ps plus games worden nu wel steeds beter. Inplaats van B indie games krijgen we B AA games. Dat is toch het gene waar de meeste op hoopte.
Heb met mgs 5 ook meteen m'n vakantie game van het jaar gekocht. Komt goed uit aangezien ik morgen om 11:00 vakantie heb
Heb met mgs 5 ook meteen m'n vakantie game van het jaar gekocht. Komt goed uit aangezien ik morgen om 11:00 vakantie heb
Niet alles wat Sony zegt is waar natuurlijk, maar moet zeggen dat termen als "true handheld" wel overdreven en typisch marketing taal is, maar het was inderdaad een handheld dus op zich is zo'n term dan wel correct, en dat is voor mij toch net eventjes minder erg als "uncompressed pixels" en "high quality pixels"! Alhoewel je natuurlijk ook kan zeggen dat alle pixels uncompressed zijn en er maar 1 kwaliteit pixels zijn dus die zijn dan ook altijd high quality, maar toch voelt het anders.corset schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:16:
[...]
/headdesk
ik was vergeten dat wat Sony natuurlijk zegt altijd waar is. En True handheld? Waar zijn ze dan? Waarom werd de Vita dan zo hard aangevallen door de spelers omdat de gameplay vaak slecht was, en het OS nog minder optimaal (en ja, ik heb een vita).
Ze liegen allemaal wat af, en de consument trapt er vrolijk in. (en liegen is hierin fake termen gebruiken, overdreven beloftes etc etc). Dus waarom zou je het niet doen?
Ehmmm, een device hoeft niet een handheld te zijn, pixels zijn altijd dezelfde 'kwaliteit' en altijd uncompressed...
Ja okay, blijft beide vaag en toch vind ik wat Sony zegt minder erg, lekker puh!
https://store.playstation...00473_00-LBP3GAME00000001tiguan schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:07:
[...]
Little Big Planet ? Kan 'm niet vinden in de lijst.
Nou de amd rx480 is uit en benchmark zijn er.
Met die kaart gaat een ps4 Neo geen 4k gaming halen dat is zeker. En in deze uitvoering wordt hij al 81 graden dus gok dat de Neo ook nog eens terug geclocked word. Dus mogen nu wel van uit gaan dat het 4k video is en 1080p gaming. Misschien iets hogere resoluties downsampled naar 1080p maar meer niet.
Met die kaart gaat een ps4 Neo geen 4k gaming halen dat is zeker. En in deze uitvoering wordt hij al 81 graden dus gok dat de Neo ook nog eens terug geclocked word. Dus mogen nu wel van uit gaan dat het 4k video is en 1080p gaming. Misschien iets hogere resoluties downsampled naar 1080p maar meer niet.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
PS Plus lineup van Juli:
•Saints Row: Gat Out of Hell (PS4)
•Furi (PS4)
•Fat Princess (PS3)
•Call of Juarez: Bound in Blood (PS3)
•Prince of Persia: Revelations (PS Vita)
•Oreshika: Tainted Bloodlines (PS Vita)
Bron: https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
•Furi (PS4)
•Fat Princess (PS3)
Verwijderd
Was al eventjes bekend in het PS Plus topicVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:05:
PS Plus lineup van Juli:
•Furi (PS4)
•Fat Princess (PS3)
Voor wie Limbo tof vindt, hetzelfde team heeft z'n nieuwe game gereleased. Krijgt erg goede reviews:
http://opencritic.com/game/2848/inside
Zo te zien is de rx480 perfect voor full hd gaming voor de huidige games. Ben benieuwd wat de prijs van de neo gaat worden. De rx480 kost 200 dollar, geen idee hoeveel een vergelijkbare videokaart van amd met de ps4 destijds kostte.v8power67 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:05:
Nou de amd rx480 is uit en benchmark zijn er.
En nu moeten we allemaal een Xbox one gaan halen?? Handige naam ook als je er op zoekt.kazuka schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:34:
Voor wie Limbo tof vindt, hetzelfde team heeft z'n nieuwe game gereleased. Krijgt erg goede reviews:
[video]
Ze hebben al gezegd dat ie ook gaat uitkomen voor de PS4, alleen niet gelijk dus...Beakzz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:46:
[...]
En nu moeten we allemaal een Xbox one gaan halen?? Handige naam ook als je er op zoekt.
Shame, Shame, ShameBeakzz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:46:
[...]
En nu moeten we allemaal een Xbox one gaan halen?? Handige naam ook als je er op zoekt.
Zie nu pas dat het een exclusive is. Zonde.
Ik denk ook dat de Neo bedoeld is voor VR, niet voor 4K gaming. Ik denk dat we geupscalde 4k games gaan zien, of 1080p60.Nieuwevolger schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:37:
[...]
Zo te zien is de rx480 perfect voor full hd gaming voor de huidige games. Ben benieuwd wat de prijs van de neo gaat worden. De rx480 kost 200 dollar, geen idee hoeveel een vergelijkbare videokaart van amd met de ps4 destijds kostte.
Denk ook dat de neo er is om voor vr, nieuwe klanten te lokken en voor ps4 gamers die een betere ervaring willen. Het is ook nog echt puur speculeren wat ontwikkelaars gaan doen met al die extra kracht. Ze kunnen de texturen, frames of resolutie omhoog gooien. Sowieso kost upscalen weinig kracht en voegt het ook bijna niks toe.Cyleo schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:48:
[...]
Ik denk ook dat de Neo bedoeld is voor VR, niet voor 4K gaming. Ik denk dat we geupscalde 4k games gaan zien, of 1080p60.
Had ook net even gekeken hoeveel een ps4 kost om te maken. Natuurlijk valt het niet helemaal te achter halen, maar de cpu en gpu die op 1 chip zit word kostte 130 dollar ongeveer. Intotaal kostte de ps4 330 dollar aan onderdelen. Geinig is dat sony bij de ps3 zei dat die meer dan 700 dollar kostte voor hun.
Zal wel door die ingebouwde Bluray-speler komen die destijds duur waren.
Ik verwacht ook 4K voor video playback en voor games meer kracht om echt los te gaan met hoge graphical fidelity in inderdaad 1080p60. En dat wat kleinere/middelgrote games wellicht 4K zullen proberen. Zoals Andrew House onlangs aangaf dat games op PS4 Neo "will essentially play an awful lot prettier than games have previously". Als grote games dan native 4K willen renderen zullen ze toch weer concessies moeten doen.
Ik verwacht ook 4K voor video playback en voor games meer kracht om echt los te gaan met hoge graphical fidelity in inderdaad 1080p60. En dat wat kleinere/middelgrote games wellicht 4K zullen proberen. Zoals Andrew House onlangs aangaf dat games op PS4 Neo "will essentially play an awful lot prettier than games have previously". Als grote games dan native 4K willen renderen zullen ze toch weer concessies moeten doen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Heb nog geen tijd gehad om de PS te booten, maar zijn er in de Big in Japan sale nog dingen die echt de moeite waard zijn?
Voor mij zit er niet echt iets tussen behalve MGS. Hangt denk ik heel erg van je smaak af (de deals zijn niet wereldschokkend) Volgens mij zit er wel wat leuks tussen voor de meer japanofiele spelers.Valandin schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:52:
Heb nog geen tijd gehad om de PS te booten, maar zijn er in de Big in Japan sale nog dingen die echt de moeite waard zijn?
psn: jagermeistertim
mgs 5 voor 20 euro.Valandin schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:52:
dark souls 2 voor 12 euro.
street fighter 4 voor nog geen tientje.
en nog wat resident evils mooi geprijst.
Dat zijn denk ik wel de mooiste deals, kijk anders maar hier tussen http://www.psx-sense.nl/2...-start-playstation-store/
Eerder in het topic:Valandin schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:52:
niekvandermeer in "[PS4] PlayStation 4 - deel 6"
Of rechtstreeks:
https://psprices.com/regi...l&sort=date&display=table
Waarom zou je daar je PS voor moeten booten? Kijk je toch gewoon via een browser. Werkt een stuk makkelijker.Valandin schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:52:
Ik zou nog even mijn bevindingen posten m.b.t. de Tritton Katana HD 7.1 headset.
Ik heb 'm ruim 2 uur op mijn hoofd gehad. Mijn oren vallen er mooi in en geen enkele last van pijn. Ik moet alleen even wennen aan de hoofdband die iets smaller is dan mijn oude headset, maar het comfort is verder prima.
De bouwkwaliteit is beter dan ik dacht. Het ding is weliswaar van plastic, maar heeft een goed gewicht en voelt verder stevig aan.
Installatie stelt weinig voor. HDMI kabel uit je console in de hub en vanuit de hub naar je TV. USB kabel in je console voor de power. Headset aan en hub aan en ze pairen met elkaar. ASNNetworks gaf eerder aan dat je de hub steeds opnieuw aan moet zetten, maar dat is alleen het geval als je de stroom eraf haalt. In de manual wordt ook aangegeven dat men aanraadt de PS4 in Rest Mode te laten staan (logisch dat iets uitgaat als je de stroom eraf haalt). Je kan waarschijnlijk ook gewoon de USB kabel via een stekker in een stopcontact steken. Mijn PS4 staat altijd in Rest Mode, dus prima.
Er zit een button op de headset voor surround en stereo en een EQ knop voor games of muziek/films. Niet heel spannend verder.
Ik heb Uncharted 4, DOOM, The Last of Us, Bloodborne en Battlefront getest.
De games van Naughty Dog vergden wel enig tweaken (deze hebben altijd wel uitgebreide audio instellingen in het menu) m.b.t. de front geluiden (stemmen met name). Maar verder erg crisp, dikke bassen en een overdosis aan volume.
Bij Bloodborne hoorde ik echt een enorm verschil toen ik daarna mijn Sony headset weer opzette. De geluiden in het menu klonken zelfs anders. Die game heeft van zichzelf ook hele hoge volumes dus ik moest 'm flink zachter zetten.
Bij DOOM raakte ik een beetje in de war, omdat ik nu de raketten achter me hoorde ontploffen die de vijand mis schoot. Ook bij deze game moest de headset een tandje zachter. Uitstekend geluid verder.
Battlefront klinkt verder ook gewoon dik prima zoals de meeste DICE games dat wel op orde hebben. Pew pew pew nog even door mijn oude headset geluisterd, maar dat is toch echt minder.
Morgen ga ik nog even verder testen, maar voor nu is het een blijvertje en een aanrader dus.
Pfff vorige week leek het erop dat broertje gehackt was... logde elke keer uit zijn account. Na wachtwoord gewijzigd was het weg. Maar rare is ik kan op mijn ps4 nog inloggen op zijn account zonder nieuwe wachtwoord. En nu ineens is zijn account niet meer primair op mijn of zijn ps4. Dus kan nu geen Games meer spelen ivm samen Games kopen op zijn account.
Maar kunnen de ps4's niet deactiveren online. Heeft de hacker blijkbaar al gedaan....
Pfff wat een irritant iets, en hoop maar dat de helpdesk iets kan doen.
Heel raar en vaag gedoe dit, zeker het feit dat hij niet vraagt naar wachtwoord nadat hij hem gewijzigd heeft..
Hoop niet dat de hacker dus ook nog toegang heeft ondanks nieuwe wachtwoord want ik heb het ook nog....
Maar kunnen de ps4's niet deactiveren online. Heeft de hacker blijkbaar al gedaan....
Pfff wat een irritant iets, en hoop maar dat de helpdesk iets kan doen.
Heel raar en vaag gedoe dit, zeker het feit dat hij niet vraagt naar wachtwoord nadat hij hem gewijzigd heeft..
Hoop niet dat de hacker dus ook nog toegang heeft ondanks nieuwe wachtwoord want ik heb het ook nog....
Weet iemand waarom ik mijn profielafbeelding niet meer kan wijzigen? Ik probeer via de Playstation-app een nieuwe foto te gebruiken. Echter krijg ik een foutmelding. Als ik vervolgens op de Playstation naar profielafbeelding wijzigen ga dan kan ik alleen maar kiezen tussen Facebook of Avatar. In het midden staat via de Playstation-app. Echter kan ik deze niet aanvinken. Voorheen lukte mij het wel om de afbeelding door middel van de Playstation-app te wijzigen. Heeft iemand hetzelfde probleem, of kan iemand mijn probleem oplossen? Bij voorbaat dank.
Ik heb er lang op moeten wachten maar eindelijk is 'submerged' in de aanbieding voor 7 euro. Het lijkt me echt een spel voor mij, ik hou wel van dit soort oldskool games waar de nadruk ligt op het verhaal, verkenning, puzzels oplossen, sfeer proeven en platforming.
Te veel spellen zijn tegenwoordig gericht op hersenloos knallen, gelukkig besteden er nog ontwikkelaars tijd en geld aan spellen zonder wapens.
Te veel spellen zijn tegenwoordig gericht op hersenloos knallen, gelukkig besteden er nog ontwikkelaars tijd en geld aan spellen zonder wapens.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Interessant. Zoiets kan ik ook wel waarderen. Submerged krijgt alleen wel erg matige reviews (bron: metacritic). Laat je nog ff weten of het meevalt? ☺Lasmibalsingh schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 02:36:
Ik heb er lang op moeten wachten maar eindelijk is 'submerged' in de aanbieding voor 7 euro. Het lijkt me echt een spel voor mij, ik hou wel van dit soort oldskool games waar de nadruk ligt op het verhaal, verkenning, puzzels oplossen, sfeer proeven en platforming.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Gister voor het eerst Remote Play geprobeerd op mijn Imac,
Deze staat boven, en in de woonkamer staat mijn PS4.
Kreeg echter eventjes verbinding, maar na 30 seconden was de verbinding telkens verbroken.
Snap er niks van
Kreeg echter eventjes verbinding, maar na 30 seconden was de verbinding telkens verbroken.
Snap er niks van
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Volgens mij is dit niet helemaal correct. De nieuwe game wordt pacman championnsship edition 2.
Geen dx game. Vond die ook niks aan zelf.
Heel veel zin in deze game, en hoop op offline multiplayer.
Disgaea 5 is echt awesome. Tijdje geleden de demo opgepakt, nu de complete game via de sale en wat blijft het toch geweldig.
Ik weet dat het voor veel mensen niks is (Tactisch nadenken, veel proberen, saven/reloaden is niks voor veel gamers tegenwoordig, alles moet zo gestroomlijnd mogelijk zijn), maar ik hou wel van een ouderwets lastige tactical game.
Ik weet dat het voor veel mensen niks is (Tactisch nadenken, veel proberen, saven/reloaden is niks voor veel gamers tegenwoordig, alles moet zo gestroomlijnd mogelijk zijn), maar ik hou wel van een ouderwets lastige tactical game.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Even wat van op YT gekeken, maar dat ik ga ik inderdaad niet trekken. Gameplay wise niet, maar ik kan ook slecht tegen cartoony/manga spul.corset schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:12:
Disgaea 5 is echt awesome. Tijdje geleden de demo opgepakt, nu de complete game via de sale en wat blijft het toch geweldig.
Zit je via WiFi of bekabeld??Mars18 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 06:55:
Gister voor het eerst Remote Play geprobeerd op mijn Imac,
Snap er niks van
PS4 zit op 2.4ghz wat in drukke woonwijken voor belabberde prestaties kan zorgen.
Heb alles bekabeld (PS4 etc) en dan draait het prima, zelfs vanaf kantoor
Zit ik met de MB op 5ghz WiFi gaat het ook, maar schakel ik naar 2,4 dan is het mis.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Je hebt gelijk, het is niet de DX versie.Turfschipper schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 07:19:
[...]
Volgens mij is dit niet helemaal correct. De nieuwe game wordt pacman championnsship edition 2.
Geen dx game. Vond die ook niks aan zelf.
Heel veel zin in deze game, en hoop op offline multiplayer.
Dat kanbram1984 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:04:
[...]
Even wat van op YT gekeken, maar dat ik ga ik inderdaad niet trekken. Gameplay wise niet, maar ik kan ook slecht tegen cartoony/manga spul.
Mods uitgesteld op de PS4 voor fallout. Gaat goed zo.
Ps plus lineup os redelijk, maar even kijken of ik psplus ga halen weer.
Was op de WIFI helaas.RoRoo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:22:
[...]
Zit je via WiFi of bekabeld??
PS4 zit op 2.4ghz wat in drukke woonwijken voor belabberde prestaties kan zorgen.
Zit ik met de MB op 5ghz WiFi gaat het ook, maar schakel ik naar 2,4 dan is het mis.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
WiFi moet vooral stabiel zijn wil het werken. Bij de minste of geringste dip dan verliest hij verbinding en valt hij helemaal uit. Access point in huis toevoegen en je bent goed om te gaan, of gewoon kabel trekkenRoRoo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:22:
[...]
Zit je via WiFi of bekabeld??
Ik vind remote play echt fantastisch, bij mijn (schoon)ouders lekker spelen. Super handig.
Werkt dat ook over internet buiten je eigen netwerk dan? Kun je via de remote play app ook de ps4 aanzetten bijvoorbeeld?
[ Voor 23% gewijzigd door Chrosser op 30-06-2016 09:51 ]
Voor mij 1 pot nat.corset schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:33:
[...]
Dat kangelukkig heeft het niks met manga te maken. Meer met anime, anders had ik het ook niks gevonden
Mods uitgesteld op de PS4 voor fallout. Gaat goed zo.
Ps plus lineup os redelijk, maar even kijken of ik psplus ga halen weer.
Is wel de bedoeling.Chrosser schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:51:
Werkt dat ook over internet buiten je eigen netwerk dan? Kun je via de remote play app ook de ps4 aanzetten bijvoorbeeld?
En je kunt je PS4 ermee aanzetten ja. Dat is juist het hele idee erachter. Dat je PS4 niet in de buurt hoeft te zijn.
Bij mij werkt het overigens prima over de Wi-Fi.
Dus ps4 thuis bekabeld aan router -> bij familie playstation app downloaden op de pc, controller er aan hangen en gaan met die banaan
Juist, dat maakt het zo tof. Controller in de tas, kabeltje erbij en je kan spelen waar je wilt. Ik vind het super om op die manier telltame games of dat soort games te spelen. Hell ik heb op die manier zelfs 50% van uncharted deel 1 gedaan, werkt echt topChrosser schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:07:
Dus ps4 thuis bekabeld aan router -> bij familie playstation app downloaden op de pc, controller er aan hangen en gaan met die banaan
Yep.. heb 'm hier op kantoor ook zo staan. Handig als je een keer servers moet patchen en je toch zit te wachtenChrosser schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:07:
PS4 moet wel in slaapstand staan!! anders gaat ie niet aan.
Broertje heeft net naar sony gebeld betreffende niet kunnen deactiveren van alle ps4's door dat een hacker dit al gedaan heeft.
Nu zegt die dude dat gamesharen dmv account sharing dus niet mag...
Dacht juist dat dit een feature was van sony.
En ook wil hij niet alles opnieuw deactiveren ivm geen rare activiteiten op zn account, maar zowel hij als ik kunnen zijn account niet meer als primair instellen....
Heb het idee dat die dude van sony lult maar denk vraag het hier even of wat hij zegt klopt ?
En ook wil hij niet alles opnieuw deactiveren ivm geen rare activiteiten op zn account, maar zowel hij als ik kunnen zijn account niet meer als primair instellen....
Heb het idee dat die dude van sony lult maar denk vraag het hier even of wat hij zegt klopt ?
Gamesharing zal inderdaad niet mogen. lijkt mij ook wel logisch.v8power67 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:25:
Broertje heeft net naar sony gebeld betreffende niet kunnen deactiveren van alle ps4's door dat een hacker dit al gedaan heeft.
Dat het kán is een tweede natuurlijk
Maar goed.. Je kan aantonen dat de accounts van jullie zijn, dus ze moeten je helpen toch?
Gewoon nog eens bellen. Gamesharing niet nog eens benoemen en gewoon het verhaal doen..
Je broertje wil zijn account kunnen activeren op jouw PS4 om zijn games te kunnen spelen.
en primair activeren op zijn eigen PS4. Simpel verhaal waar Sony mee moet gaan helpen.
Okee ik dacht juist dat game sharen met family wel mocht.RoRoo schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:29:
[...]
Gamesharing zal inderdaad niet mogen. lijkt mij ook wel logisch.
Dat het kán is een tweede natuurlijksoms moet je slapende honden ook niet wakker maken.
Maar goed.. Je kan aantonen dat de accounts van jullie zijn, dus ze moeten je helpen toch?
Gewoon nog eens bellen. Gamesharing niet nog eens benoemen en gewoon het verhaal doen..
Je broertje wil zijn account kunnen activeren op jouw PS4 om zijn games te kunnen spelen.
en primair activeren op zijn eigen PS4. Simpel verhaal waar Sony mee moet gaan helpen.
Maar heb gebeld en hij is nu gedeactiveerd op alle ps4's, maar blijkbaar doen ze dat normaal niet ivm geen hck op sony dus eigen schuld. Maar opzich begrijpelijk maar ook wel beetje apart..
Maar alles werkt als goed is zo weer.
BioShock collectie. Ik heb deel 1 en 3 kort gespeeld op de PS3, dus deze ga ik wel halen, denk ik.
nieuws: 2K Games komt met remasters van BioShock-games
Prachtige games, voor deel 1 en Infinite. Deel 2 was iets minder maar heb me er evengoed prima mee vermaakt. Als de remaster goed is en een zachte prijs wil ik het misschien nog wel overwegen.bram1984 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:54:
BioShock collectie. Ik heb deel 1 en 3 kort gespeeld op de PS3, dus deze ga ik wel halen, denk ik.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Game sharen mag wel, alleen het ligt eraan hoe je het interpreteert
Het is namelijk een erg grijs gebied.
Stel je hebt een PS4 gekocht. Die stel je als primair in waardoor andere gebruikers ook jouw gekochte games mogen spelen. Dit staat in de algemene voorwaarden en hiervoor is "activeren als primair" juist voor bedoeld. Zodat niet iedereen een eigen digitale game moet kopen, maar een persoon de game digitaal koopt en de rest ook die game op die PS4 mag spelen. Anders koopt natuurlijk niemand digitaal, want met Blurays kan je het ook delen.
Vervolgens heb jij nog een 2e PS4 waarop je soms speelt. Op die PS4 kan alleen jij jouw eigen games spelen die jij gekocht hebt. Want jouw 1e PS4 is namelijk al primair. Dus mensen die inloggen op jouw 2e PS4 (ook wel secundair genoemd) die kunnen niet jouw games daarop spelen. Hierdoor kan iedereen op jouw hoofd PS4 een game spelen, terwijl jij op je extra PS4 ook een game kan spelen. Dit kan en mag ook tegelijk zijn, dus iemand anders op de hoofd PS4, zonder dat de gene die de game gekocht heeft aangemeld hoeft te zijn.
Wanneer je dus met je broertje aan game sharing doet met jouw PS4 en zijn PS4, dan doe je eigenlijk ook dit. Jij hebt in feite 2 PS4's, een is jouw hoofd-PS4 en de ander is jouw extra-PS4. Dat een van de twee officieel eigendom is van je broertje, tja dat weet Sony uiteraard niet, en dat is ook Sony's zaak niet. Jij hebt simpelweg 2 PS4's waarop je er een als hoofd-PS4 gebruikt met anderen en een andere PS4 voor erbij.
Bel nog een keer naar Sony en geeft aan dat jouw broertje 2 PS4's heeft (aangezien het om zijn account en PS4 gaat neem ik aan?). Door een hacker werkt zijn primary PS4 niet meer als primair omdat die hacker dat gedeactiveerd heeft. Nu kan je broertje geen gebruik maken van de voordelen van primary, bijvoorbeeld gamen zonder internetverbinding, automatisch uploaden van save files en andere gebruikers de games laten starten. Het grootste probleem van dit alles zou ik benadrukken: wanneer PSN down is (en dat gebeurt nog zeker wel eens) of wanneer internet een storing heeft: dan kan je broertje gewoon geen games starten, omdat die PS4 geen primair meer is.
Zou het vooral daarop gooien. Niet zeggen dat je games deelt met je broertje, maar gewoon feiten benoemen. Jouw broertje heeft een primaire PS4 en een secundaire PS4. Door een hacker is de primaire PS4 niet meer als primair in te stellen waardoor bepaalde features niet meer werken. Dit vormt een probleem en moet worden opgelost.
Succes!
Stel je hebt een PS4 gekocht. Die stel je als primair in waardoor andere gebruikers ook jouw gekochte games mogen spelen. Dit staat in de algemene voorwaarden en hiervoor is "activeren als primair" juist voor bedoeld. Zodat niet iedereen een eigen digitale game moet kopen, maar een persoon de game digitaal koopt en de rest ook die game op die PS4 mag spelen. Anders koopt natuurlijk niemand digitaal, want met Blurays kan je het ook delen.
Vervolgens heb jij nog een 2e PS4 waarop je soms speelt. Op die PS4 kan alleen jij jouw eigen games spelen die jij gekocht hebt. Want jouw 1e PS4 is namelijk al primair. Dus mensen die inloggen op jouw 2e PS4 (ook wel secundair genoemd) die kunnen niet jouw games daarop spelen. Hierdoor kan iedereen op jouw hoofd PS4 een game spelen, terwijl jij op je extra PS4 ook een game kan spelen. Dit kan en mag ook tegelijk zijn, dus iemand anders op de hoofd PS4, zonder dat de gene die de game gekocht heeft aangemeld hoeft te zijn.
Wanneer je dus met je broertje aan game sharing doet met jouw PS4 en zijn PS4, dan doe je eigenlijk ook dit. Jij hebt in feite 2 PS4's, een is jouw hoofd-PS4 en de ander is jouw extra-PS4. Dat een van de twee officieel eigendom is van je broertje, tja dat weet Sony uiteraard niet, en dat is ook Sony's zaak niet. Jij hebt simpelweg 2 PS4's waarop je er een als hoofd-PS4 gebruikt met anderen en een andere PS4 voor erbij.
Bel nog een keer naar Sony en geeft aan dat jouw broertje 2 PS4's heeft (aangezien het om zijn account en PS4 gaat neem ik aan?). Door een hacker werkt zijn primary PS4 niet meer als primair omdat die hacker dat gedeactiveerd heeft. Nu kan je broertje geen gebruik maken van de voordelen van primary, bijvoorbeeld gamen zonder internetverbinding, automatisch uploaden van save files en andere gebruikers de games laten starten. Het grootste probleem van dit alles zou ik benadrukken: wanneer PSN down is (en dat gebeurt nog zeker wel eens) of wanneer internet een storing heeft: dan kan je broertje gewoon geen games starten, omdat die PS4 geen primair meer is.
Zou het vooral daarop gooien. Niet zeggen dat je games deelt met je broertje, maar gewoon feiten benoemen. Jouw broertje heeft een primaire PS4 en een secundaire PS4. Door een hacker is de primaire PS4 niet meer als primair in te stellen waardoor bepaalde features niet meer werken. Dit vormt een probleem en moet worden opgelost.
Succes!
[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 30-06-2016 11:41 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wil die Bioshock games ook nog wel eens spelen. Hopelijk komt het nog voor de najaarsdrukte.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Via Eurogamer, ga wel ff kijken of het wat is.Neverwinter, the MMORPG that's been spun out of the Dungeons & Dragons franchise, has been given a final date for PlayStation 4. Oh, and that date is July 19th.
Neverwinter is a free-to-play title, but early access is available for €19.99, allowing you to play from July 12th. For that you'll also get a handful of in-game items.
Developed by Cryptic Studios - the team behind City of Heroes and Star Trek Online - Neverwinter first launched on PC in 2013. Paul Dean reviewed it for us back then, and found a breezily entertaining MMO that was a little lacking.
Since then it's launched on Xbox One and received nine expansions. The tenth, Storm King's Thunder, will be coming to PlayStation 4 later this year, while all previous expansions will be included in the release on July 19th. As an added bonus, Neverwinter can be played by PlayStation 4 owners without a PlayStation Plus subscription.
Verwijderd
Dat was al een aantal maandjes bekend ja...bram1984 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:54:
Maar ik ga ze zeker ook kopen, heb ze op de PS3 al meerdere malen uitgespeeld en zal dat ook op de PS4 gaan doen.
Bioshock staat zeker in mijn top 3 beste game reeksen
Hopelijk wordt het net zo'n mooie remastered bundle als de nathan drake collection! daar heb ik erg van genotenVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:48:
[...]
Dat was al een aantal maandjes bekend ja...
Maar ik ga ze zeker ook kopen, heb ze op de PS3 al meerdere malen uitgespeeld en zal dat ook op de PS4 gaan doen.
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Hardnekkige geruchten ja. Maar dit is een website van 2K zelf die even online kwam.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:48:
[...]
Dat was al een aantal maandjes bekend ja...
Bioshock staat zeker in mijn top 3 beste game reeksen, en elke game heeft ook nog eens fantastische DLC..
Het is gelukkig al gefixed. Had Sony gebeld en idd uitgelegd dat hij nu niet baas is over zijn account en dat iemand anders zijn ps4 primair heeft gezet.ASNNetworks schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:38:
Game sharen mag wel, alleen het ligt eraan hoe je het interpreteertHet is namelijk een erg grijs gebied.
Succes!
Toen heeft Sony medewerker alle ps4's netjes gedeactiveerd.
Alleen bij ons is het iets anders geregeld. Zijn account staat op mijn ps4 primair omdat we op zijn account de Games gekocht hebben. Dus zo kan ik ze ook spelen, en heeft hij op zijn eigen ps4 zijn account als dus secundair.
Maar alles werkt weer gelukkig.
Alleen wel iets heel raars. Als hij zijn wachtwoord wijzigd dan werkt het account gewoon nog op mijn ps4 zo der nieuwe wachtwoord in te voeren... das wel iets heel Vaags want zo zou dus de hacker ook gewoon nog op zijn account kunnen zonder wachtwoord te wijzigen...
Dat is precies hoe ik het omschreven heb, alleen dan gericht als jij de persoon in kwestie zou zijnv8power67 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:16:
[...]
Het is gelukkig al gefixed. Had Sony gebeld en idd uitgelegd dat hij nu niet baas is over zijn account en dat iemand anders zijn ps4 primair heeft gezet.
Toen heeft Sony medewerker alle ps4's netjes gedeactiveerd.
Alleen bij ons is het iets anders geregeld. Zijn account staat op mijn ps4 primair omdat we op zijn account de Games gekocht hebben. Dus zo kan ik ze ook spelen, en heeft hij op zijn eigen ps4 zijn account als dus secundair.
Maar alles werkt weer gelukkig.
Alleen wel iets heel raars. Als hij zijn wachtwoord wijzigd dan werkt het account gewoon nog op mijn ps4 zo der nieuwe wachtwoord in te voeren... das wel iets heel Vaags want zo zou dus de hacker ook gewoon nog op zijn account kunnen zonder wachtwoord te wijzigen...
Volgens Sony is jouw PS4 dus de hoofd-PS4 van je broertje en is zijn eigen PS4 zijn 2e PS4, zo moet je het dus zien. Dat met inloggen met aangepast wachtwoord, na paar dagen werkt dat niet meer dus geen zorgen. Hij kan er in het begin nog misschien in, maar zeker nu de PS4 van de hacker ook niet meer primair is, wordt de toegang simpelweg geblokkeerd. En zodra hij in wil loggen op het account dan openst de user op de PS4 misschien wel, maar hij kan niet inloggen met het PSN account. Dus friends list, PS Store etc werken allemaal niet. Zodra hij inlogt en het account verbinding wil maken, krijgt hij de melding dat hij niet is verbonden met het internet en opnieuw moet inlogggen.
Zorg ervoor dat je een sterk wachtwoord gebruikt voor PSN. Als je een paypal of credit card had gekoppeld was je nu nog verder van huis namelijk. Daarnaast wil je niet dat je over een maand hetzelfde probleem hebt. Ik zou een uniek random generated wachtwoord gebruiken en niet iets wat je broertje al eerder heeft gebruikt, of enigzins lijkt op zijn naam, email adres, of zelfs oude wachtwoorden. 1Password is misschien een goede optie voor je (broertje)
[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 30-06-2016 12:35 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ah okee duidelijkASNNetworks schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:34:
[...]
Dat is precies hoe ik het omschreven heb, alleen dan gericht als jij de persoon in kwestie zou zijnJe broertje zou officieel moeten bellen omdat het om zijn account gaat, en dus voor Sony om zijn PS4. En zijn account staat niet als primair op jouw PS4. Jouw PS4 staat als primair op zijn account. De meeste verwarring ontstaat omdat mensen accounts en consoles door elkaar halen. Je activeert een console, niet een account.
Volgens Sony is jouw PS4 dus de hoofd-PS4 van je broertje en is zijn eigen PS4 zijn 2e PS4, zo moet je het dus zien. Dat met inloggen met aangepast wachtwoord, na paar dagen werkt dat niet meer dus geen zorgen. Hij kan er in het begin nog misschien in, maar zeker nu de PS4 van de hacker ook niet meer primair is, wordt de toegang simpelweg geblokkeerd. En zodra hij in wil loggen op het account dan openst de user op de PS4 misschien wel, maar hij kan niet inloggen met het PSN account. Dus friends list, PS Store etc werken allemaal niet. Zodra hij inlogt en het account verbinding wil maken, krijgt hij de melding dat hij niet is verbonden met het internet en opnieuw moet inlogggen.
Zorg ervoor dat je een sterk wachtwoord gebruikt voor PSN. Als je een paypal of credit card had gekoppeld was je nu nog verder van huis namelijk. Daarnaast wil je niet dat je over een maand hetzelfde probleem hebt. Ik zou een uniek random generated wachtwoord gebruiken en niet iets wat je broertje al eerder heeft gebruikt, of enigzins lijkt op zijn naam, email adres, of zelfs oude wachtwoorden. 1Password is misschien een goede optie voor je (broertje)Ik heb 20 random tekens voor mn PSN account en al mn inloggegevens voor alle websites. Allemaal een unieke 20-tekens wachtwoord die helemaal random zijn. Raden lukt sowieso niet en hacken is al erg lastig met 20-tekens. In het geval dát een van mn accounts gehacked wordt, of de gegevens gejat worden van een website, kunnen ze in ieder geval niet zomaar in mn andere accounts gezien alles een uniek wachtwoord heeft.
Ja wachtwoord is nu echt heel anders langer en niet een eerder gebruikte.
Gelukkig is alles weer okee want was even spannend. Zeker omdat Sony eerst tegen broertje had gezegd pech en wacht maar tot je weer zelf kan deactiveren online(duurt geloof half jaar of een jaar)... vind dat geen correcte houding van Sony af. Daarom heb ik toen even gebeld en toen was het geregeld.
Naja hopen dat het nu klaar is
Zat gelukkig geen PayPal of cc aan gekoppeld. Denk dat het zo'n Fifa hacker is die dan punten koopt met account en daarna niks meer mee doet. Maja had hij even pech gelukkig.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 30-06-2016 12:51 ]
Yup, dat werkt dus echt uitstekend! Ik had nogal enthousiast zitten vertellen over Uncharted 4 en mijn beste vriendin uit Amsterdam (ik woon bij Zoetermeer) wilde het wel eens spelen, dus ik heb een PSN account voor haar aangemaakt, eerst eventjes lokaal met RemotePlay ingelogd met dat account op mijn Mac, haar de info gegeven voor het account en hoppa, daar ging ze.Chrosser schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:51:
Enige nadeel: duurde 4 uur voordat ik haar zo ver kreeg dat ik zelf weer iets kon doen op mijn PS4! Haha
Overigens hebben we ook een simpel racespel split-screen zitten spelen tegen elkaar door gewoon een lokale controller aan te zetten en dan als andere user in te loggen! Werkt best goed allemaal!
Hopelijk gaat de Neo 1080p ook voor dit RemorePlay ondersteunen!
En een tip:v8power67 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:50:
[...]
Ah okee duidelijk
Ja wachtwoord is nu echt heel anders langer en niet een eerder gebruikte.
Gelukkig is alles weer okee want was even spannend. Zeker omdat Sony eerst tegen broertje had gezegd pech en wacht maar tot je weer zelf kan deactiveren online(duurt geloof half jaar of een jaar)... vind dat geen correcte houding van Sony af. Daarom heb ik toen even gebeld en toen was het geregeld.
Naja hopen dat het nu klaar is
Zat gelukkig geen PayPal of cc aan gekoppeld. Denk dat het zo'n Fifa hacker is die dan punten koopt met account en daarna niks meer mee doet. Maja had hij even pech gelukkig.
Installeer RemotePlay op je Windows PC of je Mac en log een keer in daarmee met het account van je broertje. De verbinding gaat dan automatisch naar de PS4 die als primair ingesteld staat, dus mocht dit ooit weer gebeuren dan RemotePlay je gewoon naar de 'hacker' zijn PS4 en deactiveer je zijn PS4 via de user interface van de PS4 zelf wat wel altijd kan! (mits die 'hacker' wel RemotePlay aan heeft staan natuurlijk en op internet zit)
En ja, zorg er alsjeblieft voor dat je een heeeel sterk password hebt die je niet ergens anders gebruikt. Veel mensen gebruiken vaak dezelfde wachtwoorden voor diverse sites en als er dan 1 van die sites gehacked is gaan ze proberen dat wachtwoord te gebruiken op andere plekken.
Je kan controleren of een site gehacked is waar je broertje een account had op deze site: https://haveibeenpwned.com
Ben benieuwd, vroeger wel deel 1 gespeeld, daarna uit het oog verlorenVerwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:05:
PS Plus lineup van Juli:
•Furi (PS4)
•Fat Princess (PS3)
Helaas niks leuks voor de ps4 deze maand.Mars18 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Ben benieuwd, vroeger wel deel 1 gespeeld, daarna uit het oog verloren
Dont worry,
Ik zag het staan en had dat een dag eerder gelezen ergens.
Bioshock ga ik nog wel een keer proberen voor een goeie prijs.
Heb nu ook 5 uurtjes mgs 5 gespeeld, de eerste episode is echt heel indrukwekkend, misschien nog wel indrukwekkende dat uncharted 4. Daarna moet je een paar standaart missies doen, de manieren hoe je op verschillende manieren iets kan aanpakken is ook indrukwekkend en het verhaal is nog veel belovend. Maar ik weet al dat je later in de game dingen moet herhalen, hopelijk gaat dat niet heel hard tegenvallen. Op dit moment is de game nog heel indrukwekkend.
Ik hoop ook dat ze bij rockstar mee kijken, de graphics zijn echt heel goed voor een open world en draait ook nog eens 60 fps, als red dead 3 er zo uit ziet ben ik heel tevreden.
Heb nu ook 5 uurtjes mgs 5 gespeeld, de eerste episode is echt heel indrukwekkend, misschien nog wel indrukwekkende dat uncharted 4. Daarna moet je een paar standaart missies doen, de manieren hoe je op verschillende manieren iets kan aanpakken is ook indrukwekkend en het verhaal is nog veel belovend. Maar ik weet al dat je later in de game dingen moet herhalen, hopelijk gaat dat niet heel hard tegenvallen. Op dit moment is de game nog heel indrukwekkend.
Ik hoop ook dat ze bij rockstar mee kijken, de graphics zijn echt heel goed voor een open world en draait ook nog eens 60 fps, als red dead 3 er zo uit ziet ben ik heel tevreden.
De maps van Rockstar games is wel iets groter. Hieronder een vergelijking met GTA 5.Nieuwevolger schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:40:
Bioshock ga ik nog wel een keer proberen voor een goeie prijs.
http://gameranx.com/updat...ta-5-map-size-comparison/
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 30-06-2016 16:55 ]
Verwijderd
Iemand hier die een ps vita heeft? wat vinden jullie ervan qua prijs/ kwaliteit etc? Zijn de PS+ games sinds de ps4 een beetje leuk op de vita? overweeg er 1 te kopen voor in t vliegtuig etc, maar begreep dat de batterij maar een uur of 3 mee gaat bij gamen. Hoor graag, thanks!
Verwijderd
Ze hebben in die vergelijking alleen 1 gebied genomen bij Phantom Pain.. Alleen Afghanistan.. En niet Afrika..bram1984 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:54:
[...]
De maps van Rockstar games is wel iets groter. Hieronder een vergelijking met GTA 5.
Desalniettemin zal GTA 5 nog steeds groter zijn hoor..
Maar Phantom Pain draait wel heel erg soepel, en je heb nooit last van pop ups, drops of wat dan ook..
Aah prima toch de map van red dead redemption is ongeveer 2x zo klein als die van gta 5. Volgens deze site.bram1984 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:54:
[...]
De maps van Rockstar games is wel iets groter. Hieronder een vergelijking met GTA 5.
http://www.gtaall.com/gta-5/maps/27078-gta-5-map-size.html
Volgens mij maakt de grote van de map ook niet zoveel uit voor de graphics, anders had gta 5 nooit tegelijk de mooiste en grootste open world game kunnen zijn op de ps3.
De grootte maakt wel uit in dat geval, want hoe groter hoe meer objecten erop moeten.Nieuwevolger schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:18:
[...]
Aah prima toch de map van red dead redemption is ongeveer 2x zo klein als die van gta 5. Volgens deze site.
http://www.gtaall.com/gta-5/maps/27078-gta-5-map-size.html
Volgens mij maakt de grote van de map ook niet zoveel uit voor de graphics, anders had gta 5 nooit tegelijk de mooiste en grootste open world game kunnen zijn op de ps3.
Maar een budget van 250 miljoen en een van de grootste studio's die er is en een behoorlijk lange ontwikkeltijd. Dat mag ook wel dan. En om nu te zeggen dat de game lekker draaide. Niet echt.
Mja ik heb er een. Destijds op de kop getikt voornamelijk voor de Remote Play feature icm de PS4. Vind de prijzen van games echt belachelijk voor het ding, evenals de opslagmemory sticks. Nu dient ie dus voornamelijk als PS+ device, voor Remote Play en Cross-Buy Titels van de PS4 af. Ook een zoekgeraakte Vita titel (al dan niet exclusive) heb ik er eens in een sale aan gewaagd.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:11:
Iemand hier die een ps vita heeft? wat vinden jullie ervan qua prijs/ kwaliteit etc? Zijn de PS+ games sinds de ps4 een beetje leuk op de vita? overweeg er 1 te kopen voor in t vliegtuig etc, maar begreep dat de batterij maar een uur of 3 mee gaat bij gamen. Hoor graag, thanks!
De batterij daarentegen gaat wel echt goed lang mee, vind ik zelf. Ook het OLED scherm is wel van bijzonder goede kwaliteit.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik had er een. Hou er rekening mee dat het een stervend platform is, vind je dat gee probleem dan zijn er best veel toffe games voor. Batterij gaat ongeveer 5 uur mee en ik ga er vanuit dat je alle plus games mettertijd 'gekocht' hebt?Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:11:
Voor de prijzen van de geheugenkaartjes ben ik het met je eens, maar de games duur? Die games zijn zat in de sale en ook goede voor tussen de €5 en €10. Daarnaast nog genoeg goede PSP games voor een leuke prijs.martincm schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 18:15:
[...]
Mja ik heb er een. Destijds op de kop getikt voornamelijk voor de Remote Play feature icm de PS4. Vind de prijzen van games echt belachelijk voor het ding, evenals de opslagmemory sticks. Nu dient ie dus voornamelijk als PS+ device, voor Remote Play en Cross-Buy Titels van de PS4 af. Ook een zoekgeraakte Vita titel (al dan niet exclusive) heb ik er eens in een sale aan gewaagd.
De batterij daarentegen gaat wel echt goed lang mee, vind ik zelf. Ook het OLED scherm is wel van bijzonder goede kwaliteit.
Zonde dat Sony zo'n fuckup heeft gemaakt van de marketing, startprijs en de achterlijke prijs van de kaartjes, want de hardware is echt top en met genoeg first party ondersteuning had het echt wel een succes kunnen worden.
Ik heb er één gekocht toen ze € 129,99 waren. Gebruik hem weinig, maar ik game ook weinig. Op vakantie is het wel ideaal met simpele games. Ik zie mezelf niet een game van 25+ uur er op afronden, maar even FIFA, Killzone, NFS, Pixeljunk Shooter, etc.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 17:11:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, kan je de mgs companion app ook gebruiken als je niet op de ps4 zit? Om bijvoorbeeld die tapes een keer te luisteren?
Volgens mij kan dat alleen (gek genoeg) met de Ground Zeroes companion app. De The Phantom Pain companion app kan je volgens mij alleen gebruiken om in te zetten als tweede scherm (voor je map enz.).Nieuwevolger schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:20:
Ik Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, kan je de mgs companion app ook gebruiken als je niet op de ps4 zit? Om bijvoorbeeld die tapes een keer te luisteren?
V.w.b. de vergelijking in grootte MGS V <-> GTA V; de map van GTA V is sowieso drukker bezet (veel meer structures, pedestrians enz.) maar desondanks is MGS V nagenoeg perfect v.w.b. de combinatie graphics-resolutie-framerate. Heb er 150 uren inzitten en heb, ik schat, 5 pop-ins gezien. That's it. Maar goed, dat zijn we dan ook wel gewend van mister Kojima.

Verder is de AI om van te smullen (niet te vergelijken met een GTA V).
PSN: breminem
Thx voor je antwoord, ben er al achter gekomen. Je kan wel gewoon je casettes luisteren als je ps4 uit staat, wel een handige functie om wat achter grond informatie te krijgen ergens snel tussen door.breminem schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:22:
[...]
Volgens mij kan dat alleen (gek genoeg) met de Ground Zeroes companion app. De The Phantom Pain companion app kan je volgens mij alleen gebruiken om in te zetten als tweede scherm (voor je map enz.).
V.w.b. de vergelijking in grootte MGS V <-> GTA V; de map van GTA V is sowieso drukker bezet (veel meer structures, pedestrians enz.) maar desondanks is MGS V nagenoeg perfect v.w.b. de combinatie graphics-resolutie-framerate. Heb er 150 uren inzitten en heb, ik schat, 5 pop-ins gezien. That's it. Maar goed, dat zijn we dan ook wel gewend van mister Kojima.![]()
Verder is de AI om van te smullen (niet te vergelijken met een GTA V).
Ik maakte ook eerst de vergelijking met red dead ipv gta. Aangezien red dead redemption ook voor een groot deel uit woestijn bestaat en paarden in zitten.
Wel geinig dat konami z'n laatste AAA titel ( waarschijnlijkt ooit) ook meteen er 1 is met de grootste productie waarde. Ben er konami toch wel deels dankbaar voor.
RDR & MGS V zijn inderdaad het beste te vergelijken; beide open world met (deels) dezelfde setting.
Vindt het overigens ook nog steeds knap dat MGS V ook nog uitgebracht is voor PS3.
Vindt het overigens ook nog steeds knap dat MGS V ook nog uitgebracht is voor PS3.
PSN: breminem
Hmm Furi lijkt me nog wel geinig ook. Qua gfx is het natuurlijk niet geweldig, maar gameplay lijkt me wel leuk. Ik ben zelf niet zo van de sandbox games dus sr heb ik dan minder mee maar miss leuk om keertje te proberen, al dan niet online.
10 second ninja DONE
Ja, ik heb het spel inmiddels uitgespeeld en het voldeed aan mijn verwachtingen zoals ik eerder had omschreven. Het enige minpunt is dat het spel niet lang of uitgebreid is. Maar wat het doet, doet het spel uitstekend. 7 euro is prima bedrag voor de ervaring die je ervoor terugkrijgt naar mijn mening.spaceboy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 06:25:
[...]
Interessant. Zoiets kan ik ook wel waarderen. Submerged krijgt alleen wel erg matige reviews (bron: metacritic). Laat je nog ff weten of het meevalt? ☺
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
jammer dat die big in japan sale geen the evil within aanbieding heeft, wil dat spel nog steeds een keer halen incl season pass voor 15-20 euro ofzo.
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link