Huidige generatie was een resolutie/framerate race...nu lijkt iedereen zich opeens blind te staren op Teraflops.
Zo ingewikkeld is het allemaal niet meer volgens mij, op de PC.corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:09:
[...]
Niet krachtiger. Ik denk echt niet dat een Neo even de 1070/1080 eruit blaast. Je weet als console eigenaar dat je voor grafische kracht naar een PC moet gaan. Een console koop je omdat je de CD erin kan prikken en gaat gamen (soms nog een paar uur wachten voor patches/installaties, maar dat is zelden)
Er wordt nu heel veel gepraat dat de Neo het wonder van de nieuwe wereld wordt, maar dat gaat hij waarschijnlijk niet zijn. Voor de console markt gaan de Scorpio en Neo (allebei dus) wel heel veel veranderen. Beter voor VR, beter voor 4k gaming (<2% van de gamer markt dus waarschijnlijk) ik denk dat ze daar vooral voor gaan inzetten.
Voor de mensen die nog gewoon op 1080 gamen zal de One en PS4 genoeg blijven.
Enfin, ik heb puur een console voor de exclusives en het feit dat multiplatform titels tegenwoordig vaker beter draaien dan op de PC. Plus het feit dat de verschillen in de meeste games maar minimaal zijn. Het gemak is mooi meegenomen.
In jouw scenario (dus ps5) gaat iedereen deze klachten hebben 'nu al?!' en 'Weinig verbeteringen'. Zo dekken ze dat mooi af.Voxalizer schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 13:07:
Ik heb sterk het idee dat die hele term "tflops" dezelfde kant op gaat als de term "beta". Vooral marketing geneuzel. Ik heb nog nooit iemand in mijn pc-gaming vriendenkring het over tflops horen hebben iig. Volgens mij is het echt een totaal loze term.
Verder lijkt het me de verkeerde kant opgaan met dat hele Neo/Scorpio verhaal. Hoe ik het nu begrijp zijn het sterkere versies van de PS4 en X1, puur om 4K te kunnen weergeven ipv HD. De performance tussen een HD game op de PS4 en een 4K game op de PS4 Neo zou dan hetzelfde zijn, met als enige uitzondering de resolutie. Ik kan het natuurlijk verkeerd begrepen hebben maar daar ik echt niet zit te wachten op 4K graphics zou ik het echt zonde vinden als dat alles is. Laat me gewoon op die Neo een Bloodborne of een Uncharted 4 in 60 FPs spelen, in HD. Maarja... Dan zouden ze het net zo goed een PS5 kunnen noemen en die games als "remasters" in de markt zetten natuurlijk.
Ik heb al een paar keer de vergelijking met telefoons voorbij horen komen. Je kan doorgaan met je iphone/galayx versie x, of upgraden naar y, lijkt me niet dat we jaarlijks revisies gaan krijgen (misschien ook wel, maar dan naar huidige versie slim), dat geeft gewoon een leuke boost aan de verkopen.
Ik zelf ga nog geen 4k tv kopen (tenzij mijn pana het loodje legt, en zelfs dan vind ik het op dit moment het geld niet waard.......ik wil OLED en 4k en zonder eerst een nier te moeten verkopen), dus ga vrolijk verder met mijn huidige ps4. Misschien als het upgrade/vr feest begint en de huidige ps4 worden 2e hands danwel nieuw gedumpt is kijken of ik naar een stillere versie kan, kreng maakt momenteel veel te veel herrie). Oh en ik wil stiekum ook wel graag een witte
10 second ninja DONE
Tflops is term die vooral AMD gebruikt, nvidea hoor je er niet veel over. Wat ik net ook al zei, zo heel veel zegt Tflops niet, microsoft en AMD proberen echt z'n gevoel te geven van het is meer dus het is ook maar beter.
Denk dat het ook wel mee valt dat de neo en scorpio alleen maar richten op 4k. Ik denk dat ontwikkelaars gewoon zelf de keuze krijgen waarin ze de extra kracht stoppen.
Denk dat het ook wel mee valt dat de neo en scorpio alleen maar richten op 4k. Ik denk dat ontwikkelaars gewoon zelf de keuze krijgen waarin ze de extra kracht stoppen.
Verwijderd
Als het goed is volgt er later vandaag (of morgen) een dikke sale. In ieder geval in de US store, EU store hopelijk ook. Bron: https://www.reddit.com/r/...e_expected_flash_sale_is/
Ben benieuwd! Straks even binnen trekkenVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 05:23:
Dino Dini's Kick Off Revival voor €9,99:
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/dino-dini's-kick-off-revival/cid=EP4489-CUSA03453_00-KICKOFF000000000
[afbeelding]
De EU Store heeft volgens mij nog nooit een flash sale gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:07:
Als het goed is volgt er later vandaag (of morgen) een dikke sale. In ieder geval in de US store, EU store hopelijk ook. Bron: https://www.reddit.com/r/...e_expected_flash_sale_is/
De huidige aanbiedingen zijn t/m woensdag geldig. Ik denk dat we daarom pas volgende week woensdagmiddag nieuwe aanbiedingen zullen zien in de EU Store.
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 24-06-2016 14:59 ]
Verwijderd
Het is maar een kleine download, dus die is zo binnen.
Volgens mij ook pas volgende week nieuwe aanbiedingen.Ike. schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:58:
De EU Store heeft volgens mij nog nooit een flash sale gehad.
De huidige aanbiedingen zijn t/m woensdag geldig. Ik denk dat we daarom pas volgende week woensdagmiddag nieuwe aanbiedingen zullen zien in de EU Store.
Ik hing al boven de download knop. Toch ff paar reviews op internet gelezen. Ehmmm... Toch maar ff niet dus. Lijkt me het tientje niet waard.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ah nee he? Heb zelf nog geen tijd gehad om het te checken, maar zou er flink van balen. Zo eens even kijken of de reviewers niet simpelweg teveel verwachten of dat hij echt slecht is. En anders maar weer Sensible Soccer op Gog installeren...Tnx voor de warningspaceboy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:34:
[...]
Ik hing al boven de download knop. Toch ff paar reviews op internet gelezen. Ehmmm... Toch maar ff niet dus. Lijkt me het tientje niet waard.
Als jij (of iemand anders hier) toch de game probeert en er anders over denkt hoor ik het graag. Had wel zin in die game. Maar de recensies die ik heb gelezen zijn echt in de trend van "slechtste spel ooit". Maar ja... Volgens Dennis585 is het een prima spel... Smaken zullen verschillen.Beakzz schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:09:
[...]
Ah nee he? Heb zelf nog geen tijd gehad om het te checken, maar zou er flink van balen. Zo eens even kijken of de reviewers niet simpelweg teveel verwachten of dat hij echt slecht is. En anders maar weer Sensible Soccer op Gog installeren...Tnx voor de warning
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nee, volgens Dennis is alles een prima spel en "heeft hij er altijd van genoten" tenzij de game te lastig isspaceboy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:33:
[...]
Volgens Dennis585 is het een prima spel... Smaken zullen verschillen.
Wat ik persoonlijk altijd doe om te zien of ik een game leuk vind voordat ik het koop is gewoonweg met andere spelers meekijken op live from playstation. Als ik andere spelers het spel zie spelen kan ik enorm accuraat bepalen of ik het leuk zou vinden om zelf te spelen, veel beter dan het lezen van reviews of kijken van filmpjes op youtube bijvoorbeeld.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik wilde niet te hatelijk doen, dat komt niet ten goede aan de sfeer hier.Phase schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 18:50:
[...]
Nee, volgens Dennis is alles een prima spel en "heeft hij er altijd van genoten" tenzij de game te lastig is
Wat ik persoonlijk altijd doe om te zien of ik een game leuk vind voordat ik het koop is gewoonweg met andere spelers meekijken op live from playstation. Als ik andere spelers het spel zie spelen kan ik enorm accuraat bepalen of ik het leuk zou vinden om zelf te spelen, veel beter dan het lezen van reviews of kijken van filmpjes op youtube bijvoorbeeld.
bwah, het is verre van hatelijk bedoeld hoor. Begrijp me niet verkeerd, ik stel de posts van Dennis mbt storeupdates enzo altijd erg op prijs, maar ik beschouw hem verre van een betrouwbare bron of een game wel of niet leuk is: basicly speelt hij zowat alles met veel plezier. Is ook totaal niet erg, ik ben blij voor hem, ik wou dat ik dat kon.spaceboy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 19:12:
[...]
Ik wilde niet te hatelijk doen, dat komt niet ten goede aan de sfeer hier.Maar goed punt, ga ik ook doen.
Bram1984 daarentegen zie ik wel als iemand die grotendeels dezelfde smaak als mij heeft, ook altijd netjes onderbouwd waarom hij iets wel of niet goed vindt. Maar hij vindt Bloodborne geweldig en ik vind daar weer geen ruk aan, dus vandaar mijn advies: kijk gewoon met spelers mee terwijl ze gamen op live from playstation, dan zie je snel genoeg of je iets leuk vindt of niet.
Als er hier iemand is die een mail van PlayStation heeft gehad met een kortingscode voor de Battlefront Seasonpass die hier geen gebruik van maakt hoor ik het graag via pm! 
Edit: dank je wel Paulus07!
Edit: dank je wel Paulus07!
[ Voor 8% gewijzigd door cowbell op 24-06-2016 21:29 ]
Zie pmcowbell schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 20:46:
Als er hier iemand is die een mail van PlayStation heeft gehad met een kortingscode voor de Battlefront Seasonpass die hier geen gebruik van maakt hoor ik het graag via pm!
Flash Sale is live in de US Store. Batman Arkham Knight voor $11.99 en Mad Max voor $16.99, voor beide geen PS+ nodig voor de korting.
Lijken me toffe games voor zulke bedragen.
Lijken me toffe games voor zulke bedragen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Zojuist mijn PS4 willen updaten naar 3.55, maar zodra hij opnieuw moet opstarten, gebeurd er helaas helemaal niks. Zojuist ook al geprobeerd in veilige modus, maar hier gebeurd ook niks. Heb hem ook al 30 min. volledig van het stroom gehaald, maar hierna ook geen resultaat. Iemand idee??
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Arkham Knight voor 12 Dollar is echt geen geld.
Verwijderd
https://www.playstation.com/nl-nl/get-help/contact-us/BaZnGaNL schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 22:54:
Zojuist mijn PS4 willen updaten naar 3.55, maar zodra hij opnieuw moet opstarten, gebeurd er helaas helemaal niks. Zojuist ook al geprobeerd in veilige modus, maar hier gebeurd ook niks. Heb hem ook al 30 min. volledig van het stroom gehaald, maar hierna ook geen resultaat. Iemand idee??
Vind het maar sneu dat Nederland geen sale heeft, begrijp echt niet waarom Sony dit niet door trekt naar de andere landen..
Verwijderd
Donderdag 30 juni zijn de huidige aanbiedingen afgelopen,Origins schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 08:13:
Vind het maar sneu dat Nederland geen sale heeft, begrijp echt niet waarom Sony dit niet door trekt naar de andere landen..
dus kunnen we woensdag 29 juni nieuwe aanbiedingen verwachten.
Die smerige amerikanen hebben het altijd beter voor elkaar.
ROFL!!!Nieuwevolger schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:02:
Die smerige amerikanen hebben het altijd beter voor elkaar.
Maak dan een account met Amerikaans adres aan. ( Alaska is belastingvrij )
Zet hem gelijk primary op je PlayStation.
Daarna een Amerikaans Paypal aanmaken. Geld giften in dollars naar dat Amerikaanse Paypal account met jouw eigen Paypal account. En kopen maar in de Amerikaanse PlayStation store.
Daarna een Amerikaans Paypal aanmaken. Geld giften in dollars naar dat Amerikaanse Paypal account met jouw eigen Paypal account. En kopen maar in de Amerikaanse PlayStation store.
Dank voor de waarschuwing. Wil Kickoff nog steeds wel (de nostalgie...), maar wacht wel tot ie een keer voor €/$2 in een sale staat.spaceboy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 16:34:
[...]
Precies ^dit^ inderdaad. Voor $2,49 maar Unmechanical meegepakt in de US Store. Leuke puzzle-scroller!flash2adv schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:40:
Mijn savegames doen wat vreemd, ik heb opeens een gat van een halfjaar in mijn FO4 saves. Ik heb het idee dat de ene keer wel naar de pluscloud gaat en de andere keer niet. hoe kun je dit goed instellen?
PSN Headless_Pumpkin
Batman gekocht in de yank store! Voor zulke prijzen moet dat gewoon

10 second ninja DONE
Waarschijnlijk onzin, maar ik ben toch een beetje huiverig om een account aan te maken uit een ander land..
Als Sony het op d'r heupen krijgt, kunnen ze je account gewoon bannen/verwijderen.. Als ze willen..
Volgens mij hebben ze hier ook voor gewaarschuwd.
Of is dit gewoon bangmakerij?
Als Sony het op d'r heupen krijgt, kunnen ze je account gewoon bannen/verwijderen.. Als ze willen..

Lijkt me bangmakerij. Is natuurlijk ook extra omzet voor ze. Bovendien kan het ook nadelig uitpakken voor Sony zelf, als ze gebruikers gaan bannen.poor Leno schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:32:
Waarschijnlijk onzin, maar ik ben toch een beetje huiverig om een account aan te maken uit een ander land..
Voor die paar euro erg vermakelijkralph075 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:10:
Precies ^dit^ inderdaad. Voor $2,49 maar Unmechanical meegepakt in de US Store. Leuke puzzle-scroller!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Aanbieding in US Store is ook Extended versie idd.Exirion schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 13:01:
[...]
Voor die paar euro erg vermakelijkIk heb de Extended variant gespeeld.
Bij mij zeurt paypal dat ik een debit of credit card moet toevoegen voordat ik hem kan gebruiken (uiteraard staan er al funds op)flash2adv schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:40:
Vandaag de PSVR kunnen testen.
The Deep. Erg cool gedaan vond ik, en beelden zien er behoorlijk goed uit.
Op basis hiervan ga ik hem in oktober wel kopen
Haters everywhere but I don’t really care
Zo cool dat je er ook LANGERE tijd veel lol aan gaat beleven? Ik heb een paar dagen met de Gear VR gespeeld. En ik weet: dat is een ander niveau/kwaliteit, maar na een paar keer proberen dacht ik wel "Ehmm... tja... leuk joh. En nu?". Beetje net als dat je voor 't eerst 3D tv of een 3D film in de bios ziet. Al zou ik er extra voor moeten betalen: ik heb nog liever een 2D film dan een 3D film in de bios. En dat hoor ik van meer mensen.matthijst schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 15:03:
Vandaag de PSVR kunnen testen.
Ik begrijp dat een 3D film niet te vergelijken is met VR, maar ik ben nog lang niet overtuigd van de toegevoegde waarde op lange termijn.
Jij wel?
Mja, geen idee, gebruik m'n PS4 en XB1 ook eens in de zoveel tijd als er weer een toptitel op uitkomt. Ik verwacht niet dagelijks VR-games te gaan spelen ofzo, maar denk wel dat het érg leuk is om te hebben.
Had hiervoor alleen ervaring met Google cardboard en dat was niet te vergelijken
Had hiervoor alleen ervaring met Google cardboard en dat was niet te vergelijken
Haters everywhere but I don’t really care
3d in de gemiddelde bios is zo zwaar kut omdat die goedkope brilletjes heel oncomfortabel zitten, ze drukken heel de tijd op je neus wat heel irritant is en dan mag je er ook nog eens extra voor betalen. Meestal draaien de 2d versies altijd op kut momenten. Vandaar dat iedereen 3d haat in de bios, ook 3d content voor je tv moet je extra voor betalen tegen over normale 2d content. Het waren vooral een paar ps3 games die 3d een beetje meerwaarde gacen. Onze tv heeft ook een 3d functie maar we hebben geen brillen, gaan ze ook niet kopen.
Ik heb vr nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me echt heel vet. Maar als je dingen hoort dat je eigenlijk niet normaal kan lopen met een personage omdat je dan misselijk word, geeft dat wel weinig potentie voor games. Sowieso moet je op dit moment de keuze maken tussen grote games te spelen op de tv en of kleine games in vr.
Ik heb vr nog nooit geprobeerd, maar het lijkt me echt heel vet. Maar als je dingen hoort dat je eigenlijk niet normaal kan lopen met een personage omdat je dan misselijk word, geeft dat wel weinig potentie voor games. Sowieso moet je op dit moment de keuze maken tussen grote games te spelen op de tv en of kleine games in vr.
Ik ook. Hoewel dit meestal niet echt mijn type games zijn, kan ik hem voor 12 USD niet laten liggen.Sagat schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 12:09:
Batman gekocht in de yank store! Voor zulke prijzen moet dat gewoon
Tijdens het downloaden maar lekker Hitman spelen. Heerlijke game
PSN ID Binloading_nl
Zeker te weten dat je een Amerikaans account van Paypal hebt? Paypal.Com met Amerikaans adres.DrParanoid schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 14:49:
[...]
Bij mij zeurt paypal dat ik een debit of credit card moet toevoegen voordat ik hem kan gebruiken (uiteraard staan er al funds op)
En anders genoeg dollars om het spel aan te schaffen? Zoiets nog nooit gehad. En met andere gaat het zo te lezen ook gewoon goed.
Yup, amerikaanse paypal, met adres in anchorage alaska, en genoeg tegoed (until dawn 19.99, had 30 USD erop gezet vanaf mn NL paypal)flash2adv schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:18:
[...]
Zeker te weten dat je een Amerikaans account van Paypal hebt? Paypal.Com met Amerikaans adres.
En anders genoeg dollars om het spel aan te schaffen? Zoiets nog nooit gehad. En met andere gaat het zo te lezen ook gewoon goed.
/Edit: nog eens geprobeerd maar dan met 50USD, nog steeds de melding: Please add a credit card to complete your purchase.
[ Voor 11% gewijzigd door DrParanoid op 25-06-2016 16:24 ]
via Google hebben meerdere mensen er last van. Ook echte Amerikanen. adres van psn account en Paypal account zijn wel hetzelfde? Misschien ook eens Paypal ( het linken ) verwijderen van de PlayStation en dan er weer op zetten. Of via de playstation store op de computer proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door wPlayNL op 25-06-2016 16:29 ]
Probeer het juist via PCflash2adv schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:28:
via Google hebben meerdere mensen er last van. Ook echte Amerikanen. adres van psn account en Paypal account zijn wel hetzelfde? Misschien ook eens Paypal ( het linken ) verwijderen van de PlayStation en dan er weer op zetten. Of via de playstation store op de computer proberen.
Zal straks eens op PS4 proberen, had zelf ook al gegoogled en lijkt compleet random, de een wel de ander niet, en kan een soort confirmatie van adres zijn voor paypal.
Heb wel het adres van het hilton in anchorage gepakt, dus kan zijn dat er meer dat adres gebruikt hebben. Dus laatste stap is nog een nieuwe paypal, en adres van mn psn account aanpassen naar een random adres daar in een woonwijk.
YouTube: PlayStation®VR showcase at #PlayStationE3
Robinson ziet er nou niet echt het zelfd eruit als op de trailer.
Robinson ziet er nou niet echt het zelfd eruit als op de trailer.
Waarom niet gewoon een US psn kaart kopen. Scheelt toch gedoe met PP/CC koppeling? Tenzij je geen geld wilt overhouden na aankoop.
Haha je bent toch niet serieus over robinson? Komt echt 3 seconden in beeld bij die trailer XD Moet wel lachen, thanks.
Probeer je aan te schaffen via de website of via de PS4? Ik heb soms ook problemen via de website met Paypal afrekenen, maar direct vanaf PS4 PS Store werkt wel.DrParanoid schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:19:
[...]
Yup, amerikaanse paypal, met adres in anchorage alaska, en genoeg tegoed (until dawn 19.99, had 30 USD erop gezet vanaf mn NL paypal)
/Edit: nog eens geprobeerd maar dan met 50USD, nog steeds de melding: Please add a credit card to complete your purchase.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
WebsiteASNNetworks schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 17:47:
[...]
Probeer je aan te schaffen via de website of via de PS4? Ik heb soms ook problemen via de website met Paypal afrekenen, maar direct vanaf PS4 PS Store werkt wel.
16 uur en 15 minuten verder en de eindcredits van Uncharted 4 rollen over mijn scherm.
Het enige woord dat in me opkomt is wauw. gewoon wauw. Fantastische game ervaring!
Het enige wat voor mij echt als dikke minpunten op deze game drukken zijn:
-het vechten tegen grote groepen tegenstanders zonder dat je weet waar vandaan je beschoten wordt;
-het QTE eindgevecht.
Beiden ontzettend vervelend imo.
Te vaak dood gegaan doordat gewoon niet duidelijk was wat de bedoeling was en dat vind ik jammer.
Het enige woord dat in me opkomt is wauw. gewoon wauw. Fantastische game ervaring!
-het vechten tegen grote groepen tegenstanders zonder dat je weet waar vandaan je beschoten wordt;
-het QTE eindgevecht.
Te vaak dood gegaan doordat gewoon niet duidelijk was wat de bedoeling was en dat vind ik jammer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kan me volledig aansluiten bij je bovenstaande punten, vond dat eindgevecht een een gruwel.dvdkiwi schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 20:01:
16 uur en 15 minuten verder en de eindcredits van Uncharted 4 rollen over mijn scherm.
-het QTE eindgevecht.
Ik verklap niks 
Succes nog!
Succes nog!
Tja het eindgevecht kun je moeilijk tegen een grote robot of onsterfelijke piraat doen, dus vond het wel prima. Inderdaad niet het meest boeiende stuk van de game.
Pffff, beetje teleurgesteld. Inderdaad een soort nostaligsch gevoel, snel potje topdown voetbal maar het is wel heel erg basic en krakkemikkig. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit ook zo ervoer met woss of de originele kick off.ralph075 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 11:10:
[...]
Dank voor de waarschuwing. Wil Kickoff nog steeds wel (de nostalgie...), maar wacht wel tot ie een keer voor €/$2 in een sale staat
Misschien moet ik er wat inkomen ofzo, of had ik toch een heel ander beeld van de ervaring. Hij lijkt ook wel erg gerushed ondanks de uitstel voor de day1 patch. Button layout had er gewoon in gekund (er mogen best wat technieken van nu gebruikt worden Dino! ).
Jammer! Ik zie dit nu ook gewoon met pak m beet een spel als Carmageddon gebeuren... Zou jammer zijn.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
De reviews tot nu toe zijn ook niet echt positief te noemen.martincm schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:41:
[...]
Pffff, beetje teleurgesteld. Inderdaad een soort nostaligsch gevoel, snel potje topdown voetbal maar het is wel heel erg basic en krakkemikkig. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit ook zo ervoer met woss of de originele kick off.
Misschien moet ik er wat inkomen ofzo, of had ik toch een heel ander beeld van de ervaring. Hij lijkt ook wel erg gerushed ondanks de uitstel voor de day1 patch. Button layout had er gewoon in gekund (er mogen best wat technieken van nu gebruikt worden Dino! ).
Jammer! Ik zie dit nu ook gewoon met pak m beet een spel als Carmageddon gebeuren... Zou jammer zijn.
http://www.metacritic.com...no-dinis-kick-off-revival
Op PS Store ook ★★★☆☆ als gemiddelde beoordeling.
Maargoed, zijn nog weinig recencies dus wie weet, maar zou niet teeveel hoop hebben.
Zag je bij dat eind gevecht van u4 als je op normal speelde de buttons in het qt gevecht, bij hard namelijk niet, man wat ben ik vaak doodgegaan.
ik ook ja, mijn vriendin (Uncharted Fangirl) liep er in 1x doorheenNieuwevolger schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 23:23:
Zag je bij dat eind gevecht van u4 als je op normal speelde de buttons in het qt gevecht, bij hard namelijk niet, man wat ben ik vaak doodgegaan.

@Bram: het was zeker wel een boeiend stuk in het verhaal, wat ik bedoel was dat het gewoon een vervelend QTE gevecht was.
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2016 02:21 ]
Gebeld, helaas moet hij worden opgestuurd.. 3 wkn zonder PS4..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
Anderhalf tot 3 weken geduld inderdaad.BaZnGaNL schreef op zondag 26 juni 2016 @ 11:15:
Gebeld, helaas moet hij worden opgestuurd.. 3 wkn zonder PS4..
Diablo 3 speelt heerlijk weg op de ps4!
Alles gehaald alleen die trophy van 500 bounties is echt bs pffff....
Zo saai om vol te maken
Zo saai om vol te maken
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Tja er zijn wel veel meer tropies waarvan die alleen worden behaald door de zogenoemde trophy-huntersScrisissszzz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:02:
Diablo 3 speelt heerlijk weg op de ps4!
Zo saai om vol te maken
Overigens, mijn reactie is niet bedoeld om een discussie over trophy-hunten te starten of om trophies an sich te bashen. Ik begrijp heel goed dat mensen hier plezier in hebben. En de trophies die ik automatisch behaal met spelen ben ik blij mee.
Die ziet er erg tof uit vergeleken met mn huidige Astro A50. 15 uur batterij ipv 8 nu, chargen met stand en lichte redesign. Ziet er zeer goed uit moet ik zeggen.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2016 @ 13:31:
http://www.astrogaming.co...a50-wireless-landing.html
Nieuwe Astro 50 is nu compleet draadloos.
Maar is voor mij niet een upgrade waard. Die ik nu heb werkt nog perfect en €300 is een flinke investering weer... Wel een mooie upgrade.
Edit: zie nu wel een groot nadeel van de nieuwe versie. De charge base is onderdeel van de ontvanger. Dat betekent dat je de headset bij je PS4 altijd moet neerzetten, of de base met een lange toslink en usb kabel verbinden, wat ook niet ideaal is. Ik heb de huidige ontvanger gewoon achter mn TV meubel gezet, dus is lekker uit zicht. En de headset zit op de bijgeleverde stand naast de bank op een tafeltje. Even snel headset en controller pakken naast me en gamen. Ipv elke keer naar de PS4 lopen om de headset te gebruiken of terug te leggen. Best een design fail als je het mij vraagt... Had liever een aparte charging dock gezien.
[ Voor 37% gewijzigd door ASNNetworks op 26-06-2016 13:55 ]
Ik ben niet echt een trophy hunter. Sommige zijn wel leuk om te halen. Maar deze nietToFast schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Tja er zijn wel veel meer tropies waarvan die alleen worden behaald door de zogenoemde trophy-hunters. Ze zijn 'saai' (subjectief natuurlijk) en kosten je erg veel tijd. Het is altijd een afweging om ze te halen of niet, maar ik speel persoonlijk spellen niet om trophies. Zo kan ik in mijn geringe tijd meer goede games spelen en meer genieten van het verhaal, de sfeer, gameplay(mechanics) en graphics. Daarom speel ik ook geen slechte of voor mij niet interessante games, al zou ik ze gratis thuisgestuurd krijgen.
Overigens, mijn reactie is niet bedoeld om een discussie over trophy-hunten te starten of om trophies an sich te bashen. Ik begrijp heel goed dat mensen hier plezier in hebben. En de trophies die ik automatisch behaal met spelen ben ik blij mee.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik zeker ook niet.. Ik snap ook nooit waarom mensen iets perse op 100% platinum willen halen.. Maar dat is natuurlijk persoonlijkScrisissszzz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:01:
[...]
Ik ben niet echt een trophy hunter. Sommige zijn wel leuk om te halen. Maar deze niet
Als er nou een beloning aan vast zat oid.. Bijvoorbeeld dat je kortingen op andere spellen kunt opbouwen in de PS Store als je trophies haalt.. tsja dan vind ik t een ander verhaal
Maar nu boeit t me echt geen fluit..
Heb er zo vreselijk de pest in ondanks dat ik het spel niet gekocht heb (dankzij de waarschuwing in dit topic). Het lijk wel of zo'n ontwikkelaar totaal niet door heeft waar hij mee bezig is. De nostalgie is al de helft van het succes en voor de rest hoef je alleen de game maar naar de moderne tijd te liften.martincm schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 22:41:
[...]
Pffff, beetje teleurgesteld. Inderdaad een soort nostaligsch gevoel, snel potje topdown voetbal maar het is wel heel erg basic en krakkemikkig. Ik kan me niet voorstellen dat ik dit ook zo ervoer met woss of de originele kick off.
Gewoon een topdown voetbal game met een knopje voor het pasen, schieten en een trigger om te rennen, maar nee hoor dan houden we vast aan 1 knop. De geruchten dat het geld op was waren er al ver voor release dus hopelijk verdienen ze nog wat geld met dit en komen met wat briljante patches.
De sensible soccer remake op de 360 is dan een stuk beter te nassen. Hier nog een review van een paar gasten die normaal net zo had gaan op nostalgie als ik, maar er geen goed woord voor over hebben.
YouTube: Dino Dini's Kick Off Revival Review
Als ik een spel helemaal geweldig vind en ik heb na het uitspelen het gevoel dat ik er nog niet genoeg van heb EN ik heb meer dan 75% van de trophy's na de eerste run EN ze lijken haalbaar dan ga ik er voor. Ja dat is dus heel erg zeldzaampoor Leno schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:46:
[...]
Ik zeker ook niet.. Ik snap ook nooit waarom mensen iets perse op 100% platinum willen halen.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Als er nou een beloning aan vast zat oid.. Bijvoorbeeld dat je kortingen op andere spellen kunt opbouwen in de PS Store als je trophies haalt.. tsja dan vind ik t een ander verhaal
Voor mij is de enige belangrijke archievement in een game het uitspelen van de game en zelfs daar voor moet het een erg goede game zijn, want ik speel ook niet voor het uitspelen. Dat klinkt me allemaal te veel als werken en dat doe ik al genoeg
[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 26-06-2016 14:57 ]
Doe het wel als ik bijvoorbeeld met mijn normale playtrough al redelijk ver bent dan kan ik net zo goed de platinum ook doen.poor Leno schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:46:
[...]
Ik zeker ook niet.. Ik snap ook nooit waarom mensen iets perse op 100% platinum willen halen.. Maar dat is natuurlijk persoonlijk
Maar inderdaad als er een beloning aan vast zat is dat alleen maar beter (al snap ik ook wel dat sommige gewoon de games op Platinum willen, dan is de game echt klaar voor je gevoel en kun je weer naar de volgende)
Weet nog wel dat de 360 gamerpics had met het uitspelen van games die je kreeg, dat was wel uniek en erg leuk.
Verwijderd
Erg mooi ding! Heb 'helaas' al een turtle beach (500p). Als ik die niet had was dit een instabuy geweest. Maargoed: hier dik tevreden over.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2016 @ 13:31:
Ik wacht rustig op die nieuwe Tritton met lossless HDMI passthrough.
Heb die trouwens getest, de Katana HD. Prima headset met goed geluid, vergelijkbaar met de high ends zoals de Astro A50. Echter zitten er wel 2 nadelen aan: de headset zit niet fijn, te strak gevoel en niet prettig vergeleken met mn A50. Daarnaast moet je elke keer de receiver aanzetten wanneer je de headset wil gebruiken. Hij springt dus niet aan zodra jij de headset aanzet, de receiver moet met een knopje steeds geactiveerd worden. Erg vervelend vind ik om maar elke keer naar de TV te lopen, je haalt niet voor niets een wireless headset. Ik durf echter niet te bevestigen of dit een defect was met die ik heb getest of dat dit zo standaard is.bram1984 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:15:
Ik wacht rustig op die nieuwe Tritton met lossless HDMI passthrough.
Ik heb em bij iemand getest em die heeft em weer retour gestuurd om die 2 redenen. Heb em zelf dus niet meer om te testen.
Waarom noemen ze dat ding niet net ff wat anders? Als je nu zoekt krijg je een mix tussen de oude en de nieuwe voorgeschoteld. Noem het dan A50W of zoals andere fabrikanten een ander hoger nummer.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2016 @ 13:31:
Hij is momenteel nog niet uit en de oude wordt gewoon uitgefaseerd. Wellicht gaan webshops de nieuwe Astro A50 (2016) noemen tot de oude helemaal uit voorraad is en dan verkopen ze enkel de nieuwe nog.Beakzz schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:33:
[...]
Waarom noemen ze dat ding niet net ff wat anders? Als je nu zoekt krijg je een mix tussen de oude en de nieuwe voorgeschoteld. Noem het dan A50W of zoals andere fabrikanten een ander hoger nummer.
Betreffende de trophy "discussie": iedereen speelt games op zijn eigen manier toch?
Sommigen willen geen oponthoud en spelen de game eenvoudig door op easy,
anderen willen meer uitdaging en spelen op hard. Weer anderen spelen naast de verhaallijn ook nog zoveel mogelijk sidemissies uit, en anderen vinden het leuk om de levels helemaal uit te pluizen op zoek naar collectibles.
Sommige mensen spelen online shooters met één en hetzelfde wapen en puur gericht op k/d, anderen vinden het leuk om met zoveel mogelijk verschillende wapens te spelen en maken zich niet zo druk om k/d. Sommigen vinden het leuk om zoveel mogelijk assignments te halen in een game, anderen kan dat wellicht niets interesseren.
Ik vind trophy hunten leuk, anderen vinden er geen zak aan. Persoonlijk vind ik dat je games tekort doet als je enkel de game (helemaal op easy) uitspeelt en dan doorgaat naar een volgende game; met het verzamelen van trophies kan je (soms, niet in alle gevallen) zoveel meer uit je game halen.
Maar zoals ik al zei: iedereen speelt games op zijn eigen manier.
Je maakt je eigen ervaring en zolang je daarvan geniet kan niemand je zeggen dat jet het anders moet gaan doen
anderen willen meer uitdaging en spelen op hard. Weer anderen spelen naast de verhaallijn ook nog zoveel mogelijk sidemissies uit, en anderen vinden het leuk om de levels helemaal uit te pluizen op zoek naar collectibles.
Sommige mensen spelen online shooters met één en hetzelfde wapen en puur gericht op k/d, anderen vinden het leuk om met zoveel mogelijk verschillende wapens te spelen en maken zich niet zo druk om k/d. Sommigen vinden het leuk om zoveel mogelijk assignments te halen in een game, anderen kan dat wellicht niets interesseren.
Ik vind trophy hunten leuk, anderen vinden er geen zak aan. Persoonlijk vind ik dat je games tekort doet als je enkel de game (helemaal op easy) uitspeelt en dan doorgaat naar een volgende game; met het verzamelen van trophies kan je (soms, niet in alle gevallen) zoveel meer uit je game halen.
Je maakt je eigen ervaring en zolang je daarvan geniet kan niemand je zeggen dat jet het anders moet gaan doen
Hunten doe ik in games die ik het waard vind. Uncharted is zo'n game. Doom bijvoorbeeld weer niet. Of ik platinum haal is ook altijd de vraag meestel lukt een of twee trophies niet
Verwijderd
Helemaal mee eens..dvdkiwi schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:37:
Betreffende de trophy "discussie": iedereen speelt games op zijn eigen manier toch?
En uiteraard nog het feit dat je als trophy hunter meer waar voor je geld krijgt.
Iemand die bijvoorbeeld een uncharted alleen voor het verhaal speelt en daarna weer weg legt dan ben je er binnen 15 uurtjes alweer klaar mee.
Als je op de hoogste moeilijkheid speelt en alles uitpluist en alles zoekt wat er te vinden is in een level(wat vaak nodig is voor trophy's) dan ben je al gauw 30 a 35 uur bezig...
En dan is met elk spel wel zo..
Met een RPG ben je vaak zelfs nog 4 keer zo lang bezig.
Hierboven werd Diablo 3 al genoemd...
1 playtrough daar ben je met 20 uurtjes wel doorheen..
Maar ga je voor de platinum dan ben je al gauw 100+ uur bezig..
Maar zoals Kiwi al zegt.
Ieder zijn eigen smaak, dus laten we er AUB geen VS. discussie van maken
Edit:
Enige waar ik zelf wel een hekel aan heb als trophy hunter is dat ik een hekel heb aan 200 collectibles in een game....En vooral diegene die niets toevoegen aan het verhaal...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2016 16:56 ]
Dank voor de feedback. No offense, maar hopelijk heb je een dikke kop en valt het allemaal mee.ASNNetworks schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:27:
[...]
Heb die trouwens getest, de Katana HD. Prima headset met goed geluid, vergelijkbaar met de high ends zoals de Astro A50. Echter zitten er wel 2 nadelen aan: de headset zit niet fijn, te strak gevoel en niet prettig vergeleken met mn A50. Daarnaast moet je elke keer de receiver aanzetten wanneer je de headset wil gebruiken. Hij springt dus niet aan zodra jij de headset aanzet, de receiver moet met een knopje steeds geactiveerd worden. Erg vervelend vind ik om maar elke keer naar de TV te lopen, je haalt niet voor niets een wireless headset. Ik durf echter niet te bevestigen of dit een defect was met die ik heb getest of dat dit zo standaard is.
Ik heb em bij iemand getest em die heeft em weer retour gestuurd om die 2 redenen. Heb em zelf dus niet meer om te testen.
Dat van die receiver is wel irritant zeg. Die heeft een eigen voeding, begrijp ik?
Hoe komt hij er trouwens zo snel aan? Waar besteld?
@Trophy discussie: in veel games is het gewoon kansloze zaken grinden of schier onmogelijke zaken halen die helemaal niets toevoegen. Ik lees zelfs dat mensen tegen hun zin dingen als de multiplayer gaan doen om nietszeggende trophies te halen. Wat mij betreft ben je dan doorgeslagen.
Ik heb dan wel weer kistjes en shit verzameld in Black Flag, omdat het me op locaties bracht die ik anders niet had bezocht. Ik heb ook alle Riddler shit gedaan in Batman omdat er gewoon leuke puzzels bij zaten en omdat ik er als beloning een extra eindbaas gevecht bij kreeg. Maar nooit met de intentie een platinum trophy te halen.
In Uncharted heb ik ook gewoon mijn best gedaan alle levels uit te pluizen en van de ongevingen te genieten, maar het kan me echt aan mijn reet roesten als ik een schat mis.
Ik heb met een gezin en fulltime baan (niks mee bedoeld verder) ook totaal geen tijd voor die "onzin".
[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 26-06-2016 17:05 ]
Maar dat gaat niet altijd op, als er een trophy bij zit waarvoor je uren lang moet grinden dan voegt dat voor mij niets meer toe. Zijn genoeg games die ik misschien 10, of 20 uur speel en er dan ook wel klaar mee ben, de gameplay is bekend, verhaal gezien, en dan geen trek om nog eens de collectibles te gaan zoeken bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:54:
[...]
En uiteraard nog het feit dat je als trophy hunter meer waar voor je geld krijgt.
Iemand die bijvoorbeeld een uncharted alleen voor het verhaal speelt en daarna weer weg legt dan ben je er binnen 15 uurtjes alweer klaar mee.
Probeer zelf het verhaal van een game uit te spelen, en pak dan meestal nog wat trophies mee die naar mijn idee wel redelijk te doen zijn.
Edit: En bij sommige games is een platinum best haalbaar maar ben ik er eigenlijk wel klaar mee, Far Cry 4 bijvoorbeeld, tijdje gespeeld, verhaal moet ik volgens mij nog 1 missie van maar heb voorlopig genoeg gezien van die wereld dus eerst even wat andere games.
[ Voor 14% gewijzigd door Homeland op 26-06-2016 17:08 ]
Precies. Ik kan ook de SP van CoD 100x uitspelen. Dan haal ik er wellicht meer tijd uit dan een trophyhunter en dat vind ik waarschijnlijk nog leuker ook. Maar heb ik daar zin in? Nope.niekvandermeer schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:05:
[...]
Maar dat gaat niet altijd op, als er een trophy bij zit waarvoor je uren lang moet grinden dan voegt dat voor mij niets meer toe. Zijn genoeg games die ik misschien 10, of 20 uur speel en er dan ook wel klaar mee ben, de gameplay is bekend, verhaal gezien, en dan geen trek om nog eens de collectibles te gaan zoeken bijvoorbeeld.
Probeer zelf het verhaal van een game uit te spelen, en pak dan meestal nog wat trophies mee die naar mijn idee wel redelijk te doen zijn.
Amazon Duitsland, de witte was eerder leverbaar overigens. Daarnaast was die via een seller €160 ipv 200, dus boeide kleur niet. Maargoed, is weer retour dus.bram1984 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:55:
[...]
Dank voor de feedback. No offense, maar hopelijk heb je een dikke kop en valt het allemaal mee.
Dat van die receiver is wel irritant zeg. Die heeft een eigen voeding, begrijp ik?
Hoe komt hij er trouwens zo snel aan? Waar besteld?
Verwijderd
Daarom zeg ik ook...niekvandermeer schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:05:
[...]
Maar dat gaat niet altijd op, als er een trophy bij zit waarvoor je uren lang moet grinden dan voegt dat voor mij niets meer toe. Zijn genoeg games die ik misschien 10, of 20 uur speel en er dan ook wel klaar mee ben, de gameplay is bekend, verhaal gezien, en dan geen trek om nog eens de collectibles te gaan zoeken bijvoorbeeld.
Edit: En bij sommige games is een platinum best haalbaar maar ben ik er eigenlijk wel klaar mee, Far Cry 4 bijvoorbeeld, tijdje gespeeld, verhaal moet ik volgens mij nog 1 missie van maar heb voorlopig genoeg gezien van die wereld dus eerst even wat andere games.
Smaken verschillen..
Ik vind het totaal niet erg om een paar avondjes te grinden....dan doe ik lekker een muziekje op en glaasje whiskey erbij en dan heb ik een prima game avond
Er zo zijn er nog een boel andere trophy hunters hier op Tweakers die dat ook doen(minus de Whiskey dan
Je moet er wel een klein beetje moeite voor doen om die Platinum te behalen
Gisteren bijvoorbeeld Dragon Age Origins platinum behaald, daar moest ik toch het verhaal 3 x volledig doorlopen om deze te krijgen
Of ik weet niet hoeveel uren ik een Long Gui of adamantortoise's heb lopen farmen in FF13..
Maar again..
Smaken verschillen...Godzijdank
Oké ik ga sowieso voor een zwarte en kan ex. BTW kopen waarschijnlijk.ASNNetworks schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:13:
[...]
Amazon Duitsland, de witte was eerder leverbaar overigens. Daarnaast was die via een seller €160 ipv 200, dus boeide kleur niet. Maargoed, is weer retour dus.
@Jan: maar heb je er dan ook plezier in gehad?; vraag ik me dan af. Ik kan het me haast niet voorstellen. En zijn er dan geen andere games die je in de plaats had kunnen ontdekken? Je hebt meerdere consoles volgens mij. Genoeg te doen toch?
[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 26-06-2016 17:36 ]
Verwijderd
Ik denk dat ik er in 80% van de gevallen wel plezier in heb....bram1984 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:30:
[...]
Oké ik ga sowieso voor een zwarte en kan ex. BTW kopen waarschijnlijk.
@Jan: maar heb je er dan ook plezier in gehad?; vraag ik me dan af. Ik kan het me haast niet voorstellen. En zijn er dan geen andere games die je in de plaats had kunnen ontdekken? Je hebt meerdere consoles volgens mij. Genoeg te doen toch?
Want vaak als een grind compleet is dan krijg je nog wat extra's(Gear, cutscene enz).en uiteraard een Trophy.
Ik speel ook maar 1 game tegelijk, en ga pas verder met de volgende als ik klaar ben met het huidige spel of er echt totaal geen zin meer in heb.
Ik speel persoonlijk liever 1 game waar ik 100 uur over doe en op 100% haal waarvan 25 uur grinden.
Dan dat ik 10 games alleen het verhaal uitspeel omdat de volgende game alweer ligt te wachten en daardoor veel content mis...
En ik doe sowieso al gemiddeld langer over een game omdat ik 9 van de 10 keer op de hoogste moeilijkheid graad speel
Die andere 20%..
Als ik er geen plezier meer in heb....dan haal ik nog de makkelijke trophy's die er zijn en dan stop ik er mee
Plezier is ook maar zo relatief...
Ik ken genoeg mensen die in het weekend bier zuipen puur om het bier zuipen.
Hebben ze daar plezier in? Misschien wel. Ik vind het zonde van het geld én van het bier (geniet je er nog wel van dan?).
Ik drink één keer in de twee/drie maanden een keer een biertje en geniet daarvan,
ik vind het (om jouw bewoordingen te gebruiken) "onzin" om te zuipen om het zuipen en op een avond 10-15 bier weg te tanken.
Maar net als met games en bijhorende trophies moet iedereen lekker doen wat hij/zij zelf wil.
Als ik een nietszeggende multiplayer wil spelen voor een paar trophies dan doe ik dat. Heb ik daar plezier in? Niet altijd nee. Wil jij dat niet dan doe jij dat niet. Zo simpel is het
Ik ken genoeg mensen die in het weekend bier zuipen puur om het bier zuipen.
Hebben ze daar plezier in? Misschien wel. Ik vind het zonde van het geld én van het bier (geniet je er nog wel van dan?).
Ik drink één keer in de twee/drie maanden een keer een biertje en geniet daarvan,
ik vind het (om jouw bewoordingen te gebruiken) "onzin" om te zuipen om het zuipen en op een avond 10-15 bier weg te tanken.
Maar net als met games en bijhorende trophies moet iedereen lekker doen wat hij/zij zelf wil.
Als ik een nietszeggende multiplayer wil spelen voor een paar trophies dan doe ik dat. Heb ik daar plezier in? Niet altijd nee. Wil jij dat niet dan doe jij dat niet. Zo simpel is het
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2016 18:15 ]
Zo simpel is het inderdaad wel. Ieder voor zich. Begrijpen doe ik het echter niet altijd, maar dat hoeft ook niet.
Volledig off topic, maar 10-15 bier op een hele avond? Kom ik uit een dorp of is dat wel heel weinig?
Volledig off topic, maar 10-15 bier op een hele avond? Kom ik uit een dorp of is dat wel heel weinig?
Mij lukt het niet hoor, 10-15 bier wegdrinken 
Onbegrijpelijk
Onbegrijpelijk
Tijdens het voordrinken is dat al weg.dvdkiwi schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:23:
Mij lukt het niet hoor, 10-15 bier wegdrinken
Onbegrijpelijk
Ligt eraan of je een flesje als 1 telt of een klein glas.
Hey een nieuw bier topic
* RubenSaurus schuift een kratje HJ naar binnen
* RubenSaurus schuift een kratje HJ naar binnen
Ik denk zomaar dat jullie heel goed waren in de drinking games in Watchdogs 
En dat jullie de Hungover trophy in AC Black Flag meerdere malen hebben gehaald
En dat jullie de Hungover trophy in AC Black Flag meerdere malen hebben gehaald

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2016 18:57 ]
Genoeg voor jezelf ja 😝DigitalError schreef op zondag 26 juni 2016 @ 18:52:
Hey een nieuw bier topic![]()
* DeeSung schuift een kratje HJ naar binnen
Ik drink tegenwoordig vrijwel alleen maar wijn.

Hoe verhoud gamen met een PS4 zich op een Sony 55X850c 4K tv? Is het upscalen de moeite waard? Ik sta op het punt om een nieuwe tv te kopen maar die moet dan wel weer een jaar of 4 meegaan.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Volgens mij zorgt upscaling ervoor dat de reactie tijd veel slechter word, volgens mij hebben 4k tv's sowieso een slechte reactie tijd.V3g3ta schreef op zondag 26 juni 2016 @ 19:47:
Hoe verhoud gamen met een PS4 zich op een Sony 55X850c 4K tv? Is het upscalen de moeite waard? Ik sta op het punt om een nieuwe tv te kopen maar die moet dan wel weer een jaar of 4 meegaan.
Maar goed, ik zou geen sony tv met android kopen tenzij je van vast lopers houd en het niet erg vind dat je tv zo traag is als een slak. Voor de rest is een 4k tv wel een goeie toekomst investering.
Ik heb een vergelijkbaar toestel (KDL-55W805C), de interface etc. is niet aller snelste.Nieuwevolger schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:02:
[...]
Volgens mij zorgt upscaling ervoor dat de reactie tijd veel slechter word, volgens mij hebben 4k tv's sowieso een slechte reactie tijd.
Maar goed, ik zou geen sony tv met android kopen tenzij je van vast lopers houd en het niet erg vind dat je tv zo traag is als een slak. Voor de rest is een 4k tv wel een goeie toekomst investering.
Upscaling is er iet met 1080p materiaal voor zover ik weet (is alleen van toepassing onder de 480p?).
Qua gaming komt deze gelukkig wel goed mee v.w.b. input-lag. (heb een weekje een LG 4K in huis gehad, maar snel omgewisseld omdat er niet op te spelen was.
Qua 'toekomst-investering' denk ik wel dat je goed zit omdat de 4K mogelijkheid er is en de tv zelf gewoon de features heeft die tegenwoordig standaard zijn.
* Wat ik zelf alleen jammer vind is dat er geen bluetooth headset op aangesloten kan worden.
Argh! De smurfenregel doet je niet veel goeds, zo te zien.Nieuwevolger schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:02:
[...]
Volgens mij zorgt upscaling ervoor dat de reactie tijd veel slechter word, volgens mij hebben 4k tv's sowieso een slechte reactie tijd.
Dat upscalen kun je ook niet uitzetten dan? Als in een soort gamemode?
Er zit inderdaad een gamemode op (ja, die heet 'spel' ;-)).bram1984 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:08:
[...]
Argh! De smurfenregel doet je niet veel goeds, zo te zien.
Dat upscalen kun je ook niet uitzetten dan? Als in een soort gamemode?
Dan is er een lage inputlag en staan alle 'verbeteraars' uit.
Weet ik, maar ik bedoel echt puur het upscalen. Zal wel niet, aangezien de TV gewoon native 4K is.b.o.n.s schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:10:
[...]
Er zit inderdaad een gamemode op (ja, die heet 'spel' ;-)).
Dan is er een lage inputlag en staan alle 'verbeteraars' uit.
Klopt, ik heb er ook nooit op gelet maar dit vond ik online over het upscalen.bram1984 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:13:
[...]
Weet ik, maar ik bedoel echt puur het upscalen. Zal wel niet, aangezien de TV gewoon native 4K is.
'The resolution you're seeing listed is that of the signal being received by the TV. 4k TVs automatically upscale lower resolutions to 4k resolution, so you have nothing to worry about there. Keep in mind that this just makes the image fit the screen, and doesn't make the image look objectively better.''
De tv die je noemt is toch gewoon een full-hd tv?b.o.n.s schreef op zondag 26 juni 2016 @ 20:07:
[...]
Ik heb een vergelijkbaar toestel (KDL-55W805C), de interface etc. is niet aller snelste.
Upscaling is er iet met 1080p materiaal voor zover ik weet (is alleen van toepassing onder de 480p?).
Qua gaming komt deze gelukkig wel goed mee v.w.b. input-lag. (heb een weekje een LG 4K in huis gehad, maar snel omgewisseld omdat er niet op te spelen was.
Qua 'toekomst-investering' denk ik wel dat je goed zit omdat de 4K mogelijkheid er is en de tv zelf gewoon de features heeft die tegenwoordig standaard zijn.
* Wat ik zelf alleen jammer vind is dat er geen bluetooth headset op aangesloten kan worden.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Dit topic is gesloten.
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link