Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:19
poor Leno schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:36:
Huh System software 3.55 :?

Heb ik iets gemist? Leuke nieuwe features?
Hell yeah! als in overall stability!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
ASNNetworks schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:56:
[...]

[...]

Ook grappig als je kijkt wanneer de games uitkwamen.

MW1: 2007
MW2: 2009
BO1: 2010

Battlefield 3: 2011
Battlefield 4: 2013

Kan me goed voorstellen dat hij dus eerst COD speelde en daarna is over gegaan naar BF, zoals heel veel mensen. Na 2010 is COD gewoon niks meer geweest, helemaal tegenover Battlefield sinds 2011...
Klopt ik ook..maar dat kwam meer omdat ik met BF1943 erachter kwam dat BF voor mij een leukere shooter is om te spelen. Weet nog dat ik de trailers zag van BF3 en ik was gelijk om..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
Jammer van mighty nine, toch de spirituele opvolger van mega man. Waar je je kan afvragen of deze uberhaupt nodig was nu mm 9 en 10 relatief recent zijn uitgekomen (en op pc ook nog mm vs sf). Gezien de kickstarter funds was er dus wel vraag.
Hopelijk kan er nog wat met patches gefixed worden...

Verder leuk dat kick off uitkomt, als oude swos fan ben ik benieuwd of dat wat wordt!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
voor de mensen die laatst ook BF4 gekocht hebben of al hadden:

GRATIS DLC Second Assault:

https://store.playstation...00049_00-XPACK00000000000

Met toffe BF3 maps erin:

Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm
Operation Métro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Paulus07 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:51:
voor de mensen die laatst ook BF4 gekocht hebben of al hadden:

GRATIS DLC Second Assault:

https://store.playstation...00049_00-XPACK00000000000

Met toffe BF3 maps erin:

Caspian Border
Gulf of Oman
Operation Firestorm
Operation Métro
Thanks voor de tip!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Homefront: The Revolution is deal of the week on PS Store. All this week’s discounts:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2206

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CljOMQ8UoAAXDGi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:29:
PlayStation Europe ‏

Homefront: The Revolution is deal of the week on PS Store. All this week’s discounts:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2206

[afbeelding]
Haha,
Zelfs al zou ik geld toe krijgen dan zou ik dat spel nog niet spelen :P .
Grootste faal game van dit jaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:40:
Haha,
Zelfs al zou ik geld toe krijgen dan zou ik dat spel nog niet spelen :P .
Grootste faal game van dit jaar :o
De game had wat problemen in het begin, maar door meerdere patches is het inmiddels prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:45:
[...]

De game had wat problemen in het begin, maar door meerdere patches is het inmiddels prima speelbaar.
Heb je daar ook een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:15:
[...]

Heb je daar ook een bron van?
Op Polygon o.a. stond een maand geleden dat ze wel aan patches bezig waren, of die er al zijn geen idee.

Game boeit me verder ook niet :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:39:
[...]

Op Polygon o.a. stond een maand geleden dat ze wel aan patches bezig waren, of die er al zijn geen idee.

Game boeit me verder ook niet :)
Zou me verbazen als ze niet met patches bezig waren. Maar ben wel benieuwd naar het performance verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:41:
[...]

Zou me verbazen als ze niet met patches bezig waren. Maar ben wel benieuwd naar het performance verschil.
De vorige Homefront was ook al waardeloos.... in bijna alle opzichten.
En die is ook niets eens volledig gepatched..

En de nieuwe krijgt ook gemiddeld een 3 op gamesites...
Nou kijk ik daar normaal gesproken niet naar, maar een 3 zegt wel genoeg volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:44:
[...]

Nou kijk ik daar normaal gesproken niet naar, maar een 3 zegt wel genoeg volgens mij :P
Tja DriveClub was ook poep bij release. Nu gewoon een uitstekende racegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.psx-sense.nl/?s=revolution

Ik heb em wel gehaald net, want ik heb er zin in.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Framerate lijkt nog altijd een probleem hoor, dus ik zou m niet aanschaffen met het idee dat het nu ineens wel een perfecte, bugvrije game is.
Dit is wel een kanshebber om (ooit) als 'geflopte' game in de gratis Plus games collectie te komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Tja DriveClub was ook poep bij release. Nu gewoon een uitstekende racegame.
Heb driveclub geprobeerd maar het blijft een ijs race. Wagens glijden over de weg etc. Niet zo'n fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:18
Heb al eens rond gezocht maar niet echt gevonden...

Stel ik "koop" zoals nu bijv NBA2K16 als gratis game (ps+) of een EA game uit de acties van dit moment. Hoe zit het dan precies op het moment dat mijn ps+ abbon verloopt? Kan ik deze games dan nog spelen of wordt dit dan als t ware geblokkeerd? Wat als ik bijv NBA2k16 verwijder van mijn PS4 kan ik 'm naderhand dan toch weer (gratis) opnieuw downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Met alle respect, maar hoe heb je dat niet gevonden terwijl het echt ZO vaak gevraagd is hier? :X :*

De PS+ games kan je alleen spelen terwijl je PS+ abonnement actief is.
Als je PlayStation Plus-lidmaatschap verloopt, is de content die je eerder, als
onderdeel van het lidmaatschap, gratis hebt gedownload (zoals de Instant Game
Collection) niet meer beschikbaar. Gratis avatars en content die je voor een speciale
PlayStation Plus-prijs hebt aangeschaft, mag je echter houden.
http://nl.playstation.com/media/anCLRVz0/PS%20Plus%20FAQ%20

[ Voor 53% gewijzigd door BlackEyedAngel op 22-06-2016 15:30 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:01:
[...]

http://www.psx-sense.nl/?s=revolution

Ik heb em wel gehaald net, want ik heb er zin in.

:P
Zie niets over framerate staan.

Wat is jullie verwachting m.b.t. de Neo eigenlijk? Ik verwacht dat ze de specs van de Scorpio niet gaan evenaren, maar wel een sterke troef gaan inzetten: een release dit jaar. Ik vind het ook weer een aardige paniekreactie van MS om het ding nu al aan te gaan kondigen als je pas eind 2017 kan launchen. Als Sony inderdaad dit jaar komt met de Neo, lijkt het me duidelijk dat de Scorpio pas op het laatste moment ontworpen is. Met de exclusives die Sony nu in de pijplijn heeft zitten, kunnen ze gerust een zwakkere Neo op de markt brengen, dus prima. Als die games 1080p/60fps draaien, vind ik het best (en hoeveel games hebben nu werkelijk 6 tflops nodig?).

Daarbij vraag ik me dus zeer af wat MS nu precies van plan is. De Scorpio zal iets van 6/700 Euro gaan kosten? De mainstream geeft dat niet uit en de hardcore gamer koopt dan liever een PC, aangezien je de meeste MS exclusives ook daar gewoon op kan spelen. Voor wie is de Scorpio dan eigenlijk?

Hopelijk gaat de Neo € 599,- kosten. Sweet spot, wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Store morgen twee uur offline wegens onderhoud

van 07:30 uur tot 09:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 10:03
offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 22-06-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:36:
[...]

Zie niets over framerate staan.

Wat is jullie verwachting m.b.t. de Neo eigenlijk? Ik verwacht dat ze de specs van de Scorpio niet gaan evenaren, maar wel een sterke troef gaan inzetten: een release dit jaar. Ik vind het ook weer een aardige paniekreactie van MS om het ding nu al aan te gaan kondigen als je pas eind 2017 kan launchen. Als Sony inderdaad dit jaar komt met de Neo, lijkt het me duidelijk dat de Scorpio pas op het laatste moment ontworpen is. Met de exclusives die Sony nu in de pijplijn heeft zitten, kunnen ze gerust een zwakkere Neo op de markt brengen, dus prima. Als die games 1080p/60fps draaien, vind ik het best (en hoeveel games hebben nu werkelijk 6 tflops nodig?).

Daarbij vraag ik me dus zeer af wat MS nu precies van plan is. De Scorpio zal iets van 6/700 Euro gaan kosten? De mainstream geeft dat niet uit en de hardcore gamer koopt dan liever een PC, aangezien je de meeste MS exclusives ook daar gewoon op kan spelen. Voor wie is de Scorpio dan eigenlijk?

Ben het grotendeels met je eens, alles wat ik onderstreept heb ben ik het ook met je eens. De aankondiging van de Scorpio vond ik lachwekkend eerlijk gezegd, voelde meer als een paniekaanval dan een echt aankondiging. 18 maanden voor release een console "aankondigen" met niks meer dan: 6Tflops en 320Gb/s bandwith. Tja, dat is gewoon kijken wat AMD eind 2017 mogelijk gaat leveren en dat gewoon roepen en maar bekijken hoe je het gaat regelen.

De prijs voor de Neo vind ik echter wel te hoog. Voor €599 verwacht ik een veel krachtiger model dan tot nu toe de geruchten is geweest. Als het idd 4.2 Tflops zoals sommige geruchten krijgt verwacht ik niet veel hoger dan €399. Ik hoop dat ze voor 5-5.5Tflop, ook geruchten, en dan voor €499. Een bedrag van €599 is naar mijn mening simpelweg te hoog voor wat je dan terug krijgt, dat kan Sony niet rechtvaardigen en zal niemand het kopen. Ik zou het voor €399 per direct kopen, voor €499 ook maar voor €599 echt niet. Het prijsverschil is dan ook te groot met de "base" PS4. Die is nu €349 (adviesprijs) en zal ongetwijfeld €299 worden, zeker nu de Xbox One S ook €299 kost. De Neo die dan 2x zo duur is als de basis PS4 is simpelweg te veel naar mijn mening.

Je spreekt je zelf ook een klein beetje tegen overigens: "De Scorpio zal iets van 6/700 Euro gaan kosten? De mainstream geeft dat niet uit en de hardcore gamer koopt dan liever een PC" En vervolgens vind je €599 de sweetspot voor de Neo. Is die ene euro echt zoveel waard? :+

Maak het €499 en geef het 5-5.5Tflops en ik koop het op release. Met 4.2Tflops verwacht ik niet veel meer dan €399.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 22-06-2016 15:52 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 22-06-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:08

Rick-Jan

always connected

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:44:
[...]

Ik vond de 1e Homefront juist erg goed! Veel te kort en abrupt geëindigd maar het speelde lekker en het verhaal was oke!

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 10:03
offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 22-06-2016 19:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:47:
PlayStation Store morgen twee uur offline wegens onderhoud

van 07:30 uur tot 09:30.
djmelvee schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:00:
[...]

Lijkt me bijzonder als er uberhaupt iemand om die tijd zit te gamen. Tenzij je echt niets met je leven te doen hebt. Maar neem aan dat de meeste mensen werken of naar school gaan..
Niet generaliseren he, toevallig ben ik gewoon 40 uur per week aan het werk maar ben ik morgen wel vrij en wilde ik inderdaad achter mijn PS4 kruipen dus wat mij betreft relevante informatie, zeker aangezien ik toch om 0530 wakker ben omdat ik normaal rond 0600 in de auto zit :)

[ Voor 38% gewijzigd door lubbertkramer op 22-06-2016 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
[...]

Oei, wil je erover praten? Het raakt je nogal zie ik.. Lijkt me bijzonder als er uberhaupt iemand om die tijd zit te gamen. Tenzij je echt niets met je leven te doen hebt. Maar neem aan dat de meeste mensen werken of naar school gaan..

Zal in ieder geval voortaan jou hetzelfde benaderen als een ander persoon hier, gezien je nogal licht geraakt bent door de manier waarop mensen kunnen reageren. 1 tip; hou altijd rekening met reacties die je niets leuk vind, dat kan op het internet wel vaker voorkomen.. ;)
Gelukkig heeft niet iedereen een ma-vrij 9-5 baan ;). Maar goed we gaan offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Het niveau is hier weer geweldig. Wel zeiken als ik wat negatief ben, maar elkaar aanmoedigen als er anderen afgezeken worden. Is dit toevallig 4chan? Oo

Ook heb ik het gevoel dat de kinders die hier zitten te klagen over een (overigens nette) post over server Maintenance hier ook hadden zitten klagen als ze er niks van geweten hadden. Damned if you do, damned if you don't.

Overigens wel balen, gister was dus in zwitserland Uncharted 4 in de aanbieding, 19 euro. Dus gelijk iemand naar die zaak laten gaan. Je raad het al, uitverkocht :+ Nu maar hopen dat er nog een keer zo'n leuke aanbieding langskomt :D

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 22-06-2016 16:15 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Lijkt me bijzonder als er uberhaupt iemand om die tijd zit te gamen.
Ik kan anders wel iemand bedenken hoor. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik vind dat jullie allemaal paragon moeten gaan spelen. Iedereen die MOBA leuk vind tenminste.

Zijn er hier nog meer paragon spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Het wordt heerlijk game weer en /me Mrjraider mag weer gaan werken :( Dit weekend eens verder met de tweede playthrough van Uncharted 4 :) Daarna maar eens de stad in duiken voor een nieuwe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:18
BlackEyedAngel schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:28:
Met alle respect, maar hoe heb je dat niet gevonden terwijl het echt ZO vaak gevraagd is hier? :X :*

[...]

Ik had op psplus gezocht maar kwam er echt niets over tegen...

Stel ik verlang mijn ps+ abonnement weer n keer nadat het verlopen is, is mijn gratis game dan wel ook weer beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:12:
Overigens wel balen, gister was dus in zwitserland Uncharted 4 in de aanbieding, 19 euro.
De disc versie? Hoe krijgen ze dat voor elkaar?? :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Exterminator schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Stel ik verlang mijn ps+ abonnement weer n keer nadat het verlopen is, is mijn gratis game dan wel ook weer beschikbaar?
Jep, alleen niet de gratis games die je in de tussentijd gemist hebt om het zo maar te zeggen :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exterminator schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Ja,
Dan zijn alle Plus games die je voorheen heb gekocht weer beschikbaar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:18:
[...]

De disc versie? Hoe krijgen ze dat voor elkaar?? :D
Gewoon leuke aanbiedingen, gebeurt daar veel vaker. Nieuwe cd van pink floyd? Ligt daar nu voor 4,99 in de bakken bij de media markt :+ (Blu Ray 5.1 versie)

Overigens over Paragon. Ik ga geen 20 euro betalen voor early access in een F2P game, genoeg games hebben laten zien dat dat tegenwoordig toch een risico is om gewoon je geld kwijt te raken.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 22-06-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dr0ppFTW schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 16:15:
Ik vind dat jullie allemaal paragon moeten gaan spelen. Iedereen die MOBA leuk vind tenminste.

Zijn er hier nog meer paragon spelers?
Ja ik! Alleen nog niet super veel gespeeld. Je mag me toevoegen op PSN, gaan we keer samen potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YouTube: Koptelefoons en VR op de E3 - De Hardwarehoek

Bij pu.nl zijn ze super positief over de psvr. Ondanks de lage prijs troeft de psvr de ocules en vive op sommige vlakken gewoon af, zoals comfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik dacht dat ik een 1tb disk had liggen.. bleek een 2tb te zijn :)

Vandaag eindelijk de disken verwisseld maar t downloaden van al die games gaat nog steeds best traag terwijl de ps4 via dmz aan t internet hangt...

Ach ja ze druppelen vanzelf binnen maar blijft beetje jammer :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 18:01:

Bij pu.nl zijn ze super positief over de psvr. Ondanks de lage prijs troeft de psvr de ocules en vive op sommige vlakken gewoon af, zoals comfort.
Een ding wat mensen steeds maar vergeten is dat Sony al veel langer bezig is met headmounts. Ze hebben al de HMZ-serie een aantal jaar waar ze steeds ge-experimenteerd hebben met headmounts. Ze hebben zeer veel real life experience nu en al goed gezien wat wel en niet goed werkt. De PSVR is ook een doorontwikkeling van de HMZ, dat zie je erg goed terug.

Als er één bedrijf is dat een comfortabel VR ervaring kan bieden is dat Sony wel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 18:01:

Het blijft natuurlijk afwachten wat het uiteindelijke resultaat is, maar qua comfort staat de PSVR al vanaf het begin voor op de andere twee concurrenten. Gezien de ervaringen van Sony met de HMZ reeks en in de lenzenindustrie, heb ik er alle vertrouwen in dat de PSVR niet (of relatief weinig) onderdoet voor de Rift of Vive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad een groot voordeel van Sony tegen over de concurrent. Juist die kleine dingetjes als comfort waar het apparaat niet duurder van hoeft te worden doet Sony goed. de resolutie is wel lager dan de vive en ocules, maar van die apparaten is de resolutie in z'n totaal eigenlijk ook nog te laag. En dan straks vooral met de ps4 neo heeft psvr een veel belovende toekomst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dragon Ball Xenoverse - World Tournament Theme (Gratis):

https://store.playstation...01186_00-DBXVTHEME0000007

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP0700-CUSA01186_00-DBXVTHEME0000007/1466643005000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Wel leuk die gratis themes. Heb nu al tijden die van life is strange en die bevalt wel goed eigenlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:03
BlackEyedAngel schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:28:

[...]

Misschien wordt het eens tijd dit soort info in de OP te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Grudgie schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:58:
[...]

Ja ik! Alleen nog niet super veel gespeeld. Je mag me toevoegen op PSN, gaan we keer samen potje doen.
Wat vind je van die nieuwe hero? Ik merk zelf dat als ik tank speel, ik de meeste potjes wel win trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat de hotline miami 2 level editors inmiddels live is. Iemand enig idee of deze ook naar de PS4 komt? Je schijnt een hele eigen campaign te kunnen maken en die is te delen (via steam).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:50:
Ik las dat de hotline miami 2 level editors inmiddels live is. Iemand enig idee of deze ook naar de PS4 komt? Je schijnt een hele eigen campaign te kunnen maken en die is te delen (via steam).
However, Wedin adds that the feature will also make its way to all versions of the game, which means it'll also be available on PS4, PS3, and Vita. Distribution methods and user interface are still being determined, but console players will not be left out of the customization fun.
Dus ja, het komt eraan :)

Bron;

http://www.shacknews.com/...he-level-editor-in-action

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=648259

Santa Monica is zoals bekend met nog een game bezig. Ik ben benieuwd.
What am I working on, you ask? Good question. Sadly, I cannot tell you…yet. But I can say that it is freaking huge, and it will live up to the standards that I helped establish here at SMS. We’re putting together a team as I type this, an Ocean’s 11 kind of thing. We are searching the world high and low for the best of the BEST to come and be on the ground floor of this endeavor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Sucker Punch was nog niet bekend waar ze mee bezig waren toch?

@Bram ehhh volgens mij is het gewoon God of War.. Barlog lijkt me niet het type dat 2 games tegelijk doet.
Tevens is het wel een hele oude post van GAF :+

[ Voor 64% gewijzigd door Origins op 23-06-2016 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:38:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=648259

Santa Monica is zoals bekend met nog een game bezig. Ik ben benieuwd.

[...]
Met nog een game? Die post is van september 2013, toen was niks bevestigd over een nieuwe God of War. Lijkt me dus eerder dat dat gewoon de game was waar hij het over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:12:
[...]

Met nog een game? Die post is van september 2013, toen was niks bevestigd over een nieuwe God of War. Lijkt me dus eerder dat dat gewoon de game was waar hij het over had.
Hmmm niet gezien. Maar ik dacht dat ze met een nieuwe IP bezig waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens de geruchten was het een project van 100 miljoen en had het iets weg van destiny. Maar inderdaad santa monica heeft sinds de ps2 alleen maar god of wars gemaakt. Naugthy dog brengt bijvoorbeeld al 2x zoveel games uit als santa monica ( ten minste de grote projecten van santa monica). Hoop nog wel dat ready at down ( makers van the order) een exclusive gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waar ik eigenlijk nog op zit te hopen voor de PS4

Until Dawn 2 (maar dan met een goed verhaal en geen f*ing slechte plot twist)
Een spel zoals Forza Horizon 2 (dus freeroam, heel veel verschillende stijlen voertuigen)
Dying Light 2 (wat was dat spel awesome)
Een game toch in de stijl van P.T/Resident Evil 7 demo. Niet zoals Outlast/Alien "wacht in een kastje tot het voorbij is, loop 3 meter, los puzzel op, wacht in kastje, repeat"

Zeer kleine kansen alle 3, maar hopen mag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net DA:I goty gekocht voor 21 pietermannen, goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:50:
Net DA:I goty gekocht voor 21 pietermannen, goede deal!
Zeker goede deal! Awesome spel :D Hoewel ik nog niet erg ver ben, heb het "Hey daar is wat leuk!" syndroom >_< Altijd alle sidequests, geen mainquest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:53:
[...]

Zeker goede deal! Awesome spel :D Hoewel ik nog niet erg ver ben, heb het "Hey daar is wat leuk!" syndroom >_< Altijd alle sidequests, geen mainquest
dat had ik met TW:3 haha, hoop dat het hier meevalt ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:37:
[...]

dat had ik met TW:3 haha, hoop dat het hier meevalt ;-)!
Daar had ik het juist minder mee oO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dino Dini's Kick Off Revival voor €9,99:

https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/dino-dini's-kick-off-revival/cid=EP4489-CUSA03453_00-KICKOFF000000000

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP4489-CUSA03453_00-KICKOFF000000000/1466730090000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2016 05:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Uncharted 4 nu 30 euro.. kopen of niet.. options, options

Doom is nu 22 euro..

Te leuke aanbiedingen Oo

Voor een bron:

Kijk het nieuws, iets over Engeland, Brexit, crashende koers etc

[ Voor 59% gewijzigd door corset op 24-06-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
spaceboy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:21:
[...]

En? Is het wat?
En wat doe jij om 5:23 op GoT? :? :X
Wat maakt dat uit? Ik zat vannacht nog om 03.00 op tweakers, moet ik nu ook verantwoording afleggen? |:(

Echt, het niveau is uit het topic verdwenen, gezelligheid kan niet meer, alleen zaniken :+

(En ja ik snap de ironie).

Zit toch te denken om wat games binnen te halen.

Doom
Uncharted 4
Uncharted collection

is dan 68 euro voor die games bij elkaar, ga je niet snel goedkoper krijgen denk ik?

[ Voor 35% gewijzigd door corset op 24-06-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:23:
[...]

Wat maakt dat uit? Ik zat vannacht nog om 03.00 op tweakers, moet ik nu ook verantwoording afleggen? |:(

Echt, het niveau is uit het topic verdwenen, gezelligheid kan niet meer, alleen zaniken :+

(En ja ik snap de ironie).

Zit toch te denken om wat games binnen te halen.

Doom
Uncharted 4
Uncharted collection

is dan 68 euro voor die games bij elkaar, ga je niet snel goedkoper krijgen denk ik?
Lief zijn!!

Maar wel een nette deal hoor!
Zeker voor die prijs heb je uren plezier, vooral met Doom heb ik me vermaakt echt een geniale game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:34:
[...]

Lief zijn!!

Maar wel een nette deal hoor!
Zeker voor die prijs heb je uren plezier, vooral met Doom heb ik me vermaakt echt een geniale game. _/-\o_
Precies, en ach, de uncharted collectie voor 48 euro is geen slechte deal (dus alle uncharted games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@corset: in een UK shop ofzo? Flink goedkoop! Doom is iig erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:21:
En? Is het wat?
En wat doe jij om 5:23 op GoT? :? :X
Het geeft echt het old skool Kick Off gevoel en voor dat tientje is het het waard.

En ik was wakker vanwege de storm en hitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Bloodstained heeft me me die E3 demo al wel weten te overtuigen dat het een betere investering van geld is geweest dan Mighty No.9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:37:
[...]

Precies, en ach, de uncharted collectie voor 48 euro is geen slechte deal (dus alle uncharted games)
Dat is gewoon een prima deal, voorlopig hoef jij niet op tweakers te posten :9 je gaat veel tijd kwijt zijn met die games.

Overigens had ik geruchten gelezen dat er dit weekend ook een een summer flash sale eventueel zou komen op PSN.
Damn mijn portemonnee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Origins schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:49:
[...]

Dat is gewoon een prima deal, voorlopig hoef jij niet op tweakers te posten :9 je gaat veel tijd kwijt zijn met die games.

Overigens had ik geruchten gelezen dat er dit weekend ook een een summer flash sale eventueel zou komen op PSN.
Damn mijn portemonnee.
Moet het eerst binnenkomen :+ En met Doom wacht ik af, die speel ik het liefst op een PC. En Uncharted twijfel ik heel erg over. Moet ook nog de DLC van Rise of the TOmb Raider spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:43:
[...]

Het geeft echt het old skool Kick Off gevoel en voor dat tientje is het het waard.

En ik was wakker vanwege de storm en hitte.
Ah tof. Dan gooi ik hier ook nog wel effe een tientje tegenaan. Thanks.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted heb ik nu 5 uurtjes inzitten. Voor 30 euro zeker doen! Heck, voor 50 euro nog steeds doen.
Wat ik er tot nu toe van vind (mijn eerste Uncharted ooit):

Vanaf de openingsscene werd ik al weggeblazen door de graphics, daar is werkelijk niks maar dan ook niks van gelogen :D
Enige minpunt wat ik aan kan geven wat dat betreft:
spoiler:
toen ik chapter 8 startte en ik keek vanaf de Schotse bergen uit over zee bewoog de zee niet, terwijl er wel golven waren getekend :/
Even later in het spel bewoog de zee weer wel, maar in het openingsstuk niet. Slordig.

Qua speelstijl bevalt het me uitstekend. Controls zijn logisch en werken zoals je verwacht en het klimmen/klauteren gaat erg soepel. Nou ja, soms is/was het mij niet duidelijk of ik iets vast kon pakken, vooral als ik een huis beklom/afdaalde. Maar zoals ik het nu merk is dat als Drake zijn hand uitsteekt dat er iets reachable is. Handig gedaan.

Nu wilde ik als (tot nu toe enige) minpunt gaan geven dat het schieten mij niet zo erg aan staat (ik liever meer klimmen/puzzles/exploren en minder schieten, vond ik bij Tomb Raider ook best jammer), maar ik neem aan dat je in explorer mode (of easy mode zelfs) niet of nauwelijks hoef te schieten? Die keus is aan mijzelf dus.
Buiten dat is het schieten ook helemaal niet moeilijk: auto-aim aan en knopje drukken, dat scheelt weer.
Wel een aantal keer dood gegaan omdat ik probeer te sneaken, ergens in het midden toch ontdekt word en dan van alle kanten redelijk snel doodgeschoten word :-(

Qua verhaal was ik vanaf moment één hooked en wilde ik maar verder spelen om te zien wat er verder gebeurde. Kortom, het verhaal is pakkend! Al denk ik al een beetje te weten waar het verhaal uiteindelijk heen gaat maar of ik gelijk heb moet nog blijken ;)

Ik moet wel bekennen dat de game een hoog Tomb Raider gehalte heeft (dat wist ik al), maar stiekem heeft het ook wel iets Assassin's Creed achtigs, met als dat gesneak, slealth killing en geklim.

Al met al een uitstekend game, ik ben zeer positief verrast! :*) (ging er zonder verwachtingen in)
Verwacht geen high speed rollercoaster game maar een behoorlijk rustige laid-back game die het verdient om lekker relaxt doorheen te lopen, af en toe even stilstaand om de pracht en praal om je heen te aanschouwen. Doe dat ook, want de omgevingen met de daarbij horende uitzichten zijn prach-tig _/-\o_

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
Hoe kan je nu goedkoop uit Engelse Store Games kopen dan ? Neem aan Engelse account en dan ? Credit Card of zijn de gift card nu ook in prijs gezakt ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
v8power67 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:07:
Hoe kan je nu goedkoop uit Engelse Store Games kopen dan ? Neem aan Engelse account en dan ? Credit Card of zijn de gift card nu ook in prijs gezakt ?
Niet PSN store, Amazon ;) Koers is nu 0,75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Ah okee. Amazon digitale Games of disc ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Met een tegenvallende steam sale misschien maar eens kijken in de amazon uk store dan, echter ik vermaak me nog prima met diablo 3 (wel bijna het spel uitgespeeld en level 70 naderd ook hard, weet niet of ik het leuk ga vinden om te paragonnen, merk ook dat de intresse wat minder wordt MAAR......wil eigenlijk wel met een hardcore char naar level 70 ook)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:17
Amazon gaat het druk krijgen met de bestellingen van buiten de uk 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
En misschien worden de mega monday's (weet serieus niet eens meer of dat nog bestaat) van zavvi/the hut, ook weer interresant nu.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
v8power67 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:23:
[...]

Ah okee. Amazon digitale Games of disc ?
Disc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:14:
Uncharted 4 nu 30 euro.. kopen of niet.. options, options

Doom is nu 22 euro..

Te leuke aanbiedingen Oo

Voor een bron:

Kijk het nieuws, iets over Engeland, Brexit, crashende koers etc
Waar zie jij deze prijzen dan? Niet op Amazon iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Reiben schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:31:
[...]

Waar zie jij deze prijzen dan? Niet op Amazon iig.
ik zie het.. prijzen zijn alweer aangepast >_< Stonden eerst gemiddeld 10-15 pond lager dan dat. Heb gelukkig toch iemand blij kunnen maken met de games, zijn voor de oude prijs toch wat besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:34:
[...]

ik zie het.. prijzen zijn alweer aangepast >_< Stonden eerst gemiddeld 10-15 pond lager dan dat. Heb gelukkig toch iemand blij kunnen maken met de games, zijn voor de oude prijs toch wat besteld.
Ook dat niet:

http://uk.camelcamelcamel...nd-PS4/product/B00KW6W8VQ
http://uk.camelcamelcamel...om-PS4/product/B00ZF3255A

Ik denk dat je per ongeluk met de omgekeerde wisselkoers rekende? Geeft niks :>
corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Reiben schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:39:
[...]

Ook dat niet:

http://uk.camelcamelcamel...nd-PS4/product/B00KW6W8VQ
http://uk.camelcamelcamel...om-PS4/product/B00ZF3255A

Ik denk dat je per ongeluk met de omgekeerde wisselkoers rekende? Geeft niks :>

[...]
Dat zou kunnen /headdesk. Ik ga me diep schamen |:(

Maar goed, het is wachten en het gaat gebeuren :D De koers is al aan het crashen nu (schijnbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je realiseert je dat een koers van 0,75 betekent dat 40 pond 53 euro is toch? niet andersom dat t 30 euro is :)
amazon.co.uk is nieteens zo heel goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Nou de 2TB HDD zit erin. Het ging heel gemakkelijk en ben geen problemen tegengekomen. Nu heb ik al mijn games geïnstalleerd.

Wat ik wel jammer vind is dat ik een 2 TB hdd had gekocht en er maar 1.77 TB beschikbaar is.

230 GB waar ik wel voor betaald heb kan ik niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

<edit> nvrmind ben dom :P

[ Voor 63% gewijzigd door BlackEyedAngel op 24-06-2016 11:59 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 21:29
1.8TB heb jij daadwerkelijk als ik mij niet vergis. Dus niet het OS dat 230GB in gebruik heeft.

Zie hier wat uitleg:
http://www.sevenforums.co...-size-vs-actual-size.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:55:
230GB voor een OS is idd nogal veel imho :{ :P
230 GB os niet voor het os. De schijf is letterlijk 1.77 TB. De OS gaat nog van de 1.77TB af xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koop een USB stick van 4GB en je hebt ook maar 3,78GB of iets dergelijks, zonder OS er op. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ilias1991 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 11:57:
1.8TB heb jij daadwerkelijk als ik mij niet vergis. Dus niet het OS dat 230GB in gebruik heeft.

Zie hier wat uitleg:
http://www.sevenforums.co...-size-vs-actual-size.html
Aah super duidelijk stukje thanks👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 01:15
bram1984 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 15:36:
Hoeveel krachtiger zal de Neo eigenlijk zijn t.o.v. de PC eind 2016, dan de PS4 t.o.v. de PC eind 2013?
Ik denk dat de Neo dan maar iets krachtiger is.

Ik vraag me dus ook af hoeveel hoger de productiekosten van de Neo zullen liggen dan de PS4 in 2013. Nu weet ik weinig af van de prijs van CPU's en GPU's, maar ik denk dat iets van €549/€599 dan inderdaad wel een realistische prijs is, als de PS4 €399 was bij release met 500GB.

- PS4 500GB €299
- PS4 1TB €349
- PS4 Neo 1TB €549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Milan17 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:02:
[...]

Hoeveel krachtiger zal de Neo eigenlijk zijn t.o.v. de PC eind 2016, dan de PS4 t.o.v. de PC eind 2013?
Ik denk dat de Neo dan maar iets krachtiger is.

Ik vraag me dus ook af hoeveel hoger de productiekosten van de Neo zullen liggen dan de PS4 in 2013. Nu weet ik weinig af van de prijs van CPU's en GPU's, maar ik denk dat iets van €549/€599 dan inderdaad wel een realistische prijs is, als de PS4 €399 was bij release met 500GB.

- PS4 500GB €299
- PS4 1TB €349
- PS4 Neo 1TB €549
Niet krachtiger. Ik denk echt niet dat een Neo even de 1070/1080 eruit blaast. Je weet als console eigenaar dat je voor grafische kracht naar een PC moet gaan. Een console koop je omdat je de CD erin kan prikken en gaat gamen (soms nog een paar uur wachten voor patches/installaties, maar dat is zelden)
Er wordt nu heel veel gepraat dat de Neo het wonder van de nieuwe wereld wordt, maar dat gaat hij waarschijnlijk niet zijn. Voor de console markt gaan de Scorpio en Neo (allebei dus) wel heel veel veranderen. Beter voor VR, beter voor 4k gaming (<2% van de gamer markt dus waarschijnlijk) ik denk dat ze daar vooral voor gaan inzetten.
Voor de mensen die nog gewoon op 1080 gamen zal de One en PS4 genoeg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 01:15
corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Niet krachtiger. Ik denk echt niet dat een Neo even de 1070/1080 eruit blaast. Je weet als console eigenaar dat je voor grafische kracht naar een PC moet gaan. Een console koop je omdat je de CD erin kan prikken en gaat gamen (soms nog een paar uur wachten voor patches/installaties, maar dat is zelden)
Er wordt nu heel veel gepraat dat de Neo het wonder van de nieuwe wereld wordt, maar dat gaat hij waarschijnlijk niet zijn. Voor de console markt gaan de Scorpio en Neo (allebei dus) wel heel veel veranderen. Beter voor VR, beter voor 4k gaming (<2% van de gamer markt dus waarschijnlijk) ik denk dat ze daar vooral voor gaan inzetten.
Voor de mensen die nog gewoon op 1080 gamen zal de One en PS4 genoeg blijven.
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel de relatieve kracht van de PS4/Neo t.o.v. de PC. Natuurlijk is een high-end PC veel krachtiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Milan17 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:12:
[...]

Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel de relatieve kracht van de PS4/Neo t.o.v. de PC. Natuurlijk is een high-end PC veel krachtiger.
Relatief gezien, denk ik dat het wel kan schelen. Vooral als je naar het financiele plaatje kijkt:

PS VR -> 399
PS4 -> 299

Dus dat is 700 euro voor het complete pakket

Enige waar ik over twijfel, had je nou wel of geen Playstation eye nodig? Want die zit er nog niet bij

een PC, die gaat al snel 700-800 kosten wil je soepel VR kunnen gebruiken
Dan 699 voor Oculus,

Dan is het goed te zien wat er relatief gezien gewoon de betere versie is. De Neo/Scorpio kan gewoon best goed geprijsd worden tov van de PC VR als ze het goed aanpakken.

Hetzelfde geld overigens voor 4k gaming :) als je 4k wil gamen zal de console beter betaalbaar zijn dan de PC.

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 24-06-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
corset schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Niet krachtiger. Ik denk echt niet dat een Neo even de 1070/1080 eruit blaast. Je weet als console eigenaar dat je voor grafische kracht naar een PC moet gaan
offtopic:
Je hebt gelijk, maar vroeger, zelfs generatie ps3/360 was dit veel minder het geval, voor die 400 euro die je dan uitgaf (of mogelijk iets meer ps3 lanceerde op 600?) kreeg je power die je niet kon releaseren met een pc in dat zelfde budget, tenzij je echt 3/4x dat ging uitgeven. gedurende de levensduur van de console liep deze voorsprong dan wel zeer rap terug. Dit (deze gen) zijn gewoon letterlijk crisis consoles......budget prijzen dus budget performance. Het zou leuk zijn als dit met de nieuwe gen weer iets meer richting de oude situatie ging).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sagat schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:30:
[...]

offtopic:
Je hebt gelijk, maar vroeger, zelfs generatie ps3/360 was dit veel minder het geval, voor die 400 euro die je dan uitgaf (of mogelijk iets meer ps3 lanceerde op 600?) kreeg je power die je niet kon releaseren met een pc in dat zelfde budget, tenzij je echt 3/4x dat ging uitgeven. gedurende de levensduur van de console liep deze voorsprong dan wel zeer rap terug. Dit (deze gen) zijn gewoon letterlijk crisis consoles......budget prijzen dus budget performance. Het zou leuk zijn als dit met de nieuwe gen weer iets meer richting de oude situatie ging).
Het zou wel cool zijn als dat weer zou gebeuren, maar helaas gaat dat hem niet meer worden. De markt heeft al bewezen dat mensen blij zijn met de kleinste dingen, dus waarom veel geld investeren en een kleiner percentage winst maken als je voor veel minder investeren gewoon meer winst maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sowieso is het al lastig om de kracht aftemeten met tflops, bijvoorbeeld de fury x van amd heeft 8 tflops, terwijl die 980ti van nvidea er iets van 6 heeft, toch presteren ze ongeveer gelijk, een vergelijken tussen nvidea en de consoles is dus al helemaal Onduidelijk. Maar goed, de huidige games hebben met een gtx970 genoeg om (zo goed als) max settings op 1080@60 aftespelen. De verwachting is dat de ps4 neo bijna net zo krachtig word als een gtx 970. Aangezien mensen toch vooral op full hd willen gamen ipv 4k lijkt Sony hier goed te zitten. Vooral omdat de grafische vooruit gang van games langzaam gaat. Crysis 3 is na al die jaren nog steeds de mooiste game op de pc. Ben benieuwd wanneer we weer een echte doorbraak krijgen kwa graphics, alhoewel games als the witcher 3 en star wars battlefront er al erg goed uit zien.

Het is daarom eigenlijk ook zo knap dat sony z'n first party games grafisch makkelijk mee kunnen komen met de duurste pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb sterk het idee dat die hele term "tflops" dezelfde kant op gaat als de term "beta". Vooral marketing geneuzel. Ik heb nog nooit iemand in mijn pc-gaming vriendenkring het over tflops horen hebben iig. Volgens mij is het echt een totaal loze term.

Verder lijkt het me de verkeerde kant opgaan met dat hele Neo/Scorpio verhaal. Hoe ik het nu begrijp zijn het sterkere versies van de PS4 en X1, puur om 4K te kunnen weergeven ipv HD. De performance tussen een HD game op de PS4 en een 4K game op de PS4 Neo zou dan hetzelfde zijn, met als enige uitzondering de resolutie. Ik kan het natuurlijk verkeerd begrepen hebben maar daar ik echt niet zit te wachten op 4K graphics zou ik het echt zonde vinden als dat alles is. Laat me gewoon op die Neo een Bloodborne of een Uncharted 4 in 60 FPs spelen, in HD. Maarja... Dan zouden ze het net zo goed een PS5 kunnen noemen en die games als "remasters" in de markt zetten natuurlijk.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Pagina: 1 ... 137 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link