Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg het al tijden dat er veel word gedowngrade, maar grotendeels van de mensen die zijn dan hier blijkbaar op hun pik getrapt..

Ik vind het verstandig van Corset dat die het afwacht, dat doe ik ook.
Ik weet 100% zeker dat 75% van wat we op de E3 hebben gezien....dat die games nog een Downgrade krijgen..
Dat is de laatste 4a5 jaar wel bewezen....

Net zoals de trend dat we games krijgen die een aantal patches krijgen voordat deze normaal functioneren..

Nou zijn het uiteindelijk vaak wel goede games ook al zijn ze gedowngrade, want een uncharted is volgens veel mensen een perfect spel... voor mij is een witcher een perfect spel en voor andere weer de ubisoft games..

Dan maakt het verder toch niets uit dat het gedowngrade is, ook al is het een feit...

Ikzelf wacht lekker af tot ver na de release tot ik een game koop, dan weet ik tenminste zeker hoe een game is.... en dat deze normaal en soepel draait.

Enige uitzondering zijn remasters omdat deze vaak geen problemen hebben, en Final Fantasy.... Want ik heb nog nooit een Final Fantasy gespeeld met problemen(behalve de on-line games dan)..

Kortom.
Speel wat je wil spelen, gedowngrade of niet.... maakt uiteindelijk niets uit..
Ik heb persoonlijk nog net zoveel plezier in een game van de PS2....als van de PS4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die janken over downgrades op de ps4 moeten lekker een pc kopen van 3000 euro. PS4 is voor op de bank, moet gewoon goed draaien, rest zal me weinig interesseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Wat een gezeik over downgrades en mindere graphics enz pff..

Heb liever een game die belachelijk goeie gameplay heeft en er minder mooi uitziet dan een game die er fantastisch uitziet en gewoon inhoudsloos is. Al dat gedoe over ja wij draaien wel 1080p met 60 fps. Ja bij sommige games is 60fps wel echt fijner, maar als je de game altijd op 30fps gespeeld hebt en er is geen 60fps weet je het verschil ook niet :P

Dat een game wat schoonheidsfoutjes heeft interesseert me echt niet als de game maar fun is en de gameplay/verhaal goed is. Wat mij betreft zijn de games op de huidige consoles nooit echt lelijk. En inderdaad als je alles 4k en 60fps wilt haal dan een dikke game pc en hou op met zeuren.

En ik ben het wel eens met de meningen over Ubi met hun downgrades. Daarom ben ik afgehaakt met Watch Dogs. Dat was zo'n teleurstelling. Vanaf toen viel het me ook pas echt op dat iedere game hetzelfde principe is daar met torentjes veroveren en de hele game vol te stoppen met dezelfde side missies om die game maar te vullen. The Division is daar niet anders in, die heb ik ook weer heel snel de deur uit gedaan.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:05:
Ik zeg het al tijden dat er veel word gedowngrade, maar grotendeels van de mensen die zijn dan hier blijkbaar op hun pik getrapt..

Ik vind het verstandig van Corset dat die het afwacht, dat doe ik ook.
Ik weet 100% zeker dat 75% van wat we op de E3 hebben gezien....dat die games nog een Downgrade krijgen..
Dat is de laatste 4a5 jaar wel bewezen....

Net zoals de trend dat we games krijgen die een aantal patches krijgen voordat deze normaal functioneren..

Nou zijn het uiteindelijk vaak wel goede games ook al zijn ze gedowngrade, want een uncharted is volgens veel mensen een perfect spel... voor mij is een witcher een perfect spel en voor andere weer de ubisoft games..

Dan maakt het verder toch niets uit dat het gedowngrade is, ook al is het een feit...

Ikzelf wacht lekker af tot ver na de release tot ik een game koop, dan weet ik tenminste zeker hoe een game is.... en dat deze normaal en soepel draait.

Enige uitzondering zijn remasters omdat deze vaak geen problemen hebben, en Final Fantasy.... Want ik heb nog nooit een Final Fantasy gespeeld met problemen(behalve de on-line games dan)..

Kortom.
Speel wat je wil spelen, gedowngrade of niet.... maakt uiteindelijk niets uit..
Ik heb persoonlijk nog net zoveel plezier in een game van de PS2....als van de PS4
Precies mijn punt, maar ja we zijn weer negatief. Want er kan natuurlijk niks fout gaan. Wat er op de E3 was is 100% hoe het spel gaat worden 8)7

Ik wacht met veel games gewoon lekker af tot hij een tijdje uit is, patches zijn geweest en de post release performance bekend is. Daarna kijk ik wel. Zijn genoeg games die ik op release wel haal gelukkig; Final Fantasy blijft er 1 van. Gewoon lekker goede games die gelijk werken.

Maar het komt ook omdat je tegenwoordig meer en meer merkt dat devs de ballen niet hebben om een game uit te stellen. Naughty Dog doet dat nog wel gelukkig, maar genoeg devs hebben zoiets van "Als we het niet uitstellen, kunnen we de scrapped content als DLC verkopen!" ipv 2 maanden wachten en de game echt afmaken.
Helaas komt dat ook door de gamers die nu nog meer dan vroeger een mentaliteit hebben van "NU NU NU! we willen niet wachten!". Ja, dan krijg je ook de tijd niet om het af te maken.

En over perfecte game.. Dat is voor mij nog steeds Dark Souls 3 & Bloodborne. DS3 voor de bosses, Bloodborne voor de lore.

[ Voor 22% gewijzigd door corset op 20-06-2016 08:26 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:22:
[...]

Precies mijn punt, maar ja we zijn weer negatief. Want er kan natuurlijk niks fout gaan. Wat er op de E3 was is 100% hoe het spel gaat worden 8)7

Ik wacht met veel games gewoon lekker af tot hij een tijdje uit is, patches zijn geweest en de post release performance bekend is. Daarna kijk ik wel. Zijn genoeg games die ik op release wel haal gelukkig; Final Fantasy blijft er 1 van. Gewoon lekker goede games die gelijk werken.

Maar het komt ook omdat je tegenwoordig meer en meer merkt dat devs de ballen niet hebben om een game uit te stellen. Naughty Dog doet dat nog wel gelukkig, maar genoeg devs hebben zoiets van "Als we het niet uitstellen, kunnen we de scrapped content als DLC verkopen!" ipv 2 maanden wachten en de game echt afmaken.
Helaas komt dat ook door de gamers die nu nog meer dan vroeger een mentaliteit hebben van "NU NU NU! we willen niet wachten!". Ja, dan krijg je ook de tijd niet om het af te maken.

En over perfecte game.. Dat is voor mij nog steeds Dark Souls 3 & Bloodborne. DS3 voor de bosses, Bloodborne voor de lore.
Ik vond de bossfights in Bloodborne een stuk beter dan in Darks Souls 3. De laatste 4 bazen in DS3 waren dan wel weer erg goed.

Bloodborne nadert zeker de perfectie, maar ik ben dan ook een fanboy :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
corset schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:22:
[...]

Je komt inderdaad wat zuur over met dat oeverloze geleuter over downgrades, devs die geen ballen hebben en gamers die de verkeerde mentaliteit hebben. Uncharted 4 was schitterend, zowel op E3 2015 als retail. Als ik één voorbeeld zou moeten geven van een game die de extreem hooggespannen verwachtingen heeft waargemaakt dan is het wel Uncharted 4.

[ Voor 62% gewijzigd door Elysi op 20-06-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:16:
[...]

Ik vond de bossfights in Bloodborne een stuk beter dan in Darks Souls 3. De laatste 4 bazen in DS3 waren dan wel weer erg goed.

Bloodborne nadert zeker de perfectie, maar ik ben dan ook een fanboy :P
Inderdaad. Ik vind de DS3 bazen echt niets voorstellen in vergelijking met die van BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:41:
[...]

Inderdaad. Ik vind de DS3 bazen echt niets voorstellen in vergelijking met die van BB.
Ja het komt ook wel doordat BB mijn eerste From game was en ik echt een leercurve had. Dus het thema lied van Cleric Beast en Father G heb ik heel goede herinneringen aan ;)

Maar bij DS1 en DS3, die ik er na heb gespeeld, wist ik natuurlijk hoe ik het moest aanpakken. Daarom was de uitdaging minder. Alleen de Twin Princes ben ik wel even mee bezig geweest. Die en de Nameless King zijn voor mij de beste DS3 bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:08

Rick-Jan

always connected

bram1984 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:41:
[...]

Maar jij hebt DS3 niet uitgespeeld toch? Zoals Scrisis al zegt zijn de laatste 4 erg goed en vind ik alle Lords of cinder gevechten erg episch

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De perfecte game heb ik nog niet gespeeld.

Skyrim met een ongeveer 100+ mods kwam daar dichtbij in de buurt, maar een vanille game is er voor mij nog niet..

Verder moeten mensen zich niet meer zo druk maken over het downgraden..
Dat blijft toch gebeuren..
Het uiteindelijke product hebben mensen vaak veel plezier mee, en daar gaat het uiteindelijk om.
Dat de ontwikkelaars je dan een jaar geleden voorliegen met mooie filmpjes, tsjaah dat weten we als we de filmpjes zien.
Hou gewoon rekening dat een game er uiteindelijk 25% minder mooi uitziet en het kan alleen maar meevallen.

In het geval dat games te snel worden uitgebracht...
Dat heeft vaak weinig met de ontwikkelaars te maken, deze worden veel te veel gepushed door de geldwolven van een uitgevers..
Met als gevolg vele patches, maar dat weten we tegenwoordig ook al van te voren.
Dus kan je daar rekening mee houden en de game een half jaar later aan te schaffen, ben je ook nog voordeliger uit.

We zijn allemaal gamers hier,
En gelukkig verschillen de smaken hier ook....anders zitten we straks met 700 man Ucharted 4 te spelen...
Lijkt me ook niet echt leuk.

Helpt ook wel bij mij dat ik nooit hoge verwachtingen heb van een game, dan kan het alleen maar meevallen...
Nu maar weer lekker verder met Dragon Age Origins op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Gisteren Mad Max uitgespeeld. En als ik heel eerlijk ben vindt ik het een veel leukere game dan Uncharted 4.
Ik dacht dat de switch van Uncharted 4 naar Mad Max me tegen zou vallen. (Was al halverwege Mad Max toen ik Uncharted 4 ging spelen.) Maar dit viel me reuze mee. In Mad Max zit voor mij denk ik meer dan 2 keer zoveel speeltijd.

Nu heb ik in Mad Max ook niet alleen de main missions gedaan. Maar ook:
spoiler:
Alle strongholds max en alles behalve een deel van de scavaging locations en death runs gedaan)

In Uncharted 4 is er op single player natuurlijk niet veel meer dan de story mode. De treasures verzamelen vindt ik echt helemaal niks aan. Uncharted 4 is een pareltje qua graphics en gameplay en heb mij er zeker mee vermaakt. Maar het is voor mij niet de beste game die ik gespeeld heb qua vermaak.

Nu begonnen aan Sleeping Dogs. Qua graphics en gameplay natuurlijk een stuk mindere game. Maar ook deze vindt ik erg vermakelijk.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Uncharted 4 gespeeld tot episode 7, daarna weer op marktplaats gezet. Ik vind het helemaal niks. Verhaal en personage boeien mij niet, controls vind ik niet handig. Grafisch mooi hoor, daar niet van. The last of Us vind ik echt 3 klassen beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
ChrisLNFF schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:34:
Uncharted 4 gespeeld tot episode 7, daarna weer op marktplaats gezet. Ik vind het helemaal niks. Verhaal en personage boeien mij niet, controls vind ik niet handig. Grafisch mooi hoor, daar niet van. The last of Us vind ik echt 3 klassen beter.
Grappig ik heb de last of us niet eens uitgespeeld. En uncharted 4 bijna wel. Mijn ervaring is dus precies anders om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
DeeSung schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:45:
[...]

Grappig ik heb de last of us niet eens uitgespeeld. En uncharted 4 bijna wel. Mijn ervaring is dus precies anders om.
Smaken verschillen, gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:19
DeeSung schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:45:
[...]

TLoU is inderdaad erg onhandig wat betreft de controls en de AI van de vijanden is ook behoorlijk willekeurig. Voor mij was dat een reden om niet voor de platina te gaan en had het spel ook snel verkocht. Maar ik denk dat ik het weer ga kopen of lenen van iemand om toch de platina te halen want anders staat het er toch zielig bij in mijn trofeeënlijst :').

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:15
v8power67 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 11:05:
Denk dat ze de ps4 juist niet voor 4k gaan inzetten.
4k is hele kleine markt. De rumours gaven aan dat de Neo juist 1080p/60 moet gaan doen. En dan eventueel upscalen naar 4k.
Mochten ze echt op 4k gaan hangen dan is de nieuwe ps4 niet voor mij.
En ja vr gaat hem ook niet worden voor mij dus hoop dat de nieuwe ps4 genoeg bied buiten 4k en VR want anders ga ik van dat geld wel voor een dikke videokaart voor mijn pc.
< Ben al een tijdje niet aanwezig geweest in dit topic, omdat ik al lange tijd amper heb gegamed, maar over de Neo moet ik toch echt even mee discussiëren :9 >

Ik hoop met jou mee wat betreft 1080p60 i.p.v. 2160p. Ik had ook steeds verwacht dat daar de focus zou liggen, maar de laatste tijd komen er steeds meer berichten waarin gesproken wordt over 4K gaming op de Neo. Zoals laatst een bericht op Gamer.nl, waarin Andrew House zei: "Je hebt dezelfde ervaring, maar één ervan is op een hogere resolutie met verbeterde graphics, maar de rest is precies zoals je gewend bent."
Daar snap ik persoonlijk dus helemaal niks van. Ten eerste heeft 4K op het gemiddelde formaat 4K TV en/of de gemiddelde kijkafstand amper meerwaarde, plus dat lang niet iedereen een dergelijke tv heeft natuurlijk, maar daarnaast kan ik me niet voorstellen dat games in 4K soepel zouden draaien. Ik weet niet precies hoeveel extra kracht 60fps t.o.v. 30fps vraagt, maar de meest high end grafische kaarten hebben momenteel al moeite om 2160p60 te draaien, dus laat staan dat de Neo, die betaalbaar moet zijn, dat wel kan op 30fps.
Het lijkt mij dat 4K alleen mogelijk is bij games als Fifa of misschien CoD en andere less-demanding games.

En nogmaals, het nut van 4K zie ik dus ook niet in. 1440p kan zeker nog meerwaarde hebben op een 4K TV, maar tussen 1440p en 2160p zullen niet veel mensen verschil zien.
Het heeft toch ook veel meer nut om te focussen op die 60fps in combinatie met veel mooiere graphics. Het lijkt me sterk dat mensen liever een iets scherper beeld hebben (waardoor imperfecties overigens alleen nog maar meer opvallen) met misschien iets betere graphics, dan veel betere graphics met 60fps.

Ik hoop daarnaast dat er nu eindelijk eens grafische opties zullen zijn in de menu's. Zullen ze daadwerkelijk 4K pushen, dan zou er toch zeker een optie moeten zijn om op 1080p60 te spelen met betere graphics? Alleen al voor de mensen zonder 4K tv...

VR gaming heb ik ook (nog) niet bepaald interesse in, dus dat zal voor mij geen reden zijn om evt. een Neo aan te schaffen, maar 60fps gamet zoveel fijner dat ik daarvoor wellicht wel een Neo zou aanschaffen. Zeker gezien de huidige PS4 bij veel games amper 30fps vast kan houden.

Maar goed, het zijn voornamelijk speculaties natuurlijk, dus voorlopig is deze discussie toch eigenlijk semi-nutteloos. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:46
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/FIssiST_-npfaI6OYfmyoyX6uQ728UFMZsoQU3JmsKU.png?w=960&s=3a784f902fb4beaf6837af749bd27f08

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Lasmibalsingh schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:15:
[...]

TLoU is inderdaad erg onhandig wat betreft de controls en de AI van de vijanden is ook behoorlijk willekeurig. Voor mij was dat een reden om niet voor de platina te gaan en had het spel ook snel verkocht. Maar ik denk dat ik het weer ga kopen of lenen van iemand om toch de platina te halen want anders staat het er toch zielig bij in mijn trofeeënlijst :').
Ik vind de controls van TLoU juist dikke prima, eigenlijk perfect. Uncharted heb ik nog niet gespeeld, maar toen ik de demo speelde van The Nathan Drake Collection vond ik de controls juist enorm zuigen.
Ik geef ook veel meer de voorkeur aan de realistische slow-paced survival setting van TLoU. Stoorde me in die demo mateloos dat je al die (generieke) vijanden met 10 kogels moet doorzeven voor ze eindelijk eens neergaan.
Het lijkt me wel dat je eerst bij 1 moet beginnen, maar op basis van de demo heb ik dus dezelfde ervaring. Hopelijk gaf die demo een vertekend beeld...

[ Voor 22% gewijzigd door Milan17 op 20-06-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTCK
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-10-2022
Milan17 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:23:
...
Ik hoop daarnaast dat er nu eindelijk eens grafische opties zullen zijn in de menu's. Zullen ze daadwerkelijk 4K pushen, dan zou er toch zeker een optie moeten zijn om op 1080p60 te spelen met betere graphics? Alleen al voor de mensen zonder 4K tv...
Ik denk dat de push naar 4K voor Sony ook vooral te doen is om de TV divisie een boost te geven, waar ze het sowieso al moeilijk hebben. Ook zullen ze met Sony Pictures exclusieve films en series in 4K kunnen leveren, zag dat ze nu al een soort Heroes rip off hebben die alleen via je PS4 te kijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Milan17 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:23:
[...]

VR gaming heb ik ook (nog) niet bepaald interesse in, dus dat zal voor mij geen reden zijn om evt. een Neo aan te schaffen, maar 60fps gamet zoveel fijner dat ik daarvoor wellicht wel een Neo zou aanschaffen. Zeker gezien de huidige PS4 bij veel games amper 30fps vast kan houden.

Maar goed, het zijn voornamelijk speculaties natuurlijk, dus voorlopig is deze discussie toch eigenlijk semi-nutteloos. :+
Helemaal eens met dit. Hoop echt dat ze voor 1080 met minimaal 60 fps gaan, want als het weer op 4K moet draaien dan schieten we er weinig mee op. Zelfs nu ik een 4K TV (heb gekregen) blijf ik bij de mening dat het verschil gewoon te klein is. Top voor een monitor en een VR bril (iets vlak bij je ogen), maar zodra ik op 3 meter afstand zit zie ik het verschil al niet meer.

Misschien heb ik een bril nodig, maar na een week beide naast elkaar te hebben gezet (superhandig voor de combo gamen/EK :p) weet ik zeker dat 4K bij TV's een gimmick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 21:20
Beakzz schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:03:
[...]

Helemaal eens met dit. Hoop echt dat ze voor 1080 met minimaal 60 fps gaan, want als het weer op 4K moet draaien dan schieten we er weinig mee op. Zelfs nu ik een 4K TV (heb gekregen) blijf ik bij de mening dat het verschil gewoon te klein is. Top voor een monitor en een VR bril (iets vlak bij je ogen), maar zodra ik op 3 meter afstand zit zie ik het verschil al niet meer.

Misschien heb ik een bril nodig, maar na een week beide naast elkaar te hebben gezet (superhandig voor de combo gamen/EK :p) weet ik zeker dat 4K bij TV's een gimmick is.
Dan weet ik niet hoe groot jouw TV is, maar ik zie zeker het verschil tussen 4K en HD. Voornamelijk met Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Poulske schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:12:
[...]

Dan weet ik niet hoe groot jouw TV is, maar ik zie zeker het verschil tussen 4K en HD. Voornamelijk met Netflix.
65 inch en ik zie de meerwaarde totaal niet, maar dit heeft ook geen nut om over te discussiëren. Het is echt mijn persoonlijke ervaring en waarneming en ik kan ook zeggen dat het verschil tussen je oren zit :+ Natuurlijk zie ik wel een verschil (tot een bepaalde afstand), maar gewoon te weinig om het als broodnodige upgrade te zien.

Moet wel zeggen dat mijn oude TV echt een toppertje is die grote verschillen liet zien met andere HD TV's dus het ligt ook aan je vorige TV of je veel verschil ervaart. (alleen zwartwaardes al bv.).

Netflix heb ik niet, maar genoeg 4K content getest. Of het is gewoon een waardeloze 4K TV :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb ook echt totaal geen interesse in 4K. Ik heb echt veel liever goede gameplay en framerates, laat ze daar die power voor gebruiken. Of geef de speler de keuze en kom niet aan met een flutverhaal dat mensen die op 60 frames spelen niet zouden kunnen samenspelen met spelers die op 30 fps spelen.

Maar ik snap het wel. Het is gewoon marketingstrategie zodat schapenmensen hun HDTV willen vervangen voor een 4K TV.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.avforums.com/styles/avf/editorial/products/38c56aa3af5093a6cc7282bb9bf5eee8_0.jpg

Veel dichterbij dan 3 meter zal je denk ik niet zitten dus dan is 4k zichtbaar beter als je tv 75inch of groter is.

Voor merendeel van de de situaties is 4K echt niet te merken en zal het mogelijk tussen je oren zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Homeland op 20-06-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Behalve dat echte 4K tv's ook HDR hebben en dat voegt wel degelijk wat toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof echt wel dat 4k gamen een betere ervaring geeft, bij een game als uncharted komen de details juist beter tot z'n recht, maar die 4 maal zoveel pixels aan sturen is veelste zwaar voor huidige hardware. Natuurlijk kan je games ook in 1440p of 1800p laten afspelen. Sowieso zitten de meeste gamers vrij dicht bij hun tv.

Ook bij normale films ziet 4k er op een normale afstand met goeie ogen er beter uit, vooral bij voetbal komen kleine objecten beter uit de verf. Ook moet je bij 4k netflix er van uit gaan dat het bron materiaal word gecomprimeerd. Lange 4k blu ray films kunnen wel over 100gb aan opslag in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rick-Jan schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:47:
[...]

Maar jij hebt DS3 niet uitgespeeld toch? Zoals Scrisis al zegt zijn de laatste 4 erg goed en vind ik alle Lords of cinder gevechten erg episch
Klopt. Ik vond het geheel weinig boeiend vergeleken met BB. Veel bosses die ik in een keer haalde waarbij ik gek genoeg met de eerste de meeste moeite had. Nog een aantal op YT gezien maar over het algemeen weinig memorabel en ongeïnspireerd.
Wat versta je precies onder "niet handig"? Ik ken toch weinig games waarbij de controls zo logisch zijn en intuïtief aanvoelen. Het enige "minpuntje" is dat rondje voor zowel cover als ledge hangen gebruikt worden. Ik heb daar in de praktijk gelukkig weinig last van gehad. Verder heb ik alles als supersmooth ervaren, net als bij TLoU. Mordor, Batman en Bloodborne vind ik ook bovengemiddeld goed qua controls, voordat ik weer voor ND fanboy wordt uitgemaakt. :+

Games als GTA, Witcher, Mad Max en Sleeping Dogs heb ik echt als ondermaats ervaren op dat vlak.
JSchut schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:25:
Gisteren Mad Max uitgespeeld. En als ik heel eerlijk ben vindt ik het een veel leukere game dan Uncharted 4.
Ik dacht dat de switch van Uncharted 4 naar Mad Max me tegen zou vallen. (Was al halverwege Mad Max toen ik Uncharted 4 ging spelen.) Maar dit viel me reuze mee. In Mad Max zit voor mij denk ik meer dan 2 keer zoveel speeltijd.

Nu heb ik in Mad Max ook niet alleen de main missions gedaan. Maar ook:
spoiler:
Alle strongholds max en alles behalve een deel van de scavaging locations en death runs gedaan)

In Uncharted 4 is er op single player natuurlijk niet veel meer dan de story mode. De treasures verzamelen vindt ik echt helemaal niks aan. Uncharted 4 is een pareltje qua graphics en gameplay en heb mij er zeker mee vermaakt. Maar het is voor mij niet de beste game die ik gespeeld heb qua vermaak.

Nu begonnen aan Sleeping Dogs. Qua graphics en gameplay natuurlijk een stuk mindere game. Maar ook deze vindt ik erg vermakelijk.
Logisch dat Mad Max meer speeltijd heeft. Het is een open (en vooral lege) wereld en in mijn optiek een aaneenschakeling van oersaaie sidequests en suffe herhalende clunky gameplay (alleen al de moeite die je moet doen om een kistje te kunnen openen, waarbij je er echt perfect voor moet staan, om nog maar te zwijgen over de keren dat je character ergens knullig achter blijft hangen). Na Watch Dogs en Sleeping Dogs toch wel mijn grootste miskoop op de PS4. Snel weer verkocht.

Stam + t is overigens nooit van toepassing met "ik" ervoor of erachter. Ter info. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donderdagavond of vrijdag ga ik beginnen aan Uncharted 4 (even volhouden nog Kiwi!).
Nog nooit een deel van gespeeld, dus dan laat ik als onbevooroordeelde leek wel weten of de controls handig zijn en of het een goede game is ;)
Jullie horen van me.

Ps. mijn mening is niet bindend he ;)

Of toch wel?

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 20-06-2016 15:32 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:26:
Donderdagavond of vrijdag ga ik beginnen aan Uncharted 4 (even volhouden nog Kiwi!).
Nog nooit een deel van gespeeld, dus dan laat ik als onbevooroordeelde leek wel weten of de controls handig zijn en of het een goede game is ;)
Jullie horen van me.

Of toch wel?
Dan is het maar goed dat je niet begint met Uncharted 1. Dan is geklaag over controls terecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:26:
Jullie horen van me.

Of toch wel?
Waarom beginnen met 4? Je gaat een hoop referenties niet snappen dan.
Scrisissszzz schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:37:
[...]

Dan is het maar goed dat je niet begint met Uncharted 1. Dan is geklaag over controls terecht :P
De remaster heeft prima controls toch? Granaten gooien is aangepast en ook geen motion troep meer. Ik merkte weinig verschil met 2 en 3 eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Onhandig als in, het hangen aan een stok waana je maar een kant op moet bewegen om vaart te maken en dus niet met je pookje heen en weer moet bewegen, wat voor mij natuurlijker aan zou voelen. Verder nog wel een paar dingetjes.

Anyway, TloU had ook nog eens weapon crafting wat ik heel tof vind in games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:53:
[...]
Waarom beginnen met 4? Je gaat een hoop referenties niet snappen dan.
Vanwege de meest voor de hand liggende reden: Ik heb geen zin om eerst 3 games (hoe goed ook) door te gaan spelen voordat ik deze kan gaan spelen.
*daar ik een trophy verzamelaar ben wil ik daar ook helemaal niet aan beginnen :P
Even een paar verhaal video's kijken op Youtube en ik ben op de hoogte.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 20-06-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:04:
Onhandig als in, het hangen aan een stok waana je maar een kant op moet bewegen om vaart te maken en dus niet met je pookje heen en weer moet bewegen, wat voor mij natuurlijker aan zou voelen. Verder nog wel een paar dingetjes.

Anyway, TloU had ook nog eens weapon crafting wat ik heel tof vind in games.
Je kan gewoon 1x naar voren duwen en gelijk op X drukken. Dan spring je meteen. :+

Ik heb die button bash quick time shit ook meteen uit gezet in het menu.
dvdkiwi schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:05:
[...]

Vanwege de meest voor de hand liggende reden: Ik heb geen zin om eerst 3 games (hoe goed ook) door te gaan spelen voordat ik deze kan gaan spelen.
*daar ik een trophy verzamelaar ben wil ik daar ook helemaal niet aan beginnen :P
Zo lang zijn ze niet hoor. En ook dan ga je een hoop referenties missen. ;)

De collectie is overigens al enige tijd uit hoor, maar je moet het zelf weten natuurlijk. Veel plezier met deel 4 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Gone Home weer van de PS4 af gehaald, vond het een bijzonder spel. Weinig replay waarde en dus zonde van de opslag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nieuwevolger schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:36:
Ik geloof echt wel dat 4k gamen een betere ervaring geeft, bij een game als uncharted komen de details juist beter tot z'n recht, maar die 4 maal zoveel pixels aan sturen is veelste zwaar voor huidige hardware. Natuurlijk kan je games ook in 1440p of 1800p laten afspelen. Sowieso zitten de meeste gamers vrij dicht bij hun tv.

Ook bij normale films ziet 4k er op een normale afstand met goeie ogen er beter uit, vooral bij voetbal komen kleine objecten beter uit de verf. Ook moet je bij 4k netflix er van uit gaan dat het bron materiaal word gecomprimeerd. Lange 4k blu ray films kunnen wel over 100gb aan opslag in beslag nemen.
Het verschil kunnen zien is nog wat anders dan daadwerkelijke meerwaarde.

Ik game op 2,5 meter afstand op een 90+" scherm, en de stap naar 1080p was echt een serieuze stap en eigenlijk "nodig".
Maar als ik nu kijk naar eenzelfde scherm op een zelfde afstand maar dan 4K, ja dan zie je wel verschil, maar is het echt een "wow" effect? Nope bij lange na niet.

Iig zal ik er niet eens een seconde over nadenken om tussen de 4000 en 8000 euro neer te gaan leggen voor een 4K projector, voor zo'n klein beetje effect, terwijl mijn situatie redelijk ideaal is om 4K te kunnen rechtvaardigen.

Als de 4K projectoren onder de 1000 euro duiken zal ik er misschien met een scheef oog naar kijken en aanschaffen als mijn huidige defect is. Onder de 750€ wellicht vervangen omdat het kan.
Maar ik heb nog veel liever 1080p altijd vloeiend lopen en steeds realistischer beeld/licht.

Maar ja dat ben ik... :)

Edit: groot scherm is overigens wel briljant met games. Je kan er echt in "verdwijnen" en dan is de resolutie niet zo heel belangrijk meer is mijn ervaring. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 20-06-2016 16:22 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:18:
[...]

Het verschil kunnen zien is nog wat anders dan daadwerkelijke meerwaarde.

Ik game op 2,5 meter afstand op een 90+" scherm, en de stap naar 1080p was echt een serieuze stap en eigenlijk "nodig".
Maar als ik nu kijk naar eenzelfde scherm op een zelfde afstand maar dan 4K, ja dan zie je wel verschil, maar is het echt een "wow" effect? Nope bij lange na niet.

Iig zal ik er niet eens een seconde over nadenken om tussen de 4000 en 8000 euro neer te gaan leggen voor een 4K projector, voor zo'n klein beetje effect, terwijl mijn situatie redelijk ideaal is om 4K te kunnen rechtvaardigen.

Als de 4K projectoren onder de 1000 euro duiken zal ik er misschien met een scheef oog naar kijken en aanschaffen als mijn huidige defect is. Onder de 750€ wellicht vervangen omdat het kan.
Maar ik heb nog veel liever 1080p altijd vloeiend lopen en steeds realistischer beeld/licht.

Maar ja dat ben ik... :)
Ik denk zelf ook dat op de console beter de grafische settings omhoog kunnen en een betere frame rate heeft bij veel games ook meer meerwaarde. Sowieso is voor 4k de hardware te beperkt. Maar straks word de hardware beter en de tv's goedkoper. Maar als je nagaat dat de overstap van 720p naar 1080p al moeizaam was deze generatie, verwacht ik de volgende ook geen volledige 4k weergave. Maar dat we weer allemaal truukjes gaan zien, zoals halve pixels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Het is niet alsof de eerdere delen een hoogstaand verhaal hebben of zo. Er zitten hier een paar behoorlijke fans die er anders over denken, maar de gemiddelde B-film heeft een beter verhaal imo dus lekker skippen en aan 4 beginnen inderdaad. Niks mis met de serie, maar echt geen verhaal dat blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mrjraider schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:12:
Gone Home weer van de PS4 af gehaald, vond het een bijzonder spel. Weinig replay waarde en dus zonde van de opslag :+
Ik heb deze laatst een uur gespeeld, maar na een uur was ik nog niet veel wijzer en het trok me echt totaal niet, gevalletje van volgens mij ben ik teveel nutteloze dingen aan het doen en wanneer gaat het nu eens beginnen?
Maar wel de moeite waard om even door te zetten dus? Ik vind dat soort games wel tof, gaf mij beetje gevoel van Life is Strange, en die vond ik erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
niekvandermeer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:29:
[afbeelding]

Veel dichterbij dan 3 meter zal je denk ik niet zitten dus dan is 4k zichtbaar beter als je tv 75inch of groter is.

Voor merendeel van de de situaties is 4K echt niet te merken en zal het mogelijk tussen je oren zitten.
Ik haal deze grafiek ook regelmatig aan, maar heb wel sterke twijfels over de juistheid ervan.

Overigens zijn er in Nederland een hoop smalle huiskamers hoor, ook hier. In de huiskamer is de afstand tot de tv zo'n 2.70m denk ik, en bijvoorbeeld boven waar ik game zo'n 1.80m. Er zijn denk ik vrij veel gamers die op zo'n 2m gamen.
De gemiddelde kijkafstand is schat ik zo'n 3 meter is, in Nederland dan, waarbij de meeste mensen denk ik het liefst een 40-50 inch tv zouden hebben. Met dat formaat en die afstand is 4K vrij nutteloos in ieder geval.
Flagg schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:18:
[...]
Ik game op 2,5 meter afstand op een 90+" scherm...

...Edit: groot scherm is overigens wel briljant met games. Je kan er echt in "verdwijnen" en dan is de resolutie niet zo heel belangrijk meer is mijn ervaring. :)
Say what :D
Ik vind 55 inch op 2.5-3 meter echt veel te groot, vooral met 16:9 series en uitzendingen, omdat hoofden altijd zo ontzettend groot worden, maar ik heb het nooit met games ervaren, dus wat dat laatste betreft is het wel interessant.
]JTCK schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:03:[/b]
[...]
Ik denk dat de push naar 4K voor Sony ook vooral te doen is om de TV divisie een boost te geven, waar ze het sowieso al moeilijk hebben. Ook zullen ze met Sony Pictures exclusieve films en series in 4K kunnen leveren, zag dat ze nu al een soort Heroes rip off hebben die alleen via je PS4 te kijken is.
Voxalizer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:29:
Het is gewoon marketingstrategie zodat schapenmensen hun HDTV willen vervangen voor een 4K TV.
Jup...

Oké genoeg zo, beetje off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Milan17 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:38:
[...]

Ik haal deze grafiek ook regelmatig aan, maar heb wel sterke twijfels over de juistheid ervan.

Overigens zijn er in Nederland een hoop smalle huiskamers hoor, ook hier. In de huiskamer is de afstand tot de tv zo'n 2.70m denk ik, en bijvoorbeeld boven waar ik game zo'n 1.80m. Er zijn denk ik vrij veel gamers die op zo'n 2m gamen.
De gemiddelde kijkafstand is schat ik zo'n 3 meter is, in Nederland dan, waarbij de meeste mensen denk ik het liefst een 40-50 inch tv zouden hebben. Met dat formaat en die afstand is 4K vrij nutteloos in ieder geval.

[...]

Say what :D
Ik vind 55 inch op 2.5-3 meter echt veel te groot, vooral met 16:9 series en uitzendingen, omdat hoofden altijd zo ontzettend groot worden, maar ik heb het nooit met games ervaren, dus wat dat laatste betreft is het wel interessant.

[...]

[...]

Jup...

Oké genoeg zo, beetje off-topic.
Films is idd net anders, beamer heeft eerst beneden in de woonkamer gehangen voor vooral films, en dan is voor ons de sweetspot ongeveer 3 meter. Met games is het idd anders, realiseer me dat nu pas nu je erover begint. :+ Dat komt ws door de pov, zit ik me te bedenken, films kijk je meestal als toeschouwer/fly on the wall idee, en games als 1st/3rd person, geen idee eigenlijk, lul maar wat. :P

Ik heb de beamer dan ook gekocht omdat ik geen lomp lelijke tv in de woonkamer wil/past, ik vond 32" al groot zat maar mijn vriendin wilde toch groter, dus 42" nu. En beamer richting logeerkamer/mancave.

[ Voor 5% gewijzigd door Flagg op 20-06-2016 18:43 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Ik speel op 720p en 80". Lekker immersive zonder afgesloten te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
418O2 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:48:
Ik speel op 720p en 80". Lekker immersive zonder afgesloten te zijn :)
Vraag me af of je dan ook een soort DOWNSAMPLING krijgt.
Weet dat GT6 meer AA toepast als je 720P draait, en dat de FPS dan stabieler is.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vorige week had ik Rise of Iron besteld (Destiny) echter speel ik Destiny toch eigenlijk haast nooit, wordt ook niet warm van de update.
Dus probeerde mijn pre-order te cancelen, echter zag ik de optie niet staan en stuurde ik een mail dat ik graag mijn pre-order van ROI wilde annuleren.

Kreeg ik een antwoord van een dame omdat het niet kon...

"Dit komt omdat het een digitale aankoop betreft dat met jouw toestemming binnen de bedenktermijn wordt geleverd. Toestemming verleen je door middel van het accepteren van de algemene voorwaarden. Hierdoor is er ook geen recht op de annuleringstermijn van 14 dagen of een mogelijkheid tot restitutie.. "

Ik aangegeven dat ik hier absoluut niet blij mee ben en niet mee akkoord ga, aangegeven dat ik ook voorlopig geen pre-orders plaats op PSN.

Vanmiddag hier antwoord op gekregen dat ze een foutje hebben gemaakt en dat ik wel in aanmerking komt voor restitutie.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
in de US zijn de eerste demo units van PS VR in winkels verschenen, iemand enig idee wanneer,we die hier kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
niekvandermeer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:48:
in de US zijn de eerste demo units van PS VR in winkels verschenen, iemand enig idee wanneer,we die hier kunnen verwachten?
tussen nu en kerst gok ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neig tog maar om de gewone ps4 te halen inplaats van de Neos omdat ik geen zin hebt om maanden te wachten zelfs op info. 4K boeit me ook niet meer aangezien ik tog op 1080p zal spelen misschien een verkeerde keus maar kan niet blijven wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluut geen verkeerde keus Bandiett.
Veel plezier met je PS4 alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Vandaag heb ik een ingeving om mijn interne HDD (500GB) van de PS4 te gaan upgraden naar een 2TB HDD. Loop de hele tijd spelletjes te verwijderen.
Ik ben benieuwd hoe vlekkeloos het proces gaat verlopen. Het gaat om de volgende HDD: ST2000LM007 van Seagate. Heb geen idee of een cache buffer van 128mb wat gaat uitmaken. Kon namenlijk ook voor een 2TB met 32 MB cache geheugen kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
DeeSung schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:05:
Vandaag heb ik een ingeving om mijn interne HDD (500GB) van de PS4 te gaan upgraden naar een 2TB HDD. Loop de hele tijd spelletjes te verwijderen.
Ik ben benieuwd hoe vlekkeloos het proces gaat verlopen. Het gaat om de volgende HDD: ST2000LM007 van Seagate. Heb geen idee of een cache buffer van 128mb wat gaat uitmaken. Kon namenlijk ook voor een 2TB met 32 MB cache geheugen kiezen.
Theorie op PC, meer cache = meer plek voor bufferen van bestanden = sneller.

Of dat ook zo op de PS4 werkt weet niet, ik weet wel dat een SSD geen ene drol uitmaakt op een PS4 omdat de laadsnelheid marginaal (seconde tot 2) sneller is, of dat ook voor grotere cache geheugen van een harde schijf geldt weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:05:
HDD vervangen is erg makkelijk, paar minuten en je bent klaar. Het opnieuw downloaden van bestanden zal een stuk langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06:00
[...]

Zijn toch 3 platina voor de prijs van 1 ;) (the Nathan Drake collection)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinig spel in de Resident Evil zombie wereld.

Vandaag uitgekomen voor 29,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:13:
[video]

Precies wat er mis is met Resident evil tegenwoordig. Geen horror meer, alleen maar actie. Gelukkig gaat RE7 daar verandering in brengen! De demo is tenminste heerlijk creepy en mysterieus. (Waar is die mannequin finger en axe voor! :+ )

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joetje079 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:02:
[...]
Zijn toch 3 platina voor de prijs van 1 ;) (the Nathan Drake collection)
Dat weet ik, maar het blijven 3 (oudere) games ;)
En dat ze in één box zitten maakt de tijd er niet korter op of wel :P

*edit*
Ik ben helemaal bij :P

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 21-06-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:13:
[video]

Dat lijkt me dus echt 3 keer niks dat spel. En dan nog €30 vragen... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
corset schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:06:
[...]

Precies wat er mis is met Resident evil tegenwoordig. Geen horror meer, alleen maar actie. Gelukkig gaat RE7 daar verandering in brengen! De demo is tenminste heerlijk creepy en mysterieus. (Waar is die mannequin finger en axe voor! :+ )
Nou kan je het vertellen in spoiler tags? Ik was de demo wel zat naar één playtrough, moet wel zeggen dat het redelijk creepy is.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
steefje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:14:
[...]

Nou kan je het vertellen in spoiler tags? Ik was de demo wel zat naar één playtrough, moet wel zeggen dat het redelijk creepy is.
spoiler:
2 endings, 2 onbekende items. 7 ghosts, 7 signs op de vloeren, complete tekening op de muur die je kan zien met de schaduw van de axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zoveel mooie games die er aan komen of nog moet spelen, maar het enige ik waar ik me nu druk om kan maken is of de Kick off revival goed is :) Vanaf aankomende vrijdag op PSN als het goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PlayStation Plus open weekend kicks off Friday, PS4 online multiplayer free for all:

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CldxLbZUoAAOqbI.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 02:43
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:03:
PlayStation Europe ‏

PlayStation Plus open weekend kicks off Friday, PS4 online multiplayer free for all:

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Voor die 2% mensen die geen Plus hebben.....

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46
Tales of the Borderlands uitgespeeld. Leuke Telltale game weer! Goede humor ook. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:10:
Zoveel mooie games die er aan komen of nog moet spelen, maar het enige ik waar ik me nu druk om kan maken is of de Kick off revival goed is :) Vanaf aankomende vrijdag op PSN als het goed is :D
Ik zit ook met plezier te wachten op Kick Off en check elke dag voor een preorder daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Ik zit ook met plezier te wachten op Kick Off en check elke dag voor een preorder daarvan.
Dat zal geen 60 euro spel zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Maichel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:10:
[...]

En dus is het een marketing trucje wat geen drol kost :) En het werkt vaak ook.

Waar ik nog een beetje op zit te wachten is weer een echt goede sale voor de Playstation, er zitten vaak wel wat leuke aanbiedingen tussen, maar niet vaak echt kortingen dat ik zoiets heb van "die moet ik nu hebben!".

Waarom niet een keer niveau steam sale op PSN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
corset schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:23:
[...]

Waar ik nog een beetje op zit te wachten is weer een echt goede sale voor de Playstation, er zitten vaak wel wat leuke aanbiedingen tussen, maar niet vaak echt kortingen dat ik zoiets heb van "die moet ik nu hebben!".

Ja inderdaad. Rond de kerstdagen had je wel goeie deals, en toen ook nog dagelijkse deals die wel goed waren. De aanbiedingen van nu...mja, er moet maar net wat voor je bijzitten natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Maichel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Maak er maar 20% van, ken genoeg mensen die geen PS+ willen of er behoefte aan hebben.

Ondanks dat, wel een lekker goedkope reclame voor PS Plus voor Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind $6.99 voor The Order 1886, $4.67 voor BF4 (ook Hardline) en $11.99 voor Dragon Ball Xenoverse best wel goede kortingen anders hoor. Toegegeven, ik heb zowel een US account als een NL account en vaak hebben de regio's andere acties lopen. Ik heb vorige week The Order gekocht, geen must have game maar voor $6.99 vind ik het meer dan waard. Zo zijn er vaker welk zulke kortingen voor goede games. Ja, als je elke game op release koopt heb je vrij weinig aan de meeste acties, maar als je bepaalde games niet koopt komt ie vaak wel in de actie. Uncharted 4 heb ik nog steeds niet gekocht, is vast een leuke game maar is voor mij geen full price op release waard. Ik wacht wel lekker tot de game in een sale terecht komt en koop het dan wel, die komt ongetwijfeld in de sale namelijk.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation 4 firmware 3.55 is vanaf nu beschikbaar:

This system software update improves the quality of the system performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klappers als de steam sale zijn er inderdaad niet vaak, maar op z'n tijd komt er wel eens echte scherpe acties langs hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maichel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:19:
Dat zal geen 60 euro spel zijn toch?
9,99 of 19,99 is het laatste nieuws over de Kick Off prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:31:
[...]

Klappers als de steam sale zijn er inderdaad niet vaak, maar op z'n tijd komt er wel eens echte scherpe acties langs hoor.
Vaak heb je wel een holiday sale en een cristmas sale..
Dat zijn wel de sales waarbij bijna alles in de aanbieding word gegooid, voor de rest zijn er gewoon de wekelijkse aanbiedingen.Bijvoorbeeld nu is nog de aanbieding van het assortiment van EA op de PS4 en de PS3.

Genoeg goede aanbiedingen te vinden...
Dat er eventueel voor een persoon niets leuks tussen staat heeft meer met smaak te maken..
Want goede aanbiedingen zijn er zeker wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:31:
PlayStation 4 firmware 3.55 is vanaf nu beschikbaar:

This system software update improves the quality of the system performance.
Weer lekker uitgebreide en gedetailleerde changelog zoals we gewend zijn van Sony _/-\o_ :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:31:
[...]

Dat zal ik niet ontkennen. Maar bijvoorbeeld de us heeft vaak betere sales dan wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
corset schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:57:
[...]

Dat zal ik niet ontkennen. Maar bijvoorbeeld de us heeft vaak betere sales dan wij
Here comes the joke, Amerikanen vinden dat wij de betere PSN sales hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Mizgala28 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:08:
Here comes the joke, Amerikanen vinden dat wij de betere PSN sales hebben...
http://bit.ly/28KIs5I :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.pu.nl/artikele...aunch-is-een-groot-drama/

Deepsilver laat even zien hoe je een game launched. Was no.9 niet een van de best opbrengende kickstarter games?

Rip kickstarter geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:24

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik dacht ook dat het zo vaak uitgesteld was om juist verder aan de kwaliteit te kunnen werken?
manmanman :')

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Umbrella Corps, Dino Dini's Kick Off Revival, Mighty #9, more:

https://blog.eu.playstati...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CleSp0yUYAAti1A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet of iemand het al door had, maar wanneer je cod infinity war met cod4 pre ordert. Je cod 4 al op 5 oktober kan spelen. Echt weer z'n sneaky manier om mensen te laten pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:25:
Ik weet niet of iemand het al door had, maar wanneer je cod infinity war met cod4 pre ordert. Je cod 4 al op 5 oktober kan spelen. Echt weer z'n sneaky manier om mensen te laten pre orderen.
Ja en dan alleen de singleplpayer. De multiplayer gaat gelijktijdig voor iedereen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof er iemand MW1 weer wilt kopen vanwege zijn SP....
99.9% van de mensen die deze willen kopen is vanwege de fantastische MP..
En daar ben ik er 1 van.

Ik ga niet eens beginnen aan infinite warfare, deze gaat dan ook direct op vraag&aanbod...
Gaat mij alleen om de MW 1 Remake...
Ik gok ook dat er een heleboel tweedehandse Infinite Warfare's in die periode verkocht gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien heb je infinity war wel nodig om de remaster te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:49:
Ik dacht ook dat het zo vaak uitgesteld was om juist verder aan de kwaliteit te kunnen werken?
manmanman :')
Kwaliteit van het spel... deze problemen hebben allemaal met de launch te maken, niets met het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:31:
Misschien heb je infinity war wel nodig om de remaster te spelen.
Dat zou ook wel eens kunnen.

1 ding wat zeker is.
Hier heb ik zo veel zin in..
Gewoon weer een normale c.o.d shooter zonder die toekomstige troep van de afgelopen 3 edities..
Weer lekker honderden uurtjes S&D spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Weer een gratis MOBA ook zo te zien:

https://store.playstation...04492_00-PIRATESTREASURES

[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 21-06-2016 15:37 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De remaster ga ik sowieso alleen kopen als hij los verkrijgbaar word. Maar ik hoop dat we van cod deze generatie ten minste één WO2 shooter kunnen verwachten. Alle hoop bij ligt bij tryarch met een world at war 2. 100 punten dat sledgehammer met een advance warfare 2 bezig is, wat je voor hun succesje mag noemen voor hun eerste game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:38:
De remaster ga ik sowieso alleen kopen als hij los verkrijgbaar word. Maar ik hoop dat we van cod deze generatie ten minste één WO2 shooter kunnen verwachten. Alle hoop bij ligt bij tryarch met een world at war 2. 100 punten dat sledgehammer met een advance warfare 2 bezig is, wat je voor hun succesje mag noemen voor hun eerste game.
WW2 shooter zou ik ook wel weer leuk vinden.
Maar dat zie ik niet zo snel meer gebeuren helaas.

MW1 is in ieder geval weer een normale shooter :) .

Ze hebben 3 studio's die aan de call of duty reeks werken.
Doe dan 1 in de toekomst, 1 in het heden en 1 in het verleden..
Dat zou een logische stap zijn.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:30:
Alsof er iemand MW1 weer wilt kopen vanwege zijn SP....
Al is het maar vanwege de ongeëvenaarde snipermissie :D
De multiplayer vond ik maar een beetje zozo. Wel leuk, maar ook weer niet niet zó fantastisch als jij doet voorkomen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 21-06-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:34:
[...]

Dat zou ook wel eens kunnen.

1 ding wat zeker is.
Hier heb ik zo veel zin in..
Gewoon weer een normale c.o.d shooter zonder die toekomstige troep van de afgelopen 3 edities..
Weer lekker honderden uurtjes S&D spelen....
Activision heeft bevestigd dat je de Infinte Warfare CD in de console moet hebben om MW1 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:49
Poulske schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:07:
[...]

Activision heeft bevestigd dat je de Infinte Warfare CD in de console moet hebben om MW1 te spelen.
Hoe gaat dat dan als je hem digitaal koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:04:
[...]

Al is het maar vanwege de ongeëvenaarde snipermissie :D
De multiplayer vond ik maar een beetje zozo. Wel leuk, maar ook weer niet niet zó fantastisch als jij doet voorkomen ;)
Jij bent ook nooit echt fanatiek een c.o.d speler geweest... meer een BF speler :)

Als je kijkt naar welke c.o.d shooters de laatste jaren het beste zijn geweest volgens de community..
Dan zijn dat 3 games geweest.
Modern Warfare 1
Modern Warfare 2
Black ops 1

Deze zijn toch het meest gespeeld uiteindelijk.. (Lees....niet meest verkocht...maar meest gespeeld).

Waarbij MW 1 nog 1 groot pluspunt heeft, ze waren daar nog niet helemaal gek gedraaid met Killstreaks :)

@Hierboven..

Digitaal dan heb je hem gewoon permanent in je bezit he :P.

Beetje hetzelfde als met de Nieuwe south park..
De oude kan je downloaden zodra je de nieuwe heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
HansAnders07 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:13:
[...]

Dan krijg je hem ook digitaal denk ik. Ik weet niet precies hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HansAnders07 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:13:
[...]

Digitaal werkt met licenties, zoals alle content. Dus je kan gewoon spelen omdat je PS4/account het desbetreffende licentie heeft. Op Bluray is de Bluray je licentie in feite. Geen disc, dan kan de game niet gecontroleerd worden dus kan je het niet starten. Of het nou de main game is (COD IW) of de bonus content (COD4) maakt niet uit.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:16:
[...]

Jij bent ook nooit echt fanatiek een c.o.d speler geweest... meer een BF speler :)

Als je kijkt naar welke c.o.d shooters de laatste jaren het beste zijn geweest volgens de community..
Modern Warfare 1
Modern Warfare 2
Black ops 1
Leuk dat je mijn verleden denkt te kennen, maar wat denk je dat ik speelde vóórdat ik overstapte op BF?
Juist, MW 1 en 2. En veel ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:16:
[...]

Modern Warfare 1
Modern Warfare 2
Black ops 1
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Leuk dat je mijn verleden denkt te kennen, maar wat denk je dat ik speelde vóórdat ik overstapte op BF?
Ook grappig als je kijkt wanneer de games uitkwamen.

MW1: 2007
MW2: 2009
BO1: 2010

Battlefield 3: 2011
Battlefield 4: 2013

Kan me goed voorstellen dat hij dus eerst COD speelde en daarna is over gegaan naar BF, zoals heel veel mensen. Na 2010 is COD gewoon niks meer geweest, helemaal tegenover Battlefield sinds 2011...

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 21-06-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://blog.eu.playstati...ft-their-mark-on-e3-2016/

Dit zijn de games die het voor psvr moeten doen. Ben alleen nog wel benieuwd hoe het met de vr versies van gran turismo sport, driveclub en project cars gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Bedoelde er verder niets mee hoor ;) .

Weet alleen dat ik jou in het verleden regelmatig heb horen zeggen dat je c.o.d niets vind en meer een BF man bent..

Wist niet dat jij MW1+2 vaak heb gespeeld, dus mijn excuses daarvoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik denk dat dat zeker meehelpt, maar games als The Order voor onder de 10 euro moeten we hier nog zien :p (goed, nu is het wel dat ik die pas speel als hij gratis is. Maar goed).

Over het hele BF vs CoD gebeuren:

Ik ben begonnen met Doom 2 LAN
Daarna Unreal
Daarna Unreal Tournament/Quake 3
Daarna MW1
Toen terug naar UT, want dat speelde toch stukken beter.

Tijdlang niks gespeeld. Even BO1 geprobeerd. Dat hele arcadey geneuzel vond ik niks. Dus weer shooters opzij gelegd, en pas met BF3 en 4 weer in de shooters beland :p BO3 speel ik nog wel als ik gewoon beetje arcade wil knallen. BF als ik wat uitgebreids en wat meer tactisch wil :D

Over die VR games, zien er goed uit!

Eve Valkyrie heb ik precies 0 vertrouwen in na de hele drama's met Dust, en Eve Online skill changes.
Here They Lie klinkt leuk als concept, of het goed gaat werken? Horror in VR kan heel creepy zijn, of lachwekkend overkomen. Ik denk dat die balans lastig kan worden.
Resident Evil demo in VR? Sign me up! :D
Statik klinkt leuk! Beetje Keep Talking and nobody explodes stijltje. Bevalt me wel.

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 21-06-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh System software 3.55 :?

Heb ik iets gemist? Leuke nieuwe features?
Pagina: 1 ... 136 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link