Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:53:
[...]

Tja ik vraag me af in hoeverre dat nog van toepassing is. Sony heeft deze generatie niet echt hele sterke concurrentie en levert een van de sterkste E3's ooit af. M.a.w. de concurrentie is op dit moment op z'n zwakst sinds 2005. Er valt ook niet echt tegen te concurreren met al die in-house studio's, dus dat is niet zo heel vreemd. De Mac van Apple heeft ook niet echt concurrentie en dat blijft ook gewoon een goed product.
Mwoah.
Microsoft is nog steeds een grote en sterke concurrent.
Anders had Sony niet zo'n sterke E3 gedaan als ze dachten dat ze geen concurrentie hebben.

En ik zie Microsoft echt nog wel een inhaal slag maken, en dat juich ik alleen maar toe.

Hoop dat de nieuwe xbox net zo krachtig is als de playstation of zelfs krachtiger..
Brengt alleen maar het beste voor in Sony...

Denk dat de rollen nu 65% 35% verdeeld zijn..
Dat zie ik tegen het einde van het jaar nog wel terugkomen naar 60% 40%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43
Denk dat het tussen Sony n ms groter is dan gedacht. Laatst NPD cijfers van America waren alle top 10 Games beste verkocht op ps4 op 1 na dat was cod. De rest alles op ps4 en dat in Xbox land Amerika.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1230868

En hardware is sinds release geloof maar 3 maanden niet best verkocht geweest in Amerika.

En dan moet je bedenken dat Europa echt Sony gebied is. Soms wel 4x meer verkocht dan x1.

Denk dat Sony weinig te vrezen heeft.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Langere versie van de Days Gone gameplay:

Toch vraag ik het me nog af hoeveel ie niet op State of Decay 2 gaat lijken. Tuurlijk, hij is mooier, maar verder zitten die ook wel in hetzelfde genre, waarbij SoD2 nog coop krijgt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:52:
Langere versie van de Days Gone gameplay:
[video]

Toch vraag ik het me nog af hoeveel ie niet op State of Decay 2 gaat lijken. Tuurlijk, hij is mooier, maar verder zitten die ook wel in hetzelfde genre, waarbij SoD2 nog coop krijgt.
Vond de gameplay er geweldig uit zien, alleen is mij het doel nu beetje ontgaan.
Is het inderdaad zoals SOD recources verzamelen voor overlevenden etc?

Heb nog iets te weinig info over de game

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denk eigenlijk als Sony de jappaners weer aan het console gamen krijgt met ff5, p5,tlg en dq11 het verschil alleen maar groter word en de ps2 tijden bijna herleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou voor days gone kiezen, had hem niet op de radar en framerate zag er echt top uit met zoveel zombies tegelijk in beeld (mijn gevoel was op basis van dead rising 3). toppie! kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:49:
ik zou voor days gone kiezen, had hem niet op de radar en framerate zag er echt top uit met zoveel zombies tegelijk in beeld (mijn gevoel was op basis van dead rising 3). toppie! kan niet wachten
Ik weet t nog niet hoor, het is wéér een zombie game... Enige knappe eraan was dan misschien dat er zoveel tegelijk in beeld waren idd. Buiten dat moet die game toch echt originele elementen hebben.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:08:
Ook wel zin in de nieuwe GoW, maar persoonlijk vind ik het een beetje jammer van het 'standaard' 3e persoonsperspectief
Okay... wat had je verwacht dan?
(zeg alsjeblieft geen 1st person)
Ik zou God of War in een ander perpectief (1st person voorop) niet willen spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Superkiwi op 17-06-2016 11:31 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:25:
[...]

Dan ben ik stiekem ook wel benieuwd naar je wat je van Battlefield1, alwéér 1st person, vindt of de laatste Uncharted, ook alwéér in 3rd person ;)
Mijn punt is: bij sommige games hoort nu eenmaal een bepaald perpectief. Ik zou God of War in een ander perpectief (1st person voorop) niet willen spelen.
Ik ben juist blij met dit 3rd person perspectief i.p.v. de oude vaste camera in 3rd person.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:17:
[...]

Ik weet t nog niet hoor, het is wéér een zombie game... Enige knappe eraan was dan misschien dat er zoveel tegelijk in beeld waren idd. Buiten dat moet die game toch echt originele elementen hebben.
Er zijn ook mensen die een zo'n game willen ómdat het een zombie game is, waaronder ik :) Daarnaast zijn er echt niet zoveel (goede) zombie games uitgekomen dat je kan spreken van wéér een zombiegame. Enige (semi-)zombie games op de PS4 die noemenswaardig zijn TLOU, Dying Light, Fallout 4 (niet zombie vind ik, maar misschien anderen wel) en Walking Dead Telltales als je die mee beschouwt. Vind dat niet zoveel in 3 jaar tijd.

Days Gone staat hoog in mn lijst. Ik hóóp echt dat het een échte open world is. De trailer wekt dat vermoeden en het feit dat je een motor hebt versterkt dat, maar voor hetzelfde geld zijn het losse open gebieden waar je door heen speelt. Een open world zombie game, als biker in zo'n setting met wat RPG elementen: sign me up!

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 17-06-2016 11:08 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
ASNNetworks schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:04:
[...]

Er zijn ook mensen die een zo'n game willen ómdat het een zombie game is, waaronder ik :) Daarnaast zijn er echt niet zoveel (goede) zombie games uitgekomen dat je kan spreken van wéér een zombiegame. Enige (semi-)zombie games op de PS4 die noemenswaardig zijn TLOU, Dying Light, Fallout 4 (niet zombie vind ik, maar misschien anderen wel) en Walking Dead Telltales als je die mee beschouwt. Vind dat niet zoveel in 3 jaar tijd.

Days Gone staat hoog in mn lijst. Ik hóóp echt dat het een échte open world is. De trailer wekt dat vermoeden en het feit dat je een motor hebt versterkt dat, maar voor hetzelfde geld zijn het losse open gebieden waar je door heen speelt. Een open world zombie game, als biker in zo'n setting met wat RPG elementen: sign me up!
Ja ach, ieder zijn ding he. Ik was er gewoon niet zo van onder de indruk :)

Deze generatie zijn er niet zoveel zombiegames misschien maar als ik ga terugdenken wat ik in die jaren allemaal gespeeld heb haha!

Meeste lol heb ik nog altijd beleefd met Left 4 dead 1 en 2. Man wat was dat fun met vrienden!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:20:
[...]

Ja ach, ieder zijn ding he. Ik was er gewoon niet zo van onder de indruk :)

Deze generatie zijn er niet zoveel zombiegames misschien maar als ik ga terugdenken wat ik in die jaren allemaal gespeeld heb haha!

Meeste lol heb ik nog altijd beleefd met Left 4 dead 1 en 2. Man wat was dat fun met vrienden!
Same here, uren lol aan Left 4 Dead 2 en geen enkele zombie game die dat in mijn ogen tot nu toe heeft kunnen overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ik ga vanmiddag even de interne schijf van de PS4 wisselen met een 1.5tb variant, maar is er voor de verse installatie van de OS geen andere manier dan via usb? Maak nooit gebruik van die dingen dus heb geen werkende stick meer liggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:56
Mrjraider schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:38:
Jammer dat we tot op heden niets gehoord hebben van Square Enix, zo wacht ik op Kingdom Hearts 3 en Rise of the Tomb Raider. Die laatste zou vanaf november op de PS4 verschijnen...
Ik geloof dat KH3 nog even op zich laat wachten. We worden ondertussen zoet gehouden met 2.8 die in december uitkomt. Maar hij lijkt me best leuk :)

Het wordt de eerst Kingdom hearts op 1080p @ 60fps :)

[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 17-06-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

afca020 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:06:
Ik ga vanmiddag even de interne schijf van de PS4 wisselen met een 1.5tb variant, maar is er voor de verse installatie van de OS geen andere manier dan via usb? Maak nooit gebruik van die dingen dus heb geen werkende stick meer liggen. :9
Nee, externe schijven werken ook niet.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afca020 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:06:
https://www.playstation.c...ates/ps4/#newinstallation

Volgens mij kan het ook met een externe harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik zag gisteren deze video van Playstation Acces over Days Gone, over zaken die niet terugkwamen in de E3 presentatie, maar wel in een closed door sessie.

YouTube: Days Gone PS4 Gameplay - What They Didn't Show You At The Confer...

Hier wordt wat meer info verteld en ook dat ze voor de E3 presentatie bewust de zombies op "one-hit kill" te zetten

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:54:
Ik zag gisteren deze video van Playstation Acces over Days Gone, over zaken die niet terugkwamen in de E3 presentatie, maar wel in een closed door sessie.

Hier wordt wat meer info verteld en ook dat ze voor de E3 presentatie bewust de zombies op "one-hit kill" te zetten
Ja, dat vermoeden had ik al. En de AI stond denk ik ook zogoed als uit volgens mij om te voorkomen dat de speler in een epic fail moment dood zou gaan. Je ziet vooral aan het eind dat de zombies gewoon langs hem rennen en niks doen. Ze maken ook altijd een speciale demo voor zulke momenten zodat er niks fout kan gaan. Het zal je gebeuren dat je tijdens zo'n demo een foutje maakt en dood gaat, sta je daar voor honderden man + livestream :+

Hetzelfde was bijv ook met Dark Souls 3 demo's.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
ASNNetworks schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Ja, dat vermoeden had ik al. En de AI stond denk ik ook zogoed als uit volgens mij om te voorkomen dat de speler in een epic fail moment dood zou gaan. Je ziet vooral aan het eind dat de zombies gewoon langs hem rennen en niks doen. Ze maken ook altijd een speciale demo voor zulke momenten zodat er niks fout kan gaan. Het zal je gebeuren dat je tijdens zo'n demo een foutje maakt en dood gaat, sta je daar voor honderden man + livestream :+

Hetzelfde was bijv ook met Dark Souls 3 demo's.
Het had ze wel gesierd vind ik persoonlijk. Vind het wel wat hebben als je Dark Souls 3 showcased en gewoon keihard doodgaat. Dat wil de game ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
steefje schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:54:

Tja dat was wel te zien idd en ook dat ze hem niks niet aanvielen. Ben wel benieuwd hoe je ze in vredesnaam gaat tegenhouden als dat niet zo is, maar waarschijnlijk zijn het er uiteindelijk gewoon veel minder die achter je aankomen.

Maarja zo was die in engine trailer Kojima ook gewoon in EEN engine te zijn gemaakt en zijn ze nog de engine voor het spel aan het uitzoeken blijkt nu... Het blijven opgepoetste promoties natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of het al langs gekomen is (zit in Italië, dus weinig tijd voor internet), maar Dead Rising 4 is 1 jaar exclusief X1 en Windows. Hopelijk gaat dit geen trend worden, maar kan me voorstellen dat ze niet zoveel keuze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:18:
[...]

Het had ze wel gesierd vind ik persoonlijk. Vind het wel wat hebben als je Dark Souls 3 showcased en gewoon keihard doodgaat. Dat wil de game ook ;)
Tja, de demo is natuurlijk bedoeld wat je allemaal kan doen en hoeveel zombies er op het scherm kunnen verschijnen. Als je 8x dood gaat tijdens een persconferentie dan schiet je dat doel voorbij. Voor een introductie demo vond ik het een zeer logische stap, ik hoef ook niet 8x het begin opnieuw te zien als kijker ;) Op een later moment kunnen ze een demo geven waar mensen zelf kunnen spelen, dan met alles zoals het hoort ;)
bram1984 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:18:
Weet niet of het al langs gekomen is (zit in Italië, dus weinig tijd voor internet), maar Dead Rising 4 is 1 jaar exclusief X1 en Windows. Hopelijk gaat dit geen trend worden, maar kan me voorstellen dat ze niet zoveel keuze hebben.
Dan is het de eerste keer dat Dead Rising naar de PlayStation komt, al dan niet later dan release. Deel 2 vond ik erg vermakelijk op de X360, maar miste veel diepgang dus na een tijdje haakte ik af. Deel 3 niet gespeeld overigens.

[ Voor 29% gewijzigd door ASNNetworks op 17-06-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:20:
[...]

Tja, de demo is natuurlijk bedoeld wat je allemaal kan doen en hoeveel zombies er op het scherm kunnen verschijnen. Als je 8x dood gaat tijdens een persconferentie dan schiet je dat doel voorbij. Voor een introductie demo vond ik het een zeer logische stap, ik hoef ook niet 8x het begin opnieuw te zien als kijker ;) Op een later moment kunnen ze een demo geven waar mensen zelf kunnen spelen, dan met alles zoals het hoort ;)

[...]

Dan is het de eerste keer dat Dead Rising naar de PlayStation komt, al dan niet later dan release. Deel 2 vond ik erg vermakelijk op de X360, maar miste veel diepgang dus na een tijdje haakte ik af. Deel 3 niet gespeeld overigens.
Ik heb Dead Rising 2 gespeeld op de PS3........
Maar miste inderdaad de diepgang.... beetje hetzelfde gevoel wat ik bij een saints row heb.

Het is leuk om een half uurtje rond te klooien....maar daarna ben ik er wel klaar mee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:25:
[...]

Ik zou God of War in een ander perpectief (1st person voorop) niet willen spelen.
Nee geen 1st person natuurlijk, maar had graag een variatie van de 'oude' 3rd person camera gezien, ipv de standard over de schouder van tig andere games :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:35:
[...]

Ik heb Dead Rising 2 gespeeld op de PS3........
Maar miste inderdaad de diepgang.... beetje hetzelfde gevoel wat ik bij een saints row heb.

Het is leuk om een half uurtje rond te klooien....maar daarna ben ik er wel klaar mee :P
Je hebt gelijk, had het mis. Deel 2 is het enige deel dat wel op de PlayStation uitkwam, enkel deel1 en 3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:36:
[...]
Nee geen 1st person natuurlijk, maar had graag een variatie van de 'oude' 3rd person camera gezien, ipv de standard over de schouder van tig andere games :)
Mede daardoor ben ik keihard afgehaakt bij de GoW3 remaster. Die vaste camera voelt zo jaren 90 aan. Ik ben zeer enthousiast over het feit dat we nu gewoon vrij kunnen rondkijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54
bram1984 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:18:
Deadrising 1 vond ik destijds cool maar ik vond 4 er echt zo ongeïnspireerd uitzien, ook een beetje achterhaald met zoveel zombie en open wereld games op de markt. Zit er niet op te wachten, voor mijn part houden ze hem lekker exclusief :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan je ook afvragen of die timed exclusives er wel waren gekomen als sony of microsoft er geen zak geld er voor neer legt. Denk dat het een fortuin kost om een game exclusive te houden die gemaakt word door een ander partij. Neem die tomb raider, square zou anders 2 a 3 miljoen (schat ik) verkochte ps4 games missen, duur geintje. Maar ben allang blij dat ze als nog naar de ps4 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:40:
Je kan je ook afvragen of die timed exclusives er wel waren gekomen als sony of microsoft er geen zak geld er voor neer legt. Denk dat het een fortuin kost om een game exclusive te houden die gemaakt word door een ander partij. Neem die tomb raider, square zou anders 2 a 3 miljoen (schat ik) verkochte ps4 games missen, duur geintje. Maar ben allang blij dat ze als nog naar de ps4 komen.
Natuurlijk waren sommige games geen exclusives als er geen geld mee gemoeid was.
Kijk inderdaad naar een Tomb Raider.... Lara Croft was vanaf het begin een icoon voor playstation....
Dus daar heeft Microsoft echt wel wat geld tegenaan gegooid..

Andere voorbeelden zijn battlefield en Call of Duty.
Eerst was het altijd dat Microsoft c.o.d DLC eerder kreeg en Sony Battlefield DLC.
Deze rollen zijn nu juist weer omgedraaid doordat beide partijen wat dealtjes hebben gemaakt.

Ik heb helemaal geen probleem met titels die exclusief zijn voor een platform.
Ik zou graag een forza, gear of war of een state of decay willen spelen, maar helaas.... heb er daarin tegen wel genoeg leuke titels voor terug..

Maar multiplatform titels die eerst een jaar voor de andere console beschikbaar zijn......nee... daar heb ik wel een hekel aan.
Tomb Raider zal vast en zeker gigantisch veel verkopen op de PS4, maar ze hebben vast en zeker verkopen misgelopen doordat ze een jaar exclusief voor de xbox zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:41
Nieuwevolger schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:40:
Je kan je ook afvragen of die timed exclusives er wel waren gekomen als sony of microsoft er geen zak geld er voor neer legt.
Ik denk dat het antwoord simpel is :p.

Dit klinkt ook goed: Marvel shares new info about their console plans, Spider-Man will be ongoing series. De kwaliteit van de Marvel-films ligt hoog en als ze deze kwaliteit ook naar hun console games doortrekken kan het toffe games opleveren.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Conscience NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:54:
[...]

Ik denk dat het antwoord simpel is :p.

Dit klinkt ook goed: Marvel shares new info about their console plans, Spider-Man will be ongoing series. De kwaliteit van de Marvel-films ligt hoog en als ze deze kwaliteit ook naar hun console games doortrekken kan het toffe games opleveren.
Ik vraag me nog wel af of Spiderman exclusief gaat worden. Ze brachten het wel zo, maar ze sluiten het ook nergens echt uit volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:03
Dan moet ie volgens mij wel FAT geformatteerd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:57:
[...]

Ik vraag me nog wel af of Spiderman exclusief gaat worden. Ze brachten het wel zo, maar ze sluiten het ook nergens echt uit volgens mij?
Jawel Spiderman is een exclusive voor de PS4.

http://blog.us.playstatio...e-revealed-first-trailer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ah ok thanks. Overigens heb ik de trailer nog een paar keer gekeken en eigenlijk vind ik hem wel erg veel weghebben van een upgrade van een oudere spiderman game. Ziet er natuurlijk wel mooi uit en de studio is positief, maar ik vraag me af hoe ver ze mogen gaan van Sony. Of ze wel genoeg vrijheid krijgen en ze niet een te makkelijke game moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Helaas had ik hem dan moeten formatteren voor aansluiting op de PS4, dus heb een 16gb usb aangeschaft voor de installatie. Wel lekker om nu opeens drie keer zoveel opslag te hebben, alleen tijdrovend dat je alle games weer opnieuw moet downloaden en installeren. Heb er een Seagate Spinpoint M9T ingezet, volgens mij is dat een later model van de stock hdd aan het serienummer te zien. Wordt overigens door Samsung gemaakt, daar was ik niet van op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist even de complete Days Gone trailer bekeken. Ik ben redelijk hyped. De hoeveelheid zombies is indrukwekkend. Hopelijk wordt dit de ultieme Walking Dead simulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:00:
Zojuist even de complete Days Gone trailer bekeken. Ik ben redelijk hyped. De hoeveelheid zombies is indrukwekkend. Hopelijk wordt dit de ultieme Walking Dead simulator.
Na het zien van de E3 trailer dacht ik dat het een erg leuk/mooi spel zal worden maar na het zien van de gameplay video...

Niet normaal hoeveel zombies er uit die trein komen... Ik vind het er echt niet uitzien.

Dit is niet te vergelijken met The Walking Dead (comic of TV serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 18:22:
[...]

Ah ok thanks. Overigens heb ik de trailer nog een paar keer gekeken en eigenlijk vind ik hem wel erg veel weghebben van een upgrade van een oudere spiderman game. Ziet er natuurlijk wel mooi uit en de studio is positief, maar ik vraag me af hoe ver ze mogen gaan van Sony. Of ze wel genoeg vrijheid krijgen en ze niet een te makkelijke game moeten maken.
In dit filmpje vertellen ze van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 23:54
De game staat (gelukkig) ook los van de films. Het is een los verhaal in het Spiderman universum, dat geeft ze wel wat vrijheid om naar eigen inzicht een game in elkaar te sleutelen. Misschien heeft Sony ook wel door dat de Batman games daarom goed worden ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dying Light bijna uitgespeeld, dan alle stats maxen, en dan een keer aan de DLC beginnen. Wel een heerlijk spel. Stukken beter dan die Dead Island prut :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:25:
[...]

Na het zien van de E3 trailer dacht ik dat het een erg leuk/mooi spel zal worden maar na het zien van de gameplay video...

Niet normaal hoeveel zombies er uit die trein komen... Ik vind het er echt niet uitzien.

Dit is niet te vergelijken met The Walking Dead (comic of TV serie)
Want een grote hoeveelheid zombies ziet er niet uit? :?

Dit is prima te vergelijken. In TWD zitten ook scenes met grote hoeveelheden zombies. Hier bewegen ze alleen iets sneller. Verder is het survivalen in een bosrijke omgeving en ook dat is TWD. Ik zie niet in waarom dit niet te vergelijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:22:
[...]

Want een grote hoeveelheid zombies ziet er niet uit? :?

Dit is prima te vergelijken. In TWD zitten ook scenes met grote hoeveelheden zombies. Hier bewegen ze alleen iets sneller. Verder is het survivalen in een bosrijke omgeving en ook dat is TWD. Ik zie niet in waarom dit niet te vergelijken is.
Helemaal mee eens..

Ik heb het gevoel van het boek en film Word War Z... en dat vind ik een geweldige boek en film dus..
Ik verheug me meer op deze zombie game, dan een 13 in een dozijn zombiegame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die spiderman game is natuurlijk een waanzinnig goeie tactiek, batman was een paar jaar geleden om z'n hoogte punt met de arkham games en de dark knight films. Sony gaat nu het zelfde doen, spiderman was al de show steler tijdens captain america en straks met de nieuwe spiderman film en daarna de nieuwe avengers film is het moment meer dan perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Days Gone lijkt me erg tof, zombies zoals ze in films 28 Days Later en 28 Weeks Later zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Is Battlefield Hardline het waard om te kopen nu het zoveel korting heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:28:
Ik zou zeggen...Vraag het in het Battlefield topic :+

Of lees een paar pagina's terug naar de andere die deze vraag stelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Grudgie schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 22:28:
Ik heb hem een hele tijd geleden gekocht, slechts 1 level gespeeld, van de week mee verder gegaan en is wel echt een toffe game. Zeker nu hij zo goedkoop is dus zeker het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://gamer.nl/articles/...marvel-ultimate-alliance/

Dit zijn die middelmatige marvel games waar ik om vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NARUTO Ultimate Ninja Series Thank You Theme (Gratis):

https://store.playstation...02854_00-NARUTOUNS4THEME1

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0700-CUSA02854_00-NARUTOUNS4THEME1/1466154280000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Preview Van Horizon ZD op de frontpage.

Lijkt toch wel een uitgebreide game te worden, open wereld RPG met crafting, trading etc. zin in!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:31:
Preview Van Horizon ZD op de frontpage.

Lijkt toch wel een uitgebreide game te worden, open wereld RPG met crafting, trading etc. zin in!
De voortekenen zijn in ieder geval gunstig. En de game ziet er alvast top uit met nog ca. 9 maanden te gaan.

Edit: We krijgen ook een remaster van Fahrenheit. Nog nooit gespeeld, dus laat maar komen.

http://www.pu.nl/artikele...maand-naar-playstation-4/

[ Voor 16% gewijzigd door bram1984 op 18-06-2016 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is al 100x eerder gezegd, maar ik ga het gewoon opnieuw doen. Ik vind het best jammer als sony dit najaar al met de neo komt, kijkend naar horizon en god of war is er nog niet alles uit de ps4 gehaald. Dan vind ik dat microsoft het beter doet met scorpio, dan is de xbox al 4 jaar op de markt ipv 3 en een stuk krachtiger. Maar het beste was gewoon geweest als sony in 2018 met de ps5 zou komen met backward compability. Maar het is eenmal niet anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/FPYL92T92xhHXwwiE0VU2qni/full.jpg?nohitcount=1

700 leden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:46

swv

Nieuwevolger schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:17:
Het is al 100x eerder gezegd, maar ik ga het gewoon opnieuw doen. Ik vind het best jammer als sony dit najaar al met de neo komt, kijkend naar horizon en god of war is er nog niet alles uit de ps4 gehaald. Dan vind ik dat microsoft het beter doet met scorpio, dan is de xbox al 4 jaar op de markt ipv 3 en een stuk krachtiger. Maar het beste was gewoon geweest als sony in 2018 met de ps5 zou komen met backward compability. Maar het is eenmal niet anders.
Wacht nou maar eerst af wat die Neo te bieden heeft...;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
flauw

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 19-06-2016 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomThomas
  • Laatst online: 17-09 23:10
Beste tweakers,

Voor het trachten mijn oude hobby (gamen) weer deels op te pakken, wil ik een PS4 kopen. Vooral DOOM spreekt mij erg aan en dat wordt dan ook het eerste spel voor de PS4.
Nu heb ik een beetje onderzoek gedaan waardoor ik ontdekte dat de 1TB versie enkele verbeteringen met zich meebrengt t.o.v. de 500GB versie. Hieronder vallen o.a. verbruik en geluidsproductie. (bron: http://wccftech.com/ps4-m...rmance-power-differences/). Maar dat weten de meesten hoogstwaarschijnlijk ook al.

Momenteel is er bij bol.com een goede deal voor een PS4 met DOOM, echter betreft dit een 500GB variant. Voor ongeveer 35 euro meer, is er de 1TB versie te koop, maar dan met Uncharted 4 welke mij eerlijk gezegd niet echt interesseert. Om uiteindelijk bij DOOM uit te komen, zou mij dit nog eens 45 euro extra kosten.

Nu is mijn vraag of er hier mede-tweakers zijn die uit (gebruiks-)ervaring wat kunnen vertellen in hoeverre de verbeteringen van de 1TB versie het waard zijn (naast de extra opslag)? Of dat deze verbeteringen nauwelijks direct te merken zijn, waardoor het veel voordeliger is om de 500GB versie meteen te kopen O-).

Ik ben heel benieuwd, bij voorbaat dank!

P.S. Ook ben ik benieuwd wat voor spellen jullie nog meer aanraden :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
Weet iemand of er ook in Nederland plekken komen waar je PS VR kan proberen binnenkort? Grote retailers in de VS gaan dit wel doen en vroeg me af of iemand weet hoe de zaken daarmee staan hier in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomThomas schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:41:
Beste tweakers,

Voor het trachten mijn oude hobby (gamen) weer deels op te pakken, wil ik een PS4 kopen. Vooral DOOM spreekt mij erg aan en dat wordt dan ook het eerste spel voor de PS4.
Nu heb ik een beetje onderzoek gedaan waardoor ik ontdekte dat de 1TB versie enkele verbeteringen met zich meebrengt t.o.v. de 500GB versie. Hieronder vallen o.a. verbruik en geluidsproductie. (bron: http://wccftech.com/ps4-m...rmance-power-differences/). Maar dat weten de meesten hoogstwaarschijnlijk ook al.

Momenteel is er bij bol.com een goede deal voor een PS4 met DOOM, echter betreft dit een 500GB variant. Voor ongeveer 35 euro meer, is er de 1TB versie te koop, maar dan met Uncharted 4 welke mij eerlijk gezegd niet echt interesseert. Om uiteindelijk bij DOOM uit te komen, zou mij dit nog eens 45 euro extra kosten.

Nu is mijn vraag of er hier mede-tweakers zijn die uit (gebruiks-)ervaring wat kunnen vertellen in hoeverre de verbeteringen van de 1TB versie het waard zijn (naast de extra opslag)? Of dat deze verbeteringen nauwelijks direct te merken zijn, waardoor het veel voordeliger is om de 500GB versie meteen te kopen O-).

Ik zou gewoon die 80 euro dan lekker in mn zak houden en de 500 versie kopen met Doom.. Van dat geld kun je altijd nog een extra HDD kopen later, OF de PS4 Gold virtual 7.1 headset (echt de moeite) :)
Volgens mij valt t qua geluid en verbruik enorm mee, dat het verschil niet echt merkbaar is..

Andere spellen? Uncharted 4 >:)
(Battlefield 4, GTA5, de twee Wolfensteins, Assassins Creed Black Flag/Syndicate, The Last of Us, Witcher 3 etc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste tweakers,

Koop gewoon die DOOM 500GB met een 2TB schijf erbij. Ben je meteen helemaal klaar. Ik zit zelf al over de 1TB heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Pfff wou even mijn ps4 schoonmaken van binnen en gelijk nieuwe koelpasta erin doen. Ding loeide nogal met uncharted 4...
Nou zat me partij stof in echt ziek...
Nou ik hem lekker dmv video uitmekaar halen.
Bijna klaar alleen nog fan kabel van de interne fan loskoppelen en jahoor.... kabeltje breekt...
Ik gvdde nogal hardop...
Deed exact zoals de video maar bij mij Molde hij de stekker en komt er 1 kabel los...
Moet nu dus nieuwe ventilator bestellen want heb geen zin om te gaan solderen is echt te klein.
Dus tip voor mensen die ook willen doen. Wees extreem voorzichtig met de stekker van de ventilator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dan krijg jij er ook 1, voor meest nutteloze post van de dag :+

zit nu de E3 games terug te kijken.. maar wat een coole games

Nieuwe Kojima, uiteraard weer geweldige trailer. Helaas nog geen Engine gekozen, dus gaat nog ff duren voordat hij er is.
Nieuwe zombie game, hoe de zombies uit de trein kwamen zag er iets te strak uit. Kan wat worden, maar ik wacht even af.
Horizon Zero Dawn, als het een goede grote Open World krijgt? Instant buy

God Of War? Meh..

[ Voor 50% gewijzigd door Chaoss op 19-06-2016 08:10 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Beste tweakers,

Uncharted 1-4 heeft mij echt enorm verrast. Had verwacht dat ik er niks aan zou vinden maar vind ze nu echt super!

Daarnaast: unravel, gone home, everybodys gone to the rapture, life is strange, the last of us, fallout 4, untill dawn, heavy rain..

Zelf gisteren gone home uitgespeels en nu aan unravel begonnen. Wil ook nog digimon, firewatch en the witness zodra die cheap te krijgen zijn. En als persona 5 hier ook met valentijn uitkomt als special editie komt die er sowieso ook. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste tweakers,

Ik weet niet hoeveel je gamed, maar die 500 gb zit binnen de kortste keer vol al met een handvol games, plus dingetjes als demo's en ps plus games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Nieuwevolger schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:07:
[...]

Ik weet niet hoeveel je gamed, maar die 500 gb zit binnen de kortste keer vol al met een handvol games, plus dingetjes als demo's en ps plus games.
Hmmm, ik heb al een PS4 sinds 29 november 2013 en ik loop nu pas tegen de limiet van 500GB aan. Ik speel nooit meer games dan 5 á 6 in de dezelfde periode. De meeste games blijven wel onder de 45GB. Het nadeel van bijvoorbeeld een COD is wel dat je ook al heb je de DLC niet gekocht, je die toch op je HDD krijgt. Dat is ook de reden dat ik nu tegen de limiet aan loop. Er staan nu zo'n 10 á 11 games op. Ik heb nog een 1TB HDD liggen, maar ga niet meer upgraden, dit ga ik misschien wel doen als ik PS4 Neo koop (het is te verwachten dat deze al begint de met een 1TB HDD).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Morgen eens de ps4 aan zetten en lid worden van de community hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:15:
[...]

Hmmm, ik heb al een PS4 sinds 29 november 2013 en ik loop nu pas tegen de limiet van 500GB aan. Ik speel nooit meer games dan 5 á 6 in de dezelfde periode. De meeste games blijven wel onder de 45GB. Het nadeel van bijvoorbeeld een COD is wel dat je ook al heb je de DLC niet gekocht, je die toch op je HDD krijgt. Dat is ook de reden dat ik nu tegen de limiet aan loop. Er staan nu zo'n 10 á 11 games op. Ik heb nog een 1TB HDD liggen, maar ga niet meer upgraden, dit ga ik misschien wel doen als ik PS4 Neo koop (het is te verwachten dat deze al begint de met een 1TB HDD).
Ik speel ook meestal 2 games in de zoveel tijd. Maar het is gewoon irritant dat er in scherm staat dat een update niet kan worden gedownload omdat de schrijf vol zit en kan je weer aan het verwijderen gaan. Meestal pak je een game ook niet zo snel meer op als je hem weer moet installeren. Ik zorg dat ik het bij de neo ook in 1x goed doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Jumpman schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:15:
[...]

Ik heb hetzelfde maar ga mn 1tb er toch in doen. Als ik voor de neo ga stop ik de 500gb er wel weer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Ik twijfel wat, digimon cyber sleuth is nu 3 tientjes bij amazon. Aangezien dat spel de afgelopen maanden niet erg in prijs is gedaald kan ik hem misschien wel kopen voor dat geld. (Als het in een maand of 2 voor 2 tientjes te krijgen is wacht ik nog liever even)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Beste tweakers,

Het gaat niet om de grootte van de schijf maar om het modelnummer. Er zijn ook nieuwe, stillere en zuinigere, modellen met een 500 GB schijf. Het zou me eerlijk gezegd verrassen als het oude model überhaupt nog verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Uncharted 4 gekocht vandaag en heb er nu al 5 uur inzitten.

Ook lekker dat er veel afwisselende gebieden inzitten.

De graphics zijn echt ziekelijk mooi. :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
v8power67 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:39:
Pfff wou even mijn ps4 schoonmaken van binnen en gelijk nieuwe koelpasta erin doen. Ding loeide nogal met uncharted 4...
Nou zat me partij stof in echt ziek...
Nou ik hem lekker dmv video uitmekaar halen.
Bijna klaar alleen nog fan kabel van de interne fan loskoppelen en jahoor.... kabeltje breekt...
Ik gvdde nogal hardop...
Deed exact zoals de video maar bij mij Molde hij de stekker en komt er 1 kabel los...
Moet nu dus nieuwe ventilator bestellen want heb geen zin om te gaan solderen is echt te klein.
Dus tip voor mensen die ook willen doen. Wees extreem voorzichtig met de stekker van de ventilator.
Na bovenstaand verhaal ben ik nog eens gaan kijken naar de aansluiting en heb het gefixed met wat seconde lijm. Ps4 staat weer netjes in mekaar. Is nu echt stukken stiller heb er gelijk mx4 koelpasta op gedaan. Nu tijdens uncharted 4 hoor ik hem heel lichtjes als ik geluid mute. Als geluid zachtjes aanstaat hoor ik hem niet. Heb nog een oude ps4 niet zo'n 12 serie. Maar ben heel blij met resultaat. En levensduur wordt verlengd want voorheen werd ie zo heet dat ie meteen Max ventilator snelheid gooide zodra menu van uncharted 4 geladen was.
Het is dus wel aan te raden om de ps4 schoon te maken maar let echt heel goed op met de ventilator aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Nieuwevolger schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:17:
Heb jij die games al gespeeld dan op de PS4? Misschien draait het wel bagger en is alle footage van een Neo of pc. Uncharted 4 is bewezen mooi, ,maar vertaal dat naar een open world game en je hebt een probleem. Vergeet niet dat je naar een promotie kijkt en niet alles wat je ziet is precies zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ze hebben aangegeven dat alle getoonde beelden afgespeeld zijn op een PS4.

Maar ik ga er vanuit dat Uncharted4 wel de top is wat de ps4 kan. Horizon is mooi maar zal grafisch niet in de buurt komen van U4, dat kan niet met een open wereld game.

Ik vind de Scorpio juist vrij laat dat zou misschien betekenen dat MS de lifecycle van de current-gen gaat rekken.

Maar ik blijf zo'n tussenmodel sowieso een rare situatie vinden, wat mij betreft waren ze na 4-5 jaar gewoon met de PS5 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die stillere 1 tb versie wist ik niet... Ik heb het allereerste model (zelf een 2tb in gezet) en moet zeggen dattie weinig herrie maakt. Scheelt het dat ik games alleen digitaal heb? Mogelijk is dat nog een optie: 500 gb kopen, 2 tb seagate ding halen, je games digitaal spelen. Is wel ietsje duurder, maar nooit gedoe met er in eruit, vind dat bij mn vriendin al lastig soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meestal ziet z'n e3 demo er een stuk strakker uit, maar ik verwacht echt niet dat sony een watch dogje gaat doen met z'n games. Persoonlijk vind in de games van santa monica grafisch indrukwekkende dan die van naugthy dog. Hoe je bij gow3 op een titaan de olympus beklimt was insane. Naughty dog zij ook dat er nog meer uit de ps4 te halen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik geloof wel dat GoW en Horizon echte in-game beelden zijn, de dingen die vaak een verkeerd beeld geven zijn cgi trailers zoals bij ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Chaoss schreef op zondag 19 juni 2016 @ 10:38:
Ik geloof wel dat GoW en Horizon echte in-game beelden zijn, de dingen die vaak een verkeerd beeld geven zijn cgi trailers zoals bij ubisoft.
na Ubisoft, Uncharted, Killzone etc ben ik daar zeer twijfelachtig over. Ik ga nu gewoon uit van een downgrade, En daarna zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Chaoss schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:52:
Maar ik blijf zo'n tussenmodel sowieso een rare situatie vinden, wat mij betreft waren ze na 4-5 jaar gewoon met de PS5 gekomen.
Maar dat doen ze niet om zo nog een goedkoop model te krijgen met een grote library waar je ook alles op kunt spelen. Dit zorgt ervoor dat ook mensen met een budget de console kan aanschaffen en zo sla je 2 vliegen in 1 klap. De budget-consument en de consument die loopt te pixelneuken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:55:
maar nooit gedoe met er in eruit, vind dat bij mn vriendin al lastig soms.
:F
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik zal je vast wat voorspellen: Nu Sony en Microsoft allebei op X86 architectuur zitten, krijgen we straks elke twee(?) jaar een verbeterde console, waarmee de graphics weer wat beter zijn. Dit is een zeer gunstig verdienmodel voor Sony en Microsoft. Ze houden en de enthousiast en de budgetfreak aan boord. En doordat de ontwikkelaars voor beide consoles ontwikkelen (bijvoorbeeld EA) en het beide X86 is, hoeven zij weinig aanpassingen te doen. Hoe beter de console, hoe meer 'eye candy', FPS, hogere resolutie er gepresenteerd kan worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 08:55:
Dat van die stillere 1 tb versie wist ik niet... Ik heb het allereerste model (zelf een 2tb in gezet) en moet zeggen dattie weinig herrie maakt. Scheelt het dat ik games alleen digitaal heb? Mogelijk is dat nog een optie: 500 gb kopen, 2 tb seagate ding halen, je games digitaal spelen. Is wel ietsje duurder, maar nooit gedoe met er in eruit, vind dat bij mn vriendin al lastig soms.
Ik die laaste zin zo bedoeld? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja voor game nerds valt t ook niet mee allemaal he.. Best lastig! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Nieuwevolger schreef op zondag 19 juni 2016 @ 09:19:
Meestal ziet z'n e3 demo er een stuk strakker uit, maar ik verwacht echt niet dat sony een watch dogje gaat doen met z'n games. Persoonlijk vind in de games van santa monica grafisch indrukwekkende dan die van naugthy dog. Hoe je bij gow3 op een titaan de olympus beklimt was insane. Naughty dog zij ook dat er nog meer uit de ps4 te halen was.
Heb je wel eens naar gameplay video's gekeken van de PSVR? En dan bedoel ik de echte gameplay video's van oa. IGN en niet de trailers. Wat je daar te zien krijgt is de output van de tv en die ziet er wazig uit en je ziet een heleboel jaggies. Stel je even voor hoe dat er uitziet op de nog lagere resolutie van de PSVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een aannames weer naar aanleiding van een paar gameplaybeelden...
Dan ga ik ook mijn duit in het zakje doen: God of War en Horizon hebben ze laten zien in eindprodukt kwaliteit, ik verwacht geen slechtere graphics.
Heck, ik verwacht zelfs iets betere kwaliteit omdat ik de filmpjes op youtube heb gezien :P
Santa Monica en Guerilla kennende komt dat wel goed ;)

Betreffende Killzone Shadow Fall: hoe is die game niét mooier dan wat ze lieten zien? De game zag er werkelijk fantastisch uit.

Iets anders: Tweakers opent niet meer zoals het hoort via de ps4 webbrowser :/
Iets met het certificaat zegt ie.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:06:
Wat een aannames weer naar aanleiding van een paar gameplaybeelden...
Dan ga ik ook mijn duit in het zakje doen: God of War en Horizon hebben ze laten zien in eindprodukt kwaliteit, ik verwacht geen slechtere graphics.
Heck, ik verwacht zelfs iets betere kwaliteit omdat ik de filmpjes op youtube heb gezien :P
Santa Monica en Guerilla kennende komt dat wel goed ;)
Grenzeloos optimisme? :+ Na alle after announcement downgrades wacht ik graag af. Ik heb in Horizon eenegzins vertrouwen, maar aan de andere kant.. ik ben heel bang dat het weer een standaard "verover punten om de map zichtbaar te maken en bevriend andere tribes" idee wordt.

God Of War.. meh, ik denk niet dat het zo mooi wordt als ze laten zien. Of de game moet een stuk minder worden met enemy numbers en animaties. Of het was geshowed op de PS4 Neo :p

Overigens, wat had Dying Light een kut einde.. jezus, wat een boss battle van waarde 0

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 19-06-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
dvdkiwi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:06:
Iets anders: Tweakers opent niet meer zoals het hoort via de ps4 webbrowser :/
Iets met het certificaat zegt ie.
Https?
Iig dat is waar tweakers tegenwoordig mee geladen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee dat is het ook niet :/

Grenzeloos pessimisme Corset? :P
Waarom zou God of War minder mooi worden (God of War heeft ons nog nooit "belazerd" met mooiere graphics; het is geen Ubisoft)?
En minder enemies dan wat, dat er in de demo zaten? Dat worden er dus maar twee in het bos ;)

In Horizon zul je heus wel stukken map moeten vrijspelen. Mij om het even of dat nou met torentjes, andere stammen of turfwars gaat.

Heb je er wel zin in? Ik zie je vrijwel alleen maar voor jou negatieve punten opzoeken, terwijl geen enkele van die punten nog geverifieerd zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:41:
Nee dat is het ook niet :/

Grenzeloos pessimisme Corset? :P
Waarom zou God of War minder mooi worden (God of War heeft ons nog nooit "belazerd" met mooiere graphics; het is geen Ubisoft)?
En minder enemies dan wat, dat er in de demo zaten? Dat worden er dus maar twee in het bos ;)

In Horizon zul je heus wel stukken map moeten vrijspelen. Mij om het even of dat nou met torentjes, andere stammen of turfwars gaat.

Heb je er wel zin in? Ik zie je vrijwel alleen maar voor jou negatieve punten opzoeken, terwijl geen enkele van die punten nog geverifieerd zijn...
Ik bedoel in vergelijking met de vorige God of War games. Ik ben heel erg bang dat ze een te grote andere richting uit zijn gegaan. Ik hoop dat ze de wat meer harde sfeer en storyline kunnen houden.

En ik negatief? dan moet je m'n posts even teruglezen, heb al paar keer genoeg leuke games genoemd waar ik op zit te wachten :) Misschien een refresher:

Resident Evil 7 (yay! niet meer een shooter, maar heerlijk creepy game)
We Happy Few (iedereen kan zien waarom)
Horizon Zero Dawn (Als het wat wordt qua openheid, en niet zoals een mordor, of een AC. Liever open zoals Dying Light, alles beschikbaar vanaf het begin)
Nieuwe game van de makers van Limbo
Misschien PS VR, als het niet zo keihard flopt als: PS Eye, vita, Move, Kinect, etc (dus leuke gimmicks maar devs doen er weinig mee na de eerste launch wave)
Misschien Gran Turismo
Dear Esther
Sniper Elite 4
Battlefield 1 (als het niet zo'n slechte game wordt als Battlefront)
Death Stranding uiteraard, als ze een engine kiezen.. dus duurt nog ff
Prey
Crash Bandicoot
South park
Steep (als het een goede singleplayer krijgt)

Dus ja, genoeg games om naar uit te kijken. Maar dat is zeker te negatief? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet dat sommige hier zo wantrouwend zijn tegen over Sony, ten tijde van de ps3 had helemaal niemand verwacht dat games als god of war 3 en the last of us mogelijk waren. The last of us was zelfs op een 6 jaar oud apparaat destijds 1 van de mooiste games van het moment. Ik geloof echt wel dat god of war en horizon mogelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
Nieuwevolger schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:14:
Ik snap niet dat sommige hier zo wantrouwend zijn tegen over Sony, ten tijde van de ps3 had helemaal niemand verwacht dat games als god of war 3 en the last of us mogelijk waren. The last of us was zelfs op een 6 jaar oud apparaat destijds 1 van de mooiste games van het moment. Ik geloof echt wel dat god of war en horizon mogelijk zijn.
Ik denk ook zeker dat het kan, maar ik ga nu niet al van de daken schreeuwen dat het zo goddelijk mooi wordt. Ik ben voorzichtig met dat soort dingen geworden na de laatste jaren de downgrades. Ik weet dat iedereen ubisoft de schuld geeft, en ze zijn de ergste hiermee, maar de andere studios doen het net zo hard.

voor de mensen die bewijs willen:

http://imgur.com/gQybtzD Witcher 3
http://www.gamepur.com/fi...mparison-screenshot_0.jpg
http://cdn2.gamepur.com/i...on-graphics-downgrade.png Uncharted 4 allebei
http://cdn-uploads.gamebl...nFAMOUS_E32013_31_670.jpg Infamous 2

etc :) genoeg te vinden hierover.

Daarom ga ik nu niet al al juichen, vanwege dat soort situaties.

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 19-06-2016 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb jij een andere God of War gezien dan ik Corset?
Ik zie een groepje vijanden bruut uit elkaar getrokken worden gevolgd door een brute bossfight en een immens vliegbeest wat over komt vliegen.
Aan de hand van die gameplay trailer ziet het niet naar uit alsof het een "getemde" God of War wordt.
Misschien dat zoontje Kratos nog even moet leren vechten, maar papa Kratos is het niet verleerd ;)

Ik bedoel negatief over God of War (want die wordt niet zo mooi) en Horizon (want dat wordt weer meer van hetzelfde), de games waar je het een paar posts terug over had. Aannames op niks gebaseerd, dat noem ik negatief ja ;)
"De andere studios doen het net zo hard". Nogmaals: Santa Monica heeft ons nog nooit belazerd.
Guerilla met Shadow Fall ook niet ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:21:

Ik bedoel negatief over God of War (want die wordt niet zo mooi) en Horizon (want dat wordt weer meer van hetzelfde), de games waar je het een paar posts terug over had. Aannames op niks gebaseerd, dat noem ik negatief ja ;)
En dezelfde aannames dat alles goddelijk mooi en geweldig wordt mogen wel? Sorry, maar als jij mag fanboyen over een game (wat goed is, dat hebben we nodig. Er is al genoeg gezeik in de game industrie) dan mag een kritische kant ook. Allebei totaal niet onderbouwd.

Over de graphics downgrade echter, zie de post boven me, 2 PS exclusives die zooooo mooi zouden worden. En ja, nog steeds mooi zijn. Maar echt niet in de buurt komen van de trailers.

Maar goed, genoeg leuks op de E3 aangekondigd, alleen nu nog een leuke game voor de tijd overbruggen. Last of Us is geinig, maar dat geef ik nog een weekje. Dying Light The following ook een weekje. Wat daarna.. Metal Gear Solid 5 ben ik echt op uitgekeken na die ontsnapping aan de grote metal gear, het trekt me niet meer. Toch maar Wicher 3 weer proberen.

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 19-06-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goddelijk mooi en geweldig?
Dat zegt niemand. Dezelfde graphics als die we op de E3 hebben gezien, dàt is wat we zeggen en dat is zeker mogelijk, waarom niet?
Dat noem ik geen fanboyen trouwens ;)

Maar goed, we gaan het zien.
Ik heb in ieder geval goed vertrouwen in beide studio's :)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:26:
Goddelijk mooi en geweldig?
Dat zegt niemand. Dezelfde graphics als die we op de E3 hebben gezien, dàt is wat we zeggen en dat is zeker mogelijk, waarom niet?
Dat noem ik geen fanboyen trouwens ;)
Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is. Alleen zoals je met bovenstaande links kan zien, is er al meerdere malen van alles beloofd met Playstation exclusives, en klopte er uiteindelijk totaal niks van.

Ik ben liever voorzichtig. En over God of War.. ik hoop dat het de oude stijl kan houden, maar ik hou m'n hart vast. Ze proberen het wel over een heel andere boeg te gooien. Dat gaat niet bij elke game goed (Zie Resident Evil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontevreden mensen hou je altijd...
Gaat God of War een andere richting op dan gaan mensen zeggen dat het zo ver van de roots af ligt en geen echte God of War is, blijven ze eenzelfde soort game maken dan gaan er mensen zeuren dat het alweer hetzelfde is en ze "vernieuwing" willen...

Ik zou er als gamemaker knettergek van worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Die uncharted 4 vergelijking is niet eerlijk. Ze riepen alleen dit draait op een ps4. Was ook een trailer ipv gameplay. Sinds ze gameplay hebben laten zien is er weinig veranderd meeste was alleen positief veranderd

En er is al zovaak met ingame screenshots bewezen dat uncharted 4 soms heel erg dichtbij die eerste beelden komt.

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 19-06-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dvdkiwi schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:37:
Ontevreden mensen hou je altijd...
Gaat God of War een andere richting op dan gaan mensen zeggen dat het zo ver van de roots af ligt en geen echte God of War is, blijven ze eenzelfde soort game maken dan gaan er mensen zeuren dat het alweer hetzelfde is en ze "vernieuwing" willen...

Ik zou er als gamemaker knettergek van worden :P
Dat klopt :) zie de battlefield kiddos. "We willen WW1, we willen geen WW1, we willen WW1" there is no pleasing them. Met GoW zijn ze echt de andere kant op gegaan :p Of het werkt? Ik wacht graag de previews wat dichter bij release af.

@v8power, ik ga er niet eens op in. Uncharted is blijkbaar onschendbaar hier geworden.

[ Voor 42% gewijzigd door corset op 19-06-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
corset schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:49:
[...]

Dat klopt :) zie de battlefield kiddos. "We willen WW1, we willen geen WW1, we willen WW1" there is no pleasing them. Met GoW zijn ze echt de andere kant op gegaan :p Of het werkt? Ik wacht graag de previews wat dichter bij release af.

@v8power, ik ga er niet eens op in. Uncharted is blijkbaar onschendbaar hier geworden.
Wat een onzin....
Ik leg gewoon uit wat het verschil is.
Of dacht je echt dat het gameplay was destijds ?
Was gewoon een soort aangeven wat ze kunnen, en zo groot is het verschil niet als je wel eerlijke vergelijken doet. Niet zoals hier compleet verschillende situaties vergelijken.
Maar bashen en napraten is makkelijker dan zelf research doen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
v8power67 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:54:
[...]

Wat een onzin....
Ik leg gewoon uit wat het verschil is.
Of dacht je echt dat het gameplay was destijds ?
Was gewoon een soort aangeven wat ze kunnen, en zo groot is het verschil niet als je wel eerlijke vergelijken doet. Niet zoals hier compleet verschillende situaties vergelijken.
Maar bashen en napraten is makkelijker dan zelf research doen blijkbaar.
Ik zal de edit van mijn post hier maar zetten:

Hier, youtube: YouTube: Uncharted 4 Retail 2016 vs 2015 E3 Graphics Comparison

of is dat fake? :+

Sommige dingen zijn mooier geworden, helaas moest daar op andere plekken ingeleverd worden. Dat het geen mooie game is, dat zal ik zeker niet zeggen, er zijn weinig games die er in de buurt komen. Maar om nou te zeggen dat er niks gedowngrade is? Nee...

Bij ubisoft is het blijkbaar super erg als het gedaan wordt? Bij naughty dog is het dus normaal? 2 maten?

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 19-06-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Dude je voorbeeld is juist een heel mooi voorbeeld van kleine veranderingen die doorgevoerd worden tijdens developen.
Ze hebben niks gedowngrade... dat de belichting iets anders is dmv Time of day te veranderen.
Of een andere sfeer creëren.. als dat al downgraden is damn dan krijg je een hartverzakking als je ubisoft Games kijkt ;)
Lees ook de.comments.
Ze zien het meer als een upgrade dan een downgrade..
Jij ziet wel echt overal iets slechts achter geloof ik.

Zie je edit en ja ubisoft downgraden zijn verschil als dag en nacht. Kijk maar eens even wat op YouTube erover. Daar ia zoveel over te vinden.
Dat is echt absoluut niet te vergelijken met wat naughty dogs hier doet :')

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 19-06-2016 23:03 ]

Pagina: 1 ... 135 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link