Mja, ging er nu vooral om dat er al geen output naar 4k was, wat dus nadelig is voor mensen met zo'n tv.v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:05:
[...]
Ik blijf ook bij mijn 1080p tv voorlopig, dus zodra het 4k geforceerd wordt is het voor mij al No go.
En denk idd dat het upscalen wordt naar 4k.
Ik moet wel zeggen dat ik the division op Xbox heb gespeeld, maar ik heb daar dus geen grote grafische problemen gezien. En het verschil met de E3 demo is natuurlijk wel groot, maar dat was altijd wel te verwachten. Maar ik heb het puur over het aantal objecten in nabijheid. Niet zozeer hoe mooi of iets. Dat samen met het feit dat het wel 1080p (al 30fps) is, vind ik nog best netjes. Oja en er was ook nog aardig veel destructable. Ruiten, hout, plastic, steen e.d. Vergeet ook niet dat het een open wereld is ipv lineair met dag en nacht ritme en wisselend weer. Dat telt allemaal wel mee.Wat betreft the division deel ik je mening niet.
Vond het spel alles behalve indrukwekkend.
Ja op een hele dikke pc...
Je ziet ontzettend veel popin en lod veranderingen.
Iets wat je bij u charted 4 nagenoeg niet ziet.
Ja ik weet is open wereld vs liniair(wel met hele grote levels) maar toch vind ik the division underwhelming.
Zeker als je de eerste beelden erbij haald van e3.
Kijk maar eens YouTube: The Division: Красота 
... en YouTube: Tom Clancy's The Division PS4 Beautiful and great game en YouTube: Timelapse The Division PS4 en YouTube: THE BEAUTY OF: THE DIVISION!
Maar goed, als je het nog steeds niet ziet: agree to disagree. Vooral de games die nu net niet lekker lopen, gaan straks met een Neo vloeiend. Nou zal daar de gemiddelde game wel langzaam 720p gaan draaien, maar dat maakt mij persoonlijk weinig uit als ik toch een Neo heb staan