Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:05:
[...]

Ik blijf ook bij mijn 1080p tv voorlopig, dus zodra het 4k geforceerd wordt is het voor mij al No go.
En denk idd dat het upscalen wordt naar 4k.
Mja, ging er nu vooral om dat er al geen output naar 4k was, wat dus nadelig is voor mensen met zo'n tv.
Wat betreft the division deel ik je mening niet.
Vond het spel alles behalve indrukwekkend.
Ja op een hele dikke pc...
Je ziet ontzettend veel popin en lod veranderingen.
Iets wat je bij u charted 4 nagenoeg niet ziet.
Ja ik weet is open wereld vs liniair(wel met hele grote levels) maar toch vind ik the division underwhelming.
Zeker als je de eerste beelden erbij haald van e3.
Ik moet wel zeggen dat ik the division op Xbox heb gespeeld, maar ik heb daar dus geen grote grafische problemen gezien. En het verschil met de E3 demo is natuurlijk wel groot, maar dat was altijd wel te verwachten. Maar ik heb het puur over het aantal objecten in nabijheid. Niet zozeer hoe mooi of iets. Dat samen met het feit dat het wel 1080p (al 30fps) is, vind ik nog best netjes. Oja en er was ook nog aardig veel destructable. Ruiten, hout, plastic, steen e.d. Vergeet ook niet dat het een open wereld is ipv lineair met dag en nacht ritme en wisselend weer. Dat telt allemaal wel mee.
Kijk maar eens YouTube: The Division: Красота &#10... en YouTube: Tom Clancy's The Division PS4 Beautiful and great game en YouTube: Timelapse The Division PS4 en YouTube: THE BEAUTY OF: THE DIVISION!

Maar goed, als je het nog steeds niet ziet: agree to disagree. Vooral de games die nu net niet lekker lopen, gaan straks met een Neo vloeiend. Nou zal daar de gemiddelde game wel langzaam 720p gaan draaien, maar dat maakt mij persoonlijk weinig uit als ik toch een Neo heb staan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15
Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Mja, ging er nu vooral om dat er al geen output naar 4k was, wat dus nadelig is voor mensen met zo'n tv.

[...]

Ik moet wel zeggen dat ik the division op Xbox heb gespeeld, maar ik heb daar dus geen grote grafische problemen gezien. En het verschil met de E3 demo is natuurlijk wel groot, maar dat was altijd wel te verwachten. Maar ik heb het puur over het aantal objecten in nabijheid. Niet zozeer hoe mooi of iets. Dat samen met het feit dat het wel 1080p (al 30fps) is, vind ik nog best netjes. Oja en er was ook nog aardig veel destructable. Ruiten, hout, plastic, steen e.d. Vergeet ook niet dat het een open wereld is ipv lineair met dag en nacht ritme en wisselend weer. Dat telt allemaal wel mee.
Kijk maar eens YouTube: The Division: Красота &#10... en YouTube: Tom Clancy's The Division PS4 Beautiful and great game en YouTube: Timelapse The Division PS4 en YouTube: THE BEAUTY OF: THE DIVISION!

Maar goed, als je het nog steeds niet ziet: agree to disagree. Vooral de games die nu net niet lekker lopen, gaan straks met een Neo vloeiend. Nou zal daar de gemiddelde game wel langzaam 720p gaan draaien, maar dat maakt mij persoonlijk weinig uit als ik toch een Neo heb staan
Ik zeg ook niet dat het geen mooi spel is. Ik ben alleen niet zo onder de indruk als van een uncharted4.
Vind het verder wel een tergend saaie game. Na paar uur weggelegd...
En moet zeggen de wereld is goed gevuld maar vooral herhalende objecten. En verder is de wereld heel leeg qua levende objecten. Je ziet soms wat mensen.
Je ziet ook heel erg schaduw flickering en aliasing. Object Popin en lod popin. En dan ook nog de downgrade.. nee het is voor mij geen top Game qua graphics.
En moet je teleurstellen op de x1 Helaas geen Native 1080p. Dynamische Resolutie die vaak onder 1080p zit.

Edit:

Holy shit is this real life :

http://i.imgur.com/QdUFRBm.gif

Beste belichting engine in the bizzzz!!

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 14-06-2016 23:01 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:18:
Voor de duidelijkheid, had het dan over de scorpio en neo haha.
Ach zowel microsoft als sony liepen te roeptoeteren dat 1080p echt mogelijk was op de PS4/Xone, maar ja.. alleen met HD remasters ja. Voor de rest niet :-(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
corset schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:19:
[...]

Ach zowel microsoft als sony liepen te roeptoeteren dat 1080p echt mogelijk was op de PS4/Xone, maar ja.. alleen met HD remasters ja. Voor de rest niet :-(
? ? Op de ps4 is zo'n 90% 1080p.

http://m.ign.com/wikis/xb...esolutions_and_Framerates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Wat een vette persco van Sony, ten eerste God of War in een nieuw jasje, leek voor het eerst wat diepgang in te zitten en een klein beetje open wereld. Alhoewel dit stuk nog erg afgebakend was hoop ik toch op een open wereld.

Dan Horizon, grafisch mooi en sfeervol. Hope link zit er in de uiteindelijke game meer afwisseling in de omgeving, dit leek hetzelfde gebied als de vorige keer. Gelukkig wel wat meer gameplay elementen gezien. Hoop dat de uiteindijke game afwisselend genoeg is.

Days Gone lijkt ook interresant, kreeg er een TWD gevoel bij, jammer dat het geen zombies zijn maar infecties oid :P. Verder heb ik weinig met zombie-achtige Games maar dit sprak me wel aan.

En ik heb voor het eerst VR tits gezien die me de moeite lijken, maar ik blijf sceptisch en afwachtend tegenover PSVR :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hmm, meer dan ik had verwacht. maar ja, ze liepen te roepen om 1080+60, en dat zie ik zeker niet bij 90% :p

Maar goed, ze kunnen dan weer verdienen aan de Neo :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
corset schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:31:
[...]

Hmm, meer dan ik had verwacht. maar ja, ze liepen te roepen om 1080+60, en dat zie ik zeker niet bij 90% :p

Maar goed, ze kunnen dan weer verdienen aan de Neo :+
Probleem is Sony en MS kunnen wel wat roepen. Developers maken de Games en kiezen voor graphics dus 30fps.
Helaas maar waar. Nu gaan ze met de Neo idd eisen stellen. Dus minimaal 1080/60. Dat is dus voor ons gamers alleen maar beter.
Ik ben er blij mee in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:59
Zojuist even de RE7 Teaser gespeelt.
Als dit het uiteindelijke spel word, dan heb ik volgend jaar een bruine ipv grijze bank!
Dat was echt een enge ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NegativeFreak schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:46:
Als dit het uiteindelijke spel word, dan heb ik volgend jaar een bruine ipv grijze bank!
Ik ga er niet eens aan beginnen.
Resident Evil in VR.... pfff.

Denk dat ik jankend en schreeuwend op de bank zit met uiteindelijk een hartaanval...
Nee, voor geen goud ga ik dit spel spelen.... ook al is het een goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:49:
[...]

Ik ga er niet eens aan beginnen.
Resident Evil in VR.... pfff.

Denk dat ik jankend en schreeuwend op de bank zit met uiteindelijk een hartaanval...
Nee, voor geen goud ga ik dit spel spelen.... ook al is het een goed spel :)
Zonder VR durf ik het nog wel aan, niet midden in de nacht maar ergens in het begin van de avond :P
Maar inderdaad, VR... no way!

Ik wil nog steeds eens Silent Hills PT proberen maar daar ben ik te laat voor :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
[YouTube: https://youtu.be/Olc5WFwF1y4]
Extended gameplay van DAYS GONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:31
corset schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:19:
[...]

Het gaat om de eyecandy. Kan Doom1 ook op 8K spelen gewoon omdat het kan, maar wordt het spel daar mooier op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren begonnen aan AC Syndicate en ik moet Ubisoft hier toch wel wat kudos voor geven.
Wat speelt dit in vergelijking tot de vorige delen lekker! Klimmen, klauteren, freerunnen, vechten, alles werkt nét even wat beter dan voorheen, prima gedaan :)
Grafisch ziet het er -vooral goed te merken in de characters' gezichten en mondanimaties- een stuk beter uit.
Ook het spelen met verschillende chars brengt leuke afwisseling.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Py.
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:37

Py.

v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:05:
[...]

Ten eerste de game is pas in november uit.
Ten tweede is het YouTube dus geen 5.1 support.
Gt5 en gt6 klinken op een goed geluidset al stukken beter dan beweert wordt.
Ten derde klinkt het zelfs voor YouTube nu al heel goed en realistisch.
En ten vierde had ik al gezegd hij komt pas in november uit....
Als je verschil ziet van paar weken terug en nu is het al een wereld van verschil.
Het ziet er nu echt heel erg goed uit. Zeker de belichting is echt beste in de industrie.
Dus gaat echt goedkomen. Geluiden zijn nog niet de definitieve release geluide. Nog genoeg tijd.
Misschien moet je wat minder assumpties maken, of moet PD/Sony een betere PR medewerker inhuren.

Het is maar een spel waarbij ik het plezier uit de beleving haal, dus zaken als besturing (die uitstekend is), A.I. en geluid. In dat laatste ben ik helaas voor jou wat teleurgesteld, maar desondanks haal ik deze editie wel gezien het eerste is op de PS4. Als het bevalt komt er wel een nieuw stuurtje bij en anders sla ik de volgende versie wel weer over ;)
Photo mode, replay en kwijlen op de belichting boeien me niet zo. Als ik daar behoefte aan heb ga ik wel weer naast de baan staan of zelf een aantal rondes rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Chaoss schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:28:

En ik heb voor het eerst VR tits gezien die me de moeite lijken, maar ik blijf sceptisch en afwachtend tegenover PSVR :P
Goede VR tits never fail to impress..

;)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
v8power67 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 00:22:
[video]
Extended gameplay van DAYS GONE.
Ik krijg hier zo'n grote TLOU vibe bij. Enige verschil is de massaalheid van het aantal zombies of infected of wat er dit keer ook mee is. Hopelijk bevat de game genoeg originele dingen om zich te kunnen onderscheiden buiten gewoon heel veel zombies die tegelijk achter je aan rennen. Anders vestig ik mijn hoop meer op TLOU2.

edit: video doet het niet maar had de vibe al bij de press conference ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-06-2016 08:32 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Volgens Insomniac was alles in de Spider-Man trailer real-time op huidige PS4 hardware.

Die Neo haal ik wel ergens in 2018 een keertje ofzo. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hawken komt gratis naar de PlayStation 4

In Hawken kunnen spelers kiezen uit meer dan 30 mechs, verdeeld over verschillende classes. Met deze mechs kan je vervolgens strijden in tal van verschillendele competitieve multiplayer modi.

Hawken zal enkel verkrijgbaar zijn als digitale download en zal naar verwachting tegen het einde van juni uitkomen.

(Weer een gratis spel voor de mech multiplayer liefhebbers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Had gisteren ook ff gespeeld, Als Silent Hill en Blair Witch project een kindje hadden was het ongeveer zo :D
M'n interesse is zeker gewekt :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
BlackEyedAngel schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:49:
[...]

Had gisteren ook ff gespeeld, Als Silent Hill en Blair Witch project een kindje hadden was het ongeveer zo :D
Same here, ik ga er vanuit dat ze goede advocaten hebben voor de eventuele doden die zullen vallen dankzij de VR experience van dat spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:31:
[...]

Ik krijg hier zo'n grote TLOU vibe bij. Enige verschil is de massaalheid van het aantal zombies of infected of wat er dit keer ook mee is. Hopelijk bevat de game genoeg originele dingen om zich te kunnen onderscheiden buiten gewoon heel veel zombies die tegelijk achter je aan rennen. Anders vestig ik mijn hoop meer op TLOU2.

edit: video doet het niet maar had de vibe al bij de press conference ;)
Ik werd wel een beetje simpel van al die toevallige tonnen olie die overal klaar stonden...
ook vond ik de impact van de kogels erg matig.

Verder waren de animaties wel erg goed gedaan.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
steefje schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:51:
[...]

Ik werd wel een beetje simpel van al die toevallige tonnen olie die overal klaar stonden...
ook vond ik de impact van de kogels erg matig.

Verder waren de animaties wel erg goed gedaan.
Ook dat. En zombies die hij in een arm raakte waren ook meteen (weer) dood. Al met al maakte Days Gone niet veel indruk op me ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
[...]

PSVR + RE7 + Girlfriend :Y
Dat moet toch geweldig zijn om te kijken. De gemiddelde "girlfriend" scheit al in der broek van een spinnetje van 2,5 milimeter. Geef der een VR headset op en een zombie game en dat wordt lachen geblazen 8)7

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

Deze keer in de weekdeal: Doom voor PS4 voor 42.99!

https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000031209841/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck-lAIxWEAA-Ta8.jpg

(Doom is een echt knalfestijn, ik moet alleen nog een keer de eindbaas verslaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:57
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:05:
[...]

Ook dat. En zombies die hij in een arm raakte waren ook meteen (weer) dood. Al met al maakte Days Gone niet veel indruk op me ;)
Volgens mij speelde hij het ook in een soort Godmode, want de zombies raakte hem af en toe wel, maar echt aanvallen deden ze niet.Niet mijn spel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 14:50
Gisteren ook even gespeeld. Licht uit en headset op...Zodra ik de juiste key gevonden had ben ik gelijk naar buiten gerend O-) .

..nee niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54
Beakzz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:06:
[...]

Volgens mij speelde hij het ook in een soort Godmode, want de zombies raakte hem af en toe wel, maar echt aanvallen deden ze niet.Niet mijn spel iig.
Ik vond alles aan dat spel vet behalve de zombies 8) toffe Sons Of Anarchy achtige character, sfeer van het landschap heel tof, mooie animaties... maar weer die zombies, nah laat maar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik las nog een vette theorie op internet en ben benieuwd hoe daar hierover wordt gedacht:

"Up until yesterday it was planned to show RD at the end of Sony's show to close. The demo for Days Gone was going to be shown after the announcement trailer was played. Days Gone gameplay demo was moved to the end to replace the RD announcement. In the RD announcement trailer there is a scene of an outlaw shooting up innocent people at a popular brothel/saloon. Due to the recent Orlando massacre it was decided that it was inappropriate to show and there was no time to edit a new trailer."

Wellicht een wat wilde theorie die meer inspeelt op de wens van een hoop gamers dan dat het daadwerkelijk de waarheid is, maar het enige waardoor het voor mij enigszins geloofwaardig overkomt is door wat ze met Days Gone hebben gedaan. Is het inderdaad niet heel apart dat ze daar eerst een trailer van laten zien, vervolgens niks en dan aan het eind van de show gameplay laten zien die precies verder gaat waar de trailer stopte.
Toen ik erover nadacht vond ik het toch wel raar dat ze voor die volgorde gekozen hebben en voor zover ik weet komt het vrijwel nooit voor dat op zo'n grote persconferentie een game twee keer aan de beurt komt?

Nou weet ik wel dat Rockstar eigenlijk nooit iets doet met de E3, maar het is ook niet zo dat ze helemaal nooit verschenen zijn op een persconferentie van één van de grote spelers en het is nu toch al behoorlijk lang stil rondom hen.

[ Voor 11% gewijzigd door dvd-linden op 15-06-2016 11:30 ]

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:23
BF4 nu €4,99 op PSN. Samen met Hardline voor €9.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

New PS Store discounts start today! Save on Ratchet & Clank, Star Wars Battlefront, more:

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck-wftwUkAA4wJO.jpg

(Even kijken of er leuke koopjes tussen zitten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:35:
PlayStation Europe

New PS Store discounts start today! Save on Ratchet & Clank, Star Wars Battlefront, more:

https://blog.eu.playstati...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]

(Even kijken of er leuke koopjes tussen zitten.)
Deze week alleen Unravel (€7.99) voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
dvd-linden schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:28:
Ik las nog een vette theorie op internet en ben benieuwd hoe daar hierover wordt gedacht:

"Up until yesterday it was planned to show RD at the end of Sony's show to close. The demo for Days Gone was going to be shown after the announcement trailer was played. Days Gone gameplay demo was moved to the end to replace the RD announcement. In the RD announcement trailer there is a scene of an outlaw shooting up innocent people at a popular brothel/saloon. Due to the recent Orlando massacre it was decided that it was inappropriate to show and there was no time to edit a new trailer."

Wellicht een wat wilde theorie die meer inspeelt op de wens van een hoop gamers dan dat het daadwerkelijk de waarheid is, maar het enige waardoor het voor mij enigszins geloofwaardig overkomt is door wat ze met Days Gone hebben gedaan. Is het inderdaad niet heel apart dat ze daar eerst een trailer van laten zien, vervolgens niks en dan aan het eind van de show gameplay laten zien die precies verder gaat waar de trailer stopte.
Toen ik erover nadacht vond ik het toch wel raar dat ze voor die volgorde gekozen hebben en voor zover ik weet komt het vrijwel nooit voor dat op zo'n grote persconferentie een game twee keer aan de beurt komt?

Nou weet ik wel dat Rockstar eigenlijk nooit iets doet met de E3, maar het is ook niet zo dat ze helemaal nooit verschenen zijn op een persconferentie van één van de grote spelers en het is nu toch al behoorlijk lang stil rondom hen.
Mja ik vond het ook opvallend, maar bedoel je met RD een vervolg op Red Dead Redemption of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:37:
[...]

Mja ik vond het ook opvallend, maar bedoel je met RD een vervolg op Red Dead Redemption of iets anders?
Vermoedelijk Red Dead idd, aangezien hij ook Rockstar aanhaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:37:
[...]

dutchgio schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:40:
Zat ook al te zoeken in de quote naar waar RD voor stond. :)
Red Dead Redemption inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me iets te sterk, Rockstar is al vrijwel nooit op de E3, en waarom zouden ze dat dan ineens in een Sony persco willen stoppen?

Verder natuurlijk wel RD als in Red Dead dan maar geen Redemption, of het moet een deel 2/remaster gaan worden. :+
Dat ze ermee bezig zijn is geen nieuws natuurlijk, meer het gebruikelijke schedule van Rockstar. Na GTA wat anders, waar een Red Dead aannemelijk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jup. Rockstar kondigt nooit wat aan op E3 (de laatste jaren), simpelweg omdat ze die hype niet nodig hebben. Ik denk eerder dat het een andere game is geweest, waar inderdaad ook iets in zat wat even niet kon ivm nieuws. Al vraag ik me af hoeveel games een gay-bar hebben :+

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 14:00
Volgens mij is GTA 5 in 2011 aangekondigd op de persco van Sony op de E3. Zou dus best kunnen!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me niet, er werd anders bij andere games wel allemaal in het rond geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:53:
Volgens mij is GTA 5 in 2011 aangekondigd op de persco van Sony op de E3. Zou dus best kunnen!
Zover ik weet niet, aankondiging was ergens in oktober via Twitter/een trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:20
Ik zou er in ieder geval niet van uit gaan, bespaart je een teleurstelling mocht het niet zo zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
Het is ook maar een theorie, maar er zit voor mijn gevoel toch een kern van waarheid in. Ik denk dat ze sowieso geschoven hebben met de gameplay van Days Gone en dat er eerst een andere game of überhaupt iets anders als afsluiter ingepland stond.

Het klopt ook wel dat Rockstar vrijwel nooit iets doet met E3, maar je weet maar nooit toch. Voor hetzelfde geldt zijn ze een partnership aangegaan met Sony en zouden ze daarom Red Dead aankondigen op deze persconferentie.
Bovendien vraag ik me echt af wanneer we eindelijk weer iets van ze gaan horen en wat ze nu precies aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik wordt wel wat moedeloos rond de Ps Neo berichtgeving, de ene keer is er minimaal verschil en wordt er een uitspraak gedaan dat het grafisch veel beter zal zijn: http://www.psx-sense.nl/2...kelijk-mooier-op-ps4-neo/

De theorie over RDR opvolger is wel leuk, maar blijft een aanname? het klopt dat Rockstar zelf nooit aanwezig is maar in het verleden zijn er ook wel eens Rockstar titels getoond bij Ms of Sony.

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 15-06-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
[...]

Hahaha, mooie beschrijving! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:53:
Nee. GTA V is in 2014 aangekondigd tijdens de E3 bij Sony, voor de PS4 (en later voor X1 bevestigd). De eerste GTA V versie voor de PS3/X360 is via een trailer aangekondigd.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ASNNetworks schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:56:
[...]

Nee. GTA V is in 2014 aangekondigd tijdens de E3 bij Sony, voor de PS4 (en later voor X1 bevestigd). De eerste GTA V versie voor de PS3/X360 is via een trailer aangekondigd.
Laat ik het dan anders zeggen: Nieuwe titel van Rockstar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 20-09 14:00
ASNNetworks schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:56:
[...]

Ok.

Ik zag op youtube namelijk een stukje uit de persco van Sony op de E3 van 2011, waarin zij Gta 5 aankondigden. Vandaar.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Ok.

Ik zag op youtube namelijk een stukje uit de persco van Sony op de E3 van 2011, waarin zij Gta 5 aankondigden. Vandaar.
Dat kan niet.. GTA V is namelijk voor het eerst op 4 november 2011 door Rockstar bevestigd/aangekondigd. Daarvoor is er niks van bevestigd/laten zien. De E3 vond zich 5 maanden hiervoor al plaats. Denk dat je een andere game hebt gezien, of misschien een trailer compilatie die Sony liet zien tijdens een latere E3.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie aanbiedingen weer.

Was gisteren nog in de Store aan het scrollen en aan het hopen dat alle Dragon Age origins DLC nog een keer in de aanbieding zou komen.
En hoppa... Alle DLC in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Genoeg mooie aanbiedingen in de store op het moment.
Heb het volgende aangeschaft:

Battlefield 4 en hardline
Knack
Need for Speed Deluxe

Samen €41,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
BF4 maar weer gekocht :P Hardline vond ik niet interessant om erbij te halen. dus weer voor 4,99 euri klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Paulus07 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:42:
BF4 maar weer gekocht :P Hardline vond ik niet interessant om erbij te halen. dus weer voor 4,99 euri klaar :P
Jammer dat het niet de premium versie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:14:
[...]

Jammer dat het niet de premium versie is ;)
Achja had voorheen de fysieke disc variant gehad met die china rising bonus. Maar als ik nu weer gewoon de originele maps kan spelen vermaak ik me wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:54
Chaoss schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:20:
Ik wordt wel wat moedeloos rond de Ps Neo berichtgeving, de ene keer is er minimaal verschil en wordt er een uitspraak gedaan dat het grafisch veel beter zal zijn: http://www.psx-sense.nl/2...kelijk-mooier-op-ps4-neo/

De theorie over RDR opvolger is wel leuk, maar blijft een aanname? het klopt dat Rockstar zelf nooit aanwezig is maar in het verleden zijn er ook wel eens Rockstar titels getoond bij Ms of Sony.
Ja, daar valt wel een voordeel van console gaming weg. Heb je alleen nog exclusives. Zal denk ik de nieuwe gang van zaken zijn, elke generatie een upgrade maar dat de vorige nog wel compatibel is. Ze zeggen wel dat het vooral voor VR is maar verwacht niet dat ze nog terug gaan naar langere cycles, er zijn genoeg mensen die er graag een kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha 4.99.. gaat toch nergens meer over? 8)7
Nog ff de laatste eurootjes eraan verdienen en de laatste spelers overhalen voordat t WW1 geweld losbarst *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:44

Qu3st

Ik heb BF4 ook gekocht. En vanochtend BF1 pre-ordered. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Paar weken terug heb ik nog BF4 met premium gekocht voor 15 euro via PS store ook, mooie deal heb je dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek_NL op 15-06-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:07:
[...]

Hahaha 4.99.. gaat toch nergens meer over? 8)7
Nog ff de laatste eurootjes eraan verdienen en de laatste spelers overhalen voordat t WW1 geweld losbarst *O*
Inderdaad.

Hoor altijd mensen klagen dat de prijzen zo duur zijn in de Store, maar als je gewoon de aanbiedingen afwacht...Dan heb je echt hele leuke deals..

Ik had mijzelf voorgenomen om de komende tijd geen games meer te kopen i.v.m backlog..
Maar dan zie je weer een boel lekkere aanbiedingen staan en dan kan ik het toch niet laten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hmmm.. zal ik Battlefield Hardline kopen of niet :P. De prijs is zo laag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:36:
Hmmm.. zal ik Battlefield Hardline kopen of niet :P. De prijs is zo laag :)
Ik heb me zo'n 30 uur totaal vermaakt met Hardline in Multi en single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Hier ook BF4 gekocht.. Kan ik alvast een beetje oefenen voordat BF1 uitkomt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
TTHEEBO1 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:07:
Hier ook BF4 gekocht.. Kan ik alvast een beetje oefenen voordat BF1 uitkomt :-)
Kijk gelijk naar de DLC in de PS Store. :+
Een aantal DLC is sinds kort gratis en als ik me niet vergis worden de andere later ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Ike. schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:12:
[...]

Kijk gelijk naar de DLC in de PS Store. :+
Een aantal DLC is sinds kort gratis en als ik me niet vergis worden de andere later ook gratis.
Ga ik straks even doen, heb ooit sowieso China rising aangeschaft volgens mij. Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
De PS4 EU versie van South Park Stick of Truth is kennelijk nog steeds gecensureerd. Dus deze pre-order sla ik zelf maar even over, want ik heb de ongecensureerde PC versie al. In de US store bestellen is mij teveel gedoe. Blijft een gemiste kans ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over de neo wat gebeurt er met al de games die je koop in de playstation store. Ik begrijp niet waarom sony niks los laat bij E3. Nu weet ik niet of ik battlefield 1 moet bestellen of wachten hoe het zit met de Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:12:
Vraagje over de neo wat gebeurt er met al de games die je koop in de playstation store. Ik begrijp niet waarom sony niks los laat bij E3. Nu weet ik niet of ik battlefield 1 moet bestellen of wachten hoe het zit met de Neo
Reden waarom ze niets los laten over de Neo is MS.
Games zullen echt geen andere versie krijgen in de store als de Neo er komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Sony kreeg de specs van de Scorpio te zien en toen durven ze de Neo niet meer te tonen? :P

Ze hebben tot nu toe gezegd dat de Games uitwisselbaar zijn. De Neo is geen compleet nieuwe console dus waarom zouden de huidige Games niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Chaoss schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:21:
Sony kreeg de specs van de Scorpio te zien en toen durven ze de Neo niet meer te tonen? :P
Sony zei al vóór de E3 begon dat ze de Neo niet zouden tonen.
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:12:
Sony is duidelijk in zijn communicatie dat de PlayStation Neo geen vervanging voor de PlayStation 4 moet worden. PlayStation-directeur Shawn Layden zegt in een interview met TIME: "Met deze aanloop naar een high-end PlayStation 4 gaan we de gebruikersbasis niet splitsen. Er komt geen wel-niet-situatie. Er gaat maar één game de verkoop in en die is afspeelbaar op beide consoles. Je hebt dezelfde ervaring, maar één ervan is op een hogere resolutie met verbeterde graphics, maar de rest is precies zoals je gewend bent."
http://gamer.nl/articles/...ion-neo-zijn-veel-mooier/

[ Voor 12% gewijzigd door WickedWizard op 15-06-2016 20:24 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, Resident Evil demo ben ik wat verder mee!

2 phone endings gehad
axe gevonden
fuse gevonden
2x Welcome to the family ending

Nu uitzoeken wat de betrouwbaarheid is van de duitse facebook van de devs. Die hebben wat vage hints gegeven.

Heerlijk, een bedrijf die wel moeite stopt in de demo :D Ik denk dat er net zoals PT nog genoeg achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Die demo van RE7 uitgespeeld. Zag er erg goed uit. Ben benieuwd..

Hoewel ik slechts een ending heb gehad haha

[ Voor 26% gewijzigd door Mrjraider op 15-06-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grote vraag is, wanneer komt de opvolger van de ps4 neo dan, zien we die dan ook weer over 3 jaar?

YouTube: PlayStation - E3 2016 Press Conference Recap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
WickedWizard schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:22:
[...]

Sony zei al vóór de E3 begon dat ze de Neo niet zouden tonen.
Dat zegt echt helemaal niks. Misschien juist wel opvallend dat ze het een paar dagen van te voren vermelden terwijl ze er eerder niks over los gelaten hebben. We hebben allemaal de geruchten gehoord dat de Scorpio 6 teraflops zou worden en dat bleek te kloppen.

Ik kan me dus voorstellen dat Sony wat betere connecties heeft om dat soort geruchten te verifiëren en het is dus goed mogelijk dat ze daarom beslist hebben de aankondiging op een ander moment te doen en even terug naar de tekentafel te gaan. Misschien om de marketing te herzien of zelfs nog iets extremer zoals een aanpassing als het verschil echt zo groot is als de geruchten ons willen laten geloven.

Zelf denk ik dat je er wel mee weg komt als je goede exclusives blijft leveren om een teraflop van 1 tot 1,5 lager te zitten, maar aan de andere kant loop je zelf dan nog maar 1 jaar voor en de Scorpio dan een jaar of 2 tot 3 eer er weer een Neo 2 (ik zeg maar wat) komt. Als MS dan meer goede exclusiveves gaat aankondigen dan kan het wel een deel van je userbase wegsnoepen.

Ik heb de feiten niet dus zo moet je het ook zeker niet lezen en eigenlijk ben ik gewoon heel benieuwd waar ze mee komen en misschien komt het hele verhaal nog weleens boven water :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MS goede exclusives die vergelijkbaar zijn met wat Sony laat zien? Daar maak ik me echt geen zorgen om. Al hebben ze 20 tflops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flitzer schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:36:
De PS4 EU versie van South Park Stick of Truth is kennelijk nog steeds gecensureerd. Dus deze pre-order sla ik zelf maar even over, want ik heb de ongecensureerde PC versie al. In de US store bestellen is mij teveel gedoe. Blijft een gemiste kans ;w
Valt me idd ook tegen, maar goed, je kan via youtube de ongecensureerde stukjes zien als je ze echt mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
gisteren weer even kort BF4 zitten spelen. Kon mooi verder met de wapens etc die ik had tijdens de release van PS4 toen BF4 mijn 1e game was op deze console :P

Ook direct de 1e kill een headshot. Met ook beetje geluk denk :P Audio blijft ook een dikke prima (sorry buren)

En die PS Neo, heb hem nog niet nodig. Games draaien nog goed en zien er bruut uit met als voorbeeld Uncharted 4. En dan alles wat er nog gaat komen. neuh ik hoef nog geen Neo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Paulus07 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:15:
En die PS Neo, heb hem nog niet nodig. Games draaien nog goed en zien er bruut uit met als voorbeeld Uncharted 4. En dan alles wat er nog gaat komen. neuh ik hoef nog geen Neo :)
Ik ook nog niet, zeker gezien alle PS4 games op de E3 op normale hardware draaiden, aldus Yoshida.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:15:
Audio blijft ook een dikke prima (sorry buren)
Je hebt de audio toch wel op "War Tapes" staan he ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Is het ook mogelijk dat downloads 1 voor 1 gaan op de ps4 en niet tegelijk? Had gisteren wat games en dlc aangeschaft, maar bij downloads zie ik wel 3 a 4 actief. Heb liever 1 tegelijk, na mijn idee gaat dit sneller.
Nu is een game minimaal 4 uur bezig als het niet langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G.Scholtens schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:30:
Is het ook mogelijk dat downloads 1 voor 1 gaan op de ps4 en niet tegelijk? Had gisteren wat games en dlc aangeschaft, maar bij downloads zie ik wel 3 a 4 actief. Heb liever 1 tegelijk, na mijn idee gaat dit sneller.
Nu is een game minimaal 4 uur bezig als het niet langer is.
ga op een download staan, druk op kruisje, dan pauzeertie, of knal je ps4 in stand by snachts dan is t volgende ochtend klaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:21:
[...]

geloof van wel. Vanavond ff dubbel checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:34:
MS goede exclusives die vergelijkbaar zijn met wat Sony laat zien? Daar maak ik me echt geen zorgen om. Al hebben ze 20 tflops.
Daar ben ik ook niet bang voor, de xbox draait eigenlijk alleen om forza, gears en halo. De laatste 2 zijn ook al over hun hoogte punt heen. Nu sony dik geld verdient met de ps4, zie je wel dat hun eigen studios grote vrijheid hebben om de beste games te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel erg jammer vind...
Is dat we niets op de E3 hebben gezien over een eventuele Mass Effect trilogie remaster..

Ik weet dat sommige mensen hier niets met remasters hebben dus ik heb het niet tegen jullie :P .

Maar van een remaster van deze serie zou ik wel blij worden, afgelopen jaren zijn er wel geruchten over geweest.
Maar ik had het wel logisch gevonden als deze uit zou komen, aangezien er steeds meer over de nieuwe bekend word.
En vooral omdat de meest populaire games ondertussen ook een remaster hebben gekregen of nog krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik smeek daar ook al tijden om, maar:

http://gamerant.com/mass-...stered-trilogy-plans-823/
In a recent interview with Game Informer, EA’s Patrick Soderlund all-but stamped out the notion of a remastered Mass Effect trilogy. The publisher’s executive vice president explained that there are currently no plans to release a PS4 or Xbox One version of the trilogy, with EA apparently looking towards new ideas, rather than retreading old ground.
Wel een oude link, en ik kan altijd HOPEN dat er dingen veranderd zijn in de tussentijd, maar..

:'(

[ Voor 9% gewijzigd door BlackEyedAngel op 16-06-2016 12:43 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackEyedAngel schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:41:
Ik smeek daar ook al tijden om, maar:

http://gamerant.com/mass-...stered-trilogy-plans-823/

[...]

Wel een oude link, en ik kan altijd HOPEN dat er dingen veranderd zijn in de tussentijd, maar..

:'(
Nu ik er zo over na denk... Volgens mij heeft EA geen enkel remaster uitgebracht op de PS4/X1.

EA COO heeft ook ooit aangegeven geen fan te zijn van remasters en uitte zijn kritiek erop.
http://www.gamespot.com/a...d-remasters/1100-6431479/

[ Voor 16% gewijzigd door ASNNetworks op 16-06-2016 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:20
De meerderheid zit meestal te flamen op de hoeveelheid remasters en nu vinden ze het jammer dat er geen remaster uitkomt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:44:
[...]

Nu ik er zo over na denk... Volgens mij heeft EA geen enkel remaster uitgebracht op de PS4/X1.

EA COO heeft ook ooit aangegeven geen fan te zijn van remasters en uitte zijn kritiek erop.
http://www.gamespot.com/a...d-remasters/1100-6431479/
Fifa :P .
Sorry, die was te simpel :P .

Nee inderdaad, EA heeft nog geen remasters gedaan..
Vreemd want normaal gesproken zoekt EA altijd wel manieren om extra geld te verdienen.

Er zullen uiteindelijk vast wel remasters van Mass Effect en Dead space komen.
Maar ik vrees dat dat nog wel een aantal jaartjes gaat duren..

Terwijl het perfect zou zijn als ze dat deze zomer nog hadden gedaan, als mooie opwarmertje voor de nieuwe mass effect.

@Poulske.
Sommige mensen houden inderdaad niet van Remasters.
Maar deze mensen moeten niet zeuren, want ze hoeven deze niet te kopen/spelen..

Ik hou persoonlijk wel van de remasters.
The last of us.
Dishonered
Dead Island.
Bioshock.
Skyrim.
Final fantasy
Borderlands
Tomb Raider.

Allemaal remasters die ik met plezier heb gespeeld of nog ga spelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:50:
[...]

Terwijl het perfect zou zijn als ze dat deze zomer nog hadden gedaan, als mooie opwarmertje voor de nieuwe mass effect.
Om die reden HOOPTE ik voor de E3 nog dat ze het zelfde zouden doen als Bethesda vorig jaar, aankondigen, filmpje, en over een paar maanden al beschikbaar :)
maar helaas :{

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
bram1984 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:34:
Het is soms moeilijk om buiten de huidige situatie om te denken blijkbaar, maar een zak geld doet wonderen. Momenteel stellen de exclusives inderdaad niks voor (het is niet voor niks dat ik geen Xbone heb staan terwijl ik normaal alles koop), maar ik zei het dan ook als "wat als".

Maar ja ik ben dan ook een grote voorstander van 2 partijen die ongeveer even sterk zijn, maar sommige fanboys (niet op jouw persoontje gericht) hier vergeten totaal hoe belangrijk dat is. Als we iets niet willen is het een Sony die geen concurrentie heeft.
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:50:
[...]

.

Er zullen uiteindelijk vast wel remasters van Mass Effect en Dead space komen.
Maar ik vrees dat dat nog wel een aantal jaartjes gaat duren..

Zelf ben ik helemaal niet van de remasters, maar voor Mass effect 1 en 2 maak ik graag een uitzondering. Daar zou ik echt de hoofdprijs voor betalen..heerlijke serie al ben ik ze bij deeltje 3 een beetje kwijt geraakt.

[ Voor 28% gewijzigd door Beakzz op 16-06-2016 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Wat was jouw hoogtepunt tijdens de PlayStation E3 2016 persconferentie? Breng je stem uit:

http://community.eu.plays...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Mijn favoriete moment was Resident Evil 7.

Welke hadden jullie hier als favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:11:
PlayStation NL ‏

Wat was jouw hoogtepunt tijdens de PlayStation E3 2016 persconferentie? Breng je stem uit:

http://community.eu.plays...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Mijn favoriete moment was Resident Evil 7.

Welke hadden jullie hier als favoriet?
Bijna alles was goed aan de Sony E3.
Maar voor mij is het heel makkelijk.

Crash bandicoot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:56

ikookhier

>hijdiehieris<

Detriot lijkt mij fantastisch :D

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik wacht nog steeds op een Far Cry 3 Remaster. :)

Van de E3 alleen interesse in:
Battlefield 1;
Steep;
The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild.

[ Voor 50% gewijzigd door Jumpman op 16-06-2016 14:20 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:14:
[...]

Bijna alles was goed aan de Sony E3.
Maar voor mij is het heel makkelijk.

Crash bandicoot....
Crash bandicoot FTW !nu nog een remaster van Spryo en we zijn op de goede weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:41
Jup, Detroit zag er vet uit.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Mijn moment was Kratos die het beeld instapte. By far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ook wel zin in de nieuwe GoW, maar persoonlijk vind ik het een beetje jammer van het 'standaard' 3e persoonsperspectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
dvdkiwi schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:21:
[...]

Wartapes? is dat mooier ofzo? ga ook ff checken straks. Mooie aanbieding in de store trouwens 4,99 is echt geen geld voor deze game. Speel BF4 nog bijna dagelijks..

En inderdaad God of War!!

[ Voor 4% gewijzigd door P.E.No.1 op 16-06-2016 15:36 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
de E3 pressco van sony was heel nice. Goede opening, live muziek, geen gelul tussendoor gewoon van: dit zijn de games die jullie krijgen op de ps4 BAM BAM BAM.

ben blij dat ze zijn afgestapt van al die cijfertjes en verkoop dingen. En ze hebben volgens mij nog steeds veel achter de hand om te tonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:45:
[...]

Het is soms moeilijk om buiten de huidige situatie om te denken blijkbaar, maar een zak geld doet wonderen. Momenteel stellen de exclusives inderdaad niks voor (het is niet voor niks dat ik geen Xbone heb staan terwijl ik normaal alles koop), maar ik zei het dan ook als "wat als".

Maar ja ik ben dan ook een grote voorstander van 2 partijen die ongeveer even sterk zijn, maar sommige fanboys (niet op jouw persoontje gericht) hier vergeten totaal hoe belangrijk dat is. Als we iets niet willen is het een Sony die geen concurrentie heeft.

[...]
Tja ik vraag me af in hoeverre dat nog van toepassing is. Sony heeft deze generatie niet echt hele sterke concurrentie en levert een van de sterkste E3's ooit af. M.a.w. de concurrentie is op dit moment op z'n zwakst sinds 2005. Er valt ook niet echt tegen te concurreren met al die in-house studio's, dus dat is niet zo heel vreemd. De Mac van Apple heeft ook niet echt concurrentie en dat blijft ook gewoon een goed product.
Pagina: 1 ... 134 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link