Nopes volgens mij niet want ook al is het gratis je koopt het welG.Scholtens schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:27:
Is het ook mogelijk om de aankoops / bevestigingsmails van sony uit te zetten, zodra je een demo of f2p game download krijg je weer een mail binnen. Best irritant.
Net even die blog gelezen met wat er allemaal is aangekondigd, maar was er nog nieuws over de PS4 zelf? (Als in: firmware updates/features?).
PSN: Maichel
Verwijderd
Ik heb geen nieuws over een nieuwe firmware gelezen.Maichel schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:50:
Net even die blog gelezen met wat er allemaal is aangekondigd, maar was er nog nieuws over de PS4 zelf? (Als in: firmware updates/features?).
Nee inderdaad, raar want laatst was bekend dat onder andere die authenticator eraan zat te komen. Nou ja misschien komt het nog...anders maar nietVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:51:
[...]
Ik heb geen nieuws over een nieuwe firmware gelezen.
PSN: Maichel
Verwijderd
De laatste firmware is al van maanden geleden, dus de nieuwere firmware komt er zsm aan.
Hopelijk met wat handige nieuwe functies, verbeteringen en de nieuwe inlog beveiliging
Hopelijk met wat handige nieuwe functies, verbeteringen en de nieuwe inlog beveiliging
De andere delen waren ook allemaal in third person hoor.Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:30:
God of war 4 in third person, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Ziet er iig wel goed uit
God of War heeft altijd een vast camera punt gehad, nou blijft deze er meer erachter zweven.
Ben ook wel benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Ben ook wel benieuwd hoe dit gaat verlopen.
GoW en Horizon zien er heerlijk uit, zeker een buy.
Ik heb alleen nog geen tijd gehad om de conference te bekijken. Nog iets over Destiny gesproken?
Ik heb alleen nog geen tijd gehad om de conference te bekijken. Nog iets over Destiny gesproken?
Vanavond de pressco terugkijken. vanmorgen trailers van GoW en spider-man zitten kijken. Nu al winnaars
Spiderman en south park zijn tot nu toe mijn games of the show. Had niet verwacht dat spiderman er zo dik uit ging zien.
Horizon en God of War, wauw
Verder (nog) niks gezien, maar buiten deze twee ben ik ook niet echt ergens op aan het wachten eigenlijk.
Verder (nog) niks gezien, maar buiten deze twee ben ik ook niet echt ergens op aan het wachten eigenlijk.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ben aan het wachten op Red Dead Redemption 2, nieuwe Bioshock of Last of Us 2. Helaas van niets iets gezien.dvdkiwi schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:24:
Horizon en God of War, wauw![]()
rockstar staat ook nooit op de E3 met titels. (op Agent hele tijd terug na)Poulske schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:25:
[...]
Ik ben aan het wachten op Red Dead Redemption 2, nieuwe Bioshock of Last of Us 2. Helaas van niets iets gezien.
Had zelf wel gehoopt op Splinter Cell bij de presentatie van Ubi.
Dead Rising 4 is bij de Xbox aangekondigd, maar was een van de weinige titels waar niet expliciet bij stond vermeld dat dit een exclusive was, ik ga er dan ook vanuit dat deze op de PS4 komt.
Ondanks dat Sony aangaf de NEO niet te laten zien, had ik wel verwacht dat men het hier over zou hebben. Ik vermoed dat men kort voor de start van de E3 heeft ontdekt wat MS van plan is en dat de NEO hier niet aan kan tippen. (de eerdere geruchten spraken namelijk over sterke CPU en GPU dan MS gisteren aangaf)
Ik ben erg benieuwd waar Sony uiteindelijk meekomt en hoe de eerste gameplay beelden eruit komen te zien.
Dead Rising 4 is bij de Xbox aangekondigd, maar was een van de weinige titels waar niet expliciet bij stond vermeld dat dit een exclusive was, ik ga er dan ook vanuit dat deze op de PS4 komt.
Ondanks dat Sony aangaf de NEO niet te laten zien, had ik wel verwacht dat men het hier over zou hebben. Ik vermoed dat men kort voor de start van de E3 heeft ontdekt wat MS van plan is en dat de NEO hier niet aan kan tippen. (de eerdere geruchten spraken namelijk over sterke CPU en GPU dan MS gisteren aangaf)
Ik ben erg benieuwd waar Sony uiteindelijk meekomt en hoe de eerste gameplay beelden eruit komen te zien.
PSN ID Binloading_nl
Maar een man mag hopen.Paulus07 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:29:
[...]
rockstar staat ook nooit op de E3 met titels. (op Agent hele tijd terug na)
Hierbij neem ik alles wat ik over BF1 heb gezegd (de setting staat me niet aan, WW1 is saai, wapens/tanks zijn trager en saaier, etc), terug.
De 43 minuten gameplay zitten kijken en ik moet zeggen: het ziet er zeker tof en interessant uit!
Dit heeft Dice ontzettend mooi voor elkaar gebokst
De 43 minuten gameplay zitten kijken en ik moet zeggen: het ziet er zeker tof en interessant uit!
Dit heeft Dice ontzettend mooi voor elkaar gebokst
Zo daar zijn even een hele rij aan games aangekondigd. vanavond op m'n gemak even alle trailers bekijken.
God of War, Detroit, Crash remaster
, Lego Star Wars altijd leuk, nieuwe Kojima game.
God of War, Detroit, Crash remaster
Gisteravond toch nog even Just Cause 3 XL én Killzone gescoord voor de PS4 voordat de Plus aanbiedingen weer eindigen (16/6).
JC heb ik altijd tof gevonden, niet vanwege de missies of het verhaal maar gewoon vanwege het free-roamen en mayhem veroorzaken. Bij GTA speel ik meestal in dezelfde stijl, maar daar krijg je veel eerder de cops achter je aan terwijl bij JC je deze nog wel redelijk de baas kunt.
Killzone leek me voor de prijs (12 euro) een no-brainer. Ik had nog geen shooter dus deze maar eens uitproberen.
Dan begint het lijstje na een paar weekjes toch al mooi te groeien:
- Uncharted 4
- Infamous: Second Son
- Just Cause 3 XL
- Driveclub
- Tropico 5
- Table Top Racing
- Gone Home
- NBA 2k16
Tot nu toe nog geen spijt van de aankoop van de PS4 (kom van de Xbox360 af)!
Over de E3 en nieuwe games: zien er allemaal schitterend uit natuurlijk maar ik wacht tegenwoordig liever af tot er wat leuke aanbiedingen voorbij komen. Als je zeg maar een jaar (of twee) achter loopt, speel je steeds -voor jou- nieuwe games terwijl je er niet meer de hoofdprijs voor betaald. Heerlijk!
JC heb ik altijd tof gevonden, niet vanwege de missies of het verhaal maar gewoon vanwege het free-roamen en mayhem veroorzaken. Bij GTA speel ik meestal in dezelfde stijl, maar daar krijg je veel eerder de cops achter je aan terwijl bij JC je deze nog wel redelijk de baas kunt.
Killzone leek me voor de prijs (12 euro) een no-brainer. Ik had nog geen shooter dus deze maar eens uitproberen.
Dan begint het lijstje na een paar weekjes toch al mooi te groeien:
- Uncharted 4
- Infamous: Second Son
- Just Cause 3 XL
- Driveclub
- Tropico 5
- Table Top Racing
- Gone Home
- NBA 2k16
Tot nu toe nog geen spijt van de aankoop van de PS4 (kom van de Xbox360 af)!
Over de E3 en nieuwe games: zien er allemaal schitterend uit natuurlijk maar ik wacht tegenwoordig liever af tot er wat leuke aanbiedingen voorbij komen. Als je zeg maar een jaar (of twee) achter loopt, speel je steeds -voor jou- nieuwe games terwijl je er niet meer de hoofdprijs voor betaald. Heerlijk!
Helaas de goede games zaten er niet bij, het was weer een zooi troep, en Horizon Zero Dawn, wat dan wel weer veel goed maaktPoulske schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:25:
[...]
Ik ben aan het wachten op Red Dead Redemption 2, nieuwe Bioshock of Last of Us 2. Helaas van niets iets gezien.
Ik denk zelf dat Naughty Dog voorlopig gaat wachten met een announcement van TLOU2, eerst even Uncharted 4 laten inzinken.
Ben wel nieuwsgierig hoe de Neo gaat staan tov Project Scorpio. En vooral, of de devs er alles uit kunnen halen, dat is eigenlijk nog veel belangrijker. Vooral tegenwoordig krijg je meer en meer "we halen het max uit de PS4!" dan 2 maanden later een dev met veel betere graphics/world etc "Wij halen max uit de PS4" etc etc.
[ Voor 25% gewijzigd door corset op 14-06-2016 10:03 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
haha ja sliep nog. Ik bedoel inderdaad de camera standpuntenPoulske schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:08:
[...]
De andere delen waren ook allemaal in third person hoor.
Verder altijd al benieuwd geweest naar Horizon en nu alleen nog maar meer. Erg tof!
[ Voor 15% gewijzigd door Scrisissszzz op 14-06-2016 10:24 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb de persconferentie van PS net gekeken. Hier wordt ik toch wel weer blij van. Alle nieuwe exclusives voor de playstation 4.
God of War
Days Gone
Death Stranding
Spider Man
Crash Bandicoot Remaster
Detroid: Become Human
Niet te vergeten de vette VR titels
Battlefield Xwing
Resident Evil
Far Point
En nog veel meer, ik moet eigenlijk een goeie lijst zien te vinden van de exclusives welke zijn aangekondigd.
Ook niet te vergeten de exclusives waar we al iets van hebben gezien.
Horizon
The last guardian
Sony heeft handsdown de E3 gewonnen
God of War
Days Gone
Death Stranding
Spider Man
Crash Bandicoot Remaster
Detroid: Become Human
Niet te vergeten de vette VR titels
Battlefield Xwing
Resident Evil
Far Point
En nog veel meer, ik moet eigenlijk een goeie lijst zien te vinden van de exclusives welke zijn aangekondigd.
Ook niet te vergeten de exclusives waar we al iets van hebben gezien.
Horizon
The last guardian
Sony heeft handsdown de E3 gewonnen
[ Voor 22% gewijzigd door DeeSung op 14-06-2016 10:48 ]
Ik heb nooit een God of War game gespeeld omdat hack n slash niet mijn ding is, maar de nieuwe God of War vind ik er wel tof uit zien. Toch maar in de gaten houden
PSN: LinQ-NL
Las dat als je de nieuwe South Park game pre-ordered je direct de PS4 versie van Stick of Truth kunt downloaden, gratis.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Holy moly, nu al een hoop games gezien die ik hoe dan ook ga spelen:
BF1
Mass effect
Ghost Recon
South Park
For Honor
Steep
God of War
Days gone
Horizon zero dawn
Last guardian
Zelda (niks gezien, maar koop ik blind)
Wat een feest!
BF1
Mass effect
Ghost Recon
South Park
For Honor
Steep
God of War
Days gone
Horizon zero dawn
Last guardian
Zelda (niks gezien, maar koop ik blind)
Wat een feest!
psn: jagermeistertim
Wait, whut? Is er een PS4 versie van, en waar moet ik die dan pre-orderen, in de PS Store?On_E schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:19:
Las dat als je de nieuwe South Park game pre-ordered je direct de PS4 versie van Stick of Truth kunt downloaden, gratis.
In de store inderdaad, volgens mij staat ie er alleen nog niet op in de EU.Poulske schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:22:
[...]
Wait, whut? Is er een PS4 versie van, en waar moet ik die dan pre-orderen, in de PS Store?
(in de USA wel)
https://store.playstation...04311_00-SFSOUTHPARK02XXX
[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 14-06-2016 11:27 ]
Horizon zero dawn, Battlefield 1 en de remasters van Crash Bandicoot games, die gaan op mijn lijstje van insta-buy
Ik kan niet wachten op meer info over God Of War 4. Hopelijk hebben ze geleerd van Ascension. Het ziet er nu uit als een sort Uncharted 4 maar dan harder en met Noorse goden. Werd al een tijde over gespeculeerd maar super toffe setting!
En als je m weer annuleert heb je stick of truth gratis?On_E schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:19:
Dat zou zomaar kunnen ja. Al vraag ik me af of je dan geen ban kunt krijgen.dutchgio schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:40:
[...]
En als je m weer annuleert heb je stick of truth gratis?![]()
Aan de andere kant is een pre-order annuleren gewoon legaal natuurlijk.
We gaan 't meemaken!
Aah oke, dan even afwachten.On_E schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:26:
[...]
In de store inderdaad, volgens mij staat ie er alleen nog niet op in de EU.
(in de USA wel)
https://store.playstation...04311_00-SFSOUTHPARK02XXX
[afbeelding]
Ja daar was ik ook al aan het denken, omdat het bedrag pas met de release word afgeschreven kun je hem meteen weer annuleren.dutchgio schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:40:
[...]
Stick of truth is tot nu toe alleen op de ps3. Dus ik denk dat je die dan als ps3 game krijgt. Annuleren in de us store is wel lastiger als in de nl store. Daar zou ik wel even rekening mee houden. Je moet daar ook direct betalen.dutchgio schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:40:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door KookSpook op 14-06-2016 11:43 ]
Stick of Truth is er nu voor de PS4.KookSpook schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:42:
[...]
Stick of truth is tot nu toe alleen op de ps3. Dus ik denk dat je die dan als ps3 game krijgt. Annuleren in de us store is wel lastiger als in de nl store. Daar zou ik wel even rekening mee houden
In de afbeelding staat toch echt: "Playable on PS4".KookSpook schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:42:
[...]
Stick of truth is tot nu toe alleen op de ps3. Dus ik denk dat je die dan als ps3 game krijgt. Annuleren in de us store is wel lastiger als in de nl store. Daar zou ik wel even rekening mee houden
Wel in de NL store doen dan ja, in de US kun je niet zomaar annuleren.KookSpook schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:42:
[...]
Stick of truth is tot nu toe alleen op de ps3. Dus ik denk dat je die dan als ps3 game krijgt. Annuleren in de us store is wel lastiger als in de nl store. Daar zou ik wel even rekening mee houden. Je moet daar ook direct betalen.
Zoals aangegeven is de game er nu ook voor de ps4.
Is die versie niet gecensureerd? Ik heb veel plezier gehad aan tsot op de PS3. Ondanks dat de censuur mee valt heb ik wel de noord Amerikaanse versie op disc, zonder censuur.dutchgio schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Wel in de NL store doen dan ja, in de US kun je niet zomaar annuleren.
Zoals aangegeven is de game er nu ook voor de ps4.
Ugh een South Park game die gecencureerd wordt?
Hopelijk is de PS4 versie dat niet.
[ Voor 27% gewijzigd door BlackEyedAngel op 14-06-2016 11:51 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
De Amerikaanse versie is inderdaad niet gecensureerd, de Europese en Australische versie wel. Ik denk dat ik de game ook maar pre-orderen in de US Store op zo nog even de vorige game te kunnen spelen!BlackEyedAngel schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:49:
Ugh een South Park game die gecencureerd wordt?![]()
Bron: http://www.eurogamer.net/...rship-not-that-big-a-deal
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Nu de persco aan het terugkijken, natuurlijk wel met de twitch chat erbij.
Man man man! Wat een show van Sony zeg. Als je dat vergelijkt me MSFT Xbox dan ben ik toch enorm blij dat ik deze generatie naar PS ben gegaan. Echt een niet aflatende stroom aan awesomeness.
Heb ook de MSFT show gekeken maar die kon hier echt niet eens bij in de buurt komen.
Heb ook de MSFT show gekeken maar die kon hier echt niet eens bij in de buurt komen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Net even dat gevecht in de God of War 4 demo gekeken.
Het is net of Kratos wat moves van Bloodborne over heeft genomen met zijn dodge en rol werk. Wat ik alleen maar toejuich als het vloeiend speelt
Het is net of Kratos wat moves van Bloodborne over heeft genomen met zijn dodge en rol werk. Wat ik alleen maar toejuich als het vloeiend speelt
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Precies wat ik ook dacht. Maar eigenlijk zou je dat terug kunnen herleiden tot Zelda OoTScrisissszzz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:58:
Net even dat gevecht in de God of War 4 demo gekeken.
Heb nooit GoW gespeeld maar dit wekt mijn interesse toch wel.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het is dé game waar ik een Limited Special Collectors Ultra Deluxe Edition van zou willen hebben, dus mocht iemand die ooit ergens op een (Nederlandse!) site tegenkomen, ik hoor het graag 
Ik blijf natuurlijk zelf ook de bekende sites in de gaten houden
Net AC Syndicate in de bus gehad en de Special Edition van Uncharted 4 besteld (vandaag 49,99 bij Bol), dus ik kan voorlopig wel weer even vooruit
Voor je het weet komen al die nieuwe games uit
Ik blijf natuurlijk zelf ook de bekende sites in de gaten houden
Net AC Syndicate in de bus gehad en de Special Edition van Uncharted 4 besteld (vandaag 49,99 bij Bol), dus ik kan voorlopig wel weer even vooruit
Uncharted 4 is een grafisch pareltje! Je kunt daar na altijd nog Dark Souls 3 aan de tand voelendvdkiwi schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:05:
Het is dé game waar ik een Limited Special Collectors Ultra Deluxe Edition van zou willen hebben, dus mocht iemand die ooit ergens op een (Nederlandse!) site tegenkomen, ik hoor het graag
Ik blijf natuurlijk zelf ook de bekende sites in de gaten houden![]()
GoW reboot haal ik ook 100%. GoW3 is de reden dat ik een ps3 naast mijn X360 gezet heb destijds
haha toen ze Kojima op het podium riep was geniaal.
Echte en waanzinnig goeie persconferentie met heel veel veel belovende exclusives. De muziek voegde echt wat toe, ook al vond ik het podium van vorig jaar wel een stuk mooier en mis ik een Yoshida momentje. De verplichte cod gameplay was wel een minpuntje.
9,0/10 voor mij deze persco.
Echte en waanzinnig goeie persconferentie met heel veel veel belovende exclusives. De muziek voegde echt wat toe, ook al vond ik het podium van vorig jaar wel een stuk mooier en mis ik een Yoshida momentje. De verplichte cod gameplay was wel een minpuntje.
9,0/10 voor mij deze persco.
Verwijderd
Censored deeltjes van de EU versie SP TSOT kun je op youtube terugkijken (let op: spoiler alert).
YouTube: South Park: TSoT: Censored Scenes Comparison SPOILERS - Eurogamer
Ik zou m gewoon lokaal kopen, je weet nooit of er gekloot komt met season passes / cross buy account sharing etc..
YouTube: South Park: TSoT: Censored Scenes Comparison SPOILERS - Eurogamer
Ik zou m gewoon lokaal kopen, je weet nooit of er gekloot komt met season passes / cross buy account sharing etc..
Sony z'n line up:
No man sky
Final fantasy 15
Battlefield 1
The last guardian
Gt sport
Horizon zero dawn
Persona 5
Dragon quest 11
God of war
Crash bandicoot remake
Spider mand
Resident evil 7
Mass effect 4
Cyberpunk 2077
Kingdom hearths 3
Finam fantasy 7
Days gone
Death stranding
Ps vr
Noem het maar op.
No man sky
Final fantasy 15
Battlefield 1
The last guardian
Gt sport
Horizon zero dawn
Persona 5
Dragon quest 11
God of war
Crash bandicoot remake
Spider mand
Resident evil 7
Mass effect 4
Cyberpunk 2077
Kingdom hearths 3
Finam fantasy 7
Days gone
Death stranding
Ps vr
Noem het maar op.
Dit zijn mijn day 1's:Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:40:
Sony z'n line up:
No man sky
Final fantasy 15
Battlefield 1
The last guardian
Gt sport
Horizon zero dawn
Persona 5
Dragon quest 11
God of war
Crash bandicoot remake
Spider mand
Resident evil 7
Mass effect 4
Cyberpunk 2077
Kingdom hearths 3
Finam fantasy 7
Days gone
Death stranding
Ps vr
Noem het maar op.
God of War
Horizon Zero Dawn
Days Gone
FFXIV
GT Sport
No Man's Sky
Resident Evil 7
Battlefield 1
PSVR
Dit zijn titels waar ik veel interesse in heb, maar nog meer van moet zien:
Spider-Man
Death Stranding
Crash Bandicoot
Cyberpunk 2077
Had niet zulke vette games verwacht achter elkaar. Vanaf oktober gaat het echt hard met games!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik heb de persconferentie van Sony helemaal teruggekeken en ik kan niet anders zeggen dan dat ze een goede show hebben weggezet.
Het begon natuurlijk erg goed met God of War. Het moment dat Kratos het beeld instapte was erg tof, ook al was het gerucht al zeer sterk dat er een nieuwe God of War zou komen. Ik vind het erg belangrijk dat ze op een persconferentie gameplay laten zien, in plaats van enkel CGI-trailers, en dat deden ze dus erg goed door meteen een aantal minuten van de nieuwe God of War game te laten zien.
Ik heb deel 1, 2 en 3 met veel plezier gespeeld, maar merkte dat ik het bij deel 3, ondanks dat deze een stuk mooier en bruter was dan de vorige delen, toch een beetje een herhalingsoefening begon te vinden. Dat is ook de reden dat ik Ascension niet gespeeld heb, maar omdat ik het idee heb dat ze met dit deel een andere weg inslaan is mijn enthousiasme weer helemaal terug. En het is sowieso een andere setting, dat is wat mij betreft ook een goede ontwikkeling.
Vervolgens kwamen de games in een sneltreinvaart voorbij en als ik dan toch een klein puntje van kritiek heb is het dat ze wel een paar kleine rustpunten toe hadden kunnen voegen. Ondanks dat het erg positief is dat ze vrijwel alleen maar games hebben laten zien ging het wat mij betreft wel erg snel achter elkaar door. Ik had regelmatig niet eens de tijd om de indruk van een nieuwe game te verwerken of de volgende stond alweer klaar. Enerzijds heel positief, anderzijds is het fijn om de nieuwe indruk van een game in te kunnen laten werken. Maar goed, dat moet de komende dagen dan maar
.
Terwijl de games dus op een hoog tempo op me afkwamen maakten vooral, naast God of War, Horizon: Zero Dawn en Detroit Become Human een sterke indruk op mij. Van Death Stranding wil ik eerst meer weten en dan vooral wat voor game en wat voor gameplay het gaat zijn (wel vet dat Norman Reedus de hoofdrol speelt) en ondanks dat Spider-man er vet uitzag, wil ik ook daar eerst meer van zien. Days Gone ziet er tof uit, maar ik ben nog niet overtuigd. Ik vond dat de zombies af en toe nogal raar bewogen en ik wil meer gameplay zien en precies weten of er een doel in de game zit en wat dat doel dan gaat zijn. The Last Guardian is grafisch niet de mooiste game, maar ik denk dat dit voor Ico en Shadow of the Colossus ook gold en toch worden die door veel mensen heel erg gewaardeerd. Mocht deze game ook die speciale touch hebben dan kan het toch nog goed gaan uitpakken.
Verder leuk dat ze Crash Bandicoot opnieuw gaan maken, maar toch jammer dat Naughty Dog dat niet gaat doen. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik liever heb dat Naughty Dog aan the Last of Us 2 werkt. Call of Duty: Infinite Warfare zag er ook absoluut niet verkeerd uit. Het duurde echt heel lang voordat ik door had dat ik naar een Call of Duty game aan het kijken was, maar dat komt wellicht doordat ik er nog nooit 1 gespeeld heb.
Blijven de VR-games nog over en daar kan ik niet zoveel over zeggen aangezien ik nog nooit zo'n bril op mijn hoofd heb gehad.
In een X-wing vliegen waarbij het lijkt alsof je het echt aan het doen bent lijkt me super tof en ik vraag me of ik Resident Evil wel durf te spelen, wat lijkt dat me creepy. Het zag er zo op een scherm al eng uit, laat staan als je het gevoel hebt dat je daar echt bent en het aan het ervaren bent.
Overall heb ik een erg positief gevoel overgehouden aan deze persconferentie, ondanks dat er niks naar buiten is gebracht over de PS4Neo, de Vita en eventuele nieuwe firmware/updates voor de PS4. Ook weten we van sommige studio's nu niet precies wat ze aan het doen zijn, maar er zijn nog genoeg momenten in 2016 voor Sony waar ze informatie over de zojuist genoemde onderwerpen naar buiten kunnen brengen. Dus wat mij betreft een hele dikke voldoende voor deze persconferentie.
Het allerlaatste wat ik nog kwijt wil is dat ik vond dat alles mooi werd ondersteund door het orkest; dit was voor mij absoluut een toevoeging.
Het begon natuurlijk erg goed met God of War. Het moment dat Kratos het beeld instapte was erg tof, ook al was het gerucht al zeer sterk dat er een nieuwe God of War zou komen. Ik vind het erg belangrijk dat ze op een persconferentie gameplay laten zien, in plaats van enkel CGI-trailers, en dat deden ze dus erg goed door meteen een aantal minuten van de nieuwe God of War game te laten zien.
Ik heb deel 1, 2 en 3 met veel plezier gespeeld, maar merkte dat ik het bij deel 3, ondanks dat deze een stuk mooier en bruter was dan de vorige delen, toch een beetje een herhalingsoefening begon te vinden. Dat is ook de reden dat ik Ascension niet gespeeld heb, maar omdat ik het idee heb dat ze met dit deel een andere weg inslaan is mijn enthousiasme weer helemaal terug. En het is sowieso een andere setting, dat is wat mij betreft ook een goede ontwikkeling.
Vervolgens kwamen de games in een sneltreinvaart voorbij en als ik dan toch een klein puntje van kritiek heb is het dat ze wel een paar kleine rustpunten toe hadden kunnen voegen. Ondanks dat het erg positief is dat ze vrijwel alleen maar games hebben laten zien ging het wat mij betreft wel erg snel achter elkaar door. Ik had regelmatig niet eens de tijd om de indruk van een nieuwe game te verwerken of de volgende stond alweer klaar. Enerzijds heel positief, anderzijds is het fijn om de nieuwe indruk van een game in te kunnen laten werken. Maar goed, dat moet de komende dagen dan maar
Terwijl de games dus op een hoog tempo op me afkwamen maakten vooral, naast God of War, Horizon: Zero Dawn en Detroit Become Human een sterke indruk op mij. Van Death Stranding wil ik eerst meer weten en dan vooral wat voor game en wat voor gameplay het gaat zijn (wel vet dat Norman Reedus de hoofdrol speelt) en ondanks dat Spider-man er vet uitzag, wil ik ook daar eerst meer van zien. Days Gone ziet er tof uit, maar ik ben nog niet overtuigd. Ik vond dat de zombies af en toe nogal raar bewogen en ik wil meer gameplay zien en precies weten of er een doel in de game zit en wat dat doel dan gaat zijn. The Last Guardian is grafisch niet de mooiste game, maar ik denk dat dit voor Ico en Shadow of the Colossus ook gold en toch worden die door veel mensen heel erg gewaardeerd. Mocht deze game ook die speciale touch hebben dan kan het toch nog goed gaan uitpakken.
Verder leuk dat ze Crash Bandicoot opnieuw gaan maken, maar toch jammer dat Naughty Dog dat niet gaat doen. Alhoewel ik wel moet zeggen dat ik liever heb dat Naughty Dog aan the Last of Us 2 werkt. Call of Duty: Infinite Warfare zag er ook absoluut niet verkeerd uit. Het duurde echt heel lang voordat ik door had dat ik naar een Call of Duty game aan het kijken was, maar dat komt wellicht doordat ik er nog nooit 1 gespeeld heb.
Blijven de VR-games nog over en daar kan ik niet zoveel over zeggen aangezien ik nog nooit zo'n bril op mijn hoofd heb gehad.
In een X-wing vliegen waarbij het lijkt alsof je het echt aan het doen bent lijkt me super tof en ik vraag me of ik Resident Evil wel durf te spelen, wat lijkt dat me creepy. Het zag er zo op een scherm al eng uit, laat staan als je het gevoel hebt dat je daar echt bent en het aan het ervaren bent.
Overall heb ik een erg positief gevoel overgehouden aan deze persconferentie, ondanks dat er niks naar buiten is gebracht over de PS4Neo, de Vita en eventuele nieuwe firmware/updates voor de PS4. Ook weten we van sommige studio's nu niet precies wat ze aan het doen zijn, maar er zijn nog genoeg momenten in 2016 voor Sony waar ze informatie over de zojuist genoemde onderwerpen naar buiten kunnen brengen. Dus wat mij betreft een hele dikke voldoende voor deze persconferentie.
Het allerlaatste wat ik nog kwijt wil is dat ik vond dat alles mooi werd ondersteund door het orkest; dit was voor mij absoluut een toevoeging.
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
Verwijderd
Mijn instabuys/ preorders:
No man sky
Final fantasy 15
Battlefield 1
Gt sport
Horizon zero dawn
Resident evil 7
Death stranding
South park FBW
Wordt een drukke gametijd
No man sky
Final fantasy 15
Battlefield 1
Gt sport
Horizon zero dawn
Resident evil 7
Death stranding
South park FBW
Wordt een drukke gametijd
Wat vinden we btw van de Scorpio vs de PS4 neo?
Ik hoop tegen beter weten in dat Sony de neo nog een flinke boost kan geven in specs. Al is de kans daarop natuurlijk niet groot, het kan wel aangezien er nog niets officiëel bevestigd is wat de specs betreft.
Als Sony dit niet doet zou het nog best kunnen dat veel PS4 gamers de neo overslaan en een Scorpio naast hun PS4 zetten. Dan heb je én de console met de beste specs in huis, én beide platformen zodat je exclusives kunt spelen.
Ik hoop tegen beter weten in dat Sony de neo nog een flinke boost kan geven in specs. Al is de kans daarop natuurlijk niet groot, het kan wel aangezien er nog niets officiëel bevestigd is wat de specs betreft.
Als Sony dit niet doet zou het nog best kunnen dat veel PS4 gamers de neo overslaan en een Scorpio naast hun PS4 zetten. Dan heb je én de console met de beste specs in huis, én beide platformen zodat je exclusives kunt spelen.
Je kan beter een computer kopen dan een xbox scorpio. Alle games komen toch naar windows 10. Buiten dat kan je met een computer veel meer.rajackar schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:59:
Van de Scorpio weten we dat die 6Tflops krijgt, maar weten we ook dat ie pas eind 2017 komt. Niks meer dan gevalletje: snel aankondigen omdat Sony al heeft bevestigd met een krachtiger model te komen, dus laten we ook even laten weten dat we ermee bezig zijn.rajackar schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:59:
PS4 Neo is qua specs niks bevestigd, enkel geruchten. Dat ie komt is in ieder geval 100% zeker en de kans is groot dat het rond de release van de PSVR uit komt, een jaar voordat de Scorpio komt. Geruchten waren dat het 4.2Tflops zou krijgen, en laatste weken steeds vaker geruchten dat ie 5.5Tflops krijgt. Dus het is maar de vraag hoe krachtig die daadwerkelijk gaat zijn.
Vooralsnog te weinig bekend om te zeggen welke beter is, de PS4 Neo heeft in ieder geval een beter release datum. Scorpio 18 maanden voor release aankondigen was gewoon veel te vroeg en je kon zien dat het meer een paniek reactie was dan een echte aankondiging. Het smoesje dat ze het nu al aankondigden zodat devs er mee aan de slag konden sloeg nergens op en bevestigt te meer dat ze redenen zochten om het maar te kunnen aankondigen. Devs krijgen de kits al veel eerder en die hoeven niet te wachten op een pers aankondiging. De PS4 Neo is niet aangekondigd qua specs, maar is al hele tijd bij de devs. De PS4 en X1 waren ook al bij devs in bezit voordat de system werden aangekondigd. Dus een slap smoesje, ik hoop voor Microsoft dat echter dat 6Tflops eind 2017 nog steeds genoeg zal zijn. Het klinkt nu erg goed, maar in 18 maanden tijd vinden er veel ontwikkelingen plaats, de wereld blijft niet op pauze tot het eind 2017 is...
[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 14-06-2016 14:09 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heeft iemand een linkje van de Sony persco in het geheel?
RE7 gaat denk ik wel op preorder, wil eerst die demo spelen voordat ik dat ook daadwerkelijk doe.
GoW/Horizon zijn wel day 1's voor mij, Days Gone wil ik ook nog ff afwachten, alhoewel dat er nog best tof uit zag. Same voor Death Stranding, alhoewel me dat gewoon een aanpassing gaat worden van de P.T demo ofzo.
We kijken even aan, het zelf totaal geen interesse in welke VR meuk dan ook, dus dat is meer voor de liefhebbers.Scorpio vs Neo zal me ook worst wezen tot zover
GoW/Horizon zijn wel day 1's voor mij, Days Gone wil ik ook nog ff afwachten, alhoewel dat er nog best tof uit zag. Same voor Death Stranding, alhoewel me dat gewoon een aanpassing gaat worden van de P.T demo ofzo.
We kijken even aan, het zelf totaal geen interesse in welke VR meuk dan ook, dus dat is meer voor de liefhebbers.Scorpio vs Neo zal me ook worst wezen tot zover
Persoonlijk maak ik me daar niet heel druk over. Ten eerste weet ik nog niet wat de PS4Neo gaat zijn en ten tweede gaat het voor mij om de content.rajackar schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:59:
Al zou de Scorpio mooiere plaatjes op het beeld kunnen toveren, de content die Xbox te bieden heeft is voor mij tot op heden altijd inferieur geweest vergeleken met de content van Playstation. Ik snap dat dit iets puur persoonlijks is, maar ik vind dat Sony zijn line-up over het algemeen een stuk beter voor elkaar heeft. Het kan zijn dat de games mij meer liggen, maar er is meer diversiteit en games zijn over het algemeen een stuk memorabeler dan de games die voor de Xbox uitkomen.
Nou moet ik hier wel aan toevoegen dat Sony dit eigenlijk altijd goed voor elkaar heeft gehad, behalve op een periode tijdens de PS3 na dan. Toen was het een tijdje behoorlijk karig en hadden ze ook een aantal slechte E3-persconferenties. Maar sindsdien gaat het weer heel goed en ben ik tevreden met de exclusives die verschijnen op de Playstation.
Bovendien denk ik dat de nieuwe consoles voornamelijk belangrijk gaan zijn voor de ondersteuning van VR. Ik heb tot nu toe 0,0 ervaring met VR en weet ook absoluut niet of dit op korte termijn iets gaat zijn wat ik wil. Heb het idee dat het nog in zijn kinderschoenen staat en er nog wel wat ontwikkeling aan nodig is, maar wellicht zit ik ernaast hoor.
Verwijderd
Zeker doen! Demo ziet er iig prachtig uit. Erg benieuwd naar het volledige spel!Akaendra schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:10:
RE7 gaat denk ik wel op preorder, wil eerst die demo spelen voordat ik dat ook daadwerkelijk doe.
YouTube: PlayStation® - E3 2016 Press Conference | EnglishVerstekbakker schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:09:
Heeft iemand een linkje van de Sony persco in het geheel?
De persconferentie begint tussen de 20e en 30e minuut.
Ik verwacht hem eerlijk gezegd niet meer dit jaar. Als hij zo rond de release van de PSVR zou moeten uitkomen, dan hadden ze hem wel aangekondigd. De Gamescom is volgens mij pas in augustus, dus dat lijkt me vrij laat.ASNNetworks schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:06:
[...]
PS4 Neo is qua specs niks bevestigd, enkel geruchten. Dat ie komt is in ieder geval 100% zeker en de kans is groot dat het rond de release van de PSVR uit komt, een jaar voordat de Scorpio komt. Geruchten waren dat het 4.2Tflops zou krijgen, en laatste weken steeds vaker geruchten dat ie 5.5Tflops krijgt. Dus het is maar de vraag hoe krachtig die daadwerkelijk gaat zijn.
PSN ID Binloading_nl
Tjonge het lijkt nu behoorlijk op gang te komen met de games op de PS4.
Tuurlijk waren er al goede games maar ik zie op de Frontpage er toch wel een paar interessante tussenzitten zoals Days Gone.
Ziet er allemaal goed uit.
Als dat hele VR gebeuren er niet was dan had die Neo nog wel even weggebleven denk ik, voor de aankomende games had het (nog) niet gehoeven.
Tuurlijk waren er al goede games maar ik zie op de Frontpage er toch wel een paar interessante tussenzitten zoals Days Gone.
Ziet er allemaal goed uit.
Als dat hele VR gebeuren er niet was dan had die Neo nog wel even weggebleven denk ik, voor de aankomende games had het (nog) niet gehoeven.
Sony kan ook gewoon een eigen event geven he. Ze zijn niet afhankelijk van gamescon of andere game events. Ze kunnen net als Apple paar keer per jaar een eigen event gewoon organiseren waar ze de nieuwe PS4 hardware tonen, samen met PSVR games en laten zien hoe bestaande/nieuwe games gebruik kunnen maken van de nieuwe hardware. Ik geloof wel dat ie rond PSVR release gaat komen, simpelweg omdat vaker naar voren is gekomen dat alle games vanaf oktober PS4Neo support moeten hebben en de PSVR ook in oktober uit komt. Dus een release in oktober zou wel erg passend zijn.steefje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:19:
[...]
Ik verwacht hem eerlijk gezegd niet meer dit jaar. Als hij zo rond de release van de PSVR zou moeten uitkomen, dan hadden ze hem wel aangekondigd. De Gamescom is volgens mij pas in augustus, dus dat lijkt me vrij laat.
Even inhakend op South Park pre-order, The Stick of Truth claimen en dan weer cancellen:
Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
In de Amerikaanse Store moet je De nieuwe south park volgens mij eerst betalen voordat je Stick of Truth gratis krijgt.CptMeatball schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:03:
Even inhakend op South Park pre-order, The Stick of Truth claimen en dan weer cancellen:
Zou logisch zijn als ze dit ook doen in de Nederlandse Store, maar hij staat er hier nog niet in dus.
Wat is het grote probleem van een vroege aankondiging? Dan weet je waar je aan toe bent en kan je alvast sparen. Het alternatief is een jaar lang geruchten, zoals we met de Neo ook een paar maanden hebben gehad. Nee dankje, dan hoor ik liever meteen van MS wat de plannen voor de toekomst zijn. En waar zegt MS dat ze 'm nu aankondigen voor devs?ASNNetworks schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:06:
[...]
Van de Scorpio weten we dat die 6Tflops krijgt, maar weten we ook dat ie pas eind 2017 komt. Niks meer dan gevalletje: snel aankondigen omdat Sony al heeft bevestigd met een krachtiger model te komen, dus laten we ook even laten weten dat we ermee bezig zijn.
Vooralsnog te weinig bekend om te zeggen welke beter is, de PS4 Neo heeft in ieder geval een beter release datum. Scorpio 18 maanden voor release aankondigen was gewoon veel te vroeg en je kon zien dat het meer een paniek reactie was dan een echte aankondiging. Het smoesje dat ze het nu al aankondigden zodat devs er mee aan de slag konden sloeg nergens op en bevestigt te meer dat ze redenen zochten om het maar te kunnen aankondigen. Devs krijgen de kits al veel eerder en die hoeven niet te wachten op een pers aankondiging. De PS4 Neo is niet aangekondigd qua specs, maar is al hele tijd bij de devs. De PS4 en X1 waren ook al bij devs in bezit voordat de system werden aangekondigd. Dus een slap smoesje, ik hoop voor Microsoft dat echter dat 6Tflops eind 2017 nog steeds genoeg zal zijn. Het klinkt nu erg goed, maar in 18 maanden tijd vinden er veel ontwikkelingen plaats, de wereld blijft niet op pauze tot het eind 2017 is...
De reden dat ie pas 2017 komt is omdat dan AMD de SoC klaar heeft. De technolgie die ze willen gebruiken bestaat nog niet, die ontwikkelingen waar je het over hebt moeten juist nog plaatsvinden. Los van publieke aankondigingen zijn ze intern natuurlijk al jaren van tevoren bezig met nieuwe hardware, zo ook voor de PS4. Verder zijn we over 1,5 jaar maar één generatie videokaarten verder.
Verwijderd
PlayStation Europe
New on PlayStation Store this week: Grand Kingdom, Tour De France 2016, more:
https://blog.eu.playstati...1&adbpl=tw&adbpr=36969785
New on PlayStation Store this week: Grand Kingdom, Tour De France 2016, more:
https://blog.eu.playstati...1&adbpl=tw&adbpr=36969785
Elysi schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:16:
[...]
En waar zegt MS dat ze 'm nu aankondigen voor devs?
Ik had liever dat Microsoft wat meer specificaties toonde dan enkel: 6TF en 320Gb/s bandwith. Zo'n aankondiging is gewoon puur gedaan om in ieder geval IETS te kunnen aankondigen, anders sta je daar met je Xbox One S terwijl Sony misschien over een maand wel de PS4 Neo aankondigt. Ik snáp het wel, maar het voelt meer als een paniek reactie dan echt een aankondiging. En de reden dat ze het aankondigen (zodat devs ermee aan de slag kunnen) versterkt dit gevoel, omdat het gewoon flauwe kul is. Devs hoeven niet een aankondiging op de E3 om aan de slag te kunnen, die ontvangen gewoon devkits voordat het überhaupt is aangekondigd zoals altijd. Voelde voor mij dus als een lame "wij zijn er ook nog!" aankondiging.Volgens Microsoft wordt het de krachtigste console ooit gebouwd. Het bedrijf zegt de console nu aan te kondigen zodat ontwikkelaars aan de slag kunnen met het maken van games voor de krachtige console.
nieuws: Microsoft kondigt 'Project Scorpio'-console voor 4k- en vr-gaming aan
Verwijderd
Geef je nu op voor de beta van Steep:
http://steep.ubisoft.com/game/en-GB/beta/index.aspx
Net gedaan, want ik wil de SSX met een open wereld wel even testen.
Ben benieuwd hoeveel ski-huts je moet bezoeken om zo de map en legenda vrij te spelenVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:30:
Nice! Zojuist gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:30:
--
Is het overigens de bedoeling dat je je gewoon toevoegt aan de Tweakers PSN Google Sheets (zie sticky onderaan pagina), of moet je je ergens voor opgeven?
Dat was ook mijn eerste gedachte toen Ubi het een compleet nieuwe game noemde.ASNNetworks schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:33:
[...]
Ben benieuwd hoeveel ski-huts je moet bezoeken om zo de map en legenda vrij te spelen
Al dacht ik meer aan bergtoppen.
Verwijderd
Je kunt jezelf toevoegen.CptMeatball schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:33:
Is het overigens de bedoeling dat je je gewoon toevoegt aan de Tweakers PSN Google Sheets (zie sticky onderaan pagina), of moet je je ergens voor opgeven?
Ik zie de paniek niet. Vond MS gewoon solide. Hier de volledige uitspraak van Phil Spencer:ASNNetworks schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:21:
[...]
[...]
Ik had liever dat Microsoft wat meer specificaties toonde dan enkel: 6TF en 320Gb/s bandwith. Zo'n aankondiging is gewoon puur gedaan om in ieder geval IETS te kunnen aankondigen, anders sta je daar met je Xbox One S terwijl Sony misschien over een maand wel de PS4 Neo aankondigt. Ik snáp het wel, maar het voelt meer als een paniek reactie dan echt een aankondiging. En de reden dat ze het aankondigen (zodat devs ermee aan de slag kunnen) versterkt dit gevoel, omdat het gewoon flauwe kul is. Devs hoeven niet een aankondiging op de E3 om aan de slag te kunnen, die ontvangen gewoon devkits voordat het überhaupt is aangekondigd zoals altijd. Voelde voor mij dus als een lame "wij zijn er ook nog!" aankondiging.
"It's crazy to announce something this early," he admits. "But when I put myself in the shoes of our customer, I want to be able to make a choice on what console I want to buy with as much information as possible. We want to give you the information to make that decision. We also want to go talk to the developers that are out there today, that are building games for next holiday, and say here's what you're going to have at your disposal on the console side."
Verwijderd
Er staan nu ook bij meerdere games in de PS Store dat als je hem wilt reserveren dat je vooruit MOET betalen.
Dus mensen die denken dat ze dezelfde truc kunnen uithalen als met de BO3 beta enz, dat word hem niet
Stick of truth ga je alleen maar krijgen als je de nieuwe south park echt vooruitbesteld
Dus mensen die denken dat ze dezelfde truc kunnen uithalen als met de BO3 beta enz, dat word hem niet
Stick of truth ga je alleen maar krijgen als je de nieuwe south park echt vooruitbesteld
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2016 15:55 ]
Verwijderd
dank voor het delen, dit lijkt me echt een tof spel! hoop dat we een invite krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:30:
Verwijderd
In NL kun je gaandeweg alsnog cancellen en krijg jij je geld terug (wellicht in de vorm van store credit). Alleen in de US zijn preorders definitief, in de EU niet. Daarom dus lekker in de NL winkel kopen ipv voor 2,50 EUR verschil minder in de US kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:55:
Er staan nu ook bij meerdere games in de PS Store dat als je hem wilt reserveren dat je vooruit MOET betalen.
Ben nog wel steeds benieuwd naar games als deep down, rime en wild. Wild was laats nog wel bij de paris game week, maar die andere 2 titels is het wel heel dodelijk stil om. Vooral in deep down had ik veel interesse in.
Jammer dat we tot op heden niets gehoord hebben van Square Enix, zo wacht ik op Kingdom Hearts 3 en Rise of the Tomb Raider. Die laatste zou vanaf november op de PS4 verschijnen...
lol, God of War wordt nu al door fans genoemd: God of the last of us. Was te verwachten na die trailer >_<
Die van Kojima.. fuck yea! dat zag er heerlijk uit.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ziet er al stukken beter uit dan paar weken terug.
Wordt ook echt een dikke game dit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Moest ik ook meteen aan denken. Alleen maar goed. Ben halverwege deel 3 gekapt door die fixed camera de hele tijd. Dit is veel meer mijn straatje.corset schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:15:
lol, God of War wordt nu al door fans genoemd: God of the last of us. Was te verwachten na die trailer >_<
Hmm mss toch maar kopen als vervanger voor driveclub 😜v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:28:
[video]
Als ik zie wat 1st party studios op dit moment uit de PS4 weten te halen (Uncharted 4, Horizon en GoW zien er allen echt heel goed uit) zou ik niet weten wat ik op dit moment met een Neo moet. Sterker nog, noem mij een game op de PC die er beter uitziet dan Uncharted 4 op dit moment?
TFlops zeggen dus ook niet alles. Enige nut die ik op dit moment zie voor een krachtigere PS4 is voor sommige 3rd party titels zoals Battlefield 1. Die zou daar behoorlijk profijt van kunnen hebben denk ik. BF4 performance op de PS4 is niet bepaald fantastisch maar dat kan ook weer komen doordat die uitkwam vlak na de release van de PS4 en Dice moest rushen (no pun intended) om de game op tijd af te hebben.
TFlops zeggen dus ook niet alles. Enige nut die ik op dit moment zie voor een krachtigere PS4 is voor sommige 3rd party titels zoals Battlefield 1. Die zou daar behoorlijk profijt van kunnen hebben denk ik. BF4 performance op de PS4 is niet bepaald fantastisch maar dat kan ook weer komen doordat die uitkwam vlak na de release van de PS4 en Dice moest rushen (no pun intended) om de game op tijd af te hebben.
Verwijderd
Ik vond Horizon nogal tegenvallen qua kwaliteit. Leek lage framerate en gekke motionblur. Kan ook aan de video liggen natuurlijk.
Nou er is altijd wat te verbeteren. Bv uncharted 4 zijn soms schaduwen niet al te mooi, en belangrijkste is dat ze 60fps kunnen draaien. Dit icm nog hogere settings en nog hogere View distance enz.kazuka schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:17:
Als ik zie wat 1st party studios op dit moment uit de PS4 weten te halen (Uncharted 4, Horizon en GoW zien er allen echt heel goed uit) zou ik niet weten wat ik op dit moment met een Neo moet. Sterker nog, noem mij een game op de PC die er beter uitziet dan Uncharted 4 op dit moment?
Ik zie altijd graag meer en mooiere graphics opties.
Maar is zeker waar ps4 kan mooie plaatjes renderen.
En God of War zag er mooi uit maar helaas wel last van Screen tearing. En ook wat lijkt een 30fps. Dus ook die op een Neo zou dan 60fps kunnen draaien.
Ik zeg yes please tegen een snelle ps4.
Maar moet ie wel beetje in de buurt van scorpio komen anders verlies je het in 3rd Party en wordt scorpio altijd lead platform.
Maar zat net beetje benchmark van de nieuwe nvidia 1080 te kijken. Geloof 8a9 teraflops aan Power. Maar die heeft in veel spellen net een fps op 4k boven de 30fps. Dan gaat een scorpio of mogelijk Neo dat absoluut niet halen op 4k.
En dan zitten in die PC's ook nog eens 4ghz 8core intels... dus denk dat 4k scorpio/neo te hoog gegrepen gaat zijn.
Tya, hij komt er hier ook wel in, maar...v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:28:
[video]

(3-4-5 en prologues grijs gespeeld, 6 overgeslagen dus het wordt wel weer eens tijd)
Sorry maar klinkt gewoon heel goed. Wat je hoort is versnellingsbak whine. Wat gewoon aanwezig is in een race wagen.Py. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:32:
[...]
Tya, hij komt er hier ook wel in, maar...![]()
[afbeelding]
(3-4-5 en prologues grijs gespeeld, 6 overgeslagen dus het wordt wel weer eens tijd)
Klinkt beter dan gt6 en gewoon goed.
Beetje een hype om maar die stofzuigergrap te gebruiken...
Wellicht ben ik ondertussen gewoon verwend met Assetto Corsa op de pc en vind ik het gewoon jammer dat het geluid na GT4 niet echt verbeterd is. Dat is toch een onderdeel van de beleving en een van de dingen die me bij AC bekoord. Ook bij Polyphony kunnen ze beter, maar liggen de prioriteiten blijkbaar elders. Of ik heb te hoge verwachtingen 
GT6 heb ik niet eens gehaald gezien 5 nog prima voldeed. De eerste op de PS4 is voor mij gewoon weer een must-buy.
GT6 heb ik niet eens gehaald gezien 5 nog prima voldeed. De eerste op de PS4 is voor mij gewoon weer een must-buy.
Mwoah, PC heeft altijd veel overhead en die drivers zijn ook nog niet geoptimaliseerd (van zowel Intel als Nvidia). Verder denk ik dat je met UHD wel gewoon dik 30fps kunt houden. Vraag me af of upscalen naar 4k zo erg is dan. Scherp 1080p met veel beeldoptimalisatie zou ik sowieso prefereren. Daarbij ga ik hier voorlopig toch niet over van 1080p schermen, dus dan liever gewoon steady 60fps.v8power67 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:31:
[...]
Nou er is altijd wat te verbeteren. Bv uncharted 4 zijn soms schaduwen niet al te mooi, en belangrijkste is dat ze 60fps kunnen draaien. Dit icm nog hogere settings en nog hogere View distance enz.
Ik zie altijd graag meer en mooiere graphics opties.
Maar is zeker waar ps4 kan mooie plaatjes renderen.
En God of War zag er mooi uit maar helaas wel last van Screen tearing. En ook wat lijkt een 30fps. Dus ook die op een Neo zou dan 60fps kunnen draaien.
Ik zeg yes please tegen een snelle ps4.
Maar moet ie wel beetje in de buurt van scorpio komen anders verlies je het in 3rd Party en wordt scorpio altijd lead platform.
Maar zat net beetje benchmark van de nieuwe nvidia 1080 te kijken. Geloof 8a9 teraflops aan Power. Maar die heeft in veel spellen net een fps op 4k boven de 30fps. Dan gaat een scorpio of mogelijk Neo dat absoluut niet halen op 4k.
En dan zitten in die PC's ook nog eens 4ghz 8core intels... dus denk dat 4k scorpio/neo te hoog gegrepen gaat zijn.
Verder zijn Uncharted en God of War nog altijd lineaire singleplayer games. Dat is nog wat anders dan 64 player BF of een open world als GTA. Daar is echt veel meer te behalen. Als ik kijk hoeveel objecten een The Division kan tonen op het beeld, samen met de texturekwaliteiten van God of War of Uncharted, dan wordt dat wel interessant natuurlijk.
Voorlopig gaat het Sony ook vooral om 90fps met VR te kunnen halen op iets van UHD ofzo? Dus daar gaat 5tfs ook nog wel bij helpen. Anders blijven het tech-demos
Ik blijf ook bij mijn 1080p tv voorlopig, dus zodra het 4k geforceerd wordt is het voor mij al No go.Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Mwoah, PC heeft altijd veel overhead en die drivers zijn ook nog niet geoptimaliseerd (van zowel Intel als Nvidia). Verder denk ik dat je met UHD wel gewoon dik 30fps kunt houden. Vraag me af of upscalen naar 4k zo erg is dan. Scherp 1080p met veel beeldoptimalisatie zou ik sowieso prefereren. Daarbij ga ik hier voorlopig toch niet over van 1080p schermen, dus dan liever gewoon steady 60fps.
Verder zijn Uncharted en God of War nog altijd lineaire singleplayer games. Dat is nog wat anders dan 64 player BF of een open world als GTA. Daar is echt veel meer te behalen. Als ik kijk hoeveel objecten een The Division kan tonen op het beeld, samen met de texturekwaliteiten van God of War of Uncharted, dan wordt dat wel interessant natuurlijk.
Voorlopig gaat het Sony ook vooral om 90fps met VR te kunnen halen op iets van UHD ofzo? Dus daar gaat 5tfs ook nog wel bij helpen. Anders blijven het tech-demos
En denk idd dat het upscalen wordt naar 4k.
Wat betreft the division deel ik je mening niet.
Vond het spel alles behalve indrukwekkend.
Ja op een hele dikke pc...
Je ziet ontzettend veel popin en lod veranderingen.
Iets wat je bij u charted 4 nagenoeg niet ziet.
Ja ik weet is open wereld vs liniair(wel met hele grote levels) maar toch vind ik the division underwhelming.
Zeker als je de eerste beelden erbij haald van e3.
Ten eerste de game is pas in november uit.Py. schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:46:
Wellicht ben ik ondertussen gewoon verwend met Assetto Corsa op de pc en vind ik het gewoon jammer dat het geluid na GT4 niet echt verbeterd is. Dat is toch een onderdeel van de beleving en een van de dingen die me bij AC bekoord. Ook bij Polyphony kunnen ze beter, maar liggen de prioriteiten blijkbaar elders. Of ik heb te hoge verwachtingen
Ten tweede is het YouTube dus geen 5.1 support.
Gt5 en gt6 klinken op een goed geluidset al stukken beter dan beweert wordt.
Ten derde klinkt het zelfs voor YouTube nu al heel goed en realistisch.
En ten vierde had ik al gezegd hij komt pas in november uit....
Als je verschil ziet van paar weken terug en nu is het al een wereld van verschil.
Het ziet er nu echt heel erg goed uit. Zeker de belichting is echt beste in de industrie.
Dus gaat echt goedkomen. Geluiden zijn nog niet de definitieve release geluide. Nog genoeg tijd.
[ Voor 26% gewijzigd door v8power67 op 14-06-2016 22:11 ]
Kan nog steeds geen nba2k16 downloaden. Na enkele herstarts etc blijft zelfde resultaat geven.
Lego star wars demo was overigens wel weer dikke fun
Lego star wars demo was overigens wel weer dikke fun
[ Voor 23% gewijzigd door Paulus07 op 14-06-2016 22:10 ]
Het hoeft ook niet allemaal 4k te zijn, 1440p of 1800p is ook niet verkeerd. Maar je zou vooral denken dat games als fifa en cod wel de 4k moeten kunnen halen.
Doom demo was echt awesome
heerlijk ouderwets knallen, geen onzinnige loadouts, verhaal etc. Gewoon knallen.
Hahahah Fifa zou al makkelijk nu 4k moeten kunnen draaien.... doet niks speciaals qua graphics.Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:11:
Het hoeft ook niet allemaal 4k te zijn, 1440p of 1800p is ook niet verkeerd. Maar je zou vooral denken dat games als fifa en cod wel de 4k moeten kunnen halen.
Cod gaat er al langzaam aan beter uitzien. Geef het niet graag toe maar die beelden op de show waren best ok. Maar zelfs nu draait het nog geen vaste 1080p. Dus 4k voor cod zou ik niet verwachten.
Dat was toch de hele show van de PS4? True 1080p gaming? Dat is te zien tegenwoordigNieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:11:
Voor de duidelijkheid, had het dan over de scorpio en neo haha.
Was duidelijk toch hahah. 4k op een ps4 nu is onmogelijk of je moet pacman achtige graphics leuk vindenNieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:18:
Voor de duidelijkheid, had het dan over de scorpio en neo haha.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link