• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:58:
Wat is God of War zonder Kratos?
Kratos is de God of War...
Mwha niet mee eens, toegegeven Kratos was een leuk character maar dat verhaal is gewoon afgesloten.
Hoorde laatst geruchten dat de Noorse mythologie weleens zijn intrede zou kunnen doen.
Van mij had god of war wel mogen stoppen naar deel 3. Maar schijnbaar heeft santa monica een project van 100 miljoen verprutst en zijn ze weer aan een reboot begonnen van god of war. In dat geval hoop ik dat kratos word vervangen door een dikke viking met nieuwe wapens en dat de combat wat diepgaande word. En niet dat je steeds dezelfde move doet.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Grudgie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:01:
[...]

Wat zie ik daar voor lelijk logo. :|
geen idee waar je het over hebt, kan het logo van de tv zeer slecht zien.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 18:36

Grudgie

PSN: Grudgie7

DigitalError schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:24:
[...]

geen idee waar je het over hebt, kan het logo van de tv zeer slecht zien.
Als je goed kijkt naar het tafelkleedje daaronder..

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Grudgie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:27:
[...]

Als je goed kijkt naar het tafelkleedje daaronder..
niks mis mee dus
http://www.ign.com/articl...rst-screens-cast-revealed

batman telltale game eerste screen.

[ Voor 16% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2016 17:36 ]

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Accu probleem met mijn controller lijkt te zijn opgelost. Geen idee hoe dat kan maar na 3 uur Tomb raider is er nog geen streepje verdwenen :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27
Mrjraider schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:43:
Accu probleem met mijn controller lijkt te zijn opgelost. Geen idee hoe dat kan maar na 3 uur Tomb raider is er nog geen streepje verdwenen :)
Maakt die toevallig geen gebruik van de speaker?

• Mrjraider
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:44:
[...]

Maakt die toevallig geen gebruik van de speaker?
Ik weet in The Last Of Us hoor je de zaklamp, aan en uit gaan via die speaker voor de rest niet. Ten minste nog niet kunnen ontdekken.
Origins schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:09:
[...]

Mwha niet mee eens, toegegeven Kratos was een leuk character maar dat verhaal is gewoon afgesloten.
Volgens mij heb je het verhaal niet goed meegekregen dan: Kratos is de God of War. Letterlijk.
Het is de titel die Kratos aan het begin van het verhaal heeft gekregen.

In dat opzicht is een God of War zonder de God of War dus geen God of War, snappie ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2016 20:27 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Origins
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:24:
[...]

Volgens mij heb je het verhaal niet goed meegekregen dan: Kratos is de God of War. Letterlijk.
Het is de titel die Kratos aan het begin van het verhaal heeft gekregen.

In dat opzicht is een God of War zonder de God of War dus geen God of War, snappie ;)
Haha, verhaal heb ik wel meegekregen ;)

Maar de reden waarom ik het zei
http://www.playstationlif...norse-mythology/#/slide/1
In bovenstaande artikel staat wel een Kratos achtige figuur overigens.

Een God of War zonder Kratos zou prima kunnen..zeker in een andere mythologie, Kratos is vooralsnog enkel van de Griekse :)

[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 12-06-2016 20:35 ]

Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij snap je niet wat ik bedoel ;)
In ieder geval ben ik heel benieuwd waar ze mee gaan komen. De 4 GoW's gespeeld hebbende durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het sowieso een instabuy wordt; mythologie is heel cool!

dvdkiwi schreef op zondag 12 juni 2016 @ 21:05:
Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij snap je niet wat ik bedoel ;)
In ieder geval ben ik heel benieuwd waar ze mee gaan komen. De 4 GoW's gespeeld hebbende durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het sowieso een instabuy wordt; mythologie is heel cool!
Volgens mij snapt hij juist wel wat je bedoelt. Kratos is inderdaad dé God of War, nadat hij Ares versloeg, de God of War van de Griekse mythologie. Echter zijn er meerdere "God of War"s van andere mythologiën. Ze kunnen bijvoorbeeld de Romeinse mythologie nemen waar een nieuwe character de God of War wordt, nadat hij Mars verslaat de "God of War" van de Romeinse mythology. Of de Egyptische waar Anthur de "God of War" is, die wordt verslagen door een nieuw personage die dan de titel krijgt zoals Kratos. De nieuwe personage is dan ook de God of War.

Dus een reboot in een compleet nieuwe mythologie met de titel "God of War" kan prima :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:25
De Battlefield 1 gameplay op de E3 lifestreams. :) _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 13-06-2016 00:04 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Hier word ik nou happy van :) .

[YouTube: https://youtu.be/i6LzTFUIYRc]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2016 01:33 ]

• Origins
  • Niet online
Nieuwe engine ziet er goed uit!
ASNNetworks schreef op zondag 12 juni 2016 @ 23:01:
[...]
Dus een reboot in een compleet nieuwe mythologie met de titel "God of War" kan prima :)
Shit....
.... je hebt gelijk.
:Y

My bad :D

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:04
Jumpman schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:04:
De Battlefield 1 gameplay op de E3 lifestreams. :) _/-\o_
Ziet er echt geweldig uit _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
dvdkiwi schreef op maandag 13 juni 2016 @ 06:10:
[...]

Shit....
.... je hebt gelijk.
:Y

My bad :D
Ik zal een nieuwe God of War zeker toejuichen, Waren erg toffe games. Maar inderdaad, eentje met Kratos in de Griekse mythologie is sowieso een uitdaging, Alle interessante goden zijn al afgemaakt door hem haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-11 11:29

Griffin

Is mythical

Vrijdag avond Uncharted 4 gehad en er in totaal al iets van 5 uur in zitten, lijkt weinig maar voor iemand die normaal paar uur per week misschien kan spelen is het veel. Elk mogelijk uurtje (ivm vrouw en kind etc) heb ik gespeeld. En als deze klaar is staat batman op de backlog (ook gekregen, toch handig... jarig zijn)

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-11 20:57
Mrjraider schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:46:
[...]

Ik weet in The Last Of Us hoor je de zaklamp, aan en uit gaan via die speaker voor de rest niet. Ten minste nog niet kunnen ontdekken.
Vergeet de voice recorders niet die je kan vinden, de eerste x vloog ik een meter de lucht in toen die begon te spelen via de controller speaker....... ;w

• Mrjraider
  • Niet online
Kapot schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:08:
[...]

Vergeet de voice recorders niet die je kan vinden, de eerste x vloog ik een meter de lucht in toen die begon te spelen via de controller speaker....... ;w
_O- zie het zo gebeuren :P

Verwijderd

Meld je nu aan voor de Titanfall 2 beta:

http://www.titanfall.com/en_gb/newsletter/

Ik ga me aanmelden, wie nog meer?

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 03:50

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Net aangemeld, ben benieuwd of ik mag spelen. Toch ff meedoen met de hype :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• dvd-linden
  • Laatst online: 20:41
Wat verwachten jullie van de Sony persconferentie van vannacht? Ik moet zeggen dat ik geen super hoge verwachtingen heb.

Ik hoop dat we iets van Detroit Become Human te zien gaan krijgen, want dat kan qua verhaal volgens mij een hele toffe game worden. The Last Guardian zullen we ook wel uitgebreid te zien krijgen en van Horizon: Zero Dawn zullen ze ook wel het een en ander showen.
Verder hoop ik nog wel op één of meerdere nieuwe aankondigingen, maar ik gok dat het er maar één zal zijn. Met een beetje geluk wordt een tipje van de sluier opgelicht van wat Naughty Dog aan het doen is. En ik zou het heel vet vinden als we iets van Rockstar te zien krijgen bij de Sony persconferentie, maar die kans is natuurlijk super klein.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

God of war 4 lijkt een zekerheidje en hopelijk zien we wat suchar punch en sony bend aan het doen zijn. Na al het teasen zelfs misschien een crash bandicoot? Denk dat we het zowel bij microsoft en sony moeten hebben van de third party studios.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 13:33
Wie weet er wanneer de press conf van Sony zelf is? Ben wel benieuwd naar eventueel nieuws over firmware updates enzo (net als vorig jaar toen ze onder andere Share Play enzo daar bekend maakten). Kan op de E3 site alleen niks vinden wanneer de presentatie van Sony zelf is....

PSN: Maichel

• Mrjraider
  • Niet online
Ik kwam op Instagram een foto tegen moment ;)

Hierzo:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/65281313/2016-06-13%2009.55.39.png

Morgen dus :>

[ Voor 57% gewijzigd door Mrjraider op 13-06-2016 11:57 ]

• Origins
  • Niet online
Maichel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:54:
Wie weet er wanneer de press conf van Sony zelf is? Ben wel benieuwd naar eventueel nieuws over firmware updates enzo (net als vorig jaar toen ze onder andere Share Play enzo daar bekend maakten). Kan op de E3 site alleen niks vinden wanneer de presentatie van Sony zelf is....
03:00 maar reken maar een 20 minuten later (wat ze ieder jaar doen met dat uitlopen van ze)

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik dacht dat Sony vanavond 18u onze tijd was... Achja, dan zie ik morgen wel wat er allemaal aangekondigd is.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 13-06-2016 12:12 ]

PSN id: NL_SToRM

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:37:

Nu al gezien dat het echt niets is. Presentatie was ook zeer matig.
Ik vind titanfall er wel goed uit zien hoor, helemaal als je van de futuristische cod gameplay houd. Natuurlijk niet slim van EA om de game een week na bf1 te launchen.

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:13:
Nu al gezien dat het echt niets is. Presentatie was ook zeer matig.
Ik blijf bij CoD voor mijn schietwerk, maar een beta wil ik altijd wel even testen.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:37:

FYI: dat is je aanmelding voor de nieuwsbrief, je ontvangt dus ook alleen nieuw rondom Titanfall en de technische multiplayer test. Niet de daadwerkelijke aanmelding voor die test.

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:27:
FYI: dat is je aanmelding voor de nieuwsbrief, je ontvangt dus ook alleen nieuw rondom Titanfall en de technische multiplayer test. Niet de daadwerkelijke aanmelding voor die test.
FYI: BRON
FYI: PSX-Sense is een van de slechts geïnformeerde game site. Ze interpreteren zaken vaak onjuist en vertalen het niet altijd goed en geven nooit een bron waar zij hun uitspraken op baseren. De link die PSX-Sense op hun website zet is niet voor de beta aanmelding, die bestaat namelijk niet eens. Ze hebben het dus gewoon weer verkeerd geïnterpreteerd/vertaald en maken er een leuk verhaal van.

Je kan je daar aanmelden voor NIEUWS over de beta. Dus je krijgt nu een mailtje van EA over nieuws omtrent Titanfall 2. Release dates, speciale edities, acties, promoties, trailers en de aandkondiging van de beta. Dit noemen ze ook wel de nieuwsbrief. Je bent hiermee dus NIET ingeschreven voor de beta, slechts voor een nieuwsbrief. Dat staat erg duidelijk op die site namelijk.
FANS INTERESTED IN GETTING MULTIPLAYER TECHNICAL TEST NEWS FIRST CAN SIGN UP FOR DISPATCHES FROM THE FRONTIER – THE TITANFALL 2 NEWSLETTER THAT PROVIDES NEWS, THE CHANCE TO GET IN-GAME REWARDS, EXCLUSIVE OFFERS, AND MUCH MORE.
Oh en het is niet beperkt tot alleen Titanfall 2. Verwacht ook dus nieuws omtrent Fifa 17, Madden 17 of andere EA games in de toekomst.
I want to receive emails from EA with the latest news on Titanfall 2, as well as other EA news, products, events and promotions consistent with the EA Privacy & Cookie Policy.
Tip: als je een bron gebruikt, ga dan naar de daadwerkelijke bron en niet naar wat iemand anders heeft gezegd naar aanleiding van wat de bron zelf zei. Anders kan ik jou nu ook als bron opgeven als iemand mij vraagt hoe ik weet dat je je kan aanmelden voor Titanfall 2 beta. Zo werkt het uiteraard niet :) .

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 13-06-2016 13:23 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ASNNetworks schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:16:
[...]

FYI: PSX-Sense is een van de slechts geïnformeerde game site. Ze interpreteren zaken vaak onjuist en vertalen het niet altijd goed en geven nooit een bron waar zij hun uitspraken op baseren. De link die PSX-Sense op hun website zet is niet voor de beta aanmelding, die bestaat namelijk niet eens. Ze hebben het dus gewoon weer verkeerd geïnterpreteerd/vertaald en maken er een leuk verhaal van.
PSX-Sense is inderdaad niet veel bijzonders, hun vlogs nu ook in LA, niet echt het bekijken waard.

Weet iemand nog betere PS4 websites? (Engels of Nederlands)
niekvandermeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:25:
[...]

PSX-Sense is inderdaad niet veel bijzonders, hun vlogs nu ook in LA, niet echt het bekijken waard.

Ik zit vaak voor wat algemene game nieuws op dualshockers, eurogamer en N4G. N4G gebruik ik puur en alleen om snel nieuwst te ontvangen. Mensen zenden daar namelijke artikelen in die ze vinden van websites. De comment sectie heb je helemaal niks te zoeken en de berichten zelf zijn soms beetje click baiterig. Maargoed, je krijgt daar wel snel nieuws binnen en veel nieuws omdat het alle grote game sites doorlinkt. Ik bekijk altijd de titel en klik dan gelijk door naar de bron, lees nooit hun stukje tekst die ze erbij schrijven.

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 13-06-2016 13:29 ]

bij psx-sense hebben ze soms geen idee waar ze over praten, maar zijn meestal wel snel kwa nieuwtjes tegen over andere nederlandse sites. Ook sluiten ze de deur niet na 18:00 tot 8:00. Ook sommige anonieme reageerders praten alleen maar poep, maar zorgt wel dat er wat comments zijn op een bericht.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
niekvandermeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:25:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een goede PS4 website ja.
Liefst incl actief forum.

Voor nu maar bij Tweakers houden :P

• dvd-linden
SemperFidelis schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:53:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een goede PS4 website ja.
Liefst incl actief forum.

Voor nu maar bij Tweakers houden :P
Ik zat voorheen veel op Playstation Only, maar dat is ook helemaal overleden. Er reageert bijna niemand meer en het forum is ook helemaal dood.

Mocht iemand een goede site weten dan hoor ook ik het graag.

dvd-linden schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:08:
[...]

Ik zat voorheen veel op Playstation Only, maar dat is ook helemaal overleden. Er reageert bijna niemand meer en het forum is ook helemaal dood.

Mocht iemand een goede site weten dan hoor ook ik het graag.
Zoo ja, psonly zat ik paar jaar geleden erg veel op, forum was destijds ook goed actief en veel nieuwsberichten. Heb ik een tijd niet meer gekeken, begon steeds verder af te nemen idd. Nu is het zo goed als dood helaas. Vond het een stuk beter toen dan psx-sense nu in ieder geval. Wel knap dat ze nog steeds nieuwsitems blijven posten, ondanks dat er gewoon 0 reacties worden geplaatst op de items.

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 13-06-2016 14:12 ]

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ikzelf hou het lekker bij Tweakers en Kotaku, de enige plekken waar ik kom waar het NIET meteen volstroomt met puisterige kutpubertrolls die al snel lopen te huilen en/of alles en iedereen af zitten te zeiken omdat iets niet bevalt aan het desbetreffende bericht :r
Hier doen mensen tenminste nog wel normaal :* :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Was kotuka laats niet overgenomen door het moederbedrijf van ign? Dan zal het binnen kort wel met kilometers achter uit gaan. Sowieso zijn die amerikaanse sites zo verrot als maar kan. De ene advertentie nog groter dan de ander. Zijn er ook niet gek van om een artikel er gewoon 4 x opnieuw op te gooien. Je kan zeggen wat je wilt over gamekings, maar die hebben wel de beste covarage van de E3 van alle websites bij elkaar z'n beetje. Vooral skate en jj zijn een gouden duo.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Eurogamer en Gamekings.

Gamekings is meer entertainment dan iets anders maar ik kan het wel waarderen dat die gasten zichzelf en de 'industrie' niet zo serieus nemen. Ik vind hun E3 coverage echt heel goed. JJ en Skate ftw, die gasten zijn hilarisch en toch weten ze waar ze het over hebben. Overigens moet je er zeker niet naar kijken als je alleen maar serieuze content wil.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Inhoudelijk zitten ze er wel eens behoorlijk naast, boris laatst in een preview: ik denk dat deep down weer word laten zien bij xbox, ze hebben goeie relaties met capcom. deep down is een ps4 exclusive -.-

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Ik vind Gamekings echt geen hout aan. Hun post-EA heb ik al snel afgezet, maar als ik het nu terugblader, heb ik ook niks gemist. Vind de mensen die ze sturen ook niet echt heel boeiend (ik vind ze er ook heel hipster uit zien en ze houden van hele andere games als ik).
Verder kijk ik liever de streams zelf dan dat ik af moet gaan op wat de reacties zijn van anderen. De laatste jaren hoor je sowieso al weinig insider information of dingen die niet in de presentaties zaten.

Ben verder blij dat ik Bethesda heb overgeslagen. Niks wat me daarvan kan boeien.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Scrisissszzz
Zelf lees ik vooral Eurogamer. IGN struin ik soms af naar beeldmateriaal maar daar lees ik nooit reviews.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Origins
  • Niet online
Gamekings vind ik zelf juist boeiend, mijn mening komt meestal wel overeen met Skate en JJ, ook zij vonden het bijvoorbeeld gisteren gewoon weg matig en verwachten veel meer.
Qua Nederland vind ik hun wel top, Insidegamer of Pu dat vind ik dan weer tenenkrommend.
Ach ieder zijn ding.

IGN was vroeger erg goed en ook gametrailers, tegenwoordig noemt iedere vlogger weet ik het wat zich een gamejournalist dus is het algemene niveau gedaald.

Edit: Gamingonly heb ik inderdaad ook een tijd lang gepost, was het niet dat je daar van die te strenge mods had? het liep ineens helemaal leeg daar.
Jammer zaten echt een aantal goede gasten tussen.

[ Voor 18% gewijzigd door Origins op 13-06-2016 15:14 ]

• dvd-linden
ASNNetworks schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:10:
[...]

Zoo ja, psonly zat ik paar jaar geleden erg veel op, forum was destijds ook goed actief en veel nieuwsberichten. Heb ik een tijd niet meer gekeken, begon steeds verder af te nemen idd. Nu is het zo goed als dood helaas. Vond het een stuk beter toen dan psx-sense nu in ieder geval. Wel knap dat ze nog steeds nieuwsitems blijven posten, ondanks dat er gewoon 0 reacties worden geplaatst op de items.
Voorheen was het daar veel drukker en op het forum was ook veel activiteit ja. Ik vind het jammer dat die drukte verdwenen is en dat ze, ondanks dat ze dit al wel meerdere malen hebben aangekondigd, de site niet op de schop nemen.
Het is wel knap dat ze heel veel blijven posten, ondanks dat er bijna geen reacties zijn. Hoe ze dat doen weet ik ook niet, maar wellicht dat er dan toch nog steeds lezers zijn?

Gamekings maakt wel leuke items, alleen bepaalde figuren daar staan mij totaal niet aan. Verder is het inhoudelijk ook niet altijd top, maar dat weet je en daar hou je dan ook rekening mee.

dvd-linden schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:07:
[...]

Voorheen was het daar veel drukker en op het forum was ook veel activiteit ja. Ik vind het jammer dat die drukte verdwenen is en dat ze, ondanks dat ze dit al wel meerdere malen hebben aangekondigd, de site niet op de schop nemen.
Het is wel knap dat ze heel veel blijven posten, ondanks dat er bijna geen reacties zijn. Hoe ze dat doen weet ik ook niet, maar wellicht dat er dan toch nog steeds lezers zijn?

Gamekings maakt wel leuke items, alleen bepaalde figuren daar staan mij totaal niet aan. Verder is het inhoudelijk ook niet altijd top, maar dat weet je en daar hou je dan ook rekening mee.
Gamekings kijk ik puur voor vermaak. Ze zijn als het op nieuws aankomt erg laat en ze doen ook niet echt goed bron onderzoek. Niet dat ze slecht zijn, maar ik hoor vaker tijdens brievenmaandag bijv uitspraken die niet kloppen. Kleine moeite omdat gewoon even uit te zoeken zodat datgene wat je zegt ook 100% klopt en niet simpelweg een aanname is, of iets wat je "dacht gelezen te hebben". Desnoods gewoon met wat tekst in de video zetten dat het niet klopt en rechtzetten. De video's worden niet live uitgezonden, dus genoeg geknipt/geplakt/gestopt en achteraf geëdit. Genoeg momenten dat iemand onjuistheden tegen kan komen en kan rechtzetten.

Maargoed, ze komen wel met leuke items en vermakelijk is het in ieder geval wel :)

• Le Enfant!
  • Laatst online: 03-11 18:38
Polygon en The Verge brengen mij op de hoogte van wat gebeurd in gamewereld. Vele andere sites vind ik een stuk minder professioneel en de doelgroep is ook meestal tussen de 12 en 18.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:03
Polygon neem ik echt niet serieus, aangezien Microsoft daar de eigenaar van is.
Ben benieuwd of we tijdens sony z'n persco nog wta gaan zien van star wars battlefront vr. Het werd beloofd tijdens de aankondiging dat we dezelfde maand nog wat info er over gingen krijgen, maar dat hebben we niet. nu zag je gister in de star wars trailer van EA 1 seconde VR gameplay. Hoop verder niet dat we teveel VR aankondigingen krijgen van niets zeggende games.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[soort van offtopic want: PS3]

Waarom zie ik NU pas dat Suikoden 1 en 2 allebei gewoon in de eu store staan voor maar 5 euro per stuk :D

Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:00:
Ben benieuwd of we tijdens sony z'n persco nog wta gaan zien van star wars battlefront vr. Het werd beloofd tijdens de aankondiging dat we dezelfde maand nog wat info er over gingen krijgen, maar dat hebben we niet. nu zag je gister in de star wars trailer van EA 1 seconde VR gameplay. Hoop verder niet dat we teveel VR aankondigingen krijgen van niets zeggende games.
Er is nooit gezegd dat ze in diezelfde maand met meer info zouden komen. Er is gezegd dat meer info in de komende maanden komt.
Star Wars Battlefront experience coming only to PlayStation VR -- more news to come in the months ahead
https://twitter.com/PlayS...73793?ref_src=twsrc%5Etfw

De game zou rond de release van PSVR moeten komen. Dus ergens in oktober, houden ze nog 4 maanden over. Lijkt me dat ze nu wel wat beelden zullen gaan tonen en de PSVR hype train even gaan opwarmen. Maarja, voor hetzelfde geld wachten ze ermee zodat ze het kunnen tonen op de PS4 Neo icm PSVR, zodat ze gelijk kunnen tonen wat de PSVR écht tot in staat is én wat de PS4 Neo voor voordelen heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 13-06-2016 16:52 ]

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:10
Hopelijk komt er een horizon zero dawn gameplay trailer. Ik kijk echt uit naar dit spel van guerrilla, in tegenstelling tot hun andere franchise killzone.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53

On_E

Housemusic

Polygon vind ik echt slecht ondanks het mooie uiterlijk van de site.

Zelf altijd Eurogamer (Engelse versie) voor reviews en GAF voor nieuwtjes.
Naast Tweakers natuurlijk. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Homeland
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:11:
Hopelijk komt er een horizon zero dawn gameplay trailer. Ik kijk echt uit naar dit spel van guerrilla, in tegenstelling tot hun andere franchise killzone.
Recent uitgesteld en toen meteen een trailer uitgebracht dus ik denk eigenlijk niet dat ze heel veel meer gaan laten zien. Waarschijnlijk meer aandacht naar dingen die dit jaar nog gaan komen of grotere aankondigingen.
niekvandermeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:50:
[...]

Recent uitgesteld en toen meteen een trailer uitgebracht dus ik denk eigenlijk niet dat ze heel veel meer gaan laten zien. Waarschijnlijk meer aandacht naar dingen die dit jaar nog gaan komen of grotere aankondigingen.
game word zeker wel even besproken met beelden, sony z'n grootste release z'n beetje volgend jaar.

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 23:10
niekvandermeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:50:
[...]

Dat was volgens mij meer een verhaal/cinematic trailer. Ik heb daar weinig gameplay elementen van teruggezien zoals combat en rpg opbouw. Dat hadden ze vorig jaar in Parijs trouwens wel een beetje laten zien maar ultrakort.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Homeland
  • Niet online
Nu toch maar even bij de Xbox buren aan het meekijken, Xbox One S voor 300dollar en vanaf augustus, strakke prijs voor een verbeterde console.
Nou ja, verbeterd.
Kleiner.
Niet verbeterd op grafisch niveau, als de Neo gaat zijn.
Wel 4K video.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 13-06-2016 18:49 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41
Hoewel mijn stream op het moment suprême vastliep, is zojuist dus toch de xone scorpion bevestigd voor holliday 2017. Ben benieuwd waar Sony meekomt uiteindelijk

PSN ID Binloading_nl

• Homeland
  • Niet online
steefje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:03:
Hoewel mijn stream op het moment suprême vastliep, is zojuist dus toch de xone scorpion bevestigd voor holliday 2017. Ben benieuwd waar Sony meekomt uiteindelijk
Sony had al iets, of zit nu als een gek een PS4K in elkaar te photoshoppen :+
nieuws: Microsoft kondigt 'Project Scorpio'-console voor 4k- en vr-gaming aan
Eind 2017, vrij laat IMHO terwijl ze het nu al aankondigen. Alsof het een typo is. :)

Slaan ze nu weer de plank mis en komen ze te laat met een nieuwe console?
Tijd zat voor Sony, eerder zijn met de aankondiging heb je niet veel aan.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Vet goed om nu een xbox one s te introduceren, daarna alle games naar windows 10 te brengen en als klap op de vuurpijl Zeggen dat er volgendjaar een betere xbox komt die 4 keer krachtiger is dan de huidige console.

• Origins
  • Niet online
Het is goed dat Xbox One muscle toont, nu moet Sony ook en dan gebeurt het weer opnieuw met de console war :)

Mooie tijden dit.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Sony heeft bij de ps4 ook op het laatste moment kort de na de presentatie van xbox even 4 gigabite extra geheugen erbij gedaan en de kloksnelheid aangepast naar boven.

zelfde flikken ze vanavond weer. of later bij de officiële aankondiging ps4k van het apparaat ;)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Elysi
  • Laatst online: 13-05-2019
dutchgio schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:50:
nieuws: Microsoft kondigt 'Project Scorpio'-console voor 4k- en vr-gaming aan
Eind 2017, vrij laat IMHO terwijl ze het nu al aankondigen. Alsof het een typo is. :)

Slaan ze nu weer de plank mis en komen ze te laat met een nieuwe console?
Tijd zat voor Sony, eerder zijn met de aankondiging heb je niet veel aan.
Het was al gelekt, dus zo voorkom je de onrust van jaar+ aan geruchten. Nu weet je precies waar je aan toe bent bij MS. In dat opzicht zeer consumentvriendelijk.

MS doet het voor mij op de meeste fronten goed, alleen de games... ze hebben nog steeds niet de megaklapper (zoals BB en Uncharted op de PS4) die de aanschaf voor mij zou rechtvaardigen.. En nu dat zo'n beetje alle exclusives ook naar de PC komen wordt een extra console al helemaal overbodig.

Ben benieuwd naar Sony!
Elysi schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:02:
[...]

Het was al gelekt, dus zo voorkom je de onrust van jaar+ aan geruchten. Nu weet je precies waar je aan toe bent bij MS. In dat opzicht zeer consumentvriendelijk.

MS doet het voor mij op de meeste fronten goed, alleen de games... ze hebben nog steeds niet de megaklapper (zoals BB en Uncharted op de PS4) die de aanschaf voor mij zou rechtvaardigen.. En nu dat zo'n beetje alle exclusives ook naar de PC komen wordt een extra console al helemaal overbodig.

Ben benieuwd naar Sony!
Je merkt inderdaad wel dat microsoft alleen maar voor beduurd op halo, gears en Forza. En daar maakt sony voor mij het verschil meer met allemaal verschillende type exclusives.
Dutchzilla schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:01:
Sony heeft bij de ps4 ook op het laatste moment kort de na de presentatie van xbox even 4 gigabite extra geheugen erbij gedaan en de kloksnelheid aangepast naar boven.

zelfde flikken ze vanavond weer. of later bij de officiële aankondiging ps4k van het apparaat ;)
Geloof je het zelf 7(8)7 :w

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:04
Dutchzilla schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:01:

Uhmm nee. Sony heeft het geluk gehad dat de prijzen voor GDDR5 op het moment genoeg waren gedaald, dat 4GB extra net binnen het budget heeft gepast.

R&D geruchten gaan uit van een 4 terraflop GPU voor de PS4k, dus verwacht niks in de buurt van de Scorpio. 2 terraflops extra last minute bijknutselen is ook een pipe dream.

Heb eerder het idee dat Sony nog met een 3e iteratie gaat komen een paar jaar later, terwijl Microsoft de komende jaren wel zoet is.

• Homeland
  • Niet online
Silversin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:11:
[...]

Uhmm nee. Sony heeft het geluk gehad dat de prijzen voor GDDR5 op het moment genoeg waren gedaald, dat 4GB extra net binnen het budget heeft gepast.

R&D geruchten gaan uit van een 4 terraflop GPU voor de PS4k, dus verwacht niks in de buurt van de Scorpio. 2 terraflops extra last minute bijknutselen is ook een pipe dream.

Heb eerder het idee dat Sony nog met een 3e iteratie gaat komen een paar jaar later, terwijl Microsoft de komende jaren wel zoet is.
AMD komt ergens deze tijd met de RX480, 5,5tflop voor ongeveer 200euro. Het lijkt mij niet zo gek als Sony beschikking heeft tot eenzelfde krachtige GPU (voor een veel lagere prijs).
Net als of Sony consumenten kaarten in z'n console stopt...

• Homeland
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:45:
Uiteraard niet, maar het geeft wel aan dat 5,5tflop best haalbaar zou moeten zijn.

• Martinspire
Nieuwevolger schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:45:
Net alsof ze moeten wachten op consumentenversies. Die zitten al veel eerder bij het proces. En in principe is het huidige van AMD gewoon voort boorduren op wat er op de 14nanometer te doen is. De snelheid waarmee alles uitkomt is gewoon zo gedaan om zoveel mogelijk kaarten te verkopen. Mensen die van elke generatie zo'n kaart kopen bv.

Verder komt er wel wat meer bij kijken, koeling is niet de minste. Alles op een kleiner oppervlak en ook nog eens zorgen dat het langer dan een jaar mee gaat is wel even nodig ook. En het moet allemaal ook minder energie verbruiken. Zowel standby als in heavy load

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2016 22:00 ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:04
niekvandermeer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:33:
[...]

AMD komt ergens deze tijd met de RX480, 5,5tflop voor ongeveer 200euro. Het lijkt mij niet zo gek als Sony beschikking heeft tot eenzelfde krachtige GPU (voor een veel lagere prijs).
Consoles gebruiken geen 'off the shelve' onderdelen. Je moet rekening houden met thermal heat en power consumptie. Custom SoC's waarvan de ontwikkeling waarschijnlijk al 3 jaar geleden is begonnen. Dat verander je niet even 1,2. Komt wat meer bij kijken dan even extra 4GB geheugen instoppen.

Volgens geruchten heeft de Neo ook een zwaar gemodificeerd 480.

[ Voor 7% gewijzigd door Silversin op 13-06-2016 21:54 ]

Verwijderd

Ik vind Ghost Recon: Wildlands tot nu toe nogal lijken op een mix van
Phantom Pain en Far Cry...
Hoop wel dat de gameplay wat ze hebben laten zien op de Easy mode was, want dat sloeg helemaal nergens op zo makkelijk was het :+

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2016 22:21 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:41
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:16:
Ik vind Ghost Recon: Wildlands tot nu toe nogal lijken op een mix van
Phantom Pain en Far Cry...
Hoop wel dat de gameplay wat ze hebben laten zien op de Easy mode was, want dat sloeg helemaal nergens op zo makkelijk was het :+
Ik had een beetje een The Devision gevoel. Idd erg makkelijk en oogde enorm sctipted.

PSN ID Binloading_nl

Verwijderd

Ook wel een beetje jammer dat bijna al het indrukwekkende wat we zien nu bij Ubisoft.
Allemaal CGI is....
Maarja het is Ubisoft, dus dat is te verwachten..

CGI van For Honor ziet er bijvoorbeeld fantastisch en leuk uit.

Maar je weet gewoon bij Ubisoft dat het uiteindelijk zoveel minder is... Jammer..
Want ben erg benieuwd naar For Honor

Nu ook weer met Watch Dogs.
Eerst een filmpje laten zien waarin het er fantastisch uit ziet... en daarna een filmpje waarin het er STUKKEN minder uit ziet..

Steep ga ik wel zeker weten in de gaten houden 8)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2016 23:54 ]

• Homeland
  • Niet online
Steep ziet er tof uit, wel benieuwd of hij voor 60euro in de winkel komt, lijkt me misschien wat aan de dure kant. Zouden ze zelfs nog wel als free-to-play uit kunnen brengen, betalen voor nieuwe bergen, betalen voor gear (zag al Red Bull en GoPro logo's).

TRIALS OF THE BLOOD DRAGON + OST 15euro (voor PS+) https://store.playstation...04206_00-TRIALSBDANDOST00

[ Voor 29% gewijzigd door Homeland op 14-06-2016 00:16 ]

• Martinspire
Voor de nachtbrakers alvast de linkjes voor straks:
https://blog.eu.playstation.com/e3/
YouTube: YouTube Gaming
https://www.twitch.tv/twitch
https://www.twitch.tv/playstation

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 00:18 ]

• Origins
  • Niet online
Haha zei het van de week nog God of War fuck yeah!

• Origins
  • Niet online

Days Gone nieuwe IP

Horizon Zero Dawn Gameplay

[ Voor 36% gewijzigd door Origins op 14-06-2016 03:31 ]

• Origins
  • Niet online
Samenvatting Sony Persco's ze hebben zojuist de E3 gewonnen.
Ben net wakker en ik zie dat sony er een feest van heeft gemaakt.

Verwijderd

Resident Evil 7 Teaser Demo: Beginning Hour:

https://store.playstation...04767_00-BH70000000DEMO01

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP0102-CUSA04767_00-BH70000000DEMO01/1465878733000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Gratis Exclusief voor PlayStation®Plus en ik ga em zo checken.

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 06:47:
Resident Evil 7 Teaser Demo: Beginning Hour:

https://store.playstation...04767_00-BH70000000DEMO01

[afbeelding]

Gratis Exclusief voor PlayStation®Plus en ik ga em zo checken.
Ben benieuwd. Toegevoegd aan de download :)

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:29
Horizon Zero Dawn ziet er vet uit!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik kan niet wachten op Crash Bandicoot Remastered (http://www.ign.com/articl...icoot-remasters-announced) beetje jammer dan een ND game door Activision gemaakt gaat worden, dat worden weer DLC's en Season Passes :/

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Play the LEGO Star Wars: The Force Awakens demo on PS4 right now! Full details:

https://store.playstation...03396_00-LEGOTHEFORCEDEMO

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/999/EP1018-CUSA03396_00-LEGOTHEFORCEDEMO/1465854509000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

De Resident Evil 7 teaser was trouwens echt creepy.

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:29:

De Resident Evil 7 teaser was trouwens echt creepy.
Ben benieuwd, is zeker een heel kort iets :+

Verwijderd

Mrjraider schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:38:
Ben benieuwd, is zeker een heel kort iets :+
spoiler:
Ik deed er een half uur over, maar ben zsm naar de exit gegaan.

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:43:
[...]

spoiler:
Ik deed er een half uur over, maar ben zsm naar de exit gegaan.
Ben benieuwd 3gb is ook klein :+

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:19
Is het ook mogelijk om de aankoops / bevestigingsmails van sony uit te zetten, zodra je een demo of f2p game download krijg je weer een mail binnen. Best irritant.

• Scrisissszzz
God of war 4 in third person, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Ziet er iig wel goed uit :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:53

On_E

Housemusic

Qua games de beste persconferentie, man man man!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 132 ... 153 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link