FYI: PSX-Sense is een van de slechts geïnformeerde game site. Ze interpreteren zaken vaak onjuist en vertalen het niet altijd goed en geven nooit een bron waar zij hun uitspraken op baseren. De link die PSX-Sense op hun website zet is niet voor de beta aanmelding, die bestaat namelijk niet eens. Ze hebben het dus gewoon weer verkeerd geïnterpreteerd/vertaald en maken er een leuk verhaal van.
Je kan je daar aanmelden voor NIEUWS over de beta. Dus je krijgt nu een mailtje van EA over nieuws omtrent Titanfall 2. Release dates, speciale edities, acties, promoties, trailers en de aandkondiging van de beta. Dit noemen ze ook wel de nieuwsbrief. Je bent hiermee dus NIET ingeschreven voor de beta, slechts voor een nieuwsbrief. Dat staat erg duidelijk op die site namelijk.
FANS INTERESTED IN GETTING MULTIPLAYER TECHNICAL TEST NEWS FIRST CAN SIGN UP FOR DISPATCHES FROM THE FRONTIER – THE TITANFALL 2 NEWSLETTER THAT PROVIDES NEWS, THE CHANCE TO GET IN-GAME REWARDS, EXCLUSIVE OFFERS, AND MUCH MORE.
Oh en het is niet beperkt tot alleen Titanfall 2. Verwacht ook dus nieuws omtrent Fifa 17, Madden 17 of andere EA games in de toekomst.
I want to receive emails from EA with the latest news on Titanfall 2, as well as other EA news, products, events and promotions consistent with the EA Privacy & Cookie Policy.
Tip: als je een bron gebruikt, ga dan naar de daadwerkelijke
bron en niet naar wat iemand anders heeft gezegd naar aanleiding van wat de bron zelf zei. Anders kan ik jou nu ook als bron opgeven als iemand mij vraagt hoe ik weet dat je je kan aanmelden voor Titanfall 2 beta. Zo werkt het uiteraard niet

.
[
Voor 22% gewijzigd door
ASNNetworks op 13-06-2016 13:23
]