Hamilton duidelijk geen zin in de camera als zijn teamgenoot wint.
Wie is die merc duwde met zijn epic monopoly snor
Mess with the best, die like the rest
Het blijft toch apart he, wat je met geld allemaal kan. Ik vind het echt geen gezicht die mannen in die rare jurken daar op het podium.
Wat een borefest zeg; alleen maar DRS inhaalacties (muv Max 2x). Ook Max' niet zijn sterkste race, die zal die snel willen vergeten. Op naar een sterkere motor!
Grote eindbaas daar toch? Dieter ZetscheThaStealth schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:51:
Wie is die merc duwde met zijn epic monopoly snor
Wet T-shirt!
yup.... Wolf is wel directeur van Mercedes F1..... maar moet raporten aan ZetscheKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:52:
[...]
Grote eindbaas daar toch? Dieter Zetsche
Cogitationis poenam nemo patitur
Typische Lewis antwoordt voor de verandering helemaal niet op de vraag van DC.
[ Voor 9% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-11-2015 15:58 ]
Verwijderd
Dat! Heel politiek antwoord maar niet het antwoord op de vraag. Gevoelig onderwerpStealthyPeanut schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:56:
Galbak Lewis antwoordt voor de verandering helemaal niet op de vraag van DC.
Waarom ging (mocht?) Lewis niet naar de Supersofts bij zijn laatste stop?
Sainz zijn eerste ronde was werkelijk super te noemen, respect. Jammer dat het niet werd beloond maar hij had met die paar ronden te gaan Grosjean ietsje meer in de weg mogen zitten, het ging tenslotte om de 10e plaats.
Verstappen...., na het verknallen van zijn tweede set banden was al duidelijk dat het over was. Enkel een safetycar (waar Alonso zo naar uit zat te kijken), had er nog iets van kunnen maken.
Nu in de winterslaap en op naar seizoen 2016
Sainz zijn eerste ronde was werkelijk super te noemen, respect. Jammer dat het niet werd beloond maar hij had met die paar ronden te gaan Grosjean ietsje meer in de weg mogen zitten, het ging tenslotte om de 10e plaats.
Verstappen...., na het verknallen van zijn tweede set banden was al duidelijk dat het over was. Enkel een safetycar (waar Alonso zo naar uit zat te kijken), had er nog iets van kunnen maken.
Testing, one, two ...
Omdat het team bij Rosberg had gezien dat hij last van graining had met die banden. Door langer buiten te blijven verloor Hamilton wel enorm veel tijd en zo waren zijn kansen op P1 verkeken.hardware-lover schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:05:
Dat was em weer... vriendin weer blij dat het over is... tot volgend jaar
Omdat hij geen verse meer had. De beste die hij had hadden 7 rondes quali gedaan.hardware-lover schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:05:
Wanneer wordt officieel bekend gemaakt met welke motor TR gaat rijden?
Herkenbare reactie, niet voor mezelf, maar de vrouw van een maat van me is er ook wel klaar meeKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:14:
Dat was em weer... vriendin weer blij dat het over is... tot volgend jaar
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Heeft iemand enig idee van welke blauwe vlag Max genegeerd zou hebben? Ik zie veel herhalingen van die inhaalactie maar niets over de vlag.
(en de boodschap is duidelijk, inhalen wordt in principe niet geaccepteerd door de leiding, netjes op je plek blijven en je rondjes volrijden)
(en de boodschap is duidelijk, inhalen wordt in principe niet geaccepteerd door de leiding, netjes op je plek blijven en je rondjes volrijden)
alles kan off-topic
Volgens mij die voor Rosberg. Toen hoorde ik op het commentaar dat er voor de 2e keer een blauwe vlag werd gezwaaid naar Max.Ankona schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:24:
Heeft iemand enig idee van welke blauwe vlag Max genegeerd zou hebben? Ik zie veel herhalingen van die inhaalactie maar niets over de vlag.
Dacht Hamilton, die boos aan het zwaaien was bij de achterste bocht
Welke set is dat geweest dan, ik heb dat gemist denk ik? Hij is een keer naar buiten geweest in Q2 op de Supersoft, daar is ie op gestart. In Q3 heeft ie één nieuwe set gehad, die terug gaan naar Pirelli, maar die zal ie voor zijn 2e poging in Q3 bewaard hebben. Heeft ie de set vanuit Q1 ook nog gebruikt als eerste set in Q3 misschien?ThaStealth schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:15:
[...]
Omdat hij geen verse meer had. De beste die hij had hadden 7 rondes quali gedaan.
Testing, one, two ...
Inderdaad voor Hamilton. Max reed wel op verse supersofts tov Lewis op de oudere softs. In zo'n geval zijn blauwe vlaggen een beetje kansloos.
Vettel had nieuwe verse SS banden, die van Max hadden er 1 run (3 laps) opzitten.Erapaz schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:48:
Inderdaad voor Hamilton. Max reed wel op verse supersofts tov Lewis op de oudere softs. In zo'n geval zijn blauwe vlaggen een beetje kansloos.
Omdat Mercedes wil garanderen dat Nico nog 1 seizoen zonder calamiteiten de bitch wil spelen.hardware-lover schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:05:
btw het AlpineSki seizoen is net begonnen, mbt race-fix, helaas alleen niet op de nederlandse eurosport te zien maar alleen op de duitse. (wel lichtelijk belachelijk om dat achter een country-wall te zetten imho)
How do you save a random generator ?
Dit is ook een "leuke", link bestaat maar pagina not found (op dit moment).
[edit] zie onder...
[edit] zie onder...
[ Voor 38% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2015 17:06 ]
Testing, one, two ...
Ghostery even uitzetten en dan de pagina laden. Meeste wordt ingeladen via andere scripts weer (zoals Google Tag Manager).asing schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:13:
[...]
Ik heb er maar 3, dus ik denk dat je spoken ziet.
Ik weet zo niet hoeveel Penalty Points Max al had, maar volgens info die ik kan vinden krijgt 'ie er vandaag 3 bij. 1 voor de actie met Button en 2 voor niet hanteren blauwe vlaggen.hardware-lover schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:53:
Dit is ook een "leuke", link bestaat maar pagina not found (op dit moment).
http://www.motorsport.com...fter-blue-flags-incident/
Totaal schijnt nu 8 te zijn, Monaco 2 en Hongarije 3.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 29-11-2015 17:01 ]
5, dus dat kan kloppen. Wanneer wordt dit een probleem voor Max?Hoyden schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:58:
[...]
Ik weet zo niet hoeveel Penalty Points Max al had, maar volgens info die ik kan vinden krijgt 'ie er vandaag 3 bij. 1 voor de actie met Button en 2 voor niet hanteren blauwe vlaggen.
http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
If a driver accrues 12 penalty points his licence will be suspended for the following Event, following which 12 points will be removed from the licence. Penalty points will remain on a driver's Super Licence for a period of 12 months after which they will be respectively removed on the 12 month anniversary of their imposition.Exocet schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:59:
[...]
5, dus dat kan kloppen. Wanneer wordt dit een probleem voor Max?
http://f1.wikia.com/wiki/Penalty_points
Houdbaarheid van 12 maanden per toegekende straf?
Link die wel werkt: http://www.motorsport.com...ue-flags-incident-660725/
[ Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2015 17:05 ]
Testing, one, two ...
Linkje is hier goed: http://www.motorsport.com...lags-incident-660725/?s=1
Verder vond ik de situatie van Hamilton zwaar overdreven. Hij zat nog niet eens op een seconde volgens mij en begint alweer met zn handje. Sowieso had ie DRS gehad wat hem meer opleverde dan die bocht.
Actie met Button vond ik overigens wel de fout van Verstappen, er was gewoon niet genoeg ruimte aan de binnenkant van die bocht voor Button. En je kunt niet verwachten dat button de binnenkant gaat afsnijden (het is volgens mij nog altijd makkelijker om een ruimere buitenbocht te nemen).
Maar daar kreeg ie de straf niet voor, hij kreeg het omdat ie daarna teveel winst pakte buiten de baan. Ik zei het al meteen tegen mn vader, dat hem dat ging kosten.
Verder geen boeiende race, weinig spanning en na de eerste 8 rondes was er eigenlijk weinig leven meer. Had echt een safetycar bij gemoeten. Ook het verschil tussen Ferrari>Renault en Mercedes>Ferrari was groot. Denk niet dat een Toro Rosso met een Ferrari nog veel gaat winnen ten opzichte van Williams of Force India.
Verder vond ik de situatie van Hamilton zwaar overdreven. Hij zat nog niet eens op een seconde volgens mij en begint alweer met zn handje. Sowieso had ie DRS gehad wat hem meer opleverde dan die bocht.
Actie met Button vond ik overigens wel de fout van Verstappen, er was gewoon niet genoeg ruimte aan de binnenkant van die bocht voor Button. En je kunt niet verwachten dat button de binnenkant gaat afsnijden (het is volgens mij nog altijd makkelijker om een ruimere buitenbocht te nemen).
Maar daar kreeg ie de straf niet voor, hij kreeg het omdat ie daarna teveel winst pakte buiten de baan. Ik zei het al meteen tegen mn vader, dat hem dat ging kosten.
Verder geen boeiende race, weinig spanning en na de eerste 8 rondes was er eigenlijk weinig leven meer. Had echt een safetycar bij gemoeten. Ook het verschil tussen Ferrari>Renault en Mercedes>Ferrari was groot. Denk niet dat een Toro Rosso met een Ferrari nog veel gaat winnen ten opzichte van Williams of Force India.
WTF?!
F1 opgenomen van de BBC, hebben ze #{${,\^#[}}!!! tennis uitgezonden ipv F1!
Fijn de laatste race gemist.
F1 opgenomen van de BBC, hebben ze #{${,\^#[}}!!! tennis uitgezonden ipv F1!
[ Voor 3% gewijzigd door ATS op 29-11-2015 17:14 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Jep, race was op BBC2 ipv BBC1. Vertrouw geen tv-gidsen dusATS schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:13:
WTF?!
F1 opgenomen van de BBC, hebben ze #{${,\^#[}}!!! tennis uitgezonden ipv F1!![]()
![]()
![]()
![]()
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Daar is dan toch nog een record mee verbroken, wat ie eigenlijk niet zou willen verwacht ik. Hij staat nu zelfs boven Maldonado en voert de lijst aan.
Bottas zal er ook een stel bij gaan krijgen als er consequent wordt gestraft en ook Alonso dient er een paar te krijgen. Mocht dat niet zo zijn dan begrijp ik die hele straf-punten toekenning niet meer. Blauwe vlaggen negeren (het moet wel heel erg geweest zijn dit keer?), staat voor veel toegekende straffen gelijk aan het aanrijden van een ander.
Bottas zal er ook een stel bij gaan krijgen als er consequent wordt gestraft en ook Alonso dient er een paar te krijgen. Mocht dat niet zo zijn dan begrijp ik die hele straf-punten toekenning niet meer. Blauwe vlaggen negeren (het moet wel heel erg geweest zijn dit keer?), staat voor veel toegekende straffen gelijk aan het aanrijden van een ander.
Testing, one, two ...
Tja, effe zoeken...ATS schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:13:
WTF?!
F1 opgenomen van de BBC, hebben ze #{${,\^#[}}!!! tennis uitgezonden ipv F1!![]()
![]()
![]()
![]()
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Dat niet alleen. Voor 5 man inhalen via een chicane krijg je maar 5 seconden straf (Sainz, Monza).
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Inderdaad, hier exact hetzelfde tegen gekomenATS schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:13:
WTF?!
![]()
![]()
![]()

Mijn zondag hebben ze er danig mee verpest. Dacht lekker na een dag hard klussen te gaan zitten met een weldiend biertje en de race, flikken ze me dit. Probleem is: zelfs als je het wel weet, dan nog kan je het bijna niet opnemen. Ik heb in elk geval nog niet gevonden hoe je tijdsgebaseerde opnames kan maken bij KPN.Firesphere schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:15:
[...]
Jep, race was op BBC2 ipv BBC1. Vertrouw geen tv-gidsen dus
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Over een half uur begint de samenvatting op Veronica...
Hihihi
Nee sorry ik vind het oprecht lullig voor je... dat wordt een paar uurtjes(...) wachten tot je 'm via alternatieve kanalen kunt bekijken..
Hihihi
Ze maakten ongeveer 30 minuten voor aanvang bekend dat hij naar BBC2 ging, daar kan geen gids tegenop.
"So that's it for another season: 85 days until 2016 testing kicks off, and 110 days until FP1 in Australia! #F1"
@MikeSeymourF1
Weinig eigenlijk maar: 110 dagen!
@MikeSeymourF1
Weinig eigenlijk maar: 110 dagen!
Hebben ze ook nog wat gezegd over Vettel die tegen Verstappen aan rijdt? Dat heb ik in geen herhaling terug kunnen zien.
...
Alonso wil iig consistentie v.w.b. de straffen toekenning, en daar valt genoeg voor te zeggen, maar FIA kennende zullen ze er weinig mee doen.
http://en.f1i.com/news/35...tent-penalty-rulings.html
http://en.f1i.com/news/35...tent-penalty-rulings.html
Testing, one, two ...
Ik vind deze quote wel veelzeggend:
Goede race van Max, op het blokkeren na. Ook een goede race van Sainz.
Op naar volgend jaar!
Inderdaad, probeer dan in ieder geval uit wat het maximaal haalbare is i.p.v. binnenbrengen ..."We were I think two laps behind the other guys and we had to save tyres, save fuel and save everything," Alonso said.
"I said 'guys, we have to have fun, to push flat-out and see what the limit is of the car and then if we have no fuel to finish the race it will be OK'.
"I don't think finishing is the main priority when you're 18th."
Goede race van Max, op het blokkeren na. Ook een goede race van Sainz.
Op naar volgend jaar!
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Yep hier ook fucking tennis opgenomen. Ik heb net de samenvatting gekeken, maar dat is het toch niet helemaal. Dit was echt kut mag gezegd worden.AzzKickah schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:32:
Over een half uur begint de samenvatting op Veronica...
HihihiNee sorry ik vind het oprecht lullig voor je... dat wordt een paar uurtjes(...) wachten tot je 'm via alternatieve kanalen kunt bekijken..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hier het zelfde
thuis komen van het werk. De opname starten. Tennis zien. Vooruit spoelen. Balen. Zappen naar bbc1. Zappen naar bbc2 en dan precies Ham als p2 over de finish zien gaan... Flink lopen balen (zacht uitgedrukt)
Jullie missen echt helemaal niets
De eerste 2 rondes waren wel erg leuk, daarna was het niet veel meer.
Het vuurwerk NA de race was ook zeker de moeite waard hoor 
Het is een beetje als mosterd na de maaltijd, maar wat Ferrari met Haas heeft "geregeld" mag zo niet meer in de toekomst.
FIA Stewards tighten rules on team co-operation
Het is een beetje als mosterd na de maaltijd, maar wat Ferrari met Haas heeft "geregeld" mag zo niet meer in de toekomst.
[ Voor 69% gewijzigd door hardware-lover op 29-11-2015 19:38 ]
Testing, one, two ...
Toch bevreemd me iets over de straf van Alonso; ze rijden (Vettel, Nasr en Alonso) 3 breed, Vettel en Alonso knijpen beide wat, waardoor Nasr met zijn voorvleugel Alonso in onbalans brengt. Vervolgens stuitert Alonso tegen Maldonado aan en krijgt straf...
Ik vind het hier niet echt helemaal Alonso zijn fout, uiteraard vervelend dat Maldonado zo moet eindigen. Race-ongeluk was denk ik meer op zijn plaats geweest.
Vind het verder mooi dat Kimi dan toch eindelijk eens een lekkere race achter de rug heeft.
Ik vind het hier niet echt helemaal Alonso zijn fout, uiteraard vervelend dat Maldonado zo moet eindigen. Race-ongeluk was denk ik meer op zijn plaats geweest.
Vind het verder mooi dat Kimi dan toch eindelijk eens een lekkere race achter de rug heeft.
Verwijderd
Wellicht toch Honda voor Red Bull
From BBC:
Christian Horner has been talking to Suzi, Eddie and David and told them that his team have an engine agreement in place for next year.
He then adds, intriguingly: "I don't think Ron Dennis will be very happy."
Als je interactieve tv van kpn hebt kan je, mits ingelogt, met de app op je telefoon of tablet gewoon buitenshuis opnames inplannen en van een aantal zenders (niet de BBC trouwens) zelfs de opnames bekijken...ATS schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:29:
[...]
Mijn zondag hebben ze er danig mee verpest. Dacht lekker na een dag hard klussen te gaan zitten met een weldiend biertje en de race, flikken ze me dit. Probleem is: zelfs als je het wel weet, dan nog kan je het bijna niet opnemen. Ik heb in elk geval nog niet gevonden hoe je tijdsgebaseerde opnames kan maken bij KPN.
Vincere Per Belli
Ik weet dat je met de app programma's kan programmeren voor opnemen. Dat werkt (al verschijnen ze niet altijd op de STB, die moet je dan eerst herstarten).peeth schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:58:
[...]
Als je interactieve tv van kpn hebt kan je, mits ingelogt, met de app op je telefoon of tablet gewoon buitenshuis opnames inplannen en van een aantal zenders (niet de BBC trouwens) zelfs de opnames bekijken...
Maar dat is voor een programma, niet voor een tijdsblok. Leuk als er 6 programma's in de gids staan in het blok waarvan je dan weet dat er F1 komt. Tenminste, ik heb nog niet gevonden hoe ik kan zorgen dat ik het tijdsblok van 14:00 tot 17:30 op kan nemen, ongeacht wat er in de gids staat dan.
Inmiddels heeft Horner bijna alle motorenleveranciers wel opgenoemd die 'het wel eens kunnen worden'
Max ging onnodig lang buiten de baan en versnelde daar om vervolgens op de baan voorbij Button te zijn. Hij had veel eerder terug de baan op gekund. Mijns inziens heeft hij daar de penalty voor gekregen.-ET- schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:32:
Beetje flauwe penalty. Er was geen ruimte en max reed voor button. Dus er was weinig gewonnen voor hem.
Race ongeluk idd, maar als 1 van de 3 een straf moet krijgen is het Fernando want hij rijdt het verst van de ideale lijn en knijpt Nasr om z`n lijn te verbeteren voor de 1e bocht.fredkroket schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:47:
Toch bevreemd me iets over de straf van Alonso; ze rijden (Vettel, Nasr en Alonso) 3 breed, Vettel en Alonso knijpen beide wat, waardoor Nasr met zijn voorvleugel Alonso in onbalans brengt. Vervolgens stuitert Alonso tegen Maldonado aan en krijgt straf...
Fernando creeert dus de trechter waardoor ze elkaar gaan raken.
Maar zowiezo als Maldonado (degene die het ondergaat) zegt dat het een race-ongeluk is dan zou ik het daar gewoon bij laten.
verder vind ik Maldonado z`n seizoen stukken beter dan we de jaren van daarvoor (best wat leuke battles met hem gezien nl), als hij nog beter gaat rijden (en ook nog steeds meedoet) dan mag hij wel wat hoger op de lijst van positief-interessante rijders gezet worden imho.
How do you save a random generator ?
Klopt dat Fernando de trechter creëert, aan de andere kant zit Nasr al niet echt meer naast Alonso en Vettel maar rijdt meer met zijn voorwiel ter hoogte van hun achterwielen. Anyway blijft het zonde dat dit bestraft is.enchion schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:24:
[...]
Race ongeluk idd, maar als 1 van de 3 een straf moet krijgen is het Fernando want hij rijdt het verst van de ideale lijn en knijpt Nasr om z`n lijn te verbeteren voor de 1e bocht.
Fernando creeert dus de trechter waardoor ze elkaar gaan raken.
Is ook gewoon een keuze van de wedstrijdleiding. Als ze nou gewoon het buiten de baan rijden fysiek ongunstig maken hoeven ze niet zo willekeurig met straffen te smijten en is het voor het publiek beter en leuker te volgen.-Moondust- schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:12:
[...]
Max ging onnodig lang buiten de baan en versnelde daar om vervolgens op de baan voorbij Button te zijn. Hij had veel eerder terug de baan op gekund. Mijns inziens heeft hij daar de penalty voor gekregen.
Lekker stuiteren met weinig grip ofzo.
alles kan off-topic
True that!Ankona schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:32:
Is ook gewoon een keuze van de wedstrijdleiding. Als ze nou gewoon het buiten de baan rijden fysiek ongunstig maken hoeven ze niet zo willekeurig met straffen te smijten en is het voor het publiek beter en leuker te volgen.
Lekker stuiteren met weinig grip ofzo.
Die punten zijn erg overbodig imho; die moeten ze bewaren voor echt gevaarlijke zaken. Blauwe vlaggen moet je respecteren uiteraard, maar was die tijdstraf niet genoeg? Die hebben ze nu even zwaar laten tellen als Monaco.

Gevoelsmatig heeft Maldonado toch nog teveel vermijdbare avonturen meegemaakt. Hij wordt wel beter denk ik.:)enchion schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:24:
verder vind ik Maldonado z`n seizoen stukken beter dan we de jaren van daarvoor (best wat leuke battles met hem gezien nl), als hij nog beter gaat rijden (en ook nog steeds meedoet) dan mag hij wel wat hoger op de lijst van positief-interessante rijders gezet worden imho.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Even een linkje van Tweakers favoriete filmpjes website: http://www.dumpert.nl/med...2015_sport_f1_awards.html
Heerlijk hoe ze over Verstappen praten.
Slechte zaak. F1 is al veel te duur. Als er faciliteiten en kennis gedeeld kunnen worden, kan dat de kosten drukken en wordt het aantrekkelijker om in te stappen.hardware-lover schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:35:
Het vuurwerk NA de race was ook zeker de moeite waard hoor
Ik zie liever B-teams dan teams van 3 auto's.
Verwijderd
Daar ben je wel erg optimistisch in. Het logische gevolg gaat uiteraard zijn dat de topteams extra kennis opdoen via kleinere teams, waardoor de kloof nog onmogelijker wordt. Het wordt daarmee juist alleen maar duurder, niet goedkoper.Erapaz schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:12:
Als er faciliteiten en kennis gedeeld kunnen worden, kan dat de kosten drukken en wordt het aantrekkelijker om in te stappen.
Haal gewoon al die vage restricties eraf. Wil een idioot er een vermogen op stuk slaan, dan is dat zijn keuze. Maar in principe een simpel en voor iedereen gelijk speelveld.
Je zou nog wel kunnen zorgen dat toegepaste ontwerpen en techniek openbaar moet zijn waardoor anderen (met wat vertraging) zouden moeten kunnen volgen.
De restricties zoals ze nu gelden treffen vooral de middenmoot. De echte kapitaalkrachtige topteams "kopen" zich om de restricties heen, bijvoorbeeld door een team als Haas op te zetten.
Je zou nog wel kunnen zorgen dat toegepaste ontwerpen en techniek openbaar moet zijn waardoor anderen (met wat vertraging) zouden moeten kunnen volgen.
De restricties zoals ze nu gelden treffen vooral de middenmoot. De echte kapitaalkrachtige topteams "kopen" zich om de restricties heen, bijvoorbeeld door een team als Haas op te zetten.
alles kan off-topic
Eens, de echt rijke teams vinden altijd een oplossing. Het lastige is om de kleinere spelers ook een eerlijke kans te geven om erbij te zijn en af en toe te verrassen. Kennisdeling en samenwerking zou hier zeker kunnen helpen. Waarom zou je wel de motor en versnellingsbak van een topteam mogen gebruiken maar niet de aero kennis?Ankona schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:19:
Haal gewoon al die vage restricties eraf. Wil een idioot er een vermogen op stuk slaan, dan is dat zijn keuze. Maar in principe een simpel en voor iedereen gelijk speelveld.
Eens. Los het op met tijd of grid straffen, maar laat het verder achterwege. Of je moet een te vermijden en onnodig erg gevaarlijke situatie veroorzaken, dan is een punt een uitkomst.Roamor schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:45:
Die punten zijn erg overbodig imho; die moeten ze bewaren voor echt gevaarlijke zaken. Blauwe vlaggen moet je respecteren uiteraard, maar was die tijdstraf niet genoeg? Die hebben ze nu even zwaar laten tellen als Monaco.
Dit slaat echt nergens meer op een het is net hoe de wind waait, zo worden de straffen in uitgedeeld. Kansloos maar wel typisch voor de F1 op dit moment.
Heerlijk hoe ze terloops het contract van Max aanstippen en Christian meteen antwoordt : into the next decade!CFC-Mathijs schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:10:
Even een linkje van Tweakers favoriete filmpjes website: http://www.dumpert.nl/med...2015_sport_f1_awards.html
En nog eentje : http://www.dumpert.nl/med...n_van_max_verstappen.html
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Alonso heeft dus op Abu Dhabi een ronde in de high performance configuratie mogen rijden en daar komen bemoedigende cijfers uit.
"Alonso was able to post a race lap time of 1.44.796 compared to fastest lap of race 1.44.713 from Hamilton."
en
"“Our corner speeds here have been more than respectable all weekend,” he said. “Over the last five laps of today’s race, we switched Fernando’s settings to ‘full deployment’, not only so as to allow him to have a bit of on-track fun – to which enjoyment he’s been something of a stranger in recent weeks and months – but also so as to find out just how well our car would perform in that performance configuration.”"
http://www.f1fanatic.co.u...lap-with-full-deployment/
"Alonso was able to post a race lap time of 1.44.796 compared to fastest lap of race 1.44.713 from Hamilton."
en
"“Our corner speeds here have been more than respectable all weekend,” he said. “Over the last five laps of today’s race, we switched Fernando’s settings to ‘full deployment’, not only so as to allow him to have a bit of on-track fun – to which enjoyment he’s been something of a stranger in recent weeks and months – but also so as to find out just how well our car would perform in that performance configuration.”"
Probleem is dat de achterstand van de kleine teams dan nog veel groter wordt omdat ze het geld niet hebben elke nieuwe vinding van de grote teams over te nemen/na te maken.Ankona schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:19:
De beste oplossing vereist mijns inziens een veel krachtigere samenwerking tussen CVC(Ecclestone) en de FIA. Die moeten samen een blok vormen dat tegenwicht kan bieden tegen de grote teams. Televisiegelden moeten bijv. veel eerlijker verdeeld worden en op die manier hebben de kleine teams vanzelf een gezonder budget.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Met een verse zachtere band die ca 1,5 seconde per ronde winst geeft tegenover de hardere van HamiltonVerwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:21:
Alonso heeft dus op Abu Dhabi een ronde in de high performance configuratie mogen rijden en daar komen bemoedigende cijfers uit.
en
Maar toch netjes dat ze nu blijkbaar een hele ronde hun Hybride energie kunnen blijven aanspreken.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Overigens vond ik het niet zo'n beste race van Max. Zijn start was slecht en dit kon hij het eerste rondje niet meer goed maken.
Hij ging ook van zijn gas om een plekje terug te geven, dit had hij beter niet kunnen doen en de straf kunnen pakken, net als later in de race bij Button. In de eerste ronde levert het veel meer op.
Toen hij in de punten reed maakt hij dat dure foutje waardoor hij vroeg naar binnen moest. Daarna nog de straf met Button en de foutjes met de blauwe vlaggen.
Grosjean kwam van achteraf, die had hij eigenlijk moeten pakken deze race.
Hij ging ook van zijn gas om een plekje terug te geven, dit had hij beter niet kunnen doen en de straf kunnen pakken, net als later in de race bij Button. In de eerste ronde levert het veel meer op.
Toen hij in de punten reed maakt hij dat dure foutje waardoor hij vroeg naar binnen moest. Daarna nog de straf met Button en de foutjes met de blauwe vlaggen.
Grosjean kwam van achteraf, die had hij eigenlijk moeten pakken deze race.
Je hebt weinig gemist.ATS schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:13:
WTF?!
![]()
![]()
![]()
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nadat Max zich verremde en z'n banden vernielde was het gewoon klaar. Daarvoor ging het wel, was sneller dan Carlos op dat moment. Start zat hij net verkeerd waardoor hij van de baan gedrukt werd, Carlos zat net goed, en kon daardoor de beide Williams auto's voorbij steken. Pech hebben, en ook een puntje waar op geoefend kan worden.
Vond het alleen raar dat hij doorremde toen hij z'n banden blokkeerde. Hij had genoeg uitloopstrook, en als hij van z'n rem af was gegaan was hij alleen wijd gegaan zonder problemen, en had hij door kunnen rijden. Nu sloopt ie z'n banden, strategie naar de haaien, en race over.
Vond het alleen raar dat hij doorremde toen hij z'n banden blokkeerde. Hij had genoeg uitloopstrook, en als hij van z'n rem af was gegaan was hij alleen wijd gegaan zonder problemen, en had hij door kunnen rijden. Nu sloopt ie z'n banden, strategie naar de haaien, en race over.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Niet z'n beste race inderdaad, maar zoals hij zelf ook al zei, zoiets mag en kan gebeuren eens per jaar. Jammer dat het verder ook een uitermate saaie race was, had 's middags geen tijd dus opgenomen, 's avonds klaarzitten met bier en chips en uiteindelijk maar teleurgesteld uitgezet meteen na de finish.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
ze zijn gewoon zo inconsistent met straffen; worden ook door wisselende figuren uitgedeeld. Alonso was (weer) terecht hierover; het klopt niet en is oneerlijk. kijk naar WEC, FormuleE, GP2; die doen dat beter dan onze klasse. het is ook steeds meer een circus [..] hopelijk gaat nodige wijzigen in 2016/2017 in het voordeel, maar betwijfel hetRoamor schreef op zondag 29 november 2015 @ 20:45:
Hij viel me na de race ook al op en ik was er toch echt wel door verrast.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:21:
Dit is wat de McLaren op dít moment kan als ze full deployment rijden. Het zou een stunt zijn geweest om het seizoen af te sluiten met een fastest lap, jammer dat dat niet gelukt is.
Het is wel veelbelovend! McLaren Honda heeft net als de rest maar beperkt kunnen doorontwikkelen. De aanpassingen die ze willen/moeten doen zijn te groot.
Het zou me niets verbazen als ze na de winter er ineens staan en achter Ferrari en Mercedes mee kunnen doen, met af en toe een kansje voor een podium.
Ook al was dit met de zachtere band. Als je dat vergelijkt met Vettel, die hem volgens mij ook met de supersoft reed, scheelt het maar iets meer dan 2 tienden met de Ferrari.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Yeah snap er ook niks van. Zo niet Max om zo je banden aan gort te remmen...derx666 schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:01:
vershcil is dat vettel zijn blok het niet begeeft tijden een race!!sanderb schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:38:
Ook al was dit met de zachtere band. Als je dat vergelijkt met Vettel, die hem volgens mij ook met de supersoft reed, scheelt het maar iets meer dan 2 tienden met de Ferrari.
Precies mijn idee, het leek wel alsof er ineens iets vastsloeg of met de banden aan de hand was. Hele rare lockup, zeker out of caracter voor Max ook.Bosmonster schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:39:
[...]
Yeah snap er ook niks van. Zo niet Max om zo je banden aan gort te remmen...
Ik heb het idee dat hij zichzelf te veel wilde bewijzen ten opzichte van Sainz, aangezien Sainz net daarvoor Max voorbij had gelaten (omdat Max daarom had gevraagd?). Dus hij is gewoon iets te gretig geweest, wat misschien ook met zijn leeftijd en onervarenheid te maken heeft. Balen voor Max, maar een mindere race mag ook wel een keer. Jammer dat het net de laatste race van het seizoen is.
Voor de mensen bij wie het opnemen van de race bij de BBC ook mislukt is: terugkijken bij BBC iPlayer is mogelijk in Chrome met behulp van de iPlayer proxy extension. Gisteren noodgedwongen gedaan, omdat de race om 18 uur nog steeds niet op sport 1 terug te kijken was
Voor de mensen bij wie het opnemen van de race bij de BBC ook mislukt is: terugkijken bij BBC iPlayer is mogelijk in Chrome met behulp van de iPlayer proxy extension. Gisteren noodgedwongen gedaan, omdat de race om 18 uur nog steeds niet op sport 1 terug te kijken was
Max was inderdaad 0,3 - 0,5 sneller dan Sainz in de rondes voordat hij voorbijgelaten werd.
Het viel wel erg op dat Sainz aan het einde van zijn stint pas snelle tijden begon neer te zetten. Goed bandenmanagement?
Verstappen was na zijn stop ook niet echt snel op de nieuwe softs...
Beetje vreemde race van Verstappen zo al met al. Wel twee gave acties bij de Saubers
Het viel wel erg op dat Sainz aan het einde van zijn stint pas snelle tijden begon neer te zetten. Goed bandenmanagement?
Verstappen was na zijn stop ook niet echt snel op de nieuwe softs...
Beetje vreemde race van Verstappen zo al met al. Wel twee gave acties bij de Saubers
Dat voorbij laten had puur te maken met het nog moeten maken van een pitstop. Dat was bij Vettel en Raikkonen ook. Gezien Sainz blijkbaar naar verstappen toe kon rijden, was ophouden dan ook niet echt netjes, gezien Max toch wel buiten de punten ging vallen en Sainz daar mogelijk nog kans op had. Als ze beiden in de punten hadden gereden of Max geen stop nodig had gehad, dan hadden ze ook niet gewisseld denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 30-11-2015 11:22 ]
Indien je op mij reageert:Martinspire schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:21:
Dat voorbij laten had puur te maken met het nog moeten maken van een pitstop. Dat was bij Vettel en Raikkonen ook. Gezien Sainz blijkbaar naar verstappen toe kon rijden, was ophouden dan ook niet echt netjes, gezien Max toch wel buiten de punten ging vallen en Sainz daar mogelijk nog kans op had. Als ze beiden in de punten hadden gereden of Max geen stop nodig had gehad, dan hadden ze ook niet gewisseld denk ik.
ik doelde op Sainz die Max voorbij liet, toen beiden nog op dezelfde strategie stonden. Dit vond plaats een ronde of 6/7 na de 1e pitstops.
Die was vreemd inderdaad. Max was op dat moment flink sneller, maar Sainz reed ook naar de mannen voor hem toe. Daarna zouden ze daar beiden achter zitten en voorbij moeten.Requiem19 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:23:
[...]
ik doelde op Sainz die Max voorbij liet, toen beiden nog op dezelfde strategie stonden. Dit vond plaats een ronde of 6/7 na de 1e pitstops.
Dat het team niet eens Sainz de mogelijkheid gaf om die aanval zelf eerst te proberen vond ik opvallend. Het had prima gekund dat door die acties Max weer verder achter hem zou hebben gezeten.
Sainz lag voor. Had zich beter gekwalificeerd. En ze zaten op dezelfde strategie.
Maar goed..nu mocht Max in de aanval en daar maakte hij zelf een foutje... Voor Sainz maakte het dus allemaal niet uit. Behalve dat je zo wel heel duidelijk een stempel "2e rijder" op je eigen voorhoofd plakt.
Het enige dat ik kan bedenken is dat het team graag de 10e plek voor Max zou hebben gewild en dat daarom vooraf is afgesproken dat ze elkaar niet in de weg zitten.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Max reed toen volgens mij toen op nieuwere banden en was véél sneller. Dan is het wel logisch om hem er voorbij te laten.sanderb schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:41:
[...]
Die was vreemd inderdaad. Max was op dat moment flink sneller, maar Sainz reed ook naar de mannen voor hem toe. Daarna zouden ze daar beiden achter zitten en voorbij moeten.
Dat het team niet eens Sainz de mogelijkheid gaf om die aanval zelf eerst te proberen vond ik opvallend. Het had prima gekund dat door die acties Max weer verder achter hem zou hebben gezeten.
Sainz lag voor. Had zich beter gekwalificeerd. En ze zaten op dezelfde strategie.
Maar goed..nu mocht Max in de aanval en daar maakte hij zelf een foutje... Voor Sainz maakte het dus allemaal niet uit. Behalve dat je zo wel heel duidelijk een stempel "2e rijder" op je eigen voorhoofd plakt.
Het enige dat ik kan bedenken is dat het team graag de 10e plek voor Max zou hebben gewild en dat daarom vooraf is afgesproken dat ze elkaar niet in de weg zitten.
Volgens mij was Max sneller dan Carlos en Max had nog een (kleine) kans op een P10 overall.
Tevens was Carlos volgens mij nog niet bij de mensen voor aangekomen en zou dat zeker nog wat rondes kosten.
Dus daarom mocht Max ervoorbij, dit is al meer gebeurd en anders zou Max denk ik hetzelfde gedaan hebben.
De enige keer (naar ik meen) dat dit voorkwam was Max vol ingevecht en kwam Carlos enkel dichterbij omdat ze aan het vechten waren en al veel meer moeite had met inhalen dan Max bij de vorige personen.
Zelfde zag je ook bij Vet/Rai, ze winnen er dan niks mee om te vechten en al helemaal niet bij je teamgenoot!
Vond het enige wat spannend was gisteren, hoe en hoever VET zou komen en dat was dus P4.
In je achterhoofd ga je wel denken, had VET echt Merc moeilijk kunnen maken gezien RAI redelijk dichtbij bleef. (en meestal doet VET nog een tandje erboven op dan)
Tevens was Carlos volgens mij nog niet bij de mensen voor aangekomen en zou dat zeker nog wat rondes kosten.
Dus daarom mocht Max ervoorbij, dit is al meer gebeurd en anders zou Max denk ik hetzelfde gedaan hebben.
De enige keer (naar ik meen) dat dit voorkwam was Max vol ingevecht en kwam Carlos enkel dichterbij omdat ze aan het vechten waren en al veel meer moeite had met inhalen dan Max bij de vorige personen.
Zelfde zag je ook bij Vet/Rai, ze winnen er dan niks mee om te vechten en al helemaal niet bij je teamgenoot!
Vond het enige wat spannend was gisteren, hoe en hoever VET zou komen en dat was dus P4.
In je achterhoofd ga je wel denken, had VET echt Merc moeilijk kunnen maken gezien RAI redelijk dichtbij bleef. (en meestal doet VET nog een tandje erboven op dan)
Volgens mij ging het niet om coureurskampioenschap, maar eerder op de constructeurs. Dat degene die snelst is, gewoon niet wordt opgehouden om maar voor Grojean en Maldonado te eindigen. Iets wat onmogelijk bleef.
Ik had ook wel het idee dat dit circuit ze niet ging liggen. Ze komen gewoon topsnelheid tekort wat ze niet goedmaken in het middengedeelte.
Ik had ook wel het idee dat dit circuit ze niet ging liggen. Ze komen gewoon topsnelheid tekort wat ze niet goedmaken in het middengedeelte.
Dit circuit ligt Raikonen gewoon erg goed en ik proef dat je er vanuit gaat dat Vettel het sowieso beter gedaan zou hebben. Dat is nu maar de grote vraag.Ithric schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:20:
dank voor sharen, bbc ook altijd sterk. helaas mis ik die bbc pareltjes bij de concurrentCFC-Mathijs schreef op zondag 29 november 2015 @ 21:10:

Zonde van zo'n laatste race voor Max. Denk wel dat hij volgend jaar nog meer punten gaat pakken
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Nou ja ik zei het als vraag meer, dus was geen stelling dat ik dat zeker wist.Hann1BaL schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:46:
[...]
Dit circuit ligt Raikonen gewoon erg goed en ik proef dat je er vanuit gaat dat Vettel het sowieso beter gedaan zou hebben. Dat is nu maar de grote vraag.
Maar dit jaar overall gezien heeft Vettel iets meer laten zien, helemaal als hij een klein kans krijgt om voor de Merc. te komen.
Nu was RAI ook dichtbij maar net niet, dus vandaar ook dat ik het aangaf van VET.
En je zal het nooit zeker weten, want je kan niet terugspoelen en het overnieuw doen.
Terugkijkend op het seizoen wel een aantal leuke races gezien. Vooral dat Max het boven mijn verwachtingen doet heb ik als een meerwaarde ervaren eerlijk gezegd. Positief opgevallen is ook Vettel, die erg goed in zijn vel zit bij Ferrari zo blijkt. Verder had ik meer van Hulkenberg verwacht, die nergens echt enorm opgevallen is terwijl ik vooraf dacht dat hij zich dit jaar bij een topteam in de kijker ging rijden.
Ook opvallend hoe Rosberg de laatste races rijdt. De frustratie bij Hamilton is toch wel merkbaar.
Ook opvallend hoe Rosberg de laatste races rijdt. De frustratie bij Hamilton is toch wel merkbaar.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik denk dat dat juist wel mee zal vallen. Juist de "grote" teams bulken van het geld en kunnen constructies verzinnen om toch meer te innoveren. De restricties belemmeren dan juist de middenmoot om te volgen.XyritZz schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:33:
[...]
Probleem is dat de achterstand van de kleine teams dan nog veel groter wordt omdat ze het geld niet hebben elke nieuwe vinding van de grote teams over te nemen/na te maken.
Laten we voorop stellen dat de F1 geen budget klasse is. Meedoen mag best poen kosten.De beste oplossing vereist mijns inziens een veel krachtigere samenwerking tussen CVC(Ecclestone) en de FIA. Die moeten samen een blok vormen dat tegenwicht kan bieden tegen de grote teams. Televisiegelden moeten bijv. veel eerlijker verdeeld worden en op die manier hebben de kleine teams vanzelf een gezonder budget.
Wat betreft de verdeling van de inkomsten, dat zou wel wat meer in het voordeel van de kleinere teams mogen. Je zou zelfs kunnen denken aan een systeem waarbij het halen van punten geld kost in plaats van oplevert. Achterliggend idee dat een punt dusdanig veel sponsor opbrengsten met zich meebrengt dat dat wel kan lijden, de minder succesvolle teams krijgen zo extra middelen om het gat te dichten.
alles kan off-topic
Nadeel met dat soort trucs is dat het -als je het seizoen eenmaal verklooid hebt- te makkelijk is om op de rem te trappen. Zou daarom pleiten voor een eerlijkere vaste verdeling.Ankona schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:18:
[...]
Ik denk dat dat juist wel mee zal vallen. Juist de "grote" teams bulken van het geld en kunnen constructies verzinnen om toch meer te innoveren. De restricties belemmeren dan juist de middenmoot om te volgen.
[...]
Laten we voorop stellen dat de F1 geen budget klasse is. Meedoen mag best poen kosten.
Wat betreft de verdeling van de inkomsten, dat zou wel wat meer in het voordeel van de kleinere teams mogen. Je zou zelfs kunnen denken aan een systeem waarbij het halen van punten geld kost in plaats van oplevert. Achterliggend idee dat een punt dusdanig veel sponsor opbrengsten met zich meebrengt dat dat wel kan lijden, de minder succesvolle teams krijgen zo extra middelen om het gat te dichten.
Ik betwijfel het.MarvinG schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:20:
Zonde van zo'n laatste race voor Max. Denk wel dat hij volgend jaar nog meer punten gaat pakken
Mercedes en Ferrari zijn al 4 plekken. Williams, Force India en RBR zullen om de plekken daarachter strijden. Waarschijnlijk ook wel McLaren, lijkt me sterk dat Honda de motor niet significant heeft verbeterd voor 2016 ze weten immers waar de problemen zitten.
STR zal in het rijtje met Lotus, Sauber, Manor en Haas zitten buiten de top tien.
Ik heb niet veel hoop dat het volgend seizoen makkelijk gaat zijn voor STR om punten te pakken.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Hier ben ik ook wel een beetje bang voor. De top 5 teams zijn erg sterk en zullen sterker worden denk ik. Het enige geluk wat je kan hebben, is dat de Ferrari 2016 motor niet veel beter is en RedBull echt een tussenjaar heeft met de nieuwe motor. Dan kan je wellicht nog wat potten breken.NitroX infinity schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:42:
[...]
Ik betwijfel het.
Mercedes en Ferrari zijn al 4 plekken. Williams, Force India en RBR zullen om de plekken daarachter strijden. Waarschijnlijk ook wel McLaren, lijkt me sterk dat Honda de motor niet significant heeft verbeterd voor 2016 ze weten immers waar de problemen zitten.
STR zal in het rijtje met Lotus, Sauber, Manor en Haas zitten buiten de top tien.
Ik heb niet veel hoop dat het volgend seizoen makkelijk gaat zijn voor STR om punten te pakken.
Maar ach....gaat het uiteindelijk echt om de punten? Of meer om wat je laat zien? Ik denk in de positie van Max het laatste.
Voor de personen die het half volgen is minder punten een minder seizoen.
Dat ga je dus lezen op de nieuws sites
Dat ga je dus lezen op de nieuws sites
Maar het gaat niet om die mensen. Het gaat om de teambazen die Max elke race live aan het werk zien
. Om zo snel na volgend seizoen in een auto te rijden waar hij om podia kan strijden.
Als de teambazen goed hebben opgelet dan hebben ze ingezien dat max veel talent heeft maar zeker nog een aantal jaar autosportervaring nodig heeft om bij een topteam te kunnen rijden. Veel fouten genaakt maar dat mag ook in je beginnersjaar.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Heeft hij zoveel fouten gemaakt? Dat valt imo wel mee. Valt niet negatief op gekeken naar het hele veld.
[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 30-11-2015 19:18 ]
Ik denk dat iedere coureur die vanaf de eerste paar plekken mag starten al een voordeel heeft zodat ie minder "fouten" hoeft te maken. En de kans voor het krijgen van strafpunten is ook nog wat kleiner. Ik denk dat Verstappen, had ie in een Mercedes gereden, niet op 8 strafpunten had gestaan. Niet dat ik dit had willen zien, ik neem zijn 2015 optreden volledig voor lief, inclusief de ups and downs. Dat het volgens seizoen lastiger zou kunnen gaan worden? Koffiedik kijken, veel meer is het nu nog niet.
Maar zijn onderbreking, tijdens Grosjean's DriversParade praatje, over het gebrek aan power, of het tegenovergestelde bij de Mercedes krachtbron, sprak boekdelen; "It's really annoying! It's really annoying! The (Mercedes) engine is annoying!". Hopelijk is dat volgend seizoen werkelijk stukken minder dan dit seizoen soms pijnlijk duidelijk is geworden.
[knip]
Maar zijn onderbreking, tijdens Grosjean's DriversParade praatje, over het gebrek aan power, of het tegenovergestelde bij de Mercedes krachtbron, sprak boekdelen; "It's really annoying! It's really annoying! The (Mercedes) engine is annoying!". Hopelijk is dat volgend seizoen werkelijk stukken minder dan dit seizoen soms pijnlijk duidelijk is geworden.
[knip]
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 02-12-2015 18:36 . Reden: Dropbox opgeruimd ]
Testing, one, two ...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.