"When you grow up your heart dies"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Even Apeldoorn bellen?
[ Voor 48% gewijzigd door Ryur op 28-11-2015 14:20 ]
MotorproblemenDadona schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:21:
Wat is er bij die Vettel gebeurd?
Je hoorde dat hij net voor bocht 7 niet meer op toeren kon komen
[ Voor 16% gewijzigd door Ryur op 28-11-2015 14:22 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
(Verwachte) motorproblemen; uit voorzorg rustig gereden verder.
[ Voor 20% gewijzigd door Ryur op 28-11-2015 14:24 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik dacht al, zet de TV aan: Vettel eruit. Ik was al even bang dat ze weer zo'n strategische blunder begingen bij Ferrari.Ryur schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:22:
[...]
Motorproblemen
Je hoorde dat hij net voor bocht 7 niet meer op toeren kon komen
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 28-11-2015 14:31 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Problemen voor GRO.. Goed nieuws voor zesjaool schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:30:
Q3 halen wordt erg lastig voor Max en Carlos.
-
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
G(#*#($*FE))D#)((#@(#$%^*&*%$##$ME !!
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"No issues with the car," Vettel confirms after his Q1 exit. "We thought it would be enough to get through to Q2, but it wasn't. As a team we obviously didn't do the right decision today and it has a big consequence."
The German missed the cut by just 0.012s, incidentally.
Bron: F1 live timing
[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 28-11-2015 14:45 ]
Zolang ze de lotussen maar voor blijven.robpol schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:45:
Kan nog een leuk gevecht worden tussen Sainz en Verstappen morgen
Stelletje eikels daar!!! Hoe vaak moet een ezel zich aan die steen stoten daar .. Waaaaaaanzin!!!
[ Voor 44% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-11-2015 14:50 ]
Dat is wel echt dom als je zo op t randje zit...Ryur schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:45:
VET toch geen problemen:
"No issues with the car," Vettel confirms after his Q1 exit. "We thought it would be enough to get through to Q2, but it wasn't. As a team we obviously didn't do the right decision today and it has a big consequence."
The German missed the cut by just 0.012s, incidentally.
Bron: F1 live timing
Is dat banden sparen dan zoooo belangrijk om dat risico te nemen?
Max en Sainz finishen op plek 7 en 8 en de beide Lotussen buiten de punten.
Als Hulkenberg dan ook nog buiten de punten finisht is het helemaal mooi.
Ik begin vast met duimen....
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
https://wren.co/join/Devian
Alleen een beetje te laat....Devian schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:03:
Toch sterk van Rosberg de laatste races hoor. Lijkt wel of hij de knop omgezet heeft.
Al zal er nu geen twijfel meer zijn of ze bij Mercedes niet beter een andere 2e rijder kunnen gaan zoeken.
Verwijderd
Goed voor Sainz, het laat zien dat hij ook een heel goed eerste seizoen heeft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waar heb je het over?ing._Buttje schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:48:
TOCH INSCHATTINGSFOUT BIJ FERRARI %€%&@%€%#&@€#%&€%@&#![]()
![]()
Stelletje eikels daar!!! Hoe vaak moet een ezel zich aan die steen stoten daar .. Waaaaaaanzin!!!
Verwijderd
Met dat chassis zit het dus wel snor en als ze dus in de winter stop de mgu-h hebben opgeschaald gaan ze volgend jaar echt wel zorgen voor een verrassing.
Zowiezo was het me in eerdere races opgevallen dat de Honda een bizar hoog koppel heeft. Bij de start schieten ze iedereen voorbij, waarna ze weer snel worden ingehaald vanwege het tekort aan vermogen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2015 15:24 ]
Op zich gun ik het Sainz ook wel, die heeft een bult pech gehad, niet meer normaal. Toch krijg ik meteen een *** gevoel op het moment dat het P11 blijft, dat zit nu eenmaal zo ingebakken bij mij ben ik bang. Mocht Verstappen er morgen weer een puike race van maken dan is dat snel weer verdwenen, voorwaarde is dan wel dat ie weer voor Sainz terecht gaat komen, beide racend en uitrijdend. De 11e plek van Grosjean gaat misschien nog net lukken, maar morgen 10e worden lijkt al een sterk staaltje gezien de tijden van de concurrentie en de verrichtingen van beide STR's in de vrije trainingen. Aangezien de STR in de derde sector erg goed is, zal Verstappen morgen op de meest vreemde plekken in moeten gaan halen, als daar überhaupt ergens ruimte voor is in S3, dat zal niet snel in S1 en S2 gaan lukken ben ik bang. Maar we laten ons (aangenaam) verrassen want ik wil niet met dat *** gevoel de winterstop in.gambieter schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:09:
[knip]
Goed voor Sainz, het laat zien dat hij ook een heel goed eerste seizoen heeft.
Testing, one, two ...
Vettel ging van zijn gas af omdat ze dachten dat ze hem wel hadden .. Again! Keer op keer op keer dat ze deze fout maken .. Ik had de hoop dat ze met de recente opschoonactie dit ook achter zich gelaten hadden, maar het blijven Italianen he!! Des te mooier als ze het dan een keer wél goed doen.
Verwijderd
Of precies op tijd. Dit seizoen was moeilijk en zou moeilijk blijven. Hij heeft vanaf het kampioenschap van Hamilton echter dominantie laten zien. Dat belooft wat voor het enige dat nu nog telt: het volgende kampioenschap.RocketKoen schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:04:
Alleen een beetje te laat....
Rustig maar. Het is maar een spelletje en nota bene eentje waar je zelf niet eens aan meedoet.ing._Buttje schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 14:48:
TOCH INSCHATTINGSFOUT BIJ FERRARI %€%&@%€%#&@€#%&€%@&#![]()
![]()
Ze hadden Q2 wel kunnen halen, maar Q3 was teveel geweest. Plus dat men in Q3 weer de tijden veel scherper had gezet. Sainz zat ook nog op 2.4 seconden uiteindelijk (waar het in Q1 nog 1.4 was geloof ik). Dus wat dat betreft moeten ze bij McHonda dus bijna 3 seconden in gaan lopen (gezien de rest ook weer sneller wordt)Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:23:
Ook opvallend, de McLarens waren afgezien van de topsnelheid heel heel erg snel. Alonso had Q3 kunnen halen als hij geen lekke band had gekregen.
Met dat chassis zit het dus wel snor en als ze dus in de winter stop de mgu-h hebben opgeschaald gaan ze volgend jaar echt wel zorgen voor een verrassing.
Zowiezo was het me in eerdere races opgevallen dat de Honda een bizar hoog koppel heeft. Bij de start schieten ze iedereen voorbij, waarna ze weer snel worden ingehaald vanwege het tekort aan vermogen.
Ik hoop werkelijk dat Ferrari voor 2016 een serieuze concurrent gaat worden maar als ik de verschillen zie dan zie ik dat nog steeds niet gebeuren.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Je hebt gemist dat hij zich weer regelmatig als een klein kind gedraagt en zichtbaar baalt als een stekker?hardware-lover schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:57:
Volgens mij vond Hamilton het verder wel oké na het behalen van zijn WK.
Dat hij de overwinningen weggeeft omdat het hem boeit is ongeveer het tegenovergestelde van wat hij uitstraalt en communiceert
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2015 16:02 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Zo kan je er natuurlijk prachtig van maken wat je zelf wilt. Daarbij negeer je nog steeds dat hij stevig lijkt te balen van dat hij Rosberg nu voor zich moet dulden.hardware-lover schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:08:
Dat geklets tegen de pers is net zo serieus te nemen als wat een politieke partij beloofd net voor de verkiezingen.
Hamilton is not amused. Daarom geloof ik er ook weinig van dat hij in de vakantiestand staat.
Jij zegt het precies zoals het isVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:11:
[...]
Zo kan je er natuurlijk prachtig van maken wat je zelf wilt. Daarbij negeer je nog steeds dat hij stevig lijkt te balen van dat hij Rosberg nu voor zich moet dulden.
Hamilton is not amused. Daarom geloof ik er ook weinig van dat hij in de vakantiestand staat.
Testing, one, two ...
Zoals een goed politicus betaamtVerwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:15:
[...]
Gelukkig overtuig je ons met je gebrek aan argumenten of ondersteunende punten

Testing, one, two ...
Maar buiten de raceweekenden om ligt zijn focus overduidelijk ergens anders. Zijn eigen woorden voor Mexico: hij was over ermoeid omdat hij teveel aan het party'en was geweest.
Voor Brazilië reed hij ook nog z'n Pagani in de kreukels in Monaco.
Tijdebs de weekenden geeft hij nog 110%, maar daarbuiten is hij met andere dingen bezig. Dat scheelt net die paar %.
Hoewel het gat met Rosberg nu wel erg groot is in Q.
Verwijderd
Waarvan het officieuze bericht rondgaat dat zijn bloedpromillage toch wat hoger was dan het had moeten zijn. Nu gok ik dat de politie in Monaco geen incident wilde veroorzaken met een van de meest bekende deelnemers van het evenement in Monaco ieder jaar, maar zeker als coureur is zoiets natuurlijk absoluut en totaal onacceptabel.Requiem19 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 16:19:
Voor Brazilië reed hij ook nog z'n Pagani in de kreukels in Monaco.
Hol leuteren kan je inderdaad wel
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2015 16:25 ]
Iemand die hol leutert en iemand die overal z'n plasje over moet doen, levert veel nuttige berichten op
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Bron."It wouldn’t have been normal if there wasn’t talk," he told Sky Sports News. "There was a lot of talk that he was too young but he has done a good job and you can have a lot of experience even when you’re young – these days they start young.
"When it comes to me, I hear the same rumours that l have been kicked out every year and next year the same story will come again."
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Na inmiddels alweer een handvol races moet je dat op een gegeven moment accepteren.asing schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 17:41:
Ik kan wel snappen waarom Lewis zo uit zijn hum is. Sinds Pirelli heeft besloten dat er een minimum bandendruk is, en de FIA dat controleert, is Nico sneller dan Lewis.
Verwijderd
Ik vermoed eerder dat hij inderdaad gewoon teveel zijn jeugd aan het ontdekken is, wat hij nooit echt heeft kunnen doen, en daarbij zijn focus minder is en Nico de kans dan wel pakt.
https://ontdek.ziggo.nl/events/
Ik heb een kpn alles in 1 pakket en kreeg gewoon een code, misschien het melden waard...
http://www.dumpert.nl/med.../verstappen_in_slomo.html
https://streamable.com/t0mb
[ Voor 6% gewijzigd door Lasmibalsingh op 28-11-2015 22:15 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Testing, one, two ...
Nogal offtopic maar ik ben er erg nieuwsgierig naar. Wat is jouw probleem met Dumpert? Je laatste 2 posts hier zijn nogal negatief daaroverLasmibalsingh schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:14:
Voor degene die dumpert een nare site met veel onnodige reclame, cookies en spyware vinden is hier een schoon alternatief:
https://streamable.com/t0mb
Ik ben ook benieuwd, heb nooit ergens last van en staan veel leuke filmpjes op, ook met Max. En nooit klachten erover gehoord ook van anderen.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:42:
[...]
Nogal offtopic maar ik ben er erg nieuwsgierig naar. Wat is jouw probleem met Dumpert? Je laatste 2 posts hier zijn nogal negatief daarover
En reclames, nooit last van
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Ik detecteer 27 ad- en tracking scripts. Best knap op een enkele pagina.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:42:
[...]
Nogal offtopic maar ik ben er erg nieuwsgierig naar. Wat is jouw probleem met Dumpert? Je laatste 2 posts hier zijn nogal negatief daarover
Gelukkig hebben we Ghostery, maar dat maakt de site er niet beter op
/offtopic
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 28-11-2015 22:56 ]
Zoooo, die vleugel krijgt rechtsvoor ook een lekker tik van die curbstonePyr0_ schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:54:
Coole slomo van Max op dumpert, wat zit er veel flex in die auto. Super om te zien! Vraag me wel af wat met de rechter-achterband gebeurt (voor de kijker links).
http://www.dumpert.nl/med.../verstappen_in_slomo.html
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik heb er maar 3, dus ik denk dat je spoken ziet.Bosmonster schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:54:
[...]
Ik detecteer 27 ad- en tracking scripts. Best knap op een enkele pagina.
Gelukkig hebben we Ghostery, maar dat maakt de site er niet beter op
/offtopic
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verder is het kijkje inde keuken wel mooi om te zien. Geeft ook aan met hoeveel man ze daar wel niet zitten en waarom je daar dus beter commentaar van krijgt in de race (het is echt appels met peren vergelijken zo).
Mooi om Liam Cunningham ook ff over het geluid van de GP2's te horen.Martinspire schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:19:
In de Ted's Qualifying notebook (die overigens ook zonder VPN te kijken is deze keer), wist ie te melden dat Hamilton de laatste races moeite heeft om de setup goed te krijgen en ze het idee hebben dat dit aan de vering voor ligt. Rosberg is daardoor niet sneller geworden, maar Hamilton langzamer. Maar ze kunnen niet uitvinden waarom.
Verder is het kijkje inde keuken wel mooi om te zien. Geeft ook aan met hoeveel man ze daar wel niet zitten en waarom je daar dus beter commentaar van krijgt in de race (het is echt appels met peren vergelijken zo).
Die video's spelen niet af hier. Wat moet je daarvoor hebben? IE en Firefox werken niet.Martinspire schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:19:
In de Ted's Qualifying notebook (die overigens ook zonder VPN te kijken is deze keer), wist ie te melden dat Hamilton de laatste races moeite heeft om de setup goed te krijgen en ze het idee hebben dat dit aan de vering voor ligt. Rosberg is daardoor niet sneller geworden, maar Hamilton langzamer. Maar ze kunnen niet uitvinden waarom.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
IE 11 doet het gewoonGé Brander schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:34:
[...]
Die video's spelen niet af hier. Wat moet je daarvoor hebben? IE en Firefox werken niet.
En idd zeer indrukwekkend de setup van Skysport!
Ook grappig dat de "Skypad" niet door de commentator wordt bestuurt.
[ Voor 20% gewijzigd door Speedster op 29-11-2015 12:38 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Dat is niet wat ik er van begreep. Hij kan verzoeken bepaalde beelden klaar te zetten in de Skypad, maar het is wel degelijk een touchscreen.Speedster schreef op zondag 29 november 2015 @ 12:36:
[...]
Ook grappig dat de "Skypad" niet door de commentator wordt bestuurt.
Het zou niet te doen zijn voor iemand zo snel op knoppen te rammen zoals zij bezig zijn op die Skypad. Dan zou je fikse vertraging moeten zien, dat is niet zo.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Wat me trouwens opvalt, is dat er nergens kussens en tafelkleedjes liggen op de terrassen van de team-paddocks. Dat hele complex kostte miljarden, maar ze laten hun gasten wel met een houten kont rondlopen.
Of een samenzwering van Ziggo om meer mensen naar hun kanaal te lokken ...
Ik kijk nu gewoon voorbeschouwing op bbc 1 hd?KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:11:
BBC is de weg kwijt... Davis cup op BBC1, F1 op BBC2... en tijdstip klopt ook weinig van
Of een samenzwering van Ziggo om meer mensen naar hun kanaal te lokken ...
Ownee toch 2 apart
[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 29-11-2015 13:13 ]
Ja inderdaad, die Ferrari-dude. Voor degenen die het niet kunnen/willen kijken: Shell man bij Ferrari zegt dat ze 25% van het totale gewonnen motorvermogen dit jaar via brandstof en olie hebben behaald!DJTimo schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:09:
Wel leuk om even te zien, die Ted's qualifying note's. Geinig om te zien dat hij along the way een paar leuke wistjedatjes lospeutert. Zoals bv van die Shell dude bij Ferrari.
Wat me trouwens opvalt, is dat er nergens kussens en tafelkleedjes liggen op de terrassen van de team-paddocks. Dat hele complex kostte miljarden, maar ze laten hun gasten wel met een houten kont rondlopen.
En die klapstoelen inderdaad, lijkt me niet goed op de lange termijn. Maar ze zitten daar dan ook maar een paar uur per weekend. Sowieso dat er niks omheen staat blijft wel raar. Ook zag je geen fan-merch

Ja Ziggo Sport had het ook net uitgezonden!Tralapo schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:20:
Max brak in bij een interview van Grosjean met Sky. Redelijk geniaal, vooral dat laatste![]()
https://streamable.com/htca
Wel leuk samen
Balen dat het alweer de laatste is. Have fun!!!!
Waiting on the world to change
...
mag het een maandje minder zijn? Maart gaan we weerLuxicon schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:39:
Ja, daarna wordt het wachten tot april.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Mwoah, ik mag hem welNiQo schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:51:
Ben ik de enige die zich stort aan Coronel? Vond em de vorige race al vrij irritant.
Mess with the best, die like the rest
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.