Waiting on the world to change
Die is gewoon verstreken lijkt me??pinda powerrr schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:56:
Maar hoe nu met die deadline van eind oktober?
Het is vandaag 1 november.. Ja ook in Mexico
-
Zou ik op zich geen probleem me hebben met een safetycar start ...Cubic X schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:56:
Tussen de 90% en 75% kans op regen volgens Wunderground....dat zou wel eens een safety car start kunnen worden dan.
Nu om 13:00 uur (lokale tijd, start van de race dus) 100% regen (5mm) voorspelt...
Samsung Flip 7
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Wordt weer een top race danCubic X schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:56:
Tussen de 90% en 75% kans op regen volgens Wunderground....dat zou wel eens een safety car start kunnen worden dan.
Nu om 13:00 uur (lokale tijd, start van de race dus) 100% regen (5mm) voorspelt...
Ja of geen Race, het circuit was al erg glad en die paar spetters van vrijdag maakte dat niet veel beter. Als het nu een echte bui wordt is de kans ook groot op rode vlaggen, uitstel van de start of SC parade.
Zo'n start achter de SC vind ik altijd zo'n anticlimax.
Zeker wel een race....alleen achter sc starten zit er dan wel in..ssvenn schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:45:
[...]
Ja of geen Race, het circuit was al erg glad en die paar spetters van vrijdag maakte dat niet veel beter. Als het nu een echte bui wordt is de kans ook groot op rode vlaggen, uitstel van de start of SC parade.
Zo'n start achter de SC vind ik altijd zo'n anticlimax.
Zou idd wel grappig zijn als Rosberg de safetycar van de baan tikt.AzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:41:
Ik heb zo'n vermoeden dat 2 zilvergrijze auto's elkaar wel eens zouden kunnen gaan raken in de eerste bocht...
How do you save a random generator ?
I don't know what happened?! I think it was the wind or so..it suddenly happened, I had no control.enchion schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:05:
[...]
Zou idd wel grappig zijn als Rosberg de safetycar van de baan tikt.
Daar heeft Rosberg alleen zichzelf mee inin de strijd om P2. Hamilton zal het een zorg zijn, kan ie eerder de worstelarena weer instappenAzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:41:
Ik heb zo'n vermoeden dat 2 zilvergrijze auto's elkaar wel eens zouden kunnen gaan raken in de eerste bocht...
Op de korte termijn? het is maar net of hij liever hij Vettel of bij Hamilton in de schaduw wil rijden. Eerste rijder zal hij daar niet snel worden. Kan hij beter in de RB stal blijven groeien of een overstap maken naar een subtopper waar hij wel eerste rijder kan worden.Firesphere schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:08:
Nogal wat geruchten dat Max uiteindelijk naar Mercedes zou gaan.
Ik hoop dat ik niet de enige ben, maar ik zie Max liever bij Ferrari of een ander team met een race-hart. Mercedes? Liever niet.
alles kan off-topic
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
dan heb ik liever dat ie blijft rijden, dat was toch zo verschrikkelijk slecht. NIET voor herhaling vatbaar!!mad-dog schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:24:
[...]
Daar heeft Rosberg alleen zichzelf mee inin de strijd om P2. Hamilton zal het een zorg zijn, kan ie eerder de worstelarena weer instappen
Testing, one, two ...
Max is volgens mij niet de persoon die zich als tweede rijder laat wegzetten, en zal dus ook voor de volle winst willen gaan. Het seizoen zal dan uit moeten wijzen wie de "tweede" rijder zal zijn, wat net zo goed Hamilton of Vettel zou kunnen als Verstappen beter presteertAnkona schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:40:
[...]
Op de korte termijn? het is maar net of hij liever hij Vettel of bij Hamilton in de schaduw wil rijden. Eerste rijder zal hij daar niet snel worden. Kan hij beter in de RB stal blijven groeien of een overstap maken naar een subtopper waar hij wel eerste rijder kan worden.
Samsung Flip 7
Aan de andere kant moeten we wel realistisch blijven. De kans is aanwezig dat Max door een do or die actie van Maldonado van de baan gerost wordt.
Het wordt het eerste rondje in ieder geval retespannend!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nu nog grote stukken blauwe lucht. Gisteren tijdens de kwalificatie werd het ook flink donker, maar bijna geen druppel gevallen.asing schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:50:
92% kans op 2mm regen... dat wordt serieus een regenrace! Ik heb bier en chips in huis dus dat gaat helemaal goed komen!
[knip]
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 01-11-2015 18:29 ]
Testing, one, two ...
[ Voor 19% gewijzigd door Barfman op 01-11-2015 17:57 ]
Zo.. Gefixt voor jeasing schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:54:
Aan de andere kant moeten we wel realistisch blijven. De kans is aanwezig dat Max door een do or die actie van Maldonado Hulkenberg van de baan gerost wordt.
Alles valt of staat met de 1e bocht vrees ik. Als hij die goed doorkomt heeft hij verder alles zelf in handen.
Regenrace is welk leuk, maar dan graag na een rondje of 10. Want starten achter een SC vind ik 3x niks.
-
Ik ga uit van een droge race.
Same here, en mijn vriendin maar zeggen dat ook ongeduldig door het huis loop hahaha.Robsta86 schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:07:
Duurt voor jullie gevoel de zondag ook zo lang nu de race pas s avonds is??
Moderate rain at 13:30 local time!
Als dat toch eens uit zou kunnen komen
Ik zou het doen!
kloptrammes schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:14:
ik lees dat Veronica ook de race live uitzend klopt dat? doen ze dat vaker? heb niet voor jan met de korte achternaam een sport1 abbo
Samsung Flip 7
Klopt, geloof dat Veronica 3 of 4 races uitzend, met de feed van Sport1.rammes schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:14:
ik lees dat Veronica ook de race live uitzend klopt dat? doen ze dat vaker? heb niet voor jan met de korte achternaam een sport1 abbo
Veronica zend de Sport1 feed uit. Maar wel met reclame.rammes schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:14:
Dus ik denk toch dat je beter dan Sport 1 kan hebben voor die paar races dat Veronica uitzend.
En daarnaast, ik kijk genoeg op Sport1 (straks multitasken, NASCAR & F1)
Asjemenou schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:16:
Gaan we weer...
[ Voor 12% gewijzigd door Ryur op 01-11-2015 18:17 ]
2, USA en MEX.Robsta86 schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:15:
[...]
Klopt, geloof dat Veronica 3 of 4 races uitzend, met de feed van Sport1.
De laatste 2 races zijn weer live op de BBC.
Edit: nog voor Amerika vorige week.
[ Voor 15% gewijzigd door Robsta86 op 01-11-2015 18:19 ]
Het is F1, alles is mogelijk.
En Toto kan alles zeggen, die willen echter dat Rosberg 2e wordt in het kampioenschap.
Zou wel mooi zijn als er voorop wat mensen af gaan, dan krijg je weer een strijd voor het podium
[ Voor 46% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2015 18:22 ]
Ik zou het doen!
Canada dan?Robsta86 schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:19:
Eerder dit jaar heeft Veronica ook al een race live uitgezonden, weet alleen niet meer zo 1 2 3 welke dat was.
Edit: nog voor Amerika vorige week.
Ja! Dat was 'm! Veronica zal wel een zak met geld op tafel gelegd hebben voor deze 3 races omdat ze op een tijdstip uitgezonden worden waarop een hoop mensen voor de buis zitten
"When you grow up your heart dies"
Cogitationis poenam nemo patitur
Gezien het feit dat Veronica nog steeds pas vanaf 18:00 "on air" is, doen ze alleen de avondraces. Andere races kunnen ze gewoon niet eens uitzenden. Geen hogere wiskunde.Robsta86 schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:25:
[...]
Ja! Dat was 'm! Veronica zal wel een zak met geld op tafel gelegd hebben voor deze 3 races omdat ze op een tijdstip uitgezonden worden waarop een hoop mensen voor de buis zitten
De Track Parade is inmiddels aan de gang en het is zonnig zo ver je kunt kijken in Mexico City.
Edit: de verkeerde quote
Kimi start tussen de beide McLarens op P19, nieuwe motor..
[ Voor 29% gewijzigd door Tralapo op 01-11-2015 18:41 ]
Mexico-stad is natuurlijk verschrikkelijk groot dus het kan ook zomaar een aantal kilometers verderop onweren.
[ Voor 36% gewijzigd door sjaool op 01-11-2015 18:43 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Mexico City International Airport WeatherBullet NL schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:54:
het circuit ligt toch vlak bij het vliegveld? wat zeggen ze daar over het weer? ik zit zelf ff mobiel
1PM: 5% kans op regen
2PM: (Onweer) 85% kans op regen
3PM: (Onweer) 95% kans op regen
Verwijderd
Aan de ene kant waar, maar ook dit stukje vond ik toch echt wel weer vermakelijk.asing schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:11:
Sky heeft dan een lang voorprogramma, maar ze vullen het met Johnny die een pinãta mag meppen. Meer kwantiteit over kwaliteit.
Is toch leuk hoe ze de 'lokale held' erbij betrekken en zo.
Ik kan dat soort dingetjes wel waarderen. Ook wat 'ontspanning' tussen alle F1-nieuws en -soaps
Nou ben ik nieuwsgierig, welke stukje was dat dan?Quad schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:14:
Dat filmpje wat voorbij kwam bij Sport1 met HAM, ROS en VET, die Vettel heeft wel dikke humor hoor!
Oh bij Sport1

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2015 19:16 ]
Mwoa, kwalitatief vind ik het een heel degelijk voor programma. Oud coureurs, mooie shots en leuke momenten. Ik hou er wel vanasing schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:11:
Sky heeft dan een lang voorprogramma, maar ze vullen het met Johnny die een pinãta mag meppen. Meer kwantiteit over kwaliteit.
I am the great Cornholio!
Ik gok de persconferentie, waar Vettel suggereert dat Rosberg en Hamilton elkaar van de baan af moeten rijden in T1, zodat hij erlangs kanAzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:16:
[...]
Nou ben ik nieuwsgierig, welke stukje was dat dan?
Filmpje van de persco? Dat heeft het ook al tot Telegraaf.nl gehaald.AzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:16:
[...]
Oh bij Sport1
Jij mag door voor de was-/droog-combiHoogie2004 schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:16:
[...]
Ik gok de persconferentie, waar Vettel suggereert dat Rosberg en Hamilton elkaar van de baan af moeten rijden in T1, zodat hij erlangs kan

Even voor de statistieken.
Ik gok deze: MrSleeves in "[F1] Seizoen 2015 - Deel 3"AzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:16:
[...]
Oh bij Sport1
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Whahaha heerlijk ja

Yes? No?
yup starten vanaf austinAzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:19:
Button 70 plaatsen grid-straf dit weekenden Kimi 35
Even voor de statistieken.

Samsung Flip 7
Hij is dan de races van dit jaar nog aan het finishen

*lichtelijke paniek atm..... ben ik de enige..??*
Geen idee maar wel een slimme zet van die tv zender, denk dat de keuze niet heel moeilijk is om een babbeltje te maken met haar of OlavFabiandJ schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:21:
Phoe wie was die vrouw die met Grosjean aan het praten was in de voorbeschouwing net @ Sport1
Hier werkt hij, nu wel reclame.AzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:28:
Moet Sky het wel blijven doen....
*lichtelijke paniek atm..... ben ik de enige..??*
http://www.f1today.net/nl...rand-prix-van-mexico-2015
Er komt olie en water uit de grond op de grid en precies ter hoogte van plek 8.
Zet geluid uit bij reclame, kan je je beter op het kleine racescherm concentreren.
Stem blanco!
Moet Max dat snel claimen. Zijn eigen olie- en waterbron.pinda powerrr schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:30:
WTF!
[ Voor 30% gewijzigd door Barfman op 01-11-2015 19:35 ]
En op P1 is net een zwart gat verschenen?! Wat nu.pinda powerrr schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:30:
WTF!

Dafuq...sjaool schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:37:
Er is een sinkhole ontstaan onder P1 en P2.
Lol, zo kun je ook nieuws brengen natuurlijk.
Wel balen dat de stream op mijn laptop bijna twintig seconden voorloopt op de stream op de htpc.
[ Voor 21% gewijzigd door sjaool op 01-11-2015 19:40 ]
Dus niet alleen P8, maar ook P1 en die van MAL.pinda powerrr schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:30:
WTF!
Klassieke F1 race die gereden heeft, heeft wat achtergelaten
-
Edit, alleen wat betreft de gladheid that is.
[ Voor 17% gewijzigd door Smarron op 01-11-2015 19:41 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Niet alleen op P8 en het komt al helemáál niet uit de grond. Je kunt jezelf als site ook niet serieus nemen als je zoiets schrijft.
[ Voor 13% gewijzigd door Tralapo op 01-11-2015 19:41 ]
Precies hetzelfde. Niks aan de hand.sjaool schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:41:
Vroeger werd er gewoon wat kattengrit overheen gestrooid en dan moest het goed zijn. Ik weet niet hoe ze dat nu oplossen?
Er zou speciaal betonstrooisel gestrooid zijn die de meuk op zou moeten zuigen, aldus Brundle. Maar handig is anders natuurlijk.sjaool schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:41:
Vroeger werd er gewoon wat kattengrit overheen gestrooid en dan moest het goed zijn. Ik weet niet hoe ze dat nu oplossen?

Stem blanco!
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Het kan ook van het asfalt komen. Circuit heeft plekken met nieuw asfalt.Tralapo schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:40:
Er zijn verschillende startplekken waar wat olie van de klassieke wagens ligt. Dat komt vaker voor met die oude bakken in het voorprogramma.
Niet alleen op P8 en het komt al helemáál niet uit de grond. Je kunt jezelf als site ook niet serieus nemen als je zoiets schrijft.
Maarja alleen op p8 lijkt mij dan ook sterk.
Die zouden dat beter kunnenAzzKickah schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:49:
Beetje een kinderen voor kinderen-liedje, dat volkslied.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.