[F1] Seizoen 2015 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 92 Laatste
Acties:
  • 286.274 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
trion75 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:09:
Bij sky ook al 3 races op rij de ster van de wedstrijd :)
Ik snap de top teams niet, die moeten Verstappen toch wel al vast hebben gelegd voor 2017 ergens.... :/ :9~

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 26-10-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

alwaysleft schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:10:
[...]

Ik snap de top teams niet, die moeten Verstappen toch wel al vast hebben gelegd voor 2017 ergens.... :/ :9~
Max heeft een contact met RB, wat feitelijke ook een topteam is...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:13:
[...]

Max heeft een contact met RB, wat feitelijke ook een topteam is...
Zo laat een motor hebbende voor 2016, is komende jaar geen top team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50

Martinspire

Awesomeness

alwaysleft schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:13:
[...]

Zo laat een motor hebben voor 2016 is komende jaar geen top team ;)
Het is niets waar RB geen geld tegenaan kan gooien. Sure, het wordt lastig, maar niet onmogelijk. Het staat en valt bij een topmotor. Als je nog 1 of 2 races extra nodig hebt is dat helemaal niet zo erg.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2015 00:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:32

sjaool

Every life should have 9 cats

Ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

mooie acties weer van Max, net langs Kvyat nu p5, spannend :D haha

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat commentaar van de BBC doet het hem ook wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mooi dat commentaar van BBC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Veel beter dan Olav en de duitsers inderdaad.

De Engelsen zijn ook allemaal voor Max, Duitsers hebben alleen oog voor Rosberg, Olav ziet dingen erg vaak fout helaas, maarja moet het ook alleen doen

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Die helicoptershots zijn echt gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

sjaool schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:23:
Die helicoptershots zijn echt gaaf!
Heb je zo straks niet naar Sky gekeken dan? zelfde shots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zeker wel, alleen toen niet genoemd. ;)

Op de BBC merk je nu ook meteen het voordeel van twee man. Hamilton is going very slow... Yep, there is a SC out! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Raikkonen over Max

Ferrari’s Kimi Raikkonen has said he wasn’t criticizing Max Verstappen following their early-race clash in the US Grand Prix at Austin, but that his angry radio message was directed at the stewards instead.

Verstappen, who went on to finish fourth, banged wheels with Raikkonen at Turn 12 as the Finn attempted to pass him around the outside.

Raikkonen said on the radio: “That guy keeps pushing me off the circuit every time, if that’s legal I will do the same next time.”

After the race, Raikkonen claimed he said this because he wants the specific rules clarifying on when it's necessary to leave rivals a car’s width on the track.

“I just wanted to ask if it’s OK, when you are next to another car, and they try to defend the inside and you go round the outside, and at some point at the exit of the corner you’re allowed to push the car onto the kerbs,” said Raikkonen. “If that’s fine, I want to ask if it’s OK, but apparently it is fine. That’s OK. As long as everybody has the same rules, I don’t mind.

“There’s so many rules these days in F1, there are rules that you should not move under braking, you should leave the other guy a car’s space when he’s next to you, is that under braking and not in the corner, it’s not leaving any space if you push the other guy wide – it’s fine.

“I don’t complain he’s doing something wrong, but as long as it’s fine always, and different next time, when you do it to somebody the same way and get penalized. That’s not right.

“I don’t complain about what he did this time, but they should be more clear for everybody so we can know what we can do.

“I think we touched once, just slightly, it’s fine and it’s racing in the end. It was very close.”

Crash was “my mistake”

Raikkonen admitted the crash that ultimately led to his exit with overheating brakes was his fault.

“It was quite slippery there, and I didn’t see a little bit of water, and I lost the rear,” he said. “I tried to turn, and thought it would be OK to hit the wall sideways, but the front got stuck on the advertising board, so I tried to work with the steering wheel to get the board off the wheel.

“I think we had a flat front, maybe flat rear too, and they had to pull the right-front brake duct out. That meant the front brakes overheated and we had to stop.

“My mistake, which was an unfortunate thing as we had good pace. The car worked pretty well in those conditions. Even with the damage, it felt good. Not an ideal end.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Max Verstappen na de race. Prachtig hoe het echt een kerel aan het worden is YouTube: 2015 United States - Post-Race: Verstappen matches career-best finish&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:28

AzzKickah

06-CENSORED

Hij is gewoon zo ontzettend goed. In letterlijke alle opzichten.

Wereldkampioen in the making. Kwestie van tijd. 2 jaar zeg ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
AzzKickah schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 01:20:
Hij is gewoon zo ontzettend goed. In letterlijke alle opzichten.

Wereldkampioen in the making. Kwestie van tijd. 2 jaar zeg ik.
Als hij in 2017 in een Ferrari of Mercedes zit is hij automatisch kandidaat WK. Dan moet hij de oren wassen van Vettel of Hamilton. Hele kluif, maar moet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oké, Max in een Mercedes of Ferrari, maar dan wel elke race strak achteraan laten starten, anders is er geen zak meer aan voor ons race-fans. Kwalificatie moet ie dan maar overslaan, gewoon vanaf p22 starten (als RB dan nog steeds aanwezig is).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die start heeft ie wel een punt mee, hij was weer slecht weg. Doet ie dan zelf iets verkeerd, of start die auto zo brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:28

Player1S

Probably out in the dark

Jammer dat max geen podium had gister. Had graag willen zien wat men gedaan zou hebben met de champagne omdat je 21 moet zijn in de VS.
Zul je zien dat ie in Mexico podium pakt. Maar daar zullen ze zeggen "No no. No champagne, here's tequila"

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:05
Hij was zeer goed, maar temper af en tie aub beetje de hallelujah! :).

Sainz, mederookie, was eigenlijk heel de race even snel. Sainz maakt domme fouten in de kwalificatie recentelijk ja, maar Verstappen zal, hoe goed hij nu al is, echt nog 2/3 flinke stappen moeten nemen om Vettel/Hamilton/Alonso aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Laatst online: 23:02

derx666

mecker ende blaet

Requiem19 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:43:
Sainz, mederookie, was eigenlijk heel de race even snel. Sainz maakt domme fouten in de kwalificatie recentelijk ja, maar Verstappen zal, hoe goed hij nu al is, echt nog 2/3 flinke stappen moeten nemen om Vettel/Hamilton/Alonso aan te kunnen.
Tot aan de 2e pitstop van Sainz wel, toen zat ie vlak achter Max (met Raikkonen ertussen). Daarna reed Max toch van hem weg, en is ie niet meer in de buurt geweest. Ook kleine domme foutjes als te hard in de pits (waarschijnlijk gewoon te laat geremd, CotA blijft een tricky entry op formule1.nl staat dat z'n begrenzer niet werkte, dus geen fout van Sainz) werken niet in z'n voordeel. Verder wel strak gereden, vanaf p20 naar p7 is erg netjes, maar ik denk toch dat ie in de races net de mindere is.

[ Voor 5% gewijzigd door derx666 op 26-10-2015 07:57 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:46
L1nt schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:37:
Jammer dat max geen podium had gister. Had graag willen zien wat men gedaan zou hebben met de champagne omdat je 21 moet zijn in de VS.
Zul je zien dat ie in Mexico podium pakt. Maar daar zullen ze zeggen "No no. No champagne, here's tequila"
Ik las ergens dat er ook Shandy rond het podium stond voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Sainz is goed, na Max de beste rookie op de baan! Hij maakt de laatste tijd net iets vaker foutjes welke in zijn nadeel werken. Tja.... Max... 2 of 3 stappen naar Vettel en Hamilton? Ik denk dat dit vooral te maken heeft met de mindere auto van Max. Natuurlijk hebben de ex wereldkampioenen veel meer ervaring. Maar ik denk dat de pure snelheid van Max zelf niet veel lager ligt. Bij Sky wisten ze mooi uit te leggen dat Verstappen tijdens de natte baan structureel andere lijnen weet te rijden waardoor hij agressiever kan sturen, wat zijn snelheid ten goede komt. Bandenslijtage is met een natte baan natuurlijk minder een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

Max in de races doet het vaak gewoon bijna perfect. Hij kan alleen nog wel flink winnen in kwalificatie pace en starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Bosmonster schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:05:
Max in de races doet het vaak gewoon bijna perfect. Hij kan alleen nog wel flink winnen in kwalificatie pace en starts.
Natuurlijk, maar hij heeft zich op P10 gekwalificeerd, door fouten van anderen mag hij uiteindelijk op P8 starten... Ik denk dat P8 t/m 12 gezien het te kortkomen van kracht van zijn Renault motor eigenlijk prima is.... Zie bijvoorbeeld hoe alles met een Mercedes motor op de rechte stukken hem voorbij weet te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:54
Vettel reed 2 sec per rondje bij hem weg. Vettel zat op een gegeven moment aan de staart van Rosberg dus dan weet je ook wat de TR tekort komen.

Het zwakke punt van de TR is van de startplaats wegkomen. Ik denk niet dat het Max' zwakte is maar meer een gebrek aan trekkracht.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10
Heb hier een dubbel gevoel over. Aan de ene kant denk ik ook 'temper de boel een beetje', want hij is nu tot een hoogte gestegen dat de rest bijna alleen maar tegen kan vallen.

Aan de andere kant... de man rijdt griezelig perfect. En snel. Het enige 'foutje' waar hij gisteren op te betrappen was, was toen hij bij de inhaalactie op Vettel net te laat remde en doorschoot. Het is op die plek echter geen enkel probleem en het had verder geen consequenties, dus eigenlijk was ook dat een zeer bewust en verantwoord risico.

Maar verder... de man rijdt perfect. Hij is op geen fout te betrappen terwijl hij constant alles uit de wagen haalt, en meer. Als je dan ook nog zo'n perfect gegeven interview zoals hierboven gepost afgeeft, in perfect Engels en zonder enige aarzeling...

Het is af en toe gewoon eng hoe 'perfect' alles oogt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Wat finishte er achter Sainz dan wat er normaal gesproken niet achter finished? Het gros van de plaatsen heeft hij te danken aan een goede start (dat doet hij over het algemeen prima) en een bak wagens voor hem die de geest gaven of in de vangrails hingen.

Zo sterk vind ik Sainz niet dit jaar, deze race maakte hij wat inhaalacties maar gemiddeld genomen duurt het bij hem krijg een eeuwigheid voor hij zich een keer fatsoenlijk weet te positioneren en een actie in durft te zetten.

Waar Sainz behoorlijk wat 'knullige' acties op zijn naam heeft staan dit jaar is Verstappen dat maar 1 keer gebeurd op Silverstone.

Sainz is een leuke coureur maar geen wk kwaliteit, een leuke coureur waarmee je wat goed betalende sponsors binnen kunt trekken naast je eerst rijder.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31
alexbl69 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:34:
[...]

Heb hier een dubbel gevoel over. Aan de ene kant denk ik ook 'temper de boel een beetje', want hij is nu tot een hoogte gestegen dat de rest bijna alleen maar tegen kan vallen.

Aan de andere kant... de man rijdt griezelig perfect. En snel. Het enige 'foutje' waar hij gisteren op te betrappen was, was toen hij bij de inhaalactie op Vettel net te laat remde en doorschoot. Het is op die plek echter geen enkel probleem en het had verder geen consequenties, dus eigenlijk was ook dat een zeer bewust en verantwoord risico.

Maar verder... de man rijdt perfect. Hij is op geen fout te betrappen terwijl hij constant alles uit de wagen haalt, en meer. Als je dan ook nog zo'n perfect gegeven interview zoals hierboven gepost afgeeft, in perfect Engels en zonder enige aarzeling...

Het is af en toe gewoon eng hoe 'perfect' alles oogt.
Hij rijd erg sterk en het maakt voor mij persoonlijk de F1 weer een heel stuk leuker!

Waar hij ook in uitblinkt (en dit wordt vaker genoemd), is het management van de banden. Ik vond het erg knap dat hij het op de softs zo goed wist uit te houden. Perez reed achter hem op mediums die net zo oud waren dacht ik, maar heel veel sneller kwam die niet dichterbij de laatste 10 ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
ruudonline schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Ik vond het erg knap dat hij het op de softs zo goed wist uit te houden.
Hij heeft veel rondes op dat laatste setje gedaan. Ik geloof 26. Maar een deel ervan was achter de safety car en daar slijten ze amper van. Als de SC niet was gekomen had hij nog wel een keer naar binnen gemoeten om tot het einde te komen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 18:19
asing schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:55:
[...]

Hij heeft veel rondes op dat laatste setje gedaan. Ik geloof 26. Maar een deel ervan was achter de safety car en daar slijten ze amper van. Als de SC niet was gekomen had hij nog wel een keer naar binnen gemoeten om tot het einde te komen.
Klopt, die laatste safety car kwam heel goed uit. Maar aan de andere kant had Max al een voorsprong op de mannen achter hem voordat de safety car uit kwam terwijl de meesten (Perez, Mclaren's e.d.) op net zo'n oude banden stonden. Enige verschil was dat Perez op medium banden reed, maar desondanks denk ik dat Max ook zonder die laatste safety car 4e was geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

R2D2 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:41:
[...]
Waar Sainz behoorlijk wat 'knullige' acties op zijn naam heeft staan dit jaar is Verstappen dat maar 1 keer gebeurd op Silverstone.
Vergeten we Monaco niet? Max is echt goed bezig, ik heb weer zitten genieten, maar hij rijdt ook niet foutloos.
asing schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:55:
[...]

Zeker, en ik denk dat het heel slim was om juist niet naar binnen te komen tijdens die SC.

[ Voor 38% gewijzigd door ATS op 26-10-2015 09:01 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 07:37:
Bij Sky hadden ze dat serieus uit zitten zoeken: hij mocht het drinken, zo lang er maar een volwassene bij was om zicht op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
ATS schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 08:59:
[...]

Vergeten we Monaco niet? Max is echt goed bezig, ik heb weer zitten genieten, maar hij rijdt ook niet foutloos.

[...]

Zeker, en ik denk dat het heel slim was om juist niet naar binnen te komen tijdens die SC.
Silverstone was ook niet zijn beste race wat ik me kan herinneren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:15
Tralapo schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Bij Sky hadden ze dat serieus uit zitten zoeken: hij mocht het drinken, zo lang er maar een volwassene bij was om zicht op te houden.
Gelukkig staan er 2 andere op het podium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Absoluut een nette prestatie van Verstappen maar kijk eens even naar de rest van het veld inclusief uitvallers. Williams was nergens dit weekend terwijl ze normaliter ruim voor STR moeten eindigen. Hulkenberg had ook niet zijn beste race (heeft hij deze de laatste tijd wel..) en Perez was een stuk minder dan in Rusland. Raikkonen is de laatste tijd ook aan het aankloten. Men mag wel mopperen om Sainz maar eerlijk gezegd heeft hij wel een dijk van een race gereden gezien de omstandigheden. Jammer van zijn foutjes maar zelfs de meer ervaren coureurs maken fouten.

Het was verder opvallend om te zien dat RBR Mercedes prima kon bijhouden en zelfs sneller waren op intermediates. Het ziet er naar uit dat Mercedes hun pace niet zo best was in de natte omstandigheden. Dat Hamilton een lastige eerste helft weet om te zetten in een overwinning vind ik knap. McLaren was ook lekker bezig

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die laatste spin van Nico was echt heel vreemd. Hij zat niet op de curbs of het gras, gewoon out of nowhere breekt die auto weg. In ieder geval heeft zelfs Toto Wolff bevestigd dat de actie van Hamilton nog wel besproken zal worden en dat hij het zelf ook niet acceptabel vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:39
vhal schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:25:
Het was verder opvallend om te zien dat RBR Mercedes prima kon bijhouden en zelfs sneller waren op intermediates. Het ziet er naar uit dat Mercedes hun pace niet zo best was in de natte omstandigheden. Dat Hamilton een lastige eerste helft weet om te zetten in een overwinning vind ik knap. McLaren was ook lekker bezig
Het kan ook gewoon zijn dat Mercedes een meer droog weer setup had dat RBR.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Absoluut een nette prestatie van Verstappen maar kijk eens even naar de rest van het veld inclusief uitvallers. Williams was nergens dit weekend terwijl ze normaliter ruim voor STR moeten eindigen. Hulkenberg had ook niet zijn beste race (heeft hij deze de laatste tijd wel..) en Perez was een stuk minder dan in Rusland. Raikkonen is de laatste tijd ook aan het aankloten. Men mag wel mopperen om Sainz maar eerlijk gezegd heeft hij wel een dijk van een race gereden gezien de omstandigheden. Jammer van zijn foutjes maar zelfs de meer ervaren coureurs maken fouten.

Ja knappe race van Carlos.

Waar Max in het begin van het seizoen echt aan het wennen was zag je dat Carlos meteen de snelheid had. Maar.... vanaf het moment dat Max doorhad hoe met de auto om te gaan is hij heel steady gaan rijden en is hij Carlos echt wel voorbij gegaan. En vanaf dat moment begon Carlos wel foutjes te maken. En foutjes maken mag als rookie, maar je moet niet de auto gaan overdriven als je onder druk staat, Dit geeft aan dat hij op zijn max ( :P ) rijdt en 110% moet geven om in de buurt te blijven. Dat samen met de foutjes is gewoon niet goed. Dus ja, Carlos is een goede coureur, maar dit jaar duidelijk de nr 2 in het team.

Carlos moet terug naar de basis en accepteren dat Max sneller is. Op deze manier zit Carlos volgend jaar voor de buis ipv in de cockpit.

[ Voor 4% gewijzigd door backupdevice op 26-10-2015 09:36 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
backupdevice schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Carlos moet terug naar de basis en accepteren dat Max sneller is. Op deze manier zit Carlos volgend jaar voor de buis ipv in de cockpit.
Kvyat heeft zich ook niet van zijn beste kant laten zien met zijn crash. Misschien dat hij toch plaats moet gaan maken voor Max volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
backupdevice schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Ja knappe race van Carlos.

Waar Max in het begin van het seizoen echt aan het wennen was zag je dat Carlos meteen de snelheid had. Maar.... vanaf het moment dat Max doorhad hoe met de auto om te gaan is hij heel steady gaan rijden en is hij Carlos echt wel voorbij gegaan. En vanaf dat moment begon Carlos wel foutjes te maken. En foutjes maken mag als rookie, maar je moet niet de auto gaan overdriven als je onder druk staat, Dit geeft aan dat hij op zijn max ( :P ) rijdt en 110% moet geven om in de buurt te blijven. Dat samen met de foutjes is gewoon niet goed. Dus ja, Carlos is een goede coureur, maar dit jaar duidelijk de nr 2 in het team.

Eens. Sainz mag fouten maken, maar hij maakt er de laatste tijd teveel. Nu ook weer; te hard rijden in de pitsstraat en in Q1 je auto de grindbak in knallen. Een foutje maken kan, maar het begint nu echt op te vallen dat hij de auto aan het overdriven is.

Max reed een foutloze race met een ijzersterke pace. Zijn starts moeten beter, maar de oorzaak daarvan is wellicht nog niet helemaal bekend.
ruudonline schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Kvyat heeft zich ook niet van zijn beste kant laten zien met zijn crash. Misschien dat hij toch plaats moet gaan maken voor Max volgend jaar?
Ik zie dat best gebeuren en zou voor Max een prima ontwikkeling zijn. Mits er achterin de RB een redelijke motor komt te liggen natuurlijk :+ .

[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-10-2015 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:26:
Die laatste spin van Nico was echt heel vreemd. Hij zat niet op de curbs of het gras, gewoon out of nowhere breekt die auto weg. In ieder geval heeft zelfs Toto Wolff bevestigd dat de actie van Hamilton nog wel besproken zal worden en dat hij het zelf ook niet acceptabel vond.
Toch net wat te vroeg op het gas na de bocht en ging ie daarom ineens naar links?

Aan de gezichten van Wolf en Lauda te zien mag je afleiden dat ze het verder wel prima vonden zo.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Absoluut een nette prestatie van Verstappen maar kijk eens even naar de rest van het veld inclusief uitvallers. Williams was nergens dit weekend terwijl ze normaliter ruim voor STR moeten eindigen. Hulkenberg had ook niet zijn beste race (heeft hij deze de laatste tijd wel..) en Perez was een stuk minder dan in Rusland. Raikkonen is de laatste tijd ook aan het aankloten.
Dus??? Omdat anderen fouten maken en Verstappen dit op het moment doet is het dan toch niet meer dan normaal dat hij op de positie weet te eindigen die hij verdient? Dat als als als.... Natuurlijk het complete team van Williams valt uit.... En nog een boel anderen overigens.... Het is blijkbaar dus niet zo dat teams per definitie in een bepaalde volgorde binnen komen. Schijnbaar zit er toch een zekere onvoorspelbaarheid in.... Het geluk dat je 4e kan worden moet je schijnbaar toch afdwingen.

Het heeft dus helemaal geen zin om naar de uitvallers te kijken, die hebben er voor gezorgd dat ze of door hun eigen fouten, fouten van anderen of materiaalpech de race niet hebben uit kunnen rijden.

Ik moet persoonlijk nog al lachen om Massa, die heeft begin van het seizoen nog al wat kritiek op Verstappen geuit. Maar ook de grote Massa die al heel wat jaartjes mee weet te sturen laat keer op keer fouten zien die hij Verstappen probeerde te verwijten.
Men mag wel mopperen om Sainz maar eerlijk gezegd heeft hij wel een dijk van een race gereden gezien de omstandigheden. Jammer van zijn foutjes maar zelfs de meer ervaren coureurs maken fouten.
Niemand doet iets af aan Sainz zijn prestaties, hij maakt alleen wat meer persoonlijke fouten dan Max de laatste tijd. Dat Max veel meer WK punten heeft dan Sainz heeft echt niet alleen met geluk te maken.
De Mercedes is nog steeds (zeker op een droge baan) de snelste van het veld. Dat RB het op natte baan goed voor elkaar heeft laat zien dat het aro-pakket van deze auto heel erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Laten we alsjeblieft gewoon lekker lyrisch zijn over zo'n goede coureur zeg.
Als dat nu nog niet eens mag, wanneer dan wel???

Dat rijpen in TR, wachten, ervaring opdoen is voor mij echt allemaal onzin.
Hij moet z.s.m. een topauto onder zijn kont.

Als je aan de top rijdt (HAM,VET), dan wil je je toch echt meten met zo'n gozer, of ben je dan bang?
Als je bang bent, dan hoor je niet 3 of 4 WK's op je naam te hebben.

Kortom, HAM moet er bij Mercedes op aandringen om Max in de andere auto te zetten, met als reden capgate :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10

En alle uitvallers vielen ACHTER max uit. Hij haalde niet in omdat anderen uitvielen. Het werd wel wat makkelijker om z'n positie te behouden, natuurlijk.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:12
Altijd een leuk plaatje van Pirelli:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSM46DZWwAUyaD4.jpg:large

Indrukwekkend hoe lang Max op zijn options heeft gereden. Tuurlijk zaten daar een aantal SC ronden bij, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:20

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb aan het eind van de race lopen duimen dat er nog 2 man zouden crashen. Rossi in de punten voor Manor had ik ze echt wel gegund :)

Verder, Hamilton verdiend kampioen, in stijl, zoals al het hele jaar de eerste kans gepakt. Die actie in de eerste bocht was niet netjes, en eigenlijk moet Rosberg (als hij de auto niet durft te laten staan) dan over de radio maar eens klagen bij de wedstrijdleiding, kijken wat die hier van vinden.

Net als bij Raikkonen, er is echt wel wat voor te zeggen dat iedereen elkaar van de baan drukt, vind dat echt niet kunnen, maar is een direct gevolg van de uitloopstroken. Als daar een grindbak ligt gebeurt het veel minder.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
aicaramba schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:46:
[...]

En alle uitvallers vielen ACHTER max uit. Hij haalde niet in omdat anderen uitvielen. Het werd wel wat makkelijker om z'n positie te behouden, natuurlijk.
De startopstelling :

Rosberg - gefinisht als 2e
Hamilton - gefinisht als eerste
Ricciardo - reed schade
Kvyat - uitgevallen
Perez - finishte achter Max
Hulkenberg - uitgevallen
Massa - uitgevallen

Max is dus alleen ingehaald door Vettel, en haalde zelf Perez in. De rest (4 stuks) viel uit of had schade.

Aan de andere kant : je moet er zijn en je moet het wel even doen! En dat deed Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Hoogie2004 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:49:
Ik heb aan het eind van de race lopen duimen dat er nog 2 man zouden crashen. Rossi in de punten voor Manor had ik ze echt wel gegund :)

Verder, Hamilton verdiend kampioen, in stijl, zoals al het hele jaar de eerste kans gepakt. Die actie in de eerste bocht was niet netjes, en eigenlijk moet Rosberg (als hij de auto niet durft te laten staan) dan over de radio maar eens klagen bij de wedstrijdleiding, kijken wat die hier van vinden.
Hij moet hem gewoon eens laten staan. Dan eindigt het in tranen. Zeuren bij de wedstrijdleiding vind ik zo flauw. Los het gewoon op op de baan.
Net als bij Raikkonen, er is echt wel wat voor te zeggen dat iedereen elkaar van de baan drukt, vind dat echt niet kunnen, maar is een direct gevolg van de uitloopstroken. Als daar een grindbak ligt gebeurt het veel minder.
Raikkonen moet niet zeuren. Die had vorige race zelf een actie waar hij een ander uit de race tikte en toen vond hij ook dat hem niets te verwijten was.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Interessant is om TR eens goed te vergelijken met RB.
Hoeveel verschil zit er in het materiaal? Gisteren reden de TR's de RB elite voorbij.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

ROS is wel een beetje een verwend jochie soms in zijn reactie. Zowel op de baan als ernaast.

Oké, soms is HAM wat minder netjes en juist daarom zou ROS een keer kunnen denken: "Tot hier en niet verder", i.p.v. dat zure gezicht te trekken achteraf.

HAM's truukjes halen het trouwens niet bij de fratsen die Schumi uithaalde vroeger!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
asing schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

De startopstelling :

Ricciardo - reed schade
Kvyat - uitgevallen
Hulkenberg - uitgevallen
Massa - uitgevallen

Max is dus alleen ingehaald door Vettel, en haalde zelf Perez in. De rest (4 stuks) viel uit of had schade.

Aan de andere kant : je moet er zijn en je moet het wel even doen! En dat deed Max.
En Max laat zien geen fouten te maken keer op keer, ook niet in gevaarlijkere omstandigheden.

Waar andere meer ervaren rijders dit wel doen, flinke fouten maken (Kvyat, Hulkenberg en Raikkonen). Dat is onderscheidt tussen talenten ( hulkenberg, kvyat) en toekomstige wereldkampioenen.

Ik zie Max als een parallel met Vettel. Iedereen had het toen ook over hem in zijn debuut seizoen, nu hetzelfde met Max. Max heeft alles in zich om vanaf 2017 met een echt goede auto flink te domineren zoals Hamilton nu doet. Kan niet wachten, wat Max laat zien dit jaar is ongekend goed. Punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

[...]

De startopstelling :

Ricciardo - reed schade
Kvyat - uitgevallen
Hulkenberg - uitgevallen
Massa - uitgevallen

Het gaat als je op die plekken rijdt ook niet altijd meer om inhalen, maar vooral om plek behouden. En hij heeft kranig stand gehouden tussen de 2 Ferrari's. Kimi van zich afgehouden en zelfs Vettel nog ingehaald.

Daarnaast is hij de RB's ook voorbijgereden, voordat ze naar achter verhuisden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Laatst online: 07-10 15:39
Bosmonster schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 09:59:
[...]

Het gaat als je op die plekken rijdt ook niet altijd meer om inhalen, maar vooral om plek behouden. En hij heeft kranig stand gehouden tussen de 2 Ferrari's. Kimi van zich afgehouden en zelfs Vettel nog ingehaald.

Daarnaast is hij de RB's ook voorbijgereden, voordat ze naar achter verhuisden.
Op de 'car tracker' zag ik dat hij Vettel nog een keer even voorbij geweest is (1 of 2 ronden erna?). Helaas heb ik hier geen beelden van gezien. Iemand anders dit gezien en/of er beelden van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Wat ik ook tekenend vond ( en dan hou ik op over de lofzang) is dat Max gewoon Vettel liet gaan op het laatst. Uiterst cool, niet vechten om zo je kans op een goed resultaat weg te gooien en je oude banden aan gort rijden. Alles voor het resultaat, dan heb je dus ook gewoon die extra schijfruimte in je kop om zo de race steady te finischen. Hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Racierox schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:01:
[...]

Op de 'car tracker' zag ik dat hij Vettel nog een keer even voorbij geweest is (1 of 2 ronden erna?). Helaas heb ik hier geen beelden van gezien. Iemand anders dit gezien en/of er beelden van?
Ja klopt, hij haalde Vettel heel netjes in in de bocht voor het lange rechte stuk van sector 2. Daar werd hij echter direct weer voorbij gereden door Vettel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Dat is twee keer gebeurd. De eerste keer werd het uitgezonden, maar de tweede keer niet helaas. Toen was het een ronde lang een beetje stuivertje wisselen met Vettel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CFC-Mathijs schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

Ja klopt, hij haalde Vettel heel netjes in in de bocht voor het lange rechte stuk van sector 2. Daar werd hij echter direct weer voorbij gereden door Vettel :(
Daarom is het ook doodzonde dat Max zijn TR niet meer power onder de kap heeft... Nu begrijp ik ook wel weer dat indien de nieuwe motor versie meer vermogen leverd je deze niet 123 besluit om maar te gebruiken omdat je dan weer een gridpenaty krijgt.

Je kan ongeveer aan Sainz zien wat er met Max had kunnen gebeuren met een nieuwe motor.... Hij is nu mooi 4e geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

CFC-Mathijs schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:11:
[...]

Tekenend daarbij is het geklaag van Kimi. Die zou hem op pure power gewoon voorbij moeten kunnen rijden, net als Vettel deed. I.p.v. lopen te miepen.

Het toont gewoon aan dat Max echt gewaagd is aan Vettel en stukken beter dan Kimi.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 26-10-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Bullet NL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:16:
Je kan ongeveer aan Sainz zien wat er met Max had kunnen gebeuren met een nieuwe motor.... Hij is nu mooi 4e geworden...
Had Sainz de nieuwe Renault motor dan?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

albino71 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Denk dat ie bedoelt dat ie dan ook achteraan had moeten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Bosmonster schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:29:
[...]

Denk dat ie bedoelt dat ie dan ook achteraan had moeten starten.
Dit dus......

Max had met een nieuwe motor die wel sneller zou zijn niet zo 4e geworden gok ik.... De strategiekeuze van het team is heel goed geweest. Dat zijn banden af waren aan het eind van de race en daardoor zijn ronde tijden nergens meer op leken is ook niet erg.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:10
[...]

De startopstelling :

Ricciardo - reed schade
Kvyat - uitgevallen
Hulkenberg - uitgevallen
Massa - uitgevallen

Ricciardo reed schade toen hij ACHTER max reed. Hulkenberg ook. Kvyat ook. Massa ook(dacht ik?). Raikonen ook. Op het moment van uitvallen reden ze allemaal achter max. Hij heeft geen plekken gewonnen door mensen die uitvielen. Het gebeurde steeds achter hem.

[ Voor 6% gewijzigd door aicaramba op 26-10-2015 10:37 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Bullet NL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:34:
[...]
Dat zijn banden af waren aan het eind van de race en daardoor zijn ronde tijden nergens meer op leken is ook niet erg.....
Het scheelde dat Perez min of meer in hetzelfde schuitje zat qua strategie. Enig verschil is dat hij op mediums rondreed, dacht ook te horen dat zijn achterbanden niet optimaal meer waren waardoor hij ook niet veel meer kon.
alwaysleft schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:04:
Wat ik ook tekenend vond ( en dan hou ik op over de lofzang) is dat Max gewoon Vettel liet gaan op het laatst. Uiterst cool, niet vechten om zo je kans op een goed resultaat weg te gooien en je oude banden aan gort rijden. Alles voor het resultaat, dan heb je dus ook gewoon die extra schijfruimte in je kop om zo de race steady te finischen. Hulde.
Het was sowieso een kansloze missie geweest om Vettel achter 'proberen' te houden. Zal mij niks verbazen als het al via de boordradio is afgesproken. Rosberg reed er ook zomaar langs.

[ Voor 40% gewijzigd door vhal op 26-10-2015 10:43 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind het vooral indrukwekkend welke rondetijden Max nog wist te realiseren op de versleten softs. Dat zag er echt indrukwekkend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MikeyMan schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:42:
Vind het vooral indrukwekkend welke rondetijden Max nog wist te realiseren op de versleten softs. Dat zag er echt indrukwekkend uit.
Max is meester in het omgaan met banden lijkt het wel, want dit is niet de eerste keer.

En dat is ook een van die talenten die minder opvallen voor de gemiddelde kijker, maar waar teams als Mercedes en Ferrari echt wel oog voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

vhal schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Het scheelde dat Perez min of meer in hetzelfde schuitje zat qua strategie. Enig verschil is dat hij op mediums rondreed, dacht ook te horen dat zijn achterbanden niet optimaal meer waren waardoor hij ook niet veel meer kon.

[...]

Het was sowieso een kansloze missie geweest om Vettel achter 'proberen' te houden. Zal mij niks verbazen als het al via de boordradio is afgesproken. Rosberg reed er ook zomaar langs.
De mediums van Perez zouden het in theorie langer moeten uithouden dan de softs van Verstappen. De banden van Perez waren ook maar 1 rondje ouder, feitelijk kwam het er aan het eind op neer dat Verstappen op behoorlijke versleten soft's net zo snel was als de mediums die bij Perez aan de wielnaaf hingen... Terwijl de softs normaal gesproken een groter verval hebben, iets wat juist het doel van deze band is...

Mexico volgende week.... Eccelstone daar de sproeiers ook weer aan zetten?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 16:44
Altijd leuk om de driver ratings te zien en al helemaal vandaag:
http://www.f1zone.net/new...rix-driver-ratings/49561/

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

fantastische gast!! _/-\o_

jammer dat hij niet wat competitiever is .. was gisteren echt smullen!!! :9

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Op dit moment lijken de sproeiers ook in Mexico aan te staan :)
http://www.weather.com/weather/tenday/l/MXDF0132:1:MX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Bosmonster schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Tekenend daarbij is het geklaag van Kimi. Die zou hem op pure power gewoon voorbij moeten kunnen rijden, net als Vettel deed. I.p.v. lopen te miepen.

Het toont gewoon aan dat Max echt gewaagd is aan Vettel en stukken beter dan Kimi.
Dat laat het verschil tussen Sebastian en Kimi zien. Seb knalt er gewoon voorbij en Kimi heeft een hele kluif aan Max. Kimi heeft "het" niet meer. Hij is bij vlagen briljant maar vaak is het amper bijzonder en knalt hij hem ergens in. Als ik Ferrari was probeerde ik Max te strikken voor 2017. :*)
albino71 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:23:
[...]

Volgens bronnen was de nieuwste release niet meegenomen. Men is in staat om het seizoen uit te rijden met de huidige voorraad en hoeft dus in principe geen 10 plaatsen straf meer te incasseren. :)
aicaramba schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:35:
[...]

Ricciardo reed schade toen hij ACHTER max reed. Hulkenberg ook. Kvyat ook. Massa ook(dacht ik?). Raikonen ook. Op het moment van uitvallen reden ze allemaal achter max. Hij heeft geen plekken gewonnen door mensen die uitvielen. Het gebeurde steeds achter hem.
Dat maakt de prestatie van Max deste beter :9 .
[...]

De mediums van Perez zouden het in theorie langer moeten uithouden dan de softs van Verstappen. De banden van Perez waren ook maar 1 rondje ouder, feitelijk kwam het er aan het eind op neer dat Verstappen op behoorlijke versleten soft's net zo snel was als de mediums die bij Perez aan de wielnaaf hingen... Terwijl de softs normaal gesproken een groter verval hebben, iets wat juist het doel van deze band is...

Max kon zo een gaatje trekken, Perez mocht eerst nog even zijn tanden zetten in de McLarens. Ik begon hem te knijpen toen Perez zichzelf eenmaal vrij had geworsteld. Gelukkig was het gaat erna groot genoeg.

[ Voor 39% gewijzigd door asing op 26-10-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
[...]

Was in de uitzending te horen op boardradio, Max werd medegedeeld "We're not racing Vettel"

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Polbeer91 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Was in de uitzending te horen op boardradio, Max werd medegedeeld "We're not racing Vettel"
noujah ... Max werd 4e achter Vettel .. dus .. euhm .. ja toch ergens wel. Op medium banden had ie wellicht nog wat verder kunnen komen, tja .. heel erg realistisch is het niet, maar toch scheelde het niet veel .. stel dat VET een poging op ROS had kunnen ondernemen en die 2 wat wijd gingen .. dan zat Max er ook zo weer tussenin .. dus ja .. dát is eigenlijk knap bizar als je mij vraagt!! _/-\o_

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Polbeer91 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Verstandig ook wel. Denk dat ze gaan proberen de zesde plaats in het kampioenschap te bereiken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
ing._Buttje schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:04:
[...]

noujah ... Max werd 4e achter Vettel .. dus .. euhm .. ja toch ergens wel. Op medium banden had ie wellicht nog wat verder kunnen komen, tja .. heel erg realistisch is het niet, maar toch scheelde het niet veel .. stel dat VET een poging op ROS had kunnen ondernemen en die 2 wat wijd gingen .. dan zat Max er ook zo weer tussenin .. dus ja .. dát is eigenlijk knap bizar als je mij vraagt!! _/-\o_
Zat inderdaad te hopen dat ze elkaar er nog af zouden duwen daarvoor. Deze mededeling kwam trouwens tijdens de laatste safety-car volgens mij, of iig toen Vettel er nog achter zat. Je zou ook kunnen zeggen dat ie hem er juist zo snel mogelijk voorbij moest laten zodat je dan achter Vettel aan naar Rosberg kan rijden, als je hem eerst ronden ophoudt kan Vettel natuurlijk nooit meer Rosber eraf ketsen

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

asing schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:53:
[knip]

Volgens bronnen was de nieuwste release niet meegenomen. Men is in staat om het seizoen uit te rijden met de huidige voorraad en hoeft dus in principe geen 10 plaatsen straf meer te incasseren. :)

[knip]
New Renault won't run before Brazil

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41

pinda powerrr

Slow down...

[...]

Het was ook op de boordradio gezegd ;)
Nadat Vettel de laatste keer banden had gewisseld, kreeg Max dat te horen. "No need to fight Vettel on new tyres, let him pass".
Je zag toen wel dat hij Vettel pas voorbij liet op het rechte stuk, zodat hij er zelf geen hinder van zou ondervinden.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Dank je!
pinda powerrr schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Het was ook op de boordradio gezegd ;)
Nadat Vettel de laatste keer banden had gewisseld, kreeg Max dat te horen. "No need to fight Vettel on new tyres, let him pass".
Je zag toen wel dat hij Vettel pas voorbij liet op het rechte stuk, zodat hij er zelf geen hinder van zou ondervinden.
Jos zei het ook al, vechten kost alleen maar tijd, je kan ze het beste voorbij laten als het geen pijn doet. Max rijdt met zijn hoofd en doet niet moeilijk omdat de Ferrari op droog veel sneller is.

Wat Max kan heeft hij in het nat laten zien dus reken maar dat ze aan de pitmuur bij Ferrari hebben zitten opletten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 15-09 10:26
Nog 1tje in de categorie van als als als.
Als Ros bij zijn foutje (waar hij de leiding verloor) nu eens echt gecrasht was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vind het toch wel apart dat Raikkonen z'n kritiek redelijk intrekt na die uitbarsting op de radio. Na de crash met Bottas bleef ie redelijk stellig dat ie niks verkeerd deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
grolle schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:35:
Nog 1tje in de categorie van als als als.
Als Ros bij zijn foutje (waar hij de leiding verloor) nu eens echt gecrasht was ...
Dacht precies hetzelfde op dat moment, jammer dat ie m op de baan hield O-)
Had Rosberg de overwinning wel gegund, deed het niet slecht, maar als je dan weer zo'n fout maakt, doe het dan goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Exocet schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:35:
Vind het toch wel apart dat Raikkonen z'n kritiek redelijk intrekt na die uitbarsting op de radio. Na de crash met Bottas bleef ie redelijk stellig dat ie niks verkeerd deed.
Ja, hij zegt achteraf dat het niet voor Max bedoelt was, maar ik denk dat dat wel zo was.

RAI zit in hetzelfde schuitje als ROS en SAI.
Ze weten dat ze 2e rijder zijn.

Dan gaan ze zeuren, of teveel risico nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 26-10-2015 11:38 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50

Martinspire

Awesomeness

[...]

Volgens mij heeft Perez meer van zijn banden moeten vergen dan Verstappen. Die had (achteraf gezien) toch meer stukken dat ie alleen reed. Perez heeft aan het eind lang met de Honda's gevochten. Ik denk ook dat die auto van Perez meer op de regen berekend was dan op droog. Meer vleugel e.d. dus. Dan heb je inderdaad meer last van Max.

Regensetup vs droogsetup was voor veel mensen de reden dat ze wel of niet er voorbij konden.
De Ferrari's hadden ook duidelijk een droog-setup, net als Mercedes.

En natuurlijk heeft Carlos een prima race gereden, maar net als Max in Hongarije werd hij enorm geholpen door de safetycars. En daar waar er veel mensen uitvielen, gebeurde dat vaak achter Max (zoals eerder gezegd), waarbij hij zonder Safety Car ook nooit in de problemen was gekomen voor positie. Dan had ie nog rustig nieuwe banden kunnen pakken.

Ik vraag me trouwens af wat de reden was voor het team om geen banden te wisselen bij laatste SC. Je kon prima zien dat er genoeg tijd was om meteen te gaan (Hamilton heeft tenslotte ook gewisseld)

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2015 11:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Laatst online: 07-10 15:39
Deze al langsgekomen?
No further action against HUL after the clash with RIC because the FIA accepted that his wing was damaged and he lost grip
https://twitter.com/adamcooperF1/status/658419608932618241

Weet iemand waarom Hulkenberg in de beginfase ineens zoveel plekken verloor? Heeft hij toen schade opgelopen? Het leek even op problemen, maar hij ging daarna gewoon verder.

[ Voor 21% gewijzigd door Racierox op 26-10-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
albino71 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

Ja, hij zegt achteraf dat het niet voor Max bedoelt was, maar ik denk dat dat wel zo was.

Hij had wel Sainz nog achter zich zitten... kan ook zijn dat die lastig aan het doen was ...? Of beide :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:41

pinda powerrr

Slow down...

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:13:
[...]

Hij had wel Sainz nog achter zich zitten... kan ook zijn dat die lastig aan het doen was ...? Of beide :-)
Denk dat RAi het wel een tijdje lastig heeft gehad. VES voor hem die uitstekend verdedigende lijnen reed en SAI achter hem, die continu de aanval aan het zoeken was.
In die periode van de wedstrijd waren de TR's en RBR's gewoon supersterk. Jammer dat er niet nog een klein buitje kwam.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Voor wie zijn ei(eren) kwijt wil? ;)

F1 Racing - Awards 2015

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:25
Ik had eigenlijk gehood dat Rossi ook nog met het laatste puntje vandoor zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

albino71 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:38:
[...]

Volgens mij is niemand 1e of 2e rijder bij STR zoals je in het verleden zag bij Schumacher/Barrichello etc. Dat de 1 het wat beter doet dan de andere maakt hem niet opeens 1e rijder.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pinda powerrr schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Denk dat RAi het wel een tijdje lastig heeft gehad. VES voor hem die uitstekend verdedigende lijnen reed en SAI achter hem, die continu de aanval aan het zoeken was.
In die periode van de wedstrijd waren de TR's en RBR's gewoon supersterk. Jammer dat er niet nog een klein buitje kwam.
Vond het wel knap dat RAI nog bezig was met VES terwijl hij vol onder druk stond van SAI.
Hij ging niet echt aan de slag met verdedigen, maar bleef aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Gestemd op Max 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:00
Racierox schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:04:
Deze al langsgekomen?

[...]

https://twitter.com/adamcooperF1/status/658419608932618241

Weet iemand waarom Hulkenberg in de beginfase ineens zoveel plekken verloor? Heeft hij toen schade opgelopen? Het leek even op problemen, maar hij ging daarna gewoon verder.
Hij vond zijn draai niet op de inters zegt hij zelf, op de slicks ging het veel beter volgens hem:

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik hoop overigens wel dat Manor volgend jaar een klein beetje mee kan doen om de punten. Dat team werkt volgens mij ook elk weekend gewoon keihard, maar geen enkel puntje tot nu toe dit seizoen.

Zo geweldig als zo'n team volgend jaar een enkele keer een puntje kan scoren. Zowel financieel als motiverend is dat geweldig voor die gasten.

Met het nieuwe pakket (Williams en Mercedes) zullen ze best wat stappen kunnen zetten denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Voor hard werken krijg je geen punten.
Voor 7 seconden achter het veld aanbungelen ook niet.

Klinkt lullig, maar ze kunnen zo hard werken als ze willen. Met het huidige pakket kunnen ze het wel vergeten en ik reken ze persoonlijk niet eens mee. Manor is het 'oh ja!'-team. Oh ja, die zijn er ook nog.

Ik hoop maar dat ze volgend jaar wat serieuzer mee kunnen doen in de middenmoot. Wat is het anders voor nutteloze, bodemloze geldput?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lasmibalsingh schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:09:
[...]

Hij vond zijn draai niet op de inters zegt hij zelf, op de slicks ging het veel beter volgens hem:

[video]
Zoals het besproken werd bij Sky, en wat ook wel te zien was hoewel lastig, is dat zijn voorvleugel voor het incident met Ricciardo al niet meer volledig in orde leek te zijn. Net of ie aan de rechterzijde al los was gekomen (afgebroken) van de bevestiging. Dat zal zeker niet hebben geholpen bij het incident.

Edit: via de onboard is het eigenlijk duidelijk zichtbaar.

[YouTube: https://youtu.be/KLSnIUbHQww]

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 26-10-2015 14:11 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
AzzKickah schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:06:

Klinkt lullig, maar ze kunnen zo hard werken als ze willen. Met het huidige pakket kunnen ze het wel vergeten en ik reken ze persoonlijk niet eens mee. Manor is het 'oh ja!'-team. Oh ja, die zijn er ook nog.

Ik hoop maar dat ze volgend jaar wat serieuzer mee kunnen doen in de middenmoot. Wat is het anders voor nutteloze, bodemloze geldput?
Daarom zeg ik ook; met hun nieuwe plannen volgend jaar. Nu is het echt een bodemloze geldput lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:15
StealthyPeanut schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:00:
Ik hoop overigens wel dat Manor volgend jaar een klein beetje mee kan doen om de punten. Dat team werkt volgens mij ook elk weekend gewoon keihard, maar geen enkel puntje tot nu toe dit seizoen.

Zo geweldig als zo'n team volgend jaar een enkele keer een puntje kan scoren. Zowel financieel als motiverend is dat geweldig voor die gasten.

Met het nieuwe pakket (Williams en Mercedes) zullen ze best wat stappen kunnen zetten denk ik!
Ja, gewoon jamme rdat ze bijna failliet zijn gegaan. Ze haddne dit jaar een betere auto op de planning staan, maar ja die is door haas gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

[...]

Dat was het ook. Werd hem verteld dat hij geen moeite moest doen, omdat z'n banden er anders aan zouden gaan.

edit: Loop een pagina achter geloof ik.. :X

[ Voor 5% gewijzigd door MrSleeves op 26-10-2015 14:18 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13:39
AzzKickah schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:06:

Racerij is per definitie een nutteloze bodemloze geld put. Het zijn gewoon rijdende reclame borden voor de fabrikanten en de sponsoren

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SnowDude schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:58:
[...]

Racerij is per definitie een nutteloze bodemloze geld put. Het zijn gewoon rijdende reclame borden voor de fabrikanten en de sponsoren
Maar dat, en dat snap jij zo ook wel, is niet wat ik bedoelde.
Pagina: 1 ... 48 ... 92 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.