I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Verwijderd
Dus? Hij reed later eerste en ging er door z'n eigen domme fout af.Firesphere schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:04:
[...]
Hmmm, tja, ik weet niet, ik kan me van ROS goed voorstellen dat'ie pissig is om die eerste bocht.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
"When you grow up your heart dies"
Hij had nog genoeg kansen daarna.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:04:
Op de manier waarop Hamilton die eerste bocht uitvoerde, tja, terecht boos,
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Cogitationis poenam nemo patitur
Die bocht waar hamilton eerste lag en rosberg op hem instuurde die ? Was niet veel aan de hand verder toch. Gewoon slechte start eosberg en hami lag errste de bocht ingaant.Firesphere schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:04:
[...]
Hmmm, tja, ik weet niet, ik kan me van ROS goed voorstellen dat'ie pissig is om die eerste bocht.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Klopt, hij heeft het uiteindelijk zelf verprutst en Ham cadeau gegeven.tdw schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:04:
[...]
Dus? Hij reed later eerste en ging er door z'n eigen domme fout af.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Op hem instuurde...hamilton liet 0 ruimte en stuurde zelf de bocht helemaal niet inv8power67 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:05:
[...]
Die bocht waar hamilton eerste lag en rosberg op hem instuurde die ? Was niet veel aan de hand verder toch. Gewoon slechte start eosberg en hami lag errste de bocht ingaant.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Gelukkig gebruikte Ham geen voetje/kien!Firesphere schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:04:
[...]
Wat een race wederom, echt genoten wederom en P4 voor Max wat een evenaring is van zijn beste resultaat!

Zijn dat niet de banden ventiel dopjes?Bullet NL schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:05:
Volgens mij is Hamilton echt sneller zonder die stenen in zijn oren...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een hele rij microsoft certificeringen.
Koude banden plus beetje snijden naar rosberg. Maar dat mag hij lag eerste.Goron schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:06:
[...]
Op hem instuurde...hamilton liet 0 ruimte en stuurde zelf de bocht helemaal niet in
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
39
Waiting on the world to change
Ik denk dat hij nu zo zuur kijkt omdat hij zich realiseert dat zijn wereldtitel er waarschijnlijk nooit komt...
Het is Elton John, natuurlijk kan dat.Vos schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:08:
Dat pak van Elton John, dat kan toch niet haha.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hij heeft zijn huispak aanVos schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:08:
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Straight outta Compton!Vos schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:08:
Are you a one or a zero
"pak" ?!Vos schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:08:
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Kleedt mooi afVos schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:08:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
TrainingsPAK
vhal schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:10:
Eltons oorbellen hebben meer swag dan die van Hamilton.
[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 25-10-2015 22:11 ]
Samen met Rosberg bij Jerry SpringerAzzKickah schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:10:
Rosberg volgende week bij Dr. Phil..?
Vind ik ook. Hij hoeft echt niet blij te zijn. Is ook zo fake. Liever oprecht pissig dan fake blij.Quad schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:09:
Opzich wel mooi van Rosberg, is ook emotie..
Vos schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:08:

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Beetje slap verhaal idd...Hoyden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:11:
Nuttige interviews *kuch*
~ James May
dus sainz finished P6, 5 sec maakt dat hij p7 geklasseerd word
~ James May
Nou ja, niks... er zijn nog redelijk wat punten te vergeven voor de rest.vhal schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:14:
Nou ja, was een amusante race zoTot de volgende maar weer (die nergens over gaat maar soit)
[ Voor 58% gewijzigd door Tralapo op 25-10-2015 22:16 ]
Dat zijn die podium-interviews nooit geweest. Waardeloze PR/spektakel toevoegingHoyden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:11:
Nuttige interviews *kuch*
Daar moest ik ook even aan denken toen ik hem net zag staan...tdw schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:15:
Hoe veel jaar denken jullie dat Rosberg nog bij Merc blijft? Hij heeft vziw tot 2017 een contract maarja...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Alonso vs Hamilton bij Merc volgend jaar pleasetdw schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:15:
Hoe veel jaar denken jullie dat Rosberg nog bij Merc blijft? Hij heeft vziw tot 2017 een contract maarja...
SIR YES SIR!
Dat gaat sowieso niet gebeuren. Alonso wil z'n carriere bij McLaren eindigenGoron schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:16:
[...]
Alonso vs Hamilton bij Merc volgend jaar please
~ James May
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
En 2 jaar geleden nog bij Ferrari.tdw schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:16:
[...]
Dat gaat sowieso niet gebeuren. Alonso wil z'n carriere bij McLaren eindigen
Ik denk niet dat zijn contract nog verlengd gaat worden. Maar wie hem dan opvolgt?tdw schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:15:
Contractverlening is wel prima eigenlijk hoor. Het is een goeie tweede rijder, zoals ie al een aantal jaar bewijst@r!k schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:17:
[...]
Ik denk niet dat zijn contract nog verlengd gaat worden. Maar wie hem dan opvolgt?
~ James May
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ricciardo op de stoel van Nico, Max op die van Kimi. Daar zou ik voor tekenen in 2017.@r!k schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:17:
[...]
Ik denk niet dat zijn contract nog verlengd gaat worden. Maar wie hem dan opvolgt?
Mess with the best, die like the rest
Zo noemen ze hem de hele avond in de studioThaStealth schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:19:
Rietsjardo? Kamphues hoepel toch op
oh is dat nog steeds op tv? was destijds al tergend die studio troep.ThaStealth schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:19:
Rietsjardo? Kamphues hoepel toch op
Klopt, maar dit heeft hem de race niet gekost, hij had tijd en mogelijkheden genoeg...alexbl69 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:18:
Zie nu de herhaling van de start pas goed... Maar HAM zat daar (imho) echt wel heel fout hoor... Hij stuurt echt niet in.
Jammer dat Vettel met die Ferarri van hem veel sneller is dat Max met zijn TR.
Puike race van Verstappen, geen foutje gemaakt.
Zoals ze op Sky Sports F1 al riepen... Geef Max een wagen waar je kapioen mee kan worden en hij doet mee voor de knikkers
Sainz ook prima, maar (gelukkig
Moest ROS HAM nu geraakt hebben in die eerste bocht, beide uit, Vettel op 1, dan was er wel nog wat mogelijk geweestBart-Willem schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:20:
Wat een geweldige race dit!Jammer dat het WK nu al besloten is, maar goed: een andere WK had er toch niet in gezeten.
Wat zei Sky nog meer over Max?Bullet NL schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:21:
[...]
Klopt, maar dit heeft hem de race niet gekost, hij had tijd en mogelijkheden genoeg...
Jammer dat Vettel met die Ferarri van hem veel sneller is dat Max met zijn TR.
Puike race van Verstappen, geen foutje gemaakt.
Zoals ze op Sky Sports F1 al riepen... Geef Max een wagen waar je kapioen mee kan worden en hij doet mee voor de knikkers
Sainz ook prima, maar (gelukkig) achter Max....
Niet veel bijzonders, Brundle riep na de finish: "Give this boy a championship winning car real soon please".
Tralapo schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:23:
[...]
Niet veel bijzonders, Brundle riep na de finish: "Give this boy a championship winning car real soon please".
PSN: Shiver23
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Lol.... je begrijpt wel dat dit bijna allemaal gasten zijn?jpiwf schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:25:
Pff, toch best groot zo'n team, Toto noemt net het getal 1200 mensen bij Mercedes. Iets zegt me dat de meeste teams dat aantal niet halen
[ Voor 1% gewijzigd door Bullet NL op 25-10-2015 22:28 . Reden: knipoogje is onderweg naar de server kwijt geraakt.... ]
Tuurlijk, niets zo y chromosoom zwaar als de engineeringberoepenBullet NL schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:26:
[...]
Lol.... je begrijpt wel dat dit bijna allemaal gasten zijn?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Here you go:jpiwf schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:25:
Pff, toch best groot zo'n team, Toto noemt net het getal 1200 mensen bij Mercedes. Iets zegt me dat de meeste teams dat aantal niet halen

[ Voor 23% gewijzigd door Tralapo op 25-10-2015 22:34 ]
[ Voor 32% gewijzigd door nachtnet op 25-10-2015 22:33 ]
Verkeerde linkjenachtnet schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:32:
die laatste is DTM bord met ~600 namen
Snel de foto wijzigen...

Deden ineens niet meer mee
https://f1manager.info/ranking/4605
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maar netjes en knap om toch in zijn eerste jaar tot 2x toe een P4 te halen met de TR.
-
Verwijderd
Verwijderd
Valt wel mee, voor de laatste safety car viel hij flink terug en kon hij Verstappen niet bijhouden. Door de safetycar wisselde hij van banden als enige (HAM ook) en dat was een goede zet van het team en hem. De nieuwe banden maakten het verschil, jammer dat ze Verstappen ook geen nieuwe set hadden gegegven.Quad schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:36:
Ik denk dat de prestaties van Sainz wel teveel onderbelicht worden na deze race, geweldige inhaalslag gereden deze man. Kansloos gestart op laatste positie, Was nog maar de vraag of de auto op tijd gerepareerd zou worden. En dan flikt hij dit. Ik vind het een geweldige eer naar het team toe.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 22:40 ]
verstappen is in de races gewoon veel beter dan sainz. Punten aantal verschil geeft dit aan.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:39:
[...]
Valt wel mee, voor de laatste safety car viel hij flink terug en kon hij Verstappen niet bijhouden. Door de safetycar wisselde hij van banden als enige (HAM ook) en dat was een goede zet van het team en hem, anders was hij niet zo naar voren gekomen, de nieuwe banden maakten heel veel verschil.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.