Liever ROS danArjantje72 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:48:
Kan Vettel ofzo niet even uitvallen?
Verwijderd
Die regel was er wel. Geen idee of die er nog is.Firesphere schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:48:
[...]
Volgens mij mag je'm niet voldoen onder de SC
HAM én ROS
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nee HAM doh...
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wie ging er de vorige race in één van de laatste ronden ook alweer kapot?
"When you grow up your heart dies"
It aint over till... Nog even crash in de top3 aub!sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:48:
Nog drie ronden dat gaat Perez niet meer redden. P4 voor Max!
HAM dr uit. Is leuker voor de komende races
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Bottassjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:49:
Wie ging er de vorige race in één van de laatste ronden ook alweer kapot?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
SAI kan nog naar 5?
What a fine day for Science! | Specs
Nee hoor, hij zat er naast. Had Rosberg maar wat meer gas moeten geveniTeV schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:50:
HAM had sowieso al een DT verdiend van die actie aan begin van race
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Die Torro Rosso's zijn ook wel een stukje betrouwbaarder geworden lijkt mij, ten opzichte van een paar maanden geleden...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ham laat het niet meer gebeuren en ROS heeft het opgegeven .. dus Vet kan nog 2e worden!!!
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
SAI naar P6
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kan ja. Kan ook naar 1 of naar 12Harmsen schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:50:
SAI kan nog naar 5?
De ICE van honda is ook prima, harvesten te weinig voor ERSEdd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:50:
Jeez... Die Renault trekt die Honda niet eens bij met DRS....
Kom op Vettel, je hebt niks te verliezen!!!
Als Vettel nu even een Hari Kimi doet op Rosberg...
Een Kimitje zoals 2 week geleden?alexbl69 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:51:
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Do or die! Kimi liet zien hoe het moet.alexbl69 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:51:
VES gaat het nét redden tov PER
4 en 6 is niet slecht hoor
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het zou me verbazen als het wel zou mogen.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:49:
[...]
Die regel was er wel. Geen idee of die er nog is.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Vettel gaat nog wel een poging wagen. Rosberg laat het lopen.
Net? 3.7 sec.. Meer dan genoeg..alexbl69 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:52:
-
Drie seconden is veel hoor in één ronde.alexbl69 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:52:
2.9. En PER is 1s sneller
3.7 sec is niet 'net'...alexbl69 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:52:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Als de race nog wat langer was had Max Saintz er nog langs moeten laten...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Daar gaat Vettel niets aan hebben, hij moet er clean voorbij.Polbeer91 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:53:
Kom op vettel duw em eraf
Laatste kans op wk dus waarom niet iddjjust schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:52:
Vettel gaat nog wel een poging wagen. Rosberg laat het lopen.
Echt, volgens mij zijn het de beste rookies sinds jaren.
Verwijderd
Saintz niet.Arjantje72 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:54:
[...]
HAM is kampioen!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zeker weten. Maar vlak dat chassis van TR ook niet uit.Arjantje72 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:54:
[...]
Wie?
Wow Wat een race, heb echt niet alles gelezen.
Klasse race van Sainz/Verstappen/Vettel, echt petje af!
Klasse race van Sainz/Verstappen/Vettel, echt petje af!
Yes lewis kampioen en terecht!!
Max 4e!! Heel knap sainz 6e nog knapper !! Gave race en weer terechte kampioen!!
Max 4e!! Heel knap sainz 6e nog knapper !! Gave race en weer terechte kampioen!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Waar staat Max nu in het WK? Weer voorbij Hulkenberg?
Sainz wordt P7 met de 5s penalty
Erg knap van beide TR rijders!
[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 25-10-2015 21:57 ]
39
Echt een TOP-race.... Lang een mooi gevecht om p1 (door vier auto's), mooie acties, interessante strategische beslissingen, Max op p4, en Kvyat is echt << Ricciardo. O, en hamilton die wk word
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Verwijderd
het is net of Ham geen gordel meer om heeft.
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 21:58 ]
HAM aan het huilen
De echte crybaby
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Dat zei ik
Donut time!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Hij maakt teveel rookie fouten en zou eigenlijk ook nog een straf moeten krijgen met zijn Ric actie.
Geweldige race inderdaad! En volgens mij waren de TR's vandaag qua bolides de beste auto's op deze baan. Bijzonder knappe prestatie van Sainz toch, respect hoor!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zelfs voor Grosjean.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:56:
Waar staat Max nu in het WK? Weer voorbij Hulkenberg?
Hamilton verdient wereldkampioen... maar waarom vind ik het een beetje kleurloos???
Geweldige race, top van Max....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ham penalty vanwege gevaarlijk gedrag!!!!
/droomt verder
/droomt verder

[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-10-2015 21:59 ]
Sainz heeft de 5 seconden toch al in zijn pitstop gedaan?
Zeer goede race van Verstappen, hard racen toen het nodig was, en volwassen naar huis gebracht op P4. Sainz had meer lol vandaag
Zeer goede race van Verstappen, hard racen toen het nodig was, en volwassen naar huis gebracht op P4. Sainz had meer lol vandaag
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat is die Max toch goed zeg. Bijna niet gereden daar....
Beetje zilvergrijs denk ik.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:58:
Hamilton verdiend wereldkampioen... maar waarom vind ik het een beetje kleurloos???
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Alonso
buiten de punten..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Max heeft zijn klasse weer laten zien en die laatste pitstop was prima getimed.
Tactisch ook goed gedaan. Gepit wanneer het moest, en niet gepit wanneer het niet moest.
En op die oude bandjes gewoon onbedreigd als P4 over de streep. Heel knap.
Verwijderd
Zonder gordel gevaarlijk gedrag. Ik zeg een DQing._Buttje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 21:58:
Ham penalty vanwege gevaarlijk gedrag!!!!![]()
/droomt verder
Verdiende plek voor Max, geen cadeautjes maar hij heeft hard gevochten voor die plek, chapeau

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Heeft Rosberg Hamilton al gefeliciteerd of ..?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Hij heeft de rekentoets vast niet gehaald.
Jatdw schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:01:
Heeft Rosberg Hamilton al gefeliciteerd of ..?
Are you a one or a zero
Ja zie het ook net. Dus denk toch de straf wel gepakt tijdens de pitstop.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:01:
[...]
Sainz in nu weer 6de in de live timing. Is iets mis met hem.
Dat domme blonde is er gelukkig weer uitgewassen bij Hami.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Rosberg nog steeds boos om die move in ronde 1 lijkt me
Hammie doet huilie
Het heeft'm er alleen niet intelligenter op gemaakt.gambieter schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:01:
Dat domme blonde is er gelukkig weer uitgewassen bij Hami.
Lekker petje teruggooienGoron schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:02:
Rosberg nog steeds boos om die move in ronde 1 lijkt me
Sainz volgens mij tijdstraf gepakt tijdens SC/VSC..
Haha die interactie met Ham en Ros achter de schermen, die pet die gegooid wordt over en weer!
vhal schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:02:
Dat ass van die dame aldaar...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gooit hem zometeen van het podium balkon of
dat petje!! HAHAHAH wat een klote duitser is het toch ook..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zoveel regen gehad afgelopen weekend dat hij niet meer blond is 
Wat lopen ze daar een beetje awkward te doen achter de schermen.... beetje petjes gooien enzo
Wat lopen ze daar een beetje awkward te doen achter de schermen.... beetje petjes gooien enzo
[ Voor 43% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 25-10-2015 22:04 ]
screenshot kunnen maken?vhal schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:02:
Dat ass van die dame aldaar...
Haha ROS.. huilerd
Nico mét pet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.