Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik zie 8 en 9. En het is rukweer.Martinspire schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:21:
Man man man die Manors, 12 en 15 seconden te langzaam![]()
Daar gaat die Mercedeshardware niet bij helpen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
outlap van saint is sneller dan de snelste van stevensMartinspire schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:21:
Man man man die Manors, 12 en 15 seconden te langzaam![]()
Daar gaat die Mercedeshardware niet bij helpen.
Omdat Hamilton in z'n eentje bijna 2 seconden sneller was. Maar toen kwamen de redbulls erbij dus het zal wel de baan zijn die droger wordtHoyden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:22:
[...]
Waarom denk je dat ?
Volgens mij valt dat reuze mee zo.
P8 op dit moment maar hij gaat steeds sneller.MikeyMan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:22:
Wat is Max aan het doen? Nog geen tijd gezien
"When you grow up your heart dies"
Ja ze verbeteren zich, maar alsnog is 8 en 9 seconden langzamer (na enkele rondes) echt geen wereldprestatie
p6sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:23:
[...]
P8 op dit moment maar hij gaat steeds sneller.
Tja, tis maar een kwali en tis nog lang niet afgelopen.Goron schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:23:
[...]
Omdat Hamilton in z'n eentje bijna 2 seconden sneller was. Maar toen kwamen de redbulls erbij dus het zal wel de baan zijn die droger wordt
Voorbarige conclusie vooralsnog
Volgens mij niet bijna hoor, het ging mis...iTeV schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:24:
Ging bijna mis voor VET
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je bedoelt dat'ie Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is?Pierre schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:25:
Die Sauber is een kilo Utrecht tango auto hoor
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Pierre schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:25:
Die Sauber is een kilo Utrechtuniform tango auto hoor
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Die heeft toch al 10 grid penals.Hoyden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:27:
Ze moeten VET even naar P16 drukken..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Want? Die gaan toch wel naar achter ivm motorwisselHoyden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:27:
VET en RAI krijgen beide toch nog 10 strafplekken, dus maakt niks uit.Hoyden schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:27:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Hoezo niks uitTralapo schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:27:
[...]
VET en RAI krijgen beide toch nog 10 straf plekken, dus maakt niks uit.
Stel dat 'ie 2e staat straks.. Das dan 12.
16 is achteraan
Zou wel kicken zijn als dit de enige run is.
⏩ PVOutput☀️
en als laatste nog een rondje te doen
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Aangezien het volgens de Sky-reporters juist minder hard is gaan regenen, vraag ik me af waar ze dat vandaan hebben.Dibbuz schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:27:
Volgens RTL zou dit wel eens de enige sessie kunnen zijn.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Haha ja merkte het ook alDibbuz schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:30:
Haha, VES nog niet binnen maar RTL gaat naar de reclame wtf
Are you a one or a zero
Dat dus.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:28:
Gaaf hoor P4. Snoert hij meteen weer de criticasters de mond.
Iedereen weet dat je nu alleen goed kan kwalificeren als je goed rijdt. Dit laat hij absoluut zien!
En voor de verandering echt een leuke/spannende kwalificatie!
Waiting on the world to change
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Heeft gewoon sollicitatie voor volgend jaargambieter schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:32:
Arme Sainz, ook nog naar de verkeerde hospitallity suite (Manor)...
Verwijderd
agree dit is erg leukVerwijderd schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:33:
Dit is toch geweldig kwalificeren zo. Regen, veel kans op fouten, ... mag wat mij betreft vaker hoor
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 79% gewijzigd door Marc3l op 25-10-2015 15:37 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat ging in Monaco ook lekker... dus waarom nu niet...MikeyMan schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:36:
Hij zit wel heel dicht op die Ferrari
Je hebt die tijd gezien..?
⏩ PVOutput☀️
Ja hij stond heel even 3e.
Haha zeker, wel mooi dat ze hem nog wel uit de muur kunnen houden. Voor m'n gevoel pakken ze die bocht gewoon teveel op de curbs..Boinkie schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:40:
Blijft een mooie bocht, daar gaan we nog wel meer fouten zien.
Yup, niks bijzonders toch ?
ROS en HAM gingen toen net er onderdoor.
⏩ PVOutput☀️
Ja dus? De tijd waarmee hij hem zette stelde geen kloot vor. Denk niet eens genoeg om Q3 te halen. Dus hopelijk verbeterd hij hem nog. (staat 3.3 sec achter ROS).
⏩ PVOutput☀️

"Lewis Fastest - What an amazing driver!
Rosberg Fastest - That Mercedes sure is finding speed!"
Welnee, de echte coureurs komen nu bovendrijven. Ze rijden allemaal onder dezelfde omstandigheden.
sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:44:
[...]
Welnee, de echte coureurs komen nu boven drijven. Ze rijden allemaal onder dezelfde omstandigheden.
Verwijderd
Er zijn wel een aantal auto's die beter op de weg liggen met dit weer. Machtig mooi om al die gasten te zien werken en tegensturen met overstuur en onderstuur ...sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:44:
[...]
Welnee, de echte coureurs komen nu boven drijven. Ze rijden allemaal onder dezelfde omstandigheden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2015 15:45 ]
Ja, Maar als je op precies op het goede moment zit heb je flink voordeel.sjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:44:
[...]
Welnee, de echte coureurs komen nu bovendrijven. Ze rijden allemaal onder dezelfde omstandigheden.
⏩ PVOutput☀️
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
dan blijft het zosjaool schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 15:46:
Ze hebben het er net over dat het weer harder begint te regenen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] - Seizoen 2015: waar te kijken?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.