Ik zit eens rond te neuzen of ik niet een leuk, goedkoop*, speakertje kan vinden om 2, misschien 3, van de 5 Dot's een klein beetje meer umpfh te geven (maar ik heb 't hier niet over honderden watts o.i.d en het hoeft ook geen Sonos 1 te evenaren). Een enkele (dus geen stereo, 2.1 of 5.1 etc.) speaker is genoeg, 3.5mm aansluiting (Bluetooth is leuk maar
werkt niet in alle scenario's zoals multiroom audio), actieve speaker (met adaptertje of, ook leuk, USB voor power zodat ik de Dot + speaker op m'n
Anker kan aansluiten; géén ding op batterijen). En als 't even kan een béétje een leuk dingetje om te zien.
In de pricewatch is 't dun gezaaid...
Op Ali kom ik wel e.e.a. tegen maar weet ik eigenlijk niet van of 't wat is of niet. Ik zoek 't momenteel een beetje in de hoek van
PC speakertjes. Iemand ervaring / tips? Het doel is dat de twee dots die bij de kids op hun kamers komen (9 en 11) een béétje gebruikt kunnen worden als leuk radio'tje in combinatie met spotify. De deuren hoeven dus niet uit de sponningen te trillen
* Goedkoop genoeg dat ik niet beter gewoon een "gewone" Echo had kunnen kopen i.p.v. een Dot
edit: Een enkele speaker heeft de voorkeur maar een klein setje van 2 wil ik ook nog wel overwegen bedenk ik nu; dat geeft in ieder geval veel
meer mogelijkheden.
edit2:
Dit is eigenlijk wel een leuk ding: de VAUX (iets buiten budget eigenlijk...). Eens kijken of daar een beetje leuk aan te komen is... Hmmm
allemaal 50+ euro in DE & UK...

Bij hun zelf is 'ie $39.99 maar dan zullen de verzendkosten (en importkosten) de pret wel weer bederven... Misschien toch maar tzt dan een paar "gewone" Echo's kopen en de dotjes van de kids naar andere kamers verhuizen dan.
edit3: Soortgelijk dingetje gevonden (maar nog duurder):
iLuv Aud Dock en dan ook nog de
Mokcao Power+
[
Voor 54% gewijzigd door
RobIII op 01-06-2018 00:35
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij