Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:42
Vinnocchio schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:14:
[...]

Heb je enig idee hoe weinig een iPhone aan kostprijs kost? De 6plus was 168€!!
Dan is zelfs 100miljoen peanuts.
Marges van Apple is ongeveer 40%, dus een iPhone van €800 kost Apple waarschijnlijk zelf €480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:18
Ik dus ook, op een 6s+. Voor de rest draait alles soepel ik heb dan alleen 1 keer meegemaakt dat het scherm zwart bleef. Gek eigenlijk dat de laatste beta's voor de GM het opzich goed deden (dat was welliswaar op een iPhone6), maar de GM en latere versies toch weer allemaal merkwaardige problemen hebben.

Ik zou het toch fijn vinden als Apple gas terug zou nemen en eens niet zo gehaast nieuwe iOS versies lanceert. Ik bedoel als ik stabiliteit moet opofferen voor nieuwe functies/elk jaar nieuw OS dan bedank ik en ga ik voor het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat komt omdat Apple telkens de nieuwe iOS tegelijk met de nieuwe iPhone uit wil brengen. Beter laten ze dat gewoon eens los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:14
Nog geen week oud:(

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2jaeza1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Das pech hebben. Is het een plus of niet? Gevallen of iets anders?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
sww89 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:05:
[...]

Ik dus ook, op een 6s+. Voor de rest draait alles soepel ik heb dan alleen 1 keer meegemaakt dat het scherm zwart bleef. Gek eigenlijk dat de laatste beta's voor de GM het opzich goed deden (dat was welliswaar op een iPhone6), maar de GM en latere versies toch weer allemaal merkwaardige problemen hebben.

Ik zou het toch fijn vinden als Apple gas terug zou nemen en eens niet zo gehaast nieuwe iOS versies lanceert. Ik bedoel als ik stabiliteit moet opofferen voor nieuwe functies/elk jaar nieuw OS dan bedank ik en ga ik voor het eerste.
Maar iedereen die ik tegen ben gekomen die last heeft van deze bug draait een beta... Dan is het niet zo gek dat er af en toe een vreemde situatie zich voordoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik ook al een paar keer gehad, vooral in de morgen irritant als de wekker niet gaat 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Aardmens schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:17:
[...]

Maar iedereen die ik tegen ben gekomen die last heeft van deze bug draait een beta... Dan is het niet zo gek dat er af en toe een vreemde situatie zich voordoet.
Dat snap ik, maar er zijn toch ook freezes gemeld op 9.0(.x)?
http://forums.macrumors.c...ag-serious-issue.1921141/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Laatst online: 11:14
vhal schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:14:
[...]

Das pech hebben. Is het een plus of niet? Gevallen of iets anders?
Het is een plus. Precies op de rand van het scherm gevallen. Op de behuizing zit geen kras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
MarcoC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:07:
Dat komt omdat Apple telkens de nieuwe iOS tegelijk met de nieuwe iPhone uit wil brengen. Beter laten ze dat gewoon eens los.
Hoe zou dat moeten werken dan met nieuwe features, zoals 3D touch etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
pacificocean schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

De iPhone twee maanden later uitbrengen of iOS eerder ontwikkelen of beschikbaar stellen? Nu is de GM er nog niet eens of de nieuwe iPhone rolt al de fabriek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Famous schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:19:
[...]

Gelukkig heeft Apple verder geen kosten waardoor ze lekker veel winst maken :Y!
Laten we nou niet ineens gaan doen alsof Apple een halve liefdadigheidsinstelling is, die maken bakken met winst. Maargoed, weer OT en over de iPhone babbelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Vinnocchio schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:26:
[...]

Laten we nou niet ineens gaan doen alsof Apple een halve liefdadigheidsinstelling is, die maken bakken met winst. Maargoed, weer OT en over de iPhone babbelen
Jij begint met een statement dat nergens op gebaseerd is... Om nu weer opnieuw een statement te maken dat nergens op gebaseerd is en vervolgens wil je weer ontopic gaan...

Laten we discussies over prijzen en kosten niet gaan voeren (dan kan op nu.nl met andere mensen die spijbelden tijdens het vak economie) en laten we het nu weer gaan hebben over de iPhone 6S (Plus). Bij deze dan mijn voorstel om discussies over iOS in een ander topic ([iOS 9] Ervaringen & Discussie) te voeren en hier enkel over het apparaat zelf te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maarten22 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Het is een plus. Precies op de rand van het scherm gevallen. Op de behuizing zit geen kras.
Ik zie de beschadiging vanaf hier zitten anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Donstil schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Ik zie de beschadiging vanaf hier zitten anders.
Maar de kras op de behuizing niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:45

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 11:47
ik zou nu huilen........ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt balen man :(

Had een case geholpen vraag me ik dan serieus af? (ik gebruik er zelf geen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:40
De vertaling op Apple's website klinkt toch niet echt lekker, of misschien ligt het aan mij...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eZBoXUD.png

"Het enige wat is veranderd, is alles" zou toch wat aangenamer klinken denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door SanderH_ op 04-10-2015 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

SanderH_ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:29:
De vertaling op Apple's website klinkt toch niet echt lekker, of misschien ligt het aan mij...

[afbeelding]

Krijg je als je google translate gebruikt :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:20:
[...]

Dat is echt balen man :(

Had een case geholpen vraag me ik dan serieus af? (ik gebruik er zelf geen..)
Ik denk het wel. Ik heb zelf voor mijn vorige telefoon 2 jaar lang een case met opstaande rand gebruikt en dat ding heeft echt enorme smakken op beton gemaakt zonder ooit te breken. Toen gebruikte ik 'm 1 dag zonder een case en na een val van nog geen 15 centimeter zat er een barst in. Natuurlijk is dit slechts één geval, maar ik denk dat een opstaand randje om je scherm heen het verschil wel degelijk kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Micheeels schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:37:
[...]

Ik denk het wel. Ik heb zelf voor mijn vorige telefoon 2 jaar lang een case met opstaande rand gebruikt en dat ding heeft echt enorme smakken op beton gemaakt zonder ooit te breken. Toen gebruikte ik 'm 1 dag zonder een case en na een val van nog geen 15 centimeter zat er een barst in. Natuurlijk is dit slechts één geval, maar ik denk dat een opstaand randje om je scherm heen het verschil wel degelijk kan maken.
Wat beter vast houden waarschijnlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05

[afbeelding]

Mee eens. Maar blijkbaar vonden ze het terugkeren van het woord alles (met als things in het origineel) belangrijker.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35

[afbeelding]

Ha, ik dacht dat ik de enige was die dat echt 'slecht' vond klinken :P. Heel matige vertaling van Apple.

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:45
Lothiriel schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:51:
[...]

Ha, ik dacht dat ik de enige was die dat echt 'slecht' vond klinken :P. Heel matige vertaling van Apple.
Ja idem, erg matig.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
pacificocean schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 14:53:
[...]

Een kleine update puur alleen voor de nieuwe features.

Ik zou sowieso graag zien dat Apple afstapt van de major updates. Ik zie liever meerdere kleine updates die niet eerst het halve OS kapot maken waarna het weer een half jaar duurt voordat de grootste issues verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000

Crusader

Arc Nature

MarcoC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:40:
[...]

Ik zou sowieso graag zien dat Apple afstapt van de major updates. Ik zie liever meerdere kleine updates die niet eerst het halve OS kapot maken waarna het weer een half jaar duurt voordat de grootste issues verholpen zijn.
offtopic:
dat heb ik in mijn jarenlange iPhone gebruik nog nooit meegemaakt. Altijd een stabiele iPhone/iPad gehad.Vind "het halve OS kapot maken" erg kort door de bocht.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Crusader schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:04:
[...]

offtopic:
dat heb ik in mijn jarenlange iPhone gebruik nog nooit meegemaakt. Altijd een stabiele iPhone/iPad gehad.Vind "het halve OS kapot maken" erg kort door de bocht.
iOS 7 was wel bekend, werd pas met 7.1.2 goed. iOS 8 zat in de eerste maanden vol met bugs en was erg instabiel, pas bij 8.3 werd het weer goed werkbaar. iOS 9 is wel stabiel, maar erg laggy (klein voorbeeld: iOS 9 is vloeiender op een iPhone 5 dan op een 5S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
Dan heb ik heel veel geluk gehad (of ik spoor niet) maar ik heb nog een 4S en elke update via Itunes gedaan en nooit gekke bugs meegemaakt. Na 4 jaar is de telefoon wat langzamer en gaat de accu niet meer zo lang mee, maar van iOS 8 naar 9 is hij zelfs iets sneller geworden. En dus geen bugs :)

Eerder bleek ook dat sommigen hier het hebben over bugs in beta 3 of de GM versie. Dit zijn allen beta's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Laatst online: 11-09 18:20
MarcoC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:40:
[...]

Een kleine update puur alleen voor de nieuwe features.

Zo werkt het niet als de nieuwe functionaliteit ingrijpt in de core van het os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 22:35
Aardmens schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:21:
Dan heb ik heel veel geluk gehad (of ik spoor niet) maar ik heb nog een 4S en elke update via Itunes gedaan en nooit gekke bugs meegemaakt. Na 4 jaar is de telefoon wat langzamer en gaat de accu niet meer zo lang mee, maar van iOS 8 naar 9 is hij zelfs iets sneller geworden. En dus geen bugs :)

Eerder bleek ook dat sommigen hier het hebben over bugs in beta 3 of de GM versie. Dit zijn allen beta's...
Erg veel geluk is relatief. De tevreden mensen zie je sowieso minder klagen... Ik denk dat het altijd wat overdreven wordt. Het is niet omdat jouw iPhone en die van een handvol anderen problemen heeft dat de update 'totaal mislukt' is, en je telefoon onbruikbaar.

Dat gezegd zijnde, heb ik ook geen enkel probleem met iOS op een iPod Touch 5de generatie. Voor de duidelijkheid; die ziet er aan de binnenkant hetzelfde uit als de iPhone 4s. Net als bij m'n iPad Mini met diezelfde soc (de Apple A5). Ja, zijn geen raketsnelheden, maar is dat nodig? Sommige mensen klagen gewoon veel en veel te snel.

Aanvulling: iOS 8 vond ik overigens wel een duidelijke achteruitgang. iOS 7 vond ik geweldig. Geen idee wat zoveel mensen in iOS 6 zien. Achteraf gezien vind ik de oude incoontjes best lelijk en ouderwets te noemen. iOS 9 is voor mij een terugkeer naar de 7de versie. Vlot en in een modern jasje.

Sorry voor de nogal offtopic post :P

[ Voor 11% gewijzigd door Lothiriel op 04-10-2015 22:36 ]

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Crusader schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:04:
[...]

offtopic:
Ik draai mee sinds iOS 3 en ik vind het vanaf iOS 7 echt een rommeltje geworden hoor. Misschien is het niet realistisch om jaarlijks het OS op de schop te gooien. Op zich is iOS 9 wel een stuk beter dan iOS 8 vorig jaar. Het jammere is dat je niet kan downgraden. Immers wanneer je de nieuwste iPhone koopt heb je het te doen met recenste iOS versie met bijbehorende bugs. Ik heb het gevoel dat Apple net als een verslaafde is. Steeds meer meer meer om 'gebruikers' dezelfde kick te kunnen geven ten opzichte van het jaar ervoor en dat in hetzelfde tijdsbestek.

Wat hardware betreft is Apple nog steeds mijn favoriet. Mijn 6s+ is mijn beste iPhone ooit ;)

Wat software betreft moeten ze accepteren dat de steeds complexer wordende besturingssystemen meer ontwikkelingstijd vergen. De tijd van alleen "Hello world" kunnen tonen op je scherm is voorbij ;) Het wordt echt tijd dat ze weer even in de spiegel kijken om te beseffen voor wie ze al die moeite doen. Aandeelhouders? Marktaandeel? Gebruikers? Om het geld hoeven ze het niet te doen zou je zeggen. Kijk een game als GTA kost al 5 jaar om te maken en dan hebben ze een topper te pakken. Ze releasen het spel als het klaar is. Call of Duty wordt jaarlijks uitgebracht met 2 jaar ontwikkeltijd en dat doet de serie wat mij betreft niet goed. November is vaste prik.

Ik zeg de WWDC in juni met iOS bijna af. Nog wat beta's voor de finetuning en publieke release begin september. Dan de nieuwe iPhone 7 eind oktober/begin november in een 10.1 release net zoals de iPads. Het jaar daarop een 10.5 release voor de volgende generatie iPhone 7s en pas bij de iPhone 8 iOS 11.

Zoals MarcoC zegt beetje bij beetje erbij :) En dus niet dat het moment van releasen het resultaat bepaalt maar het resultaat bepaalt het moment van releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hoewel ik iOS wel lekker vind werken is het jaarlijkse vernieuwen van de Music-app mij wel een doorn in het oog. Nu zijn het bijna 3 muziekbibliotheken in 1, namelijk de eigen muziek, die van muziekmatch en nu ook Apple Music. Ik kan nauwelijks nog fatsoenlijk navigeren om te zien welke plaat nog lokaal op de telefoon staat (niet altijd bereik) en welke playlists nu weer waar verstopt zijn.

Nu kan ik plaatjes met Siri aanvragen maar leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Na Jaren HTC naar tevredenheid gebruikt te hebben . heb ik besloten om voor de IPhone 6s plus te gaan

Met name Google en Samsung hebben het totaal verbruikt bij mij . sinds lolliepop (android 5.0) heeft google het os echt verkloot en maakt het de beste hardware zo traag als bagger met name samsung maakt er daarbovenop een nog groter potje van. heb nu een aantal maanden een s6 edge ( werd verliefd op het design) maar ik als power user word helemaal gek van het steeds trager worden van het toestel.

Nu word het dus de 6s plus en ik heb het gevoel dat ik er alleen maar op vooruit ga , al zal ik google now wel gaan missen , maar goed dat dacht ik ook toen ik overstapte van htc naar samsung met blinkfeed.

Het design van de IPhone 6 heeft me altijd al erg aangesproken en ben blij dat dit met de s versie in stand is gehouden . Het stabiele os spreekt mij ook erg aan. Word bij Android altijd gek als ik bv snel een foto wil maken maar dat het opstarten zo traag is omdat er op de achtergrond eerst geheugen vrij gemaakt moet worden . Ook het 3D Touch spreekt me erg aan en zie er ook de meerwaarde van in . ik heb dit bij belsimpel in utrecht kunnen uitproberen en het lijkt me erg handig. zojuist een bestelling gedaan bij CB voor mijn vriendin ( de 6s Rose gold) en zodra ik de edge verkocht heb ga ik de 6s Plus voor me zelf aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:37
Ik heb afgelopen weekend een 6s opgehaald in Engeland. Waren er nog genoeg.

Eerst twijfelde ik over het wel of niet upgraden, maar ben echt blij dat ik het heb gedaan... En wel om de live Photos. Ja, het is een gimmick, maar ik vind het echt grappig om te zien hoe gek mensen aan het doen zijn, voordat ze op de foto gaan. En het leukste is : dit kan je delen via iMessage en gedeelde fotostream met anderen.. En mensen op ios 9 zien dan ook de live photo door op het scherm te drukken (en dat hoeft geen 3d touch te zijn). Echt goed gedaan! En... Verstuur je hem naar iemand met een Watch os 2, dan doet hij het daarop ook! Echt leuk!

Naast natuurlijk de snelle processor en touch id en alles enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 11-09 16:34
Delerium schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:38:
Hoewel ik iOS wel lekker vind werken is het jaarlijkse vernieuwen van de Music-app mij wel een doorn in het oog. Nu zijn het bijna 3 muziekbibliotheken in 1, namelijk de eigen muziek, die van muziekmatch en nu ook Apple Music. Ik kan nauwelijks nog fatsoenlijk navigeren om te zien welke plaat nog lokaal op de telefoon staat (niet altijd bereik) en welke playlists nu weer waar verstopt zijn.

Nu kan ik plaatjes met Siri aanvragen maar leuk is anders.
Dit! Hoe moet dat nu want ik kom er ook niet op een handige manier achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door Daedalus op 05-10-2015 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat doen jullie Tweakers eigenlijk met een iPhone 6s? Ik moet mijzelf nog overtuigen van het feit dat ik een upgrade (huidig: 5s) nodig heb, maar alles wat ik ermee doe functioneert nog fantastisch: nieuws checken, mail, browser, WhatsApp, social media, Google maps/TomTom, af en toe een foto schieten, etc.

Die super snelle CPU en GPU enzo heb ik persoonlijk echt nooit nodig. Ik game er niet op omdat zowat alle games van die freemium games zijn, of gewoonweg mij niet interesseren. De enige reden waarom ik een 6s zou willen is… omdat het nieuw is. En omdat ik mijn abonnement kan verlengen over een paar weken.

Dus ik overweeg gewoon 25 Euro per maand minder te gaan betalen met een SIM-only, en deze keer eens geen 400 Euro opzij te leggen voor een upgrade ;)

Maar... misschien mis ik iets. Wat doen jullie met een 6s? Wat maakt het de investering waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Buiten het feit dat ten opzichte van de 5(s) het scherm groter is wat als prettiger ervaren kan worden is de camera upgrade voor veel mensen ook een vooruitgang daarbij is de nieuwere processor een stuk sneller/zuiniger dan zijn voorgangers en bied bovendien voor de gamers onder ons betere en mooiere games . Het 3D touch verhaal zie ik ook als een verbetering van het touch interface .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:07
Blue-eagle schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:06:
Maar... misschien mis ik iets. Wat doen jullie met een 6s? Wat maakt het de investering waard?
Heb nu een 4s, werkt echt nog perfect, maar wil gewoon iets nieuws.
Heb dus absoluut geen 6s nodig. Enige reden is inderdaad dat het nieuw is, ja oke, het scherm is groter en dat is wel fijn. Maar kan eigenlijk net zo goed de normale 6 kopen, maar vrijdag wordt de 6s geleverd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Loek92 op 05-10-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 23:17
Famous schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:32:
[...]

Krijg je als je google translate gebruikt :+
:D

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Wat doen jullie Tweakers eigenlijk met een iPhone 6s? Ik moet mijzelf nog overtuigen van het feit dat ik een upgrade (huidig: 5s) nodig heb, maar alles wat ik ermee doe functioneert nog fantastisch: nieuws checken, mail, browser, WhatsApp, social media, Google maps/TomTom, af en toe een foto schieten, etc.

Die super snelle CPU en GPU enzo heb ik persoonlijk echt nooit nodig. Ik game er niet op omdat zowat alle games van die freemium games zijn, of gewoonweg mij niet interesseren. De enige reden waarom ik een 6s zou willen is… omdat het nieuw is. En omdat ik mijn abonnement kan verlengen over een paar weken.

Dus ik overweeg gewoon 25 Euro per maand minder te gaan betalen met een SIM-only, en deze keer eens geen 400 Euro opzij te leggen voor een upgrade ;)

Tsja, ik kom van een >2 jaar oude Nexus 4 af, heb Android wel weer gezien en stap dus over naar iOS. Ik kan uiteraard wel gaan voor een 6 of lager maar eigenlijk wil ik gewoon iets nieuws. Dat was voor mij sowieso al iets waard :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Wat doen jullie Tweakers eigenlijk met een iPhone 6s?
bellen, heel veel bellen voor werk. (ja ja I'm classic)
Kwaliteit daarvan is echt heel goed en scherp, gewoon belangrijk tijdens besprekingen etc.
In de vrije tijd beetje appen, inet en flitsmeister.
Nodig, nee tuurlijk niet, niemand eigelijk. Maar ik ken mezelf, alles moet soepel verlopen, een jaar meegaan, groot scherm hebben en kwalitatief hoogwaardig. Dat had de ip6s+ voor mij, dus een gekocht (neem altijd een los).

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:58
shaowoo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:20:
[...]

Bij mij hielp een reset..(6s met ios 9)
Bedankt voor je suggestie. Bij mij was het een rechtenprobleem, het is inmiddels opgelost. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Loek92 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Heb nu een 4s, werkt echt nog perfect, maar wil gewoon iets nieuws.
Heb dus absoluut geen 6s nodig. Enige reden is inderdaad dat het nieuw is, ja oke, het scherm is groter en dat is wel fijn. Maar kan eigenlijk net zo goed de normale 6 kopen, maar vrijdag wordt de 6s geleverd :)
Menig argument van een iPhone bezitter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje facebook, imessage en af en toe eens browsen owja en bellen soms ook maak wel best veel fotos.. al vond ik de plus wel fijner vast houden met fotos maken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mail, berichten via diverse apps, muziek luisten via verschillende afspeelbronnen, Serie list bijhouden via App, films bijhouden via app, veel foto's maken, nooit bellen en wat snapchat.

Dat is het wel zo een beetje.

Edit: Ooh en nu wat Egg Car

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 05-10-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Nu nog niks,want ik heb er nog geen een,maar mijn huidige telefoon wordt slecht. Zo is oa het usb poortje op m,n HTC One is het aan het begeven dus wordt opladen steeds lastiger. Hij wordt ook erg langzaam en zet soms in eens z,n wifi en gsm adapters uit. Daarnaast mag ik blij zijn als ik 8 uurtjes op de batterij redt.Kortom het lijkt wel alsof dat ding na 2 jaar echt op aan het raken is.

Dus wordt het gewoon tijd voor een nieuwe die dan gewoon precies hetzelfde zal gaan doen: Mailen,WhatsApp,9gag,Dumpert,Instagram,Snapchat,Google maps,Camera,Bankieren,Bellen,Facebook,Flitsmeister,Rekenmachine,Agenda,Notepad.

Nu kies ik weer voor een iphone omdat ik na 2 jaar android iOS toch wel mis en tegenwoordig werk ik op een macbook dus dan is het wel handig als alles onderling aan elkaar gekoppeld en gedaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 22:25
Die van mij komt uit week 34. Totaal geen problemen (afkloppen!). Mijn accu gaat zelfs 2 dagen mee (iPhone 6s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee geen last van :)

and others complain of poor sound quality with the iPhone 6S's internal speaker.

Ik vind de speaker kwaliteit inderdaad niet geweldig, en dan praat ik over notificatie geluid niet muziek

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
MarcoC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 22:10:
[...]
(klein voorbeeld: iOS 9 is vloeiender op een iPhone 5 dan op een 5S).
Hoe kan dat dan?! iPhone 5S heeft een snellere 64 bit processor?... Ik heb 9.0.2 op een 5S en draait prima, ben wel met eem schone lei begonnen. En misschien laat ik hem voorgoed op 9.0.2 nu, alleen gaat de accu sneller leeg lijkt het :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:08

OMX2000

By any means necessary...

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:51:
[...]

nee geen last van :)

and others complain of poor sound quality with the iPhone 6S's internal speaker.

Ik vind de speaker kwaliteit inderdaad niet geweldig, en dan praat ik over notificatie geluid niet muziek
Als het een structureel probleem is zul je er weinig aan kunnen doen. Maar als een ander 6s het niet heeft zou ik hem gewoon laten vervangen in de Apple Store zodra ze beschikbaar zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
dennis_rsb schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:26:
[...]

Hoe kan dat dan?! iPhone 5S heeft een snellere 64 bit processor?... Ik heb 9.0.2 op een 5S en draait prima, ben wel met eem schone lei begonnen. En misschien laat ik hem voorgoed op 9.0.2 nu, alleen gaat de accu sneller leeg lijkt het :'(
Volgens mij iOS 9 gewoon nog in ontwikkeling :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
MarcoC schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:54:
[...]

Volgens mij iOS 9 gewoon nog in ontwikkeling :P .
Batterijissues blijven een probleem bij major versies hè. Ik hoop alleen niet dat 9.x trager gaat zijn dan 9.0.2. maar doorgaans is alleen de major versie zwaarder dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik heb totaal geen batterij issues. Combi gebruik en batterijverbruik intact gebleven. Maar misschien is het wel één groot complot om de Plus versies te promoten, aangezien die een grotere batterij hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Redondo1982 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:01:
Ik heb totaal geen batterij issues. Combi gebruik en batterijverbruik intact gebleven. Maar misschien is het wel één groot complot om de Plus versies te promoten, aangezien die een grotere batterij hebben :+
Mwah dat zou wat zijn :P het batterijgebruik wisselt per versie heb ik het idee. Maar bij 9.0 of iets zijn er vaak batterij issues. Ik merk het op zowel mijn iPad Air 2 als iPhone 5S, dat iOS 9 niet al te goed omgaat met de batterij. Ik moet er wel bij zeggen dat ik pas dit weekend beide apparaten heb geupdate, wellicht duurt het een paar laadcycle tot het optimaal is.

[ Voor 10% gewijzigd door dennis_rsb op 06-10-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

Als het een structureel probleem is zul je er weinig aan kunnen doen. Maar als een ander 6s het niet heeft zou ik hem gewoon laten vervangen in de Apple Store zodra ze beschikbaar zijn.
Kan best zijn dat me notificatie gewoon gek klinkt hoor :) zoveel doe ik niet op de iPhone en filmpjes klinken volgens mij ook goed (kijk max 1 per week?)
Redondo1982 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:01:
Met mijn normale S zit ik ook op 60% over zodra ik thuis ben aangekomen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:21

RnB

Ik was verbaasd over de batterijduur van mijn iPhone 6 met 9.1 laatste beta.
Iets over 9u gebruik en 33u standby en nog 20% over!

Dat zijn tijden die ik met alle generaties iPhones en iOS nog niet heb gezien. Met mijn gebruik zat ik meestal rond de 7u gebruik en 18u standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:47:
Ik was verbaasd over de batterijduur van mijn iPhone 6 met 9.1 laatste beta.
Iets over 9u gebruik en 33u standby en nog 20% over!

Dat zijn tijden die ik met alle generaties iPhones en iOS nog niet heb gezien. Met mijn gebruik zat ik meestal rond de 7u gebruik en 18u standby.
Same hier! erg tevreden over, al zegt me vriendin dat haar iPad mini (gen 1) erg traag is nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verder geen grote bugs met 9.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Straks er maar even opzetten, ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Bij vorige releases van iPhones ben ik minder aanwezig geweest op Tweakers, misschien ligt het daar aan.

Maar het valt me op dat er enorm veel wordt gesproken over de 64GB modellen.
Ik zelf heb altijd 16GB gehad, maar moest nogal eens opschonen en verwijderen voor ik verder kon.
Zelf was ik er voor nu dus klaar mee, ik krijg ook mijn 64GB'tje :)

Is 64GB een trend bij de 6s? Of zijn de Tweakerts bij voorgaande modellen ook al van een stapje/maatje groter geweest?
Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 11:47
Denk dat de 64GB modellen sinds vorig jaar een stuk populairder zijn , voor 100 euro meer krijg je ipv 32GB dus 64GB , en wees eerlijk een 16GB iPhone zou eigenlijk niet meer moeten bestaan

Maar ik denk dat als ze het instap model 32GB meegeven dat veel mensen dan die nemen ipv de 64GB dus een beetje verkoop strategie zal er wel achter zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
cardwizard schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:49:
Denk dat de 64GB modellen sinds vorig jaar een stuk populairder zijn , voor 100 euro meer krijg je ipv 32GB dus 64GB , en wees eerlijk een 16GB iPhone zou eigenlijk niet meer moeten bestaan

Maar ik denk dat als ze het instap model 32GB meegeven dat veel mensen dan die nemen ipv de 64GB dus een beetje verkoop strategie zal er wel achter zitten
Juist, had het geschrapt uit mijn bovenstaande post omdat er altijd mensen zijn die met 8GB al voldoende hebben.
16GB is niet meer van deze tijd en vind het absurd dat Apple hier nog niet in is mee gegaan met de 6s.
Kleine kans dat we de 16GB nog terugzien bij de 7, denk ik zo.

Het wegpoetsen van de 32GB is zeker een verkoopstrategie.
Als het instapmodel 32GB had, was ik waarschijnlijk niet gegaan voor een upgrade naar de 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32, 128, 256 voor de 7 dan maar? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Ik vind het best een naai actie van Apple. Apple weet natuurlijk ook dat de meeste mensen meteen voor de 64GB versie kiezen. Dus automatisch €100 meer betalen. Had zelf liever een 32GB versie gezien.

Ik ben erg aan het twijfelen tussen de 16GB en 64GB versie.

Ik game nooit op mijn iPhone er staan ook nooit films of series op.
Ik heb via KPN gratis Spotify Premium. Dus er staat nooit muziek op mijn iPhone. Ik werk de helft van week thuis. Foto's 1x in de week op mijn iMac zetten (als het echt nodig is) is voor mij geen probleem. Daarnaast heb ik ook nog een dropbox account met 8GB.

Tja, ik had een iPhone 6 met 64GB. Maar die was altijd maar voor de helft gevuld. 32GB zou dus perfect zijn voor mij...

Hoeveel GB hou je trouwens over als je de 16GB versie neemt; maw hoe groot is iOS9 ?

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 06-10-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Sefaex schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:21:
Ik vind het best een naai actie van Apple. Apple weet natuurlijk ook dat de meeste mensen meteen voor de 64GB versie kiezen. Dus automatisch €100 meer betalen. Had zelf liever een 32GB versie gezien.

Ik heb via KPN gratis Spotify Premium. Dus er staat nooit muziek op mijn iPhone. Ik werk de helft van week thuis. Foto's 1x in de week op mijn iMac zetten (als het echt nodig is) is voor mij geen probleem. Daarnaast heb ik ook nog een dropbox account met 8GB.

Tja, ik had een iPhone 6 met 64GB. Maar die was altijd maar voor de helft gevuld. 32GB zou dus perfect zijn voor mij...

Hoeveel GB hou je trouwens over als je de 16GB versie neemt; maw hoe groot is iOS9 ?
Met jouw gebruik is 16gb dan voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online

Heb nu een 16GB iPhone 6, bevalt prima. Ook Spotify streaming en foto's/video's gaan vrijwel direct ri. de cloud. Hou nu, met rond de 55 apps, 3GB over nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ppff krijgen we dat geneuzel rond de 16 GB versie nu elke paar pagina's weer? Dat hebben we al een aantal keer besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40

Als je nu al 32GB gebruikt, zou ik nooit teruggaan naar 16GB. Helemaal niet met het ook op 4K en livephoto. 64GB dus.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
even over standby/gebruikerstijd. Nu met mijn iPhone 6S al meerdere dagen standby tijden van ongeveer 30 uur en gebruikerstijden van zo'n 8 a 10 uur. Dit met iOS 9.1 dp3 Ben echt zeer te spreken over de batterij in de 6S

Dit haalde ik never nooit niet met mijn vorige 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Pfff

Heb mijn vrouwtje even lief aangekeken en net toch maar de 64GB versie besteld.
Zij heeft liever dat ik een Android telefoon haal. Aangezien die een paar €100 goedkoper zijn. :P
Blijf het een vieze streek vinden van Apple dat ze geen 32GB variant verkopen.

Welke hoesjes/cases gaan jullie trouwens halen ?
Ik wil deze Mujjo sleeve halen (volgens Applehoes past hier ook een 6s in).

http://www.appelhoes.nl/M...allet-sleeve-iPhone-6-Tan

Qua bescherming stelt het niet zoveel voor, maar ik laat mijn iPhone toch vrijwel nooit vallen. ;)

Had tijdens de launch van de iPhone 6 al goede dingen over deze Mujjo sleeve gelezen op tweakers, ik heb destijds zelf een officiële Apple case gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:18:
Pfff

Zij heeft liever dat ik een Android telefoon haal. Aangezien die een paar €100 goedkoper zijn. :P

Welke hoesjes/cases gaan jullie trouwens halen ?
Je doet iets niet goed :D Ik heb mijn vriendin van de Android naar de BlackBerry 10 gekregen en nu wilt ze een iPhone omdat ze de iPad geweldig vind. En dat het veel kost? naja liever niet maar ze krijgt de roze cadeau van me :)

Android wilt ze nooooooit meer!

Ik heb deze gekocht maar heb besloten niet meer voor de plus te gaan, die dingen kunnen trouwens inderdaad er voor zorgen dat het scherm langer heel blijft :) heb nieuwe besteld in het wit en goud :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:25
[verwijderd]

[ Voor 107% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 12-09 14:24
Ik koop elk jaar een nieuw iPhone en schuif de oude door naar mijn vrouw. Helemaal makkelijk als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

loeberce schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:46:
Ik koop elk jaar een nieuw iPhone en schuif de oude door naar mijn vrouw. Helemaal makkelijk als je het mij vraagt.
Je vrouw heeft inmiddels een aardige verzameling iPhones? :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 6s gekocht met de "belofte" aan mezelf hem voor 2 jaar te houden ipv elke keer wat anders :p en omdat ik veel doe op me telefoon heb ik ook gezegd dat ik perse een iPad pro nodig heb om het beetje te compenseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:42:
Ik heb mijn 6s gekocht met de "belofte" aan mezelf hem voor 2 jaar te houden ipv elke keer wat anders :p en omdat ik veel doe op me telefoon heb ik ook gezegd dat ik perse een iPad pro nodig heb om het beetje te compenseren
Wat een redenering, maar oke :+. Om wat te compenseren? Je bankrekening? 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferluci92 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:37:
[...]

Wat een redenering, maar oke :+. Om wat te compenseren? Je bankrekening? 8)7 :9
Dat niet eens, maar de gewoonte dat ik teveel koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:42:
Ik zit juist bij elk iPad Pro nieuws bericht moeite te doen hem niet te willen. Heb er helemaal niets aan (Niets meer dan de iPad die ik al
Heb dan) maar vind hem wel erg tof en stiekem wil ik hem gewoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:05:
[...]

Ik zit juist bij elk iPad Pro nieuws bericht moeite te doen hem niet te willen. Heb er helemaal niets aan (Niets meer dan de iPad die ik al
Dat herken ik maar al te goed. Ik zit nu excuses te verzinnen waarom ik de iPad Pro nodig zou hebben en dus de koop zou kunnen rechtvaardigen. Dat pennetjes is wel verrekte handig zeg! :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:05:
[...]

Maar ik heb nog geen iPad :p haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Loop nu sinds de 25e rond met de plus, moet zeggen dat die er goed bevalt zeker bij het kijken van (twitch) streams, safari en games zoals hearthstone. Wat toch wel even wennen is dat je niet meer even snel met 1 hand kunt reageren terwijl je met iets anders bezig bent, zoals bijv op mijn bijbaantje order picken en onder het lopen even snel een appje versturen.

Hopelijk krijgt de 7 een groter scherm dan de 6s maar wordt de grootte beperkt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas is het vanaf Curaçao niet mogelijk om een iPhone te reserveren. Kom op en page not found pagina na het selecteren van een iPhone. Land vrijdag op Amsterdam dus was top geweest. Helaas nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 12-09 22:25
Spotify slaat redelijk wat cache op, op je iPhone. Reken maar aan minimaal 1GB. Als je weinig foto's en video's maakt, dan heb je wel genoeg aan 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 03:17:
Helaas is het vanaf Curaçao niet mogelijk om een iPhone te reserveren. Kom op en page not found pagina na het selecteren van een iPhone. Land vrijdag op Amsterdam dus was top geweest. Helaas nog even wachten.
Echt? Een vriend van mij heeft het wel kunnen doen vanaf Curaçao. Anders even een andere browser proberen of met een VPN ofzo.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:34
indofk schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 23:48:
heb nu een aantal maanden een s6 edge ( werd verliefd op het design) maar ik als power user word helemaal gek van het steeds trager worden van het toestel.
Als power user zou je een custom rom moeten proberen. Wereld van verschil.
Nu word het dus de 6s plus en ik heb het gevoel dat ik er alleen maar op vooruit ga , al zal ik google now wel gaan missen , maar goed dat dacht ik ook toen ik overstapte van htc naar samsung met blinkfeed.
Het zal even wennen zijn. Het is maar net wat je met je Android allemaal deed. iOS is nu gelukkig wel beter geworden qua deel mogelijkheden en apps die onderling beter samenwerken.
Het design van de IPhone 6 heeft me altijd al erg aangesproken en ben blij dat dit met de s versie in stand is gehouden . Het stabiele os spreekt mij ook erg aan. Word bij Android altijd gek als ik bv snel een foto wil maken maar dat het opstarten zo traag is omdat er op de achtergrond eerst geheugen vrij gemaakt moet worden .
De S6 is toch erg snel qua foto's nemen. Ik heb na een half jaar nog niet gezien dat het trager werd.

Toch wens ik je veel plezier ermee en dat zal vast lukken. Ik vind de iPhone 6 nog steeds erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

In topic hoesjes iPhone 6/6s heb ik zojuist mijn Fitbag even aangeboden. Check foto's. Echt een mooi ding...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor, door wisseling van werkgever heb ik eind augustus m'n iPhone 6 ingeleverd, wel een backup gemaakt via iTunes. Nu zit er een nieuwe iPhone6s aan te komen, maar deze zal IOS9 draaien (oude was nog op IOS8), kan ik hiervan wel een backup terugzetten ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
ZeRoC00L schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:39:
Even een vraagje tussendoor, door wisseling van werkgever heb ik eind augustus m'n iPhone 6 ingeleverd, wel een backup gemaakt via iTunes. Nu zit er een nieuwe iPhone6s aan te komen, maar deze zal IOS9 draaien (oude was nog op IOS8), kan ik hiervan wel een backup terugzetten ?
Ja hoor, dat kan!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:20:
In topic hoesjes iPhone 6/6s heb ik zojuist mijn Fitbag even aangeboden. Check foto's. Echt een mooi ding...
Zet hem anders in V&A, dan vergroot je je kans op verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zo 2 uur batterij verschil is groot!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Ben benieuwd naar andere reviews voor bevestiging van dit "issue"

Kan me persoonlijk niet voorstellen dat er zo'n gat tussen deze vrijwel gelijke chips zit, verwacht eerder wat firmware optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de N71MAP van TSMC (iPhone 6s) :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

overigens is zo'n tooltje gebruiken misschien ook niet het handigste beveiligings technisch gezien ^^

my 2 cents

Als er echt meer aan de hand is komt dat vanzelf boven water, met toestellen van €. 750,- plus mag je wel verwachten dat het serieus onderzocht en opgelost wordt :)

Nu is er 1 source die roept dat er iets mis is, en heel internet bazuint gelijk chipgate rond :F 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door PaYnE81 op 07-10-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In het artikel staat ook een tweede app die wel gewoon uit de App Store te downloaden is. Volgens die app heb ik de superieure TSMC chip in mijn 6s :Y)
Jammer dat ik deze vanmiddag toch ga inruilen voor een 6s Plus :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

fsfikke schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:21:
In het artikel staat ook een tweede app die wel gewoon uit de App Store te downloaden is. Volgens die app heb ik de superieure TSMC chip in mijn 6s :Y)
Jammer dat ik deze vanmiddag toch ga inruilen voor een 6s Plus :p
Excuus, dan heb ik daar overheen gelezen :)

Ach met de plus heb je een "grote" kans dat het een TSMC is toch, als ik het artikel mag geloven ^^
Pagina: 1 ... 15 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.