Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn jullie ervaringen met de cases voor iPhone 6s? Heb mijn iPhone besteld en zal hem dus volgende week vrijdag mogen gaan halen. In tussentijd ben ik op zoek naar wat bescherming voor mijn iPhone.

Momenteel heb ik de lederen apple cover voor iPhone 5 rond mijn huidig toestel in combinatie met een spigen glass screen protector.
Ben nu aan het twijfelen om dit terug te doen (vind het spijtig dat screen protectors niet om kunnen met de kromming van de display, maar so be it :)). dus de officiële lederen case (zwart) met spigen glass.
Langs de andere kant heb ik vandaag enkele wallet cases gevonden waar de iphone "detachable" is. Dat is een must voor me (heb een Kenu airframe voor in de wagen, wat dus niet om kan met een wallet case :)).
Iemand ervaringen met dergelijke cases? mijn vrees is dat ze teveel bulk gaan toevoegen :(
voorbeeld: https://sewelldirect.com/...-wallet-case-for-iphone-6
of deze: http://www.pdashop.be/pro...le-iphone-6-6s-zwart.html

of eventueel toch bij mijn eerte gedacht blijven: spigen glass + spigen neo hybrid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
ViperTPR schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Ja, zelf getest, vraag is alleen wat wil je met zoveel live foto's achter elkaar? beste eruit kiezen?
Ja, beste er uit kiezen.

Ze is niet vaak tevreden over haar foto's :/

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:59:
Wat zijn jullie ervaringen met de cases voor iPhone 6s? Heb mijn iPhone besteld en zal hem dus volgende week vrijdag mogen gaan halen. In tussentijd ben ik op zoek naar wat bescherming voor mijn iPhone.

Momenteel heb ik de lederen apple cover voor iPhone 5 rond mijn huidig toestel in combinatie met een spigen glass screen protector.
Ben nu aan het twijfelen om dit terug te doen (vind het spijtig dat screen protectors niet om kunnen met de kromming van de display, maar so be it :)). dus de officiële lederen case (zwart) met spigen glass.
Langs de andere kant heb ik vandaag enkele wallet cases gevonden waar de iphone "detachable" is. Dat is een must voor me (heb een Kenu airframe voor in de wagen, wat dus niet om kan met een wallet case :)).
Iemand ervaringen met dergelijke cases? mijn vrees is dat ze teveel bulk gaan toevoegen :(

of eventueel toch bij mijn eerte gedacht blijven: spigen glass + spigen neo hybrid :)
minder bulk wallet case: https://www.google.nl/web...t+case+iphone+80&tbm=shop

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een aantal reacties zijn verplaatst naar [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11. Dit topic gaat over ervaringen met de iPhone 6s/6s+. Discussies over providers en abonnementen mogen in [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11 :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:26

Zelf heb ik een of andere glass screen protector van de turk, icm een BookBookcase van 12south. Het is echt een fantastisch mooie wallet, waar idd de shell los kan van de rest van de case. Wel vind ik de wallet best dik zodra ik er pasjes in heb. Dit is natuurlijk normaal, maar ik aangezien ik van een 'naakte' HTC one M8 afkom, merk ik het verschil in broeken die skinnier zijn best wel. Al met al voegt de shell misschien een mm of twee toe aan de dikte, maar dit komt de stevigheid ten goede. De toevoeging is, bij mij, gelijk aan twee pasjes. Waar ik er 5 bij me draag.

Het bulkinessgehalte kan je dus zelf best veel beïnvloeden. Heb je aan alleen je pinpas voldoende, of moet je ook een ov-kaart, college-kaart, verenigingspas en AH bonus mee, dan tikt dat toch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een super dunne clear silicone case om me iPhone, omdat ik zo de kleur zie en toch beschermt.
Zit echt dicht er tegen aan en omdat de 6s een millimeter dikker is zit hij er nog strakker tegen aan.

Erg tevreden over, steroever achterkant maar niet dikker etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:22

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Foto? waar heb je de silicone case gehaald?

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
cardwizard schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:17:
Zeker als je van een plus naar een s plus gaat is het niet zinloos (dan zou je nog steeds een 4s kunnen gebruiken zelfs) de betere snelheid en het dubbele geheugen doet het toestel meer dan goed ! Persoonlijk zijn dat de zeer welkome verbeteringen wat een verschil

Dan nog een betere camera , 3D Touch de verbeterde vingerafdruk sensor maakt het echt geen zinloze upgrade
Je doet het wel klinken alsof de 6 zonder s een traag toestel is. Ik vind het upgaden van de 6 versie naar de s dus echt zinloos en geldverspilling. Begrijp me niet verkeerd. Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wil.

[ Voor 5% gewijzigd door Tasminos op 01-10-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
Diamond AT schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:07:
[...]

Je doet het wel klinken alsof de 6 zonder s een traag toestel is. Ik vind het upgaden van de 6 versie naar de s dus echt zinloos en geldverspilling. Begrijp me niet verkeerd. Iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wil.
als je iets beter leest dan weet je dat het over de plus gaat ;) die is toch echt een stuk minder soepel in de interface dan de 6

Het verschil in snelheid is net zoiets als van de iPad Air naar de Air 2 , die is ook een flink stuk sneller en dat is echt goed merkbaar

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 01-10-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
ViperTPR schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:34:
Ik heb zelf buypeel.com gekocht . Goede reviews en een van de dunste op de markt naar het schijnt . Ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb de originele witte siliconenhoes gekocht voor de 6s plus , zeer goede bescherming hebben die , helaas is het toch niet echt een kleur voor mij (mocht iemand interesse hebben ? Deze staat in v&a) ik denk dat ik de blauwe ga bestellen

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 01-10-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cardwizard schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:21:
Ik heb de originele witte siliconenhoes gekocht voor de 6s plus , zeer goede bescherming hebben die , helaas is het toch niet echt een kleur voor mij (mocht iemand interesse hebben ? Deze staat in v&a) ik denk dat ik de blauwe ga bestellen
offtopic:
Waarom breng je het niet gewoon terug naar Apple?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
fsfikke schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:26:
[...]

offtopic:
Waarom breng je het niet gewoon terug naar Apple?
Mocht ik in de buurt komen dan doe ik dat , om nou alleen voor een hoesje te gaan rijden is ook alweer zoiets , misschien kan ik er hier nog iemand blij mee maken

[ Voor 9% gewijzigd door Cardwizard op 01-10-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperTPR schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:34:
Euhm geen idee hoe heb maar 1 apparaat :) en aliexpress voor 90 cent ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eerste echte (werkdag) met de 6s, vanmorgen om 6.20 uit de lader en het is nu 15.44 en 77% over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:45:
Vandaag eerste echte (werkdag) met de 6s, vanmorgen om 6.20 uit de lader en het is nu 15.44 en 77% over :)
Als je er nu niet voor het eerste op kijkt, vind ik dat bijzonder netjes! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Hier 6:45 op en 72%,
gebruikt 1 uur 24 en standby 9 uur 57.

Heb je link naar ali?

[ Voor 12% gewijzigd door [RNMC] Viper op 01-10-2015 16:59 ]

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk er regelmatig op,
Gebruik: 2 uur, 36 min
Standby: 9 uur, 56 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00

Sinds gisteren overstap gemaakt van 6 naar 6S. Gebruik gewoon m'n leather case van Apple. Zit wat strakker maar gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViperTPR schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:52:
[...]

Hier 6:45 op en 72%.

Heb je link naar ali?
Voor de 6: http://www.aliexpress.com...-Protect/32308407831.html

Voor de 6+: http://www.aliexpress.com...us-4-7-5/32308189667.html

en ja heb ze los besteld van elkaar :) omdat ik toen nog niet wist welke iPhone ik wilde tweede link heeft ze bv ook voor de normale 6, zijn alle 2 het zelfde trouwens heb ze alle 2 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Thanks, zal even kijken. Ik heb mijn tijden in mijn vorige post bijgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
Nou die van mij (6s+) is gisteravond opgeladen en begon de dag met 93% om 5.20 vanmorgen. Nu nog 30% over met veel luisteren naar Apple Music en scherm aan. Stats:
10:30 gebruik (komt vooral door muziek)
18:30 stand-by

Heel de dag op 4G gezeten. Het is zeker niet slecht zo maar de dag is nog niet om en ik had verwacht dat de batterij ondanks de afslankkuur toch iets krachtiger was. Deze resultaten haalde ik op mijn 6 ook. Misschien ligt het aan Apple Music hoor want dat is absoluut niet zuinig in gebruik. Misschien moet het toestel ook nog een beetje inwerken (inmiddels dag 3 na ontvangst, 2 laadbeurten) en bijkomen van de update naar iOS 9.1 PB3 van gisteravond.

Het is altijd zo dat ik er aan het begin extra op let en na een tijdje verwatert het weer en ben ik tevreden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sww89 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:01:
Nou die van mij (6s+) is gisteravond opgeladen en begon de dag met 93% om 5.20 vanmorgen. Nu nog 30% over met veel luisteren naar Apple Music en scherm aan. Stats:
10:30 gebruik (komt vooral door muziek)
18:30 stand-by

Heel de dag op 4G gezeten. Het is zeker niet slecht zo maar de dag is nog niet om en ik had verwacht dat de batterij ondanks de afslankkuur toch iets krachtiger was. Deze resultaten haalde ik op mijn 6 ook. Misschien ligt het aan Apple Music hoor want dat is absoluut niet zuinig in gebruik. Misschien moet het toestel ook nog een beetje inwerken (inmiddels dag 3 na ontvangst, 2 laadbeurten) en bijkomen van de update naar iOS 9.1 PB3 van gisteravond.

Het is altijd zo dat ik er aan het begin extra op let en na een tijdje verwatert het weer en ben ik tevreden :p
Ik herken dat van mijn 6+, was hem nachtje vergeten op te laden en kwam er gewoon mee thuis dat is een reden waarom ik de 6S+ wil, niet alleen dat aan de ene kant "oogt" de 6 Plus (of S) gewoon beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Ja verder niet gebruikt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dkawa schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:41:
[...]

Ja verder niet gebruikt zeker?
Gebruik: 2 uur, 36 min
Standby: 9 uur, 56 min

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dkawa
Hier 52% iPhone 6S

Gebruik: 3 uur 38 min
Stand-by: 7 uur 55 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
voor de Telegram gebruikers hier:

zojuist update in AppStore binnen; Telegram is nu klaar voor 3DTouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Balen; leren Apple cover besteld voor mijn 6s+ maar deze past niet goed eromheen. Ziet er heel lelijk uit, bovenkant is niet recht en ik zie in de hoek een stukje spacegrey.
Morgen in de Apple store meteen omruilen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Vinnocchio schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:21:
Balen; leren Apple cover besteld voor mijn 6s+ maar deze past niet goed eromheen. Ziet er heel lelijk uit, bovenkant is niet recht en ik zie in de hoek een stukje spacegrey.
Morgen in de Apple store meteen omruilen. :-(
Das balen idd..die van mij past echt perfect om mijn 6s..Wellicht een maandagochtend modelletje? Morgen komt mijn sleeve ook nog binnen, maar het bevalt me zo wel goed met de case en screenprotector..Kijken of ik de sleeve ga gebruiken, haha..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna thuis :) 50% over met
Gebruik: 4 uur, 43 min
Stand-by: 13 uur, 31 min

Geen iPhone plus batterij maar ruim voldoende voor vandaag iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
pdavie2311 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:04:
[...]

Das balen idd..die van mij past echt perfect om mijn 6s..Wellicht een maandagochtend modelletje? Morgen komt mijn sleeve ook nog binnen, maar het bevalt me zo wel goed met de case en screenprotector..Kijken of ik de sleeve ga gebruiken, haha..
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2s7821k.jpg
Zo ziet het eruit. Vind sowieso dat m'n phone er wel een stuk breder door wordt en dus lastiger te bedienen... :|
Zou ik ook gewoon m'n geld terug kunnen krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door Vinnocchio op 01-10-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Das nie mooi nie..Stuk breder, serieus? Ik vind de case juist slank van vorm en echt goede pasvorm. Anders probeer je de siliconen case van Apple? Hou je ook nog geld over voor een Burger King..;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Vinnocchio schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:35:
[...]

[afbeelding]
Zo ziet het eruit. Vind sowieso dat m'n phone er wel een stuk breder door wordt en dus lastiger te bedienen... :|
Zou ik ook gewoon m'n geld terug kunnen krijgen?
Tuurlijk, je hebt hem bij Apple gekocht dus ze doen daar absoluut niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
pdavie2311 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:52:
Das nie mooi nie..Stuk breder, serieus? Ik vind de case juist slank van vorm en echt goede pasvorm. Anders probeer je de siliconen case van Apple? Hou je ook nog geld over voor een Burger King..;-)
Ja serieus, zonder case kan ik met gemak met mijn duim mijn middelvinger aanraken (eromheen), met case lukt het me niet en kom ik een halve centimeter tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vinnocchio schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:29:
[...]

Ja serieus, zonder case kan ik met gemak met mijn duim mijn middelvinger aanraken (eromheen), met case lukt het me niet en kom ik een halve centimeter tekort.
Haha! Net even geprobeerd..heb een halve centimeter over, haha! Heb ik dan zulke grote handen? Wellicht is een sleeve dan wat voor jou? Heb je de iPhone naakt in handen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
pdavie2311 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:44:
[...]

Haha! Net even geprobeerd..heb een halve centimeter over, haha! Heb ik dan zulke grote handen? Wellicht is een sleeve dan wat voor jou? Heb je de iPhone naakt in handen..
Ja wellicht. Baal er wel van, dat leer voelt zo fijn en staat zo sjiek :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ik las hierboven wat discussie over het nut van een 6 naar 6s met wat nuttige argumenten. Helemaal toppie.

Mensen die geen eigen mening hebben over of een upgrade naar de 6s nuttig is, kunnen dit handige artikel nog eens uitgebreid nalezen:
http://www.iculture.nl/gids/nieuwe-iphone-nodig-upgraden/
_O-

Ik ben blijkbaar iemand die "altijd het nieuwste van het nieuwste wilt hebben (of gewoon steenrijk of verwend is)" en anders "is er geen enkele reden om nu alweer een nieuw toestel te gaan halen." Maar als je je iPhone 6 kunt verkopen moet je het wel doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Denk dat ik ook in die discussie zat .....

Upgrade eigenlijk elk jaar en hoewel ik dit jaar wou overslaan heb ik dat uiteraard weer niet gedaan , achteraf zoals gezegd 1 van de betere iPhone upgrades ben ik van mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:13:
Ik las hierboven wat discussie over het nut van een 6 naar 6s met wat nuttige argumenten. Helemaal toppie.

Mensen die geen eigen mening hebben over of een upgrade naar de 6s nuttig is, kunnen dit handige artikel nog eens uitgebreid nalezen:
_O-

Ik ben blijkbaar iemand die "altijd het nieuwste van het nieuwste wilt hebben (of gewoon steenrijk of verwend is)" en anders "is er geen enkele reden om nu alweer een nieuw toestel te gaan halen." Maar als je je iPhone 6 kunt verkopen moet je het wel doen 8)7
Ach ja iCulture. Als je het leest als een parodie op serieuze tech media is het best leuk :)

Verder is iets alleen te duur voor mensen die het niet kunnen betalen :+

Ik heb er in ieder geval geen spijt van de upgrade!

Edit: zie nu de Kop pas "heb ik een nieuwe iPhone nodig" Haha nieuw top punt. Nee natuurlijk heb je geen nieuwe iPhone nodig, je hebt überhaupt geen iPhone nodig. Een koelkast heb je nodig, een een dak boven je hoofd heb je nodig, medicatie heb je nodig maar een iPhone? Nee die heb je niet nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 01-10-2015 22:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cardwizard schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:23:
Denk dat ik ook in die discussie zat .....

Upgrade eigenlijk elk jaar en hoewel ik dit jaar wou overslaan heb ik dat uiteraard weer niet gedaan , achteraf zoals gezegd 1 van de betere iPhone upgrades ben ik van mening
Het heeft bij mij een beetje een vast patroon ontwikkeld. Ik volg alle geruchten etc. tot kort voor de keynote, dan denk ik 'Meh, valt eigenlijk beetje tegen'. Dan kijk ik de keynote en vind ik het meestal toch wel heel leuk, de dagen daarna koelt dat weer een beetje af en denk ik heel nuchter dat het dit jaar niet nodig is. Dan komen de eerste hands-on's en reviews online en dan wil ik hem gewoon toch hebben :p

Tot nu toe elke iPhone gehad vanaf de 2G en nooit spijt van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik ook vanaf de 2G :-)

Toen was de jailbreak nog een noodzakelijk kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fsfikke schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:40:
[...]

Het heeft bij mij een beetje een vast patroon ontwikkeld. Ik volg alle geruchten etc. tot kort voor de keynote, dan denk ik 'Meh, valt eigenlijk beetje tegen'. Dan kijk ik de keynote en vind ik het meestal toch wel heel leuk, de dagen daarna koelt dat weer een beetje af en denk ik heel nuchter dat het dit jaar niet nodig is. Dan komen de eerste hands-on's en reviews online en dan wil ik hem gewoon toch hebben :p

Tot nu toe elke iPhone gehad vanaf de 2G en nooit spijt van gehad :)
Precies dit.

Na de Keynote denk ik "Tof, ik ga weer upgraden maar dit jaar gewoon via de Online store. Ik zie wel wanneer ze binnen komen"

En dan richting de reserverings data denk ik "toch maar naar Duitsland" :P

Edit: Ik draai ook mee vanaf de iPhone trouwens.

Heb ze allemaal gehad behalve de iPhone 5 (ik heb toen een half jaar Android en een Half jaar WP geprobeerd). Bij de 5s weer ingestapt.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 01-10-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

sww89 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:13:
:
_O-

Blijkbaar ben ik ook verwent, ik moet zeggen dat ze iets te kort door de bocht zijn, want voor mij zit de vernieuwing vooral in de snelheid en daarmee soepelheid van de telefoon en de touchid V2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Reden om de 6s te halen? Ik ben toe aan een vervanging voor mn 4. Alleen ik wacht ook nog even de aankondiging van de lumia 950 aan.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Donstil schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:42:
[...]

Precies dit.

Na de Keynote denk ik "Tof, ik ga weer upgraden maar dit jaar gewoon via de Online store. Ik zie wel wanneer ze binnen komen"

En dan richting de reserverings data denk ik "toch maar naar Duitsland" :P

Edit: Ik draai ook mee vanaf de iPhone trouwens.

Heb ze allemaal gehad behalve de iPhone 5 (ik heb toen een half jaar Android en een Half jaar WP geprobeerd). Bij de 5s weer ingestapt.
Het juiste moment dus.

Mijn bevindingen met de 5 waren niet uiterst positief, Stof in de camera, simkaart niet meer lezen, homeknop die weg zakt in de behuizing enzovoort.

De S versie is volgens mij altijd iets beter door ontwikkeld.

Overigens als we moeten wachten op een nieuwe exterieur kleur van een iPhone komen we ook bij de S versie uit. 5S en 6S tot nu toe dus :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:31:
Bijna thuis :) 50% over met
Gebruik: 4 uur, 43 min
Stand-by: 13 uur, 31 min

Geen iPhone plus batterij maar ruim voldoende voor vandaag iig :)
Ik had gister voor het slapen gaan nog 30% over, bij een dag regulier gebruik. Erg netjes en vergelijkbaar met de 6 die ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Ik heb een tip nodig. Ben aan het twijfelen tussen de 6 en 6s. Ben een huis tuin en keuken gebruiker. Whatsapp, bellen, twitter, facebook en internetten. Dus geen games of dingen waar ik heel veel processorkracht voor nodig heb. Is het t waard om voor de 6s te gaan en daar extra voor te betalen? De 6 zie ik al wat mooie aanbiedingen voorbij komen!

Edit> het is de bedoeling dat ik 2 jaar met de telefoon kan doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Flipm0de op 02-10-2015 11:09 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
fsfikke schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Tuurlijk, je hebt hem bij Apple gekocht dus ze doen daar absoluut niet moeilijk over.
Ga net langs de store maar ze kunnen hem niet terugnemen; ik moet hem terugsturen naar Apple omdat het (nog) 2 aparte zaken zijn. Slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Flipm0de schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:08:
Ik heb een tip nodig. Ben aan het twijfelen tussen de 6 en 6s. Ben een huis tuin en keuken gebruiker. Whatsapp, bellen, twitter, facebook en internetten. Dus geen games of dingen waar ik heel veel processorkracht voor nodig heb. Is het t waard om voor de 6s te gaan en daar extra voor te betalen? De 6 zie ik al wat mooie aanbiedingen voorbij komen!

In de wereld van de iPad air (en air2) is de dubbele performance EN dubbele hoeveelheid werkgeheugen een duidelijke meerwaarde. En wel zoveel dat je de levensduur van je apparaat significant langer kan rekken voor de meerprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Vinnocchio schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Ga net langs de store maar ze kunnen hem niet terugnemen; ik moet hem terugsturen naar Apple omdat het (nog) 2 aparte zaken zijn. Slecht.
Bij mij was dat vorig jaar geen probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Flipm0de schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:08:

De 6s heeft een behoorlijke performance boost ! , de 6 kan uiteraard makkelijk nog een tijd mee , als het heel veel scheelt kun je er over denken anders is het niet zo moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff wat een azijnpissers weer onder de iPhone 6s review.
Allemaal van die Android betweters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:16
Gewoon niet op reageren. Zijn ook altijd dezelfde personen. Je kan er de klok op gelijk zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Geen discussie over Android hier maar toch .. Android :')

Dat doen wij Apple fans toch altijd ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Cardwizard op 02-10-2015 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
het zal mij echt jeuken wat iemand van een iPhone vindt. Ik moet 'm prettig vinden werken.
Dat hele 'Apple-kamp/Android-kamp' komt mij wat treurig/zielig over.

mijn 2 centjes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geert1976 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:56:
het zal mij echt jeuken wat iemand van een iPhone vindt. Ik moet 'm prettig vinden werken.
Dat hele 'Apple-kamp/Android-kamp' komt mij wat treurig/zielig over.

mijn 2 centjes...
Kan jij je er dan niet ontzettend over opwinden dat iemand die jij totaal niet kent een ander merk smartphone koopt :? Of nog erger, als die totale vreemde er meer geld aan uit geeft, wat denkt hij wel niet? Dat hij beter is dan ik???!!

:+

[ Voor 13% gewijzigd door fsfikke op 02-10-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:02:
[...]

Kan jij je er dan niet ontzettend over opwinden dat iemand die jij totaal niet kent een ander merk smartphone koopt :? Of nog erger, als die totale vreemde er meer geld aan uit geeft, wat denkt hij wel niet? Dat hij beter is dan ik???!!

:+
enige waar ik me aan opwind is m'n vriendin..... maar dan komen we weer in een heel ander forum terrecht! :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kimiferrari schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:33:
Gewoon niet op reageren. Zijn ook altijd dezelfde personen. Je kan er de klok op gelijk zetten
Haha nee ik reageer er niet op. Dat is een gebed zonder eind meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat switchen tussen Apps met 3D touch is leuk maar dubbelklikken gaat nog steeds sneller :p wel leuk om te doen in de trein haha verder gebruik ik het niet zo, toch jammer maar misschien moet ik er nog gewoon aan wennen hoor

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 13:58
Bij siri (nederlands) krijg ik geen feedback ? Alleen tekst ... Ik zit op ios 9.0. Vaag iemand idee?

Met engelse Siri krijg ik wel feedback

[ Voor 17% gewijzigd door shaowoo op 02-10-2015 20:24 ]

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
cardwizard schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:15:
Geen discussie over Android hier maar toch .. Android :')

Dat doen wij Apple fans toch altijd ;)
Fanboys toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:09:
Dat switchen tussen Apps met 3D touch is leuk maar dubbelklikken gaat nog steeds sneller :p wel leuk om te doen in de trein haha verder gebruik ik het niet zo, toch jammer maar misschien moet ik er nog gewoon aan wennen hoor
Kun je trouwens nog zelf nieuwe "snelkoppelingen" instellen? Of moet je het doen met die 1-2 dingen die er standaard inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:51
Heeft iemand ook gedonder met Exchange (2010) en iPhone 6S?

Exchange werkt niet op de 6S (IOS 9.0.2), maar wel op de 5S en 4S die momenteel nog op de 8.X versie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:09:
Ik gebruik de dubbelklik niet meer sinds 3D touch. Heb 3D touch wel op z'n gevoeligst gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 13:58
GioStyle schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 22:45:
Heeft iemand ook gedonder met Exchange (2010) en iPhone 6S?

Exchange werkt niet op de 6S (IOS 9.0.2), maar wel op de 5S en 4S die momenteel nog op de 8.X versie zitten.
Bij mij hielp een reset..(6s met ios 9)

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:25
Hoe zit het met hotmail? Ik krijg vaak de melding dat een bericht niet opgehaald kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteffenV schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:50:
[...]

Kun je trouwens nog zelf nieuwe "snelkoppelingen" instellen? Of moet je het doen met die 1-2 dingen die er standaard inzitten?
Geen idee eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Gisteren m'n eigen droptest mogen ervaren; feestje en wat foto's schieten en bij het terug in m'n broekzak schuiven viel m'n plus op de grond!
Geen enkel krasje of deukje dus het viel mee gelukkig. Maar je schrikt wel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje over hoesjes. Ik heb mijn zinnen gezet op een wallet case, maar de belangrijkste vereiste is dat ik de iPhone er ook kan uit halen (dus een hardcase Shell). Heb al aardig wat opzoekwerk gedaan maar zo heel uitgebreid is de keuze niet.
Je hebt bv bookbook, maar daar ben ik niet zo wild van en die lijkt moeilijk in/uit de wallet te halen. Dan zijn er enkele die magnetisch aansluiten, leek me perfect totdat ik klachten tegen kwam dat dat de ontvangst beïnvloed. En als laatste zijn er enkele met microsuction, maar dat is dan op een 'naakte' iPhone en dat wil ik ook niet :-)
Iemand ervaringen / een mening hierover?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Donstil schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:31:
Pff wat een azijnpissers weer onder de iPhone 6s review.
Allemaal van die Android betweters.
Mensen snappenn gewoon niet dat het voor velen geen probleem is om wat extra neer te leggen om de finesse van iOS te kunnen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Ik heb al eens met hand en tand nieuwe MacBooks, iPhones en Apple Watch met bijbehorende prijsstellingen verdedigd, maar ook zaken als streamingdiensten, batterijduur etc met hele pleidooien. Ik heb echter besloten daar geen tijd en energie meer in te steken. Is toch zinloos. Je kan nog met goede argumenten komen, je wordt toch niet begrepen. Andersom is het dan ook het geval :P
Ik kan mij overigens dit keer wel goed vinden in de review van de 6s.

Misschien ga ik zelf nog een review van de maand schrijven over de 6s Plus. Kost alleen zó véél tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Zojuist een spontane reboot mogen meemaken, druk bezig met multitasken en toen dacht ik doe het zelf wel even :(.

Vreemd maar raar, zal wel komen door de A9 chip en nog niet geupdate apps.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Zojuist wilde ik even op mijn telefoon loeren want mijn Apple Watch bleef verdacht stil (gaf wel verbonden met iPhone aan). Ik op homeknop drukken: beeld blijft zwart. Sluimerknop dan maar: Nope beeld blijft zwart.

Gelukkig raakte ik niet in paniek en heb ik heldhaftig de home en sluimerknop ingedrukt voor een seconde of vijf en het Applelogo kwam weer in beeld.

Maar even zonder grappen. Het is niet tof dat ie dus blijkbaar even een hartstilstand had o.i.d. :|

Voor de herhaling: Ik draai 9.1 PB3

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 03-10-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remtronica
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:01
Kan iemand vertellen hoe lang het duurt om de 6s op te laden?? Ik kom vanaf een Android device en wil gaan overstappen. Is de iPhone 6s ook gemakkelijk met een hand te bedienen (swipe)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Zit toch serieus te twijfelen om mijn witte 6s plus weer om te ruilen voor een zwarte...... wit is wel mooi maar toen ik straks een zwarte 6 plus zag dacht ik echt ..wow .. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Remtronica schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:52:
Kan iemand vertellen hoe lang het duurt om de 6s op te laden?? Ik kom vanaf een Android device en wil gaan overstappen. Is de iPhone 6s ook gemakkelijk met een hand te bedienen (swipe)?
Ik durf het je niet precies te vertellen, maar Google leert mij dat dat zeker 2 uurtjes is op de meegeleverde 5w lader. Ik laad mijn iPhones al jaren op met een iPad lader 10w of 12w en dan gaat het 2x zo snel! Bij mij is een uurtje (denk ik, nooit een stopwatch naastgehouden)) dan al ruim voldoende, maar dat komt ook omdat ik vrijwel nooit oplaad vanaf een lege batterij maar meestal vanaf 20-30%. Ik heb nu een plus dus dan duurt laden de helft langer tov het kleinere broertje. Ik neem aan dat je bekend bent met het feit dat opladen naar de 80% heel snel gaat en het druppelladen naar 100% een stuk langer duurt? Bij haast kun je dus sowieso heel wat procentjes meepakken.

Het 4.7" display is wat mij betreft een perfect formaat waarbij de meeste handen zonder acrobatiek in alle hoeken kunnen komen. Swypen gaat daarom ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
sww89 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:44:
[...]

Ik durf het je niet precies te vertellen, maar Google leert mij dat dat zeker 2 uurtjes is op de meegeleverde 5w lader. Ik laad mijn iPhones al jaren op met een iPad lader 10w of 12w en dan gaat het 2x zo snel!
Bijzonder, die ervaring heb ik met mijn iPhone 5 en iPad Air 2 niet gehad. Werkt het bij de 6s (+) nu wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
Zijn er trouwens Tweakers die een 6s+ en Sena case hebben? Is er nog wat spelingsruimte waardoor een glazen protector geen probleem op zal gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
SteffenV schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:57:
[...]

Bijzonder, die ervaring heb ik met mijn iPhone 5 en iPad Air 2 niet gehad. Werkt het bij de 6s (+) nu wel zo?
Oh enige nuance is op z'n plaats. Zoals ik al zei heb ik het niet gemeten, maar op het internet praten ze over 2x zo snel. Ik zag op Youtube een aantal video's van mensen die een USB voltmeter gebruikten om de hoeveelheid ampère te meten. 2x sneller laden is overdreven, maar de 6, en dus ook 6s laden wel degelijk sneller met een iPad lader.

Het schijnt ook zo te zijn dat de extra capaciteit bij een iPad lader gebruikt kan worden om hardware van de iPhone te voeden tijdens het laden van de batterij. Je moet je voorstellen dat de 5w iPhone adapter die 5w gebruikt om zowel de batterij te laden, als de telefoon van stroom te voorzien bij gebruik. Immers wanneer je tijdens het laden gaat gamen o.i.d., laat de batterij veel langzamer op omdat de lader op z'n maximale capaciteit zit. Bij de iPad 3 was het zelfs zo erg dat de iPad leegliep tijdens het laden wanneer de CPU en GPU intensieve dingen deed.

Wanneer je dus een iPhone 6 of hoger oplaadt met een iPad adapter tijdens zwaar gebruik, zou die zowel maximaal laden, als een beetje extra vragen van de adapter voor het voeden van de hardware op dat moment. Zie deze reactie, maar verder is de rest van het topic ook wel interessant http://forums.macrumors.c...5460/page-7#post-19915432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
sww89 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:44:
[...]

Ik durf het je niet precies te vertellen, maar Google leert mij dat dat zeker 2 uurtjes is op de meegeleverde 5w lader. Ik laad mijn iPhones al jaren op met een iPad lader 10w of 12w en dan gaat het 2x zo snel! Bij mij is een uurtje (denk ik, nooit een stopwatch naastgehouden)) dan al ruim voldoende, maar dat komt ook omdat ik vrijwel nooit oplaad vanaf een lege batterij maar meestal vanaf 20-30%. Ik heb nu een plus dus dan duurt laden de helft langer tov het kleinere broertje. Ik neem aan dat je bekend bent met het feit dat opladen naar de 80% heel snel gaat en het druppelladen naar 100% een stuk langer duurt? Bij haast kun je dus sowieso heel wat procentjes meepakken.

Het 4.7" display is wat mij betreft een perfect formaat waarbij de meeste handen zonder acrobatiek in alle hoeken kunnen komen. Swypen gaat daarom ook zonder problemen.
Ik dacht altijd dat het laden van je iPhone met een te sterke lader slecht was voor je accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vinnocchio schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 23:22:
[...]

Ik dacht altijd dat het laden van je iPhone met een te sterke lader slecht was voor je accu?
Ipad lader kan gewoon op je iPhone. Wattage wordt vanzelf aangepast, kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 12-09 16:25
Vinnocchio schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 23:22:
[...]

Verkeerd gedacht. Er zit best veel elektronica in een telefoon om het laden te optimaliseren. Je sluit niet 1 op 1 de oplader aan op de accu als je gaat opladen. De telefoon zorgt er zelf wel voor dat het laden geen verkeerde gevolgen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Het sneller opladen van een iPhone met de iPad lader heb ik inderdaad wel eens ergens gelezen maar dacht dat het alleen sneller ging op een 6(s) plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
MarcoC schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 23:42:
[...]

Verkeerd gedacht. Er zit best veel elektronica in een telefoon om het laden te optimaliseren. Je sluit niet 1 op 1 de oplader aan op de accu als je gaat opladen. De telefoon zorgt er zelf wel voor dat het laden geen verkeerde gevolgen heeft.
Waarom krijg je dan geen iPad lader bij je telefoon als dat geen gevolgen heeft en dan ook nog eens sneller laadt?
Als ik een beetje Google zie ik nergens officieel van Apple dat dat kan. Wel onofficiële bronnen die zeggen dan het kan maar toch ook berichten dat het op termijn je accuduur nadelig beïnvloed.
Ik hou het maar op mijn telefoon ladertje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Ikzelf zit echt met een dillema, Space Grey of Silver/ Plus of normale 6s. Bezit nu een zilver witte 6 welke ik echt schitterend vind, mede door het iOS. Op een space grey lijkt het beeld meer gevangen te zijn met de dikke zwarte bezels, en oogt het toestel erg saai/normaal, krasjes en vingerafdrukken zijn enorm zichtbaar. Met een wit front springt het er echt uit omdat de kleuren in iOS perfect matchen. Dit is persoonlijk denk ik, maar als ik mijn toestel vergelijk met de evenoude space grey van mijn vrouw lijkt deze een jaar ouder met die vingerafdrukjes. Maar toch heeft een zwarte ook zijn charmes...daarom twijvel ik. Misschien dat ik voor 4,7 inch zilver wel het mooist vind maar bij de plus?? Een grote witte lap maar frisse look of een strakke "mannelijke" zwarte vingerafdruk/kras magneet.
Dan plus of normaal? Plus is echt fijn om op te gamen, navigeren, nieuws lezen, scherper beeld, betere accu maar...ERG aanwezig in je zakken, de normale weer niet en is een klein fijn ding,maar je levert wel weer in op, resolutie, accu en camera. Dus ja het blijft moeilijk;))

Fijne zondag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 12-09 16:25
Vinnocchio schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:35:
[...]

Waarom krijg je dan geen iPad lader bij je telefoon als dat geen gevolgen heeft en dan ook nog eens sneller laadt?
Als ik een beetje Google zie ik nergens officieel van Apple dat dat kan. Wel onofficiële bronnen die zeggen dan het kan maar toch ook berichten dat het op termijn je accuduur nadelig beïnvloed.
Ik hou het maar op mijn telefoon ladertje :/
Duurder en groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Dat groter kan ik me nog voorstellen maar dat duurder is voor een iphone van 800€ of meer natuurlijk peanuts.
Maar ik zie nu toch wel op de apple site dat het kan: https://support.apple.com/nl-nl/HT202105

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Vinnocchio schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 10:55:
[...]

Dat groter kan ik me nog voorstellen maar dat duurder is voor een iphone van 800€ of meer natuurlijk peanuts.
Maar ik zie nu toch wel op de apple site dat het kan: https://support.apple.com/nl-nl/HT202105
Peanuts? Stel zo'n lader is 0,5 euro duurder. Bij een verkoop van 200 miljoen telefoons per jaar, heb je het over 100 miljoen minder winst. Dat noem ik geen peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:03
Deze nacht mijn 6s laten opladen. Daarnet nog wat mails gecheckt, maar nu reageert hij gewoon op niets meer. Zwart scherm, het is net alsof hij gewoon uitstaat.

Aan een computer of aan de stroom hangen lost niets op... wtf? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Even resetten door homeknop en aan/uit knop 5-10 seconden ingedrukt te houden. Dit zou het moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

SanderH_ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:19:
Deze nacht mijn 6s laten opladen. Daarnet nog wat mails gecheckt, maar nu reageert hij gewoon op niets meer. Zwart scherm, het is net alsof hij gewoon uitstaat.

Kan je wel in DFU komen?
Of een reset uitvoeren?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
Aardmens schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:22:
Even resetten door homeknop en aan/uit knop 5-10 seconden ingedrukt te houden. Dit zou het moeten verhelpen.
Famous schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Kan je wel in DFU komen?
Of een reset uitvoeren?
Harde reset was inderdaad de oplossing. Was ik al op Google tegengekomen maar ik dacht dat dit enkel was indien het toetsel bevroren was terwijl het aanlag en de home button of het touchscreen niet meer reageren.

Bedankt!

Toch wel even schrikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
pacificocean schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Peanuts? Stel zo'n lader is 0,5 euro duurder. Bij een verkoop van 200 miljoen telefoons per jaar, heb je het over 100 miljoen minder winst. Dat noem ik geen peanuts.
Heb je enig idee hoe weinig een iPhone aan kostprijs kost? De 6plus was 168€!!
Dan is zelfs 100miljoen peanuts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Vinnocchio schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:14:
[...]

Gelukkig heeft Apple verder geen kosten waardoor ze lekker veel winst maken :Y!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb je enig idee hoe weinig een iPhone aan kostprijs kost? De 6plus was 168!!
Ja want een iPhone prijs berekenen doe je door alleen de (door een blog geschatte) prijs van onderdelen bij elkaar op te tellen 8)7

Distributie, marketing, packaging, resource and development, after sales, enz is allemaal volledig gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

:') Je vergeet voor het gemak even gratis iOS updates voor de komende jaren, je gratis iCloud account, de gratis AppStore met honderdduizenden gratis apps die door Apple worden gehost. 8)7 Daar gaan de kosten in zitten die ze met marges op onder andere de hardware terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

Dat had ik gisteren dus ook...
Welke iOS versie draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
sww89 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Dat had ik gisteren dus ook...
Welke iOS versie draai je?
iOS 9.1 beta 3 (13B5130b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41

Bovenste volume knop, home button en aan en uit knop tegelijk indrukken voor een hard reset.
Pagina: 1 ... 14 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.