Acties:
  • 0 Henk 'm!
En België! ;)
Heb al aardig wat zuiderburen voorbij zien komen in de diverse topics namelijk.

Wel een aardig aantal zeg: meer 40 extra landen erbij op 9 en 10 oktober.
Thiago schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:15:
Even hulp aub, zowel op mij. 6s+ als de gewone 6s van mijn vrouw werkt die stemherkenning van Siri niet :-( Tis eender wie hé Siri zegt of roept, reageert ze gewoon op. Is toch de bedoeling dat het enkel word met de stem van de persoon die het ingesteld heeft?? En ja we hebben beide elke ons toestel met ons stem ingesteld. Alvast bedankt.
Ik heb nog geen 6s (Plus), maar van Touch ID weet ik dat je daarvan in de settings kan zien of en hoeveel vingers je geregistreerd hebt. Van de customised Hey Siri verwacht ik eigenlijk ook wel dat je in de Settings moet kunnen zien of en hoe dat ingesteld is.

Heb je overigens al de iOS 9.0.1 update? Er staat in de release notes niks specifiek over Siri vermeld, maar als je die nog niet hebt, zou ik sowieso even updaten. Ze vermelden niet altijd alle fixes namelijk. En anders Reset Settings en overnieuw proberen?
ronaldm3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:26:
[...]

Denk het niet.

Laatste keer dat je in NL pre-order kon doen was met de 5S geloof ik :(.

Maar ik denk dat bijna iedereen al voorzien is... Apple Duitsland heeft er volgens mij nog nooit zoveel in NL verkocht :). :P
Bijna iedereen ja, ik niet. :'(
Persoonlijk denk ik dat er genoeg mensen zijn die op de Nederlandse release wachten, maar daaronder is relatief een zeer laag percentage Tweakers. Dit topic zegt dus niet zoveel in dat opzicht.
ronaldm3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:33:
[...]

Jup gewoon in de ochtend even de website in de gaten houden en reserveren... Je hoeft niet al te lang te wachten denk ik, wel even afhankelijk van de kleur en aantal GB natuurlijk :*) .
Komt de reserverings website pas in de ochtend op 9 oktober beschikbaar? Ik dacht dat je wel van tevoren alvast kon reserveren voor launch day, zodat je met je reservering in de apart daarvoor gereserveerde rij kon gaan staan. Maar ik kan het mis hebben...
SirLenncelot schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:49:
ben nu wel benieuwd naar wanneer het bericht van de providers komt dat de toestellen leverbaar zijn.
Waarschijnlijk zijn zij ook nog aan het wachten op de officiële prijzen van Apple Nederland. Of die hebben ze vandaag gekregen. Either way, ze moeten nog een vertaalslag leggen naar de prijzen i.c.m. abonnement, dus dat zal in de loop van de week wel binnendruppelen, denk ik.

[ Voor 72% gewijzigd door MooDyBLueS op 28-09-2015 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:30
MooDyBLueS schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:04:

Ik heb nog geen 6s (Plus), maar van Touch ID weet ik dat je daarvan in de settings kan zien of en hoeveel vingers je geregistreerd hebt. Van de customised Hey Siri verwacht ik eigenlijk ook wel dat je in de Settings moet kunnen zien of en hoe dat ingesteld is.

Heb je overigens al de iOS 9.0.1 update? Er staat in de release notes niks specifiek over Siri vermeld, maar als je die nog niet hebt, zou ik sowieso even updaten. Ze vermelden niet altijd alle fixes namelijk. En anders Reset Settings en overnieuw proberen?
Ja hoor we staan beiden op iOS 9.0.1. En in de instelling van toud id kun je idd instellingen bij passen maar van Siri niet :-(

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19
Thiago schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:15:
Even hulp aub, zowel op mij. 6s+ als de gewone 6s van mijn vrouw werkt die stemherkenning van Siri niet :-( Tis eender wie hé Siri zegt of roept, reageert ze gewoon op. Is toch de bedoeling dat het enkel word met de stem van de persoon die het ingesteld heeft?? En ja we hebben beide elke ons toestel met ons stem ingesteld. Alvast bedankt.
Siri werkt op iedereens stem waarvan de taal herkend wordt. Het is niet aan 1 persoon gekoppeld.

[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-09-2015 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SidewalkSuper schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:34:
[...]

Siri werkt op iedereens stem waarvan de taal herkend wordt. Het is niet aan 1 persoon gekoppeld.
Wel op de iPhone 6s (Plus):
http://bgr.com/2015/09/13/iphone-6s-hey-siri/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Oh joh, wist ik niet eens haha.
Ik test het net met mijn vriendin en het klopt. Het werkt niet bij haar maar wel bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
SidewalkSuper schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:34:
[...]

Hoe?? En dit dan http://forums.macrumors.c...us.1922188/#post-21974774

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
SidewalkSuper schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:42:
[...]

Heb je wellicht maar 1 Apple ID ingesteld?
Nee nee. Ik mijn Apple id en mijn vrouw haar eigen Apple id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Op mijn 5s moest ik meerdere malen "hé, siri!" roepen, zodat een profiel van mijn stem zou worden aangemaakt. Zou er voor moeten zorgen dat niet zomaar iedereen siri kan laten starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
iPhone 6S cameraproblemen door oververhitting: http://t.co/S0ZCGmyNTQ

http://i.imgur.com/lhpNudp.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door indofk op 28-09-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
indofk schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:48:
iPhone 6S cameraproblemen door oververhitting: http://t.co/S0ZCGmyNTQ
op een lekker vage site ook, bullshit, gun zo'n sites geen aandacht, dat is het enigste wat ze hiermee willen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:56
Scrtz schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:12:
[...]

op een lekker vage site ook, bullshit, gun zo'n sites geen aandacht, dat is het enigste wat ze hiermee willen bereiken.
Ja idd , en dit is de bron: https://www.reddit.com/r/..._iphone_6s_plus_got_this/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cache schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:46:
Op mijn 5s moest ik meerdere malen "hé, siri!" roepen, zodat een profiel van mijn stem zou worden aangemaakt. Zou er voor moeten zorgen dat niet zomaar iedereen siri kan laten starten.
Ook op je iPhone 5s, krijg nou wat... ik check net mijn vrouw's iPhone 6 en daar werkt het ook op inderdaad! Overal lees ik dat het alleen op de iPhone 6s (Plus) werkt, dankzij de nieuwe M9 coprocessor. Dat klopt dus niet.
Scrtz schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:12:
[...]

Een lekkere vage reactie ook, bullshit, gun zo'n persoon geen aandacht, dat is het enige wat ze hiermee willen bereiken. :P

Just kidding natuurlijk, maar als je even onderin gekeken had naar de bron, had je kunnen zien dat het van PhoneArena.com komt. Dat is toch best een aardige website. Daarnaast meldt BGR het o.a. ook: http://bgr.com/2015/09/28...overheating-camera-flash/

En ja, ik weet dat ze naar Reddit linken, maar er zijn diverse websites die hierover melding maken en diverse fora die dit bevestigen. Al verwacht ik dat het net zoiets als bendgate zal zijn.

Vergeet even niet dat er in het eerste weekend al 13 miljoen iPhone's zijn verkocht. Een gemiddeld elektronicabedrijf houdt een 2-3% marge voor DOA en RMA in het achterhoofd. Laten we dit op 1% houden, dan nog heb je het over ~130.000 iPhone's uit het eerste verkoopweekend die enig defect zullen hebben. Als ook maar 1% daarvan dan weer het hier gemelde issue heeft, dan is de kans best groot dat zoiets op Reddit oud verschijnt. Het is dus niet per definitie bullshit, er staat immers ook een screenshot bij.

[ Voor 23% gewijzigd door MooDyBLueS op 28-09-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de 6s nog steeds dat brakke scherm zonder HD en met een onevenwichtige achtergrondverlichting zoals de 6 ?
Vooral bovenin het scherm waren vaak gele vlekken te zien.

Of heeft de 6s een fundamenteel ander scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
De "trackpad" optie al bekend bij jullie ?

[YouTube: http://youtu.be/bQpCPOSCu10]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jazeker, ik ben daar heel blij mee :D werkt goed :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Alleen zou (mijn mening) na het selecteren van tekst de opties tevoorschijn moeten komen om te kunnen knippen/plakken

De extra handeling die nodig is om de opties te krijgen is overbodig en gaat vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
De trackpad optie zit ook op andere apparaten. Bijvoorbeeld de iPad air, al werkt het niet heel lekker. Soms is het de cursor verplaatsen en soms is het tekst selecteren.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:42:
Heeft de 6s nog steeds dat brakke scherm zonder HD en met een onevenwichtige achtergrondverlichting zoals de 6 ?
Vooral bovenin het scherm waren vaak gele vlekken te zien.

Of heeft de 6s een fundamenteel ander scherm?
Het scherm van mijn 6 was prima hoor, geen rare negatieve verlichting oid wat jij beschrijft. Maar ja de resolutie is nog het zelfde en de plus heeft nog altijd een hogere PPI waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
Mijn 6 Plus had vorig jaar een paars/roze gloed aan de rechter zijde van het scherm en mijn 6 die ik uiteindelijk heb gehouden was ook niet perfect egaal, maar niet storend en de laatste maanden had ik er helemaal geen erg meer in.

De 6s Plus die ik nu heb is voor zover ik zie perfect. Maar dat zegt verder niks want misschien heeft nu een ander pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Die trackpad optie werkt geweldig!! Niceeeee. Nu nog inbouwen in Whatsapp :D
Oh het werkt al in Whatsapp!! :D

[ Voor 18% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-09-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:09
Hoe zit het met kopen in de VS? Op de Apple website moet je een carrier kiezen bij bestellen, houdt dit in dat de iPhones daar allemaal een SIM Lock hebben? Of kan ik gewoon de store in lopen en maakt het niet uit welke carrier? Weet wel dat ik model A1688 moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SidewalkSuper schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:26:
Die trackpad optie werkt geweldig!! Niceeeee. Nu nog inbouwen in Whatsapp :D
Oh het werkt al in Whatsapp!! :D
De watte?
mikeelroy schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:33:
Hoe zit het met kopen in de VS? Op de Apple website moet je een carrier kiezen bij bestellen, houdt dit in dat de iPhones daar allemaal een SIM Lock hebben? Of kan ik gewoon de store in lopen en maakt het niet uit welke carrier? Weet wel dat ik model A1688 moet hebben.
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 28-09-2015 20:51 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
mikeelroy schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:33:
gewoon de 'full price TMobile' kiezen in de VS bij de Apple Store, deze zijn gegarandeerd simlock vrij en dus prima hier in NL te gebruiken bij TMobile/Vodafone/KPN. Mijn iPhone 6 zo vorig jaar in New York gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 11-09 13:14
ben ik nou zo achterlijk of werkt dat 3d touch?

al die voorbeelden krijg ik niet gedaan (2x een iphone 6s hier liggen)
- telefoon
- camera
- live wallpaper

af en toe lukt het me wel in de email lijst.

is het oefenen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:25:

- telefoon
- camera
- live wallpaper

is het oefenen of?
Het scherm gewoon iets dieper indrukken, dus iets meer druk uit oefenen met je vinger.

Die beweegbare achtergrond werkt alleen op het startscherm.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:25:

- telefoon
- camera
- live wallpaper

is het oefenen of?
Niet langer maar harder drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
SirLenncelot schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:27:
[...]

Niet langer maar harder drukken?
aha, hoe simpel kan het zijn :) maar hard drukken is ff wennen!

[ Voor 7% gewijzigd door trekker22 op 28-09-2015 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:27:
[...]

aha, hoe simpel kan het zijn :) maar hard drukken is ff wennen!
Tip: de gevoeligheid is in de settings aan te passen. En dankzij de spotlight search in settings kan je dus gewoon op 3D Touch zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
MooDyBLueS schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:31:
[...]

Tip: de gevoeligheid is in de settings aan te passen. En dankzij de spotlight search in settings kan je dus gewoon op 3D Touch zoeken. :)
ja het is een hele vooruit gang vanaf een oude 16gb iphone 5 naar een 128gb 6s.

heerlijk snel, eindelijk flink ruimte weer (3 jaar fotos op 16gb nauwelijks te doen).
touchid die rete rap en goed werkt en dat 3d touch is denk ik handiger dan van te voren gedacht!

EDIT toch wel wennen. Je moet toch 2 standen kunnen onderscheiden (met bv teksten markeren etc). Ik vind het lastig te wisselen in hoe hard je duwt zonder het scherm los te laten.

ook de app switcher krijg ik niet voor elkaar. Linker kant hard duwen en dan beetje swipen zie ik als uitleg? Dan toch maar 2x home button duwen :o

[ Voor 23% gewijzigd door trekker22 op 28-09-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
MooDyBLueS schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:31:
[...]

Bij mij toch niks te vinden op 3D touch.

Wel touch id vind die...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wat die extra "sensor" is op de SpaceGrey?

Je hebt de FrontCam, dan daarnaast de speaker, dan erboven een of andere sensor en daar weer links naast nog een moeilijker zichtbaar kleiner rondje.

De Witte 6s van mijn vriendin heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Donstil schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:58:

Je hebt de FrontCam, dan daarnaast de speaker, dan erboven een of andere sensor en daar weer links naast nog een moeilijker zichtbaar kleiner rondje.

Die hebben ze speciaal voor jou ingebouwd! Dan kunnen ze je in de gaten houden _/-\o_ .

Power to the beat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Eindelijk benchmarks van anandtech

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph9662/77650.png

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph9662/77651.png

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph9662/77655.png

Ofwel, het is een beest van een telefoon en gewoon sneller dan bv een iPad air 2. Ook qua innovatie is het met 3d-touch gaan vernieuwen en de upgrade van de camera is dat ook al. En als toetje ontdekt Anandtech ook dat de controller van de storage een andere klasse is:
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph9662/77664.png
Ze vermoeden dat er een soort SSD-controller inzit.

De discussie over 16 GB vind ik erg raar: er zijn echt mensen die aan 16 GB genoeg hebben en dus een relatief goedkoop instapmodel willen hebben en verder niets. De ietswat meer eisende users hebben er niet genoeg aan maar kopen dan maar een upgrade; deze is sinds vorig jaar voor 100 euro 64 GB ipv slechts 32 GB, dus ergens voldoet Apple aan hun behoeften. Natuurlijk is het duur enzovoort enzovoort, maar Apple moet toch ergens zijn miljarden mee verdienen. Die 90 euro winst op 64 GB modellen kan Apple gewoon vragen... want mensen kopen hun handel toch wel. Waarom zou Apple een prijs verlagen als het toch wel verkoopt. netto Winst = omzet*winst en dat laatste is de enige factor die in beweging moet blijven voor Apple. Het is en wordt duur gemaakt, maar tov vorig jaar heb je toch mooi 64 GB (en een goede telefoon) voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Foutje in de plaatjes van anandtech?

Zie behalve in het laatste plaatje geen 6s plus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

6s en 62+ hebben dezelfde CPU en ik heb off-screen benchmarks gepakt (resolutie-onafhankelijk), dus ik begrijp je vraag niet helemaal. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Holy shit die benchmarks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

Jemig hoe heb je die gevonden dan. Ik heb er een zaklamp voor nodig om m te zien. Zit inderdaad boven de camera een uitsparing die ik ook niet kan thuisbrengen. Zou het de lichtsensor zijn? Die boven de speakers is de nabijheidssensor?

Oh ik kom er net achter dat 3D Touch op de iPad niet werkt 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door swv op 28-09-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:14:
[...]

Jemig hoe heb je die gevonden dan. Ik heb er een zaklamp voor nodig om m te zien. Zit inderdaad boven de camera een uitsparing die ik ook niet kan thuisbrengen. Zou het de lichtsensor zijn? Die boven de speakers is de nabijheidssensor?

Ja klopt boven de speaker is wel bekend idd en ook duidelijk zichtbaar op witte frontjes.

Dat andere sensortje heb ik nog niet eerder gezien, viel mij op toen ik de telefoon in de zon gebruikte trouwens, toen kon ik hem duidelijk zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Scrtz schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:08:
[...]

Het scherm van mijn 6 was prima hoor, geen rare negatieve verlichting oid wat jij beschrijft. Maar ja de resolutie is nog het zelfde en de plus heeft nog altijd een hogere PPI waarde.
Ik heb 7 nieuwe exemplaren mogen ontvangen van mijn iPhone 6 tot ik een goed scherm had.
Echt een gele gloed en dode pixel op alle 6 voorgaande. Best even pixel-test (deadspotter op iOs) downloaden om het zeker te zijn. Op het apple forum zijn nu ook reeds nieuwe posts (iPhone 6s) van de gele gloed en oneven backlight.. Jammer, had gehoopt dat de QC wat beter ging zijn dit jaar met name op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delerium schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:00:
Eindelijk benchmarks van anandtech

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ofwel, het is een beest van een telefoon en gewoon sneller dan bv een iPad air 2. Ook qua innovatie is het met 3d-touch gaan vernieuwen en de upgrade van de camera is dat ook al. En als toetje ontdekt Anandtech ook dat de controller van de storage een andere klasse is:
[afbeelding]
Ze vermoeden dat er een soort SSD-controller inzit.

De discussie over 16 GB vind ik erg raar: er zijn echt mensen die aan 16 GB genoeg hebben en dus een relatief goedkoop instapmodel willen hebben en verder niets. De ietswat meer eisende users hebben er niet genoeg aan maar kopen dan maar een upgrade; deze is sinds vorig jaar voor 100 euro 64 GB ipv slechts 32 GB, dus ergens voldoet Apple aan hun behoeften. Natuurlijk is het duur enzovoort enzovoort, maar Apple moet toch ergens zijn miljarden mee verdienen. Die 90 euro winst op 64 GB modellen kan Apple gewoon vragen... want mensen kopen hun handel toch wel. Waarom zou Apple een prijs verlagen als het toch wel verkoopt. netto Winst = omzet*winst en dat laatste is de enige factor die in beweging moet blijven voor Apple. Het is en wordt duur gemaakt, maar tov vorig jaar heb je toch mooi 64 GB (en een goede telefoon) voor hetzelfde geld.
Waarom heeft anandtech daar nou een Surface Pro voor gebruikt? nog al welletjes dat die veel beter test. Daar zit een i5 cpu in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
sww89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:14:
[...]

Je hebt het glas van je iPad kapot geknepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:56
Donstil schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:23:
[...]

Waarom heeft anandtech daar nou een Surface Pro voor gebruikt? nog al welletjes dat die veel beter test. Daar zit een i5 cpu in.
Of een i3.

Wel mooi hoor, weer zulke hoge benchmarks. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:51:
[...]

Bij mij toch niks te vinden op 3D touch.

Wel touch id vind die...
Afbeeldingslocatie: http://core0.staticworld.net/images/article/2015/09/3d-touch-settings-100617263-large970.idge.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook interessant http://bit.ly/1L0PMYs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
pacificocean schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:27:
[...]

Je hebt het glas van je iPad kapot geknepen?
Nee gelukkig niet :P Ik doelde er meer op dat je weer even moet omschakelen als je een hele dag met de 6s+ hebt gespeeld. En het is wederzijds wennen, want zo heeft mijn Air 2 weer multitasking ipv 3D touch. Ik ben verders wel een gelukkig mens nu hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Bedoel in de settings Search komt hij hier niet naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

trekker22 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:35:
[...]

Bedoel in de settings Search komt hij hier niet naar voren.
Nee idd, bij mij ook niet. Wel gek op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:23:
[...]

Waarom? Om te laten zien hoe akelig dicht de smartphone al in de buurt komt van toch behoorlijk potente laptop cpu's. Apple liegt dus ook duidelijk niet als ze zeggen dat de iPad Pro "desktop class" architecture aan boord heeft.

In dat opzicht verbaast het mij ook niks dat de iPhone 6s real-time een 4K stream in iMovie kan bewerken en de iPad Pro er maar liefst vier tegelijk aankan. Wat mij betreft hét toonaangevende bewijs dat de zeer nauw geïntegreerde hard- en software zoals alleen Apple dat maakt (voor consumenten) nog altijd het resultaat oplevert. Dat ga je op een Surface Pro 3 niet redden, zelfs niet met Core i7.

Ja, de Surface is een tablet, maar bijna geen enkele andere tablet heeft een Core i5 aan boord, deze zit met name in laptops.
Fuwor schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:28:
[...]

Of een i3.

Wel mooi hoor, weer zulke hoge benchmarks. :)
Nope, een Core i5, hier na te lezen (zie de tablet performance pagina's voor de benchmarks van Kraken e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

MooDyBLueS schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:55:
[...]

Waarom? Om te laten zien hoe akelig dicht de smartphone al in de buurt komt van toch behoorlijk potente laptop cpu's. Apple liegt dus ook duidelijk niet als ze zeggen dat de iPad Pro "desktop class" architecture aan boord heeft.

In dat opzicht verbaast het mij ook niks dat de iPhone 6s real-time een 4K stream in iMovie kan bewerken en de iPad Pro er maar liefst vier tegelijk aankan. Wat mij betreft hét toonaangevende bewijs dat de zeer nauw geïntegreerde hard- en software zoals alleen Apple dat maakt (voor consumenten) nog altijd het resultaat oplevert. Dat ga je op een Surface Pro 3 niet redden, zelfs niet met Core i7.

Ja, de Surface is een tablet, maar bijna geen enkele andere tablet heeft een Core i5 aan boord, deze zit met name in laptops.

[...]

Nope, een Core i5, hier na te lezen (zie de tablet performance pagina's voor de benchmarks van Kraken e.d.).
Tevens willen ze denk ik laten zien dat ook al prop je 4, 8 of 12kernen op een SOC dat zorgt er nog niet voor dat ie loopt als een malle, oftewel de juiste hard-software combi zoals MooDyBLueS aangeeft is gewoon veel belangrijker. :) En dan met een dualcore :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

MooDyBLueS schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:55:
[...]

[...]

Die scores maken mij nog wel nieuwsgieriger naar de opkomende iPad pro benchmarks. Denk dat die A9X voorlopig nog hard onderschat wordt.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op de apple site op kopen druk, zegt ie "op voorraad, levering morgen".

maar dat kan toch helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4bit schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:46:
[...]

Die scores maken mij nog wel nieuwsgieriger naar de opkomende iPad pro benchmarks. Denk dat die A9X voorlopig nog hard onderschat wordt.
Het meeste commentaar dat ik lees is over het OS. Dat het geen " volledig desktop OS is" (zoals de surface pro bijv wel heeft met win10). Er zou dan ook geen volledige versie van photoshop op draaien etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:15:
[...]

Het meeste commentaar dat ik lees is over het OS. Dat het geen " volledig desktop OS is" (zoals de surface pro bijv wel heeft met win10). Er zou dan ook geen volledige versie van photoshop op draaien etc etc.
Wat deze uitspraak van Microsoft dan wel weer grappig maakt: The iPad Pro is too big to get Office apps for free, says Microsoft
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:12:
als ik op de apple site op kopen druk, zegt ie "op voorraad, levering morgen".

maar dat kan toch helemaal niet?
Dan zit je niet op de Nederlandse Apple Store.

[ Voor 20% gewijzigd door fsfikke op 29-09-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Kort vraagje over Apple lederen case. Ik kan gewoon die van de 6 halen voor mijn 6s toch? Heb ze op 10 minuten rijden van mijn huis voor 45,- euro zie ik..Knal ik vanmiddag ff op motor heen om eentje te halen..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:16:
Kort vraagje over Apple lederen case. Ik kan gewoon die van de 6 halen voor mijn 6s toch? Heb ze op 10 minuten rijden van mijn huis voor 45,- euro zie ik..Knal ik vanmiddag ff op motor heen om eentje te halen..;-)
Ik zou nog even wachten, er zitten toch wat kleine verschillen tussen de 6 en de 6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Laatst online: 12-05 15:09
mischa2011 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:39:
[...]

Ik zou nog even wachten, er zitten toch wat kleine verschillen tussen de 6 en de 6s
Nog niemand dit geprobeerd dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Precies! Ervaringen al? Past het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het past wel, maar het is is niet optimaal. Hij is toch wel net wat dikker dus je moet hem een beetje er in persen.

Dus als je toch een nieuw hoesje koopt zou ik gewoon even wachten op die voor de 6s.

[ Voor 27% gewijzigd door fsfikke op 29-09-2015 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
fsfikke schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:55:
Het past wel, maar het is is niet optimaal. Hij is toch wel net wat dikker dus je moet hem een beetje er in persen.
Beter juist voor case-gebruikers, want ik heb in het begin van de i6 al meerdere malen geprobeerd om een lederen Apple case eromheen te doen, maar elke keer teveel speling. Hierna besloten geen case meer te dragen, nooit meer. Alleen weleens een pouch als ik zwaar werk ga doen, met veel kans op beschadiging.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
4bit schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:46:
[...]

Die gaat echt alles uit het water blazen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
Redondo1982 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:58:
[...]

Beter juist voor case-gebruikers, want ik heb in het begin van de i6 al meerdere malen geprobeerd om een lederen Apple case eromheen te doen, maar elke keer teveel speling. Hierna besloten geen case meer te dragen, nooit meer. Alleen weleens een pouch als ik zwaar werk ga doen, met veel kans op beschadiging.
hmmm gister net 2x deze besteld
www.bol.com/nl/p/case-mat...sparant/9200000030575948/

die gaan dus niet goed passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zie het ook idd, misschien is het de lichtsensor voor de selfie-flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Net Apple Store A'dam gebeld met de vraag aangaande de lederen case..Deze past gewoon om de 6s..Dus voor de originele case geldt dit, maar voor bijvoorbeeld die andere kan ik dit niet beamen…Ik haal vanmiddag dus de zwarte lederen case, die voor mij klaar ligt. Icm een nieuwe glass screen protector is hij genoeg beschermd lijkt me. Mijn Fitbag sleeve komt ook nog binnen, maar een keuze tussen een sleeve en case op zijn tijd vind ik ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:05:
Net Apple Store A'dam gebeld met de vraag aangaande de lederen case..Deze past gewoon om de 6s..Dus voor de originele case geldt dit, maar voor bijvoorbeeld die andere kan ik dit niet beamen…Ik haal vanmiddag dus de zwarte lederen case, die voor mij klaar ligt. Icm een nieuwe glass screen protector is hij genoeg beschermd lijkt me. Mijn Fitbag sleeve komt ook nog binnen, maar een keuze tussen een sleeve en case op zijn tijd vind ik ook wel leuk.
Wil jij even laten weten hoe die zit ?;o.
En welke screenprotector ?:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

davee92 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:06:
[...]

Wil jij even laten weten hoe die zit ?;o.
En welke screenprotector ?:)
No probs! Ik heb nu een screenprotector van Muvit, online gekocht voor 14,95, 0,22 mm dik of zo. Rommel! Hij ziet eruit als een plastic velletje, komt niet eens tot de randen, waar de afronding begint en ook nog eens trekt hij stof aan langs de randen. Ik laat vanmiddag een nieuwe Tempered Glass Screenprotector erop plakken bij de plaatselijke Telecombinatie winkel. Ik weet zo niet welk merk zij hebben, maar had deze ook op mijn iPhone 6 en voelt gewoon echt aan als glas en ook vingervlekken amper komen erop. Deze kost 19,99, maar meer dan waard. Ik wil wel even vragen welk merk dit is, zodat ik dit dit later vandaag kan melden. We blijven maar bezig met al die accessoires, haha!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mischa2011 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:39:
[...]

Extreem kleine verschillen wel te verstaan. O.a. Twelve Soutch heeft bevestigd dat de BookBook maar ook de SurfacePad van de iPhone 6 (Plus) gewoon werken op de 6s (Plus).

Ik zou zeggen: koop online, dan heb je altijd 14 dagen op zicht. Of check in de winkel of het past, maar dan heb je wel eerst je iPhone nodig natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

MooDyBLueS schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:16:
[...]

Extreem kleine verschillen wel te verstaan. O.a. Twelve Soutch heeft bevestigd dat de BookBook maar ook de SurfacePad van de iPhone 6 (Plus) gewoon werken op de 6s (Plus).

Ik zou zeggen: koop online, dan heb je altijd 14 dagen op zicht. Of check in de winkel of het past, maar dan heb je wel eerst je iPhone nodig natuurlijk. ;)
Die heb ik, haha! Ik doe hem er ook even in, in de winkel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:16:
[...]

No probs! Ik heb nu een screenprotector van Muvit, online gekocht voor 14,95, 0,22 mm dik of zo. Rommel! Hij ziet eruit als een plastic velletje, komt niet eens tot de randen, waar de afronding begint en ook nog eens trekt hij stof aan langs de randen. Ik laat vanmiddag een nieuwe Tempered Glass Screenprotector erop plakken bij de plaatselijke Telecombinatie winkel. Ik weet zo niet welk merk zij hebben, maar had deze ook op mijn iPhone 6 en voelt gewoon echt aan als glas en ook vingervlekken amper komen erop. Deze kost 19,99, maar meer dan waard. Ik wil wel even vragen welk merk dit is, zodat ik dit dit later vandaag kan melden. We blijven maar bezig met al die accessoires, haha!! 8)7
pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:16:
[...]
Ja ben dan zeker wel heel benieuwd naar de screenprotector..
Vind dat ook altijd wel een lastig iets, wat wel of niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:17:
[...]

Die heb ik, haha! Ik doe hem er ook even in, in de winkel hoor!
Nice, en zou je dan misschien een foto willen plaatsen zodra je de tempered glass protector erop hebt zitten? Mits het bevalt natuurlijk. Ik ben wel benieuwd.

Omdat ik de 6s Plus ga kopen, die natuurlijk nog wat gevoeliger voor vallen zal zijn dan de 6s, neig ik naar de BookBook, omdat je de case er ook uit kan halen, maar dan is het scherm wel weer onbeschermd. Zo'n tempered glass protector lijkt mij dan ook de beste oplossing erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Laatst online: 21:18
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 21:37
Heb mijn iPhone 6S Plus sinds gisteren als vervanger voor mijn 6 Plus. Van te voren had ik niet verwacht dat dit toestel sneller zou aanvoelen, maar ik moet echt zeggen dat deze iPhone echt vliegt. Hij is echt super snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Zojuist een bericht voor de voorverkoop gezien op site van zowel Vodafone als KPN.
"Voorverkoop vanaf 2 oktober 00:01 uur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Novarion schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:15:
Zojuist een bericht voor de voorverkoop gezien op site van zowel Vodafone als KPN.
"Voorverkoop vanaf 2 oktober 00:01 uur"
Helaas nog geen prijzen erbij, bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Zucht. Ik ben van oudsher gewend dat ik bij het afspelen van muziek via Airplay, de iPhone met een snelle druk op de homeknop kan laten ontwaken naar het toegangsscherm, zodat ik snel kan skippen naar het volgende nummer. Echter, Touch ID is zo snel dat ie meteen inlogt, waardoor ik de muziek app moet openen of het bedieningspaneel. Ik kan nu met de 6s natuurlijk ook handsfree 'hey siri, ga naar het volgende nummer' schreeuwen maar dat is ook weer zo iets :P De aan/uit knop indrukken is omslachtiger omdat ie dan op mijn bureau ligt.

Ach ik zal er aan moeten wennen. Heb liever een snelle Touch ID dan dat ik niet meer op het toegangsscherm kan kijken. Vroeger had ik de gewoonte om ook even op het toegangsscherm te kijken voor gemiste notificaties. Dat kan nu ook niet meer. Het is dat ik nu een Apple Watch heb en dat het voor mij geen 'probleem' is, maar ik kan mij voorstellen dat het voor anderen zonder Apple Watch vervelender is?

Ik zie bij Instellingen > Touch ID en toegangscode > Vraag om code de optie 'Direct' staan met geen andere keuze opties. Wat zou dat inhouden?

[ Voor 7% gewijzigd door swv op 29-09-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
sww89 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:59:
Zucht. Ik ben van oudsher gewend dat ik bij het afspelen van muziek via Airplay, de iPhone met een snelle druk op de homeknop kan laten ontwaken naar het toegangsscherm, zodat ik snel kan skippen naar het volgende nummer. Echter, Touch ID is zo snel dat ie meteen inlogt, waardoor ik de muziek app moet openen of het bedieningspaneel. Ik kan nu met de 6s natuurlijk ook handsfree 'hey siri, ga naar het volgende nummer' schreeuwen maar dat is ook weer zo iets :P De aan/uit knop indrukken is omslachtiger omdat ie dan op mijn bureau ligt.
Waarom configureer je een vinger niet met Touch ID en gebruik je die vinger voor de situatie die je net schetst.

[ Voor 26% gewijzigd door Lekkerbek312 op 29-09-2015 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:12:
[...]

Waarom configureer je een vinger niet met Touch ID en gebruik je die vinger voor de situatie die je net schetst.
Dat inderdaad, of gewoon met het puntje van je vinger klikken ofzo, dan doet die het ook niet :P

De struggles met een snelle touchID haha, best grappig soms, gebeurt bij mij ook dagelijks dat ik gewoon het lockscreen wil zien maar touchID mij te snel af is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik heb de zwart lederen Apple case van mijn 6 plus nu om mijn 6s plus zitten

Past perfect ! In de Apple store bleven ze maar beweren dat het niet kon en dat ik beter even een nieuwe kon meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jongens je heb nog een knop om op je lockscreen te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Een dubbel "tap" op een zwart scherm lijkt me wel wat om alleen even te kijken naar tijd , notificaties etc.

Zoiets zou toch moeten kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
cardwizard schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:31:
Een dubbel "tap" op een zwart scherm lijkt me wel wat om alleen even te kijken naar tijd , notificaties etc.

Als ik het goed heb kan de LG G2 dit. Lijkt mij inderdaad handig als die touchID zo snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
cardwizard schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:31:

veel Android en WindowsPhone toestellen kunnen dit gewoon. Erg prettige feature inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:12:
[...]

Zeer scherp opgemerkt :o 8)7 maar dan moet ik het dus doen met een vinger die ik daar niet voor gebruik. Want ik geef nog steeds de voorkeur aan 2 duimen en 2 wijsvingers voor het unlocken. Dus dan zou het de middelvinger worden o.i.d.

Bedankt voor deze simpele doch treffende suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SirLenncelot schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:48:
[...]

veel Android en WindowsPhone toestellen kunnen dit gewoon. Erg prettige feature inderdaad.
Zou bij iOS ook erg welkom zijn inderdaad, die knock-on is ideaal als hij op je bureau ligt bijvoorbeeld!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:03
pdavie2311 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:16:
Dit weekend eens de lederen Apple case getest van iemand met een 6 op mijn 6s en hij past ook gewoon hoor.

Ik hergebruik trouwens de Sena Ultraslim van mijn iPhone 6 gewoon voor mijn iPhone 6s. De verschillen qua afmetingen zijn met andere woorden zeer miniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies dat bedoel ik, zeker de helft van de iphone 6 had problemen met de onevenwichtige
backlighting. Vooral de bovenkant van het scherm oogde vaak wat vlekkerig.
Ik had gehoopt dat dit met de nieuwe 6s verleden tijd zou zijn.
Verder is het natuurlijk van de gekke dat de 6s nog steeds geen HD scherm heeft, iets wat
andere merken al zeker 2 jaar hebben en nu verder gaan naar QHD.
laurensdbb schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:22:
[...]

Ik heb 7 nieuwe exemplaren mogen ontvangen van mijn iPhone 6 tot ik een goed scherm had.
Echt een gele gloed en dode pixel op alle 6 voorgaande. Best even pixel-test (deadspotter op iOs) downloaden om het zeker te zijn. Op het apple forum zijn nu ook reeds nieuwe posts (iPhone 6s) van de gele gloed en oneven backlight.. Jammer, had gehoopt dat de QC wat beter ging zijn dit jaar met name op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanderH_ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:50:
[...]

Dit weekend eens de lederen Apple case getest van iemand met een 6 op mijn 6s en hij past ook gewoon hoor.

Ik hergebruik trouwens de Sena Ultraslim van mijn iPhone 6 gewoon voor mijn iPhone 6s. De verschillen qua afmetingen zijn met andere woorden zeer miniem.
Ik heb er bewust naar gezocht en heb letterlijk nog niet één post gezien dat een case niet past. Plus de vele bevestigingen van merken dat hun 6 (Plus) cases gewoon passen.

En een sleeve hoef je je natuurlijk al helemaal niet druk om te maken. De verschillen zijn tienden van millimeters, dat is zelfs als je de toestel tegen elkaar aanhoudt met het blote oog niet te zien, misschien alleen de dikte, omdat dat met 0,2mm nog relatief het meest scheelt.

De cases waar je de iPhone in klikt grijpen het toestel natuurlijk niet tot bovenop de glasplaat, alleen rondom de zijkanten, dat is de reden dat de 6s (Plus) gewoon past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
Net bericht van KPN dat de pre-order voor de iPhone 6s 2 oktober om 00:00 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
SirLenncelot schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:04:
Net bericht van KPN dat de pre-order voor de iPhone 6s 2 oktober om 00:00 begint.
Kreeg 'm ook net.

Ben alleen even aan het twijfelen of ik er gebruik van ga maken. Aangezien ik de 'persoonlijke' verlengdeals, niet zo heel persoonlijk vind. En denk dat er meer voordeel mogelijk is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:08
Novarion schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:10:
[...]

Kreeg 'm ook net.

Ben alleen even aan het twijfelen of ik er gebruik van ga maken. Aangezien ik de 'persoonlijke' verlengdeals, niet zo heel persoonlijk vind. En denk dat er meer voordeel mogelijk is. :)
Iemand ervaring hiermee? Om meer voordeel uit kpn te krijgen dan wat ze aanbieden? Van plan om donderdag te verlengen bij kpn met een 6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariowie
  • Laatst online: 20-03-2024
Jeroenvdk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:16:
[...]

Iemand ervaring hiermee? Om meer voordeel uit kpn te krijgen dan wat ze aanbieden? Van plan om donderdag te verlengen bij kpn met een 6s
De opzeg lijn vermoed ik? Die hebben daar toch een budget voor, dit meen ik een keer gehoord/gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:53:
Precies dat bedoel ik, zeker de helft van de iphone 6 had problemen met de onevenwichtige
Verder is het natuurlijk van de gekke dat de 6s nog steeds geen HD scherm heeft, iets wat
[...]
At full brightness, I found my 6s a fraction dimmer-looking and a touch yellower than my 6. Don’t pay any attention to this – Apple often uses multiple component suppliers, and variations can be found between units as well as generations.

http://www.theregister.co...iew_apple_6s_and_6s_plus/

:| :O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Mijn iPhone leek probleemloos de eerste paar dagen tot vandaag

Af en toe krijg ik allemaal strepen over het beeld , kan dan ook niks meer doen

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:53:

[...]
"zeker de helft" is wel behoorlijk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb weleens wat freezes na unlocken met touch id? Jullie ook? Dan reageert het scherm ff niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:38:
[...]

"zeker de helft" is wel behoorlijk overdreven.
Dat is echt niet overdreven, alleen niet iedereen kijkt even kritisch naar zijn/haar scherm.
Ik echter wel en ik heb er heeeeel veel gezien. Je kunt het zien door de bovenkant van
het scherm van een iphone 6 te vergelijken met de onderkant.
De onderkant is meestal egaal wit en de bovenkant is wat geelig en gevlekt.
Hier zijn ook enorm veel topics over op de diverse fora.

Mijn vraag is dan ook, heeft de iphone 6s een ander type scherm zodat dit nu niet meer
voorkomt. Dus concreet heeft de 6s wel een egaal (wit) scherm.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
De schermen bij de 5s en 6 hebben inderdaad veel problemen ! Van de 6 plus heb ik geen slechte gezien nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardwizard schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:36:
De schermen bij de 5s en 6 hebben inderdaad veel problemen ! Van de 6 plus heb ik geen slechte gezien nog
Dat klopt als een bus, van de iphone 6 plus heeft 99.9% een prima scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:34:
[...]

Dat is echt niet overdreven, alleen niet iedereen kijkt even kritisch naar zijn/haar scherm.
Ik echter wel en ik heb er heeeeel veel gezien. Je kunt het zien door de bovenkant van
het scherm van een iphone 6 te vergelijken met de onderkant.
De onderkant is meestal egaal wit en de bovenkant is wat geelig en gevlekt.
Hier zijn ook enorm veel topics over op de diverse fora.

Mijn vraag is dan ook, heeft de iphone 6s een ander type scherm zodat dit nu niet meer
voorkomt. Dus concreet heeft de 6s wel een egaal (wit) scherm.

cor
Als individu kan je dat moeilijk beoordelen wanneer je maar één 6s in handen hebt gehad. Ik denk dat het wachten is tot de topics zich vullen die over dit onderwerp gaan. Ik heb het internet nog niet afgezocht naar dit soort problemen. Mijn 6s+ scherm voldoet en als ik ga lezen over allerlei 'problemen' dan is dat niet goed voor mijn hart :P Ik ben nu tevreden en dat houd ik graag zo.
Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.