En België!
Heb al aardig wat zuiderburen voorbij zien komen in de diverse topics namelijk.
Wel een aardig aantal zeg: meer 40 extra landen erbij op 9 en 10 oktober.
Ik heb nog geen 6s (Plus), maar van Touch ID weet ik dat je daarvan in de settings kan zien of en hoeveel vingers je geregistreerd hebt. Van de customised Hey Siri verwacht ik eigenlijk ook wel dat je in de Settings moet kunnen zien of en hoe dat ingesteld is.Thiago schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:15:
Even hulp aub, zowel op mij. 6s+ als de gewone 6s van mijn vrouw werkt die stemherkenning van Siri nietTis eender wie hé Siri zegt of roept, reageert ze gewoon op. Is toch de bedoeling dat het enkel word met de stem van de persoon die het ingesteld heeft?? En ja we hebben beide elke ons toestel met ons stem ingesteld. Alvast bedankt.
Heb je overigens al de iOS 9.0.1 update? Er staat in de release notes niks specifiek over Siri vermeld, maar als je die nog niet hebt, zou ik sowieso even updaten. Ze vermelden niet altijd alle fixes namelijk. En anders Reset Settings en overnieuw proberen?
Bijna iedereen ja, ik niet.ronaldm3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:26:
[...]
Denk het niet.
Laatste keer dat je in NL pre-order kon doen was met de 5S geloof ik.
Maar ik denk dat bijna iedereen al voorzien is... Apple Duitsland heeft er volgens mij nog nooit zoveel in NL verkocht.
Persoonlijk denk ik dat er genoeg mensen zijn die op de Nederlandse release wachten, maar daaronder is relatief een zeer laag percentage Tweakers. Dit topic zegt dus niet zoveel in dat opzicht.
Komt de reserverings website pas in de ochtend op 9 oktober beschikbaar? Ik dacht dat je wel van tevoren alvast kon reserveren voor launch day, zodat je met je reservering in de apart daarvoor gereserveerde rij kon gaan staan. Maar ik kan het mis hebben...ronaldm3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:33:
[...]
Jup gewoon in de ochtend even de website in de gaten houden en reserveren... Je hoeft niet al te lang te wachten denk ik, wel even afhankelijk van de kleur en aantal GB natuurlijk.
Waarschijnlijk zijn zij ook nog aan het wachten op de officiële prijzen van Apple Nederland. Of die hebben ze vandaag gekregen. Either way, ze moeten nog een vertaalslag leggen naar de prijzen i.c.m. abonnement, dus dat zal in de loop van de week wel binnendruppelen, denk ik.SirLenncelot schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:49:
ben nu wel benieuwd naar wanneer het bericht van de providers komt dat de toestellen leverbaar zijn.
[ Voor 72% gewijzigd door MooDyBLueS op 28-09-2015 17:16 ]