Acties:
  • 0 Henk 'm!
Biatch schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:39:
[...]

Zilver is imho de mooiste versie,ik vind persoonlijk de grijze er saai uit zien. Die gouden en roze zijn leuk voor Roy Donders en zanger Rinus.
Ik had een SpaceGrey plus vanaf release. Die heb ik vier maanden geleden ingeruild voor een zilveren en nu weer voor een SpaceGrey 6s +

Ben wel blij dat ik weer terug ben. De zwarte voorkant kijkt gewoon wat rustiger naar mijn mening. Met het witte front heb je een stuk meer het gevoel naar een echt display te kijken in een raampje op een of andere manier.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19
BoomTree schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:45:
[...]

Zijn er weer 6s en 6s plusje's op voorraad dan in Oberhausen?
Vanochtend gereserveerd en vanmiddag opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:50:
[...]

Vanochtend gereserveerd en vanmiddag opgepikt.
Mooi dan ga ik maar even een 6S plus proberen te reserveren want die 6S is mij toch iets te klein komende van een plus. Heb je gebeld of via de website gereserveerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Via de Apple Store app gereserveerd. In de Apple Store app zet je je account eerst op Deutschland.
Dan ga je aankomende ochtend om 06:00 naar het product wat je wil en klik je op "Möglichkeit zur Reservierung prüfen". Dan kies je de winkel uit waar je het wil oppikken en als je geluk hebt is het model wat jij wil nog voorradig en kun je het afhaalmoment kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:53
De uitgebreide unboxing / review staat eindelijk online van DetroitBorg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:55
ronaldm3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 18:45:
[...]

Ik had hiervoor de SG en nu de zilveren.

Mooie kleur en ik geloof dat dit wit veel langer wit zal blijven.

Dus als je een keuze van mij zou willen weten, Zilver it is! :)

Net even de camera getest in Rotterdam.

YouTube: Apple iPhone 6S camera testing in Rotterdam.

Wel even op 4K zetten :).
Ik vind het beeld toch nog wel wat korrelig en als je de camera beweegt zie je dat het beeld wat vaag wordt. Heb de video gekeken op mijn rMBP 13". Al is het bij vlagen erg scherp en strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Volkan1984 schreef op zondag 27 september 2015 @ 09:47:
[...]

Ik vind het beeld toch nog wel wat korrelig en als je de camera beweegt zie je dat het beeld wat vaag wordt. Heb de video gekeken op mijn rMBP 13". Al is het bij vlagen erg scherp en strak.
Ja idd, maar speel ik hem af op mijn pc dan is alles loud and clear :).

@detroitborg film.

Bij mij staan aan de achterkant die logo van o.a. CE wel erop en bij hem niet.

Zonder is het zoveel mooier... Is dat alleen is de US?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:43

Typhone

Who Dares Wins

SidewalkSuper schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:06:
Via de Apple Store app gereserveerd. In de Apple Store app zet je je account eerst op Deutschland.
Dan ga je aankomende ochtend om 06:00 naar het product wat je wil en klik je op "Möglichkeit zur Reservierung prüfen". Dan kies je de winkel uit waar je het wil oppikken en als je geluk hebt is het model wat jij wil nog voorradig en kun je het afhaalmoment kiezen.
Rond 18:00 gooien ze de avondvoorraad vaak online dus dan ook even checken. Gisteren zag ik de 64GB en 128GB rosegold opeens overal poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
ronaldm3 schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:29:
[...]

@detroitborg film.

Je weet waar CE voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Het was een voorbeeld maar iets met comité Europa :*)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:55
ronaldm3 schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:29:
[...]

@detroitborg film.

Zal ook wel te maken hebben met de compressie die Youtube toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
Zat erg lang te twijfelen om dit jaar eens niet te upgraden zoals ik elk jaar doe , ook al weet ik wel beter de S upgrade voelt elk jaar maar saai aan.

Maar damn wat is de plus snel geworden ! alles draait soepel , safari tabs herladen niet meer
3D touch moet ik nog aan wennen en leren gebruiken zonder er aan te moeten denken dat het er überhaupt is.
Foto's zien er ook (weer) prachtig uit , de camera is natuurlijk nooit slecht geweest op een iPhone

enz. enz.

Al met al toch weer blij dat ik het weer gedaan heb (ik ben zwak) en er zeker geen spijt van , aangezien het niet simpel meer een telefoon is maar (zeker in mijn geval) een apparaat waar ik werkelijk alles mee doe , verlichting , verwarming , muziek , camera's , tv's , mediaplayer .... dit alles uiteraard in en om het huis , en dan uiteraard de rest ook nog , internetten , sociale netwerken , bankieren enz. enz.

Dat maakt het toch een apparaat dat bovenaan het lijstje staat van belangrijkste en meest gebruikte "computer" en eigenlijk onmisbaar is , over de jaren heeft het mijn gebruik van iMac/MacBook zeker veranderd en die 2 upgrade ik dan eigenlijk ook pas als het echt nodig is en niet jaarlijks meer bij een "upgrade" die uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Biatch schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:39:
[...]

Zilver is imho de mooiste versie,ik vind persoonlijk de grijze er saai uit zien. Die gouden en roze zijn leuk voor Roy Donders en zanger Rinus.
Zilver ziet er juist goedkoop uit! Goud vind ik het mooist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Smaken verschillen , gelukkig wordt de keus telkens groter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:51

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hmmmm..met backup terugzetten heb ik nu 1400 foto's, 50 video's en meestgebruikte apps op mijn iPhone 6s 16GB staan nu..En nog 6GB vrij…Ik heb nog niet gefilmd in 4k en ook nog niet veel live foto's genomen…

Toch de 64GB halen? Ik kan nog 2 weken "testen" als ik wil, op mijn bon staat retourdatum 9 oktober..Dus kan hem nog altijd omruilen...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Simpel , kun je het betalen ? Doen ! 16GB is best krap met 64GB heb je ruimte zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Dat kan ik…;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-04 15:42
Ik heb op dit moment een 5s, is de stap naar een 6s +(64gb) verstandig? Of wordt dan de reguliere 6s een verstandige keuze?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Ferluci92 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:46:
Ik heb op dit moment een 5s, is de stap naar een 6s +(64gb) verstandig? Of wordt dan de reguliere 6s een verstandige keuze?:p
Ben ik wel benieuwd naar ja, ik wil hetzelfde doen maar kom van een 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Heb eerst een 6 gehad en daarna de plus , nu dus de 6s plus , heerlijke telefoon

Ben in de tijd van de 5s zelfs een keer overgestapt naar een HTC One :o voor het grotere scherm , behalve het scherm was het niet mijn ding

Scherm en de accu kan ik niet meer missen

[ Voor 36% gewijzigd door Cardwizard op 27-09-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
SteffenV schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:36:
[...]

Ben ik wel benieuwd naar ja, ik wil hetzelfde doen maar kom van een 5.
Het is puur persoonlijk dus niemand kan je zeggen of het verstandig is of niet, het enigste wat je eigenlijk kan doen is ervaringen lezen en voor jezelf nagaan wat jij fijn vind.

Ik had vorig jaar de 6 en nu de 6s plus, ik moet zeggen dat de 6 na mijn 5s maar saai was, na een week weet je al niet meer beter en denk je nogsteeds dat je de 5s hebt. De plus echter moet je gewoon anders gaan gebruiken, maar ik speel veel hearthstone, internet etc in de trein dagelijks en kijk veel twitch streams op de bank waardoor een groter scherm handiger en fijner is.

Doe je echter niks anders dan wat whatsappen, af en toe een spelletje en hecht je veel waarde om met een hand te kunnen reageren op een smsje, dan zou ik voor de 6 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 21:26
Scrtz schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:06:
[...]

Het is puur persoonlijk dus niemand kan je zeggen of het verstandig is of niet, het enigste wat je eigenlijk kan doen is ervaringen lezen en voor jezelf nagaan wat jij fijn vind.

Ik had vorig jaar de 6 en nu de 6s plus, ik moet zeggen dat de 6 na mijn 5s maar saai was, na een week weet je al niet meer beter en denk je nogsteeds dat je de 5s hebt. De plus echter moet je gewoon anders gaan gebruiken, maar ik speel veel hearthstone, internet etc in de trein dagelijks en kijk veel twitch streams op de bank waardoor een groter scherm handiger en fijner is.

Doe je echter niks anders dan wat whatsappen, af en toe een spelletje en hecht je veel waarde om met een hand te kunnen reageren op een smsje, dan zou ik voor de 6 gaan.
Heb je natuurlijk gelijk in. Dingen die jij opnoemt vind ik ook wel belangrijk dus het grotere scherm, naast een flinke performance-gain doen het hem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo na twee dagen gebruik moet ik hier gewoon even melden hoe fantastisch de nieuwe TouchID sensor is. Wat een verademing met de afgelopen twee generaties zeg, echt geweldig hoe snel dat ding is.

Ik heb geüpgrade voor de camera en 3D touch maar inmiddels zijn de algemene snelheid en TouchID de belangrijkste nieuwe features geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:30
hellowa! ik heb nu ook een iphone 6s en vraag mij af of de volgende Glass screenprotector werkt i.c.m. 3d touch..

http://www.bol.com/nl/p/a...otector/9200000048725990/

jullie al ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 21:05
ls789 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:35:
hellowa! ik heb nu ook een iphone 6s en vraag mij af of de volgende Glass screenprotector werkt i.c.m. 3d touch..

http://www.bol.com/nl/p/a...otector/9200000048725990/

jullie al ervaringen hiermee?
Ik heb geen ervaring met die jij nu opnoemt, maar met een screenprotector van €10 bij de Turk vandaan, en 3D touch werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:04
Donstil schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:32:
Zo na twee dagen gebruik moet ik hier gewoon even melden hoe fantastisch de nieuwe TouchID sensor is. Wat een verademing met de afgelopen twee generaties zeg, echt geweldig hoe snel dat ding is.

Ik heb geüpgrade voor de camera en 3D touch maar inmiddels zijn de algemene snelheid en TouchID de belangrijkste nieuwe features geworden.
Toen iemand mij gister vroeg wat ik het beste vind van mijn 6s, noemde ik ook onder andere de snelheid van TouchID. Ik heb gewoon nog geen één fout gehad en het is zo retesnel! Weet niet hoe het met de 6 was, maar op mijn 5s moest ik regelmatig mijn vinger en de sensor even vegen voordat hij goed gelezen werd. Ik kon er niet op rekenen dat het gelijk goed ging. Nu pakt hij hem 100%, zelfs als je vinger vochtig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
6S Plus camera , rechtstreeks vanuit mijn filmrol

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2mi110z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/21odqu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/aahe1z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/50o2fq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2uhba6e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/10ckb2v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:27
Damn wat een mooie foto's.
Ik weet dat het nog niet kan tippen aan een dslr, maar man man man, je hoeft dan ook niet met zo'n bakbeest te zeulen om superscherpe en mooie foto's/filmpjes te krijgen.

Wat een plaatjes..mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Ik moet melden hoe geweldig die Taptic Engine is. :) Niet meer die trage rot trilmotortjes die meer herrie maken dan ze trillen. Die 6s is geweldig. Het korte tikje van de 'accent' triltoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mitchell2805 schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:05:
[...]

Ik moet melden hoe geweldig die Taptic Engine is. :) Niet meer die trage rot trilmotortjes die meer herrie maken dan ze trillen. Die 6s is geweldig. Het korte tikje van de 'accent' triltoon :D
Ik heb eigenlijk al jaren de trilfunctie van mobieltjes uit staan, ik ga het weer eens een kans geven als ik jou zo hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13

Eens, ik ben ook gewoon nog het meest te spreken over die absurpt snelle touchID, voelde me soms toch wat dom overkomen bij de vorige generaties, omdat het net te lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:15

qless

...vraag maar...

Snel... Das de eerste algemene indruk komende van een 4...en hoe snel wen je aan de vingerscanner

[ Voor 25% gewijzigd door qless op 27-09-2015 18:03 ]

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Snel..... En ongemerkt ! Zou niet meer zonder willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

PBP

Sommige klagen nu dat hij te snel zou zijn. Nu kunnen ze de tijd/notificaties niet meer zien als ze op de homeknop drukken. Maar dan kopen ze maar een Apple Watch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:20:
Sommige klagen nu dat hij te snel zou zijn. Nu kunnen ze de tijd/notificaties niet meer zien als ze op de homeknop drukken. Maar dan kopen ze maar een Apple Watch :+
Ik heb een Apple watch maar dat is idd best irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
hoe doen jullie dat met laden? Gewoon tot 100%? of de eerste 20 uur extra :S wat eigenlijk afstamt van de nokia 3310 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

ls789 schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:36:
hoe doen jullie dat met laden? Gewoon tot 100%? of de eerste 20 uur extra :S wat eigenlijk afstamt van de nokia 3310 xD
Dat hoeft al niet meer :>

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:24:
[...]

Ik heb een Apple watch maar dat is idd best irritant :)
Druk je fijn op de aan/uit knop ipv de home button 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peabz21 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:59:
[...]

Toen iemand mij gister vroeg wat ik het beste vind van mijn 6s, noemde ik ook onder andere de snelheid van TouchID. Ik heb gewoon nog geen één fout gehad en het is zo retesnel! Weet niet hoe het met de 6 was, maar op mijn 5s moest ik regelmatig mijn vinger en de sensor even vegen voordat hij goed gelezen werd. Ik kon er niet op rekenen dat het gelijk goed ging. Nu pakt hij hem 100%, zelfs als je vinger vochtig is.
Kan ook zijn dat de fingerpint lezer beschadigd is, dat heb ik nl. gehad met mijn 6, nadat ze een nieuw scherm hadden geplaatst en het gedeelte van de fingerprint lezer dus ook daarmee hadden vernieuwd werkte het weer wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
dat dacht ik al :P toch even checken he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie weleens bij het unlocken dat je scherm ff freezed? Mijn unlock is zo snel dat mn tellie soms ff een brainfreeze krijgt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
iemand nog een 6S SpaceGrey 64Gb over tegen inruil van mijn iPhone 6 SpaceGrey 64Gb incl het AppleCare Protection Plan+ met uiteraard bijbetaling van mijn kant?

#durftevragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:44:
Hebben jullie weleens bij het unlocken dat je scherm ff freezed? Mijn unlock is zo snel dat mn tellie soms ff een brainfreeze krijgt lol
Gelukkig nog geen last van (6s plus op iOS 9.1 beta 2)

Op macrumors loopt er wel een behoorlijk topic over !

http://forums.macrumors.c...ag-serious-issue.1921141/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Laatst online: 17:30
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:44:
Yep heb ik op mijn 6S+ ook last van (iOS 9.01) hopelijk is het opgelost bij de 9.1

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Zaterdag heb ik even gespeeld met een 6 Plus bij een lokale Amac. De s zal niet veel anders zijn qua bouw en scherm. Ik ben overigens nu verpest... :'(

De normale 6 is leuk maar ik denk dat de Plus meer geschikt is voor wat ik er mee wil doen. Qua foto's komt het bij verre niet in de buurt bij mijn Canon 6D + 35mm f1.4 combi maar het gemak van een smartphonecamera heeft ook zijn voordelen tov een zware DSLR

Dat je er ook mee kan bellen en internetten is ook mooi meegenomen :+

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 27-09-2015 20:40 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
PBP schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:20:
Je kunt toch 2 seconden wachten met het indrukken van de homeknop als je perse de datum en tijd nog even snel af wilt lezen :P ?
cardwizard schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:01:
[...]

Gelukkig nog geen last van (6s plus op iOS 9.1 beta 2)

Op macrumors loopt er wel een behoorlijk topic over !

http://forums.macrumors.c...ag-serious-issue.1921141/
Mwah, er zitten daar wel erg veel zeikerds hoor. Spijkers op laag water zoeken. Iedereen schreeuwt daar om aandacht en dat zie je al direct aan die maffe topictitels |:( Als het aan de leden van MacRumors ligt zijn er nu al 20 'gates' bij gekomen.

Gelukkig zitten er ook goede reacties tussen. Er waren al direct mensen die op dag 1 gingen klagen over lag in dat topic. Kijk je op de laatste pagina's dan komen er een aantal tot de conclusie dat het ligt aan het indexeren in de eerste uren en die lag vaak op dag 2 of 3 er niet meer is. Dan blijft nog over het momentje dat de telefoon kort freezed omdat Touch ID zo idioot snel is. Sommigen menen hier en daar ook miliseconden aan lag waar te nemen, maar volgens mij ben je dan echt aan het zoeken en dan zie je op een gegeven moment alleen nog maar de negatieve dingen die je wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

sww89 schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:12:
[...]

Je kunt toch 2 seconden wachten met het indrukken van de homeknop als je perse de datum en tijd nog even snel af wilt lezen :P ?

[...]

Mwah, er zitten daar wel erg veel zeikerds hoor. Spijkers op laag water zoeken. Iedereen schreeuwt daar om aandacht en dat zie je al direct aan die maffe topictitels |:( Als het aan de leden van MacRumors ligt zijn er nu al 20 'gates' bij gekomen.

Gelukkig zitten er ook goede reacties tussen. Er waren al direct mensen die op dag 1 gingen klagen over lag in dat topic. Kijk je op de laatste pagina's dan komen er een aantal tot de conclusie dat het ligt aan het indexeren in de eerste uren en die lag vaak op dag 2 of 3 er niet meer is. Dan blijft nog over het momentje dat de telefoon kort freezed omdat Touch ID zo idioot snel is. Sommigen menen hier en daar ook miliseconden aan lag waar te nemen, maar volgens mij ben je dan echt aan het zoeken en dan zie je op een gegeven moment alleen nog maar de negatieve dingen die je wilt zien.
Mijn toestel had de eerste dag ook wel wat freezes hoor maar dat is in loop de tijd wel minder geworden idd!

Iemand de nieuwe Shazam app al gebruikt?

Die is ook voorzien van 3D touch ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Dat klakkeloos openen van nieuwe topics wat ze daar doen is sowieso heel irritant en mega onoverzichtelijk.
ronaldm3 schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:17:
[...]

Mijn toestel had de eerste dag ook wel wat freezes hoor maar dat is in loop de tijd wel minder geworden idd!

Iemand de nieuwe Shazam app al gebruikt?

Die is ook voorzien van 3D touch ;)
Ik, erg handig! Scheelt een hoop tijd.

Ik Shazam best veel namelijk, hou een Apple Music Playlist bij van Muziek welke ik uit series/films haal, dus komt goed uit.

[ Voor 54% gewijzigd door Donstil op 27-09-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariowie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
Heb vandaag even kunnen spelen me de 6s in Groningen bij belsimpel het 3d touch was wel intuïtief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
mariowie schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:28:
Heb vandaag even kunnen spelen me de 6s in Groningen bij belsimpel het 3d touch was wel intuïtief.
Hoe komt dat er al 6s 'en in groningen zijn? Ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe heb en jij kan er al aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

[...]

Nee het is wel vervelend hoor, maar ik denk zelf dat het door de beta komt die ik draai icm AW 2.0. Voordat ik m'n AW had geupdated had ik nergens last van maar nu heb ik gewoon een paar seconden dat ik niets kan doen na het unlocken. Ik heb elke iPhone gehad sinds ik de 2G had geimporteerd en nooit dergelijke lag/freezes gehad. Dus ik erger mij er wel aan. Ik begrijp je punt, maar als je er geen last van hebt, dan is dat ook weer heel makkelijk gemaakt :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thibautb schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:50:
[...]

Hoe komt dat er al 6s 'en in groningen zijn? Ik kan niet wachten tot ik mijn nieuwe heb en jij kan er al aan...
Belsimpel haalt wel vaker toestellen naar Nederland voor hun daadwerkelijke release. Duitse inkoop enz.

Prijzen liggen daar wel vaak wat hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Is er eigenlijk al officieel bekend wanneer de 2e launch komt?
Ik las 2 oktober, maar kon geen officiële bronnen vinden.
Lijkt me dat het nu wel aangekondigd moest zijn als dat echt zo was.

Ik mis trouwens de Feedback app op de laatste beta op mijn nieuwe iPhone. Hij staat nog wel op de oude iPhone 5 en op mijn werktelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
SidewalkSuper schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:52:
Is er eigenlijk al officieel bekend wanneer de 2e launch komt?
Ik las 2 oktober, maar kon geen officiële bronnen vinden.
Lijkt me dat het nu wel aangekondigd moest zijn als dat echt zo was.

Ik mis trouwens de Feedback app op de laatste beta op mijn nieuwe iPhone. Hij staat nog wel op de oude iPhone 5 en op mijn werktelefoon.
http://www.a-n-v.be/13603...r-in-belgie-en-nederland/

ook net vandaag gelezen. Ik hoop natuurlijk twee oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Holy shit, dat zou wel crazy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Dan ga ik toch een ritje naar duitsland of frankrijk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik ben, als dit waar is, wel extra blij met mijn keuze om hem afgelopen zaterdag op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou mooi zijn als dit waar is. Geeft wat extra rek in mijn iPhone 6 Plus verkoop voordat de markt "overspoelt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
iPhone 6S schijnt waterproof te zijn. Wtf :D

[ Voor 46% gewijzigd door SidewalkSuper op 27-09-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
No way. Er zitten gewoon openingen voor de oplader, speakers en audio-jack. Zelfs telefoons die claimen waterdicht te zijn hebben regelmatig waterschade als de afdek rubbertjes niet goed gesloten hebben.

Dat filmpje is een hoax.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Haha, het zal ook eens niet. Ik vind 9to5mac echter wel een betrouwbare bron, dus dat is een beetje jammer.
Ik had WoutF al gevraagd of Tweakers ook zulke tests doet, voor een betrouwbare bron :D
Doen ze alleen jammer genoeg niet.

[ Voor 36% gewijzigd door SidewalkSuper op 27-09-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik snap echt niet waarom het zolang moet duren met de release in Nederland, de 6 met een geheel nieuwe productie en nieuw design etc releasede al een week later in de 2e wave. En nu moeten we weer een maand wachten. Dat was ook het geval met de 5s. Zal vast een "marketing" technische reden zijn. Maar ik snap hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ik vind door dit filmpje toch dat ze wel als waterdicht gezien kunnen worden. Ze liggen echt goed diep en er wordt flink mee geschud totdat ze het begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:53
SidewalkSuper schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:22:
[...]

Ik vind door dit filmpje toch dat ze wel als waterdicht gezien kunnen worden. Ze liggen echt goed diep en er wordt flink mee geschud totdat ze het begeven.
Zo kan je het zien. Ik zie het als een kwestie van geluk.. Het zal wel weer zo zijn dat als ik m'n iPhone in het water laat vallen hij binnen 10 seconden dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
mprkooij schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:24:
[...]

Zo kan je het zien. Ik zie het als een kwestie van geluk.. Het zal wel weer zo zijn dat als ik m'n iPhone in het water laat vallen hij binnen 10 seconden dood is.
Ik ben benieuwd wat er officieel bevestigd wordt. Dit valt gewoon onder de basis IP-x6 of IP-x7 standaard volgens mij.
"Onderdompelen is mogelijk" ofzo

Nieuwe video van die gozer die de 1e video online zette:

[ Voor 29% gewijzigd door SidewalkSuper op 27-09-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Nouja, het is toch wel fijn dat de kans groot is dat je iPhone het overleeft als hij per ongeluk te nat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
MarcoC schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:31:
Nouja, het is toch wel fijn dat de kans groot is dat je iPhone het overleeft als hij per ongeluk te nat wordt.
Haha zeker eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
MarcoC schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:31:
ik heb twee keer een iPhone zien "overleven" na in het water geweest te zijn. Een tijd later waren ze allebei kapot. Vochtschade op een dergelijk apparaat moet je niet onderschatten. Water hoeft niet direct voor kortsluiting te zorgen, maar op de lange termijn kan er bijvoorbeeld roest vormen in het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Is er al bekend wanneer de Iphone 6s naar Nederland komt? Er gingen geruchten dat hij op 2 Oktober te koop zou zijn. Maar dat lijkt me niet het geval aangezien Apple nog niks bekend heeft gemaakt? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
da1lbi3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:44:
Is er al bekend wanneer de Iphone 6s naar Nederland komt? Er gingen geruchten dat hij op 2 Oktober te koop zou zijn. Maar dat lijkt me niet het geval aangezien Apple nog niks bekend heeft gemaakt? :-(
Wat denk je zelf? Als er ook maar iets bekend zou zijn dan had je het allang geweten, want dan staat het overal op het internet.

En als je net even een paar posts boven je kijkt, dan zie je de laatste geruchten. It's that simple...

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toch wel wat vreemds met mijn plus.
Zaterdagavond aan de lader gehangen en gister morgen reageerde hij nergens meer op, alleen hard reset leek te helpen, na reset boot hij normaal en is hij ook volledig geladen.

Eigenlijk geen aandacht aan geschonken tot vanmorgen want ik had het nu weer, best irritant als je hem als wekker gebruikt :(

Iemand dit toevallig online als klacht/storing tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:30:
Ik heb toch wel wat vreemds met mijn plus.
Zaterdagavond aan de lader gehangen en gister morgen reageerde hij nergens meer op, alleen hard reset leek te helpen, na reset boot hij normaal en is hij ook volledig geladen.

Eigenlijk geen aandacht aan geschonken tot vanmorgen want ik had het nu weer, best irritant als je hem als wekker gebruikt :(

Iemand dit toevallig online als klacht/storing tegen gekomen?
Rare klacht, geen ervaring mee. Maar ik leg m altijd aan de lader tot hij 100% is en daarna eruit. 9tomac mss ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:40:
[...]

Rare klacht, geen ervaring mee. Maar ik leg m altijd aan de lader tot hij 100% is en daarna eruit. 9tomac mss ervaringen?
Ja vreemd he, zet hem doorgaans op flightmodus en dan aan de lader.
Moet iets van een bug zijn zou je denken, vanavond eens proberen zonder flight modus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

heel erg mooie fotos! die tomaten moet je btw plukken, zijn al aant barsten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:13:
[...]

heel erg mooie fotos! die tomaten moet je btw plukken, zijn al aant barsten :9
ot, maar ik zou ze lekker (voor de vogels) laten hangen, het zijn bessen van iets als een hulst ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Macrofoto's vind ik meestal niet echt geschikt om een camera goed op de proef te stellen. Je hebt heel veel pixels om een relatief klein voorwerp vast te leggen. Dat lijkt al gauw indrukwekkend, ook met een camera van 10 jaar oud zal het er vaak relatief goed uitzien. Pas echt interessant wordt het om kleine details op grote afstand vast te leggen. De laatste foto is daarom nuttiger om de kwaliteit te onderzoeken dan de eerdere macrofoto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:43
Ik gok dat de 6s en 6s+ maandag 5 of dinsdag 6 oktober lanceren in NL

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariowie
mell33 schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:16:
Ik gok dat de 6s en 6s+ maandag 5 of dinsdag 6 oktober lanceren in NL
Bron of is dit meer een gevoel, heb hier ook al 23 oktober gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
mariowie schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:19:
[...]

Bron of is dit meer een gevoel, heb hier ook al 23 oktober gezien.
Volgens mij ging dat artikel (behalve de titel) vooral over België. Met een analyse op basis van release data van de AW in België. Verder hadden zij geen bron, dus net zo goed een gok als 5 oktober ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariowie
SirLenncelot schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:34:
[...]

Volgens mij ging dat artikel (behalve de titel) vooral over België. Met een analyse op basis van release data van de AW in België. Verder hadden zij geen bron, dus net zo goed een gok als 5 oktober ;)
We zouden er haast een pool voor kunnen maken :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
5 of 6 oktober is in principe raar, ze lanceren graag op een vrijdag.
Dat is tot nu toe altijd zo geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-09-2015 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
fr iDay

make sense! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29
Kolere wat is die 6s+ een heerlijke telefoon :D :D :D Gelukkig is ie puntgaaf aangekomen en alles lijkt het te doen. De update naar 9.1 PB2 ging snel en backup terugzetten vanuit iTunes zowaar nog sneller.

4g+ lijkt ook te werken. Normaal haal ik op 4G800 rond de 30-40 Mbps en op 4G1800 rond de 60-70 Mbps. Tel dit bij elkaar op en je krijgt onderstaand resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/iphone/1386314109.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariowie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Apple's iPhone 6s and 6s Plus were released last week and have already clocked up record sales figures. The company says that it sold 13 million new devices over the weekend, a new record for the company.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
http://9to5mac.com/2015/0...ing-weekend-sales-record/

9 Oktober in Nederland :)

edit: http://www.apple.com/pr/l...iPhone-6s-Plus-Sales.html

[ Voor 35% gewijzigd door SirLenncelot op 28-09-2015 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Net weer terug uit Oberhausen..Mijn zilveren 16GB 6s omgeruild voor een 64GB SG…Blij mee! Zwart is idd rustiger aan de ogen in zijn geheel..Had een Muvit Glass Protector online gekocht, ding zit er nu op, maar ben hier niet content mee..Dekt echt weinig van het scherm af. Had op mijn 16GB eentje zitten die ze in de winkel erop hebben geplakt, maar daar ga ik morgen weer naar toe om die erop te laten zetten. Deze van Muvit valt echt tegen man! Weg 14,95…..Morgen wordt mijn Fitbag Sleeve verstuurd dan heb ik hem weer voldoende beschermd denk ik en bij gebruik, gewoon naakt de iPhone in handen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Wat mij betreft snel een hoes er om inderdaad

Vind zelf zonder hoes veel en veel mooier , nu had ik altijd een case om mijn iPhone en laatst een paar dagen niet (omdat het gewoon mooier is) laat ik hem vallen !! Aan alle kanten natuurlijk beschadigd , kon wel janken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
cardwizard schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:23:
Wat mij betreft snel een hoes er om inderdaad

Vind zelf zonder hoes veel en veel mooier , nu had ik altijd een case om mijn iPhone en laatst een paar dagen niet (omdat het gewoon mooier is) laat ik hem vallen !! Aan alle kanten natuurlijk beschadigd , kon wel janken
Snel een case er omheen dan zie je het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
pdavie2311 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:13:
Net weer terug uit Oberhausen..Mijn zilveren 16GB 6s omgeruild voor een 64GB SG…Blij mee! Zwart is idd rustiger aan de ogen in zijn geheel..Had een Muvit Glass Protector online gekocht, ding zit er nu op, maar ben hier niet content mee..Dekt echt weinig van het scherm af. Had op mijn 16GB eentje zitten die ze in de winkel erop hebben geplakt, maar daar ga ik morgen weer naar toe om die erop te laten zetten. Deze van Muvit valt echt tegen man! Weg 14,95…..Morgen wordt mijn Fitbag Sleeve verstuurd dan heb ik hem weer voldoende beschermd denk ik en bij gebruik, gewoon naakt de iPhone in handen…
Goed bezig! Woon je zo dichtbij? Dat je 'maar weer even' naar Oberhausen bent gegaan :P
Voor mij zou het ruim 2 uur rijden zijn vanuit Leiden... |:(

Ik ben bang dat je teleurgesteld blijft met screenprotectors, deze blijven minder dekken dan op oudere iPhones met een vlakscherm. Door de ronding van het glas moet de protector stoppen voordat het glas gaat bollen. Nog geen ervaring mee, maar gok dat het daar aan ligt en zal blijven liggen.

Ik zelf heb voor mijn toekomstige 6s al een tempered glass screenprotector gekocht van Nillkin.
Was hier dik tevreden over voor mijn 5s! (Vorige week hier ook al over gepost met foto, zou je even op kunnen zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Zoals Noisia al liet zien met het persbericht.
9 oktober confirmed, de site:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uYK5wPa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

1,5 uur rijden, maar je moet wat, haha..dan toch maar een Apple case erom? Zonde van de sleeve die nog komt, daar past hij niet in met case..bij SG is de lederen zwarte het mooist denk ik? Of die donkerblauwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Laatst online: 17:30
Even hulp aub, zowel op mij. 6s+ als de gewone 6s van mijn vrouw werkt die stemherkenning van Siri niet :-( Tis eender wie hé Siri zegt of roept, reageert ze gewoon op. Is toch de bedoeling dat het enkel word met de stem van de persoon die het ingesteld heeft?? En ja we hebben beide elke ons toestel met ons stem ingesteld. Alvast bedankt.

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
Betekent dit dat we komende vrijdag kunnen pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Deeeemy schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:23:
Betekent dit dat we komende vrijdag kunnen pre-orderen?
Denk het niet.

Laatste keer dat je in NL pre-order kon doen was met de 5S geloof ik :(.

Maar ik denk dat bijna iedereen al voorzien is... Apple Duitsland heeft er volgens mij nog nooit zoveel in NL verkocht :). :P

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deeeemy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10-2023
ronaldm3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:26:
[...]

Denk het niet.

Laatste keer dat je in NL pre-order kon doen was met de 5S geloof ik :(.

Maar ik denk dat bijna iedereen al voorzien is... Apple Duitsland heeft er volgens mij nog nooit zoveel in NL verkocht :). :P
Oh, ik wist niet dat je in Nederland niet kon pre-orderen. Ik ga namelijk van een Galaxy S4 naar een iPhone 6s. Het is dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Deeeemy schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:31:
[...]

Oh, ik wist niet dat je in Nederland niet kon pre-orderen. Ik ga namelijk van een Galaxy S4 naar een iPhone 6s. Het is dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt begrijp ik?
Jup gewoon in de ochtend even de website in de gaten houden en reserveren... Je hoeft niet al te lang te wachten denk ik, wel even afhankelijk van de kleur en aantal GB natuurlijk :*) .

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik ga voor bijna al mijn aankopen naar de Apple store in Oberhausen , ongeveer 40km rijden , alleen een MacBook oid koop ik er niet ivm andere toetsenbord indeling

Als ik de medewerkers in de store mag geloven zijn (zeker bij een iPhone launch) meer Nederlanders klant dan Duitsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
ben nu wel benieuwd naar wanneer het bericht van de providers komt dat de toestellen leverbaar zijn.

Pagina: 1 ... 11 ... 42 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6s, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.