Zat erg lang te twijfelen om dit jaar eens niet te upgraden zoals ik elk jaar doe , ook al weet ik wel beter de S upgrade voelt elk jaar maar saai aan.
Maar damn wat is de plus snel geworden ! alles draait soepel , safari tabs herladen niet meer
3D touch moet ik nog aan wennen en leren gebruiken zonder er aan te moeten denken dat het er überhaupt is.
Foto's zien er ook (weer) prachtig uit , de camera is natuurlijk nooit slecht geweest op een iPhone
enz. enz.
Al met al toch weer blij dat ik het weer gedaan heb (ik ben zwak) en er zeker geen spijt van , aangezien het niet simpel meer een telefoon is maar (zeker in mijn geval) een apparaat waar ik werkelijk alles mee doe , verlichting , verwarming , muziek , camera's , tv's , mediaplayer .... dit alles uiteraard in en om het huis , en dan uiteraard de rest ook nog , internetten , sociale netwerken , bankieren enz. enz.
Dat maakt het toch een apparaat dat bovenaan het lijstje staat van belangrijkste en meest gebruikte "computer" en eigenlijk onmisbaar is , over de jaren heeft het mijn gebruik van iMac/MacBook zeker veranderd en die 2 upgrade ik dan eigenlijk ook pas als het echt nodig is en niet jaarlijks meer bij een "upgrade" die uit komt