Grappenmaker.
Dankjewel!Mr-D. schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:33:
Als het niet veranderd is en geen take down 1100 dagen
En dat is veel trager met takedown Dan de concurrenten zoals hitnews easy usenet en download2day
[...]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Grappenmaker.
Dankjewel!Mr-D. schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:33:
En dat is veel trager met takedown Dan de concurrenten zoals hitnews easy usenet en download2day
[...]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mijn ervaring is ook dat bv. spots van spotnet ook na meerdere weken probleemloos binnen te halen zijn terwijl in de reacties mensen al na een paar uur beginnen te mekkeren dat de post niet (meer) compleet is. Dus ondanks dat de newsserver niet meer van Tweak zelf is, vind ik het gewoon top.Mr-D. schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:33:
En tweak is veel trager met takedown dan de concurrenten zoals bv hitnews easy usenet en download2day
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Alfie104 op 21-02-2016 21:29 . Reden: ik was nog niet klaar... ]
Nice! Dan ga ik daar eerdaags eens mee experimenteren.Mr-D. schreef op zondag 21 februari 2016 @ 14:09:
als je de handleiding van hovemt volg kan tweak er niet meer bij helemaal top heb ik ook
[...]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
1
| foutje hierin, zodra ik het weer werkend heb zet ik hem terug |
[ Voor 68% gewijzigd door Ron op 22-02-2016 19:40 ]
En is dit een beetje stabiel ?ronald245 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 01:03:
ik heb zelf nogal wat last met m'n Cisco router werkend te krijgen maar met veel hulp ben ik tot het volgende config te komen
code:
1 interface GigabitEthernet0/1
hopenlijk helpt dit anderen ook als ze hun eigen apparatuur willen gebruiken
[ Voor 0% gewijzigd door Mr-D. op 22-02-2016 13:17 . Reden: Typo ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als je Netflix kwaliteit slecht is heb je een minimale verbinding van rond de 5 mbit...TrailBlazer schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:40:
Ik heb af en toe problemen met netflix dat de kwaliteit 's avonds slecht is. Meer mensen met dit probleem.
Deze advertentieplaats is te huur!
Alles is bedraad dus dat is het niet. Ik verwacht juist dat de bandbreedte in netwerk van tweak richting netflix/amazon te laag is.RammY schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:55:
[...]
Als je Netflix kwaliteit slecht is heb je een minimale verbinding van rond de 5 mbit...
Ik zeg: druk er eens een speedtestje overheen op dat moment.
Ik gok echter dat je WiFi brak is...
Maarja.. veel info over hoe of wat je Netflix kijkt is ook niet echt aanwezig.
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
De standby-functie is uitgebreid met een optie om de Sparql Box helemaal uit te zetten. Dat doe je door in het menu ‘Beeld & Geluid’ de functie van de standby-knop aan te passen. Voortaan kun je de Box helemaal uit zetten door 2x op standby te drukken. Ook stopt de HDMI-poort voortaan signaal te geven wanneer de ontvanger in standby staat.
[ Voor 54% gewijzigd door Dwazer op 23-02-2016 16:07 ]
eymey schreef op zondag 21 februari 2016 @ 00:06:
MJa, VPN doet het hier best OK. En ik we hebben hier ook een Fritz!DECT 200 module in gebruik.
Overigens hier ook een 1750E als extra AP. En hoewel het echt een geweldig apparaat is, blijf ik gewoon problemen houden met de totale setup. Vooral op 5 ghz. willen smartphones nogal eens krampachtig wisselen op plekken waar de netwerken elkaar qua sterkte overlappen. Bij 2,4 ghz. is het juist andersom.
But anyway, misschien beetje te off-topic hier
Ik ben nog wel van plan om eens te gaan kijken wat de ZyXEL allemaal biedt aan instellingsmogelijkheden. Wellicht dat ik die kan gebruiken als router en de Fritz!box voor de rest.
Moet ik het alleen wel voor elkaar krijgen dat Tweak van de ZyXEL af blijft (en ook de VOIP instellingen er niet heen duwt).
Hmm, die miste ik inderdaad nog in de handleiding. Had zoiets van "nou ja, misschien staat na een factory reset de TR-069 vanzelf uit". Ff zienMr-D. schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:26:
nog een opmerking als je de handleiding gevolgd heb dan heb je de mogelijkheid om ook TR-069 te disabelen en dat moet je wel doen anders kunnen ze er alsnog in
suc6
[...]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
eymey schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:02:
[...]
Hmm, die miste ik inderdaad nog in de handleiding. Had zoiets van "nou ja, misschien staat na een factory reset de TR-069 vanzelf uit". Ff zien
Toevallig ben ik gisteren al wat aan het configureren geweest, maar heb hem nog niet in het netwerk gehangen.
Hee dat is mooi. Ik had nog niet eerder die IPv6 info gevonden (6RD). Gelijk getest op de Fritz!box. Werkt prima, bedankt!Ik heb er een organization account voor aangemaakt in github en de source is te vinden op: https://github.com/tweak-sparql/tweak-sparql.github.io
hovemt schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:00:
Aangezien ik geen binnenkort geen TV meer afneem van Tweak vraag ik mij af of er interesse is om de website die ik nu in het leven heb geroepen voor de tips en tricks (http://tweak-sparql.github.io/) samen met mij te gaan onderhouden. Hij is gehost via github pages op basis van jekyll.
Ik heb er een organization account voor aangemaakt in github en de source is te vinden op: https://github.com/tweak-sparql/tweak-sparql.github.io
Dat is geen probleemMr-D. schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:07:
ik ga wel een spiegeltje maken als je hier geen probleem mee hebt
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
eymey schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:18:
Ziet er goed uit.
Misschien bij de factory reset ook even een waarschuwing neerzetten om ook TR-069 uit te schakelen?
Nope, ik kan mijn huis gewoon via VPN bereiken.hermanh schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:08:
Hebben anderen ook last van een internetstoring op tweak? Hier Almere parkwijk.
1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki
Nope. Almere Filmwijk. Zit gewoon lekker thuis te werken, reeds sinds 07:30hermanh schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:08:
Hebben anderen ook last van een internetstoring op tweak? Hier Almere parkwijk.
[ Voor 3% gewijzigd door eymey op 24-02-2016 10:07 ]
Echt? Die laatste 50Mbit/s kan me gestolen worden, het gemak en stabiliteit die ik er voor terugkrijg met mijn FrtizBox 7490... ik ga echt niet met die Zeikstel zitten klooieneymey schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:18:
Maar ik vind het gewoon 'zonde' en geen fijn idee dat er een bottleneck in het ding zit.
Dit weekend maar eens testen. Ik zie alleen geen nieuwe IGMP versie in de release notes.NovapaX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:03:
Voor de mensen die Sparql hebben en routed-iptv via een Ubiqiuti Edgerouter:
firmware v1.8.0 is uitgebracht.
Hier zit de nat-rtsp conttrack module reeds ingebakken, je moet hem nog wel zelf inschakelen via 'modprobe xxxx'
zie ook:
http://www.nickd.nl/tweak/edgerouter/
( @webmasternick )
97% up is dus 3% down. Dat is 43 minuten downtime per dag. Oftewel bijna een hele dag per maand.Mr-D. schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:25:
97% up beter als mijn vorige glasvezel aanbieder
Mja, het feit dat de 7490 die gigabit niet met gemak kan geven (en sowieso bij mij nog nooit 900 Mbit/s of meer heeft gehaald) duidt erop dat hij het zwaar heeft op deze verbinding. En dat dat bij veel TCP sessie dus mogelijk ook nog eens problemen kan geven met performance van het VOIP en DECT gedeelte.stefxx schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:51:
[...]
Echt? Die laatste 50Mbit/s kan me gestolen worden, het gemak en stabiliteit die ik er voor terugkrijg met mijn FrtizBox 7490... ik ga echt niet met die Zeikstel zitten klooien
Thanks voor de update. Ik zie in de changelog helaas geen optie om het mac adres van een VLAN interface in te stellen, dus een patch (bijv. in een template file) zal nodig blijven. Wel mooi dat de RTSP helper zit ingebouwd.NovapaX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:03:
Voor de mensen die Sparql hebben en routed-iptv via een Ubiqiuti Edgerouter:
firmware v1.8.0 is uitgebracht.
Hier zit de nat-rtsp conttrack module reeds ingebakken, je moet hem nog wel zelf inschakelen via 'modprobe xxxx'
zie ook:
http://www.nickd.nl/tweak/edgerouter/
( @webmasternick )
stefxx schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:42:
[...]
97% up is dus 3% down. Dat is 43 minuten downtime per dag. Oftewel bijna een hele dag per maand.
Als dat de uptime is van Tweak ben ik heeeeel snel weer weg
Ik gebruik de standaard instellingen van Tweak (weliswaar WiFi uit, inclusief VOIP en een paar portforwards) en heb tot op heden nog geen enkele vastloper gehad. Het kan dus gewoon goed gaan.eymey schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:18:
Mja, dit is waar ik ook wel bang voor ben als ik de ZyXEL in ga zetten: De gevallen van instabiliteit die ik geregeld lees.
Nou deactiveer ik sowieso de WIFI en ga ik ook VOIP niet gebruiken.
Bij mij dezelfde situatie. Nog nooit een vastloper gehad en nooit dat ding hoeven rebooten oid.Hans_18T schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:53:
[...]
Ik gebruik de standaard instellingen van Tweak (weliswaar WiFi uit, inclusief VOIP en een paar portforwards) en heb tot op heden nog geen enkele vastloper gehad. Het kan dus gewoon goed gaan.
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
[ Voor 95% gewijzigd door Csotranme op 24-02-2016 20:56 . Reden: Nvm werkt alweer... ]
[ Voor 4% gewijzigd door Hans_18T op 24-02-2016 22:19 ]
Het zou me niets verbazen als die 365 euro actie in het leven is geroepen voor het behouden van klanten die klaar zijn met Sparql. Je geeft de mensen zo een optie voor goedkoop gigabit internet, waardoor tv via kabel financieel uit kan voor klanten. Tegelijkertijd kunnen ze met zo'n jaarcontract wel gelijk een goede liquiditeit opbouwen, wat dan gebruikt kan worden voor uitbreiding van het netwerk of het verder ontwikelen van het tv platform.eymey schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:04:
WAF is ook hier de bepalende factor geweest om voorlopig voor Ziggo te kizen, in plaats van Sparql.
Ik weet niet of ze het zich bij Tweak voldoende hebben gerealiseerd dat juist die 365 euro aanbieding deze combi erg aantrekkelijk maakt (en dus misschien ook meer mensen bij Sparql vandaan houdt). Aan de andere kant, zonder de 365 euro aanbieding had ik wellicht ook voor internet ergens anders m'n heil gezocht.
Overigens hebben wij niet voor Horizon gekozen. Dat vond ik toch wat te duur worden en ik ken de box tegenwoordig iets te goed van het hulp bieden bij m'n ouders, die wel Horizon hebben. Voor TV kijken, pauzeren, opnemen en Replay TV voldoet de Horizon box inderdaad meer dan uitstekend. Echter, On Demand en de diverse andere apps en mediaspelerfunctionaliteit zijn instabiel en omslachtig. Vooral het aantal kliks wat je moet doen om bv. eens een keer een youtube video te starten.
En van de manier waarop LAN en WIFI zijn geregeld ga je echt huilen als je er eenmaal mee aan de slag gaat. Kort gezegd is de box gewoon onuitstaanbaar als je 'm in een bestaand netwerk wil integreren.. Voor On Demand functies zijn m'n ouders in ieder geval maar uitgeweken naar een Chromecast. Dat werkt tenminste wél en ook nog eens meer mogelijkheden
.
Maar goed, dat was even een on topic uitstapje naar een mediabox van de concurrent
Zelf hoop ik nog wel binnen afzienbare termijn enthousiast te kunnen worden over Sparql. Tot die tijd voldoet het FTC pakket op Ziggo icm. een HDHomerun en ingebouwde DVB-C tuner van onze verder domme TV ook goed.
Ben ik blij dat mijn vrouw de TV liever uit heeft dan aanGEi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:25:
WAF = wife acceptance factor. Hier ook iets om rekening mee te houden
Begrijp ik het goed dat FTC slechts de drie NPO kanalen HD aanbied en de rest SD?eymey schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:04:
Zelf hoop ik nog wel binnen afzienbare termijn enthousiast te kunnen worden over Sparql. Tot die tijd voldoet het FTC pakket op Ziggo icm. een HDHomerun en ingebouwde DVB-C tuner van onze verder domme TV ook goed.
Hier hetzelfde, nooit geen problemen mee.Hans_18T schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:53:
[...]
Ik gebruik de standaard instellingen van Tweak (weliswaar WiFi uit, inclusief VOIP en een paar portforwards) en heb tot op heden nog geen enkele vastloper gehad. Het kan dus gewoon goed gaan.
I am the great Cornholio!
Hier nog wel communicatie met de news serverMetaFrame schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:35:
Nieuwsgroepen plat?
Verwijderd
Ik krijg dinsdag mijn Tweak-aansluiting en ben blij dat ik dan van die Horizonbox verlost ben.hovemt schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:54:
Ik heb vandaag van Ziggo mijn pakket gehad voor televisie. Heb gekozen voor Play Complete, dus met horizon box. Na de lange installatieprocedure welke meer dan een half uur duurde valt mij wel gelijk op dat de interface een stuk snappier is.
Ik zie zo geen verschil in beeldkwaliteit, maar heb nog geen directe vergelijking voor gedaan.
Wat mij zo snel opvalt ten opzichte van Sparql:Het is met de overstap naar Ziggo voor tv wel pijnlijk duidelijk geworden dat het Sparql platform nog verre van volwassen is. Ik heb het lang aangekeken en zat er lang over te twijfelen, maar vooral vanwege de WAF toch de overstap in gang gezet.
- Zapsnelheid is vele malen sneller
- On-demand interface is niet per se overzichtelijker, maar zoekfunctie werkt goed met toetsenbord op afstandbediening
- Afstandbediening heeft een overzichtelijke layout en reageert over het algemeen beter
- TV-gids is even wennen aangezien de tekst vergroot wordt, maar is daardoor wel beter leesbaar
Kosten technisch zit er met die 365 euro per jaar aanbieding weinig verschil tussen Tweak/Sparql en Tweak/Ziggo. Met het opnemen pakket betaalde ik 59.95 per maand voor Tweak/Sparql. Nu met Tweak/Ziggo is dat ongeveer 64.95 per maand.
Voordeel van de horizonbox is dat ik deze ook als access point kan gebruiken voor 5 GHz.
Voor account gegevens moet je even mailen met Tweak.MetaFrame schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:33:
Firmware 13 werd hier net gewoon gepushed... ik zat zonder internet ineens... Ik zat op 11 en nu zonder dat ik wat heb gedaan ineens op 13.
Punt blijft wel dat ik nog steeds geen verbinding kan krijgen met news.tweak.nlOok de account gegevens kan ik niet opvragen in mijn.tweak
Account gegevens heb je niet meer nodig bij de nieuwsgroepenMetaFrame schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:33:
Firmware 13 werd hier net gewoon gepushed... ik zat zonder internet ineens... Ik zat op 11 en nu zonder dat ik wat heb gedaan ineens op 13.
Punt blijft wel dat ik nog steeds geen verbinding kan krijgen met news.tweak.nlOok de account gegevens kan ik niet opvragen in mijn.tweak
eniux schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:22:
Ik ben een jaar geleden overgestapt van Ziggo naar Tweak en ben bijzonder blij dat ik die overstap heb gemaakt. Mijn internet is echt 100x stabieler ( geen random disconnects meer etc ) maar 1 tip:
Gebruik je eigen router.
wat TV betreft; met quickzap 2.0 vind ik dat sparql het prima doet. Alleen de afstandsbediening is waardeloos.
Ik heb dezelfde vraag, moet het er af of niet?Sando schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:20:
Zowel het pakje als de glasvezel-aansluit-meneer kwamen ook totaal zonder aankondiging, en ik was toevallig net thuis.
Nadat ik glasvezel in de meterkast had en het modem had ontvangen kreeg ik de eerste brief van Tweak.
Die UPC (of wat het KPN?) was ook glasvezel (ander huis) maar daar zat wel op de glasvezel duidelijk een wit dopje die ik er af moest halen. Ik weet niet zeker of dit hier er nog af moet.
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door maie op 25-02-2016 19:57 . Reden: Probleem opgelost ]
[ Voor 18% gewijzigd door Hans_18T op 25-02-2016 20:11 ]
Tsja, dat schoonmaken kan ik zelf niet, en Tweak zegt al twee weken dat ze een keer zullen bellen om een monteur te sturen, maar ik ben nog nooit gebeld.Hans_18T schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:08:
Op de foto van Redsandro zit geen bescherm dopje. De NTU heeft als het goed is wel een kapje, Deze moet er eveneens af. Maar voordat de twee connectoren aan elkaar geklikt worden moet in ieder geval de connector worden schoongemaakt indien er geen dopje op zit.
[ Voor 3% gewijzigd door dumphlum op 25-02-2016 20:24 ]
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van Ziggo. Wij hebben uw bericht goed ontvangen. U krijgt zo snel mogelijk een reactie van een van onze medewerkers.
[...]
Referentienummer:160225-001673
Overzicht: Goedenavond. Ik wil graag 3x sneller internet. Ik heb nu een 1Gbit/s up- en down aansluiting van Tweak voor 1 euro per dag. Kan ik nu 3Gbit/s bij jullie krijgen? Wat kost dat? Ik verneem graag.
Datum gemaakt: 25/02/2016 09:14 PM
Laatst bijgewerkt: 25/02/2016 09:14 PM
Status: Nieuw
Onvi glasvezel (1 Gbit/s) | Fan van FRITZ apparatuur
Ik heb ze al een mail gedaan met het verzoek om tr069 uit te schakelen.Mr-D. schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 07:03:
Ze doen gewoon random de firmware pushen terwijl ze weten dat 13 voor veel mensen problemen geeft
Je kan 2 dingen doen
Bellen en hun inlaten loggen met hun supervisor account en TR-069 uitlaten zetten
Of een complete reset (zie handtekening) en dan zelf TR-069 uitzetten
@Hans_18t jij zal ook een dezer dagen aan de beurt zijn voor de firmware upgrade
Verwijderd
Bij mij moest er helemaal niks af. Dat ding was gewoon open en bloot.maie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:33:
[...]
Ik heb dezelfde vraag, moet het er af of niet?
Ik kan nu in ieder geval geen verbinding krijgen, het <> lampje blijft knipperen op het glasmodem, terwijl mijn verbinding eigenlijk vanaf vandaag al zou moeten werken.
EDIT: Heb gewoon de ZyXEL er maar proberen aan te hangen, en het werkt!
Het probleem is nu dus dat ik met de ZyXEL maar een 100mbps link krijg, hoe verander ik dat?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Bij mij werkt het inmiddels ook, heb inderdaad gewoon het glasmodem er op gehangen. De lampjes gingen niet branden vandaar dat ik dacht dat er misschien nog een dopje af moest. Maar toen ik de ZyXEL er aan hing, werkte alles gewoon.Sando schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:56:
[...]
Bij mij moest er helemaal niks af. Dat ding was gewoon open en bloot.
Ik kon het aansluiten en toen werkte het, maar de monteur heeft een heel speciaal schuurapparaatje waarmee hij zo 3dB ruis van het signaal afhaalt.
Voor zover ik weet niet, enige wat je kan doen is de nieuws sectie in de gaten houden, of hun Twitter account volgen.Meatwagon schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:57:
Is er trouwens ook een pagina waar Tweak aangeeft wanneer er in jou dorp ook 1000mbit mogelijk is?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ach en anders krijg wellicht vanzelf bericht. Over een week of 2-3 zit ik ook op het lijntje bij TweakAaargh! schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:41:
[...]
Voor zover ik weet niet, enige wat je kan doen is de nieuws sectie in de gaten houden, of hun Twitter account volgen.
Verwijderd
Dein Atem kalt, das Herz in Flammen
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
jwbokx schreef op zondag 28 februari 2016 @ 16:46:
Hoe gaat het met de emailadressen die je aan kan maken.
Ik heb er 1 op mijn subdomein.
Maar omdat onze bibliotheek niet om kan gaan met subdomeinen dacht ik er 1 toe te voegen op tweak.nl.
Alleen krijg ik dan dat ik de limiet overschrijd....
Een extra emailadres op de subdomein lukt wel, maar heb ik hiervoor niets aan....
Hans_18T schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:03:
Volgens mij ben ik een aantal zenders kwijt, o.a. RTL7 een aantal lokale zenders en andere
[ Voor 42% gewijzigd door Hans_18T op 28-02-2016 22:04 . Reden: Kleine toevoeging mbt reboot ]
Dank je, ik wacht het af.Mr-D. schreef op zondag 28 februari 2016 @ 17:08:
lijkt erop dat zij alleen met subdomeins willen werken voor de klanten
heb de vraag voor je gesteld bij tweak zelf dus ik hou je op de hoogte
[...]
Dat was het, in mijn huishouden kijkt alleen nog mijn vrouw, onwaarschijnlijk dat zij dat was. Wat wel zo is is dat ik een aantal maanden terug een Sparql heb teruggegeven aan Tweak, Misschien is deze inmiddels weer uitgegeven en kijkt hij of zij onder mijn abbonnement nummer verder, just a wild guess......4pp3l schreef op zondag 28 februari 2016 @ 22:22:
Heb je gecontroleerd of je (of iemand anders in je huishouden) niet toevallig 'favorieten' hebt ingesteld? Als hier bijvoorbeeld geen RTL-7 in staat kom je deze niet meer tegen tijdens het zappen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq