IVA NCE Pro met andere controller update.
Nog steeds geen problemen gehad.
Achterband slijt hard
Inmiddels denk ik wel 10.000 km mee verstookt, maar geen idee want de snelheidsmeter en ODO doen het nog steeds niet
Accu range met 2x 72V34Ah nog steeds met gemak 70 km.
@alle discussies over speed upgrades en dergelijke:
Die motorcontrollers zijn poepsimpel, helemaal als de stekker de zelfde pin-layout heeft.
Volgens mij is een Segway ook op die manier op te voeren, alleen zie ik dat weinig gebeuren. Ik ben bewust voor de IVA NCE Pro gegaan omdat daar geen custom ECU in zit die allerlei functionaliten moeilijker maakt.
Extra accu er in, eigen controller uit China halen, was vrij plug and play.
Achterremmen heb ik ook gevonden op Ali Express voor 5 euro, want die slijten als een tierelier. De voorrem is nog steeds letterlijk onverwoestbaar. Die lijkt van motormateriaal gemaakt te zijn. De achterrem (zelfde als Niu N1s) lijkt van fietsremblokje materiaal te zijn. Met een paar keer goed remmen is die volledig weg.
Remmen: , type DSP-Blade
Remmen Vervangen Zelfde als Niu.
Nog steeds geen problemen gehad.
Achterband slijt hard
Inmiddels denk ik wel 10.000 km mee verstookt, maar geen idee want de snelheidsmeter en ODO doen het nog steeds niet
Accu range met 2x 72V34Ah nog steeds met gemak 70 km.
@alle discussies over speed upgrades en dergelijke:
Die motorcontrollers zijn poepsimpel, helemaal als de stekker de zelfde pin-layout heeft.
Volgens mij is een Segway ook op die manier op te voeren, alleen zie ik dat weinig gebeuren. Ik ben bewust voor de IVA NCE Pro gegaan omdat daar geen custom ECU in zit die allerlei functionaliten moeilijker maakt.
Extra accu er in, eigen controller uit China halen, was vrij plug and play.
Achterremmen heb ik ook gevonden op Ali Express voor 5 euro, want die slijten als een tierelier. De voorrem is nog steeds letterlijk onverwoestbaar. Die lijkt van motormateriaal gemaakt te zijn. De achterrem (zelfde als Niu N1s) lijkt van fietsremblokje materiaal te zijn. Met een paar keer goed remmen is die volledig weg.
Remmen: , type DSP-Blade
Remmen Vervangen Zelfde als Niu.
/f/image/LzQalb1C2y140Ok023cbkHZp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HmSRDvAgyaE0TNVgig47J0MO.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/vFiDxRVe12EZxQk7LY9fQxWT.jpg?f=fotoalbum_large)