Hier hetzelfde. Het klinkt misschien als geldweggooierij maar ik kan de kosten van eens in die jaren een nieuwe TV op zich wel opbrengen. (Wordt er niet blij van; maar de budget-ruimte heb ik wel.) Dus als het paneel de 2 jaar maar nipt haalt en niet meer; nou ja, jammer. Wat dat betreft zou ik zelf liever gewoon comfort verkiezen over dat gedwongen baby-en, eigenlijk.westergas schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 09:12:
[...]
Zou best eens kunnen, hoop dat je ongelijk hebt. Ik schrijf mijn OLED in ieder geval in 2 jaar af, mocht ie langer mee gaan dan is dat mooi mee genomen.
Daarnaast zelfs in de praktijk halen deze panelen - wat ook gewoon LG panelen zijn - volgens uitgebreide tests vele, vele duizenden branduren die gelijk lopen aan 5 jaar dagelijks gebruik of langer met pas minimaal op te merken problemen.
Dus ik snap echt niet waarom die instellingen nou ineens allemaal strakker afgesteld moesten worden - of waarom je op een interval van 2000u (nu ergens ~1500u?) zo'n grote onderhoudsslag ineens niet meer een uurtje tot 2 uit zou kunnen stellen. Dat valt, lijkt me, toch in de categorie verwaarloosbaar.
Tenzij er gewoon iets mis is met specifiek de panelen die LG aan Philips heeft geleverd, of zo?
Het is een vreemd, vreemd verhaal. En het blijft gissen.
[ Voor 11% gewijzigd door R4gnax op 18-03-2020 18:06 ]