• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:43
CLB schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 21:35:
Ook voor jou de vraag of je daar iets van beeld van kunt delen? Wat zoekwerk hier en daar zegt dat ze voor verschillende oudere Android TV-toestellen besloten hebben om bepaalde Smart TV-functies en de app-omgeving (het backend-gedeelte) via de servers van Titan OS te laten lopen. Televisies krijgen daarbij dus een 'Titan OS-jasje' over de Android-body heen. Dat zou TP Vision doen om alle Philips TV's (oud en nieuw) op dezelfde manier te kunnen beheren en van advertenties te voorzien... Het zal mij benieuwen.

Ook daadwerkelijk de voorwaarden geaccepteerd? Merk je verschillen in de interface, qua snelheid?
Ik kreeg ook teksten te zien na aanzetten. Maar was niet gericht op de tv.. en dacht of denk (nu nog) dat ik iets verkeerds aangeklikt had.. Ik moest helemaal naar beneden 's crollen' maar toen besloot ik om de tv maar uit te zetten en opnieuw aan te klikken.. Toen niks gezien.. Maar nu dit lezende hierboven.. ??!
Ik heb een oled 855 uit 2020 !
Pagina: 1 ... 60 61 Laatste

Let op:
Dit is een ervaringentopic. Je kunt hier ervaringen, problemen, gebruikte techniek, instellingen, etc. bespreken.

Voor aankoopadvies is er Beeld en geluid koopadvies.

Voor levertijden/problemen is er Shopping forum.