Hier een verse bezitter van een Philips 49puk7150 (2 dagen).
Mooie TV, lang getwijfeld tussen de 49 en 55". 55 leek me erg groot omdat ik er niet ver vanaf zit, maar nu hij hangt, had ik misschien toch wel voor de 55" kunnen kiezen. Geen probleem, maar toch...
Lang naar de TV gezocht en ineens was hij bij de BCC (Zoetermeer) te koop en meteen maar de knoop doorgehakt.
Tot nu toe redelijk tevreden. Ik ben nog druk met allerlei instellingen en vind dat hij nog teveel spiegelt, ondanks dat het een semi-gloss is, maar blijkbaar kán het tegenwoordig niet anders.
Maar nu het grote minpuntje!
Ik wilde een TV waarmee Netflix in UHD te bekijken was. Ik weet van de problemen met de 7100 serie van begin dit jaar, maar verwachtte eigenlijk dat het met de 7150 wel opgelost zou zijn. Niet dus!
Netflix op deze TV wil geen enkele film afspelen!
Er was ook al een software update beschikbaar, dus deze maar gelijk geïnstalleerd. Toen was Netflix helemaal uit de apps verdwenen! Zelf weer toegevoegd via de Google play store, maar het probleem blijft. Installeren en opstarten van Netflix gaat gewoon, maar als je een film start, laad hij een paar seconden en geeft dan de melding:
Deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel.
Contact gehad met Netflix, maar die sturen me door naar Philips.
Ook de BCC hierover ingelicht en die mannen zijn nu ook zeer actief aan het zoeken of er een oplossing voor is. Hulde aan de mannen van BCC alhier.
Ik heb zelf al diverse fora afgestruind en vind hetzelfde probleem wel vaker terug, maar allemaal nog zonder oplossing.
Ik hoop dat er nog een oplossing komt.
p.s.
ik heb er net een harddiskje van 500Gb aan gehangen en formatteren gestart. Dat duurt nu al bijna een uur en hij is bij 'stap 27'. Weet iemand hoe lang dit gaat duren?
[
Voor 5% gewijzigd door
mxhans196 op 04-09-2015 20:11
]