toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kan inderdaad ook nog. Of een combinatie van beide... Hoe dan ook ga ik een dergelijke keuze niet bij voorbaat bekritiseren. Hopelijk doet Van Rhijn het gewoon goed en haalt Ajax punten bij Fenerbahce. Dat kan het Nederlandse voetbal wel gebruiken.ph4ge schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:00:
[...]
Kan ook gewoon tactisch zijn, want aanvallend en opbouwend valt er nog wel een hoop te verbeteren aan Tete in die wedstrijden die ik heb gezien.
Nee, merp!
maar nogmaals de 2e helft zag je dat het kwaliteitsverschil duidelijk werd. Kunnen de heren Gullit en Waterreus wat lopen te zeuren, vond hun analyse maar matig
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 22-10-2015 14:16 ]
Ik vind dat PSV het nog goed gedaan heeft.Chrosser schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:19:
Kwaliteitsverschil is gewoon te groot tussen PSV en Wolfsburg. Eerste helft ziet dat er aardig uit omdat je zowel fysiek als mentaal fit bent. In de 2e helft wordt je op een gegeven moment moe van achter de bal aan lopen omdat daar bij Wolfsburg meer kwaliteit loopt. Tel daar Brenet en Poulsen bij op die normaal op de bank zouden zitten ipv Willems en Arias en je bent achterin meer kwetsbaar dan normaal. Niet dat ze beide een slechte wedstrijd hebben gespeeld, maar door dat met name Willems aanvallend veel brengt, moet een aanvaller van Wolfsburg daar achteraan hollen, en kunnen ze niet met 3 man pressen op de verdediging van PSV. Ook mis ik Lestienne nu al, die is toch een stuk dynamischer dan en onvoorspelbaarder dan Narsingh.
maar nogmaals de 2e helft zag je dat het kwaliteitsverschil duidelijk werd. Kunnen de heren Gullit en Waterreus wat lopen te zeuren, vond hun analyse maar matig
Natuurlijk zit er bij Wolfsburg meer kwaliteit, flink grotere begroting. Ik geloof dat Wolfsburg alleen al aan salaris 2x zoveel uitgeeft als de volledige begroting van PSV.
Maar het leuke is dan weer dat ze volledig afhankelijk zijn van VW. Als die de kraan volledig dicht zouden gooien dan moet Wolfsburg weer eens een volledige uitverkoop houden (hebben ze in het verleden al eens moeten doen toen VW de kraan bijna helemaal dichtdraaide).
En dan is Wolfsburg gewoon een club uit het rechter rijtje welke zou kunnen degraderen.
Heb ik toch liever een club zoals PSV die niet volledig afhankelijk is van een rijke eigenaar.
Betreffende Cruijff , nog even afwachten van hoe erg het is.
Zoiets gun je niemand. Veel te jong voor zoiets.mefjoew schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:37:
Net bevestigd door zijn management: Johan Cruijff heeft longkanker.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
want er is niks belangrijkers waar ze zich mee bezig kunnen houden?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Resultaat blijft slecht. Maar goed, als je dan hoort wat ons nationaal voetbalicoon Cruijff overkomt, dan is het makkelijk relativeren. Verschrikkelijk zeg.
Ik zeg 2-0 voor Fener.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
En als Schone er straks een wonderbal inschiet moeten we Messi ook maar meteen vergeten zeker?

Welke wedstrijd zit jij te kijken?Exocet schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:35:
Het eerste half uur is compleet voor fenerbace.
⏩ PVOutput☀️
Of jij?
Ajax nog geen fatsoenlijke kans gehad voorin, en komt dankzij Cilessen goed weg dat het 0-0 staat.
[ Voor 17% gewijzigd door Tristan op 22-10-2015 21:56 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Prima pot tot nu toe van beide kanten, Fenerbahce breekt af en toe lekker door maar moet oppassen dat El Ghazi niet Caner Erkin in zijn zak gaat hebben de tweede helft.

⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
XXXVI
Doet ie altijd. Als je in een uur niets laat zien ben je de sjaak.
Daar moet men dan ook snel mee ophouden. Dat geneuzel over een groep des doods slaat nergens op.iChaos schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:27:
Fascinerend, hoe we dit als de groep des doods bestempelden met Ajax, Fenerbahce en Celtic, Molde er met de eerste plaats vandoor lijkt te gaan
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 22-10-2015 22:38 ]
Ze hebben inderdaad nog geen domme fouten gemaakt, zoals ze normaal gesproken doen.Qu3st schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:37:
Puur op concentratie is dit de beste wedstrijd van Ajax dit seizoen
Aanvallend vind ik het echter wel erg zwak wat Ajax laat zien.
Aanvallend is het niks. Hopelijk een moment van onoplettendheid bij FenerBlauwschaap schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:38:
[...]
Ze hebben inderdaad nog geen domme fouten gemaakt, zoals ze normaal gesproken doen.
Aanvallend vind ik het echter wel erg zwak wat Ajax laat zien.
Voor die jongens lukt het alleen tegen de mindere ploegen!
Verwijderd
Opsich tevreden als het een gelijkspel wordt, had op verlies gerekend immers.

Dat wordt niet opgeheven als je daarna zelf een slechte pass geeft.
Niks aan de hand dus.
Er word ook om bijna elke bal gevochten en dat is ook wel leuk om te zien.
Maar in de aanval is niemand die het verschil kan maken en uit het niets een goal kan maken.
Verwijderd
Waarbij op valt dat de Ajax-spelers elkaar daarin wel bijstaan in plaats van medespelers te laten verzuipen.Deadsy schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:45:
Gaat eigenlijk top bij Ajax, totdat de bal bij de 16 komt dan is het om te janken.
Er word ook om bijna elke bal gevochten en dat is ook wel leuk om te zien.
Maar in de aanval is niemand die het verschil kan maken en uit het niets een goal kan maken.
Dat doet Ajax in de tweede helft ook beduidend beter dan in de eerste helft.
Na al die jaren eindelijk realisme, ik ben ontroerd.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:40:
Ajax speelt op zijn Italiaans, defensief goed in elkaar stekend, veel mensen op het middenveld en loerend op dat kansje wat je altijd wel krijgt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Resultaat is de hoogste prioriteit. Kan dat met leuk voetbal dan is dat meegenomen.Gonadan schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:48:
[...]
Na al die jaren eindelijk realisme, ik ben ontroerd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSN: Finally_Chris
XXXVI
Dramatische avond voor het Nederlandse voetbal, episode 376291
Want? Normaal ben ik ook actief op Tweakers? Alleen Ajacieden mogen hier reageren? Ga terug je holletje in
Ajax en Groningen creeren geen kansen dus dan wordt het moeilijk winnen natuurlijk
Nou helemaal geen Europees voetbal valt natuurlijk wel mee, maar ik geloof dat we wel op de nominatie staan om een plaats te verliezen.Exocet schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:53:
Over een paar jaar helemaal geen Europees voetbal voor Nederland? We halen steeds minder punten in Europa. 1 voor Groningen?
Inderdaad...Nederlands voetbal in een notendop.RoD schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:51:
Nou... Dat was zowel Ajax als Groningen.
Dramatische avond voor het Nederlandse voetbal, episode 376291
Ajax had wel mogen winnen vandaag, maar je ziet alweer dat er wat mist. Iets met scoren.
Hulde aan Ajax hoe Nani aangepakt wordt. Effe lekker een paar tikkies mee geven, maar geen blessure aan naaien.
Vind jij die Turken zo goed dan?Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:54:
Hoe kunnen die Noren hier nu met 1-3 hebben gewonnen dan?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Zei de commentator niet iets over een heel ander elftal bij Fener? IChaos weet het misschienVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:54:
XXXVI
Op dat eerste half uur na snap ik dat wel. Fener was echt slecht. Niet dat Ajax goed was. Het was dan ook best een bagger wedstrijd. En baggerwedstrijden in Europa worden al jaren verloren door de NederlandsVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:54:
En die Nani

Verwijderd
Vrees alleen een beetje dat Fenerbache in Amsterdam wel eens gevaarlijker zou kunnen zijn door het achterover gaan leunen en loeren op de counter.
Ze creëeren echt nagenoeg niets. Ik heb het eerste kwartier gemist, maar volgens mij heb ik 1 actie van de keeper gezien bij een actie van Klaassen. Dan ga je nooit scoren.Mosin schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:53:
Lekker klote zeg..
Ajax had wel mogen winnen vandaag, maar je ziet alweer dat er wat mist. Iets met scoren.
Hulde aan Ajax hoe Nani aangepakt wordt. Effe lekker een paar tikkies mee geven, maar geen blessure aan naaien.
Nog 3 wedstrijden te gaan. 2 in de arena. Waar je in principe gewoon moet winnen. En dan uit in Glasgow vind ik dat Ajax ook moet winnen. Dan zijn dat toch in potentie 9 punten. Komt wel goed! Over 2 weken lekker die Turken uitfluitenHarribo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:53:
Derde 1-0, weer een zwarte donderdag voor de Nederlandse clubs
Ajax en Groningen creeren geen kansen dus dan wordt het moeilijk winnen natuurlijk
Zijn ook gewoon namen waar het beste vanaf is of die altijd al extreem wisselvallig waren en vaker onzichtbaar waren dan opvielen.Harribo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:56:
Inderdaad, hoop kabaal en bekende namen maar matig team hoor
Diego bijvoorbeeld, die vind bij Wolfsburg echt een top salaris maar voegde vaak weinig toe.
Maar het zijn wel spelers waar je uiteindelijk voor moet oppassen. Een dergelijke speler zou bij Ajax leuk zijn maar ze willen vaak een idioot hoog salaris voor hun kunnen.
Probeer je lichaam er dan nog voor te gooien oid, omdraaien en kijken schiet je weinig mee op.
En net als Molde stellen Celtic en Fener echt niet zo veel voor hoor. Maar Ajax ool niet, dat er niets tegenover weet te zetten.
Verwijderd
Wat een mazzel, antonia onderkant lat
Vooral op basis van de kansen en het feit dat fener veel gevaarlijker was.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:59:
Verdiend verloren bedoel je? Nah, daar ben ik dan niet mee eens. Vond Fenerbache bepaald niet beter dan Ajax.
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016