Ik was er ook!
Ben geen Feyenoordfan, zelf heb ik meer met Ajax maar dat komt alleen doordat ik in Amsterdam gewoond heb. Er was een kaartje over dus ik ging gezellig met m'n vriend mee.
Anyway, ik vond het leuk om in het stadion te zijn. De wedstrijd was leuk, de sfeer was positief.
Ik kan op zich wel lachen om de supporters. Toen een speler de bal naar Vermeer wilde terugspelen, schreeuwde het hele vak "NEEE!!!" en inderdaad, de terugspeelbal ging niet door en er ging een zucht van opluchting door het stadion. Ook het met z'n allen vrolijk zwaaien naar een speler die gewisseld wordt of liever nog met een rode kaart van het veld moet is grappig.
Het doek was indrukwekkend. Ik vond het geen mooi doek, maar het was gaaf om te zien hoe het uitgerold werd en daarna weer verdween. Helaas hebben we het vuurwerk gemist door de late aankomst vanwege files onderweg.
De ontlading toen er gescoord werd was ook mooi. Je hoeft geen fan te zijn om daarvan bijna kippenvel te krijgen. Zelf ook juichen ging me desondanks net iets te ver
Achteraf was ik wel blij dat Feyenoord had gewonnen. Vrolijke supporters om je heen maken het drankje in een café na afloop en de wandeling naar de auto heel wat comfortabeler dan opgefokte supporters.
Ik heb al gezegd dat ik vaker mee wil. Liefst wel tegen een club waar ik verder niks mee heb, zodat ik ook mee kan juichen.
Overigens stond ik later in dat café wel te juichen toen Utrecht scoorde, ben tenslotte Utrechter

Maar ik kon wel merken dat Feyenoord en Utrecht elkaar wel liggen, want ik stond daarin niet alleen.
[
Voor 6% gewijzigd door
Canaria op 30-10-2015 23:28
]