[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 163.537 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
Stadionverbod voor de lui van de Bunnikside, wat doet Utrecht, die laten die lui dan maar op een andere plek in het stadion zitten. Wat is dat voor een onzin? En waarom doet de KNVB daar niks tegen? Dan maar geen supporters voor Utrecht en wel voor Ajax, of helemaal geen.

Omgekeerde wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:32

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Lestienne helaas wederom niet beschikbaar voor PSV. Vrij recent nog zijn moeder verloren en nu blijkt zijn vader ook ernstig ziek te zijn. Niet niks. Toch wel een gemis voor PSV, had hem graag erbij gezien tegen Wolfsburg.

[ Voor 24% gewijzigd door FREAKJAM op 29-10-2015 16:20 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:17

PauseBreak

derp!

FREAKJAM schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:20:
Lestienne helaas wederom niet beschikbaar voor PSV. Vrij recent nog zijn moeder verloren en nu blijkt zijn vader ook ernstig ziek te zijn. Niet niks. Toch wel een gemis voor PSV, had hem graag erbij gezien tegen Wolfsburg.
Zijn vader was al ernstig ziek. Dat was ook een van de redenen dat hij zelf graag naar PSV wou. Dan kon hij meer bij zijn ouders zijn.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Vader ligt op sterven, die speelt tot de winterstop niet meer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joster schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:26:
Vader ligt op sterven, die speelt tot de winterstop niet meer waarschijnlijk.
Begrijpelijk. Ik hoop zelf eigenlijk dat Cocu de absentie van Lestienne aangrijpt om Bergwijn meer speeltijd te geven.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net een gifje tegen van El Ahmadi. Ventje is bepaald niet de grootste maar was gisteravond af en toe wel behoorlijk aan het uitdelen:

Afbeeldingslocatie: http://i.giphy.com/xTiTniedZ6lB9r85oc.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Echt een irritant mannetje is dat. Duurde ook veel te lang voordat hij eens op de bon geslingerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Aghanim schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:34:
Echt een irritant mannetje is dat. Duurde ook veel te lang voordat hij eens op de bon geslingerd werd.
Op een of andere manier duurt dat bij hem altijd te lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joster schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:35:
[...]

Op een of andere manier duurt dat bij hem altijd te lang..
Komt doordat hij op zich wel harde overtredingen maakt, maar niet met tackles. Hij loopt mensen gewoon letterlijk omver en daar wordt niet zo snel een kaart voor getrokken.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opmerkelijk vind ik dat het eigelijk maar een klein en bepaald niet breedgeschouderd mannetje is en dat hij desondanks veel uit deelt en maar weinig incasseert. Kun je op zijn conto schrijven maar niet minder op het conto van zijn tegenstanders lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:12
Ingezonden mededeling :+

In samenwerking met Sony mogen we één Tweaker een exclusieve experience laten beleven tijdens de UEFA Champions League wedstrijd tussen KAA Gent en Valencia CF. Interesse? Kijk hier: [ADV] De Sony Xperia Z5 testen tijdens KAA Gent-Valencia CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:35
Terranova schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:58:
Ook leuk, nu de supporters van Utrecht tegen Ajax niet op de bunnikzijde mogen zitten en dus verspreid door het stadion moeten gaan zitten, mag Ajax opeens geen supporters meenemen.

Straf voor de thuisploeg en de uitploeg is de lul. Goed geregeld 8)7
Snap niet goed dat de KNVB hiermee akkoord gaat. Sowieso niet dat Utrecht de supporters van de bunnikzijde gewoon toegang mag geven op andere plekken.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Schandalig. De gemeente is hier wat mij betreft geen partij in. FC Utrecht moet gewoon keihard bestraft worden voor minachting van het eerdere vonnis. Want dat is het feitelijk gewoon.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:21:
[...]

Snap niet goed dat de KNVB hiermee akkoord gaat. Sowieso niet dat Utrecht de supporters van de bunnikzijde gewoon toegang mag geven op andere plekken.
De KNVB zijn gewoon een stel natte winden bij elkaar. Dat zie je al met de bondscoach keuze/maatregelen, het feit dat Feyenoord rode kaarten steeds verworpen kunnen worden en nu met deze situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
offtopic:
Iemand enig idee waarom Heerenveen - Helmond Sport niet wordt uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Belachelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heracles - PSV is de topper in de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live de loting gekeken..
Wat een Debielen in het publiek zeg.

Volwassen mannen dronken jezelf voor lul zetten op TV..... Het zou je familie zijn...

Voor de rest wel leuke lotingen.
Heracles - PSV is wel een mooi affiche en Feyenoord gelukkig een "makkelijke" tegenstander thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En 5 amateurclubs die thuis spelen. Dat is wel gaaf voor die clubs natuurlijk. Geeft het toernooi wel die jeu die je nergens anders treft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En al sowieso 1 amateurclub in de kwartfinale..

Al zou het voor die clubs leuker zijn om in de kuip of in het philips stadion te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker waar. Al leeft het in elke plaats natuurlijk wel wanneer een profclub komt spelen voor de beker.

Weet niet 1-2-3 hoe het precies zit maar dacht dat op zeker moment de recettes gedeeld moeten worden. Vanaf dat moment is het wel aantrekkelijk voor amateurclubs dat er in de grootst mogelijke stadions wordt gespeeld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Precies, je kunt als amateurclub voor de 'ervaring' van zo'n wedstrijd toch beter uit spelen.
Op Heracles - PSV na niet echt 'topduels'.

Weet ook niet he dat zit qua opbrengsten. Wel verhalen van kleine clubs in Engeland die dan uit bij Manchester United loten en daarmee een behoorlijk bedrag voor kregen. Nou zal dat bij een PSV of Feyenoord wat minder zijn maar lijkt me wel dat er een deel naartoe stroomt, ook daarom kun je beter uit spelen als amateurclub.

[ Voor 54% gewijzigd door dutchgio op 30-10-2015 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hoe zit het als de Kozakken Boys gediskwalificeerd worden is AZ dan automatisch door?

Lijkt mij een beetje vervalsing van de beker want ze hadden voor hetzelfde geld uitgeschakeld kunnen worden door een fantastisch spelend Kozakken Boys. Lijkt me dan eerder dat de vorige tegenstander van de Kozakken Boys de nieuwe tegenstander van AZ wordt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Jammer dat Excelsior '31 tegen FC Den Bosch geloot heeft. Had wel op een leukere club gehoopt. :)
De nummer 14 van de JL, moet wel te pakken zijn. ^^

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:04:
Dat is zeker waar. Al leeft het in elke plaats natuurlijk wel wanneer een profclub komt spelen voor de beker.

Weet niet 1-2-3 hoe het precies zit maar dacht dat op zeker moment de recettes gedeeld moeten worden. Vanaf dat moment is het wel aantrekkelijk voor amateurclubs dat er in de grootst mogelijke stadions wordt gespeeld natuurlijk.
Staat natuurlijk tegenover dat als ze thuis spelen het hele dorp uitloopt om erbij te zijn op het plaatselijke sportpark (en vergeet niet dat de kantine dan ook flink omzet maakt)
Uit zullen ze misschien twee of drie bussen vol krijgen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Ankona schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:09:
[...]

Staat natuurlijk tegenover dat als ze thuis spelen het hele dorp uitloopt om erbij te zijn op het plaatselijke sportpark (en vergeet niet dat de kantine dan ook flink omzet maakt)
Uit zullen ze misschien twee of drie bussen vol krijgen.
Sure, uitvak van Genemuiden zat afgelopen dinsdag tot de nok toe vol. Helaas voor hen moeten de opbrengsten pas vanaf de komende ronde gedeeld worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 23:35

Wom

Plus dat de extra veiligheidseisen en andere KNVB-eisen een flink deel van de omzet opslokken. Maar spelen tegen een profploeg doet wel veel. Herinner me nog goed de tientallen bussen toen HSV Hoek in de Kuip tegen Feyenoord speelde.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Gonadan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:24:
Schandalig. De gemeente is hier wat mij betreft geen partij in. FC Utrecht moet gewoon keihard bestraft worden voor minachting van het eerdere vonnis. Want dat is het feitelijk gewoon.
Ik snap de burgemeester. Maar wanneer je Utrecht straft en daarmee Ajax ook dan kan dat niet de bedoeling zijn.

Volgens mij is het makkelijk op te lossen, gewoon geen supporters. Of de rest van het seizoen geen uit supporters van Utrecht.

Overigens als je als club ballen hebt weiger je gewoon een keer te spelen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Het is een enorm zwaktebod en erger nog, een hellend vlak. Als het zo doorgaat spelen we over 5 jaar nergens meer met uitsupporters. Als enige land ter wereld. We maken ons echt belachelijk met deze maatregelen, en bovendien geef je de relschoppers veel te veel eer door je hele beleid op hen af te stemmen. De autoriteiten polariseren ipv dat ze deëscaleren.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kevinp schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:10:
Ik snap de burgemeester. Maar wanneer je Utrecht straft en daarmee Ajax ook dan kan dat niet de bedoeling zijn.

Volgens mij is het makkelijk op te lossen, gewoon geen supporters. Of de rest van het seizoen geen uit supporters van Utrecht.

De burgemeester wordt feitelijk voor het blok gezet. Of Ajax hinder ondervind zou hij niet heel erg mee moeten zitten, FC Utrecht is degene die deze situatie veroorzaakt, niet hij. Dat is het afschuiven van verantwoordelijkheid.

De gemeente is verantwoordelijk voor het nemen van de juiste beslissingen met betrekking tot de openbare orde, FC Utrecht had dit dus ook allang kunnen zien aankomen maar het interesseert het niets. Zij spugen gewoon op het vonnis van de KNVB.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

FC Utrecht moet gewoon zwaarder worden gestraft vanwege de manier hoe zij omgaan met deze straf. Blijkbaar zijn zij niet in staat om de schuldigen van de opgelegde straf door de KNVB te achterhalen. Mijn inziens weten ze verdomd goed welke personen over de schreef zijn gegaan en weigeren gepaste maatregelen te nemen. Een simpele legitimatieplicht bij de toegang van het stadion zou het probleem al verhelpen. FC Utrecht weet welke namen er kaarthouder zijn van de veroorzakende Bunnik-side, deze weren is eenvoudig. Natuurlijk zullen er supporters van FC Utrecht onterecht gedupeerd worden, maar dat is aan hun eigen supporters te danken. Nu worden de supporters van de tegenpartij onterecht gedupeerd, onacceptabel in mijn ogen. Een flinke geldboete voor FC Utrecht is het minimale wat de KNVB zou moeten opleggen, zeer doen waar het het meest zeer doet, hoe triest het ook is. Blijkbaar moet FC Utrecht op een andere manier bewogen worden om gepaste maatregelen te nemen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mooie loting voor Feyenoord, moet goed komen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
Kevinp schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Dit is nou eenmaal hoe het werkt. Het verlengen van het verbod op uit supporters bij de Klassieker en de dubbele bekerfinale waren ook het gevolg van dreigementen van Amsterdamse hooligans en daar hebben Feyenoord supporters ook last van. De burgemeester kijkt naar de veiligheid, niet naar wat eerlijk is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik meen mij te herinneren dat de maatregel uit 2009, vijf jaar geen uitsupporters tijdens de klassieker, te maken had met ernstige discriminerende spreekkoren door het Feyenoord publiek... De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb had voor aanvang van de klassieker nog gewaarschuwd dat bij ernstige discriminerende spreekkoren deze maatregel zou worden ingevoerd en dat er, ondanks de voorwaarschuwing, het Feyenoord publiek toch volop discriminerende spreekkoren zongen. Maar goed, ik kan het mis hebben ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Han op 30-10-2015 14:35 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Han schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:33:
Ik meen mij te herinneren dat de maatregel uit 2009, vijf jaar geen uitsupporters tijdens de klassieker, te maken had met ernstige discriminerende spreekkoren door het Feyenoord publiek... De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb had voor aanvang van de klassieker nog gewaarschuwd dat bij ernstige discriminerende spreekkoren deze maatregel zou worden ingevoerd en dat er, ondanks de voorwaarschuwing, het Feyenoord publiek toch volop discriminerende spreekkoren zongen. Maar goed, ik kan het mis hebben ;)
Dat klopt helemaal en bij elke keer dat de maatregel verlengd is komt ook elke keer door Rotterdam die het niet aandurft. Dat komt misschien meer door het angstige van Rotterdam dan door de Feyenoord supporters. Maar het komt iig niet door de Ajax fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
ph4ge schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:23:
[...]

Dit is nou eenmaal hoe het werkt. Het verlengen van het verbod op uit supporters bij de Klassieker en de dubbele bekerfinale waren ook het gevolg van dreigementen van Amsterdamse hooligans en daar hebben Feyenoord supporters ook last van. De burgemeester kijkt naar de veiligheid, niet naar wat eerlijk is.
Je punt (en wat ik vaker zie) slaat natuurlijk in dit geval volkomen de plank mis.

Ajax supporters hebben zich niet misdragen, maar (sommige) Utrecht supporters. Omdat Utrecht niet kan/wil uitzoeken wie het is laten ze iedereen toe op andere plekken in het stadion.

De burgemeester doet het enige wat hij dan kan doen. De KNVB moet hier dan ook ingrijpen, en ik zie niet zoveel opties, als je niet over je heen wil laten lopen. (wat ze bij Feyenoord nu al een paar keer wel hebben laten gebeuren ).

1. Geen publiek
2. Alleen Ajax Publiek ( voor zo ver dit veilig is)
3. Geen uit publiek meer voor Utrecht.
4. Reglementair verlies
5. Ajax speelt twee keer thuis tegen Utrecht ( mits mogelijk ).
6. De supporters van het bewuste vak worden toch geweerd door Utrecht en Ajax kan gewoon met publiek komen.

De laatste optie is het beste uiteraard. Ook zou het de Utrecht aanhang sieren wanneer ze aangeven dat dit gewoon kan. Maar daar hoor je niks over ( mogelijk slechte pers ).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
Laat ik even voorop stellen dat ik Utrecht-supporter ben en dat ik dus niet bepaald neutraal ben.

Wat mij nogal tegenstaat in dit hele verhaal, is de selectieve verontwaardiging. Het liedje wat toen gezongen is, wordt helaas al langer in verschillende stadions gezongen, maar nu het bij Utrecht gebeurt, moet een complete tribune leeg. Dat de club de zangers nog steeds niet te pakken heeft, is schandalig. Dat ze denken dat het een goed idee is om zoiets te zingen: schandalig. Dat mensen om hen heen er niets van gezegd hebben: schandalig!

Ik ken aardig wat mensen op de Bunnikside en die zullen hier nooit aan meegedaan hebben. Moeten zij dan ook lijden onder wat een paar randdebielen doet? Even voor de duidelijkheid: ik zeg hier bewust 'een paar', want het was maar een klein groepje. Natuurlijk, de Bunnikside bestaat bij lange na niet alleen uit lieverdjes, in tegendeel. Veel van de teksten die daar gebruikt worden, durf ik niet eens uit te spreken als ik alleen op een eiland zit. Maar dat betekent nog niet, dat iedereen daar fout bezig is.

De oplossing van FC Utrecht is creatief, dat vind ik wel. Ben ik er blij mee? Ja en nee. Ja, vanwege die goede supporters en nee omdat ze wellicht ook voor mij komen en ik ben bang dat ze niet gaan zitten daar...

Echt jammer vind ik het dat er geen uitsupporters bij mogen zijn. Ondanks hun veelvuldige 'kanker Utrecht', wat al jaren stelselmatig genegeerd wordt (en prima te horen, in tegenstelling tot de reden waarom de Bunnikside leeg zal zijn), horen ze wel bij de wedstrijd.

Ik zie eerlijk gezegd ook niet waarom ze niet plaats zouden kunnen nemen in het uitvak. Na de wedstrijd hou je het stadion een kwartiertje op slot voor de thuissupporters (onaangekondigd, natuurlijk, anders vertrekken de debieltjes weer daarvoor), snel het uitvak leeg en weg. Klaar, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Kevinp schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:45:
Ajax supporters hebben zich niet misdragen, maar (sommige) Utrecht supporters.
En in het geval van de Klassieker is de periode zonder uitpubliek verlengd en kwam er een dubbele finale omdat het Ajax "supporters" zich misdroegen. Ook toen waren andere supporters de dupe omdat de burgemeesters aan veiligheid denken en niet aan eerlijk. Maar net als bij dit geval met Utrecht doet dat er weinig toe, zowel Feyenoord als Ajax hebben een dusdanig verleden dat ze niet moet klagen dat het zich af en toe tegen ze keert, imo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

En in het geval van de Klassieker is de periode zonder uitpubliek verlengd en kwam er een dubbele finale omdat het Ajax "supporters" zich misdroegen. Ook toen waren andere supporters de dupe omdat de burgemeesters aan veiligheid denken en niet aan eerlijk. Maar net als bij dit geval met Utrecht doet dat er weinig toe, zowel Feyenoord als Ajax hebben een dusdanig verleden dat ze niet moet klagen dat het zich af en toe tegen ze keert, imo.
Draai het nou niet om, Ajax supporters mochten er niet bij zijn mits het een enkele finale zou zijn. Dus Ajax supporters zouden benadeeld worden voor iets waar zowel Ajax als Feyenoord supporters schuld aan hebben. Dat er iets te extreem werd gereageerd zou best kunnen, maar dat heeft sowieso te maken met het feit dat het een oneerlijke situatie zou worden.

Aangezien de beker finale een neutrale wedstrijd is zou het nergens op slaan dat er wel Feyenoord supporters mochten komen en geen Ajax supporters. Dus het resultaat was 2 wedstrijden, voor beide supportersgroepen één.

Neutraal dus, dus kom nou niet zeggen dat Feyenoord daar bij benadeeld werd door Ajax supporters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Terranova schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:49:
Draai het nou niet om, Ajax supporters mochten er niet bij zijn mits het een enkele finale zou zijn. Dus Ajax supporters zouden benadeeld worden voor iets waar zowel Ajax als Feyenoord supporters schuld aan hebben. Dat er iets te extreem werd gereageerd zou best kunnen, maar dat heeft sowieso te maken met het feit dat het een oneerlijke situatie zou worden.
In eerste instantie mochten ze er niet bij zijn, maar uiteindelijk wel. Er werd alleen gedreigd met geweld door Ajax supporters en daarom werd het een dubbele finale.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 30-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ph4ge schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:43:
[...]

Ook toen waren andere supporters de dupe omdat de burgemeesters aan veiligheid denken en niet aan eerlijk.
Het enige dat voor een burgemeester telt is de veiligheid. Voor "eerlijk" moet je bij de KNVB zijn.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:59:
[...]
In eerste instantie mochten ze er niet bij zijn, maar uiteindelijk wel. Er werd alleen gedreigd met geweld door Ajax supporters en daarom werd het een dubbele finale.
Hoe kom je er toch telkens bij dat er door geweld zou zijn gedreigd.

http://www.nu.nl/sport/2226564/bekerfinale-twee-duels.html
Bij de politie Rotterdam-Rijnmond waren geen aanwijzingen binnengekomen dat er tijdens de bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax rellen zouden uitbreken. Dat benadrukte burgemeester Ahmed Aboutaleb donderdag tijdens de raad.
Bovendien waarom zouden de tig duizend supporters die nu extra naar de wedstrijd in de kuip konden benadeeld zijn.

Je kruipt nou weer in de slachtoffer rol op een onderwerp wat eigenlijk niet eens iets te maken heeft met de wedstrijd Utrecht-Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heerlijk toch, geen uitsupporters. Ik snap die ophef niet zo. Ja, in principe wil je er ze bij hebben, maar bij veel wedstrijden ook niet.

Bij Feyenoord-Ajax van de week was er minimale politie inzet, en de Kuip zat lekker vol met 50.000 man omdat er geen vakken leeg moesten zijn voor de veiligheid. Helemaal top.

Voor mij hoeft Feyenoord-Ajax nooit meer met uitpubliek. Hetzelfde geldt natuurlijk voor Utrecht-Ajax. Mijn zwager woont er om de hoek, en die dag kan hij de straat bijna niet uit zoveel ME busjes staan er klaar.

Wie de schuld heeft boeit me niet. Feyenoorders zeggen Ajax, Ajacieden Feyenoord, Utrechters Ajax, Ajacieden Utrecht, bladiebla.

Maar onder de streep komt er een wedstrijd zonder gezeik en enkele tienduizenden euro's minder kosten voor de gemeente.

En ja, het is natuurlijk belachelijk dat het moet, maar dat zeggen we al 30 jaar en het veranderd toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Tijd voor het digitale uitvak.... de supporters gaan in een speciaal ingericht vak in hun eigen stadion zitten omringd door digitale borden... in het stadion van de thuisclub wordt het uitvak ook voorzien van digitale borden.... camera's erop zodat het voor de thuissupporters lijkt alsof er uitfans zijn, en camera's bij het uitvak zodat het voor de uitsupporters lijkt alsof ze de wedstrijd echt bekijken.... en als iemand de neiging heeft iets te gooien... tsja, dan valt een deel van het beeld weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het is uitgebreid in het nieuws geweest. In alle berichten over de keuze voor een dubbele finale staat dat er dreigementen van geweld waren.

Ik zeg niet dat dat zielig is voor Feyenoorders, net als dat ik het nu niet zielig vind voor Ajacieden.
Terranova schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:16:
Bovendien waarom zouden de tig duizend supporters die nu extra naar de wedstrijd in de kuip konden benadeeld zijn.
Natuurlijk zijn Feyenoord fans benadeeld. Dat er nu geen uitsupporters zijn komt door dreigementen van Ajax hooligans. Er had voor gekozen kunnen worden om dan geen Ajax supporters in de Kuip toe te laten, maar andersom wel. Dat doen ze niet, beide zonder uitsupporters. Dat Feyenoord sportief gezien op dat moment een veel grotere kans had over 1 wedstrijd spreekt voor zich.
Je kruipt nou weer in de slachtoffer rol op een onderwerp wat eigenlijk niet eens iets te maken heeft met de wedstrijd Utrecht-Ajax.
Ha, nou wordt ie mooi, het zijn toch echt de Ajax supporters die zich hier als slachtoffer gedragen. Ik steun juist het besluit van de burgemeester. Het gaat hem om de veiligheid. Uiteindelijk zijn "supporters" van Feyenoord/Ajax/Utrecht/ADO allemaal geen lieverdjes en is het in dit land blijkbaar nodig om mensen te verbieden om een wedstrijd te bezoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 30-10-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
ph4ge schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:02:
[...]
Het is uitgebreid in het nieuws geweest. In alle berichten over de keuze voor een dubbele finale staat dat er dreigementen van geweld waren.

Ik zeg niet dat dat zielig is voor Feyenoorders, net als dat ik het nu niet zielig vind voor Ajacieden.

[...]
Natuurlijk zijn Feyenoord fans benadeeld. Dat er nu geen uitsupporters zijn komt door dreigementen van Ajax hooligans. Er had voor gekozen kunnen worden om dan geen Ajax supporters in de Kuip toe te laten, maar andersom wel. Dat doen ze niet, beide zonder uitsupporters. Dat Feyenoord sportief gezien op dat moment een veel grotere kans had over 1 wedstrijd spreekt voor zich.

[...]
Ha, nou wordt ie mooi, het zijn toch echt de Ajax supporters die zich hier als slachtoffer gedragen. Ik steun juist het besluit van de burgemeester. Het gaat hem om de veiligheid. Uiteindelijk zijn "supporters" van Feyenoord/Ajax/Utrecht/ADO allemaal geen lieverdjes en is het in dit land blijkbaar nodig om mensen te verbieden om een wedstrijd te bezoeken.
Je komt met berichten die geplaatst zijn voor de officiële statement waarin duidelijk werd vermeld dat er geen aanwijzingen zijn voor mogelijke rellen, natuurlijk is de angst er altijd. Maar die zou er ook zijn geweest zonder de "bedreigingen" op het internet.

En ja hij wordt nu mooi ja. Jij begint over Feyenoord terwijl dat compleet niets met het onderwerp te maken heeft en zegt dat de Feyenoord supporters benadeeld zijn bij die finale waar dat in feite onzin is.

Maar ik ga stoppen met deze discussie omdat jij je kruistocht tegen aan alle Ajax gelieerde onderwerpen toch wel doorzet en blind bent voor valide tegenargumenten. Fijne dag verder nog, ik ga weekend vieren. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoe kan het nu toch weer dat een discussie over hoe FC Utrecht op schandalige wijze een beslissing van de KNVB probeert te omzeilen een discussie wordt waarin het gaat over zielige Ajax- of Feyenoordsupporters? :D

Leuk dat het nu extra aandacht krijgt vanwege de beslissing van de gemeente, maar de kern waar het om draait is gewoon de onwil van FC Utrecht om hun dissonanten aan te pakken. Creatieve oplossingen noemen sommigen dat, het is gewoon totale minachting van de wens van de KNVB om eindelijk eens wat te doen aan die 'supporters'. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe kom je er toch telkens bij dat er door geweld zou zijn gedreigd.

http://www.nu.nl/sport/2226564/bekerfinale-twee-duels.html

[...]

Draai er niet om heen zou ik zeggen. De hoofdoorzaak dat die finale niet op een normale manier gespeeld werd kwam door die smakeloze geste van Ajax supporters voorafgaande aan die finale:

Afbeeldingslocatie: https://static.nrc.nl/wp-content/uploads/2011/03/AFCAbanner.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

P.O. Box schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:59:
Tijd voor het digitale uitvak.... de supporters gaan in een speciaal ingericht vak in hun eigen stadion zitten omringd door digitale borden... in het stadion van de thuisclub wordt het uitvak ook voorzien van digitale borden.... camera's erop zodat het voor de thuissupporters lijkt alsof er uitfans zijn, en camera's bij het uitvak zodat het voor de uitsupporters lijkt alsof ze de wedstrijd echt bekijken.... en als iemand de neiging heeft iets te gooien... tsja, dan valt een deel van het beeld weg :)
Haha dit doet me denken aan een boek van Snelle Jelle :D Daar was op een gegeven moment het hele publiek(en de wedstrijd) digitaal. Op zich is het best een aardig idee.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Terranova schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:13:
[...]

Je komt met berichten die geplaatst zijn voor de officiële statement waarin duidelijk werd vermeld dat er geen aanwijzingen zijn voor mogelijke rellen, natuurlijk is de angst er altijd. Maar die zou er ook zijn geweest zonder de "bedreigingen" op het internet.

En ja hij wordt nu mooi ja. Jij begint over Feyenoord terwijl dat compleet niets met het onderwerp te maken heeft en zegt dat de Feyenoord supporters benadeeld zijn bij die finale waar dat in feite onzin is.

Maar ik ga stoppen met deze discussie omdat jij je kruistocht tegen aan alle Ajax gelieerde onderwerpen toch wel doorzet en blind bent voor valide tegenargumenten. Fijne dag verder nog, ik ga weekend vieren. d:)b
Ja joh, omdat ik zeg dat de burgemeester aan de veiligheid moet denken en daar het meest bekende andere voorbeeld er bij hou ik een kruistocht tegen Ajax. Zet je bril af, een burgemeester moet helemaal niet kijken naar wat wel of niet zielig voor Ajax is, maar gewoon naar de veiligheid. Alle supporters groepen, ook die van Ajax en Feyenoord, heb zelf voor dit klimaat gezorgd. Ook of misschien wel juist Feyenoord zeg ik daar nogmaals bij, dus hou op met je Anti Ajax.

Als de veiligheid niet in het geding was in de bekerfinale hadden ze hem wel gewoon in 1 keer gespeeld. Natuurlijk hebben de bedreigingen zoals hierboven aangehaald daar aan bijgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Deze discussie hoeft toch niet wéér gevoerd te worden?

Of gaan we nu elke oude koe uit en te na opdiepen, en vervolgens weer als vers opdienen?

Ik laat het plaatje staan omdat het is bedoeld als 'reminder', maar het wordt nu geen flamewar.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

rikoos schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:29:
Waren er ook mensen in de Kuip gisteren?
Ik was er ook!

Ben geen Feyenoordfan, zelf heb ik meer met Ajax maar dat komt alleen doordat ik in Amsterdam gewoond heb. Er was een kaartje over dus ik ging gezellig met m'n vriend mee.

Anyway, ik vond het leuk om in het stadion te zijn. De wedstrijd was leuk, de sfeer was positief.

Ik kan op zich wel lachen om de supporters. Toen een speler de bal naar Vermeer wilde terugspelen, schreeuwde het hele vak "NEEE!!!" en inderdaad, de terugspeelbal ging niet door en er ging een zucht van opluchting door het stadion. Ook het met z'n allen vrolijk zwaaien naar een speler die gewisseld wordt of liever nog met een rode kaart van het veld moet is grappig.

Het doek was indrukwekkend. Ik vond het geen mooi doek, maar het was gaaf om te zien hoe het uitgerold werd en daarna weer verdween. Helaas hebben we het vuurwerk gemist door de late aankomst vanwege files onderweg.

De ontlading toen er gescoord werd was ook mooi. Je hoeft geen fan te zijn om daarvan bijna kippenvel te krijgen. Zelf ook juichen ging me desondanks net iets te ver :+

Achteraf was ik wel blij dat Feyenoord had gewonnen. Vrolijke supporters om je heen maken het drankje in een café na afloop en de wandeling naar de auto heel wat comfortabeler dan opgefokte supporters.

Ik heb al gezegd dat ik vaker mee wil. Liefst wel tegen een club waar ik verder niks mee heb, zodat ik ook mee kan juichen.

Overigens stond ik later in dat café wel te juichen toen Utrecht scoorde, ben tenslotte Utrechter :P Maar ik kon wel merken dat Feyenoord en Utrecht elkaar wel liggen, want ik stond daarin niet alleen.

[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 30-10-2015 23:28 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat een verfrissende toevoeging aan het topic. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Jep zo kan het dus ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Canaria schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

Helaas hebben we het vuurwerk gemist door de late aankomst vanwege files onderweg.
Het verkeer rond de Kuip is ook verschikkelijk. Wegkomen van P1 is een dagtaak. Dat hebben ze bij de Arena veel beter geregeld. Daar rijden we altijd zo weg, terwijl je het gevoel hebt dat het daar net zo ingebouwd ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:54:
[modbreak]Deze discussie hoeft toch niet wéér gevoerd te worden?

Of gaan we nu elke oude koe uit en te na opdiepen, en vervolgens weer als vers opdienen?
[/]
Ik laat het plaatje staan omdat het is bedoeld als 'reminder', maar het wordt nu geen flamewar.
Vond het ook zo zo want zo smakeloos. Verder maar geen woorden meer aan vuil maken lijkt mij. Was antireclame voor het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Nou, Ajax begint in elk geval een keer flitsend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Roda JC geeft een mooie workshop slecht verdedigen voor gevorderden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 15-09 17:43
Leuk hoor die 14e minuut maar mag de camera gewoon op de bal gericht zijn? Danku.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:54:
Roda JC geeft een mooie workshop slecht verdedigen voor gevorderden...
Hoe verdedig je dan een voorzet die binnenkant paal eruit gekopt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Roda begint net wat beter in de wedstrijd te komen, komt er een razendsnelle counter van Ajax en is 't 3-0. Klaassen scoort. Ajax staat redelijk goed te voetballen, niet verwacht na dat verlies eigenlijk tegen Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Aghanim schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:06:
[...]

Hoe verdedig je dan een voorzet die binnenkant paal eruit gekopt wordt?
Dat niet. Maar Veltman kan gewoon daar naar de eerste paal lopen en die bal koppen. Dat Fischer dan zo vrij staat kan gebeuren. Maar ook de tweede goal: Klaassen loopt gewoon in niemandsland en staat helemaal vrij (niemand neemt de verantwoordelijkheid: één van de middenvelders moet met hem meelopen of een centrale verdediger moet uitstappen); daarna laat de back Fischer lopen en niet zo'n beetje ook; En daarna staat Milik compleet vrij en weten beide keeper en centrale verdediger de voorzet niet te onderscheppen.

Ajax speelt het wel goed uit natuurlijk (3-0 inmiddels), maar hoe kan je nou als Roda JC in een uitwedstrijd zo staan te verdedigen? Niemand loopt terug, niemand pakt een man over, geen coaching. Zo naïef.
Ik zie en snap dat Roda JC met pressie wilt spelen. Maar dat houdt toch niet in dat de aanvallers en middenvelder druk zetten naar voren en als de bal over de middenlijn is ze maar opgeven en de verdedigers het laten uitzoeken.

Edit: Wat is er trouwens met het veld in de Arena aan de hand. Heeft het geregend?

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 31-10-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Wat mij betreft mag Schone er wel in komen voor El Ghazi in de tweede helft. Speelt weer eens een hele slechte wedstrijd.

Kwam d'r bij Roda trouwens één van de New Kids in 't veld? :+

[ Voor 21% gewijzigd door JanW op 31-10-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Die van Roda mag ook wel een keer naar de kapper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Aghanim schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:32:
Die van Roda mag ook wel een keer naar de kapper ;)
Of terug naar het kamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
JanW schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:30:
Kwam d'r bij Roda trouwens één van de New Kids in 't veld?
Ik zat het echt letterlijk te denken en toen zag ik jouw post :+

Gerry
Afbeeldingslocatie: http://cineville.nl/sites/all/files/imagecache/header_big/gerrie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Goal Davy Pröpper! Bedankt Robin Pröpper!
Ook echt weer dramatisch verdedigen. Ofja, gewoon niet kunnen koppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

El Ghazi heeft last van een langdurig dipje... Ik mis inzet en gewoon een keer uithalen ipv 4 keer willen kappen en draaien.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als Ajax minder slordig was dan had het nu 8-0 geweest, zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wordt dit weer zo'n ouderwetse speelronde waar de hoog geklasseerde ploegen een simpele grote overwinning boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Wow, wat een assist van Fischer bij de 6-0 :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Het is dat PSV met 0-3 voor stond. Maar wat doet Bas Nijhuis daar nou weer :(? Eerst wordt AriasBruma in zijn gezicht getrapt: gevaarlijk spel. En daarna wordt Guardado gewoon pootje gehaakt en kon die speler van De Graafschap gewoon makkelijk uithalen: 1-3.

Nijhuis kan er echt niks van :X

[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 31-10-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:28

Qu3st

Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:35:
Het is dat PSV met 0-3 voor stond. Maar wat doet Bas Nijhuis daar nou weer :(? Eerst wordt AriasBruma in zijn gezicht getrapt: gevaarlijk spel. En daarna wordt Guardado gewoon pootje gehaakt en kon die speler van De Graafschap gewoon makkelijk uithalen: 1-3.

Nijhuis kan er echt niks van :X
Tja tijdrekken en lopen zeuren, dan geef ik Nijhuis toch een pluim dat hij wel kaarten durft te trekken. Niet zeuren gewoon voetballen! Het is De Graafschap.

Al is de actie bij 1-3 niet goed te praten.

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 31-10-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Niemand heeft geel gekregen voor tijdrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:06:
Niemand heeft geel gekregen voor tijdrekken?
Zoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Zoet heeft geen geel gehad. Guardado en Luuk de Jong hebben geel gehad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:27:
Wordt dit weer zo'n ouderwetse speelronde waar de hoog geklasseerde ploegen een simpele grote overwinning boeken?
Lijkt het wel op. }) :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:08:
Zoet heeft geen geel gehad. Guardado en Luuk de Jong hebben geel gehad volgens mij.
Hmmm my bad! Op statistiek website stond het verkeerd.

Edit: oOo

[ Voor 9% gewijzigd door Qu3st op 31-10-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Pff. Er is toch geen ontkennen aan dat Brenet bij beide goals in de tweede helft betrokken is.

Zo Luuk de Jong schreeuwde het daar zo uit van: "Kut verdedigers! Hoeveel goals moeten wij maken voordat we deze wedstrijd eens kunnen winnen!"

[ Voor 43% gewijzigd door Fleximex op 31-10-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gaat snel, 3-4 alweer. Komt er nog een 8e goal vanavond?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Omg psv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

?

Als je de 3-3 bedoelt, deze is al 5 min geleden gemaakt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Niet zo raar als je bedenkt dat Feyenoord het daar ook zo moeilijk had :+
De Graafschap had alleen de 1ste helft even nodig om zich op te laden.

Kunnen ze trouwens die microfoon langs het veld even uitschakelen waar die De Graafschap supporter steeds roept: "Hey Jeroen, je moeder heeft kanker!" 8)7

Die scrimmage _/-\o_
Maar wat een beslissing van Nijhuis. Die vent ligt al die hele scrimmage met pijn aan het hoofd op de grond. Kan PSV counteren en dan fluit ie wel af. Ja ja.

[ Voor 39% gewijzigd door Fleximex op 31-10-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Alle mensen!!! Dat DIE er niet in zat zeg!!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Wat een grabbelaar die Zoet.
Wat een tokkies achter dat doel zeg :F

[ Voor 42% gewijzigd door FDMK op 31-10-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Haha echt he?! En dan de supportersvereniging die zegt dat hij een basisplek in Oranje verdiend. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Scheidsrechter had natuurlijk af moeten fluiten..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:15:
[...]
Kunnen ze trouwens die microfoon langs het veld even uitschakelen waar die De Graafschap supporter steeds roept: "Hey Jeroen, je moeder heeft kanker!" 8)7
Ik hoorde het weer. Heel irritant...

Edit: nu gewoon 6x achter elkaar iets met Kanker en Zoet('s moeder).

[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 31-10-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:23:
[...]

Ik hoorde het weer. Heel irritant...

Edit: nu gewoon 6x achter elkaar iets met Kanker en Zoet ('s moeder).
Ik hoor het continu :| :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En bijna een eigen goal. :X
Knappe redding van Zoet, dat wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Nu moet het toch gewonnen zijn voor PSV: 3 - 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Fleximex schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:27:
Nu moet het toch gewonnen zijn voor PSV: 3 - 5.
Dat moet zeker, moedig gespeeld door De Graafschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Narsingh blijft voor mijn part wel een prutser eerste klas.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Narsingh was voor zijn blessure een assistsmachine, maar hij doet zelden wat goeds tegenwoordig. Ik snap ook niet waarom Pereiro niet gewoon start. Of Bergwijn van mijn part. Cocu zal wel bang zijn dat die spelers hun verdedigende taken niet uitvoeren. En met Locadia en Pereiro mis je natuurlijk echte flank spelers. Maarja, dat is denk ik goed te verantwoorden als je de kwaliteiten en vorm van Narsingh en Pereiro langs elkaar afzet.

Pereiro _/-\o_
De goal van Pereiro kan ik mooi als bewijs van mij betoogje aanvoeren. Narsingh verslikt zich in de bal. Heel knullig en slecht. En Pereiro laat daarna zien over hoeveel techniek hij beheerst.

[ Voor 19% gewijzigd door Fleximex op 31-10-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

9 goals daarzo in Doetinchem, topavondje voor een neutrale supporter volgens mij. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
20! Goals in 4 wedstrijden, bizar.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Andere seizoenen hadden ook 10k+ posts. Zie het nut niet van een deel 2 imho.

Ajax speelde wel een aardige wedstrijd, zo leek, maar wat liet Roda een ruimte vallen steeds zeg. Ik vond het nogal vertekend dat Ajax zo goed voetbalde omdat RJC echt bijzonder slecht was.

Desalniettemin een goede overwinning.

[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 31-10-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:46
Beschamend!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
RedHat schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:44:
Andere seizoenen hadden ook 10k+ posts. Zie het nut niet van een deel 2 imho.

Ajax speelde wel een aardige wedstrijd, zo leek, maar wat liet Roda een ruimte vallen steeds zeg. Ik vond het nogal vertekend dat Ajax zo goed voetbalde omdat RJC echt bijzonder slecht was.

Desalniettemin een goede overwinning.
Gelukkig ziet de GoT server er wel brood in. Omwille hiervan hebben we een zachte limiet van 10k posts/deel. Dus Deel 2 it is: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 - Deel 2

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 01-11-2015 00:35 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016