Hoe haal je nou Bruma en Moreno door elkaar? Commentator...
Valt me trouwens op dat het niet uitverkocht is. Kunnen 26 duizend man in en dan speel je CL mmm.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PSV is niet zo'n interessante naam in Europa (terwijl ze +/- 10 jaar geleden toch zeker leuk meededen elk jaar).hupske schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:53:
Valt me trouwens op dat het niet uitverkocht is. Kunnen 26 duizend man in en dan speel je CL mmm.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En dat zes keer achter elkaar.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:51:
Hoe haal je nou Bruma en Moreno door elkaar? Commentator...
Narsingh moet echt van die kleine momenten veel meer uit halen.
Maar enigste wat die dan kan doen is zichzelf vastlopen...
Maarja. PSV verkoopt gewoon een passe-partout (alle 3 de wedstrijden in de groepsfase) en die is heel snel uitverkocht en had waarschijnlijk nog wel een keer uitverkocht kunnen zijn.Gynnad schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
PSV is niet zo'n interessante naam in Europa (terwijl ze +/- 10 jaar geleden toch zeker leuk meededen elk jaar).
Kleine ruimtes en Narsingh, dat past gewoon niet bij elkaar.Joostje123 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:59:
Narsingh moet echt van die kleine momenten veel meer uit halen.
Maar dat is andersom, de wedstrijd is in Wolfsburg he! De PSV supporters zien graag wedstrijden tegen Manchester United, Wolfsburg en waarschijnlijk in mindere mate CSKA Moskou.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:59:
[...]
Maarja. PSV verkoopt gewoon een passe-partout (alle 3 de wedstrijden in de groepsfase) en die is heel snel uitverkocht en had waarschijnlijk nog wel een keer uitverkocht kunnen zijn.
Mm dat lijkt mij sterk. Over het algemeen is in Duitsland elke wedstrijd uitverkocht. Wolfsburg is volgens mij de enige ploeg die veel moeite heeft om het stadion vol te krijgen.
Opvallend ook dat je de PSV supporters constant hoort.
Zegt ie op het moment dat het hele publiek van Wolfsburg opeens mee doet met de harde kernNiku schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:04:
Opvallend ook dat je de PSV supporters constant hoort.
De tien seconden dat dat duurdeFleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:05:
[...]
Zegt ie op het moment dat het hele publiek van Wolfsburg opeens mee doet met de harde kern
CSKA staat overigens voor tegen United.
zit Depay op de tribune?Niku schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:08:
CSKA staat overigens voor tegen United.
Hendrix speelt goed
Nu Maher eruit, Pereiro erin en Narsingh die zijn man eens probeert voorbij te rennen.... Wie weet wat er dan nog gebeurt...
Nu Maher eruit, Pereiro erin en Narsingh die zijn man eens probeert voorbij te rennen.... Wie weet wat er dan nog gebeurt...
Ik heb bij Narsingh altijd het idee, dat hij geeeeeen enkel idee heeft wat die nou telkens met de bal wilt gaan doen. Het oogt iig altijd heel erg dom.
Maher speelt idd mager. Maakt veel fouten in zijn passing.
Maher speelt idd mager. Maakt veel fouten in zijn passing.
Hendrix inderdaad erg sterk. Ik vind De Jong niet echt fit ogen.
Verwijderd
PSV bepaald niet kansloos tegen dit Wolfsburg. Zou wel eens heel goed uit kunnen pakken wanneer PSV hier punten pakt. Voeg daar minimaal nog 3 punten in Eindhoven bij en het moet wel gek lopen wil PSV niet overwinteren in de CL.
Dat is wel een heel optimistische postVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:29:
PSV bepaald niet kansloos tegen dit Wolfsburg. Zou wel eens heel goed uit kunnen pakken wanneer PSV hier punten pakt. Voeg daar minimaal nog 3 punten in Eindhoven bij en het moet wel gek lopen wil PSV niet overwinteren in de CL.
Rustaaaagh!Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:29:
Maar het gaat beter dan verwacht
Dante auw.
Man man, kunnen we ook de commentator wisselen? Die heeft 4x een herhaling nodig om te zien wat er gebeurd

[ Voor 40% gewijzigd door Hupske op 21-10-2015 21:32 ]
Met alle respect voor Wolfsburg welke in een erg sterke competitie speelt is het natuurlijk een relatief zwakke tegenstander, welke je moet winnen eigenlijk. Al is het maar om de derde plaats.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:29:
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bij de voorbeschouwingen zeiden ze hoopte dat United alles wint.rik86 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:30:
9 punten zal niet genoeg zijn denk ik
Zo goed is dat United ook niet!
Denk echt dat hier 12 punten nodig zijn om door te gaan.
Iedereen kan van elkaar winnen, in deze poule.
Daarom, maher eruit. Is een slapzak, Pereiro erin
Nou dit zijn wel de wedstrijden. Niet verliezen en 2 thuispotjes daarna. Dan kan je blijven dromen van de volgende ronde
Klopt, daarnaast, ajax had ook vaak te weinig aan 9 of 10 punten kan ik me herinneren. Nu winnen is wel heel belangrijk, helemaal voor de overwinteringskansen in europaJoostje123 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:32:
[...]
Bij de voorbeschouwingen zeiden ze hoopte dat United alles wint.
Zo goed is dat United ook niet!
Denk echt dat hier 12 punten nodig zijn om door te gaan.
Iedereen kan van elkaar winnen, in deze poule.
Wanneer heeft Ajax voor het laatst 9 of 10 punten gehaald?rik86 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:35:
[...]
Klopt, daarnaast, ajax had ook vaak te weinig aan 9 of 10 punten kan ik me herinneren. Nu winnen is wel heel belangrijk, helemaal voor de overwinteringskansen in europa
Voor mn gevoel zijn er de laatste jaren nederlandse ploegen niet doorgegaan in de CL met 9 of 10 punten, maar maybe is dat al 5/6 jaar geleden
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aQqa49quoOg]Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:30:
[...]
Rustaaaagh!
Maar het gaat beter dan verwacht. Wolfsburg valt tegen.
Dante auw.
Relatief zwakke tegenstander? Eh, what? Ten opzichte van wie/wat?Kevinp schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:32:
[...]
Met alle respect voor Wolfsburg welke in een erg sterke competitie speelt is het natuurlijk een relatief zwakke tegenstander, welke je moet winnen eigenlijk. Al is het maar om de derde plaats.
Mwa, Maher heeft wel slimme loopacties en Pereiro is vrij statisch en daar hebben we Pröpper al voor.Harribo schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:33:
[...]
Daarom, maher eruit. Is een slapzak, Pereiro erin
Nou dit zijn wel de wedstrijden. Niet verliezen en 2 thuispotjes daarna. Dan kan je blijven dromen van de volgende ronde
Vind het wel een slimme zet van Cocu om Maher op papier daar op links te zetten en het middenveld in tact te houden.
Daarbij is hij snel en dat is altijd prettig in de omschakeling, Pereiro heeft dat veel minder, ben verre van overtuigd van z'n klasse nog.
Only fools are enslaved by time and space.
PSV valt me niet tegen! Wolfsburg wel, had ik veel meer van verwacht. Buiten die 1e 30 seconden van de wedstrijd amper gevaarlijk geweest. Hier moeten punten te pakken zijn als Flippie Cocu handig wisselt.
Die Maher laat toch weer zien dat ie niets op dit niveau te zoeken heeft, maar gelukkig zakt ie als enige door het ijs. Pereiro erin en het moet ze kunnen lukken!
Die Maher laat toch weer zien dat ie niets op dit niveau te zoeken heeft, maar gelukkig zakt ie als enige door het ijs. Pereiro erin en het moet ze kunnen lukken!
Manchester United en CSKA.Snowdog schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:45:
[...]
Relatief zwakke tegenstander? Eh, what? Ten opzichte van wie/wat?
Waar wil je ze anders mee vergelijken? NEC? De laatste jaren kan je ze hoogstens met Ajax vergelijken, andere ploegen kwamen niet in de buurt van de CL.
Verwijderd
Die Perreiro zou inderdaad wel eens een goede optie kunnen zijn om in te laten vallen, helemaal wanneer het na zeg 70 minuten nog steeds 0-0 staat. Niemand verbiedt PSV deze wedstrijd te winnen, voor mijn part op de meest geniepig denkbare manier. Koekje van eigen deeg gevend aan Duitsers zogezegd.
Grapjas, ik schat Wolfsburg toch echt wel wat hoger in dan CSKA en Man utd, nouja, dat hangt ook beetje van de vorm van de dag af. Tegenover de gemiddelde ploeg in de CL denk ik ook niet dat Wolfsburg nou zo zwak is, maar goed dat is lastig te meten.Kevinp schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:46:
[...]
Manchester United en CSKA.
Waar wil je ze anders mee vergelijken? NEC? De laatste jaren kan je ze hoogstens met Ajax vergelijken, andere ploegen kwamen niet in de buurt van de CL.
Over een paar wedstrijden weten we meer. MU moet eigenlijk de sterkste zijn, maar die krijgen het nog erg lastig. CSKA is altijd sterk, alleen komen nooit erg ver. Maar zelfs in de tijd van Ajax 1995/96 deden die het al goed. Gewoon een lastige ploeg, zeker de uitwedstrijden.
Verwijderd
Zonde! Maar niet gerouwd, zijn nog meer dan voldoende minuten over om dit recht te zetten dan wel om te buigen in een voorsprong.
Klasse redding Zoet in eerste instantie. Maar hoe kon er tot twee keer toe zo vrij geschoten worden. Ongelofelijk toch.
Lang leve de NOSExocet schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:53:
Volgens de NOS blog:
2 MINUTEN GELEDEN
Goal PSV
Dost scoort!
Goed dat Zoet 'm had, maar had die bal niet wat meer naar de zijkant gestompt kunnen worden? Misschien zat Zoet al op zijn uiterste om de bal te redden. Dan heb je daar geen controle meer over.
Die gozer kon ook rustig bal aannemen en schieten... Tja..
Ik vind trouwens de Jong alleen voorin echt te weinig. Er moeten veel meer mensen over heen gaan anders wordt je niet gevaarlijk
Ik vind trouwens de Jong alleen voorin echt te weinig. Er moeten veel meer mensen over heen gaan anders wordt je niet gevaarlijk
In de slomo ben ik het met je eens. Op normale snelheid vind ik het een top redding.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:54:
Goed dat Zoet 'm had, maar had die bal niet wat meer naar de zijkant gestompt kunnen worden? Misschien zat Zoet al op zijn uiterste om de bal te redden. Dan heb je daar geen controle meer over.
Achteraf denk je dat wel ja, maar de keeper krijgt al snel de schuld achteraf.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:54:
Als PSV betere opties had voor Maher en Narsingh was het in de CL verder gekomen.
Zonde dit!
Zonde dit!
[ Voor 7% gewijzigd door Joostje123 op 21-10-2015 22:00 ]
Shit. Pff Bruma laat zich daar echt te makkelijk aftroeven. Maar waarom komt Brenet daarvoor al tegen 2 man?
Zij maken wel de kansen af. Dat is ook een verschil.
Dat is even geleden inderdaad, wel 8 in 2011/2012 en 2013/2014 wat beide keren te weinig was.Niku schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:38:
[...]
Wanneer heeft Ajax voor het laatst 9 of 10 punten gehaald?Normaal gesproken zijn 10 punten wel genoeg. En vooralsnog staat PSV op 3.
Gewoon Manchester United achter je houden en derde worden
Zo dat was een potje slecht verdedigen zeg...
Pfff nu weer Caligury, eerder Draxler... Ze mogen gewoon naar binnen lopen en schieten. Niemand die blokt
Maher er al uit?
Pfff nu weer Caligury, eerder Draxler... Ze mogen gewoon naar binnen lopen en schieten. Niemand die blokt
Maher er al uit?
Thuis met 2-0 van CSKA winnen en tweede worden. Liefst hier niet één goal maken en thuis met 1-0 winnen. Dan kom je een eind.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:03:
Gewoon Manchester United achter je houden en derde worden
Dit is PSV niet echt aan te rekenen, voetballend is het behoorlijk verzorgd met het spelersmateriaal wat Cocu voor handen heeft. Met alleen de Jong en Guardado kun je je gewoon weg niet meten met de Duitse (sub)top.
Die bal van Maher had erin gemoeten, maar zo goed is hij voor dit podium helaas niet. De kansen die je normaal in de CL krijgt zijn er maar een handje vol en die moet je dan ook benutten.
Die bal van Maher had erin gemoeten, maar zo goed is hij voor dit podium helaas niet. De kansen die je normaal in de CL krijgt zijn er maar een handje vol en die moet je dan ook benutten.
[ Voor 30% gewijzigd door Miki op 21-10-2015 22:06 ]
Net 1-1 geworden daarExocet schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:08:
Als man United en CSKA nu even gelijkspelen dan is alles nog mogelijk
Als PSV gewoon al zijn thuiswedstrijden wint heeft het toch een goede kans. Wel even zorgen dat je niet met teveel verliest hier tegen Wolfsburg want onderling resultaat en doelsaldo kunnen dan een rol gaan spelen.
Ik erger me wat aan Poulsen, het gaat net te traag aallemaal waardoor hij steeds de bal weer moet terug spelen
Nou, wisselen graag
Nou, wisselen graag
Verwijderd
Waarom PSV niet met dezelfde opstelling als tegen Ajax (uitgezonderd natuurlijk Locadia ivm de Jong) begon ontgaat mij een beetje.
Cocu lijkt een beetje te voorzichtig te zijn begonnen.
Cocu lijkt een beetje te voorzichtig te zijn begonnen.
Pröpper valt toch ook te vaak tegen bij PSV. Niet alleen deze wedstrijd. Je verwacht bij hem toch dat passes en aannames gewoon goed zijn, maar te vaak zie je bij hem dat dat mis gaat.
Cocu zag dus ook dat Poulsen er niets van bakte
Tjonge jonge, heeft psv de bal rechts voorin, niemand die dan voorzet en dan gaat ie weer helemaal terug naar Zoet
Tja jammer, deze wedstrijd had meer iingezeten
Tjonge jonge, heeft psv de bal rechts voorin, niemand die dan voorzet en dan gaat ie weer helemaal terug naar Zoet
Tja jammer, deze wedstrijd had meer iingezeten
Echt, daarom moet je hier gelijk kunnen spelen, maar jaExocet schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:21:
Dat Wolfsburg is ook vaak heel slordig.
Geen psv-er die over hun verdedigende linie heen rent, tja
Thuis maar winnen dan :-)
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 21-10-2015 22:28 ]
PSV moet zich gewoon vasthouden aan het feit dat het het voetballend eigenlijk prima gedaan heeft alleen dat het kwaliteitsverschil net te groot is. Natuurlijk kan je zeggen dat PSV hier gewoon een resultaat heeft kunnen halen en dat konden ze ook, maar dat denken kleinere clubs in Nederland toch ook altijd tegen de top 3. Helemaal tegen PSV vorig seizoen dachten clubs dat vaak.
In de thuiswedstrijden moet PSV gewoon de 3 punten pakken en dan hopen. Als je thuis gelijk speelt en wint heb, wat niet onrealistisch is, wordt je gewoon derde. Als je een beetje geluk hebt en je wint 2 keer is er een goede kans op overwintering.
Het spel was verzorgd en je bent totaal niet weggetikt. Je verliest enkel en alleen door iets waar je geen invloed op hebt: kwaliteit (en misschien de scheidsrechter
).
In de thuiswedstrijden moet PSV gewoon de 3 punten pakken en dan hopen. Als je thuis gelijk speelt en wint heb, wat niet onrealistisch is, wordt je gewoon derde. Als je een beetje geluk hebt en je wint 2 keer is er een goede kans op overwintering.
Het spel was verzorgd en je bent totaal niet weggetikt. Je verliest enkel en alleen door iets waar je geen invloed op hebt: kwaliteit (en misschien de scheidsrechter

Dost 10 km gelopen haha. Ongelooflijk.
Op wat voor scherm kijkt de commentator, want hij zit er wel erg vaak naast. Of hij kent de spelers gewoon niet goed
Oeh pingel
Op wat voor scherm kijkt de commentator, want hij zit er wel erg vaak naast. Of hij kent de spelers gewoon niet goed

Oeh pingel
[ Voor 66% gewijzigd door Hupske op 21-10-2015 22:33 ]
Penalty? Lol.
Balen, want 2-1 is zo'n slechte uitslag niet als je onderling resultaat en doelsaldo in acht neemt.
[ Voor 80% gewijzigd door Fleximex op 21-10-2015 22:35 ]
Locadia, faalhaas. PSV heeft nu wel zat kansen gehad, ze kunnen blijkbaar gewoon niet effectief zijn.
[ Voor 71% gewijzigd door LZ86 op 21-10-2015 22:35 ]
Alleen al de aanloop, kansloos 
Hoogmoed direct afgestraft
[ Voor 31% gewijzigd door Miki op 21-10-2015 22:35 ]
Aaaaaaaaaarrrggghhh
Bij een penalty wil je geen slappe hap als Maher of Locadia..... En wie staat er achter de bal? Juist..... Tjonge jonge dit is niet te geloven, wie bedenkt dat hij achter die bal moet gaan staan?
Cocu heeft deze wedstrijd verkeerde keuzes gemaakt.
Bij een penalty wil je geen slappe hap als Maher of Locadia..... En wie staat er achter de bal? Juist..... Tjonge jonge dit is niet te geloven, wie bedenkt dat hij achter die bal moet gaan staan?
Cocu heeft deze wedstrijd verkeerde keuzes gemaakt.
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 21-10-2015 22:38 ]
Welke aanloop?Miki schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:35:
Alleen al de aanloop, kansloos
Verwijderd
Met dat ik Locadia bij de stip zag staan zei ik al voor mijzelf uit 'Oh nee, als hij er maar te lichtzinnig over denkt' en ja hoor, daar ging ie mis.
Locadia is normaal een goede penaltynemer. Altijd goed in de hoek, maar nu loopt hij heel langzaam aan en de keeper dook al een seconde van te voren naar die hoek. Dan moet je de bal gewoon in de andere hoek weten te leggen.
Verwijderd
Zijn aanloopje deed mij het ergste vrezen.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:37:
Locadia is normaal een goede penaltynemer. Altijd goed in de hoek, maar nu loopt hij heel langzaam aan en de keeper dook al een seconde van te voren naar die hoek. Dan moet je de bal gewoon in de andere hoek weten te leggen.
Locadia speelt al een paar wedstrijden niet goed en zit duidelijk niet goed in zijn vel. Getuige ook zijn gedrag tegen Ajax. Dus dit was wel te verwachten.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:37:
Nee, merp!
Aan het slot één goede steekpass op Locadia die net niet aankwam, voor de rest vind ik Pröpper vaak vrij onopvallend spelen. Allemaal obligate passjes, terwijl je van hem, op basis van zijn tijd bij Vittesse, toch vaker iets speciaals verwacht.Fleximex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:22:
Pröpper valt toch ook te vaak tegen bij PSV. Niet alleen deze wedstrijd. Je verwacht bij hem toch dat passes en aannames gewoon goed zijn, maar te vaak zie je bij hem dat dat mis gaat.
Zo gek is dat niet. Hij moet regelmatig ver terug en dan weer in volle sprint naar de achterlijn voor de intikken of rebound, weer terug et cetera et cetera.hupske schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:31:
Dost 10 km gelopen haha. Ongelooflijk.
Op het eerste gezicht vond ik de strafschop door Locadia nog niet zo slecht ingeschoten trouwens. Je kunt natuurlijk altijd pech hebben dat de keeper op de goede hoek gokt en een best prima ingeschoten bal toch keert.
[ Voor 33% gewijzigd door argro op 21-10-2015 22:50 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
AmenMiki schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:05:
Dit is PSV niet echt aan te rekenen, voetballend is het behoorlijk verzorgd met het spelersmateriaal wat Cocu voor handen heeft. Met alleen de Jong en Guardado kun je je gewoon weg niet meten met de Duitse (sub)top.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die Locadia.. Zo'n mentaliteit, zulk gedrag en dan op zo'n manier een penalty nemen. Dat spelers tegenwoordig allemaal denken dat ze God zijn, is tot daar aan toe, maar dat zulke gastjes ook daadwerkelijk bij een profclub spelen, is voor mij onbegrijpelijk.
Op voetbalzone lees ik dat Cruijf longkanker zou hebben. Meldt een Spaanse radiozender. Heftig, als dit klopt.
Er is wel degelijk wat aan de hand iigNiku schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:34:
Op voetbalzone lees ik dat Cruijf longkanker zou hebben. Meldt een Spaanse radiozender. Heftig, als dit klopt.
http://www.nu.nl/sport/41...gezondheidsproblemen.html
Geen griepje dus.Later op donderdag komt de 68-jarige Amsterdammer met een verklaring.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
UCL Wedstrijddag 3 Resultaten
Zenit 3 Lyon 1
BATE 0 Barcelona 2
Dynamo Kyiv 0 Chelsea 0
Dinamo Zagreb 0 Olympiacos 1
Arsenal 2 Bayern Munich 0
Porto 2 M. Tel-Aviv 0
Valencia 2 Gent 1
Bayer 4 Roma 4
CSKA Moscow 1 Man United 1
Atlético Madrid 4 Astana 0
Juventus 0 Mönchengladbach 0
Galatasaray 2 Benfica 1
Malmo 1 Shakhtar 0
Paris SG 0 Real Madrid 0
Wolfsburg 2 PSV Eindhoven 0
Man City 2 Sevilla 1
Zenit 3 Lyon 1
BATE 0 Barcelona 2
Dynamo Kyiv 0 Chelsea 0
Dinamo Zagreb 0 Olympiacos 1
Arsenal 2 Bayern Munich 0
Porto 2 M. Tel-Aviv 0
Valencia 2 Gent 1
Bayer 4 Roma 4
CSKA Moscow 1 Man United 1
Atlético Madrid 4 Astana 0
Juventus 0 Mönchengladbach 0
Galatasaray 2 Benfica 1
Malmo 1 Shakhtar 0
Paris SG 0 Real Madrid 0
Wolfsburg 2 PSV Eindhoven 0
Man City 2 Sevilla 1
Van Rhijn was paar jaar geleden nog een van onze beste spelers, mits gemotiveerd en scherp kan hij daar prima staan en misschien nog wel beter. Frank ziet hem elke dag en zal ongetwijfeld kunnen beoordelen of hij Tete die rust kan gunnen omdat van Rhijn scherp traint.Leon Zwiers schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:13:
Maher basis tegen Wolfsburg. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken!
En de Boer heeft alvast verklapt dat ie Tete op de bank houdt ten faveure van v Rhijn ( WTF de Boer.... ) Zo gaat het hard natuurlijk met het NL voetbal. Lijkt wel alsof de trainers van onze europese clubs graag willen dat er geen CL voetbal meer komt over 2 jaar voor NL....
Een paar jaar geleden misschien ja, maar hij is niet voor niets uit de basis gespeeld door Tete, die daar zeer sterk speelt en als 1 van de weinige Ajacieden wekelijks een zeer hoog niveau etaleert. Tete is als verdedigende RB op dit moment het beste wat we hebben als NL. Dan ga je m tegen een Cambuur/superboeren/ADO etc maar een keer rust geven, niet in een belangrijke Europese wedstrijd tegen een van de betere ploegen in je poule.wildcardxl schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:52:
[...]
Van Rhijn was paar jaar geleden nog een van onze beste spelers, mits gemotiveerd en scherp kan hij daar prima staan en misschien nog wel beter. Frank ziet hem elke dag en zal ongetwijfeld kunnen beoordelen of hij Tete die rust kan gunnen omdat van Rhijn scherp traint.
Je weet niet hoe fit Tete is. Is een jonge speler natuurlijk, dus het kan best zo zijn dat hij gewoon even wat rust nodig heeft.Leon Zwiers schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:01:
[...]
Een paar jaar geleden misschien ja, maar hij is niet voor niets uit de basis gespeeld door Tete, die daar zeer sterk speelt en als 1 van de weinige Ajacieden wekelijks een zeer hoog niveau etaleert. Tete is als verdedigende RB op dit moment het beste wat we hebben als NL. Dan ga je m tegen een Cambuur/superboeren/ADO etc maar een keer rust geven, niet in een belangrijke Europese wedstrijd tegen een van de betere ploegen in je poule.
Nee, merp!
Dus dan kun je hem beter nu rust geven zodat hij fit en inzetbaar is in de wedstrijden met een reele kans op punten.
alles kan off-topic
Ajax heeft best een kans tegen Fener, want die zijn atm niet in goede doen, maar niet als de Boer niet zijn sterkste 11 gebruikt nee.
Kan ook gewoon tactisch zijn, want aanvallend en opbouwend valt er nog wel een hoop te verbeteren aan Tete in die wedstrijden die ik heb gezien.PauseBreak schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:34:
Je weet niet hoe fit Tete is. Is een jonge speler natuurlijk, dus het kan best zo zijn dat hij gewoon even wat rust nodig heeft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Typisch Ajax overigens, hij moet gewoon zijn verdedigende taken goed invullen en dan de bal zo snel mogelijk aan iemand anders met hetzelfde shirtjes gevenph4ge schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:00:
[...]
Kan ook gewoon tactisch zijn, want aanvallend en opbouwend valt er nog wel een hoop te verbeteren aan Tete in die wedstrijden die ik heb gezien.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016