Wat denkt die gast? Wat een idioot! Gelukkig acteert de scheidsrechter goed, nu kan de FIFA hem drie maanden schorsen.
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
XXXVI
Ach 3 wedstrijden bedoel je.ephymerous schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:20:
Wat denkt die gast? Wat een idioot! Gelukkig acteert de scheidsrechter goed, nu kan de FIFA hem drie maanden schorsen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alleen Europees is dat dan, dus doe dan maar iets van 20 wedstrijden, staat garant voor een paar jaar..ephymerous schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:20:
[ Voor 45% gewijzigd door Krukar op 29-07-2015 22:27 ]
Dat is Hoffman, die werd gewisseld vanwege de rode kaart. En daar was hij het niet mee eensKrukar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:25:
Zit nog zo'n fijn ventje op de bank daar zo te zien
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Haha ok, tsja.... Fijn team daar zal ik maar zeggenHan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:27:
[...]
Dat is Hoffman, die werd gewisseld vanwege de rode kaart. En daar was hij het niet mee eens
In Nederland ook geneoeg gevallen van. Hoeft nog niet eens een speler te zijn, trainer kan ook.Krukar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:25:
Zit nog zo'n fijn ventje op de bank daar zo te zien
Op de Duitse t.v. Zag je een Rapid speler op de bank die probeerde om de duckout te slopen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dan zit jij nu niet heel rustig.Krukar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:34:
Zit volgense week toch heel wat rustiger als Ajax nog minimaal die 3-1 maakt
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 29-07-2015 22:37 ]
XXXVI
⏩ PVOutput☀️
Dat wordt peentjes zweten volgende week dan!Krukar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:34:
Zit volgense week toch heel wat rustiger als Ajax nog minimaal die 3-1 maakt
[ Voor 96% gewijzigd door Krukar op 29-07-2015 22:38 ]
Gelukkig we hebben Veltman nog.....toolkist schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:13:
Geen van Rhijn, geen Boilesen, Moisander weg... Wie oh wie moet ik nou toch overal de schuld van gaan geven?
Rustig rustig, we spelen tegen 10 man
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
don't mistake lack of talent for genius.
Nee, merp!
Sjah Klaassen op zes, Jansen op zes, Sightorsson links buiten, Schone rechtsbuiten, Duarte links achter... Welkom bij de Frank de Boer logicaPauseBreak schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:40:
Waarom staat Veltman er nog in? Die gast geeft nu al twee goals weg...
XXXVI
Uitgoals tellen dubbel. Dus een 0-0 tikkie breed tikkie terug voetbal is voldoende volgende week..
Ik ben zo blij dat ik geen Ajax-fan ben behalve wanneer ze Europees spelenephymerous schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:42:
[...]
Sjah Klaassen op zes, Jansen op zes, Sightorsson links buiten, Schone rechtsbuiten, Duarte links achter... Welkom bij de Frank de Boer logica
Nee, merp!
Met zijn lichaamsbouw hem misschien omtoveren tot CB?Krukar schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:45:
Sanogo ook maar eens in actie zien dan.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Basement Bios ---- Exo-S
Nee, merp!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Gefeliciteerd Ajax!! Hoe je een goed resultaat toch kut kunt laten zijnHan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:03:
Wat een onzin... de eerste helft was beter dan ze in jaren hebben gespeeld. En dat op pre-CL niveau.
Omdat plastisch gezien een 2-2 uitslag bij een uitwedstrijd in een knock-out fase een prima resultaat is. Het zure is gewoon dat er veel meer in had gezeten. Helaas zie je wederom alle anti-Ajax users oppoppen om hun negativiteit te uiten. En dat is gewoon jammerBenotti schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:04:
Gefeliciteerd Ajax!! Hoe je een goed resultaat toch kut kunt laten zijn
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 29-07-2015 23:10 ]
Vooraf is 2-2 prima, maar als je kijkt naar de wijze waarop dan niet. Ajax had dit simpel moeten winnen met minimaal 0-3. Tegen 10 man moet het nooit gebeuren dat je één tegendoelpunt weggeeft, laat staan twee.Han schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:07:
[...]
Omdat plastisch gezien een 2-2 uitslag bij een uitwedstrijd in een knock-out fase een prima resultaat is. Het zure is gewoon dat er veel meer in had gezeten. Helaas zie je wederom alle anti-Ajax users oppoppen om hun negativiteit te uiten. En dat is gewoon jammer
Nee, merp!
Volgens mij heb je de wedstrijd helemaal niet gezien wel?!wontcachme schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:01:
DIt is het Ajax van een aantal jaar inmiddels. 90% van de ballen is tikkie breed of tikkie terug en aanvallen is op hoop van zegen. Bijna nooit zie je een uitgespeelde kans of drukken naar het doel. Elke keer weer de tempo eruit en terug naar achteren/naar de keeper. En dan maar weer gaan rondsukkelen. Je ziet het al bij de bal aannames. Ze draaien dan al zo dat de bal alleen maar naar achteren kan.....
Wanneer gaan ze eens aanvallend spelen, doordrukken en gewoon wil erin gooien. Net een stel oude oma's die hopen te scoren wanneer de tegenstander eindelijk in slaap is gevallen....
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Het resultaat is prima, dat is het probleem niet. Maar ik ben ook ajax supporter en toch was dit een kutwedstrijd. Hoef niet uit te leggen waaromHan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:07:
[...]
Omdat plastisch gezien een 2-2 uitslag bij een uitwedstrijd in een knock-out fase een prima resultaat is. Het zure is gewoon dat er veel meer in had gezeten. Helaas zie je wederom alle anti-Ajax users oppoppen om hun negativiteit te uiten. En dat is gewoon jammer
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Klopt, het vervelende is echter dat je de tweede wedstrijd overbodig had kunnen maken.martinusz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:45:
Je hebt ook nog genoeg ervaring op de bank zitten, plus thuis voordeel, beetje positief denken kan ook geen kwaad. We doen nu net of ze van de mat zijn gevoetbald, terwijl het ook 4-0 had kunnen zijn met rust. Zonde dat je het weggeeft, maar niks is verloren hoor.
Helemaal niet. Als het volgende week 0-1 wordt, is het eindresultaat toch echt 3-2 voor Rapid Wien en niet 4-4 gelijk!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Joh?Canaria schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:52:
Helemaal niet. Als het volgende week 0-1 wordt, is het eindresultaat toch echt 3-2 voor Rapid Wien en niet 4-4 gelijk!
[ Voor 19% gewijzigd door Han op 30-07-2015 00:01 ]
Alsjeblieft niet, gewoon Heitinga op RCB. Laat van Rhijn maar lekker op de bank zitten.Outerspace schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:22:
Wat was Veltman drama.. Ik moet eerlijk bekennen dat ik Tete behoorlijk goed vind spelen. Misschien als van Rhijn zijn ritme weer heeft, Tete op RCB en van Rhijn weer op RB.
Verwijderd
Daar vrees ik dus ook een beetje voor. Precies dat gebeurde indertijd ook tegen Sparta Praag thuis. Door knullig balverlies op het middenveld de voorronde van de CL uit.Han schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:59:
[...]
Joh?
Er wordt mee bedoeld dat Ajax volgende week aan een 0-0 of een 1-1 genoeg heeft
Maar goed, dit Ajax moet het volgende week gewoon thuis afmaken. Alleen krijg ik een dejavu gevoel, iets met Dnipro en beter zijn, kansen missen, etc
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Je kan beter stellen dat een uitgoal voor 1,1 telt en een thuisgoal voor 1,0. Maakt het een stuk duidelijker dan 'uitgoals tellen dubbel!!!'dutchgio schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:42:
[...]
Uitgoals tellen dubbel. Dus een 0-0 tikkie breed tikkie terug voetbal is voldoende volgende week..
[ Voor 22% gewijzigd door Napo op 30-07-2015 07:44 ]
Dat gaat niet goed bij het hypothetische uitslagenpaar 10-10 en 1-0Napo schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:43:
[...]
Je kan beter stellen dat een uitgoal voor 1,1 telt en een thuisgoal voor 1,0. Maakt het een stuk duidelijker dan 'uitgoals tellen dubbel!!!'
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
[ Voor 42% gewijzigd door JanW op 30-07-2015 08:47 ]
Verwijderd
En waarom zou dat niet goed gaan bij 10-10 en 1-0? De stand is dan niet gelijk, een ploeg heeft vier punten en de ander 1 punt. Dus er wordt niet naar doelpunten gekeken bij deze stand.Canaria schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:25:
[...]
Dat gaat niet goed bij het hypothetische uitslagenpaar 10-10 en 1-0
Maar serieus, zo moeilijk is de echte regel toch niet?
Zelfs het domste stadion- en Twittervolk snapt concepten als doelsaldo, dan kan deze regel ook wel.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Dan heb je het als club ook niet echt begrepen..'Utrecht omzeilt op slinkse wijze straf wegens antisemitische spreekkoren'
FC Utrecht heeft een omweg gevonden om de supporters die vanwege antisemitische spreekkoren niet naar Utrecht - Ajax mochten. De KNVB eiste dat de Bunnikside voor het duel leeg zou blijven.
Dat gaat ook gebeuren, maar Utrecht zal ervoor zorgen dat seizoenkaarthouders die normaliter op de Bunnikside plaatsnemen elders in het stadion een plek krijgen. Zodoende kunnen zij alsnog de wedstrijd bijwonen, meldt RTV Utrecht.
Op die manier hoopt Utrecht de straf van de KNVB te omzeilen. De club ging naar aanleiding van de straf, die naast een wedstrijd zonder publiek op de Bunnikside ook 10.000 euro bedroeg, ook al in hoger beroep.
De regionale omroep kreeg door dat Utrecht per mail aan seizoenkaarthouders van de Bunnikside liet weten dat zij voor het duel tussen Utrecht en Ajax, op 13 december, een andere plek krijgen toegewezen.
Ik snap niet dat iedereen zo lovend is over de hele eerste helft. Pas na de 0-1, die werkelijk uit de lucht kwam vallen, werd er goed gespeeld. In de 25 minuten daarvoor was het gewoon bagger in het kwadraat dus volgens mij heeft Ajax 20 minuten erg goed gespeeld en hebben ze 70 minuten lopen prutsen.Han schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:03:
Wat een onzin... de eerste helft was beter dan ze in jaren hebben gespeeld. En dat op CL niveau.
Verwijderd
De KNVB moet nu gewoon optreden en supporters gewoon volledig verbieden tijdens die wedstrijd. Uit en thuis, dan maar in een leeg stadion.Han schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:20:
[...]
Dan heb je het als club ook niet echt begrepen..
Nu hopen dat de KNVB keihard ingrijpt en als nog de straf verhoogt naar geheel verbod op publiek. In mijn ogen geef je als FC Utrecht nu te kennen dat je de spreekkoren min of meer goed keurt door die halve zolen die er verantwoordelijk voor zijn een kans te bieden om als nog de straf te omzeilen. Dat FC Utrecht zelf hier mee komt vind ik in en in triest. Natuurlijk kan de KNVB hier niks tegen doen, maar je mag toch van een professionele voetbalclub verwachten dat ze het signaal van een straf wegens antisemitische spreekkoren niet gaat omzeilen...
Ik snap het betoog maar dan zitten we binnen enkele weken met lege stadions. Nu zetten FC Utrecht op de het schandblok maar we moeten niet doen alsof alleen deze club dit doet.JanW schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:58:
[...]
De KNVB moet nu gewoon optreden en supporters gewoon volledig verbieden tijdens die wedstrijd. Uit en thuis, dan maar in een leeg stadion.
Verwijderd
Die kan het dus echt wel vergeten bij Feyenoord te spelen. Daar is men hier echt niet van gediend.chimera2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:30:
https://twitter.com/kramerinho/status/626496040401805312
Pfff wat een verstand hebben we weer
Dat is niet het probleem, daartegen wordt ook opgetreden. Het probleem is dat Utrecht de straf dus omzeilt door degenen die eigenlijk zijn bestraft (de Bunnikside) nu op een andere plek in het stadion te zetten.rikoos schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Ik snap het betoog maar dan zitten we binnen enkele weken met lege stadions. Nu zetten FC Utrecht op de het schandblok maar we moeten niet doen alsof alleen deze club dit doet.
ADO, NEC, Ajax, Feyenoord & FC Utrecht fans misdragen zich meer dan eens met spreekkoren. Waarom alleen Utrecht erop aanspreken dat ze dit hebben gedaan want ik heb genoeg gehoord afgelopen seizoen wat net zo erg was!
Spreekkoren als waarin woorden als Joden worden misbruikt (positief en negatief) moeten uitgebannen worden. Dus zowel als scheldnaam als geuzennaam keihard aanpakken.
Verwijderd
Helemaal mee eens. Ajax heeft niets meer met Joden dan welke andere BVO ook. En Ajax heeft ook helemaal niets met geuzen.rikoos schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Ik snap het betoog maar dan zitten we binnen enkele weken met lege stadions. Nu zetten FC Utrecht op de het schandblok maar we moeten niet doen alsof alleen deze club dit doet.
ADO, NEC, Ajax, Feyenoord & FC Utrecht fans misdragen zich meer dan eens met spreekkoren. Waarom alleen Utrecht erop aanspreken dat ze dit hebben gedaan want ik heb genoeg gehoord afgelopen seizoen wat net zo erg was!
Spreekkoren als waarin woorden als Joden worden misbruikt (positief en negatief) moeten uitgebannen worden. Dus zowel als scheldnaam als geuzennaam keihard aanpakken.
Dit precies ja. Als negatief niet mag (logisch) moet positief ook worden uitgebannen.rikoos schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Je hebt gelijk dat Utrecht niet correct handelt maar het is juist WEL het probleem dat we die spreekkoren maar normaal gaan vinden en nu opeens één "slachtoffer" eruit pikken en daar selectief verontwaardigd over doen. In zekere zin kan ik Utrecht nog wel snappen dat ze dit proberen omdat het anders gewoon veel geld kost. Het is niet correct maar daar werken ook mensen en die moeten betaald worden. Of dat correct is? Nee dus!JanW schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:53:
[...]
Dat is niet het probleem, daartegen wordt ook opgetreden. Het probleem is dat Utrecht de straf dus omzeilt door degenen die eigenlijk zijn bestraft (de Bunnikside) nu op een andere plek in het stadion te zetten.
Hoezo niet?Canaria schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:25:
[...]
Dat gaat niet goed bij het hypothetische uitslagenpaar 10-10 en 1-0
Blijkbaar niet, en AZ op FOX..Joster schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:16:
Wordt Southampton - Vitesse vanavond eigenlijk ergens uitgezonden?
Wat is dat nu voor bagger, zo ongeveer de meest leuke / interessante wedstrijd en die komt nergens op TV, zelfs niet op het betaalde kanaal
[ Voor 10% gewijzigd door Joster op 30-07-2015 12:58 ]
Verwijderd
Jouw cluppie kan toch niet zonder Feyenoord, toch? Wat zou de dag zijn zonder de nacht?Joster schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:57:
[...]
Wat is dat nu voor bagger, zo ongeveer de meest leuke / interessante wedstrijd en die komt nergens op TV, zelfs niet op het betaalde kanaal(Niet dat ik fan van een van beide ben oveirgens, noch van Feyenoord..)
Haal je me nu door de war met Vos?Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:00:
[...]
Jouw cluppie kan toch niet zonder Feyenoord, toch? Wat zou de dag zijn zonder de nacht?
[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 30-07-2015 13:23 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Vos op 30-07-2015 13:41 ]
Verwijderd
Klopt ja, op TVgids.nl (of zoiets) stond van niet...
Je kunt geen gebruik maken van de actie als je de afgelopen 6 maanden abonnee bent geweest van FOX Sports, of op dit moment, al dan niet in combinatie in een premium bundel, FOX Sports afneemt.
[ Voor 34% gewijzigd door Joster op 30-07-2015 15:09 ]
Net geprobeerd, bij mij niettoolkist schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:15:
Bij mij werkt fox online nog steeds, terwijl ik 't toch al sinds half mei opgezegd heb
en betaal je ook nog steeds?toolkist schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:15:
Bij mij werkt fox online nog steeds, terwijl ik 't toch al sinds half mei opgezegd heb
[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 30-07-2015 17:43 ]
PSN: Finally_Chris
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq