Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28] Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 79 ... 96 Laatste
Acties:

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 07-10 14:29
Chronicle (2012)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.1 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 84 min | MPAA: PG-13
Film over studenten die opeens een bepaalde soort superkrachten bezitten en dan gefilmd ala Blair With Project. Grappig project, maar naar mijn idee niet echt geweldig. Vond de film te warrig/snel gaan en het acteren van de hoofdpersonages ook niet echt van hoog niveau. De special effects waren wel oke moet ik zeggen.
6 / 10
Genereer je eigen UBB code review

• AcidBurn
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 21:58
Overlord (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 6.9 | Genre: Action, Horror, Mystery, Sci-Fi, Thriller, War | Runtime: 109 min | MPAA: R
Deze film laat zich het beste beschrijven als Platoon meets Braindead, lang geleden dat ik zo heb gelachen in de bioscoop :) Wie zowel oorlogsfilms als absurde horror kan waarderen, kan ik deze film absoluut aanraden. Er zit actie in, spanning, maar ook gore en humor. Het enige wat je niet moet doen is de film serieus nemen, want dat doen ze zelf duidelijk ook niet, zo over the top als sommige scenes zijn :D Pluspunten voor het daadwerkelijk gebruik van de Duitse en Franse taal.
Over het verhaal ga ik verder niks vertellen, anders is de lol eraf.
8 / 10
Welcome Home (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Dit is een typisch geval van "alle goede scenes zitten in de trailer". De film is namelijk 1 groot snoozefest, en ondanks dat hij maar 98 minuten duurt, duurt het nog te lang.
Het acteerwerk is redelijk, meer ook niet. Er worden keuzes gemaakt die op geen enkele manier logisch zijn, en spannend is het nergens. Om over de laatste 15 minuten maar niet te beginnen, want dat slaat nergens op.
Sla deze film lekker over en ga Bohemian Rhapsody of Overlord kijken.
5 / 10

AcidBurn wijzigde deze reactie 10-11-2018 00:36 (31%)

• D-Three
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:21
Sabotage (2014)
Tweakers: N/A | IMDb: 5.7 | Genre: Action, Crime, Drama, Thriller | Runtime: 109 min | MPAA: R
Een elite team van de DEA onder leiding van Arnold berooft een drugskartel voor eigen gewin (geen spoiler, hier start de film mee) maar dit loopt anders af dan gepland. Het team valt uit elkaar, iedereen verdenkt iedereen en het kat en muis spel begint.

Middelmatige actiefilm die ondanks hier en daar wat bedenkelijk camerawerk en andere irritaties toch mijn aandacht vast kon houden. Tot plots de film aan het eind als een pudding in elkaar zakt. De auto-achtervolging (ik denk niet dat ik hier iets mee spoiler) is ongeloofwaardig en lijkt niet op zijn plaats en de plottwist was onnodig.

Pluspunten zijn dat de film een realistische look heeft, geen bloed schuwt (R-rating) al had het ook met wat minder gekund en dat er wat bekende koppen in mee doen.Dat kan de film niet redden, enkel kijken als je een Arnie fan bent.
4 / 10

• Caveman
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12-10 14:30

Caveman

whahoehaha

The Predator (2018)
Tweakers: 6.1 | IMDb: 5.9 | Genre: Action, Adventure, Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 107 min | MPAA: N/A
Gisteren The Predator gezien, was erg benieuwd. Ik heb het orgineel nog in de bios gezien en vond dat toen een dijk van een film, 1 van mijn favorieten. Alles wat daarna kwam was wel enigzins acceptabel maar dit niet meer... Het geheel kwam bij mij over als we gaan een nieuwe Predator movie maken, filmen en owja moeten we er geen verhaaltje omheen verzinnen. En dan krijg je dit..... Wat mij altijd verbaast is dat er aliens te voorschijn komen die een soort oergedrag ten toon spreiden maar kennelijk wel in staat zijn geweest om een gigantische technologische ontwikkeling te hebben. In mijn ogen compleet onwaarschijnlijk.
Ik ben niet iemand die een 1 of een 2 geeft en daarbij komt dat ik de film heb afgekeken, de actie is wel te pruimen. Maar deze film heeft niets meer met het origineel te maken.
4 / 10

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21:41
Outlaw King (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.2 | Genre: Action, Biography, Drama, History | Runtime: 121 min | MPAA: N/A
Goede film, ik heb me er prima mee vermaakt. Vooral de openingsscene met een lang shot van zo'n 9 minuten was tof gedaan. Het verhaal en de personages misten echter wat diepgang. Wel aan aanrader :)
7.5 / 10

• Simon Shipperd
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-10 16:28
The Meg (2018)
Tweakers: 7.0 | IMDb: 5.9 | Genre: Action, Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 113 min | MPAA: PG-13
Geef deze film een R-rating en laat 'm de regisseur losgaan en dan heb je volgens mij een geweldige popcorn film. Nu krijg je meer een haaienfilm met vals gebit. De film zet bepaalde dingen op maar geeft dan toch niet de payoff die je verwacht. De film voelt ook niet zo groot aan als dat deze film zou moeten voelen. En Hollywood mag eens gaan verstoppen met die geforceerde liefdesverhalen. Ik kijk NIET naar The Meg voor een liefdesverhaal. Ik wil een 25 meter lange haai alles op eet dat het tegenkomt.
6 / 10

• FreeShooter
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 20:13
See You Up There (2017)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.6 | Genre: Crime, Drama | Runtime: 117 min | MPAA: N/A
Wow! Wat een film. Vol atmosfeer, emotie en een boeiend verhaal. Uitstekend geacteerd, voornamelijk de rollen van Pradelle en Edouard.
9 / 10

• CryptoNL
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 07-10 14:29
Bohemian Rhapsody (2018)
Tweakers: 8.6 | IMDb: N/A | Genre: Biography, Drama, Music | Runtime: 134 min | MPAA: N/A
Prachtige verfilming van de grootste rockband allertijden en waar ik vanaf mijn 3de levensjaar al giga-fan van ben. Rami Malek zet een dijk van een performance neer met zijn vertolking van Freddie moet ik zeggen. Ook Brian, Roger, John, Jim en Mary zijn fantastisch gecast. Ja de film laat niet alles zien en sommige dingen zijn misschien anders gelopen dan de film laat zien, maar het geheel is ontzettend goed gedaan, zeker het Live Aid gedeelte en de manier waarop Bohemian werd gemaakt. Hopelijk komt er een deel 2 waar we de laatste jaren van Fred zien, inclusief de laatste weken in huis en de opnames in Zwitserland (Mother Love etc).
9.5 / 10

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12:27
[Film over studenten die opeens een bepaalde soort superkrachten bezitten en dan gefilmd ala Blair With Project. Grappig project, maar naar mijn idee niet echt geweldig. Vond de film te warrig/snel gaan en het acteren van de hoofdpersonages ook niet echt van hoog niveau. De special effects waren wel oke moet ik zeggen.
Ik had bij deze film meteen in mijn hoofd, 'als ze ooit een Dragonball Z film maken, dan moet het er zo uit zien' de specialeffects zijn super in deze film.

whiner wijzigde deze reactie 12-11-2018 14:09 (56%)

• YourMom
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 10-10 13:01

YourMom

I put the p in pool.

Passengers (2016)
Tweakers: 7.2 | IMDb: 7.0 | Genre: Drama, Romance, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 116 min | MPAA: PG-13
Warning: TL:DR, in dat geval: bekijk deze film, verwacht geen flitsend StarWars-drama (niks mis mee trouwens) maar geniet van de trip door het schip (hehe), maar ook door de menselijke psyche.

Ik heb veel tijd vandaag dus bij deze uitgebreid:

Yep, deze film lag compleet 'in my alley'... als grote SciFi -maar vooral ruimte en ruimtereizen- fan ben ik dan ook vrij... streng(?) bij dit soort films.... "streng" is niet echt het woord want ik wéét natuurlijk wat ik kan verwachten en het hoeft heus niet allemaal "te kloppen" ofzo, ik bouw een bepaalde marge in voor "loopjes met de waarheid" maar het moet binnen het aanvaardbare blijven én vooral, binnen het universum van de film/serie plausibel blijven. Daarin doet deze film het mijns inziens uitstekend, een paar kleine inconsistenties gemerkt waarvan eentje al iets groter (meer daarover in de spoilergevoelige samenvatting hieronder) maar niks sfeerbrekends. Als je op de IMDB website naar de goofs en continuïteitsfouten kijkt zijn het er wel meer maar laat dat de pret niet bederven.

Wat ik vanaf het eerste moment had in deze film, bleef tot ongeveer het einde hangen; een soort... aangenaam gevoel van spanning en nieuwsgierigheid voor het onbekende (gigantisch schip voor -aanvankelijk- één persoon waarvan hijzelf niet weet hoe het komt dat hij als enige wakker werd) maar ook een lichtjes beklijvend gevoel omdat je wéét dat er een reden voor is én omdat bepaalde scenes van hélemaal in het begin van de film ook aan de kijker tonen dat er iets misgelopen is... en het er niet op verbetert met de tijd.

Wat -voor mij- de hoge score voor deze film verantwoordt, zijn niet alleen de verbluffende special effects (soms waarlijk mooie beelden en verrassende situaties zoals een partijtje zwemmen wanneer zwaartekracht uitvalt) maar vooral de -weliswaar beknopte- reis door de menselijke psyche van een gewone kerel (mechanieker) die plots als enige uit hibernation komt in een gi-gan-tisch ruimteschip en geen flauw idee heeft van het waarom, hoe, wat te doen, etc... en hoe hij omgaat met de gevolgen van zijn eenzaamheid op termijn en hoe dit zijn keuzes beïnvloedt.

Wel had ik de indruk dat heel de film naar het einde toe wat sneller moest gaan om tijdig ten einde te lopen, het einde was daardoor een beetje slordiger dan verwacht en vrij voorspelbaar, dat was een beetje spijtig, ik had het liever verrassender gezien maar goed, het is wat het is.

Spoilergedeelte:

spoiler:
Jim ontwaakt uit hyperslaap, eerst denkt ie dat de rest gewoon wat laat is... al gauw doemt de waarheid ongenadig op: op een schip van een kleine 300 bemanning + 5000 passagiers is hij de enige ziel die wakker werd. Het schip dat een kolonie vervoert voor een nieuwe wereld te beginnen nadat de aarde overbevolkt is, heeft nog zo'n 90 jaar te gaan. Alles is aan boord om te overleven maar hij beseft dus dat als hij niet terug in hibernation geraakt, hij van ouderdom én eenzaam zal sterven 'onderweg'.
Uiteraard (anders zou de film niet lang duren) lukt het hem -ondanks zijn mechanische achtergrond- niet om zijn hypersleep-pod te repareren... later blijken de pods "built to maintain hibernation, not to induce it", te zijn... dikke pech.

Eerste paniek maakt plaats voor motivatie om een oplossing te vinden, nadat blijkt dat dat niet lukt -heeft onvoldoende toegang als gewone passagier om bij cruciale systemen te geraken- besluit hij vrede te nemen met de situatie en zich wat amuseren, maar al snel is er een jaar voorbij en wordt hij eenzaam en suïcidaal.

Hij krijgt het idee om iemand wakker te maken uit eenzaamheid, hij wil niet meer alleen zijn maar hij is zich heel bewust van het dilemma: diegene die hij wakker maakt zal net als hem sterven van ouderdom zonder ooit ergens te geraken. Doet ie het of niet, en als hij het doet, vertelt hij het haar?

De oplettende kijker kreeg aan het begin -zelfs voordat Jim wakker werd- al hints dat systeempje per systeempje uitvalt op het schip, eerst kleine onbelangrijke dingetjes, flikkerende lichtjes, herstartende modules, cleanup-bots die raar doen,... maar beetje bij beetje belangrijke systemen, een soort 'cascade failure' elk systeem compenseert voor het eerste en het volgende dat uitviel, maar de "load" is uiteindelijk te zwaar.

Tot ongeveer de helft van de film heeft Jim (en later Aurora) niet door hoe gevaarlijk de situatie is: door hun status als passagier (en geen crew) kunnen ze niet bij de belangrijkste systemen zoals navigatie, daardoor zien zij ook de veelvuldige waarschuwingen niet...

Totdat er ook een foutje gebeurt in een volgende hibernationpod en er een crewlid wakker wordt (wie The Matrix zag zal Morpheus -Laurence Fishburne-herkennen 8) )... die is snel 'up to speed' van het gevaar maar het is dan al 5 voor 12 en de "grotere" systemen krijgen al problemen; zwaartekracht, life-support, de powercore raakt oververhit...
In dit laatste moet Jim een typische interventie doen; cliché-scene van "shit, deurtje kan alleen via buitenkant schip open en de tijd dringt!" Daar doemt de -voor mij enige noemenswaardige- inconsistentie op; hij overleeft het ventileren van de oververhitte fusioncore terwijl hij zelf in de ventilatieschacht staat en de volle laag krijgt. Zijn ruimtepak vertoont alleen op het vizier wat kleine barstjes, m.i. redelijk impossibly lucky... maar dat is echt het enige waar ik me -dan nog miniem- aan stoorde.
Ook zullen tranen in zero-G niet naar beneden rollen maar dit zie ik -gezien de kwaliteit van de rest van de film- graag door de vingers.

Ik heb dus met volle teugen genoten, een echte aanrader voor fans van het genre!
8.5 / 10

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mag wel gezegd worden een supervette sound in deze film. Uitstekend demomateriaal als je wilt laten horen hoe lekker diep je subs gaan :P

• Pazo
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22:20

Pazo

Miauw?

Mission: Impossible - Fallout (2018)
Tweakers: 7.6 | IMDb: 8.0 | Genre: Action, Adventure, Thriller | Runtime: 147 min | MPAA: PG-13
Van het weekend de laatste telg in de Mission: Impossible reeks gekeken. Heeft me toch een dikke 2 uur aan de buis gekluisterd :) Er zit een hoog tempo in de film, en je moet zeker blijven opletten om het verhaal te blijven begrijpen. Ik werd regelmatig (positief) verrast door de plotselinge veranderingen en draaiingen in het verhaal. Personages worden goed neergezet. Ik vond het een zeer goede actiefilm met een dito verhaal, en zeker de moeite om over een tijdje nog een keer te kijken.
8 / 10

To the windooooow!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
waar kwam deze ineens vandaan :P

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22:28
Zowel Tim Allen als Tom Hanks hadden moeite om het einde van de film in te spreken schijnt het, ze konden het bijna niet emotioneel meer aan, dus dat belooft heel wat volgende zomer :P

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:31
Final Score (2018)
Tweakers: 6.7 | IMDb: 5.6 | Genre: Action, Thriller | Runtime: 104 min | MPAA: N/A
Trailer zag er best aardig uit. Zat nog te twijfelen deze in de bios te gaan kijken maar kwam er niet van. Prima "gedachten op nul" aktie film. Beetje over the top maar voor een avondje gedachtenloos een aktie film kijken is deze aan te raden :)
6 / 10

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23:35
s0kkie schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:03:
Zowel Tim Allen als Tom Hanks hadden moeite om het einde van de film in te spreken schijnt het, ze konden het bijna niet emotioneel meer aan, dus dat belooft heel wat volgende zomer :P
Was het dan om te janken, of was het om het huilen? :P

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 13-10 20:32
YourMom schreef op maandag 12 november 2018 @ 12:36:
[table bgcolor=transparent width=100% cellpadding=6][tr][td fontsize=14]Passengers (2016)[/td][td align=right valign=top rowspan=2 fontsize=9][Afbeelding: Passengers (2016)][/td][/tr][tr][td valign=top]Tweakers: 7.2 | IMDb: 7.0 | Genre: Drama, Romance, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 116 min | MPAA: PG-13
[justify]Warning: TL:DR, in dat geval: bekijk deze film, verwacht geen flitsend StarWars-drama (niks mis mee trouwens) maar geniet van de trip door het schip (hehe), maar ook door de menselijke psyche.

Ik heb veel tijd vandaag dus bij deze uitgebreid:

Yep, deze film lag compleet 'in my alley'... als grote SciFi -maar vooral ruimte en ruimtereizen- fan ben ik dan ook vrij... streng(?) bij dit soort films....
Bedankt voor de mooie review.
Ik hou zelf ook van sci-fi, maar vind het net als jij belangrijk dat alles binnen de context van de film aanvaardbaar / geloofwaardig moet zijn.
Heb de film gelijk op mijn 'te kijken' lijst gezet.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)
Tweakers: 7.2 | IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 133 min | MPAA: PG-13
Deeltje een van wat nu blijkt vier films.

En ik bekeek deze film in 2016 met het idee dat het de enige Fantastic Beasts zou zijn.. Newt is perfect gecast als de mensenschuwe en dierenvriend die in geen enkel beest ook maar iets kwaads ziet. Het verhaal is verder niet heel spannend. Newt komt in NY aan met een koffer vol fantastic beasts en natuurlijk maken ze de stad onveilig. Aan hem de taak on de stad te behoeden voor een complete vernietiging. Dat terwijl ie aardig wat mensen van Macusa in zijn nek heeft.

Jakob de nomage is er alleen voor comic relief. Het zou zo een vriendelijke uncle Dudley kunnen zijn als tegenstelling voor de Dudley's in de HP films. De dieren stelen op een komische wijze de show. Op het eind wordt het een tikkeltje duister maar eind goed al goed. Het is in die zin net zoals de eerste twee HP films. Prima verfilmingen en het heefst het typische HP gevoel over zich.
8 / 10
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Deeltje twee heb ik gisteren na deel 1 om stipt 00:00 gezien. Het vervolgt dezelfde wereld zoals deel 1 heeft gecreëerd. Maar waar NY eerst het speelveld was, is dat nu Londen en Parijs. Dezelfde set aan personages komen voorbij. Met als nieuwkomer Grindelwald himself. Hij neemt nu een prominente rol in.

Familiebanden is eigenlijk waar het in deze film om draait. Al dan niet icm liefdesrelaties. Waar ik in deel 1 Newt nog een logische opdracht meegekregen te hebben, vind ik dat in deel 2 een beetje gekunsteld. Alsof hij als enige gevraagd zou kunnen worden. Enfin er komen nieuwe fantastic beasts voorbij. En wederom levert dat veel pracht en praal op. Audiovisueel zit het wel goed.

Wel komen ze in de laatste vijf minuten met een plottwist van heb ik jou daar. Een dafuq momentje want Rowling heeft wat uit te leggen qua canon/lore. Wel sorteert het perfect voor op een derde deel. Dus eerst had ik het idee waarom zouden ze van een flinterdun boekje 3 laat staan 4 films maken. Maar ik denk dat Rowling het aangrijpt om nog meer dan alleen Fantastic Beasts op het witte scherm te krijgen.
7.5 / 10

Bohemian Rhapsody (2018)
Tweakers: 8.7 | IMDb: N/A | Genre: Biography, Drama, Music | Runtime: 134 min | MPAA: N/A
Afgelopen week voor de tweede keer gezien. En het blijft een heerljjke muzikale film. De casting is goed gedaan, de opbouw tot Live Aid prima. Ik heb al gelezen dat Leo Blokhuis gaten in het script heeft geschoten gezien ie chronologisch niet heel accuraat is. En er zal vast genoeg veromantiseerd zijn.

Toch staat de film als een huis. Het repertoire van Queen laat zich moeilijk in 1 filmopname duwen maar voor mij hadden er nog meer nunmers in gemogen. Want met Dolby Atmos is het een genot voor het oor.
9 / 10

Joosie200 wijzigde deze reactie 14-11-2018 19:14 (117%)

• Paulus07
  • Niet online
Net "They Shall Not Grow Old (2018)" zitten kijken: IMDB: They Shall Not Grow Old (2018)

Wat Peter Jackson hier heeft neergezet is eigenlijk gewoon verplichte kost voor iedereen om te kijken. Hoe ze dit qua beeld en ook audio in beeld hebben gebracht is erg goed gedaan! Iedereen heeft wel eens een keer iets van ww1 gezien mbt video. Die snelle zwart/witte beelden van rennende mensen etc. Maar de beelden die ze hier gebruikt/gemaakt hebben geeft opeens een veel diepere lading aan het "War is Hell" gebeuren. Vergeet wat je kent van een Battlefield 1 etc of andere films. Deze film laat echt zien wat voor ellende een oorlog is.

Must See. _/-\o_

Paulus07 wijzigde deze reactie 14-11-2018 19:44 (6%)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 18:31

sjaool

Every life should have 9 cats

@Paulus07 Inderdaad een must see. Peter Jackson heeft een indrukwekkende documentaire neer weten te zetten. De combinatie van beelden met de verhalen van de veteranen geven een goed beeld van hoe zij in de oorlog stonden. Als je hoort dat ze banger waren om een ledemaat te verliezen dan dood te gaan. Of hoe jong sommige jongens, want dat waren ze eigenlijk nog, de oorlog in zijn gegaan. Bovendien blijft het nummer Mademoiselle from Armentières dat over de eindtitels klinkt in je hoofd hangen.

"When you grow up your heart dies"

• Paulus07
  • Niet online
sjaool schreef op woensdag 14 november 2018 @ 20:35:
@Paulus07 Inderdaad een must see. Peter Jackson heeft een indrukwekkende documentaire neer weten te zetten. De combinatie van beelden met de verhalen van de veteranen geven een goed beeld van hoe zij in de oorlog stonden. Als je hoort dat ze banger waren om een ledemaat te verliezen dan dood te gaan. Of hoe jong sommige jongens, want dat waren ze eigenlijk nog, de oorlog in zijn gegaan. Bovendien blijft het nummer Mademoiselle from Armentières dat over de eindtitels klinkt in je hoofd hangen.
Yup. moet er zelf niet aan denken om als 15 jarige een oorlog in gestuurd te worden.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:31
Terminal (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 5.3 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 95 min | MPAA: NOT RATED
Geen idee wat me aantrok deze film te kijken. Waarschijnlijk Margot Robbie :)
Film is een beetje Sin City achtig als je een vergelijking mag doen. Speelt zich af op een treinstation. Twee huurmoordenaars krijgen van een onbekende opdrachtgever een opdracht. Margot Robbie speelt een vaag tussenpersoon hierin. Uiteindelijk zit er wel een grappige plottwist in met een onverwacht einde maar eigenlijk had ik de film door moeten spoelen tot de scenes waarin Margot Robbie in erg leuke pakjes te zien is...
4 / 10

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 21:21
The Ballad of Buster Scruggs (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 6.5 | Genre: Comedy, Drama, Musical, Mystery, Romance, Western | Runtime: 132 min | MPAA: N/A
Dit is een film die bestaat uit allemaal korte films. Het eerste filmpje is direct geweldig en zorgt ervoor dat je blijft kijken. Uiteindelijk weten de overige korte films zeker een goede indruk achter te laten, maar is het niet meer zo indrukwekkend als de eerste.

Van de Coen Brothers verwacht je toch dat beetje extra en komt er hier net niet helemaal uit dus.
7 / 10

Shutdown wijzigde deze reactie 17-11-2018 18:12 (9%)

• Salvatron
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet !

Event Horizon (1997)
Tweakers: 5.5 | IMDb: 6.7 | Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 96 min | MPAA: R
Spannende film met een wat raar verhaal. Je moet tegen helse taferelen kunnen wanneer je deze film kijkt. Op het einde wordt het nogal overdreven. Desondanks een heel leuke film.
8 / 10

The enemy within

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Vanavond naar de 'marathon' van twee films 'back-to-back' in Real 3D (Kinepolis Cinerama, Rotterdam)

Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)
Tweakers: 7.4 | IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 133 min | MPAA: PG-13

Niet de eerste keer dat ik deze film zag, al 2x eerder gezien, destijds in de bios (2D) en thuis.

Een mooi 'origin story'-verhaal over de gebeurtenissen in het verre verleden, de jaren '20, die zullen leiden tot de machtsstrijd tussen Albus Dumbledore en Gellert Grindelwald.

Mooie setting, fantastische sfeer, verfijnde cameravoering en goede cast - op één na: Grindelwald (Johnny Depp). Op voorhand zal niemand aan hem gedacht hebben voor deze rol, die hij overigens wel met verve vervult in het hieropvolgende deel.

Mooie CGI, originele fantasiebeesten, en een verhaallijn die voor meerdere leeftijden humor en 'tongue in cheek' bevat.

Ik waardeer de film met een 7,5.

tekst / 10

en

Tweakers: 7.2 | IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 134 min | MPAA: N/A

Het vervolg, dat zich afspeelt enige maanden na de gevangenname van Gellert Grindelwald in New York.

Vanwege de spoilergevoeligheid, zal ik niets over de verhaallijn vermelden, maar alleen de kwaliteit van de film beoordelen.

De film staat uiteraard (weer) bol van de kwalitatief hoogwaardige CGI. De cast is geloofwaardig, zelfs Grindelwald valt bij nader inzien niet tegen, of het zou zijn accent moeten zijn, dat echt klinkt als een New Yorker (o.i.d.) die een soort Brits Engels tracht na te bootsen, hetgeen weinig Amerikanen goed af gaat. Doet ook vreemd aan, aangezien Grindelwald geen Brit is?

De jonge versies van filmkarakters vertonen bijv. ook ruimschoots gelijkenis met hun volwassen karakters. Scenes in New York, Londen, Parijs en Hogwarts doen vertrouwd aan, het sfeer- en tijdsbeeld wordt echt treffend weergegeven in mode, omgeving, kleurgebruik, gewoontes, historisch tamelijk accurate toonzetting, etc.

De sfeer trekt je onherroepelijk intens het verhaal in. Prachtige establishing shots, close-ups, lange takes, montage en knappe cameravoering (real life én virtueel). De prachtige grimmige atmosfeer van de Harry Potter-reeks vanaf Prisoner of Azkaban zit er weer helemaal in!

Verrassende plot twists, er wordt voldoende twijfel gezaaid over onderlinge verhoudingen, trouw/verraad, haat/liefde/familiebanden. Heerlijke 'aha-erlebnissen', puzzelstukjes die op hun plaats vallen en tegelijk ook enorme nieuwe vraagtekens opwerpen over het vervolg. Humor zit er in de juiste mate in, spanningsbogen, actiescènes, openbaringen ... en het vervagen of in twijfel trekken van het perspectief van van goed/kwaad is ook wel verfrissend.

Een marketing-technisch uiterst geraffineerde manier om een serie 'sequels' en 'prequels' aan te snijden, o.a. met aflevering-overbruggende plot points en cliff hangers.

Een film die uitstekend in het universum van J.K. Rowling past, het genre en de boekenreeksen eer aan doet, en een gegarandeerd kassucces zal zijn, omdat je werkelijk verslaafd aan dit universum kunt raken.

Ik heb speciaal enorme waardering voor het casten van Jude Law als Albus Dumbledore. Die is werkelijk spot on. _/-\o_

Ik waardeer deze film met een 8,0.
undefined / 10

Ramzzz wijzigde deze reactie 18-11-2018 00:49 (97%)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ramzzz schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 21:31:
Fantastic Beasts and Where to Find Them

en

Fantastic Beasts - The Crimes of Grindelwald

(Review volgt straks)
zojuist die 2e gezien (vriendin wilde graag) afgezien van audio vond ik het echt een ruk film; lamé plot, onsamenhangend verhaal (voor mij) en een paar visueel aantrekkelijke stukjes maar dat voegt niets toe aan het matig plot. Zal wel aan mij hebben gelegen (die Harry serie wel ok) maar vond dit echt slecht. Geluid was wel prima :+

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Vrijdag
Geweldige film wat mij betreft. En "officieus canon" in het Warhammer 40k universum :9

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18:56
Mile 22 (2018)
Tweakers: 7.0 | IMDb: 6.1 | Genre: Action, Adventure, Crime, Thriller | Runtime: 94 min | MPAA: R
Ik wist niet wat ik er van moest verwachten. Had de trailer enkele maanden geleden gezien. Maar was hem al uit het oog gevallen. Nu toch maar vandaag bekeken en ik moet je zeggen vondt het een goede actie-film. Hoe het begon met de actie, de dialogen er tussen door past allemaal prima bij de film. Alleen vindt ik Mark Wahlburg niet echt de geschikte kandidaat voor de film. Ik vondt yelf dat bijvoorbeeld Li Noor toch wel de leuke acteur was qua actie en alles. Ondanks dat een prima vermaak film, raad hem wel iedereen aan.

Leuk om zo high-tech te zien. Alleen maakt het me echt bang omdat dit vrijwel ook meteen de werkelijkheid is. Dit gebeurd nu ook al op een schaal.
8 / 10

• squaddie
  • Laatst online: 18:32
Tweakers: 7.5 | IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 134 min | MPAA: N/A
Audiovisueel zit de film prima in elkaar, de verschillende locaties zien er geweldig uit. De film gaat vlot van start en het tempo zakt nooit ver in, je wordt als kijker geacht enige kennis te hebben van de wizarding world van JK Rowling.

Het grootste manco van deze film is de verhaallijn, de vorige film had een veel betere verhaallijn, bijvoorbeeld dat Newt een Zoöloog is verdwijnt grotendeels naar de achtergrond.
spoiler:
In deze film wordt teruggegrepen op de bekende formule van de Harry Potter films, aka Voldemort komt vrij, Harry potter jaagt in meerdere films op Voldemort, opgevuld met enkele kleine verhaallijnen, tot de grote finale in de laatste film. Deze rode draad zie je terugkomen in deze film en ik meen gelezen te hebben dat er vijf Fantastic Beasts films gepland zijn, doet mij een beetje vrezen voor de komende delen. De richting die de makers hebben gekozen voelt het meer als een serie dan een film.
7 / 10
Wij (2018)
Tweakers: 7.0 | IMDb: 6.5 | Genre: Drama | Runtime: 90 min | MPAA: N/A
De film is opgedeeld in vier delen in elk deel staat een hoofdpersoon centraal en wordt het zelfde verhaal uit het perspectief van de hoofdpersoon verteld. Het kwam voor mij niet goed uit de verf, het voelde wat geforceerd en nodeloos vertragend alsof er onvoldoende materiaal was om 90 minuten te vullen. Verder vond ik dat er een aantal onlogische / onrealistische keuzes gemaakt werden door de hoofdrolspelers. Het is een aardige film om gezien te hebben, maar niet meer dan dat.
6.5 / 10

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Joosie200
  • Niet online
Mee eens met de verhaallijn en je spoiler voor zover dat er eentje is. Ze hadden de vorige gewoon Fantastic Beasts kunnen laten heten en dan deze the rise of Grindelwald oid. Sowieso the crimes of? Ik zie weinig crimes voorbij komen wat die titel doet rechtvaardigen. Het is wel een meer likable badguy itt Voldemort. Het sorteert voor op de komende films maar de aandacht voor fantastic beasts is opzij geschoven.

• sjaool

sjaool

Sing Street (2016)
Tweakers: 8.5 | IMDb: 8.0 | Genre: Comedy, Drama, Music, Romance | Runtime: 106 min | MPAA: PG-13
Sing Street is een heerlijke coming of age film. Als je van eighties muziek houdt en van het soort films dat John Hughes maakte dan zit je bij deze film goed.
10 / 10

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:29
Tweakers: 7.2 | IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 134 min | MPAA: N/A
We zijn zaterdag naar de marathon geweest van beide films, had deel een al een keer eerder thuis gezien. Afgelopen zaterdag nu voor het eerst in de bioscoop en gelijk deel twee, ik vond persoonlijk het tweede deel een stuk interessanter dan het eerste deel. Gebeurd een stuk meer en niet een hele film die draait om het vinden van die beesten, wat ik in deel een op een gegeven moment best wel irritant begon te vinden.

Beide films zijn zeker het kijken waard voor als je een Harry Potter fan ben!
8 / 10

• YourMom
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 10-10 13:01

YourMom

I put the p in pool.

Niet Schieten (2018)
Tweakers: 8.0 | IMDb: N/A | Genre: Drama | Runtime: 120 min | MPAA: N/A
Een film die niet heel erg bekend is in het buitenland -dat bewijst ook het gebrek aan foto bij deze review in de UBB Generator- maar onbekend is daarom niet onbemind.

Deze film ligt me na aan het hart wegens de betrokkenheid die ik zelf voel, misschien kleurt dat ook een beetje de hoge score die ik eraan geef.

Niet Schieten is gebaseerd op is de verfilming van waargebeurde feiten: Tussen 1982 en 1985 maakte De Bende Van Nijvel een reeks moorden en moordovervallen, de meest schokkende daarvan was de overval 's avonds voor sluitingsuur op supermarkt Delhaize in Aalst, mijn geboortestad, in 1985. Ik was toen 3 en woonde amper luttele straten verder met mijn ouders en m'n zus, wij hadden perfect op dat moment in de winkel kunnen zijn, het lot besliste er gelukkig voor ons anders over.

Winkelaars, maar ook personeel, bewakers, politie, werden in koelen bloede neergeschoten met zwaar wapentuig en indien niet op slag dood, vakkundig afgemaakt. Mensen zoals u en ik, met of zonder kinderen, ook de kinderen werden niet gespaard.

Knappe acteerprestaties van de betere Vlaamse acteurs, -in het byzonder- Jan Decleir vertolkt zijn rol als vader en grootvader van slachtoffers fe-no-me-naal...
Jonas Van Geel die overlevend slachtoffer David vertolkt doet het m.i. wat minder overtuigend maar misschien is dat omdat ik vind dat hij compleet niet op David (de echte David) lijkt...
...en ook omdat hij... tja, je moet er maar staan, naast Jan Decleir...

De film verloopt vooral vanuit het standpunt van Albert (petjen) (ter info: "metjen en petjen" is Oost-Vlaams voor meme en pepe of grootmoeder en grootvader maar geen nood: in de film wordt vooral AN gesproken)

Ik heb deze film bekeken voor mijn verjaardag en... hoewel ik de film sowieso wou zien en ik ook blij ben dat ik hem zag kan ik je één tip geven: Bekijk deze film niet op je verjaardag maar doe iets leuks.

Ik heb het op redelijk wat momenten moeilijk gehad, ik weet dat dat is omdat ik er dichter bij betrokken ben. Ik ken niemand persoonlijk, ik was slechts 3 jaar toen, maar ik herken wel alle locaties die in de film verschijnen en ik weet hoe hard dit drama op mensen in mijn directe omgeving heeft ingehakt... mijn ouders incluis.

Het ergste: bijna 35 jaar na datum is de zaak nog steeds niet opgehelderd. Dit omdat -en dat is zeker geweten- het onderzoek van hogeraf altijd werd geboycot en verscheidene doofpotoperaties heeft ondergaan. Zo werden toenmalige Nederlandstalige speurders van het onderzoek gehaald en werd heel de zaak (toen al vrachtwagens vol documenten) naar Waals Brabant overgebracht waar alles eerst moest vertaald worden, hetgeen welbewust voor vele extra jaren vertraging heeft gezorgd.
Hoogaanstaande politici en topambtenaars bij de Rijkswacht zouden de opdrachtgevers geweest zijn en de reden waarom tot nu toe de slachtoffers nog steeds niet weten waarom en door wie hun familieleden werden afgeslacht. Er zouden ook geheime diensten bij betrokken zijn geweest.

Harde film, zelfs -denk ik- als je er totaal niet bij betrokken bent, de manier waarop alles in beeld wordt gebracht is vrij... "to-the-point"

Ik had wel verwacht dat ik de film hard ging vinden maar ik had niet verwacht dat ik het zo moeilijk ging hebben. Het feit dat ik ondertussen zelf vader ben verklaart wel het ene en het andere, vooral tijdens een aantal snoeiharde scenes over een grootvader die in één slag zijn kinderen en een kleinkind verliest, maar eigenlijk geen tijd heeft om te treuren...

Ik had het op bepaalde momenten ook heel moeilijk met mensen rondom mij die deze film met een bak popcorn op de schoot zitten te bekijken "knabbel knabbel, slurp slurp" Ik kon het moeilijk verdragen maar ik weet dat dat niet die mensen hun fout is. Ik kon het gewoon eventjes moeilijk relativeren.

Mij blijven vooral de acteerprestaties bij, Jan Decleir is een held, en -ik weeg mijn woorden af-
één van de beste acteurs die ik al bezig zag binnen én buiten België.
8 / 10

YourMom wijzigde deze reactie 20-11-2018 16:36 (10%)

• AcidBurn
Widows (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.5 | Genre: Crime, Drama, Romance, Thriller | Runtime: 129 min | MPAA: R
Hoe deze film een 7,5 krijgt op imdb is mij een raadsel. Naar mijn mening wil de film teveel dingen zijn, waardoor het allemaal net niet lekker uit de verf komt. Het hoofdpersonage komt op mij ook helaas niet overtuigend genoeg over. Als zelfs Michelle Rodriguez een geloofwaardiger personage neerzet, dan doe je iets fout als Viola Davis zijnde. Het enige karakter dat ik goed vond qua ontwikkeling, is Alice. Daniel Kaluya vond ik ook totaal niet geloofwaardig als tough guy. Voor de rest kwam de film op mij over als Ocean's 8 met meer geweld. En die vond ik ook al niet denderend.... Een krap zesje wat mij beteft.
6 / 10

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:48
Tweakers: 7.5 | IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 134 min | MPAA: N/A
De eerste film vond ik leuk en was goed te volgen qua verhaal. Deel 2 komt zeker niet in de buurt bij de eerste. Het verhaal is mager, humor wisselvallig en plot ver te zoeken. Worden veel sprongen gemaakt en er is voor sommige karakters te weinig tijd gemaakt. Veel gelijkenissen met de Harry Potter films en daar door ook geforceerde lore-momenten. CGI is meer dan prima.
De film is wel te kijken maar ik vind het geen bios-film, gewoon lekker thuis op de bank.

Heb deze film in 4DX gezien, wilde het al langer maar sinds kort is er ook een zaal in de buurt (Eindhoven). 4DX heeft een hoog gimic gehalte (zoals verwacht) en buiten het bewegen van de banken zijn de andere effecten eerder een afleiding en na 2/3x niet meer 'leuk'. Daarnaast zijn de effecten zéér voorspelbaar. Leuk voor 1x maar zeker geen 2e keer in 4DX.
6 / 10

• Tijntje
  • Laatst online: 18:46

Tijntje

Hello?!

The Happytime Murders (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 5.2 | Genre: Action, Comedy, Crime, Mystery, Thriller | Runtime: 91 min | MPAA: R
Ik kan een comedy wel waarderen en dit valt in die categorie. Het is een R-rated muppet film en dan geeft een leuk resultaat. Normaal verwacht je zodra je muppets ziet suikerzoete scenes, dat is hier niet het geval.
Als je een hekel aan Melissa McCarthy hebt moet je hem zeker niet kijken.
spoiler: Squirting Cow
6.5 / 10

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22:28
Als je die film vermakelijk vond dan moet je zeker Meet The Feebles (1989) ook kijken :)
Dat is eigenlijk de film waar The Happytime Murders heel veel dingen van heeft gejat en is ook nog eens gemaakt door de iconische Peter Jackson.

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:34

-36-

Trust me. I'm an amateur

Vond de film nogal braaf en politiek correct. Van een R-rated muppets show had ik iig wat meer muppetgore en foute humor verwacht. Daarnaast idd Melissa McCarthy... :N Of het nu door typecasting komt of karige acteer prestaties ik weet het niet maar ze is gewoon niet grappig. Pluspuntje was het ontbreken van (overduidelijke) CGI. 5.5/10

-36- wijzigde deze reactie 27-11-2018 02:26 (3%)

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 23:52

Sharky

Skamn Dippy!

Tickled (2016)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.6 | Genre: Documentary, Mystery | Runtime: 92 min | MPAA: R
Eigenlijk een documentaire, maar ok. Hij gaat over een documentairemaker die meer wil weten over kietelwedstrijden. Klinkt oninteressant, maar ik heb echt 1,5 uur met open mond zitten kijken. Het wordt al heel snel, heel raar namelijk. Ik wil iedereen echt aanraden om dit te kijken, want los van het bizarre verhaal is het heel mooi geproduceerd en wordt alles heel vloeiend uitgelegd.
8.5 / 10

Portfolio // Bruiloftsfotografie

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

Sharky schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:48:
Klinkt oninteressant, maar ik heb echt 1,5 uur met open mond zitten kijken.
Dit is al de derde keer in de afgelopen dagen dat ik dit gelezen heb (de omschrijving "met open mond gekeken" bij review van deze film) en ik ben nu wel heel geïntrigeerd.

anandus wijzigde deze reactie 26-11-2018 14:47 (11%)

'); DROP TABLE users;--

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

anandus schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:47:
[...]
Dit is al de derde keer in de afgelopen dagen dat ik dit gelezen heb (de omschrijving "met open mond gekeken" bij review van deze film) en ik ben nu wel heel geïntrigeerd.
Ook in dit topic? Toevallig.

• anandus
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

anandus

анандус

Sharky schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:52:
[...]

Ook in dit topic? Toevallig.
Nee, elders op het internet :)
Edit:
Ohnee, verkeerd onthouden:
My friend and I watched this with absolutely no context one night, and we kept scooting forward, whispering "what the fuck...?"

I think we were standing by the end.
Maar wel hetzelfde idee :P

anandus wijzigde deze reactie 26-11-2018 15:09 (48%)

'); DROP TABLE users;--

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

anandus schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:03:
[...]

Nee, elders op het internet :)
Edit:
Ohnee, verkeerd onthouden:

[...]
Maar wel hetzelfde idee :P
En die post op Reddit is dus de reden dat ik hem heb gekeken :D

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18:48
Tweakers: 7.1 | IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 134 min | MPAA: N/A
Op een regenachtige dag in Boedapest gekeken. Het gebrek aan ondertiteling was af en toe wel lastig bij deze Engelse versie. Thuis kijk ik ook wel Engelse films, maar vaak met Engelse ondertiteling :p. Verder is het een leuke film, wat meer actie-vol dan de eerste. Nu heb ik niet alle Harry Potter boeken gelezen maar ik ken wel wàt van de wereld van Rowling. Helaas waren sommige figuren mij niet bekend en miste ik over het algemeen wat achtergrond informatie. Is die nou familie van..? Is dit dan de oma of tante van dat ene personage in de Potter films? Het maakte de film niet makkelijker en ik heb achteraf wat zaken opgezocht. Het pracht en praal maakt een hoop goed tho :) leuke film.
7.5 / 10

• squaddie
Niemand in de stad (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.5 | Genre: Drama | Runtime: 102 min | MPAA: N/A
Een verfilming van het gelijknamige boek van Philip Huff over drie studenten in een studentencorps. Voor de mensen die bang zijn naar een twee uur durende aflevering van De Lullos te gaan kijken, vrees niet de film stijgt ver boven dat niveau uit. Het corps speelt alleen tijdens de introductie een rol en verdwijnt daarna praktisch uit beeld.

De film neemt ruim de tijd om de drie hoofdrolspelers te schetsen en je gaat ook meeleven met de beslommeringen van de hoofdrolspelers. Naast themas als liefde, vrienden zijn er twee die als een rode draad door de film lopen, volwassen worden en vader zoon relatie.

De soundtrack en camerawerk zijn van hoog niveau en is deze film voor mij de nederlandse film van 2018.
9 / 10

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• _NooT_
-36- schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:48:
[...]

Vond de film nogal braaf en politiek correct. Van een R-rated muppets show had ik iig wat meer muppetgore en foute humor verwacht. Daarnaast idd Melissa McCarthy... :N Of het nu door typecasting komt of karige acteer prestaties ik weet het niet maar ze is gewoon niet grappig. Pluspuntje was het ontbreken van (overduidelijke) CGI. 5.5/10
Zoals s0kkie aangaf kan je dan beter 'Meet the Feebles' van Peter Jackson kijken.
Totaal politiek incorrect. Volgens recensies zou 'Jim Henson' zich in zijn graf omdraaien.
Al denk ik zelf dat hij er juist om had kunnen lachen.

Nog uit de tijd dat mr Jackson zeg maar de 'king of cult en gore was' met klassiekers als 'Bad Taste' en mijn persoonlijke favoriet 'Braindead aka Dead Alive'.

• AcidBurn
The Possession of Hannah Grace (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 8.2 | Genre: Horror | Runtime: 85 min | MPAA: N/A
De 8.2 die deze film op imdb heeft volgens de generator, is inmiddels al bijgesteld naar een 6.2 En zelfs dat is nog veel te hoog voor deze bagger. Een horrorfilm kun je dit echt niet noemen met 3 jumpscares en (het geluid van) wat brekende botten. Het acteerwerk is voldoende voor een B horror, that's about it. Logica is ver te zoeken en de film krijgt het voor elkaar om dodelijk saai te zijn terwijl hij nog geen anderhalf uur duurt.
5 / 10

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:50

SomerenV

It's something!

Fissa (2016)
Tweakers: N/A | IMDb: 5.5 | Genre: Comedy, Music | Runtime: 102 min | MPAA: N/A
M'n vriendin wilde een film voor bij de tapas dus deze uitgekozen. Had 'm nog niet gezien maar wel een paar keer voorbij zien komen. Lekker hersenloos voor tijdens het eten zeg maar. Het is een Nederlandse film dus de verwachting lag niet heel hoog, maar hij is 'wel leuk'. Zitten een paar grappige dialogen in en geinige scenes maar verder is het allemaal vrij oppervlakkig. Nerd-klasgenoot wil feestje bouwen maar krijgt niemand enthousiast. De stoere gasten willen goede scores halen maar lukt niet. Ze gaan elkaar helpen, dat gaat mis, etc. Vrij standaard verhaal dus. De party-scene tegen het einde ging me wel echt veel te lang door.

Zoals gezegd, hersenloze film met hier en daar wat prima vermaak.
6 / 10
-36- schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:48:
[...]

Als Melissa McCarthy erin zit dan kun je er vanuit gaan dat het nooit écht over de schreef gaat :+ Zij is in mijn ogen ook niet meer dan 'it's funny because she's fat'. Ze speelt meestal ook de ietwat onhandige en naïeve persoon en dat doet ze dan ook nog eens vrij overdreven.

Wel jammer want het idee van deze film spreekt me wel aan maar ik had al zo'n flauw vermoeden dat het een comedy zou worden die zwart en lomp wilde zijn maar dat niet echt voor elkaar krijgt.

SomerenV wijzigde deze reactie 02-12-2018 03:58 (18%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:50

SomerenV

It's something!

Dubbelpost. Sorry O-)

SomerenV wijzigde deze reactie 02-12-2018 03:59 (96%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• WernerL
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 21:47
Robin Hood (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure | Runtime: 116 min | MPAA: PG-13
Op basis van de trailer besloten deze film te gaan kijken. Op imdb krijgt hij al niet zo'n hoog cijfer en ik begrijp nu wel waarom. Deze film moet het vooral hebben van cheesy one-liners en over-de-top actie-scenes. Qua verhaal en plot is het allemaal niet zo boeiend en sommige dingen slaan gewoon nergens op.

Het leek er op dat ze van Robin Hood een marvel-achtige actieheld wilde maken. Zo voelde de film in ieder geval wel een beetje. Robin Hood neemt het in zijn eentje op tegen een grote groep zonder problemen. Inculsief scenes waar hij op het laatste moment net op tijd gered wordt. Ik hoopte dat het een iets serieuzere film zou zijn, maar dat is het dus niet. Jammer maar helaas. Was bijna de bioscoop uitgelopen...
5 / 10

WernerL wijzigde deze reactie 02-12-2018 16:42 (4%)

• Joosie200
  • Niet online
Robin Hood (2018)
Tweakers: 5.0 | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure | Runtime: 116 min | MPAA: PG-13
Vergeet alles wat je van Robin Hood weet. Zo begint het al vrij snel. En het is terecht dat deze disclaimer erin zit. Want wat is dit een saaie, vlakke Hollywood blockbuster geworden zeg. Categorie Arrow meets Fast 'n The Furious. En als het nu meer in de stijl van Arrow was gebleven vooruit. Maar ze willen Robin Hood een backstory geven zonder dat er echt meer de diepte ingegaan wordt. En dat is jammer. Robin Hood of naja mr of Locksly Manor[ is een rijkeluiskindje dat na een kruistocht in het middenoosten lijdt aan PTSS. Pas nadat een Arabier hem aan de hand neemt zien we een transformatie naar Robin meets Arrow. Prima gelikte actiefragmenten worden aan elkaar geregen. Maar ik voel geen enkel moment mee met de antiheld.
5 / 10

The Grinch (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 6.3 | Genre: Animation, Comedy, Family, Fantasy | Runtime: 86 min | MPAA: N/A
De Grinch.. Talloze keren ook al verfilmd net zoals Robin Hood. En ik moet zeggen dat hoewel het bekende verhaal nogmaals uit de doeken gedaan wordt.. Er zit humor in, de mensen van Illumination weten een gelikte animatiefilm af te leveren die de moeite waard is als kinderfilm. Maar het voegt verder weinig nieuws of extra toe aan het wereldje rondom de Grinch. Ja meer humor. En dat zonder minions!
6 / 10

• AcidBurn
Robin Hood (2018)
Tweakers: 5.0 | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure | Runtime: 116 min | MPAA: PG-13
Deze film wordt zowel op imdb als hier op het forum afgebrand. De vergelijking van Arrow meets Marvel is niet eens zo gek gevonden. Zelf kan ik me de "originele" film met Kevin Costner bijna niet herinneren, bij de naam Robin Hood moet ik direct denken aan de animatiefilm van Disney, en het bijbehorende kinderboek. Ik wilde in eerste instantie zeggen dat er geen moer van de verhaallijn klopt, maar een snelle wikipedia check doet blijken dat er meerdere versies van het verhaal zijn. De versie die deze film gebruikt, is een mengelmoes daarvan.

Ik ben niet ondersteboven van de hoofdrolspeler, Hij deed me met zijn afwachtende houding teveel denken aan Peeta in The Hunger Games. De persoon die Friar Tuck speelt vond ik ook niet echt overtuigen, maar Ben Mendelson doet het tegengestelde als de Sheriff of Nottingham. Het enige wat ik hem zie doen is overacting. (zowel in deze film als in Ready Player One). Wat ik wel knap vind: Ondanks dat het verhaal dus een allegaartje is, krijgen ze het toch voor elkaar om het geheel te voorspelbaar voor woorden te maken. Ik bedoel: Wie ziet er niet aankomen dat een bepaald karakter omslaat?

Maar toch, ondanks dit alles heb ik me best vermaakt met deze film. Deels doordat Marian voor de verandering een actievere rol heeft dan alleen het "damsel in distress" idee.
6.5 / 10

• Joosie200
  • Niet online
AcidBurn schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:33:
Hij deed me met zijn afwachtende houding teveel denken aan Peeta in The Hunger Games.

Maar toch, ondanks dit alles heb ik me best vermaakt met deze film. Deels doordat Marian voor de verandering een actievere rol heeft dan alleen het "damsel in distress" idee.
Nu je het zegt. Het leek idd wel op Peeta van de Hunger Games. En een actieve Marian was op zich leuk gevonden en in lijn met het huidige tijdsbeeld waarin vrouwen actief hun rol opeisen.

Qua Robin Hood films heb ik de Disney tekenfilm eerst gezien. En later Robin Hood Prince of Thieves met de geniale Alan Rickmann als de sherrif. Die laatst genoemde vormt voor mij de Robin Hood zoals ik het graag zie.

Joosie200 wijzigde deze reactie 03-12-2018 09:48 (43%)

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:52
Quotes zoals hierboven zie ik de laatste paar pagina's vaker voorbij komen.

Dat niet het hele bericht wordt gequote is prima, maar zouden jullie dan alsjeblieft voor de titel willen kiezen itt de link naar de ubb generator?

Dan is het voor anderen ook direct duidelijk waar het bericht over gaat.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Vrijdag
De beste Robin Hood film is natuurlijk Men in tights.

Scherp, authentiek, geloofwaardig, realistisch, grimmig, smaakvol in beeld gebracht en gewoon een schot in de roos 8)

• Joosie200
  • Niet online
LA-384 schreef op maandag 3 december 2018 @ 06:18:
Quotes zoals hierboven zie ik de laatste paar pagina's vaker voorbij komen.

Dat niet het hele bericht wordt gequote is prima, maar zouden jullie dan alsjeblieft voor de titel willen kiezen itt de link naar de ubb generator?

Dan is het voor anderen ook direct duidelijk waar het bericht over gaat.
Ik heb een deel geciteerd maar kennelijk verdwijnt zo'n quote als het in tabelvorm oorspronkelijk staat van de ubb generator. Ik zal de tabel tags eruit gooien waarna de quote wel zichtbaar zou moeten zijn.

• arsimo
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16:24
AcidBurn schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:33:
Deze film wordt zowel op imdb als hier op het forum afgebrand. De vergelijking van Arrow meets Marvel is niet eens zo gek gevonden. Zelf kan ik me de "originele" film met Kevin Costner bijna niet herinneren, bij de naam Robin Hood moet ik direct denken aan de animatiefilm van Disney, en het bijbehorende kinderboek.
De "orginele" Robin Hood is uiteraard de film uit 1938 met Errol Flynn. Deze klassieker - die nog steeds incidenteel op tv te zien is - heeft de film-archtype van Robin Hood gecreeerd. Het hele "men in tights" imago komt o.a. van deze film. Er zijn talloze verfilming sindsdien geweest, ook aparte varianten als Robin Hood op leeftijd met Sean Connery en Audrey Hepburn in de hoofdrollen.

De echte Robin Hood liefhebbers waarderen echter een Britse tv-serie uit de jaren 80 het allermeest: Robin of Sherwood, zie IMDB: Robin of Sherwood (TV Series 1984–1986). Fanconventies van deze serie waar enkele hoofdrolspelers langskomen worden nog tot de dag van vandaag met succes georganiseerd. Speciale DVD en BR-boxen bestaan van die serie.
Juist in die genoemde serie is de Marian bijzonder actief en heeft allesbehalve een passieve rol. Overigens komt dat wel in meer Robin Hood-verfilmingen voor, met name relatief recentere.

• Vrijdag
arsimo schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:55:
[...]

De echte Robin Hood liefhebbers waarderen echter een Britse tv-serie uit de jaren 80 het allermeest: Robin of Sherwood, zie IMDB: Robin of Sherwood (TV Series 1984–1986). Fanconventies van deze serie waar enkele hoofdrolspelers langskomen worden nog tot de dag van vandaag met succes georganiseerd. Speciale DVD en BR-boxen bestaan van die serie.

[...]

Juist in die genoemde serie is de Marian bijzonder actief en heeft allesbehalve een passieve rol. Overigens komt dat wel in meer Robin Hood-verfilmingen voor, met name relatief recentere.
Geweldige serie was dat inderdaad. Had ook een heel mystiek sausje er omheen en was bij vlagen ook best eng voor (jongere) kinderen. En prachtige muziek natuurlijk.

• sjaool

sjaool

arsimo schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:55:
[...]
[...]
En die serie had geweldige muziek van Clannad. :D

sjaool wijzigde deze reactie 03-12-2018 13:26 (7%)

• Joosie200
  • Niet online
Mortal Engines (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Ik ga mijn laatste maand Pathé unlimited in. Aangezien er nog genoeg leuks uit zal komen (Bumblebee, Spiderman, Ralph wrecks the internet en Aquaman) had ik van Mortal Engines al genoeg trailers gezien van deze film. Peter Jackson heeft geen zin om na LotR te stoppen met soortgelijke films te maken.

Enter Mortal Engines. Het is een mix tussen Star Wars meets Hunger Games meets Victoriaanse tijd en een vleugje Terminator (je snapt het zodra je het fragment ziet) Audiovisueel heb ik nul klachten. Het voelt minder nep/cartoonish aan als de hobbit dankzij het gebrek aan HFR. Het probleem zit hem in de personages en het plot. De personages zijn genoeg verschillend van elkaar maar ik geef helemaal niks om ze.

Daarnaast is het plot rechttoe recht aan. Een paar badguys plannen iets slechts, een paar goodguy/gals moeten het zien tegen te houden. De ene na de andere actie wordt aan elkaar geregen maar het voelt nooit spannend aan. En bij gebrek aan een badguy you love to hate of goodguy waarvoor je root is dit er eentje in de categorie: 'vermakelijke popcornfilm voor op een druilerige decemberdag' maar niet een om te onthouden.
6 / 10

• AcidBurn
Mortal Engines (2018)
Tweakers: 7.0 | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Ik ben het niet helemaal eens met Joosie, dit is een heel aardige film naar mijn idee. Op het punt van spanning ben ik het wel met hem eens, dat ontbreekt behoorlijk. Gezien wat er op het einde in de film gebeurd, zou je dat wel verwachten maar het is tegelijk zo ver gezocht en toch zo voorspelbaar dat je geen moment in spanning zit.

Wat betreft "gebrek aan good guys en bad guys" ben ik het totaal niet met je eens.
Het is eigenlijk vrijwel direct al duidelijk wie de bad guy is, en dat Tom een good guy is. Hester is in eerste instantie grijs gebied maar ook dat wordt snel genoeg duidelijk.

Wat me weer eens verbaasde, is hoeveel je in leeftijd van een personage kan vergissen door andere kleding en haardracht. In eerste instantie dacht ik dat Hester minstens eind 20 is, later blijkt ze veel jonger te zijn en gaat ze er ook zo uit zien. (ik dacht in eerste instantie ook dat het Kate Beckinsale was ;) my bad )

Regelmatig krijg je de indruk dat het letterlijk van scene naar scene springen is, maar echt storend is dat niet. Dit is de debuutfilm van regisseur Christian Rivers, en dat doet hij helemaal niet slecht. Ik vraag me wel af hoe succesvol deze film wordt, aangezien het boek 1 uit een 4 delige serie is. Mocht hij genoeg binnen harken, kunnen we nog 3 films verwachten. Als dat lukt, zal ik deel 2 zeker een kans geven, want ik heb me prima vermaakt met deze film.
7 / 10

• Joosie200
  • Niet online
AcidBurn schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:51:
Wat betreft "gebrek aan good guys en bad guys" ben ik het totaal niet met je eens.
Het is eigenlijk vrijwel direct al duidelijk wie de bad guy is, en dat Tom een good guy is. Hester is in eerste instantie grijs gebied maar ook dat wordt snel genoeg duidelijk.
Lees mijn comment nog eens zou ik zeggen. Ik zeg: er is imo geen sprake van een badguy you love to hate of goodguys waar je sympathie voor voelt en voor wil rooten. Zowel Tom als Hester vind ik wat dat betreft niet interessant genoeg om iets om te geven.

Datzelfde gaat op voor Thaddeus Valentine. Eigenlijk de enige waar ik wel wat voor voelde was Pandora Shaw. Een soort steampunk Lara Croft zo je wil. Maargoed als het nog vervolgdelen gaat krijgen ala Hunger Games laat ik mij graag verrassen.

• AcidBurn
Je hebt gelijk, ik heb je zin niet goed gelezen. My bad.

Al vond ik Hester wel voldoende neergezet om voor te rooten. Tom duurde langer. Ik vind het wel knap dat je met Pandora meeleeft terwijl die amper voorkomt in de film. Er wordt meer naar haar gerefereerd dan dat ze te zien is. Ik had daar vrij weinig mee, maar ieder zijn mening :)

• Joosie200
  • Niet online
AcidBurn schreef op zondag 9 december 2018 @ 14:56:
Al vond ik Hester wel voldoende neergezet om voor te rooten. Tom duurde langer. Ik had daar vrij weinig mee, maar ieder zijn mening :)
Ieder zijn mening. Hester/Tom kunnen trouwens prima de nieuwe Katmiss/Peeta worden. Vanavond naar Ralph breaks the internet 2. Daar kijk ik naar uit. Trailer was tof, leuke humor met gelikte animatie d:)b

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23:51
Mortal Engines (2018)
Tweakers: 7.0 | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi, Thriller | Runtime: N/A | MPAA: N/A

Visuele mooie film. Ik heb hem 2D gezien, ik verwacht dat hij op zijn mooist is in 3D. Maar zelfs dat kan deze film niet redden. Een film vol met cliche's, oninteressante karakters en totaal geen spanning. Een 5 voor de visuele moeite.

5.0 / 10

Robin Hood (2018)
Tweakers: 5.5 | IMDb: 5.3 | Genre: Action, Adventure, Thriller | Runtime: 116 min | MPAA: PG-13

Deze film voldoet volledig aan de verwachtingen die zijn geschept bij de trailer. De film slaat namelijk letterlijk nergens op. Is niet interessant, nooit boeiend, spannend of zelfs maar leuk. Heb me vooral gestoord aan het 'moderne' concept van de film. Het voegt helemaal niks toe. Als je het verhaal van Robin Hood dan toch een moderne vibe wil meegeven maak er dan een SF film van, dan kan je lekker over de top gaan met je actie en dan is het SJW gehalte iig relevant aan de tijd waarin het zich afspeelt.

3 / 10

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• Piet_Piraat7
The Christmas Chronicles (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.6 | Genre: Adventure, Comedy, Family, Fantasy | Runtime: 104 min | MPAA: N/A
Thuis wilde men een Kerstfilm zien en op Netflix kwam deze voorbij. Het ziet er visueel best aardig uit en de Kerstman acteert ook leuk. De twee kinderen die de hoofdrol spelen vond ik redelijk irritant, maar mijn vriendin weer niet dus misschien heb ik het gewoon niet zo op overacterende irritante meisjes. Humor zit er af en toe wel in. Verhaal is uiteraard voorspelbaar (Kerst moet gered worden en wordt gered). De streetgang was mooi ethnisch divers om het politiek correct te houden.
6.5 / 10

• Punkrocker
  • Registratie: september 2006

Punkrocker

Mostly harmless

AcidBurn schreef op zondag 9 december 2018 @ 12:51:
Mortal Engines (2018)
Hoe werkt die generator? Ik zie "Tweakers een 7.0" maar volgens mij is deze nog maar drie keer gerecenseerd hier en ligt het gemiddelde wel een stukje lager dan een 7...

De trailer ziet er mooi uit.
We gaan bij kerst de mooie plaatjes kijken. Alles beter dan die verplichte kerstvisites. :+
Hopelijk draait hij dan nog...

"What do you get if you multiply six by nine..."

• Vrijdag
Als je dan toch een kerstfilm moet kijken: De animatie van Disney's A christmas carol vond ik best goed. Misschien wat eng voor hele kleine kinderen maar wel mooi geanimeerd.

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Vrijdag schreef op maandag 10 december 2018 @ 09:57:
[...]

Als je dan toch een kerstfilm moet kijken: De animatie van Disney's A christmas carol vond ik best goed. Misschien wat eng voor hele kleine kinderen maar wel mooi geanimeerd.

[YouTube: Jim Carreys A Christmas Carol Official Trailer]
De animatie met Jim Carrey was ook best te genieten -> IMDB: A Christmas Carol (2009)
Samen met de Muppets Versie ofcourse ^^

(Verplichte Kerstfilms blijven National Lampoon Christmas Vacation en Polar Express)

• Family Guy
  • Registratie: september 2015

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

The Christmas Chronicles (2018)
Tweakers: 6.5 | IMDb: 7.6 | Genre: Adventure, Comedy, Family, Fantasy | Runtime: 104 min | MPAA: N/A
Afgelopen zaterdag deze kerstfilm gekeken, en deze was uiterst vermakelijk. Verhaal enigszins voorspellend, kerst moet gered worden, maar wel vanwege een ietwat rare wending (onvoorspelbaar) en daarom ook grappig. Hartstikke mooi uitgewerkt, echte 'kerstsfeer'. Vergeleken met andere kerstfilms is dit zeker, mede door de humor van Santa en zijn elfen, één van de betere kerstfilms, vandaar ook de 8/10.
8 / 10

Steam ID = Ackerfiets

• Pinjataaa
  • Laatst online: 20-12-2018

Pinjataaa

Hit me!

Dogman (2018)
Tweakers: 9.0 | IMDb: 7.5 | Genre: Crime, Drama, Thriller | Runtime: 103 min | MPAA: N/A
Na het zien van de trailer had ik best hoge verwachtingen van deze film, maar uiteindelijk viel hij me een beetje tegen.
Marcello is zo'n personage die telkens het tegenovergestelde doet van wat jij in zo'n situatie zou doen.
Het verhaal was boeiend, maar soms een beetje te traag voor mij, al verwacht ik dat veel mensen hier minder problemen mee zullen hebben.
6 / 10

PSN: Pinjataaa

• sjaool

sjaool

• Joosie200
  • Niet online
Ralph Breaks the Internet (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 8.4 | Genre: Animation, Adventure, Comedy, Family, Fantasy | Runtime: 112 min | MPAA: N/A
Gisteren gezien in de pathe unlimited night. Inclusief quiz, popcorn/chips en een drankje naar keuze naast een glaasje jus of prosecco. Deel 1 heb ik in 2012 nooit gezien maar de trailer sprak mij aan. Op imdb regent het slechte cijfers en negatieve reviews. Want teveel brand advertisement en in feite zou het propaganda voor Google, Youtube, Amazon zijn.

Ik zie het toch anders. De film neemt zulke bedrijven op een komische manier op de korrel. Andere gebruikelijke dingen op internet worden op een ludieke wijze meegenomen. En hoewel het een Disney film is, neemt het zelfs de princessen van Disney op de hak tot een bepaald punt. Enfin het verhaal is best eenvoudig. Ralph wil om het spel van Vanelope te redden van de ondergang een stuur halen van het internet. Dat hierbij tig complicaties komen te kijken toont de film vanzelf.

Het zal geen Disney film zijn zonder eind goed al goed. Qua animaties, audio zit het zoals zo vaak bij Disney films prima in orde. Je denkt dat het een kinderfilm is maar juist twintigers/dertigers zullen de meeste humor het beste herkennen en waarderen. Het enige jammere vind ik dat ik de voorloper niet hiervoor heb kunnen zien als marathon. Daardoor kan ik het moeilijk vergelijken.
8 / 10

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:37

Rivanov

Apple freak

Deze staat ook nog op de Watch-list thuis. Deze week maar eens gaan bekijken. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• _NooT_
O Brother, Where Art Thou? (2000)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.8 | Genre: Adventure, Comedy, Crime, Music | Runtime: 107 min | MPAA: PG-13
Heerlijke comedy met een fantastische vibe.
Echt veel verhaal is er eigenlijk niet in deze film, maar daar draait het ook niet om. Het gaat om de reis (Odyssey) en die is uitermate vermakelijk. Erg gebeurt genoeg en de film voelde echt op geen enkel moment saai aan.
Het is ook erg bevredigend om te zien hoe alle (absurde) gebeurtenissen samen komen.

Het acteerwerk is erg goed en voor je het weet zit je helemaal in de film. Alles klopt gewoon; de settings, de personages, de muziek en het geheel is overgoten met de juiste dosis humor en een feel good vibe.
Nergens voelt het gehaast, maar er zit toch een lekker tempo in.
De Coen Brothers laten met 'O brother, where art thou?' maar weer eens zien dat ze hun status verdienen.
9 / 10

• _NooT_
The Ballad of Buster Scruggs (2018)
Tweakers: 7.0 | IMDb: 7.4 | Genre: Comedy, Drama, Musical, Mystery, Romance, Western | Runtime: 133 min | MPAA: N/A
Na het zien van de trailer op Netflix was de interesse gewekt.
De film beslaat een zestal op zichzelf staande verhalen met als enige overeenkomst het 'Wilde westen' elk met een donkere 'twist'.
De film begint sterk met het eerste verhaal. Luchtig en 'over the top'. Het eerste wat ik dacht was 'Wauw, dit had zo'n Quentin Tarantino film kunnen zijn uit de tijd dat hij nog echt goed materiaal maakte'.
Tot dusver lijkt het echt een topfilm te gaan worden.
Hoe het eerste deel eindigt valt dan wel weer tegen.

Na het eerste verhaal wordt de 'film' met elk verhaal trager en trager.
En dat is erg zonde, want met de verhalen an sich is eigenlijk weinig mis.
De settings zijn goed, het wordt prima tot goed geacteerd en het is prachtig verfilmd.
Alleen.. de verhalen bieden niet genoeg materiaal om langer dan pakweg 5 tot tien minuten te duren.
Het wordt ook allemaal behoorlijk voorspelbaar.
Je weet gewoon dat er een twist komt en voor een groot deel is wel te verwachten hoe deze uitpakt.
Het klein stukje dat verrassend blijft, biedt niet voldoende voldoening voor het uitgerekte verhaal.

Het geheel voelt voor mij aan als een mislukt project.
Ik denk dat de Coen Brothers me veel plezier en enthousiasme zijn begonnen om er vervolgens achter te komen dat er te weinig overblijft voor een complete filmervaring.
Als het in totaal zo'n 45 minuten had geduurd zou het al een stuk beter zijn geweest, maar ja, hoe verkoop je dat als film?
Dit soort verhalen waren populair in stripvorm de jaren 70 (geloof ik) en anno 2018 voelt het inderdaad wat gedateerd aan.
6.8 / 10

• squaddie
Mortal Engines (2018)
Een interessante wereld, een ruim budget en het team van Lord of the Rings en The hobbit voldoende ingredienten voor een boekverfilming van epische proporties, maar helaas is het adagio "Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst". Audiovisueel kom je als kijker weinig te kort, de alternatieve wereld is visueel prachtig neergezet, hoewel de steden er prachtig uitzagen hadden ze in mijn optiek de schaal van deze rijdende steden wat nadrukkelijker in beeld mogen brengen, op de grote open vlaktes had ik niet echt het idee naar een rijdende stad te kijken, maar naar een aflevering van Robot Wars met Sir Killalot.

Een film hoeft niet perse een complexe verhaallijn of plot te hebben om een goede film te zijn, Lord of the Rings heeft in de basis een simpel plot, maar deze film neemt wel de tijd om jouw als kijker bekend te maken met de wereld die Lords of the Rings heet. Dat is in mijn opinie een groot manco van deze film is dat er praktisch geen tijd wordt genomen de kijker de werking van deze alternatieve wereld te vertellen, waarom characters bepaalde beslissingen nemen of dingen gaan zoals ze gaan. Als vijf a tien minuten informatie hadden verweven in de film had deze een beetje diepte gekregen, nu moet ik helaas concluderen dat deze film blijft hangen op het niveau van een Jason Statham actiefilm met een dun verhaallijntje.
6 / 10

• AvK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:12

AvK

Ready Set Go

O Brother, Where Art Thou?

Het mooie van dit forum is dat je zo nu en dan tips krijgt of dat er iets langskomt waar je wat aan hebt.
Zojuist met mijn lieve vriendin deze film gekeken. Heb nu nog tranen in de ogen van het lachen. Zij ook trouwens. Clooney in een perfecte rol met veel zelfspot. Zijn maten die perfect de underdog spelen. Ondertussen zijn ze kampioenen met zijn drieën. De film pakt ook wel een tijdsbeeld. Uiteraard vol met humor en toch ook echt ter zake doende. De film kan je niet uitleggen. Je moet em zien. Er zitten hilarische momenten in. Sommige beelden zien er echt prachtig uit. Hoe zal ik het noemen? Het gouden bos? Het gebruik van de kleuren is vaak oogverblindend. En dan de muziek. Eigenlijk de liedjes.
Kortom deze film is het kijken en luisteren meer dan waard. Staat gewoon op Netflix....

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 22:48
The Nun (2018)
Tweakers: 5.3 | IMDb: 5.6 | Genre: Horror, Mystery, Thriller | Runtime: 96 min | MPAA: R
Uhm ja, wat moeten we ervan zeggen. Ik vind dat veel horror films de spanning niet aan kunnen houden en vooral films zoals deze gericht op het grote publiek. Het verhaal is vrij simpel en saai. Er zijn vrij voorspelbare scares. Alleen de laatste 10-15 minuten zijn best oké. Beeld- en geluidskwaliteit zijn wel prima.
6 / 10

• Pinjataaa
  • Laatst online: 20-12-2018

Pinjataaa

Hit me!

Papillon (2017)
Tweakers: 6.7 | IMDb: 7.1 | Genre: Crime, Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 133 min | MPAA: R
Wat een leuke film was dit zeg! De versie uit 1973 heb ik niet gezien, dus geen idee of het een waardige remake is.
Het acteerwerk van beide heren is goed, de sfeer is super, het verhaal heeft leuke wendingen. Aanrader.
8 / 10
Sorry to Bother You (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.1 | Genre: Comedy, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: 111 min | MPAA: R
Vreemde maar zeer vermakelijke film, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen :P
7 / 10

Pinjataaa wijzigde deze reactie 12-12-2018 09:46 (69%)

PSN: Pinjataaa

• Brekers
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 23:28
Nvt

Brekers wijzigde deze reactie 26-01-2019 23:39 (99%)

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

• Joosie200
  • Niet online
Aquaman (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Aquaman..

Aquaman sucks. Aldus TBBT. En eerlijk is eerlijk. Hij spreekt minder tot de verbeelding dan een bat of super man. Enter Aquaman 2018. Hier doet DC veel goed. De casting is goed, de visuals zijn mooi en vloeiend. Het plot is rechttoe rechtaan en precies goed voor een superheldenfilm. Het verslapt niet op het eind of voelt nodeloos gerekt aan zoals bij Wonder Woman.

Met Momoa hebben ze een verdomd sterke Aquaman te pakken. Was hij al opvallend bij Games of Thrones. In Aquaman geniet ie van zijn hoofdrol. Het tong in cheek gehalte komt natuurlijk over en past bij hem. Ja er is veel CGI en ik weet niet of een DIY baddie die op wraak belust is nu echt zoveel toevoegt. Want zeker de baddies en diens soldaten komen nogal cartoony en Star Wars parodie over. Naja Star Wars? Power Rangers is beter.

Maarja kennelijk is dat een vast ingredient in welke comic film ik ook meepak. Thor, Spidey, Aquaman en Justice League het heeft weinig om het lijf. Bad guy heeft een duivels plannetje same old same old blabla next. Enter de antiheld to save the day. Eind goed al goed the end. Blijf zitten tot na de credits voor een postcredit fragment trouwens.
9 / 10

• Simon Shipperd
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-10 16:28
Ralph Breaks the Internet (2018)
Tweakers: 8.0 | IMDb: 8.4 | Genre: Animation, Adventure, Comedy, Family, Fantasy | Runtime: 112 min | MPAA: N/A
Vond deze toch minder dan de voorganger. De film bevat wel de nodige humor en "het internet" wordt op een creatieve manier weergegeven als een echte, levende stad. Echter is het een film met iets te veel referenties en iets te weinig inhoud. De climax voelt redelijk "meh" aan en ook het emotionele moment voelt geforceerd tegenover de vorige film.
7 / 10

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20:08
The Happytime Murders (2018)
Tweakers: 6.5 | IMDb: 5.2 | Genre: Action, Comedy, Crime, Mystery, Thriller | Runtime: 91 min | MPAA: R
Had weinig verwachtingen van deze film, maar wilde toch maar even een comedy kijken met de vriendin. Ondanks dat het geen hele goeie film is kon ik mij toch af en toe goed vermaken met de flauwe grappen, maar goed ik vind films zoals Naked Gun dan ook hilarisch. Prima filmpje dus voor wat tijdverdrijf als je van een beetje slechte humor houdt.
6.5 / 10
The Predator (2018)
Tweakers: 5.8 | IMDb: 5.6 | Genre: Action, Adventure, Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 107 min | MPAA: N/A
Trailer zag er goed uit, cijfers waren op IMDB eerst ook redelijk hoog, dus moest ook dit deeltje zien van de Predator films. Helaas heeft het niet het sfeertje van de vorige films en is het comedy gehalte vrij hoog voor een Predator film, ondanks dat dit niet bij het genre aangegeven wordt. Sommige stukjes kon ik wel waarderen, maar liever niet in een film serie als deze.

Ook de vent met Gilles de la Tourette lijkt het alleen te hebben wanneer het uitkomt om een "grapje" in een scene te verwerken.
5 / 10
Searching (2018)
Tweakers: 7.3 | IMDb: 7.8 | Genre: Drama, Mystery, Thriller | Runtime: 102 min | MPAA: PG-13
Wist niet heel goed van wat ik van deze film moest verwachten, omdat het heel veel op 'Facebook' zou afspelen, maar moet zeggen dat de film mij behoorlijk verrast heeft. Je krijgt in de film veel mysteries voor je neusje en die worden netjes 1-voor-1 beantwoord lijken te worden. Geen moeilijke film, maar zeker meeslepend en prima acteerwerk.
8 / 10

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• PJ.
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-10 20:51
Roma staat op Netflix. Wauw, wat een prachtige film. Zowel in beeld als verhaal.

• Coennos
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-10 08:19
Mogli Netflix,best wel eng dus niet geschikt voor jonge kinderen denk ik zo.
Sweer van de film is top.Mooi UHD beeld.

Coennos wijzigde deze reactie 14-12-2018 17:41 (6%)

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:01

HMC

Pluviophile

V for Vendetta (2005)
Tweakers: N/A | IMDb: 8.2 | Genre: Action, Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 132 min | MPAA: R
Lang gelee dat ik deze gezien heb. Blijft een mooi epos, en laat zien dat DC echt wel goeie dingen heeft, behalve Batman. (En zie ook Watchmen. :D ). Maar, op de anderhalfuur-mark gaat het fout. Misschien ben ik veranderd, maar "conservative" zou ik door "communist" vervangen. :)

Verder nog steeds een prachtige film over opstand tegen regimes. Verder diepe intriges van het regime, via dokters, politici en instituten.
Zeer vermakelijk, alhoewel een lange zit.

Oh, en natuurlijk Evey. <3

Prachtig om weer eens te zien.
8 / 10

Betaalde Kremlin-troll

• AvK
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:12

AvK

Ready Set Go

Runaway Train (1985)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.3 | Genre: Action, Adventure, Drama, Thriller | Runtime: 111 min | MPAA: R
Gisterenavond Runaway Train (1985) weer eens gezien.
Wat blijft dat toch een ontzettend goede film. Ondertussen alweer 33 jaar oud. Maar vergis je niet. 'Vroegah' maakten ze ook goede films. De film begint als een standaard gevangenis film. Wel wat grauwer en ruiger dan gewoonlijk maar niet bijzonder. Totdat de gevaarlijkste schurk ooit (rol van Jon Voight) samen met een opdringerig hulpje (Eric Roberts) ontsnappen uit een van de zwaarste regimes ooit. Die gevangenis staat in Alaska Canada en het is winter. Dan begint de film pas echt. Ondanks de extreme omstandigheden weten ze lopend een station te bereiken en stappen op een trein. Door brute pech slaat deze trein, met hun erin, op hol zonder bestuurder. En dan breekt de hel echt los. Ze denderen door prachtig gefilmde desolate landschappen. Mooie ruime beelden van grauwheid en grijze narigheid. In de trein zelf zijn het claustrofobische omstandigheden waarin de mannen alles doen om het vege lijf te redden. Hun ware aard komt naar boven. Je leert ze heel goed kennen. Hun motivatie. Hoe ze in het leven staan. De scene waar Joh Voight zijn levensles geeft aan Eric Roberts (jij maakt dat ene plekje schoon) zal een ieder bijblijven. Voight werd er voor genomineerd. Ondertussen is de trienmaatschappij bezig om de zaak onder controle te krijgen. Alleen weten ze niet dat er mensen op de trein zitten. De gevangenis directeur doet er alles aan om de ontsnapte schurken weer op te pakken. Al deze ingredienten zorgen voor een zeer spannende film. De actie stopt nooit. Tot het laatste bittere eind. Een van de mooiste film eindes ooit gemaakt. Gisteren stonden de tranen me weer in de ogen. Om de emotie, om de beelden en de prachtige muziek.
Is alles perfect? Nee tuurlijk niet. Sommige personages hadden beter gekund en passen eigenlijk niet goed binnen de hoge kwaliteit van de andere acteurs. Gelukkig zijn de hoofdpersonen allemaal 'echt' en spelen hun rol zeer geloofwaardig. De actie, de beelden en de muziek doen de rest. Voor mij een dikke acht en een half.
8.5 / 10

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 21:21
PJ. schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 16:55:
Roma staat op Netflix. Wauw, wat een prachtige film. Zowel in beeld als verhaal.
Het verhaal deed me weinig. Het draait allemaal om de hulp en ja, die heeft het niet makkelijk. Het is een typische drama film, alleen dan gigantisch mooi gefilmd. De beelden zijn dus adembenemend en dat had een uitdagender plot verdient.

• Dwarlorf
Aquaman (2018)
Tweakers: 9.0 | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Fantasy, Sci-Fi | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Op de Batman serie na lukt het DC vooral om slechte films uit te brengen. Aquaman valt ook in deze categorie. Bij de eerste dialogen krijg je al het voorgevoel dat het een lange zit gaat worden. En dat blijkt. Waar je in het begin van de film nog hoopt dat de film te redden is met een redelijk verhaal, wat actie en mooie special effects is die hoop halverwege de film totaal vervlogen. En dan moet de nog slechtere tweede helft van deze draak van een film nog beginnen. Dit gedeelte wordt ingezet met een totaal misplaatst stuk muziek en daaropvolgende verhaallijn. Alsof ze halverwege de film een slechte regisseur hebben vervangen voor nog een slechtere regisseur. Zelfs het einde van de film maakt niets goed. Deze film is hopeloos slecht en niet eens de moeite waard om te gaan bekijken met je Pathépas. Twee en een half uur het gras zien groeien is nog vermakelijker. Mijdt deze film en ga een Marvel film kijken.
4 / 10

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• Joosie200
  • Niet online
Dwarlorf schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:55:
Mijdt deze film en ga een Marvel film kijken.
Trollen om het trollen, Marvelfan of? 8)7

Ik zie niet in wat een Marvel film nu beter doet dan een DC film. Zelfde recht toe, recht aan voorspelbaar verhaal. Veel spektakel en de superheld wint uiteindelijk the end. Menig superhelden verhaal is precies dat en niks meer. Precies zoals het hoort imo.

• Dwarlorf
Joosie200 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:12:
[...]

Ik zie niet in wat een Marvel film nu beter doet dan een DC film. Zelfde recht toe, recht aan voorspelbaar verhaal. Veel spektakel en de superheld wint uiteindelijk the end. Menig superhelden verhaal is precies dat en niks meer. Precies zoals het hoort imo.
Ik zit zeker niet te trollen maar ben ook niet specifiek een Marvel fan (ik vond het vooral een leuke kwinkslag in het kader van de review). Sterker nog, ik ben het helemaal met je eens. Ik verwacht er ook niet meer van. Ik wil vooral vermaakt worden en daar vind ik Marvel beter in. Volgens mij heeft dat oa met onderstaande factoren te maken.

1. De juiste acteurs bij de juiste rollen.
2. Betere acteurs
3. Interessantere (en menselijkere) personages
4. Humoristischer
5. Hoe het hele Marvel universum in elkaar steekt
6. Opbouw van de films

Uiteraard zitten er bij Marvel ook een aantal matig tot slechte films bij zoals Deadpool en Black Panther maar gemiddeld gezien vind ik ze vermakelijker en beter.

Dwarlorf wijzigde deze reactie 15-12-2018 14:52 (5%)

• -36-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:34

-36-

Trust me. I'm an amateur

Joosie200 schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:12:
[...]

YouTube: The Problem With DC Action Scenes

Ben geen enorme fan van beide maar dit essay vat voor mij goed samen waarom de meeste Marvell films vermakelijker zijn dan die van DC

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:01

HMC

Pluviophile

The Secret Life of Walter Mitty (2013)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.3 | Genre: Adventure, Comedy, Drama, Fantasy, Romance | Runtime: 114 min | MPAA: PG
Ben Stiller. Sommigen hebben genoeg van hem. Ik dacht dat ik dat ook had. In ieder geval van hem als acteur dan en de formule die zijn films altijd leken te volgen.
Deze is dus zelfs geregiseerd door hem EN hij heeft de hoofdrol. Maar goed, dat wist ik dus niet toen we aan deze film begonnen.

De vriendin komt regelmatig met filmtips en die zijn vaak (begrijp me niet verkeerd) goed te pruimen. Ze zijn echter wel vaak van de romantische drama/comedy kant. Dat is verre van mijn favo genre en ik verwachtte dus niet veel anders deze keer.
En, ok, het is inderdaad weer een drama/comedy, met wat romantische trekjes...

Maar zonder ook verder maar iets over deze film te zeggen, zeg ik dit: aanrader!

Regelmatig in een deuk gelegen, en echt heel onderhoudend, de gehele twee uur lang.
Ok, er zijn de welbekende zoetsappige momentjes, maar die zijn echt op een hand te tellen. Ook begint de film niet echt heel sterk, dus ik had aardig angst toen ik zag dat de film twee uur zou duren.

Mijn vooroordelen waren verkeerd. Topfilmpje. :Y
8 / 10

Betaalde Kremlin-troll

• AcidBurn
Bumblebee (2018)
Tweakers: N/A | IMDb: N/A | Genre: Action, Adventure, Sci-Fi | Runtime: N/A | MPAA: N/A
Het is me niet echt duidelijk welke doelgroep men nou wilde bereiken met deze film.
Aan de ene kant zit er wat onderbroekenlol in, maar ook redelijk wat drama dat totaal onnodig is. Laten we wel wezen: Het interesseert geen hond hoe het gezin van de hoofdrolspeelster in elkaar zit. Hele huiskamer aan gort, "I'm so screwed" en je hoort er eigenlijk niks meer over. De film heeft als titel BumbleBee, maar eigenlijk is Bee meer een grote bijrol. Zoals het eigenlijk in alle Michael Bay gerelateerde Transformers films al is. Want ook al heeft hij deze niet geregisseerd, hij heeft wel zijn vinger in de pap als producer. Eerste helft was prima, tweede helft waren ze de focus kwijt want daar leek geen eind aan te komen. Hailee Steinfeld ziet er best aardig uit, maar behalve in de emotionele scenes vind ik haar geen moment geloofwaardig overkomen. Het enige voordeel is dat haar karakter niet elke keer de typerende keuze maakt.
6 / 10

• spokje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12:38
Net zo jammer als alle rest van de Transformers films dus. Jammer. Wanneer maken ze er eens wat van. Het heeft zoveel potentie.

• Joosie200
  • Niet online
Widows (2018)
Tweakers: 6.0 | IMDb: 7.5 | Genre: Crime, Drama, Romance, Thriller | Runtime: 129 min | MPAA: R
Om het aantal films binnen mijn drie maanden van Pathé Unlimited op 20 uit te laten komen besloot ik Widows mee te pakken. Gelet op de trailer had ik het gevoel dat dit nog weleens een betere vrouwelijke tegenhanger van Ocean 11 zou kunnen worden dan Ocean Eight zelf. Gelet op de titel wordt je in het begin als kijker geïntroduceerd bij de verschillende personages. Elke vrouw, soon to be widow, leidt haar eigen leven in een andere leefomgeving. Wat de vrouwen met elkaar samen brengt is wat hun vriend/man bij elkaar bracht: samen overvallen plegen. De laatste overval loopt verkeerd af, waardoor je verschillende begrafenissen achtereenvolgend ziet: enter Widows.

De weduwes besluiten noodgedwongen om het werk van hun mannen af te maken. Helaas loopt de hele aanloop naar de overval niet zo mooi in elkaar over als in Ocean Eleven, Twelve of voor mij part GTA V. Want in de films en in de game zelf krijg je als kijker/gamer veel beter de aanloop naar de uiteindelijke overval beter mee. De film eindigt bovendien op een raar moment. Dus tja ondanks een goede cast met bekende namen heeft deze film mij niet kunnen bekoren. Er zitten onlogische dingen in, verhaaltechnisch heb je inconsistente dingen. Ik snap niet hoe deze film zo hoog kan scoren op zowel IMDB als metacritics.
6 / 10

• Piet_Piraat7
Office Christmas Party (2016)
Tweakers: N/A | IMDb: 5.8 | Genre: Comedy | Runtime: 105 min | MPAA: R
Een verhaal wat nergens op slaat; om een grote klant binnen te halen moeten ze een heel dik Kerstfeest geven op kantoor want daardoor wordt de potentiële klant blijkbaar overgehaald voor hun te kiezen. Toch een aantal keer best gelachen (of gegniffeld, schaterlachen komt weinig voor bij komedie films). Deed me een beetje denken aan Project X al is die toch wel een stukje beter. Al met al best oké. En wat is Olivia Munn lekker zeg.
6.5 / 10

• _NooT_
Inderdaad een verrassend goede film.
Nu ben ik zelf een fan van de abdsurde humor films van Ben Stiller, maar met deze film laat hij echt wel zien meer in huis te hebben.
Pagina: 1 ... 79 ... 96 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True