Salvatron schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 06:06:
Genereer je eigen UBB code review
World War Z (2013)~ [Afbeelding: World War Z (2013)]~ Tweakers: N/A | IMDb: 7.0 | Genre: Action, Adventure, Horror | Runtime: 116 min | MPAA: PG-13 Brad Pitt verblijdt de mensheid in deze film met zijn slimme manier om een zombieplaag aan te pakken. Z zal dan ook wel voor zombie staan. Een spannend verhaal wat in het begin wel te snel wordt opgebouwd, de ene zombie na de andere, en aanvaardbare personages. De film is van het begin tot het eind spannend en boeiend. Dikke ja.~[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8 / 10~
offtopic:
De film had ik al een keer gezien, en ik ben nu het boek aan het lezen.
Nouja, het audiobook aan het luisteren
En het is echt bizar hoeveel de film en het boek verschillen. Nouja, ze hebben dezelfde titel en in beide komen zombies en een ineenstortende maatschappij voor
Maar echt bizar verschillend verder.
Heel erg apart.
(En dan nog een kleine noot over het audiobook: Deze is echt geweldig, het beste audiobook dat ik ooit heb geluisterd. Het is echt een hoorspel ipv iemand die een boek voorleest. Bestaat het boek uit een serie interviews, dus er zit niet zoveel actie in)
De film had ik al een keer gezien, en ik ben nu het boek aan het lezen.
Nouja, het audiobook aan het luisteren
En het is echt bizar hoeveel de film en het boek verschillen. Nouja, ze hebben dezelfde titel en in beide komen zombies en een ineenstortende maatschappij voor
Heel erg apart.
(En dan nog een kleine noot over het audiobook: Deze is echt geweldig, het beste audiobook dat ik ooit heb geluisterd. Het is echt een hoorspel ipv iemand die een boek voorleest. Bestaat het boek uit een serie interviews, dus er zit niet zoveel actie in)
"Always remember to quick save" - Sun Tzu