War for the Planet of the Apes (2017) | ![]() |
IMDb: 7.5 | Genre: Action, Adventure, Drama | Runtime: 140 min | MPAA: PG-13 Veel extreem lage en extreem hoge scores op IMDB. Het lijkt wel alsof 4chan helemaal is losgegaan op deze film en dat de rest van de kijkers de score enigszins omhoog wilden krikken. Raar dat IMDB hier niks aan doet, want wat mij betreft is dit wederom een goede Planet of the Apes film, misschien wel de beste uit de moderne reeks. Positieve punten: de film is geen spektakelfilm maar kiest voor diepgang en is misschien zelfs langzaam als je alleen actie verwacht. Niet alles wordt direct voorgekauwd door de makers. De karakters (de apen) zitten heel goed in elkaar. Niets dan lof voor de CGI en de stemacteurs. Met name Ceasar, Maurice en Bad Ape (het kleine beetje comic relief in de film) zijn echt enorm goed geschreven en geacteerd. Daarnaast zit het verhaal slim in elkaar en heeft het een bevredigend einde. Veel minpunten heeft de film niet, behalve dat ik de slechterik soms ietwat cliché vond. Maar mocht je zin hebben in science fiction waar het niet alleen om actie draait, dan kan ik je deze film (en de andere twee delen) zeker aanraden. | |
![]() ![]() ![]() ![]() |
[ Voor 0% gewijzigd door redrohX op 05-08-2018 18:31 . Reden: Verkeerde naam aangepast ]