Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 49 ... 281 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

AcidBurn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 00:08:
[...]

Ik haal dat er elke maand moeiteloos uit. Zelfs al zou ik niet eens naar 3D films gaan.
Ik had het over het extra geld voor 3D, zoveel 3d-films draaien er niet dus je haalt het extra geld er niet uit.
Pauzes heb ik overigens een hekel aan. Het haalt je uit de film, en je zit 15 min voor Jan Lul om je heen te kijken of naar je telefoon te staren. De film met je vrienden bespreken kan ook na afloop, en drinken kun je vooraf halen.
Sommige mensen hebben hoge nood op de helft van de film.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:12
Salvatron: Als je het over specifiek de extra prijs van 3D hebt, verdeeld over het aantal 3D films dat je kijkt, dat zal ik er wellicht niet uit halen nee.
Maar als je naar de totaalprijs kijkt, verdeeld over alle films die ik kijk, haal ik het er ruimschoots uit.
De ergernis om voor elke niet-standaard film 1 Euro bij te moeten betalen, weegt voor mij zwaarder qua irritatie, dan het ongemak van een paar Euro meer betalen per maand.

Betreffende de discussie over wel of niet pauze, die hebben we al eens eerder gevoerd en dat blijft voor ieder een persoonlijke voorkeur. Jij hebt liever wel pauze, ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-10 16:03
Salvatron schreef op zondag 28 mei 2017 @ 20:05:
[...]

Als er nog after credits zijn blijven de lampen uit, pas als alles klaar is gaan de lampen aan.
Misschien niet in alle bioscopen though.
Standaard gaan de lampen aan bij de eerste vertoning van de credits. Vaak komen hier dus nog stukken na.
De tijd waarop deze cue zit wordt opgegeven door filmdistributeurs zelf. Wij houden deze tijden dan ook zoveel mogelijk aan. Als er 5 minuten credits komt, en daarna een stukje.. Staan bij ons de lampen wel aan. Niet iedereen vind het de moeite waard om daarvoor te blijven zitten. Maar niet alle bioscopen denken er zo over
(Bij ons speelt ook mee dat de tussentijden tussen films enorm laag zijn en het leeg- en schoonmaken van zalen erg tijdrovend is, dus elke seconden dat mensen eerder weg zijn is mee genomen :+ )

Ik werk al 1/3e van mijn leven in een bioscoop :+

[ Voor 31% gewijzigd door LoeWn op 30-05-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 09:33
Iemand toevallig gisteren The Hobbit: Desolation of Smaug op tv gezien? Het viel mij op dat de orcs in sommige scenes zó overduidelijk CGI waren, alsof ik naar een verouderde film keek. Dat viel mij niet zo op in de bioscoop. Waarom niet gewoon geschminkte acteurs inzetten? En waarom valt dat thuis op de tv pas zo erg op?

[ Voor 6% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 30-05-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Iemand Raw (2016) gekeken?

Wil hem al een tijdje zien, maar weet niet wanneer ie uit is.

Rating:
7.4/10

Raw (2016)

R | 1h 39min | Drama, Horror | 20 April 2017 (Netherlands)

When a young vegetarian undergoes a carnivorous hazing ritual at vet school, an unbidden taste for meat begins to grow in her.

Director: Julia Ducournau
Writers: Julia Ducournau (dialogue), Julia Ducournau (screenplay)
Stars: Garance Marillier, Ella Rumpf, Rabah Nait Oufella | See full cast & crew »

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zokiz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:34:
Iemand Raw (2016) gekeken?
[...]

When a young vegetarian undergoes a carnivorous hazing ritual at vet school, an unbidden taste for meat begins to grow in her.

[...]
Wat een slechte plotline :D

[ Voor 31% gewijzigd door Jelte op 30-05-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Jelte schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:35:
[...]
Wat een slechte plotline :D
Ik heb veel gelezen over deze film en wat stukken bekeken op youtube. Lijkt me ook een vette film! Volgens review misselijkmakend en blijkbaar zijn er mensen ziek geworden door het kijken van de film. Helemaal prachtig:D

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

LoeWn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:03:
[...]

Standaard gaan de lampen aan bij de eerste vertoning van de credits. Vaak komen hier dus nog stukken na.
De tijd waarop deze cue zit wordt opgegeven door filmdistributeurs zelf. Wij houden deze tijden dan ook zoveel mogelijk aan. Als er 5 minuten credits komt, en daarna een stukje.. Staan bij ons de lampen wel aan. Niet iedereen vind het de moeite waard om daarvoor te blijven zitten. Maar niet alle bioscopen denken er zo over
(Bij ons speelt ook mee dat de tussentijden tussen films enorm laag zijn en het leeg- en schoonmaken van zalen erg tijdrovend is, dus elke seconden dat mensen eerder weg zijn is mee genomen :+ )

Ik werk al 1/3e van mijn leven in een bioscoop :+
Bij mij in de bios wordt er gewacht tot er geen stukken meer komen is me opgevallen dus dan zal het per bioscoop verschillen kennelijk. Inderdaad zal het opruimen van de zalen tijdrovend zijn gezien de puinhoop die de bezoekers ervan maken 8)7 overal popcorn, flessen, etc etc. Heel vreemd dat mensen hun eigen rommel niet opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Salvatron schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:51:
[...]

Bij mij in de bios wordt er gewacht tot er geen stukken meer komen is me opgevallen dus dan zal het per bioscoop verschillen kennelijk. Inderdaad zal het opruimen van de zalen tijdrovend zijn gezien de puinhoop die de bezoekers ervan maken 8)7 overal popcorn, flessen, etc etc. Heel vreemd dat mensen hun eigen rommel niet opruimen.
Ik vergat er bij te vertellen dat ik in een servicebioscoop werk. Dus daar is het voor mensen wat lastiger om hun eigen rommel weg te gooien ;) Plus dan is de bende wel echt enorm. Het scheelt dat je bij jullie alleen een vuilniszak en stofzuiger nodig hebt, en geen afwas hebt.
Maar ik kan me voorstellen dat het bij normale bioscopen ook best een bende kan worden. Helemaal omdat het over het algemeen toch grotere zalen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
lj_tree schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:48:
[...]

Ik heb veel gelezen over deze film en wat stukken bekeken op youtube. Lijkt me ook een vette film! Volgens review misselijkmakend en blijkbaar zijn er mensen ziek geworden door het kijken van de film. Helemaal prachtig:D
Ja inderdaad, dat is ook de reden dat ik hem wil zien. Ben wel benieuwd ernaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

LoeWn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:54:
[...]

Ik vergat er bij te vertellen dat ik in een servicebioscoop werk. Dus daar is het voor mensen wat lastiger om hun eigen rommel weg te gooien ;) Plus dan is de bende wel echt enorm. Het scheelt dat je bij jullie alleen een vuilniszak en stofzuiger nodig hebt, en geen afwas hebt.
Maar ik kan me voorstellen dat het bij normale bioscopen ook best een bende kan worden. Helemaal omdat het over het algemeen toch grotere zalen zijn.
Ik neem aan dat een servicebioscoop inhoudt dat je wat te vreten kunt bestellen door op een knop te drukken aan de bioscoopstoel. Rommel opruimen blijft altijd lastig, laatst hoorde ik nog een vrouw haar verbazing erover uiten tegen zo'n werknemer daar, ik ben niet de enige die het opvalt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Ik krijg niets door van de UBB.

Raw (2016)

Dat mensen er ziek van werden is vast voor de marketing. Er zit niets echt schrikwekkends in. Verder wel gewoon een onderhoudende film voor liefhebbers van "andere genres".

Ik verwachtte misschien teveel, maar voor mij is een Nekromantik uit '87 toch poëtischer en mooier.
Dit heeft een hoog "schok de millenials, maar niet al te hard"-gehalte en bovendien natuurlijk ook de dramhouding ten opzichte van alles is mooi en goed. Het house-feestje heeft kussende meisjes en kussende jongetjes, etc.

Verder weinig mis met de film. Goed acteerwerk, mooi geschoten. Prima vermaak.

(7/10)

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Salvatron schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:44:
Ik neem aan dat een servicebioscoop inhoudt dat je wat te vreten kunt bestellen door op een knop te drukken aan de bioscoopstoel. Rommel opruimen blijft altijd lastig, laatst hoorde ik nog een vrouw haar verbazing erover uiten tegen zo'n werknemer daar, ik ben niet de enige die het opvalt ;-)
Volgens mij zijn servicebioscopen voor doven en slechthorenden e.d. ?

In Winterswijk ben ik een paar keer met vrienden op vakantie geweest (een vriend had een keer ruzie met zijn ouders en besloot te gaan fietsen en kwam na 100+ km daar uit en er woonden leuke meiden). Dus dat werd onze vakantiebestemming daarna als vriendengroep :D

Maar daar had je een bioscoop en bij elke stoel een telefoon. We zaten daar elke dag, bier en nootjes bestellen en dan kwam een leuke serveerster dat brengen terwijl je de film keek _/-\o_
Eigenlijk net als ik het nu thuis heb, maar nu moet ik mijn vrouw roepen voor bier ipv de telefoon te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:52:
[...]

Oh.
Maar daar had je een bioscoop en bij elke stoel een telefoon. We zaten daar elke dag, bier en nootjes bestellen en dan kwam een leuke serveerster dat brengen terwijl je de film keek _/-\o_
Lekker handig als je doof bent. Misschien moeten ze dan de formule eens aanpassen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 10:44
[...]

In Winterswijk ben ik een paar keer met vrienden op vakantie geweest (een vriend had een keer ruzie met zijn ouders en besloot te gaan fietsen en kwam na 100+ km daar uit en er woonden leuke meiden). Dus dat werd onze vakantiebestemming daarna als vriendengroep :D

Eigenlijk net als ik het nu thuis heb, maar nu moet ik mijn vrouw roepen voor bier ipv de telefoon te pakken.
Huh? Thuis Whatsapp ik wel ff de vrouw voor bier hoor >:)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteravond Alien - Covenant gezien. Vond het een leuke film, eindelijk weer wat meer duidelijkheid. Maar volgens mij komt er nu een gigantische plot hole.

spoiler:
Als David de alien eggs met facehuggers heeft gemaakt, hoe kan dit dan ooit aansluiten op de film Alien. Daar werd immers een alien ship gevonden vol met eieren en een dode Engineer erin.
Het is immers ook niet zo dat de film Alien zich op dezelfde planeet afspeelt als Covenant. Dus in Alien moet het een ander ruimteschip zijn, met een andere Engineer, die David nooit heeft gezien.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
[...]

Wow. Nee totaal niet wat ik bedoel ;)

Een servicebioscoop is ongeveer wat je in je laatste alinea beschrijft. Alleen niet met een telefoon. Dat zou nogal storend zijn. Het werkt met een knopje waar op je kan druken waarna een serveerder/serveerster (er werken verrassend veel mannen hoor..) je bestelling op komt nemen.

Het aanbod is dan ook wat anders dan een normale bioscoop. Je krijgt natuurlijk alles gewoon netjes in glas en servies opgediend. Maar je kunt ook gewoon bittergarnituur en andere warme hapjes bestellen.

Zo, meteen beetje reclame gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 16:24
max schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:45:
[...]
After credits scene ook gezien?

spoiler:
Davy Jones, ik dacht dat alle "curses at sea" waren opgeheven door het breken van Poseidon's trident? I sense a disturbance in the force. :+
Meestal blijf ik altijd wat zitten, maar nu waren we met 4 en iedereen in de Bios ging al door. Is er ergens soms al een YouTube capture van deze after credits te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:47
LoeWn schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:00:
Een servicebioscoop is ongeveer wat je in je laatste alinea beschrijft. Alleen niet met een telefoon. Dat zou nogal storend zijn. Het werkt met een knopje waar op je kan druken waarna een serveerder/serveerster (er werken verrassend veel mannen hoor..) je bestelling op komt nemen.

Het aanbod is dan ook wat anders dan een normale bioscoop. Je krijgt natuurlijk alles gewoon netjes in glas en servies opgediend. Maar je kunt ook gewoon bittergarnituur en andere warme hapjes bestellen.
Ik ga nog wel eens naar zo'n bioscoop toe. Ook nog eens ruime stoelen met goede beenruimte, een fatsoenlijke menukaart bij de stoelen... 'mijn' bioscoop is wat kleinschaliger dan een mega-pathé, maar daardoor ook een stuk gezelliger.
Zo, meteen beetje reclame gemaakt :+
Toevallig voor de Cinelounge in Houten? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:58
vanaalten schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:46:
[...]
Fijne bioscoop vind ik dat! _/-\o_

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:28
Salvatron schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:45:
5 euro meer per maand? dat krijg je er nooit uit.
Daarnaast heeft vue pauzes en pathe niet, ik hou van pauzes.
Ik betaal met PUC Gold (ipv Regular) dus 7 euro meer per maand. Echter het verschil:
- 25% ipv 10% korting op eten en drinken. (+- 0.25 tot 1 euro per film bezoek)
- Gratis 3D en IMAX 3D brillen (Betere kwaliteit, maar lastig in geld uit te drukken)
- Geen bijdrage bij 3D en IMAX (3D). (1,5 of 2,5/5 euro per film bezoek)
- Hogere korting op special events (voornamelijk PAC-Festival (5,50 ipv 10 euro. 2x per jaar)

Ik ga gemiddeld een 8x per maand (iets minder dan 2 per week) naar de film. Daarvan toch gemiddeld 2x een IMAX film. Concluderend haal ik het verschil er ruim schoots uit en dan zwijg ik nog maar over de handigheid dat je niet telkens extra moet betalen of het ophalen van tickets van groepsgenoten.

--------
Overigens kan ik begrijpen dat mensen proberen zelf eten/drinken mee te nemen, maar vind ik het wel asociaal. Ja het is duurder dan de supermarkt, maar de bioscoop is een horeca gelegenheid en dus kan je het beter daarmee vergelijken. (ja je mist misschien wat service, maar dan blijft nog over dat de prijs veel lager ligt). En volgens mij vind het merendeel van de mensen het ook asociaal als je met een kratje pils van de Aldi op het terras gaat zitten. >:)

Verder is het eten en drinken de grote inkomstenbron van de bioscoop, aangezien het geld van de kaartjes voor een groot deel terug naar de distributeur gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
vanaalten schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:46:
[...]

Noop. Al heb ik daar wel een paar keer gewerkt en kom ik daar wel af en toe ivm met software dingen.
CinemaRoma in Wijchen. Van dezelfde eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:28

Twan V

...en er stralend uitzien

Hogader schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:01:
[...]

--------
Overigens kan ik begrijpen dat mensen proberen zelf eten/drinken mee te nemen, maar vind ik het wel asociaal. Ja het is duurder dan de supermarkt, maar de bioscoop is een horeca gelegenheid en dus kan je het beter daarmee vergelijken. (ja je mist misschien wat service, maar dan blijft nog over dat de prijs veel lager ligt). En volgens mij vind het merendeel van de mensen het ook asociaal als je met een kratje pils van de Aldi op het terras gaat zitten. >:)

Verder is het eten en drinken de grote inkomstenbron van de bioscoop, aangezien het geld van de kaartjes voor een groot deel terug naar de distributeur gaat.
Ik snap dat je dat zegt en ik ben het deels met je eens. Ik wil best horecatarieven betalen voor een hapje en een drankje, maar bovensegment horecaprijzen moeten betalen na een kwartier in de rij gestaan te hebben om vervolgens geholpen te worden door een chagrijnige student (of jonger) die nog niet eens een horecaworkshop gehad heeft, laat staan een opleiding, gaat mij te ver. Dan begrijp ik mensen inderdaad die vooraf naar de appie gaan.

Maar zullen we het weer over films gaan hebben?
Tijdje terug ook Arthur gezien in de Vue in Eindhoven. Een van de weinige films waarbij ik 3d echt iets vind toevoegen. Mooie film, maar ik vond het begin met wel/niet flashbacks wat onduidelijk. Meer mensen die dat hadden?

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Shadow_J schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:14:
[...]

Meestal blijf ik altijd wat zitten, maar nu waren we met 4 en iedereen in de Bios ging al door. Is er ergens soms al een YouTube capture van deze after credits te vinden ?
Niet de beste kwaliteit, maar goed te kijken. Klikken op eigen risico, let op, spoiler!

YouTube: PIRATES OF THE CARIBBEAN 5 - POST CREDIT SCENE

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 17:43
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017)
De eerste helft vond ik niet heel slecht eigenlijk. Hij begon een beetje over the top en de CGI is niet zo mooi, maar hij had op zich een prima sfeertje. Je krijgt ook weer het welbekende muzikale thema en je begint er zin in te krijgen. De zoon van Will Turner is ongeveer de hoofdpersoon en die wordt op twee verschillende leeftijden in Pirates-sferen geïntroduceerd, met bovennatuurlijke krachten in een lekker duister sfeertje. Hiermee wordt het doel van het verhaal neergezet en heb je ook nog een keer een terugkoppeling naar de voorgaande films. Helaas waren deze twee pogingen om iets van een verhaal neer te zetten in ongeveer 3 seconden over, dus hiervoor hoef je de film niet te kijken.

Al gauw krijg je te maken met de all-powerful ruler of the seas van deze film, gespeeld door Javier Bardem. Je weet wel, die geniale acteur uit No Country for Old Men en Skyfall. Helaas had hij voor deze film het script niet gelezen of zo voordat hij voor de rol tekende en het resultaat is dat de arme man meehelpt aan het verdrinken van de reputatie van het concept 'Pirates of the Caribbean'. Zijn dialoog is voor 99% het herhalen van de woorden "Jak Sparrò" in combinatie met wel heel domme CGI.

De tweede helft was zo belachelijk, onsamenhangend en alles dat gebeurde was dusdanig onnodig dat ik Rob even het woord laat doen:
[YouTube: https://youtu.be/oIDupDEO6z0?t=4s]
Even denken of ik nog iets ben vergeten... De tieten van Kaya op een groot scherm? Nah. Oh ja, een review van deze film is niet compleet zonder te melden dat zelfs Jack Sparrow een karakter van dieptriest niveau is geworden. Waar hij in 1 nog vooral een bijrol had en zijn succes in 2 werd uitvergroot slaat het in deze film compleet de plank mis. Dialogen slecht, grappen komen niet aan en je wordt uiteindelijk zelfs doodmoe wanneer je hem weer in zijn dronken bui ziet. Alle karakters om hem heen zijn zelfs zo slecht mogelijk geschreven om Jack nog een beetje op te krikken, maar het helpt allemaal niet.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog een behoorlijk stuk van de film positief heb ervaren. De complete aftiteling had namelijk lekkere muziek! Dus als je wordt ontvoerd en je moet écht naar de bioscoop voor deze film, blijf dan lekker buiten wachten tot de eerste mensen naar buiten komen en duik dan nog even de zaal binnen voor de aftiteling.

Deze film een cijfer geven is lastig. Voor mij dan, want ik heb Life volgens mij een 2.5 gegeven en daar deden de acteurs nog hun best en gebeurde er nog wat om het verhaal voort te stuwen. Ik denk dat ik voor deze Pirates dus maar op een veilige 1 / 10 ga zitten, want hij is simpelweg veel slechter dan Life.

Heb je toch zin in Pirates? Kijk dan lekker 1 en 2 en zelfs eventueel 3. Luister niet naar de mensen die zeggen dat deze film wel oké is of zelfs mee kan met de eerdere films, want ze bedonderen je. It's all lies, a conspiracy, they're in on it, etc.
[...]
Met horecaprijzen heb ik niet zo'n probleem. Zoals ik ergens anders al een keer heb gezegd is >€4 voor 0.66 liter bier zelfs goedkoper dan de gemiddelde kroeg. Maar gister haalde ik een flesje cassis met minder inhoud en die kost ook gewoon rustig >€4. Ja, dan zit er de volgende keer gewoon drinken in m'n zak.
En w.b.t. terras: ik neem altijd een flesje water mee. Heb ik nog nooit wat over gehoord.

Hebben jullie ook een e-mail vol fouten van Vue gehad met een enquête waar je een upgrade van kleine popcorn naar middel kan krijgen als "beloning"? :P Ik ging helemaal stuk van het lachen. De geldigheidsduur maakte het helemaal af.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens kan ik begrijpen dat mensen proberen zelf eten/drinken mee te nemen, maar vind ik het wel asociaal. Ja het is duurder dan de supermarkt, maar de bioscoop is een horeca gelegenheid en dus kan je het beter daarmee vergelijken.
Ik neem meestal spul mee (drinken) en koop daar wel elke keer wat, meestal een grote koffie of een popcorn. Beetje een combi. Maar omdat ik wat moet afvallen eet ik toch niet veel momenteel, dus veel verliezen ze niet aan mij :P Als ik met het gezin ga, dan haalt iedereen daar wel eten en drinken, maar dat doe je ook wat sneller in een groep dan als je alleen bent. Ze hebben trouwens wel heerlijke koffie nu bij Pathe Groningen en Zwolle, voorheen had je in Groningen echt vieze koffie en nam ik gewoon een thermoskan mee :D

Nu ik post: vandaag naar de bioscoop geweest. Eerst de nieuwe pirates of the caribbean en daarna aliens. Vond ze beiden niet zo bijzonder. Vooral aliens viel wat tegen, jammer. Beiden niet hoger dan een 5, denk aliens nog iets lager dan pirates. Denk dat ik ze een 4 en 5 geef ofzo. Leuk voor jongeren denk ik, ik had vooral bij aliens gehoopt op wat meer, dit is eigenlijk gewoon life qua verhaal , maar life vond ik een heel stuk beter.
LoeWn schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:04:
Noop. Al heb ik daar wel een paar keer gewerkt en kom ik daar wel af en toe ivm met software dingen.
CinemaRoma in Wijchen. Van dezelfde eigenaar.
Als ze dit soort prijzen nu ook bij Pathe hadden kocht ik meer aan de bar. Gewoon een bucket met 5 bier voor iets meer dan 10 euro, dat zijn mooie prijzen. Wat nootjes, kaasplankje en bitterballen erbij en 1 ben tevreden. Kom ik in mijn eentje wel de film door :9

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:10
LoeWn schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:54:
Ik ging even twijfelen of ik wel een juist beeld had van de term "servicebioscoop" :o , toen zag ik je volgende post waarin je een en ander verduidelijkte. Had ik het toch goed :D

Onlangs nog IMDB: Logan (2017) gezien. Ik had er hoge verwachtingen van na het lezen van enkele reviews hier, maar ik vond dat deze maar deels werden ingelost.

De actie was voor mij het sterkste punt van de film. Ik ben blij dat Deadpool de trend van pg13 heeft doorbroken en we eindelijk weer eens rauwe actie te zien krijgen zoals dat in de jaren 80 en 90 gewoon was. Het bloed en ledematen gutsen en vliegen je om de oren. Zelfs de actie van x23 is bijna gorier dan die van wolverine.

Het verhaal vond ik daarintegen een stuk minder geslaagd. Het was zo jammer om te zien dat wolverine en Xavier (mijn favoriete x-men en perfect vertolkt door deze acteurs) zo uitgeleefd waren. Het gaf de film wel karakter, maar ik had liever een dergelijke film gezien uit de hoogtijdagen van beide characters. Verder leek het laatste gedeelte bijna een jeugdfilm met al die kinderen, waarbij de niet-x23 kinderen helaas nauwelijks aandacht kregen. Dit klinkt tegenstrijdig, maar als je dan een groep characters introduceert, gebruik ze dan ook, dat gebeurde veel te weinig in mijn ogen.

Het einde vond ik dan weer een mooi einde voor Hugh Jackman als zijn laatste keer in de huid van Wolverine.
spoiler:
Hij kan in elk geval niet meer realistisch terugkomen in een sequel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer we dit kunnen proberen, volgens mij is het helemaal niks, maar het is wel grappig om te bekijken:

YouTube: 4D bioscoop - Beweging, geur, wind, sneeuw en regen!

Als ze dit nu bij Pathe installeren en dan in plaats van water er bier uit de stoelen laten schieten ben ik wel van de partij :P

Wat meer info: YouTube: 4DX at Cineworld – How does it work?
Moet wel lachen om de commentaren, het gaat gelijk over squirten in porno films :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 09:33
LA-384 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:05:
[...]
Het einde vond ik dan weer een mooi einde voor Hugh Jackman als zijn laatste keer in de huid van Wolverine.
spoiler:
Hij kan in elk geval niet meer realistisch terugkomen in een sequel
spoiler:
wat was hetgene wat hem doodde eigenlijk? wat vrat hem op van binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 23:26:
Ben benieuwd wanneer we dit kunnen proberen, volgens mij is het helemaal niks, maar het is wel grappig om te bekijken:
Ga naar zo'n beetje elk willekeurig pretpark. Die hebben allemaal wel al een soort van 4d theater. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 12:10
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:15:
[...]

spoiler:
spoiler:
Adamantium. Stof is dusdanig giftig dat hem langzaam maar zeker dood maakt. Zijn genees-mutatie kan het niet winnen van de adamantiumvergifitiging.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:10
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:15:
spoiler:
Wat lj_tree zegt.
spoiler:
Zijn genezing kan het niet meer bijbenen. De vraag is alleen; is dit omdat de vergiftiging toeneemt en ook invloed heeft op zijn genezing en daarmee ouderdom. Of is het omdat de genezing vermindert door ouderdom, waardoor de vergiftiging niet meer bestreden wordt. Hetgeen hem doodde was feitelijk het grote aantal verwondingen, niet de vergiftiging an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27

Had die ook doorgestuurd gekregen, ik kreeg meteen haren in mijn nek bij het idee dat ik niks meer zie doordat die zooi op mijn bril blijft hangen :'(

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimz93 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:12:
[...]

Had die ook doorgestuurd gekregen, ik kreeg meteen haren in mijn nek bij het idee dat ik niks meer zie doordat die zooi op mijn bril blijft hangen :'(
Zit je een hete kop koffie te drinken, gaat die stoel opeens zo wild heen en weer, zullen ze blj mee zijn de rij achter je 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48

Als ze dit nu bij Pathe installeren en dan in plaats van water er bier uit de stoelen laten schieten ben ik wel van de partij :P

Wat meer info: YouTube: 4DX at Cineworld – How does it work?
Moet wel lachen om de commentaren, het gaat gelijk over squirten in porno films :D
Dan kan ik niet anders dan dit te posten, klassieker die iedereen gezien moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Volgens mij doet de UBB generator helemaal niks meer...

Vanavond 2 films een kans gegeven. Ik begon met Baywatch en ging daarna direct door naar The Wall.

Wat Baywatch betreft: Wat een baggerfilm, te slecht voor woorden.
De serie was destijds niet al te best, maar was stukken beter dan deze film.
Belangrijkste verschil: De serie was family friendly met actie, drama en een beetje comedy.
Deze film doet zijn best om zoveel mogelijk fuck's te zeggen (maar Reservoir Dogs evenaren ze toch nooit ;) ) en het aantal sex gerelateerde grappen slaat nergens op.

De enige reden die ik in de pauze kon bedenken om deze film af te kijken, was omdat Kelly Rorbach en Alexandra Daddario leuk zijn om naar te kijken, maar voor die laatste kun je beter de Percy Jackson films kijken. Zelfs Zac Efron acteert beter dan Dwayne Johnson, en dat zegt veel. Cijfer: een 4.

De tweede film van vanavond: The Wall.
Dit is even andere koek. De hele film wordt door 2,5 man gedragen, waarvan je er 1 zelfs helemaal niet ziet. De film is vergelijkbaar met Buried, maar dan stukken beter. Prima pschylogical warfare film, uitstekend acteerwerk van Taylor-Johnson en Cena. Ik las dat het einde oorspronkelijk anders was, maar het gekozen einde vind ik veel beter bij de toon van de film passen. Deze krijgt een 7,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerlinNoise
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ample Energy schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:34:
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017)

Even denken of ik nog iets ben vergeten... De tieten van Kaya op een groot scherm? Nah.
Wat is er mis met Kaya? Heb altijd genoten van haar in de serie Skins. Nu moet ik toegeven dat ze in deze film niet echt lekker uit de verf komt, maar al met al een prima actrice naar mijn inzien.

[ Voor 15% gewijzigd door PerlinNoise op 05-06-2017 07:20 ]

Alternatief Neostrada/Vimexx/Versio met Hetzner en MXroute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

AcidBurn schreef op zondag 4 juni 2017 @ 23:53:

De tweede film van vanavond: The Wall.
Dit is even andere koek. De hele film wordt door 2,5 man gedragen, waarvan je er 1 zelfs helemaal niet ziet. De film is vergelijkbaar met Buried, maar dan stukken beter. Prima pschylogical warfare film, uitstekend acteerwerk van Taylor-Johnson en Cena. Ik las dat het einde oorspronkelijk anders was, maar het gekozen einde vind ik veel beter bij de toon van de film passen. Deze krijgt een 7,5.
Tip: Mine
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt3707104/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien:

Logan

Oordeel:

Hugh Jackman was in zijn laatste officële rol als Wolverine spetterend. (net als de rest van de cast.) Helaas draait de film ietwat teveel op sentiment en zijn er kleine missers gemaakt in de loop van het verhaal waardoor je toch het gevoel van verveling krijgt na de eerste 45 minuten. De trailer gaf de vibes van een ware topper, de realiteit bracht ons een degelijke film.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2017 21:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag naar Baywatch gegaan en vervolgens naar King Arthur.

Baywatch vond ik boven verwachting leuk, ik geef hem 7 van de 10 sterren. Echt het oude baywatch gevoel. Er zitten wel wat grappen in die niet zouden mistaan in Porky en Porky 2 (voor wie ze nog kent), maar dat vond ik wel een lekker old school gevoel geven. Ik vond het verhaal ook best aardig voor een film met de standaard stoere mannen en mooie vrouwen ala XXX. Ik heb er wel van genoten, daarom een 7.

King Arthur daarna gezien in 2D. Ik vond het lastig in het begin alles te volgen, Guy Ritchie doet op zijn in mijn ogen irritante manier de karakters introduceren, het beeld gaat vaak heen en weer van shot naar shot wat ik altijd irritant van hem vind. Als het verhaal eenmaal op gang is kan het mij ook niet echt boeien. Ik vind de heks (ze noemen het om welke vage reden dan ook een tovenaar) een lekkere verschijning en een leuke rol, maar het einde was er opeens en ik miste echt de opbouw in spanning. Ik vond het maar matig, ik geef hem een 5.

Dus tja, aliens en pirates afgelopen week gezien en ook lage scores. En dan baywatch de topper van de afgelopen weken, gaat eigenlijk nergens over. Jammer dat er zoveel prut is en dat er zoveel geld in de marketing gestoken wordt, breng aub eens goede films uit.

Heb er geen spijt van dat ik mijn pathe kaart voor nu opzeg. Dit is het eigenlijk niet waard. Misschien wat te verwend van het afgelopen najaar, maar toch... het is nu wel heel kaal allemaal.

Hoop toch echt dat de nieuwe mummy echt goed gaat worden. Nieuwe voorstukjes van die film waarin je geattendeerd wordt om je telefoon op stil te zetten is fantastisch.

Ohja, trailer van nieuwe apenfilm gezien en mijn god, dat is slecht. Zo slecht... oh boy.

@Webgnome Kan je nog eens zien of je de generator kan fixen? Hij is weer stuk, vorige oplossing heeft tijdelijk gewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ennekke
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 16:18
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:18:
Dus tja, aliens en pirates afgelopen week gezien en ook lage scores. En dan baywatch de topper van de afgelopen weken, gaat eigenlijk nergens over. Jammer dat er zoveel prut is en dat er zoveel geld in de marketing gestoken wordt, breng aub eens goede films uit.
Sinds ik de redenering aanhoud: is er overdreven veel marketing voor een film, hoe slechter de film zal zijn, heb ik minder tijdverlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag naar Baywatch gegaan en vervolgens naar King Arthur.

King Arthur daarna gezien in 2D. Ik vond het lastig in het begin alles te volgen, Guy Ritchie doet op zijn in mijn ogen irritante manier de karakters introduceren, het beeld gaat vaak heen en weer van shot naar shot wat ik altijd irritant van hem vind. Als het verhaal eenmaal op gang is kan het mij ook niet echt boeien. Ik vind de heks (ze noemen het om welke vage reden dan ook een tovenaar) een lekkere verschijning en een leuke rol, maar het einde was er opeens en ik miste echt de opbouw in spanning. Ik vond het maar matig, ik geef hem een 5.
Mee eens met dikgedrukte :9~ Al gaf ik het nog een 6,5. Baywatch dus beter hmm? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:48
offtopic:
@Verwijderd e.a. heb inmiddels de generator weer gefixed. De omdbapi server waar ik gebruik van maakte is offline gehaald heb hem even omgezet.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ohja, trailer van nieuwe apenfilm gezien en mijn god, dat is slecht. Zo slecht... oh boy.
Waaaaattt. Nee! Die hele reeks is fantastisch! Heb superveel zin in de nieuwe.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:31:
Mee eens met dikgedrukte :9~ Al gaf ik het nog een 6,5. Baywatch dus beter hmm? :D
Ja nou, ik heb soms een vage smaak. Dus ga niet teveel op mij af. Ik vond fist fight een paar maand terug een heel grappige film, maar volgens mij ben ik de enige hier :D

Het is eigenlijk gewoon een baywatch aflevering qua verhaal, het ontbreken van complexe zaken, beetje mooie gasten erin en wat stunten en zwemmen. Had hem veel slechter verwacht.
MrVegeta schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:17:
Waaaaattt. Nee! Die hele reeks is fantastisch! Heb superveel zin in de nieuwe.
Ik ken de reeks niet, maar in eerdere delen praten de apen toch niet alsof ze allemaal twee universitaire studies hebben afgerond? Ik meen dat ik ooit wel een deel gezien heb, maar toen waren er geen pratende apen. En de apen hadden allemaal van die stemmen alsof ze heel geleerd waren (zeg maar een hete appel in de keel). Het was een trailer, maar het zag er zo nep uit. Maar misschien word ik gewoon te oud voor dat soort films.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 19:43

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:18:
[...]

Ja nou, ik heb soms een vage smaak. Dus ga niet teveel op mij af. Ik vond fist fight een paar maand terug een heel grappige film, maar volgens mij ben ik de enige hier :D

Het is eigenlijk gewoon een baywatch aflevering qua verhaal, het ontbreken van complexe zaken, beetje mooie gasten erin en wat stunten en zwemmen. Had hem veel slechter verwacht.

[...]

Ik ken de reeks niet, maar in eerdere delen praten de apen toch niet alsof ze allemaal twee universitaire studies hebben afgerond? Ik meen dat ik ooit wel een deel gezien heb, maar toen waren er geen pratende apen. En de apen hadden allemaal van die stemmen alsof ze heel geleerd waren (zeg maar een hete appel in de keel). Het was een trailer, maar het zag er zo nep uit. Maar misschien word ik gewoon te oud voor dat soort films.
Ga dan eerst maar eens kijken. Het zijn stuk voor stuk goede films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:47:
Ga dan eerst maar eens kijken. Het zijn stuk voor stuk goede films.
Dat idee had ik ook, maar de trailer die ze nu draaien trok me niet, ik heb net de trailers van de andere films gezien en die bevallen me wel. Dus ik ben benieuwd wat jullie van die trailer vinden als je hem een keer ziet, ik kan hem helaas nog niet op youtube of imdb vinden.

over trailers gesproken, ik zag ook vandaag de trailer van die film die in Amsterdam opgenomen is, ik ben de naam alleen kwijt, maar dat zag er wel aardig uit. Soort actie komedie, wel grappig om ze te zien scheuren in Amsterdam met ontploffingen en alles. Maar die komt pas na de zomer in de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 19:43

SaN

Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:52:
[...]

Dat idee had ik ook, maar de trailer die ze nu draaien trok me niet, ik heb net de trailers van de andere films gezien en die bevallen me wel. Dus ik ben benieuwd wat jullie van die trailer vinden als je hem een keer ziet, ik kan hem helaas nog niet op youtube of imdb vinden.

over trailers gesproken, ik zag ook vandaag de trailer van die film die in Amsterdam opgenomen is, ik ben de naam alleen kwijt, maar dat zag er wel aardig uit. Soort actie komedie, wel grappig om ze te zien scheuren in Amsterdam met ontploffingen en alles. Maar die komt pas na de zomer in de bios.
Ik snap dat wanneer je de rest van de films niet hebt gezien, de trailer met pratende apen een beetje "nep" lijkt. Maar als je vanaf deel 1 kijkt zit er een vrij goed uitgewerkte evolutie in van de apen waardoor je het voor de film allemaal best aan kan nemen.

Ik heb de trailer van de nieuwe film nog niet gezien overigens, ik mijd trailers als de pest. Ze geven meestal veel te veel van het verhaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Verwijderd schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:52:
De recente Planet of the Apes-films zijn echte de moeite waard, maar als je ze niet gezien hebt, is het logisch dat de trailer je niet aanspreekt of wat verwarrend overkomt. Ik zou ze toch aanraden, ik vind ze beter dan die typische Pirates- en Arthur-films die je wel kijkt. ;)
Wellicht heb je het over The Hitman's Bodyguard, met Samuel L. Jackson en Ryan Reynolds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakmans schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:34:
[...]

De recente Planet of the Apes-films zijn echte de moeite waard, maar als je ze niet gezien hebt, is het logisch dat de trailer je niet aanspreekt of wat verwarrend overkomt. Ik zou ze toch aanraden, ik vind ze beter dan die typische Pirates- en Arthur-films die je wel kijkt. ;)

[...]

Wellicht heb je het over The Hitman's Bodyguard, met Samuel L. Jackson en Ryan Reynolds?
Die pirates kijk ik vooral omdat mijn vrouw er een liefhebber van is en johnny depp vind ik erg leuk, al speelt hij de laatste tijd alleen maar een dronkenlap in die films en dat is jammer. Maar zoals hij speelt in sjakie en de sjokladefabriek, meesterlijk, echt top. Die film zet ik graag af en toe op.

En inderdaad, hitman's bodyguard is het. Lijkt me wat een jaren 80 remake van 48 hours van Eddy Murphie zo afgaande op de trailer, twee collega's die elkaar niet echt liggen met humor erbij. En in Amsterdam. Zag er leuk uit als je dat soort films kan waarderen... ik kijk daar wel naar uit, niet heel hoogdravend, maar prima popcorn film zeg maar.

Ik zal eens zien of ik alle ape movies heb, ik denk het niet, op youtube zie ik er toch wel een paar voorbij komen. Binnenkort eens een beamer lenen en een marathon houden met wat vrienden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

De eerste Planet of the Apes film, was een film uit de tijd van de koude oorlog in de jaren 60 waarin de Sovjet Unie en de VS elkaar naar het nucleaire walhalla dreigden te helpen. In die tijd een sterke boodschap, een uitstekend thema en daarom een voor die tijd actuele en sterke film. De opvolgers zijn imo onzinfilms die vooral bedoeld zijn om te teren op het succes van die eerste sterke film.

https://www.moviemeter.nl/film/912

[ Voor 8% gewijzigd door Salvatron op 06-06-2017 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:19
Wonder Woman (2017)Wonder Woman (2017)
IMDb: 8.3 | Genre: Action, Adventure, Fantasy | Runtime: 141 min | MPAA: PG-13
Wonder Woman is een goed in elkaar gezette film met een sterke performance van Gal Gadot. Verhaal is (zeker naderhand) iets te simplistisch naar mijn smaak. Superhelden films lijken nu in sneltreinvaart beter en beter te worden, en Wonder Woman is hier een goed voorbeeld van.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/8.8.png8.8 / 10
Genereer je eigen UBB code review
A Cure for Wellness (2016)A Cure for Wellness (2016)
IMDb: 6.5 | Genre: Drama, Fantasy, Horror | Runtime: 146 min | MPAA: R
A Cure for Wellness is een prachtig geschoten film met een vrij lang verhaal (film duurt bijna 2.5 uur). Het verhaal zelf is niet geheel origineel, als in, leent veel elementen uit andere verhalen. Het duurde even voordat de film op gang komt en hangt op de schaal zeker aan de kant van 'raar'. Voor de rest een hele originele film die naar mijn idee onterecht bekritiseerd word voor het dumbing down effect dat deze film zou hebben.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/8.5.png8.5 / 10
The Exception (2016)The Exception (2016)
IMDb: 6.9 | Genre: Drama | Runtime: 107 min | MPAA: R
Ik was niet zo'n hele erge fan van deze film. Met acteurs als Christopher Plummer en Jai Courtney had ik een betere film verwacht. De kwaliteiten van beide acteuren waren meer dan goed, het verhaal zelf was vrij slap.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/6.png6 / 10

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Disclaimer bij deze review: ik heb net nog wat reviews van anderen gelezen en iedereen heeft het maar over het nieuwe universum wat gelanceerd wordt met deze film en dat dat nog niet uit de verf komt. Dat zegt mij helemaal niks, ik vind dat hele Marvel universum echt niet boeiend en ik wil ook geen universum. Dus ik heb het niet met die insteek bekeken, ik wist niet eens dat er zoveel reclame voor was gemaakt. Ik kijk de film gewoon als bioscoopbezoeker die zich niet inleest, ik ga gewoon naar een film en zie wel wat het is, ik wil het liefst ook niks erover weten (maarja, de trailers in de bios kan je lastig doorspoelen en zoals sommigen hier doen het negeren of ogen dicht of koptelefoon op bevalt me ook niet).

Dus ik ben er blanco ingegaan en dit is het resultaat voor mij (en ik ben een mummy / indiana jones fan, dat speelt wel mee):

The Mummy (2017)The Mummy (2017)
IMDb: 7.7 | Genre: Action, Adventure, Fantasy | Runtime: 110 min | MPAA: PG-13
Vanmidddag the mummy gezien in 3D. Ik ben gek op de mummy films, dus ik ging er goed voor zitten. Grote bak popcorn en een flesje cola erbij, brilletje op en genieten maar in een vrijwel lege zaal, ideaal!

De film begint heerlijk, gelijk een goed Indiana Jones avonturengevoel kreeg ik in mijn lijf en het was gelijk vanaf het begin genieten met een grote G. Het verhaal is goed, beter dan bij vorige delen en het niveau is hoger, het ziet er beter uit, de mummy is ook nog eens een heerlijke chick om naar te kijken in haar gescheurde mummy pak.

Tom Cruise speelt heerlijk, die vond ik de laatste paar films minder, maar daar was nu niks van te merken. Het is een groot avonturenverhaal met actie, op moviemeter lees ik kritiek van iemand dat het geen horror film is, maar dan heb je volgens mij de reeks niet begrepen. Er zit een wat rustiger stuk in het midden in dat van mij iets korter gemogen had, het einde had nog wat meer mogen uitpakken en ik vond het vreemd dat de mummy een keer uitlegde dat de tijden veranderd waren en dat zaken uit het verleden nu anders door haar gedaan zouden worden, dit terwijl ze nog maar een paar dagen in 2017 was wakker geworden. Dat zorgt er al met al voor dat ik geen 10 geef, maar een 9,5.

Dit vond ik tot nu toe de leukste film van 2017 en het is echt een leuke film om met een groep vrienden heen te gaan. Eindelijlk weer wat kwaliteit in de bios, was aliens en pirates of the caribbean maar van dit niveau, dan had ik daarvan ook een stuk meer genoten. The mummy laat zien dat een zoveelste vervolg echt wel goed kan zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/9.5.png9.5 / 10

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2017 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:45:
The Mummy (2017)[afbeelding]
Vanmidddag the mummy gezien in 3D. Ik ben gek op de mummy films, dus ik ging er goed voor zitten. Grote bak popcorn en een flesje cola erbij, brilletje op en genieten maar in een vrijwel lege zaal, ideaal!

De film begint heerlijk, gelijk een goed Indiana Jones avonturengevoel kreeg ik in mijn lijf en het was gelijk vanaf het begin genieten met een grote G. Het verhaal is goed, beter dan bij vorige delen en het niveau is hoger, het ziet er beter uit, de mummy is ook nog eens een heerlijke chick om naar te kijken in haar gescheurde mummy pak.

Tom Cruise speelt heerlijk, die vond ik de laatste paar films minder, maar daar was nu niks van te merken. Het is een groot avonturenverhaal met actie, op moviemeter lees ik kritiek van iemand dat het geen horror film is, maar dan heb je volgens mij de reeks niet begrepen. Er zit een wat rustiger stuk in het midden in dat van mij iets korter gemogen had, het einde had nog wat meer mogen uitpakken en ik vond het vreemd dat de mummy een keer uitlegde dat de tijden veranderd waren en dat zaken uit het verleden nu anders door haar gedaan zouden worden, dit terwijl ze nog maar een paar dagen in 2017 was wakker geworden. Dat zorgt er al met al voor dat ik geen 10 geef, maar een 9,5.

Dit vond ik tot nu toe de leukste film van 2017 en het is echt een leuke film om met een groep vrienden heen te gaan. Eindelijlk weer wat kwaliteit in de bios, was aliens en pirates of the caribbean maar van dit niveau, dan had ik daarvan ook een stuk meer genoten. The mummy laat zien dat een zoveelste vervolg echt wel goed kan zijn.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]9.5 / 10
Is het nou een reboot of een vervolg op de voorgaande 4 delen? (Als we the Scorpion King meerekenen)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:51:
Is het nou een reboot of een vervolg op de voorgaande 4 delen? (Als we the Scorpion King meerekenen)
Het is geen vervolg, misschien wel een reboot, het ligt er niet zo dik op, maar er kan een vervolg komen dat dan wel heel anders wordt dan de mummy films. Nou, het is wat cryptisch, maar ik wil geen spoilers geven. Ik zou het voor nu zien als gewoon een losse film die heel goed aansluit bij de andere delen, maar eigenlijk een compleet los verhaal is dat echt in de westerse wereld speelt (grotendeels dan).

Persoonlijk zie ik het liever gewoon als losse film, dat is het eigenlijk ook gewoon. Maar qua sfeer past hij wel goed bij de mummy films.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:51:
[...]

Volgens mij een nieuwe dark universe van universal.

Er komen meerdere films die hier gaan onder vallen.
- frankenstein
- bride of frankenstein
- dracula.

Zag ook elk jaar 1 film uit dit universum.

http://www.cinemablend.co...We-Know-So-Far-68204.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:18:
Volgens mij een nieuwe dark universe van universal.
Ja klopt, maar aan de andere kant is het ook gewoon een mummy verhaal, alleen de mummy gaat naar het heden toe zeg maar.

Dat hele dark universum bevalt nog niemand volgens mij, maar dat las ik pas vanavond en ik heb nu de film gezien. Velen denken dat dark universum gelijk staat aan horror en dat is het in iedergeval bij de mummy niet, dat is gewoon een avonturenfilm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Baywatch (2017)Baywatch (2017)
IMDb: 5.6 | Genre: Action, Comedy, Drama | Runtime: 116 min | MPAA: R
Baywatch wezen zien, gewoon omdat het kan met een pathé unlimited pas. Baywatch is hersenloos vermaak met bouncing boobies in superslowmotion en voor de dames een paar wasbordjes. Het verhaal eromheen heeft weinig om het lijf. (Flakka/drugs spoelt aan, Mitch probeert te achterhalen wie er achter zit. Ondertussen wordt ie door een new kid on the block uitgedaagd) Alexandra als Summer en Kelly als CJ mogen er wezen though :9 Jon Bass als Ronnie zit er in als comic relief. Meer het stereotype Tweaker die een crush heeft op CJ. Het begint er mee en eindigt ermee. The Hoff en Pamela geven nog acte de presence in een cameo op een leuke manier. Het is hersenloos plat vermaak. Niks mis mee, maar ook niet echt hoogdravend.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/5.png5 / 10

The Mummy (2017)The Mummy (2017)
Nee, dan was de première van de Mummy toch boeiender. Zoals Hobbykok al zei: het begint alsof je in een Indiana Jones film terecht komt. Het verhaal is recht toe recht aan maar heeft meer om het lijf dan Baywatch. (verrassing :+) Sofia Boutella :9 O+ zet een overtuigende Ahmanet neer, Annabelle Wallis als Jenny Halsey doet mij veel denken aan Elena Fisher uit de Uncharted reeks. Alleen is Tom Cruise geen overtuigende Nathan Drake. :P Enfin ergens in een diepe, diepe slaap diep verborgen in een tombe rust Ahmanet. Tom Cruise weet die tombe te lokaliseren. De site wordt blootgelegd en de sarcofaag van Ahmanet wordt per heli overgebracht naar Londen. Onderweg weet Ahmanet te ontsnappen en is ze ala Gollem/Smeagol door het dolle om haar precious Seth, wier via een vloek in het personage van Tom Cruise bestemt is te ontwaken.

Vanaf dat moment wordt het een kat vs muis spel. Slaagt Ahmanet erin om Seth tot leven te brengen of slaagt Tom Cruise diens personage erin om haar hier vanaf te houden? Ik vond het geen horror (blij toe, heb er niks mee) IMDB zegt ook action, adventure en Fantasy. Nu ja ik zou het een soort van mix tussen Uncharted meets Indiana Jones meets het oude Egypte noemen. Meer adventure dan echt horror. Annabelle doet goed mee, Tom Cruise is een beetje mat (vond hem in andere rollen beter) maar Sofia steelt de show. Vergelijkbaar met Scarlet in Ghost Shell verschijnt Sofia in een dodelijk sexy Ahmanet Mummy pakje. Jummy pakje :9 eerder zodra ze haar volle kracht hervonden heeft.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/7.5.png7.5 / 10

[ Voor 44% gewijzigd door Joosie200 op 08-06-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 00:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heeft dit nu nog iets te maken met The Mummy (en Scorpion King) reeks?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:27:
[...]

Ja klopt, maar aan de andere kant is het ook gewoon een mummy verhaal, alleen de mummy gaat naar het heden toe zeg maar.

Dat hele dark universum bevalt nog niemand volgens mij, maar dat las ik pas vanavond en ik heb nu de film gezien. Velen denken dat dark universum gelijk staat aan horror en dat is het in iedergeval bij de mummy niet, dat is gewoon een avonturenfilm.
Ben nu extra benieuwd voorkeur heb ik voor avontuur. De eerste destijd erg van genoten en je noemt zelf indiana jones sfeer, dat had ik met de eerste nu erg benieuwd. 8). Hoe zit het met humor tov van de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:55
Er zitten aardig wat leuke stukjes in :) Gisteren ook bekeken en ik vond het toch een aardige film om een keer te kijken. Begon erg goed en leuk maar vooral het middenstuk (introductie belangrijk persoon voor volgende films Dark Universe) vond ik wat verwarrend en dat kon echt veel beter. Ongeveer in het midden van de film liepen er ook wat mensen weg.. Ik zat gisteren wat reviews te kijken en de film krijgt hele slechte beoordelingen :o

[ Voor 5% gewijzigd door Erulezz op 08-06-2017 10:14 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Erulezz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:11:
Begon erg goed en leuk maar vooral het middenstuk (introductie belangrijk persoon voor volgende films Dark Universe) vond ik wat verwarrend en dat kon echt veel beter.
Het is dus een filmreeks? Dat kon ik nergens uit afleiden. Het einde was expres open gehouden. Hopelijk is dit de laatste keer voor Tom Cruise want hij wordt echt oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Gisteren Baywatch in de bios gezien.

Heel kort: leuke "schieten, tieten, spierballen"-film. Goed gelachen en ons vergaapt aan de lekkere meiden. Best te doen als je met een paar man bent en er chips en bier is.

Cijfer? Euh....voor het visuele gedeelte (lees: de vrouwen) een 9, voor de rest van de film een 7.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Salvatron schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:51:
De eerste Planet of the Apes film, was een film uit de tijd van de koude oorlog in de jaren 60 waarin de Sovjet Unie en de VS elkaar naar het nucleaire walhalla dreigden te helpen. In die tijd een sterke boodschap, een uitstekend thema en daarom een voor die tijd actuele en sterke film. De opvolgers zijn imo onzinfilms die vooral bedoeld zijn om te teren op het succes van die eerste sterke film.

https://www.moviemeter.nl/film/912
De nieuwe reeks heeft ook genoeg symboliek om het standaard zomer blockbuster niveau te ontstijgen. Ik ben groot fan :)

Ik ben laatst bij Alien Covenant geweest. Wat een drap, nog slechter dan Prometheus. Die film zag er tenminste nog goed uit. Ook naar King Arthur geweest, niets dat boven het gemiddelde uitsteeg maar de invloed van Guy Richy was goed zichtbaar en dat was wel leuk. Laatste half uurtje kon mij niet zoveel boeien, maar het eerste 1 vond ik toch leuk.

[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 08-06-2017 11:31 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:55
Joosie200 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 10:19:
[...]

Het is dus een filmreeks? Dat kon ik nergens uit afleiden. Het einde was expres open gehouden. Hopelijk is dit de laatste keer voor Tom Cruise want hij wordt echt oud.
Of het een filmreeks is weet ik niet, maar dit is wel een van de eerste films in Universal's "Dark Universe". De studio wil andere studio's bijhouden met hun eigen wereld. Ik las dat een paar weken terug dat ze dat bekend hadden gemaakt maar meer wist ik er niet van. Toen het logo bij de intro voorbijkwam na Universal's logo toen herinnerde ik het me weer.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Wat The Avengers voor Marvel/Disney en The Justice League voor DC/Warner Brothers zijn, moet The Dark Universe voor Universal worden: een franchise met allerlei monsterlijke personages, zoals Dracula, (Bride of) Frankenstein, The Invisible Man, Creature From the Black Lagoon... Het startschot voor dat nieuwe universum werd nu gegeven met The Mummy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het startschot werd gegeven met Dracula Untold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tweakmans schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:47:
Wat The Avengers voor Marvel/Disney en The Justice League voor DC/Warner Brothers zijn, moet The Dark Universe voor Universal worden: een franchise met allerlei monsterlijke personages, zoals Dracula, (Bride of) Frankenstein, The Invisible Man, Creature From the Black Lagoon... Het startschot voor dat nieuwe universum werd nu gegeven met The Mummy.
Ik snap de logica erachter. Maar waarom pakken ze van die oubollige monsters/verhalen. De mummy lijkt mij een leuke film maar die andere spreken mij totaal niet aan. En ik denk dat de meerderheid van de mensen daar niet op zitten te wachten.

De andere universes werken omdat het al uitgewerkt is in de comic tegenhanger van het medium. De karakters werken en de verhalen zijn al een keer uitgebracht en hebben een behoorlijke fanbase. Dit icm de casual fan zorgt ervoor dat deze opzet kan werken.

Op zich is dat wel geloofwaardig, die monsters in hetzelfde universum. Maar wat is de cohesie? Ik zie geen super monster team opstaan. Dat zou ongeloofwaardig worden. Of wordt het Tom Cruise die elke film een ander monster als tegenstander heeft? Ik zie het nog niet echt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 17:43
PerlinNoise schreef op maandag 5 juni 2017 @ 07:18:
[...]

Wat is er mis met Kaya? Heb altijd genoten van haar in de serie Skins. Nu moet ik toegeven dat ze in deze film niet echt lekker uit de verf komt, maar al met al een prima actrice naar mijn inzien.
Niks mis, hoor. Maar ook niet goed genoeg om de film een hogere score te geven.
Awesome! Je hebt me enthousiast gemaakt! Ik durfde eigenlijk niet heen, maar nu wil ik zo snel mogelijk. Indiana-vibe, oud-Egyptische invloeden en 80 miljoen USD om stuk te slaan :9~ Let's do this.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ample Energy schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:26:
Awesome! Je hebt me enthousiast gemaakt! Ik durfde eigenlijk niet heen, maar nu wil ik zo snel mogelijk. Indiana-vibe, oud-Egyptische invloeden en 80 miljoen USD om stuk te slaan :9~ Let's do this.
Het bevalt je dan vast en zeker.

Baby driver moet de topper (tot nu toe) van 2017 gaan worden hoor en lees ik overal (voor wie hem al heeft gezien), ik hoop dat die mij ook bevalt net als de mummy. Baby driver heeft Radar Love van de Golden Earring erin, 1 van mijn favoriete nummers, dus dat gaat ook mooi worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:14:
[...]
Baby driver moet de topper (tot nu toe) van 2017 gaan worden hoor en lees ik overal (voor wie hem al heeft gezien), ik hoop dat die mij ook bevalt net als de mummy. Baby driver heeft Radar Love van de Golden Earring erin, 1 van mijn favoriete nummers, dus dat gaat ook mooi worden.
Op mijn lijstje staan:
Wonder Woman (volgende week)
Transformers (twee weken)
Despicable Me3 (drie weken)
Baby Driver (toffe trailer, leuk plot en heerlijke muziek van Golden Earring)
Spider-Man Homecoming (vier weken)
Atomic Blondie (17 augustus, dubbelspione in Berlijn tijdens de DDR-periode)
Hitman's bodyguard (ook 17 augustus, lijkt me geinig die achtervolgingen in Amsterdam)
Kingsman The Golden Circle

Al gehad:
Pirates 5
Fast & Furious 8
King Arthur
Belle en het Beest (Emma Watson <3 al is ze overduidelijk geen musicalster)
Baywatch
The Mummy

Prima score qua films in pak en beet 4 maanden tijd dat ik die Pathé unlimited pas kan gebruiken. Gescoord via de ING rentepunten shop en hij komt wel van pas :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Chappie (2015)Chappie (2015)
IMDb: 6.9 | Genre: Action, Crime, Drama | Runtime: 120 min | MPAA: R
Als je de titel van de film ziet denk je aan een kinderfilm met een vriendelijke robot. Een beetje een vervolg op die Wall-E of iets dergelijks. Maar schijn bedriegt: Er zit een mooie actiefilm onder.....

Je komt lekker snel in het verhaal welke af wordt gewisseld met actie, emoties en natuurlijk humor. De manier hoe Chappie begint te leven is gewoon schattig om te zien, even zo schattig als die lol-cats en kattenfilmpjes die je in grote getale op YouTube vindt. Een van de mooie momenten is de warme band tussen Yolanda en Chappie. En vooral hoe hij in de auto met 'haar matties' nog even uit het raampje hangt om "Bye mamma :w " te roepen. Dat bracht mij de tranen in de ogen. nadat hij later stevig bewerkt wordt met een cirkelzaag vind ik triest om te zien, vooral toen hij zijn gevoelens begon te uiten. Je leeft gewoon helemaal met Chappie mee, zeg :D.

Aan het eind van de film gaat het best snel, en komt er een behoorlijke plot-twist die niemand zou verwachten. Omdat het een goed bedachte film is, en een hoop genres kent, vind ik het zeker de moeite waard. Vooral omdat het ip-adres van de Tetra Vaal fabriek ook serieus bestaat, voor wie zin heeft om te portscannen op een nietszeggende poort :P
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/9.png9 / 10

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Vakkundig een film slopen.

De Snijtafel:

YouTube: De snijtafel - 'La La Land' (#42)

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
Life (2017)Life (2017)
IMDb: 6.9 | Genre: Horror, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 104 min | MPAA: R
Deze film werd met redelijk wat poeha gelanceerd, maar ik had al mijn twijfels, en heb deze niet in de bios gezien, gelukkig maar, ik zou achteraf balen van het geld wat ik uitgegeven zou hebben,
zelfs na achteraf met de geruchten dat de Director gezegd zou hebben, dat het een hedendaagse "Alien" versie zou zijn.
En dat haalt het bij lange na niet, het verhaal is onlogisch en klopt voor geen meter, allerlei gebeurtenissen waarvan je denkt, waarom doen ze dit, zelfs visueel is het een afknapper, het station is binnen donker om duidelijk extra spanning te creeren.
Ook het acteerwerk is aan de lage kant, en alleen Jake Gyllenhaal doet het nog een beetje goed.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/5.png5 / 10

spoiler:
Het begint al raar, een satelliet te vangen alsof ze een honkbal vangen waar lacherig over gedaan wordt,
Toedienen van een elektrische shock om de "Alien" wakker te maken, heeft een te voorspelbare reactie
Je crewmate proberen te redden terwijl er quarantaine procedure is, en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 22:15

Twhomp

Stayin' Alive

Ook Life gezien (want die draait net in de internetbioscoop :+).

Plothole heaven :/
De 6 slimste mensen die de domste dingen doen.
En de dingen die gebeuren, gefaciliteerd door de astronauten, komen de alien wel erg goed uit.
En dat einde was ook niet enorm voorspelbaar trouwens (en dan dat muziekeffectje er bij :r ).

Nee, niet heel goed.
Ik vond het er in het begin wel goed uit zien (tot de ontsnapping zeg maar). Dat dan weer wel.

Voor mij ook een 5/10. Jammer. Had veel meer in gezeten.

[ Voor 7% gewijzigd door Twhomp op 10-06-2017 10:51 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 19:52:
[...]

Op mijn lijstje staan:
Wonder Woman (volgende week)
Transformers (twee weken)
Despicable Me3 (drie weken)
Baby Driver (toffe trailer, leuk plot en heerlijke muziek van Golden Earring)
Spider-Man Homecoming (vier weken)
Atomic Blondie (17 augustus, dubbelspione in Berlijn tijdens de DDR-periode)
Hitman's bodyguard (ook 17 augustus, lijkt me geinig die achtervolgingen in Amsterdam)
Kingsman The Golden Circle

Al gehad:
Pirates 5
Fast & Furious 8
King Arthur
Belle en het Beest (Emma Watson <3 al is ze overduidelijk geen musicalster)
Baywatch
The Mummy

Prima score qua films in pak en beet 4 maanden tijd dat ik die Pathé unlimited pas kan gebruiken. Gescoord via de ING rentepunten shop en hij komt wel van pas :7
Prima score? Alle films die jij opnoemt vind ik het aangluren niet waard. Neem niet eens de moeite ze via het illegale circuit te gaan bekijken, afgezien van misschien Pirates 5. Smaken verschillen, maar wat wordt er toch een hoeveelheid pulp uitgebracht de laatste tijd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:01:
[...]

Prima score? Alle films die jij opnoemt vind ik het aangluren niet waard. Neem niet eens de moeite ze via het illegale circuit te gaan bekijken, afgezien van misschien Pirates 5. Smaken verschillen, maar wat wordt er toch een hoeveelheid pulp uitgebracht de laatste tijd. :'(
Je bent meer van filmhuis type films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:05:
[...]

Je bent meer van filmhuis type films?
Niet perse, maar al die constante stroom van zogenaamde blockbusters zonder inhoud, word ik een beetje moe van. Zelfs mijn kinderen en die zijn puber, geven daar geen euro aan uit. Baywatch? Kom op man, de serie vond ik al niets en toen was ik jong (ok de wijven zijn lekker, maar kijk dan gewoon porno ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:10:
Niet perse, maar al die constante stroom van zogenaamde blockbusters zonder inhoud, word ik een beetje moe van. Zelfs mijn kinderen en die zijn puber, geven daar geen euro aan uit. Baywatch? Kom op man, de serie vond ik al niets en toen was ik jong (ok de wijven zijn lekker, maar kijk dan gewoon porno ;) ).
Baywatch is wel beter dan de nieuwe pirates in mijn opinie, maar van die hele lijst is alleen mummy en baby driver (binnenkort) echt interessant. Ik stoor me ook aan al die blockbusters die gewoon echt matig zijn de afgelopen maanden. Gelukkig was er nog wel veel kwaliteit in de bios eind 2016.

De nieuwe superman is ook een mooi voorbeeld van een film die waarschijnlijk niks gaat toevoegen, zelfde verhaal als altijd, gericht op jongeren als ik zo de trailers bekijk, ik hoop toch dat er wat meer kwaliteit gaat komen, maar als ik zo de release kalender bekijk... mijn pathe kaart is dan ook opgezegd en ik kijk in het najaar wel weer of ik hem neem.

Ik ga in de tussentijd wel even een Cinevillepas proberen, die hebben momenteel veel meer films die mij aanspreken, zie deze mooie film agenda voor dit weekeinde: https://www.groningerforum.nl/agenda

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:10:
[...]

Ik zal niet ontkennen dat Baywatch weinig inhoud heeft. Heck, ik heb nooit de serie gezien. Het is soms wel fijn om verstand op 0 en hersenloos vermaak te hebben bij films. Daar is Baywatch maar ook the Furious 8 prima geschikt voor :P

Maar welke films vind je dan wel de moeite waard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:17:
Zijn reviews staan in dit topic, moest wel even gniffelen toen ik net een bericht van musicmaster uit arpil 2016 zag waarin hij ook aangeeft dat de films helemaal niks zijn op dit moment.

Het is gewoon niet de beste tijd zo in het voorjaar / zomer denk ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:23:
[...]

Zijn reviews staan in dit topic, moest wel even gniffelen toen ik net een bericht van musicmaster uit arpil 2016 zag waarin hij ook aangeeft dat de films helemaal niks zijn.
Het is gewoon niet de beste tijd zo in het voorjaar / zomer denk ik maar.
Ik heb nog niet gezocht op zijn username in dit topic :P Maar vaak is de zomerperiode inderdaad weinig soeps. Herfst/winter is ook meer de tijd om de bioscoop op te zoeken dan wanneer mensen veel buiten zijn of met vakantie gaan.
Daarmee doelde ik op dat ik in 4 maanden tijd het geld voor de Pathé unlimited pas er wel dubbel en dwars uit heb gehaald. Niet of de films nu zo van hoogstaand niveau zijn. Dat is voor mij niet een leidend criterium. Films kijken gaat om entertainment/vermaak. Baywatch vind ik nog steeds een 5 maar dat wil niet zeggen dat ik het niet een vermakelijke film vond. Meer dat het geen hoogvlieger is, pulp zo je wilt.
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:06:
[...]
Ik sta echt open voor nieuw spul maar het lijkt wel of zowel in film als muziek business de creativiteit ver te zoeken is.

Vroeger tegen nu, vroeger lijkt wel alles beter te zijn.

Ik denk dat ik als veertiger de opkomst in film en muziek van heel veel nieuwe stromingen heb meegemaakt en dat het gewoon moeilijk is tegenwoordig nog origineel te zijn maar bovenstaande rommel is echt de top aan gebrek van creativiteit. :Y :'(
Natuurlijk is veel al een keer gedaan in de filmindustrie. Dus hoe vernieuwend kan je dan nog zijn? Lijkt mij lastig om creatief te blijven als je alles al een keer gedaan hebt. Los daarvan is de filmindustrie natuurlijk op zoek naar omzet. Dat lukt kennelijk beter door remakes uit te brengen van bewezen bestsellers. Vroeger hadden ze evenwel niet zulke grafische pracht en praal of effecten tot hun beschikking. Dus dat je dan oude wijn in nieuwe zakken serveert valt te begrijpen. Liever veilig goed cashen dan baanbrekend falen. Tenminste ik kan mij zo indenken dat de industrie zo denkt.

[ Voor 33% gewijzigd door Joosie200 op 10-06-2017 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:17:
[...]

Ik zal niet ontkennen dat Baywatch weinig inhoud heeft. Heck, ik heb nooit de serie gezien. Het is soms wel fijn om verstand op 0 en hersenloos vermaak te hebben bij films. Daar is Baywatch maar ook the Furious 8 prima geschikt voor :P

Ik kijk echt niet alleen, wat ik noem pareltjes. Ik kijk ook Martian, Star Wars, Dark Knight, etc etc, maar kom op, het lijkt echt wel dat het niveau steeds verder naar beneden gaat. Niet om de moraalridder uit te hangen, maar het is blijkbaar gewoon een trend in de maatschappij. Platvloers zijn etc zie je zelfs tegenwoordig tot in de politiek aan toe.

Ik hou echt wel op zijn tijd van een verstand op nul film, maar bijvoorbeeld de Fast & Furious. De laatste die ik, samen met zoon keek, springen met een auto van de ene wolkenkrabber naar de andere (???), paar lekkere wijven etc etc. Ergste is dat er dan in werkelijkheid ook nog van die mafkezen zijn op de weg die zich ermee identificeren en denken het na te kunnen doen. Zie mij eens cool doen met mijn GTI-tje en lekker wijf op de bijrijders stoel. Ik vind dat niveau gewoon erg, zowel in films als in werkelijkheid. Hoe maffer en asocialer, hoe leuker tegenwoordig.

Heb ook hier wel eens het verzoek gedaan meer te schrijven over het afwijkende spul. Die blockbusters weet iedereen toch wel te vinden. Ik ben hier altijd erg blij met spul wat niet zo makkelijk voorbij komt. Heb ik met muziek ook. Hitzone zoveel kennen we allemaal wel, maar er is zoveel meer goed spul.

Rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 19:47
...hou er ook rekening mee dat jij zelf ook veranderd!
Vroeger zal ik een Transformers film vast erg leuk gevonden hebben, nu vind ik er niets meer aan. Wellicht dat het niveau van de film minder is geworden, maar zou ook zomaar kunnen zijn dat het aan mij ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:40:
...hou er ook rekening mee dat jij zelf ook veranderd!
Vroeger zal ik een Transformers film vast erg leuk gevonden hebben, nu vind ik er niets meer aan. Wellicht dat het niveau van de film minder is geworden, maar zou ook zomaar kunnen zijn dat het aan mij ligt...
Ik ben weinig veranderd denk ik: IMDB: Independence Day (1996) 20 jaar oud, dus ik was 20 jaar jonger. Rommel, niets anders. ;) (en dit is maar 1 voorbeeld).

Maar nu stoppen. Ik heb genoeg mijn ergenis kunnen spuien en het moet hier over films gaan. Ik loop wel ff naar mijn psycholoog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met plezier naar gekeken, de snijtafel is sowieso een aanrader (al gaan ze niet allemaal over films, maar het lijkt op de gesprekken die ik met mijn huisgenoten had in mijn studententijd). Ik heb zelf een abonnement op de correspondent, aanrader voor wie meer diepgang wil dan het nieuws op internet en een perfecte aanvulling op een krantenabonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ook gezien. En daarna nog wat andere onderwerpen bekeken. Als "De Neven" vind je ook zulke gesprekken terug van deze heren. Waaronder een ontleding van Star Wars A New Hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, dat wist ik niet. Ik had even moeite om het te vinden, maar gelukt. Voor wie het ook wil bekijken: YouTube: De neven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
A Cure for Wellness (2016)A Cure for Wellness (2016)
Een prachtige film zoals een goede film hoor te zijn, prachtig verfilmd, mooie sfeer beelden en een verhaal waar de grens van realiteit vervaagd.
tijdens de film kreeg ik snel een heerlijk Twillight Zone gevoel.
goed verhaal en goed geacteerd, zeker het bekijken waard, let wel een paar gruwel beelden waar niet iedereen tegen kan :)
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/8.5.png8.5 / 10

spoiler:
en je krijgt ook een beetje Soylent Green gevoel erbij
(en als je, je afvraagt wat Soylent Green is, dan heb je een cult klassieker gemist :)
IMDB: Soylent Green (1973)

[ Voor 6% gewijzigd door absrnd op 10-06-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-10 16:46
absrnd schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:11:
A Cure for Wellness (2016)[afbeelding]
Een prachtige film zoals een goede film hoor te zijn, prachtig verfilmd, mooie sfeer beelden en een verhaal waar de grens van realiteit vervaagd.
tijdens de film kreeg ik snel een heerlijk Twillight Zone gevoel.
goed verhaal en goed geacteerd, zeker het bekijken waard, let wel een paar gruwel beelden waar niet iedereen tegen kan :)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]8.5 / 10

spoiler:
en je krijgt ook een beetje Soylent Green gevoel erbij
(en als je, je afvraagt wat Soylent Green is, dan heb je een cult klassieker gemist :)
IMDB: Soylent Green (1973)
Vond t een rommelige film waarin bepaalde zaken niet goed waren uitgewerkt. Stoorde me ook aan de overdreven geluiden van alle items in de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
En ik maar denken dat er voorlopig niks interessants voor mij uitkomt...
Wonder Woman boeit me niet, Spiderman loop ik ook niet warm voor. Guardians of the Galaxy deel 1 heb ik niet afgekeken, laat staan dat ik aan deel 2 begin. Bekijk net de trailers van It Comes At Night en 2:22.
Dat kan nog weleens interessant zijn :)
Voor de duidelijkheid, ik heb een grote voorkeur voor horror en thrillers, maar de laatste jaren lukt het weinig films om me nog te verrassen. Get Out deed een leuke poging.
Morgenavond naar de voorpremiere van Baby Driver. Zitten aardig wat goede acteurs in, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 12:14
AcidBurn schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:04:
Wonder Woman boeit me niet, Spiderman loop ik ook niet warm voor. Guardians of the Galaxy deel 1 heb ik niet afgekeken, laat staan dat ik aan deel 2 begin. Bekijk net de trailers van It Comes At Night en 2:22.
Voor de duidelijkheid, ik heb een grote voorkeur voor horror en thrillers, maar de laatste jaren lukt het weinig films om me nog te verrassen. Get Out deed een leuke poging.
Morgenavond naar de voorpremiere van Baby Driver. Zitten aardig wat goede acteurs in, ben benieuwd :)
Voorpremière BD in Alkmaar toevallig? Daar ga ik namelijk heen. Gelukkig door vrienden op deze film gewezen. Had nog helemaal geen trailer daarvan gezien en die greep me gelijk. Erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die baby driver moet de film zijn van 2017, ik heb wat interviews met recensenten gehoord laatst op radio 1 of bnr, dat klonk meer dan goed. Ik ben heel benieuwd naar jullie reviews morgenavond :)

47 meters down (of zoiets) lijkt me ook wel ok, een haaienfilm. Haaienfilms vind ik altijd mooi om te zien en met 2 meiden erbij in de haaienkooi, kan niet mis gaan :D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
AcidBurn schreef op zondag 11 juni 2017 @ 17:04:
Mij boeit horror en thrillers weer helemaal niets. Ieder zo zijn voorkeur. Maarre voorpremière? Waar van Baby Drivers? :o Dacht dat ie pas later uit kwam deze maand? Of loopt de Pathé site/app gewoon achter? Ben ook wel geïnteresseerd in een voorpremière morgenavond O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Klopt, offcieel komt Baby Driver pas eind deze maand uit, maar het is een moviepass exclusive voorpremiere van JT/Vue :)

Morgenavond ga ik hier in Apeldoorn, maar hij draait ook in Arnhem en waarschijnlijk wel meer locaties.

Edit: Na het zien van de trailer van 47 Meters Down kan die film ook nog weleens aardig zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door AcidBurn op 11-06-2017 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Beauty and the Beast (2017)Beauty and the Beast (2017)
IMDb: 7.6 | Genre: Family, Fantasy, Musical | Runtime: 129 min | MPAA: PG
Mijn kinderen zijn fan van Disney Sprookjes. Zo ook Belle en het Beest. Toen deze aangekondigd werd wilde ik deze ook wel even zien. Al is het alleen maar om te kijken of deze geschikt zou zijn voor mijn kids van 4 en 6 (bijna 7).

Ik hoef het verhaal denk ik niet te vertellen. Dat is wel bekend hoewel er wel een paar aanpassingen zijn. Belle is uitvindster en is de emancipatie zelve en niet onbelangrijk, ze is gespeeld door Emma Watson. Qua acteer werk is het niet heel spannend.
Dat Emma Watson geen nachtegaaltje is merk je wel. Je hoort duidelijk dat gebruik gemaakt is van autotune.

De special effects zijn wel weer erg mooi. Cogsworth is erg mooi en ook de kledingkast is goed gedaan. Al met al een vermakelijke film. Maar ik zou hem niet nog een keer kijken.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/6.5.png6.5 / 10

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor film-reviews en het nodige sloopwerk ben ik wel een fan van RedLetterMedia. Al zal die denk ik wel bekend zijn bij de meesten hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kende ik nog niet. Was hem in elk geval nog niet tegengekomen op YT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)
IMDb: 7.4 | Genre: Adventure, Family, Fantasy | Runtime: 133 min | MPAA: PG-13
Qua omgeving, monsters en stijl echt prachtig om te zien. Het verhaal is echter maar zo-zo. Geen één moment eigenlijk echt kunnen boeien. Er zitten wel genoeg leuke momenten in die het nog wel enigzins goed maken, maar dik twee uur voor dit is te veel van het goede.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/6.png6 / 10
John Wick: Chapter 2 (2017)John Wick: Chapter 2 (2017)
IMDb: 8.1 | Genre: Action, Crime, Thriller | Runtime: 122 min | MPAA: R
Deel één was voor mij echt een positieve verrassing. Dit weekend deel twee gekeken en die deed daar nog een schepje bovenop. Vanaf het begin is het eigenlijk weer raak en dat gaat zo twee uur lang door. Veel hoef je er niet bij na te denken en dat is maar goed ook. Af en toe is het niet bij te houden.

Gevechten zijn weer onovertroffen, en Keanu Reeves speelt weer uitstekend. Voeg daar een toffe bad guy aan toe, ontzettend mooie en originele settings en Ian McShane aan toe en het is weer een topper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBx2000
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 00:36
Paul Blart: Mall Cop (2009)Paul Blart: Mall Cop (2009)
IMDb: 5.2 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 91 min | MPAA: PG
Eindelijk deze gezien op Netflix. Vooral in het begin veel gelachen, maar halverwege is de koek op. Toch wel vermakelijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/6.5.png6.5 / 10
Paul Blart: Mall Cop 2 (2015)Paul Blart: Mall Cop 2 (2015)
IMDb: 4.4 | Genre: Action, Comedy, Crime | Runtime: 94 min | MPAA: PG
Meteen deel 2 erachteraan gekeken. Natuurlijk niet zo leuk als deel 1, maar het kon er mee door voor een avondje gezelligheid.
xXx: Return of Xander Cage (2017)xXx: Return of Xander Cage (2017)
IMDb: 5.2 | Genre: Action, Adventure, Thriller | Runtime: 107 min | MPAA: PG-13
Hink een beetje op 2 gedachten met deze film. Aan de ene kant genoeg leuke dingen, maar aan de andere kant ook iets te overdreven. Verder voelde het slotstuk een beetje erbij geplakt om tot een langere film te komen. Gezien in 3D, waar die overduidelijk voor gemaakt was.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/7.5.png7.5 / 10
The Fate of the Furious (2017)The Fate of the Furious (2017)
IMDb: 7.1 | Genre: Action, Adventure, Crime | Runtime: 136 min | MPAA: PG-13
Enorm genoten van dit actiespektakel. De vaart zat er goed in en het was gelukkig minder overdreven dan het vorige deel.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/9.png9 / 10
The Hunter's Prayer (2017)The Hunter's Prayer (2017)
IMDb: 5.5 | Genre: Action, Thriller | Runtime: 91 min | MPAA: R
Een 13 in een dozijn film die toch spannend genoeg is om te blijven kijken. Chemie tussen de hoofdrolspelers vond ik ook goed.
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: http://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/7.png7 / 10
Pagina: 1 ... 49 ... 281 Laatste

Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.