Ample Energy schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:52:
[...]
Zo, zij zijn wel erg positief! Leuke link trouwens, bedankt.
"I removed my glasses on three separate occasions during the screening, and each time -- be it during an action scene or a casual conversation -- the blur on the on-screen images was intense. This is because Guy Ritchie included top-notch 3D conversion on every scene in his movie, ensuring that it has the visual enhancement at every turn."
Het is volgens de schrijver dus intense 3D, maar ik begrijp er ook uit dat het niet in 3D is geschoten. Maar volgens mij zijn Ghost in the Shell en de nieuwste xXx dat ook niet en daar was de kwaliteit van de omzetting een stuk lager. Ik denk dat ik het dan maar gewoon moet proberen. En in het geval dat ik het niet trek ken ik het verhaal toch al of zet ik gewoon de 2D-bril op.
Ik vindt het een beetje onzin om aan de hand van de blur de kwaliteit van de 3D te bepalen
het tijdperk dat 3D films altijd extreme 3D effecten moet hebben, als een pretpark ride, is gelukkig voorbij.
Natuurlijk lenen SciFi films zich beter voor 3D, maar zoal je kan zeggen dat na 30 min je niet meer realiseert dat je 3D kijkt, kan je dat andersom ook zeggen van 2D.
je bent natuurlijk gewend om alles in 3D te zien, en ik beleef een 2D film meer als het lezen van een boek.
ik ben blij dat 3D een extra toevoeging is en dat het zeker werkt met bepaalde scenes, maar niet in elke scene duidelijk moet/hoeft zijn.
natuurlijk is er kwaliteit verschil per 3D film, en dat hangt niet af of deze wel of niet in 3D gefilmd is, de diepte kan veel verschillen, bij Guardians was het dieper dan bij Ghost, en op je TV kan je dat gelukkig instellen
Bij de Marsian waren maar bepaalde buiten scenes mooi in 3D, en de rest van de film was gewoon, maar die 3D delen zijn voor mij echt een mooie toevoeging.
De beoordelingen op die site zijn echt niet goed onderbouwd, en puur onderbuik gevoelens, ik heb nog nooit aan een eind van een film gezegd, poe wat donker of niet genoeg in your face