Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 304 305 Laatste
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Scary Movie (2026)Scary Movie (2026)
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Comedy, Horror | Runtime: 95 min | MPAA: R
Afgelopen weekend hadden we mijn zwagers met aanhang uitgenodigd om samen deze nieuwe Scary Movie te gaan kijken, en iedereen kwam met wat lekkers aanzetten, dus de tafel was in ieder geval goed gevuld. Het voelde eigenlijk meteen weer als vroeger: een avondje lachen om complete onzin.

De film doet precies waar we op hoopten, want alles en iedereen wordt weer belachelijk gemaakt zoals we dat van de oude delen kennen. Wat ik persoonlijk wel kan waarderen is dat ze zich nergens inhouden; dat herkenbare sfeertje van vroeger is gewoon terug en dat werkt hier echt goed. Juist door alle ophef rondom deze film is het uiteindelijk een nog groter succes geworden, en daar kan ik alleen maar van genieten.

Het verhaal is zoals altijd flinterdun en dat hoort ook zo, want deze films draaien niet om een sterk plot maar om hun humor, parodieën en idiote situaties. Ga dit dus niet kijken als je een film met een goed verhaal verwacht, want dan kom je bedrogen uit. Critici waren opnieuw niet bepaald enthousiast, maar het publiek wist het wel te vinden, want het werd gewoon weer een succes.

Wij hebben ons echt heel goed vermaakt met dit nieuwe deel, vooral veel gelachen. Voor wie de vorige delen leuk vond, is dit zeker een aanrader. Soms heb je gewoon zo’n film nodig die nergens serieus over doet en je een avond lang laat lachen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TOd5JfbJotxypvkLMGS6piXTBFo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lxTvPJU3OFf5kvlfM68PXGzw.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/6.png6 / 10
Genereer je eigen UBB code review

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:55
G_Dragon schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:06:
Scary Movie (2026)[Afbeelding: Scary Movie (2026)]
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Comedy, Horror | Runtime: 95 min | MPAA: R
Afgelopen weekend hadden we mijn zwagers met aanhang uitgenodigd om samen deze nieuwe Scary Movie te gaan kijken, en iedereen kwam met wat lekkers aanzetten, dus de tafel was in ieder geval goed gevuld. Het voelde eigenlijk meteen weer als vroeger: een avondje lachen om complete onzin.

De film doet precies waar we op hoopten, want alles en iedereen wordt weer belachelijk gemaakt zoals we dat van de oude delen kennen. Wat ik persoonlijk wel kan waarderen is dat ze zich nergens inhouden; dat herkenbare sfeertje van vroeger is gewoon terug en dat werkt hier echt goed. Juist door alle ophef rondom deze film is het uiteindelijk een nog groter succes geworden, en daar kan ik alleen maar van genieten.

Het verhaal is zoals altijd flinterdun en dat hoort ook zo, want deze films draaien niet om een sterk plot maar om hun humor, parodieën en idiote situaties. Ga dit dus niet kijken als je een film met een goed verhaal verwacht, want dan kom je bedrogen uit. Critici waren opnieuw niet bepaald enthousiast, maar het publiek wist het wel te vinden, want het werd gewoon weer een succes.

Wij hebben ons echt heel goed vermaakt met dit nieuwe deel, vooral veel gelachen. Voor wie de vorige delen leuk vond, is dit zeker een aanrader. Soms heb je gewoon zo’n film nodig die nergens serieus over doet en je een avond lang laat lachen.

[Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]6 / 10
toch maar een 6je dan? Altijd streng of..?
De eerste originele vond ik hilarisch :P

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Derbiss schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:16:
[...]

Ja ik probeer altijd wel kritisch te blijven met de cijfers, moet wel geloofwaardig blijven he!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:55
PWM schreef op zondag 28 juni 2026 @ 21:51:
Toy Story 5 (2026)[Afbeelding: Toy Story 5 (2026)]
Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Adventure, Comedy | Runtime: 102 min | MPAA: PG
Vandaag moesten we kiezen, de nieuwe Minions of Toy Story 5. Helaas de, waarschijnlijk, verkeerde keuze gemaakt.

Toy Story 5 is een verhaal over kinderen die teveel op schermen zitten en online pesterij. Prima onderwerpen natuurlijk en de makers doen een uitstekende poging om dat te visualiseren. Het probleem is dat het het eerste uur dodelijk saai is. Ze zijn echt vergeten er enig entertainment in te stoppen en focussen zich voornamelijk op meerdere soorten ellende.

Ergens rond het uur komt Woody voor het eerste om de hoek kijken en begint er wat ouderwets Toy Story chemie te ontstaan, voornamelijk natuurlijk tussen Woody en Buzz.

Ik verbaas mij dat deze film een voldoende krijgt op IMDB. Het was gewoon echt geen onderhoudende film. Thuis kan je hem zeker opzetten, maar voor een bios ervaring zou ik hem zeker links laten liggen.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]5 / 10
Bedankt voor de tip. Als ik moet kiezen tussen TS5 of Minions in de bios dan ga ik altijd voor Minions (net iets actierijker). TS5.. na TS3 hadden ze gewoon moeten stoppen. Ik pik hem nog wel is mee ergens.

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:01
Derbiss schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:16:
[...]

ik vind de eerste 2 geweldige films. Maar dit deel is gewoon slecht en niet origineel. Veel grappen uit de eerste 2 films worden herhaald met een kleine update en de nieuwe die erin zitten zijn slap, de film is totaal niet origineel (waar ze ook grapjes over maken :+ ).

Ik geef het een 5 maar dat komt vooral door nostalgie.
Pagina: 1 ... 304 305 Laatste

Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.