| Scary Movie (2026) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Comedy, Horror | Runtime: 95 min | MPAA: R Afgelopen weekend hadden we mijn zwagers met aanhang uitgenodigd om samen deze nieuwe Scary Movie te gaan kijken, en iedereen kwam met wat lekkers aanzetten, dus de tafel was in ieder geval goed gevuld. Het voelde eigenlijk meteen weer als vroeger: een avondje lachen om complete onzin. De film doet precies waar we op hoopten, want alles en iedereen wordt weer belachelijk gemaakt zoals we dat van de oude delen kennen. Wat ik persoonlijk wel kan waarderen is dat ze zich nergens inhouden; dat herkenbare sfeertje van vroeger is gewoon terug en dat werkt hier echt goed. Juist door alle ophef rondom deze film is het uiteindelijk een nog groter succes geworden, en daar kan ik alleen maar van genieten. Het verhaal is zoals altijd flinterdun en dat hoort ook zo, want deze films draaien niet om een sterk plot maar om hun humor, parodieën en idiote situaties. Ga dit dus niet kijken als je een film met een goed verhaal verwacht, want dan kom je bedrogen uit. Critici waren opnieuw niet bepaald enthousiast, maar het publiek wist het wel te vinden, want het werd gewoon weer een succes. Wij hebben ons echt heel goed vermaakt met dit nieuwe deel, vooral veel gelachen. Voor wie de vorige delen leuk vond, is dit zeker een aanrader. Soms heb je gewoon zo’n film nodig die nergens serieus over doet en je een avond lang laat lachen. ![]() | |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lxTvPJU3OFf5kvlfM68PXGzw.jpg?f=user_large)