| Project Hail Mary (2026) | ![]() |
| Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Drama, Sci-Fi, Thriller | Runtime: 156 min | MPAA: PG-13 Gisteren deze film gekeken naar aanleiding van de vele positieve cijfers hier in dit topic. Ik heb er erg van genoten temeer ik er blanco inging en niks vooraf over de film wist(zelfs geen trailer gezien). Ik ben het eens met de eerdere reviews en vond dit een prima, solide feel-good film en de inhoud sprak me erg aan. Een aanrader! | |
Goeiedag zeg. Ben begonnen aan Die My Love met Jennifer Lawrence en Robert Pattinson. Het acteerwerk is goed, maar tering wat is de film traag en vaag. Ik snap volkomen waarom hij hier niet in de reguliere bioscopen is gekomen. Ondanks dat ik Jennifer's acteerwerk sterk vind, krijg ik het niet voor elkaar om dit af te kijken zonder meerdere pauzes. Ik maak deze review wel af als ik de film eindelijk af heb gekeken
Hier vanmiddag ook gezien en wij vonden hem, net als het eerste deel, zeer vermakelijk weer.loekf2 schreef op zondag 5 april 2026 @ 11:20:Genereer je eigen UBB code review
The Super Mario Galaxy Movie (2026) [Afbeelding: The Super Mario Galaxy Movie (2026)] Tweakers: N/A | IMDb: 0 | Genre: Animation, Adventure, Comedy | Runtime: 98 min | MPAA: PG Deel een was leuk, deel twee was beetje onwennig in het begin, pakte mij niet meteen, maar daarna als “the gang” op gang komt geweldig. Leuk ook zijn de vele cameos. Op gegeven heb je wel meer het idee dat je naar een video game zit te kijken dan een film met een soort verhaal.
En ja, laat die sequel met of Starfox of prinses Daisy maar komen !
Dikke 8 omdat dat ik me prima vermaakte en de animatie van Illumination is prachtig.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]8 / 10
| The Teachers' Lounge (2023) | ![]() |
| Tweakers: 9 | IMDb: 7.4 | Genre: Drama | Runtime: 98 min | MPAA: PG-13 Hij kwam hier in het topic voorbij, dus deze film ook maar een kans gegeven. Hij is echt goed. Niet aan gelogen. Dat doen ze in de film wel. Je krijgt echt sympathie voor Carla, de lerares die iemand van diefstal beschuldigd. Ze dacht er goed aan te doen om de daderer gelijk maar mee te confronteren. Dat pakt helaas anders uit dan verwacht en maakt alles alleen maar erger. Ik had in zo’n situatie al lang de pijp aan Maarten gegeven, maar Carla houd stug vol. Leonie vertolktdeze rol meesterlijk. Het getuigd wel van doorzettingsvermogen. Maar als Carla dan toch de deur op een kiertje zet is het eigenlijk al te laat. Het enige wat me tegenviel aan deze film is het einde… dat is, zoals @Dr. Strangelove al zei, open. Gewoon open. Ook had ik ook gehoopt de reden te zien van de diefstal. Dan kon je nog sympathie opbrengen voor de reden van het stelen. Nu ga je dat zelf invullen. Maar wellicht is dat stuk bewust door de regisseur achterwege gelaten. Het maakt de rol van Carla wel sterker. Het is wel een film die je ‘pakt’. Je kunt niet stil op de bank zitten. Je voelt je echt onderdeel van die school. Alsof je in de lerarenkamer zit. Ook kudo’s voor het acteerwerk van al die scholieren. Ook zij zijn erg goed. | |
[ Voor 4% gewijzigd door rimave op 05-04-2026 23:33 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.