Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 285 286 Laatste
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
De score is simpelweg een gemiddelde van alle ingevulde scores. Als daar, door fouten van de gebruiker, ook een 0 tussen zit dan haalt dat het cijfer omlaag. De berekening aanpassen zodat 0 niet word meegenomen is lastig. De score is die je hier ziet op tweakers is ook een moment opname. Dat t gemiddelde op het moment van genereren. Als je de eerste bent dan is dat n/a.

Is het perfect, nee. Moet nog wel eens een keertje aandacht aan geschonken worden.. ;)

Strava | AP | IP | AW

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:16
Webgnome schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:31:
Is het perfect, nee. Moet nog wel eens een keertje aandacht aan geschonken worden.. ;)
Maar klagen is makkelijk. Vaak zelfs makkelijker dan complimenten geven.
Perfect is het niet, maar ik ben wel blij met de mooie template en reviews die er door de generator worden gepost. Dus namens mij (en ik gok dat ik niet de enige ben) dank voor de UBB-generator!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Webgnome schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:31:
De score is simpelweg een gemiddelde van alle ingevulde scores. Als daar, door fouten van de gebruiker, ook een 0 tussen zit dan haalt dat het cijfer omlaag. De berekening aanpassen zodat 0 niet word meegenomen is lastig. De score is die je hier ziet op tweakers is ook een moment opname. Dat t gemiddelde op het moment van genereren. Als je de eerste bent dan is dat n/a.

Zou je er niet voor kunnen zorgen dat een 0 gewoon niet als geldige input wordt gezien? We geven cijfers tussen de 1 en 10.

Naast dat; dank voor de leuke manier om templates te vullen :) Dat maakt het topic zo veel beter leesbaar.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
En anders misschien open sourcen, een note in dit topic :P en anderen laten helpen met fixen? :)

Maar verder inderdaad niets dan lof :Y Die generator maakt het al jaren een stuk fijner om te lezen en op de hoogte te blijven.

Dat zit wel Schnorr.

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:03
Kramer vs. Kramer (1979)Kramer vs. Kramer (1979)
Tweakers: N/A | IMDb: 7.8 | Genre: Drama | Runtime: 105 min | MPAA: PG
Kramer vs Kramer is een met 5 Oscars overladen drama uit 1979 met o.a. Dustin Hoffman en Meryl Streep.

Deze twee grootgewichten spelen de ouders van Billy, gespeeld door Justin Henry, volgens mijn moeder de ster van de film (Justin heeft daar ook een Oscar voor gekregen).

Mooie klassieker die voor mijn gevoel de inspiratie was voor o.a. The Pursuit Of Happyness en Marriage Story. Dustin Hoffman speelt overtuigend de in zijn werk verscholen vader, die plots (in zijn eentje) voor zijn zoon moet zorgen.

De film zit vol met prachtige scenes. Het einde vond ik wel een beetje vreemd, maar swa, een 8 is de film wel waard.
Afbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/imdb.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/wikipedia.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/youtube.pngAfbeeldingslocatie: https://www.jeroensomhorst.eu/ubbgenerator/assets/stars/8.png8 / 10
Genereer je eigen UBB code review

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Pagina: 1 ... 285 286 Laatste

Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.