Ik kan mij niet voorstellen dat ik dit echt nodig heb in productie. Als er zaken kapot gaan in productie dan heb je daar genoeg tools voor om te achterhalen waar de oorzaak zou kunnen zitten. CLI commands/code aanpassingen op productie anders dan bij een livegang zijn gewoon not done?
Het voorbeeld dat je aanhaalt is er ook zo een. Je weet zelf al dat het iets met je opcache te maken heeft. Dan is het aan de andere tools ( sentry etc ) om te tonen waar wanneer en hoe het mis ging. Daar heb je geen debug informatie voor nodig.
En tuurlijk ik heb ook vaak geneog problemen gehad waar je heel erg lang mee bezig bent om te achterhalen, dat had echter nite veel sneller geweest als ik op productie aan het spelen was geweest. Het had wel de productie omgeivng van een klant om zeep kunnen helpen omdat ik met Nano een typo had gemaakt of iets
Het voorbeeld dat je aanhaalt is er ook zo een. Je weet zelf al dat het iets met je opcache te maken heeft. Dan is het aan de andere tools ( sentry etc ) om te tonen waar wanneer en hoe het mis ging. Daar heb je geen debug informatie voor nodig.
En tuurlijk ik heb ook vaak geneog problemen gehad waar je heel erg lang mee bezig bent om te achterhalen, dat had echter nite veel sneller geweest als ik op productie aan het spelen was geweest. Het had wel de productie omgeivng van een klant om zeep kunnen helpen omdat ik met Nano een typo had gemaakt of iets
[ Voor 22% gewijzigd door Webgnome op 08-10-2024 14:24 ]
/f/image/nhF7uxVPgEiUZHcyrdGQYBlD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o8oscrLSiBNGdVQMEDKVPEk3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gPLStI20EIbIiMi62iqZm3tA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/C2yajZRTFmsYepJ3CLOkyCHq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MQJme9eaYFhRcr4I4iLM409r.png?f=user_large)
/f/image/7DDvlbB4OvWWErTj73C1zlDf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eiQ68ycv9pwJV14VXOPuQh0N.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BwvWHn2QQm06fVRVzizZ2WlX.png?f=user_large)
/f/image/tHzrDlkkEUIqsaF2BO4KKC1J.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hdwSeO8dCEbuDsshqRsBxIy9.png?f=user_large)
/f/image/RZCPPoW4CXyuRt75vLoQeeH1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jzBCpZ7E7iNowqh4wQ07koaO.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K3z3vglr1XUNSzJpSHedxk4S.jpg?f=user_large)
/f/image/deckh8IvOLtFNWKZygY2rlGP.png?f=fotoalbum_large)