'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Maar om het dan helemaal compleet te maken zou ik zeggen:stef-o schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:19:
[...]
Ik kan wel een functie inbouwen dat je kunt aangeven of de bestanden die open hebt staan bij afsluiten, weer opent als je het programma weer opstartAls je zoiets bedoelt, dan moet dat wel lukken dacht ik
Niet alleen de bestanden die open staan op het moment van afsluiten, maar gewoon alle text die getyped is...
Bijvoorbeeld als je snel ff een paar woordjes heb weggeklad, maar bent vergeten deze op te slaan (of je wil gewoonweg voor 3 woorden geen nieuw bestand aanmaken), dat ze toch bij de volgende keer weer vanzelf openen. Een algemeen lopend bestand
Ik zou dat wel makkelijk vinden denk ik...
Nu gooi ik al dat soort dingetjes in de ToDo list van m'n kalender, maar dat werkt toch ook niet helemaal
Leeg - Sinds 20180907
Het scriptje (PHP) draait eens per vijf minuten en leest data uit /proc/net/dev. Het werkt op basis van netwerkkaarten, niet op IP basis. Het onthoudt de laatste waarde en berekend het verschil. Als de nieuwe waarde lager is dan de oude betekent dat, dat linux opnieuw is begonnen na 4GB. In dat geval het verschil tussen 4GB en de laatste waarde optellen bij de nieuwe waarde.
Alles wordt opgeslagen in een MySQL database dus dat produceert redelijk wat records (elke vijf minuten een record per netwerkkaart). Op dat gebied is het ook geen super efficient scriptje. Sinds 7 september zijn er op het moment van typen 8.395 records toegevoegd met een totale grote van 640 KB.
Opzich dus een best simpel scriptje maar ik vond het wel handig
Voor vandaag: http://zeus.fkees.net/ducounter.php
Voor 1 november 2006: http://zeus.fkees.net/ducounter.php?day=2006-11-01
Voor alles: http://zeus.fkees.net/ducounter.php?overall
Anoniem: 50683
vnstat doet ook ziets
Is zelfs een script voor om het in mooie grafieken om te zetten.
(zal ff zoeken als ik thuis ben)
http://www.sqweek.com/sqweek/index.php?p=1
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 50683 op 06-11-2006 17:12 ]
Gaaf, thx. Had nog niet eerder van het tooltje gehoord en heb 't meteen ff online gezetAnoniem: 50683 schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:10:
[...]
vnstat doet ook ziets![]()
Is zelfs een script voor om het in mooie grafieken om te zetten.
(zal ff zoeken als ik thuis ben)
http://www.sqweek.com/sqweek/index.php?p=1
Linkje voor de geïnteresseerden.
Anoniem: 53628
http://www.pwiv.nl/SP.aspx
Ik zoek alleen nog een mogelijkheid geluid te detecteren maar dat is wat lastiger en zit er dus ook nog steeds niet in
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 53628 op 24-06-2008 15:11 ]
Bij deze dus, versie 0.2 van *TV (zo heet het nu nog)JER00N schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:24:
[...]
Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik een eerste versie online kan zetten
http://www.jer00n.nl/files/tv-0.2.rar
Hopelijk werkt het, ik heb er een xml-bestandje reeds bijgedaan bij wijze van demonstratie, om de gids te updaten (dus voor na 9 november) heb je XMLTV nodig (zie readme.txt
Programma is te downloaden op:
www.tweaksoft.net/RSSNZB1_2.zip
Verder heb ik een programma gemaakt voor de Lore addon van World of Warcraft. Dit kan dialects maken en automatisch toevoegen aan lore:
Programma is te downloaden op:
http://www.tweaksoft.net/Lore_Dialect_Maker.rar
Meer informatie @ http://www.tweaksoft.net/
En verder ben ik nog een netwerkverander programma aant maken met profielen, maar is nog niet helemaal uit de beta fase
Ga ik meenemen. Voor de mensen die het alleen voor notes willen gebruiken, zal ik even een tabbed versie van notetaker maken. (dat is niet zo veel werk)Chillz schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:49:
[...]
Maar om het dan helemaal compleet te maken zou ik zeggen:
Niet alleen de bestanden die open staan op het moment van afsluiten, maar gewoon alle text die getyped is...
Bijvoorbeeld als je snel ff een paar woordjes heb weggeklad, maar bent vergeten deze op te slaan (of je wil gewoonweg voor 3 woorden geen nieuw bestand aanmaken), dat ze toch bij de volgende keer weer vanzelf openen. Een algemeen lopend bestand
Ik zou dat wel makkelijk vinden denk ik...
Nu gooi ik al dat soort dingetjes in de ToDo list van m'n kalender, maar dat werkt toch ook niet helemaal
ik heb net je SabNZBd tool geinstalleerd super gaaf! thanx! alleen dat tray icoontje is erg klein
die mouse-over info kan je die niet in een soort dumeter windows doen ?
Hilary Duff 4-Life
Wat bedoel je met klein? Die icoontjes in de tray zijn toch altijd gewoon 16*16?JoeBlack2k schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:24:
[...]
ik heb net je SabNZBd tool geinstalleerd super gaaf! thanx! alleen dat tray icoontje is erg klein
die mouse-over info kan je die niet in een soort dumeter windows doen ?
Verder was ik wel min of meer van plan om die hint van het tray-icon wat uit te breiden. Komt wellicht in de volgende versie
Zijn er trouwens nog mensen die *TV hebben uitgetest? Ben inmiddels bezig met versie 0.3
Yup, werkt erg lekker, maar ik geloof niet dat je m'n vorige post had gezien (net voor 't sluiten van 't vorige topic).JER00N schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:39:
Zijn er trouwens nog mensen die *TV hebben uitgetest? Ben inmiddels bezig met versie 0.3
Gepost op maandag 06 november 2006 @ 16:10:
Ziet d'r erg netjes uit! Nog 'n paar tips (eigenbelang natuurlijk
Wellicht ook 'n idee om em op de sab repository toe te voegen, ik denk dat je hiermee een hoop users blij kan maken
[Toevoeging] SabnzbdGui wil nu af en toe nog wel eens 'n hele lading foutmeldingen genereren als 't geen verbinding kan maken met Sabnzbd (bijv. door crash of shutdown) wat vrijwel niet te stoppen is, misschien kun je dat ook veranderen
Anoniem: 85491
Het genereert een sig ahv je ingezonden benchmark resultaten op hwbot.org:

Dit is de default template, valt volledig aan te passen.
Commentaar welkom!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 85491 op 13-11-2006 11:15 ]
Ik kom maar al te vaak software tegen op het web die -op zich- wel doen wat ik wil, maar daarnaast ook zoveel meer doen dat het bijna onmogelijk is ze aan te passen of te integreren in m'n eigen websites. Vandaar FrogBlog: een volledig op templates gebasseerde weblog die in principe in een minuutje te installeren valt en die je qua uiterlijk supersimpel volledig aan kan passen.
Momenteel is er nog geen admin panel voor, zodat al het beheer via je MySQL app moet gaan wat natuurlijk niet echt wenselijk is. Vandaar dat ik de komende dagen bezig ga met een hippe admin tool, zodra die klaar is mag het project in betastatus gaan en ga ik me richten op het verlagen van de eisen - voor een volledig werkende versie zijn die namelijk op het moment:
PHP 5.0 of hoger
MySQL 4.1 of hoger
mod_rewrite aan (en dus -eigenlijk- gewoon Apache)
exec rechten voor je webserver (optioneel, nodig om bij het installeren een andere template te kunnen kiezen)
Vooral PHP 5 is lastig en niet echt noodzakelijk (voornamelijk nodig omdat ik gebruik maak van str_ireplace, maar op zich kan dat natuurlijk ook met preg_replace), en mod_rewrite wil ik eigenlijk ook nog optioneel maken. Het zorgt er wel voor dat je mooie URL's krijgt, maar daar heb je niet zoveel aan als het niet werkt op IIS
Voor meer informatie: FrogBlog op SourceForge | werkend voorbeeld
Mijn doel is om een soort kloon van de imho beste webmail-client te maken, Outlook Web Access.
Ik ben het aan het schrijven in PHP, ik gebruik de template engine Smarty voor de weergave. Als back-end protocol gebruik ik IMAP. Met het gebruik van AJAX (ook voor het inloggen) wil ik proberen zoveel mogelijk een echte mailclient te emuleren.
We are shaping the future
Als je enige bezwaar tegen RoundCube is dat het nog niet af is, en gegeven het feit dat het open source is, wat is de reden dat je je niet hebt verdiept in RoundCube-development?Alex) schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:01:
Ik ben momenteel bezig met het maken van een eigen webmailclient. Dit omdat ik clients als Horde te bloated vind, ik gruwel van Squirrelmail en Roundcube nog verre van af is.
Mijn doel is om een soort kloon van de imho beste webmail-client te maken, Outlook Web Access.
Rustacean
Misschien kan je eens naar V-webmail kijken, dit is ook een erg lichte client voor in de browser, geschreven in PHP. Hij is open source (GPL) , misschien kan je het als basis gebruiken voor je eigen webmailclient.Alex) schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:01:
Ik ben momenteel bezig met het maken van een eigen webmailclient. Dit omdat ik clients als Horde te bloated vind, ik gruwel van Squirrelmail en Roundcube nog verre van af is.
Ik ben het aan het schrijven in PHP, ik gebruik de template engine Smarty voor de weergave. Als back-end protocol gebruik ik IMAP. Met het gebruik van AJAX (ook voor het inloggen) wil ik proberen zoveel mogelijk een echte mailclient te emuleren.
If I can't fix it, it ain't broken.
Ook het gebrek aan een voorbeeldvenster (zoals desktopclients en OWA dat wel hebben) vind ik een groot nadeel aan RoundCube, en ik ben niet thuis in de Roundcube-code, en om er dan een heel preview-pane bij te gaan hacken... dan schrijf ik liever alles helemaal zelf.Manuzhai schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:16:
[...]
Als je enige bezwaar tegen RoundCube is dat het nog niet af is, en gegeven het feit dat het open source is, wat is de reden dat je je niet hebt verdiept in RoundCube-development?
V-Webmail is trouwens een goede tip, maar ook die heeft geen reading pane. En ook die code ken ik niet goed genoeg om er zomaar een readingpane bij te hacken.
* Alex) loves reading-panes
Aan de ene kant is dat wel begrijpelijk, aan de andere kant is het natuurlijk niet echt logisch. Een dergelijk project, dat al op een aantal plekken in gebruik is, zal zeker een heleboel kleine issues opgelost hebben die jij nu zelf moet gaan ontdekken en oplossen. Maar goed, als je denkt dat het zelf bouwen een leerzame activiteit is, is dat natuurlijk prima.Alex) schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:06:
Ook het gebrek aan een voorbeeldvenster (zoals desktopclients en OWA dat wel hebben) vind ik een groot nadeel aan RoundCube, en ik ben niet thuis in de Roundcube-code, en om er dan een heel preview-pane bij te gaan hacken... dan schrijf ik liever alles helemaal zelf.
Rustacean
Ach, als iedereen alleen maar bestaande dingen ging aanpassen en verbeteren kom je nooit ergensManuzhai schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:48:
Aan de ene kant is dat wel begrijpelijk, aan de andere kant is het natuurlijk niet echt logisch. Een dergelijk project, dat al op een aantal plekken in gebruik is, zal zeker een heleboel kleine issues opgelost hebben die jij nu zelf moet gaan ontdekken en oplossen. Maar goed, als je denkt dat het zelf bouwen een leerzame activiteit is, is dat natuurlijk prima.
* FragFrog is ook zo iemand die af en toe het wiel opnieuw uitvindt
Met oa als resultaat da'k een compleet CMS op m'n naam heb staan en dat ik van FrogBlog zojuist alpha 6 gereleased heb, ondanks dat er al duizend andere blogsoftware bestaat
Het resultaat:

Edit:
TortoiseSVN required
[ Voor 5% gewijzigd door PrisonerOfPain op 16-11-2006 15:11 ]
Grappig! Kan je uitleggen waar je de repositories vandaan haalt? Ik gebruik TortoiseSVN, maar ben me er niet van bewust dat die een of ander centraal register met repositories heeft.PrisonerOfPain schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:50:
Of het tool-waardig is weet ik niet, maar ik heb laatst een vbscriptje in elkaar gedraaid om Subversion repositories aan het My Computer venster toe te voegen.
Rustacean
Het script vraagt om de URL (of het Path) naar de repository. Je zult ze dus (jammer genoeg) handmatig toe moeten voegen. Vziw heeft TortoiseSVN geen "create-repository"-event wat je af kunt luisteren en daarbij kun je nu ook externe repositories toevoegen.Manuzhai schreef op donderdag 16 november 2006 @ 20:05:
[...]
Grappig! Kan je uitleggen waar je de repositories vandaan haalt? Ik gebruik TortoiseSVN, maar ben me er niet van bewust dat die een of ander centraal register met repositories heeft.
Voor mijn online maffiaspel wilde ik Poker toevoegen. Ik heb gezocht naar PHP scripts maar kon niks gratis vinden. Wel wat scripts waar voor betaald moest worden, maar dan is het altijd maar de vraag of je er wat mee kan... Uiteindelijk 1 script gevonden (http://ls.purkki.org/phppoker/) maar ook die voldeed niet aan de eisen (script is uit 2000 dus vereiste nog register_globals en is vrij slecht geprogrammeerd, is bovendien voor 1 speler tegen "een computer")
Dus toen maar de knoop doorgehakt: zelf poker gaan programmeren. Het wordt No Limit Texas Hold'em, voor 4 spelers tegen elkaar.

Ik zal van tijd tot tijd hier wat meer informatie plaatsen
Full-stack webdeveloper in Groningen

Downloaden kan hier. (32KB, .NET framework 2.0 noodzakelijk).
Na het uploaden van de gemaakte file kan deze via het volgende stukje javascript toegevoegd worden aan de zoekbalk:
1
| <a href="javascript:window.sidebar.addSearchEngine('[URL naar Sherlock file]','[URL naar icon]','[naam],'[categorie]');">bladieblaat</a> |
Waarbij natuurlijk wel de juiste waardes ingevuld moeten worden.
[ Voor 25% gewijzigd door AtleX op 19-11-2006 12:59 ]
Dit lijkt mij een zeer interessant project! Ik heb ook nog een website waarop ik dit misschien zou willen gebruiken. Is het de bedoeling dat de spelers real-time spelen, of is het meer turn-based wachten tot een andere speler een keer ingelogd is en zijn zet doet? Ben je van plan om de source code te gaan delen of niet? Hoe ver ben je?ZanderZ schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:54:
Bij deze ook maar wat informatie over een projectje waar ik op dit moment mee bezig ben:
Voor mijn online maffiaspel wilde ik Poker toevoegen. Ik heb gezocht naar PHP scripts maar kon niks gratis vinden. Wel wat scripts waar voor betaald [...]
Dus toen maar de knoop doorgehakt: zelf poker gaan programmeren. Het wordt No Limit Texas Hold'em, voor 4 spelers tegen elkaar.
[afbeelding]
Ik zal van tijd tot tijd hier wat meer informatie plaatsen
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Tja, dan zit je weer met auteursrechten enzo... Maar ik zal eens kijken of ik mooiere kaarten kan vinden die vrij te gebruiken zijnAlex) schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:02:
Je zou eventueel de gfx van Vista kunnen gebruiken om e.e.a. wat op te fleuren, de kaarten zien er nogal oud uit zo
Het is natuurlijk het leukst als er real-time gespeeld wordt, maar de "status" van het spel wordt opgeslagen in een database dus het is mogelijk om bijvoorbeeld een 's avonds een zet te doen en 's ochtends verder te gaan.pietje63 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:39:
[...]
Dit lijkt mij een zeer interessant project! Ik heb ook nog een website waarop ik dit misschien zou willen gebruiken. Is het de bedoeling dat de spelers real-time spelen, of is het meer turn-based wachten tot een andere speler een keer ingelogd is en zijn zet doet? Ben je van plan om de source code te gaan delen of niet? Hoe ver ben je?
Als er veel belangstelling voor is wil ik best overwegen de source te delen, maar dat gaat dan nog wel even duren wegens drukte met school. Hoever ik ben is moeilijk in te schatten, het rondgaan van de spelers werkt prima, al kun je nu alleen nog maar "check" en "fold" kiezen. Verhogen van de inzet zal niet zo'n groot probleem worden, maar ik weet nog niet goed hoe ik all-in/split-pot moet maken. En dan komt nog het bepalen van wie uiteindelijk de beste combinatie heeft. Ik heb het al wel redelijk uitgedacht maar nu moet het nog geprogrammeerd worden
Bedankt iig voor jullie interesse, dat werkt weer positief op mijn werklust
Full-stack webdeveloper in Groningen
Leuk tooltje!AtleX schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:03:
Net in een uurtje een tooltje in elkaar gedraaid om Sherlock files te kunnen maken. Daarmee kan je een zoekmachine naar keuze (van je favoriete forum, zoekmachine, etc.) toevoegen aan de zoekbalk van Mozilla Firefox. Die van GoT staat trouwens onderaan het Overzicht van UBB-codes.
==
hoi
Een submit mogelijkheid ga ik niet inbouwen, wel heb ik er zoals op de screenshot te zien is een linkje naar het Mycroft-project bij gezet.Eusebius schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:28:
[...]
Leuk tooltje!Een zoekextensie voor GoT bestaat al, maar dat wist je vast wel. Ga je ze nog online zetten cq inbouwen dat je ze gelijk kunt doorsturen naar Mozilla? Als meer mensen met een GUI zoekmachines kunnen toevoegen, is dat natuurlijk een hele vooruitgang (want: gui = lagere drempel). Het zou dan zonde zijn als nieuwe zoekextensies niet beschikbaar worden voor de community.

Hij is nog lang niet af, maar ik wil hem gewoon alvast even showen.
Het is een MP3/WMA player, de reden dat ik hem maak is dat ik nooit echt te vreden ben met een muziek player en daarom zelf eentje maak die naar mijn smaak iks.
Het heeft de standaard functies en oa de volgende extra dingetjes:
- Auto DJ, zoekt op internet (last.fm oid) wat voor nummer geschikt is na het huidig gespeelde nummer
- Album art downloader, zoekt op internet naar de album cover van het gespeelde nummer
- Library sharing, mijn muziek bestanden zijn bij mij thuis verdeeld over een aantal pc's. Met deze functie kun je library's samenvoegen, en als je dan een muziek bestand op PC a wil afspelen die op PC b staat, wordt het automatisch gedownload en afgespeeld. Ik hou het eerst gewoon voor binnen het netwerk, maar misschien bouw ik het ook wel zo dat het via internet kan. Maar mijn intentie is niet om een p2p programma te maken
- Auto manager, onderhoudt de library, haalt duplicaten er uit (met behoud van het exemplaar dat de beste bitrate heeft), zorgt ervoor dat je nooit meer handmatig "the Beatles" "beatles, the" "beatles" gelijk hoeft te stellen. Dit gebeurd door logica toe te passen, en met wat slimme internet zoek acties.
Klinkt als bijna precies dat wat ik al heeeel lang zoekNaj_Geetsrev schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
Hij is nog lang niet af, maar ik wil hem gewoon alvast even showen..
Maak'm beschikbaar voor linux, zorg dat'ie oggs afspeelt en 2 spelers heeft en je bent mijn held!
Serieus, ik kan geen enkele goede oggspeler voor linux vinden die een beetje fatsoenlijke medialibrary heeft die ook netwerklocaties kan doorzoeken
Wat doet'ie eigenlijk met gedownloade bestanden? Worden die aan je eigen collectie toegevoegd? Of moet ik meer denken aan tijdelijk opslaan ergens? Eerste geval icm een centrale database en slim DJ algoritme klinkt nl als een ge-wel-dig idee
Kijk eens naar musicpd.FragFrog schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:48:
Serieus, ik kan geen enkele goede oggspeler voor linux vinden die een beetje fatsoenlijke medialibrary heeft die ook netwerklocaties kan doorzoekenOw, en die niet al te hoge eisen stelt aan de hardware...

Hij werkt inmiddels ook goed met de SABnzbd templates.
Meer info: http://www.jer00n.nl/?p=4
Download: http://www.jer00n.nl/downloads/sabnzbdgui-0.4b.rar
Ik had zoiets ook in gedachten..gebruik je DirectShow (AudioVideoPlayBack.Audio class) voor de playback van bestanden? Wat gegoogled en het schijnt dat dit niet compatible is met DirectX 9.0cNaj_Geetsrev schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
[afbeelding]
Het is een MP3/WMA player, de reden dat ik hem maak is dat ik nooit echt te vreden ben met een muziek player en daarom zelf eentje maak die naar mijn smaak iks.
Het heeft de standaard functies en oa de volgende extra dingetjes:Alleen de album art downloader is af en werkend, ik wil eerst de speler zelf afmaken voordat ik de rest van de extra functies er in bouw.
- Auto DJ, zoekt op internet (last.fm oid) wat voor nummer geschikt is na het huidig gespeelde nummer
- Album art downloader, zoekt op internet naar de album cover van het gespeelde nummer
- Library sharing, mijn muziek bestanden zijn bij mij thuis verdeeld over een aantal pc's. Met deze functie kun je library's samenvoegen, en als je dan een muziek bestand op PC a wil afspelen die op PC b staat, wordt het automatisch gedownload en afgespeeld. Ik hou het eerst gewoon voor binnen het netwerk, maar misschien bouw ik het ook wel zo dat het via internet kan. Maar mijn intentie is niet om een p2p programma te maken
- Auto manager, onderhoudt de library, haalt duplicaten er uit (met behoud van het exemplaar dat de beste bitrate heeft), zorgt ervoor dat je nooit meer handmatig "the Beatles" "beatles, the" "beatles" gelijk hoeft te stellen. Dit gebeurd door logica toe te passen, en met wat slimme internet zoek acties.

Edit:
Werkt wel, alleen heeft DX9 problemen met 320kbps bestanden..

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Werkt nu nog beter inderdaad, super! Wel 'n paar kleine vreemde dingen; als je klikt op 'SabnzbdGUI log' dan opent ook gelijk 't configuratie menu en daarvan werkt vervolgens de cancel knop niet.JER00N schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:20:
Heb inmiddels SABnzbdGUI wat verder ontwikkeld, door een thread op SourceForge heb ik ook de nodige feedback gekregen, nu zit ik op versie 0.4b
[..]
Top werk, post je op je blog 'n nieuw artikel zodra je 'n nieuwe versie hebt? Dan krijg ik em gelijk te zien met de RSS feed
Hm das raar, bij mij doet ie het gewoon goed. Dat probleem met het logwindow komt misschien omdat dat het eigenlijke applicatie-window is. Maar dat de cancel-knop niet werkt vind ik toch wel raar, heb ook (nog) niet van anderen gehoord over dit probleem. Ik zal het iig in de gaten houden...Leftblank schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:16:
[...]
Werkt nu nog beter inderdaad, super! Wel 'n paar kleine vreemde dingen; als je klikt op 'SabnzbdGUI log' dan opent ook gelijk 't configuratie menu en daarvan werkt vervolgens de cancel knop niet.
Top werk, post je op je blog 'n nieuw artikel zodra je 'n nieuwe versie hebt? Dan krijg ik em gelijk te zien met de RSS feed
Het is het forum/customer support systeem wat we zelf ook gebruiken en ach, alles voor jezelf houden is ook niet alles
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Anoniem: 147846
Anilist:
Simpel bijhouden van je anime-lijst. Werkt niet super eigelijk, maar voldoet aan mijn eisen. Is te downloaden op: S2 en een voorbeeld op: zonax.net(lichtelijk aangepast om wat dingen te testen)
Send me a save email!:
Gewoon een simpel mail formuliertje, maar met captcha (dus eerst code adhv een image intypen) en een optie om de mailtjes die verzonden worden op te slaan in een MySQL database.
Vereist naast MySQL en PHP ook de GD Libary, maar hebben veel prof hosting wel
Script is nog niet helemaal klaar, maar je kan me een emailtje sturen op het msn adres in me profile.
Wat moet ik mij erbij voorstellen? Ik ben niet zo into the anime ... ben je als $user de enige beheerder? kunnen anderen het ook gebruiken? Waarom ik dit vraag > zou je de applicatie ook voor andere doeleinden in kunnen zetten, zoals een todolist?Anoniem: 147846 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:51:
Ik heb een paar simpele PHP apps:
Anilist:
Simpel bijhouden van je anime-lijst. Werkt niet super eigelijk, maar voldoet aan mijn eisen. Is te downloaden op: S2 en een voorbeeld op: zonax.net(lichtelijk aangepast om wat dingen te testen)
==
hoi
Een todo lijstje maken is trouwens ook totaal geen slecht idee, maar nee AniList is hier niet voor bedoeld
Anoniem: 84021
Ziet er mooi uit, nu het nog relatief onbekend is zullen er ook geen exploits zijn. Eens proberen.EfBe schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:38:
Ik heb net mn Customer support system / forum system 'HnD' online gezet (open source (GPL), .net 2.0, asp.net 2.0): http://www.llblgen.com/hnd
Het is het forum/customer support systeem wat we zelf ook gebruiken en ach, alles voor jezelf houden is ook niet alles. Enjoy.
Dit lijkt ook heel erg op mijn 'grote' multimediaproject. Ik ben alleen van plan om de muziek op een centrale server op te slaan, om die vanaf meerdere pc's in het lokale netwerk te kunnen streamen. (studentenhuis enzo) Op het moment ligt het werk even stil, in verband met andere projecten en school, maar in de kerstvakantie zal ik er weer hard aan verder werken. Database is inmiddels helemaal af, interface moet helaas opnieuw gebouwd (overgestapt van delphi naar c++ builder, en ik wil een MDI interface maken)Naj_Geetsrev schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
[afbeelding]
-knip-
Streaming had ik ook werkend, alleen dat component moest je voor betalen, dus daar moet ik nog iets voor verzinnen.
Wat is jouw 'slimme logica' om dubbele nummers eruit te filteren, want ik wil dat ook in mijn applicatie toepassen.
I'll keep ya posted.
Dank jeAnoniem: 84021 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:30:
[...]
Ziet er mooi uit, nu het nog relatief onbekend is zullen er ook geen exploits zijn. Eens proberen.
ff een tvp makenkingjotte schreef op zondag 03 december 2006 @ 02:02:
[...]
Dit lijkt ook heel erg op mijn 'grote' multimediaproject. Ik ben alleen van plan om de muziek op een centrale server op te slaan, om die vanaf meerdere pc's in het lokale netwerk te kunnen streamen. (studentenhuis enzo) Op het moment ligt het werk even stil, in verband met andere projecten en school, maar in de kerstvakantie zal ik er weer hard aan verder werken. Database is inmiddels helemaal af, interface moet helaas opnieuw gebouwd (overgestapt van delphi naar c++ builder, en ik wil een MDI interface maken)
maar zijn hier niet andere projecten voor, die dit al helemaal hebben uitgewerkt? Of wil je gewoon een eigen applicatie?
==
hoi
Mijn gedachte ook een beetje.. Een recente Winamp icm een shared folder op de server en een netwerkdrive doet dit ook allemaal? Inclusief dubbele nummers verwijderen? Nouja, zoals al eerder gezegd, niks mis met het wiel opnieuw uitvinden!Eusebius schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:18:
maar zijn hier niet andere projecten voor, die dit al helemaal hebben uitgewerkt? Of wil je gewoon een eigen applicatie?
[quote]Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.[/quote]
Grote hulde voor Kev0
Anoniem: 37864

EZPlayer, een simpele muziekspeler. Beetje uit verveling gemaakt en ook als een soort 'novelty' iets, grappig om te gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door Down op 04-12-2006 19:00 ]
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Anoniem: 174216
RssReader
version 1.5.8.0
Na lange tijd stil gezeten te hebben heb ik mijn programma opnieuw opgebouwd i.v.m. verkeerde opbouw van de vorige versie http://gathering.tweakers...message/26352874#26352874. In die versie was het niet mogelijk om feeds op te halen van meerdere site. Daarom ben ik op nieuwe begonnen en heb het aardig uitgebreid.
Tijdens het opstarten van het programma wordt er gekeken of er een update voor het programma aanwezig. En je kunt er voor kiezen om deze te downloaden. Door te dubbel klikken op het icon in de systray worden alle feeds opnieuw opgehaald.
Ten eerste is de trayicon scherp gemaakt zodat deze mooier lijkt.

Dan is het menu anders opbouwd.

Onder instellingen zitten de volgende optie.
1. Feeds.

2. Programma instellingen

3. Filter

4. Log

5. Help (hier een mogelijkheid voor updates).

Updates worden aangekondigd.

Het berichten venster.

Hier is het programma te downloaden. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen en als er
op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
http://www.lucasheezen.nl...ile=RssReader.1.5.8.0.zip
Echter wel irritant dat ik me .NET framework moet updaten
(enne, update je reader is!
Nou, er is niks wat echt exact aan mijn eisen voldoet, qua interface niet, en qua mogelijkheden niet. Plus dat ik het inderdaad erg leuk vind om het zelf te maken, leer je een hoop van. (Vooral het stream gedeelte is wel interessantEusebius schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:18:
[...]
ff een tvp makenJe releast het toch wel onder één of andere f/oss licentie?
Licentie? Releasen? Pff, daar zijn we voorlopig nog niet. Voorlopig eerst de server maar eens aan de gang trekken, want die gaat steeds op z'n gat, en hij maakt te veel herrie, dus eens even rondkijken naar wat "nieuwe" onderdelen.
In de vorige post vroeg ik mij al af waarom je iets nieuws maakt terwijl er al zoiets bestaat (natuurlijk naast de hobbyoverwegingen. Ik ben van mening dat je beter een nieuw wiel kunt uitvinden of een bestaand wiel kunt verbeteren ipv hetzelfde wiel opnieuw uit te vinden).kingjotte schreef op zondag 03 december 2006 @ 02:02:
[...]
Dit lijkt ook heel erg op mijn 'grote' multimediaproject. Ik ben alleen van plan om de muziek op een centrale server op te slaan, om die vanaf meerdere pc's in het lokale netwerk te kunnen streamen. (studentenhuis enzo) Op het moment ligt het werk even stil, in verband met andere projecten en school, maar in de kerstvakantie zal ik er weer hard aan verder werken. Database is inmiddels helemaal af, interface moet helaas opnieuw gebouwd (overgestapt van delphi naar c++ builder, en ik wil een MDI interface maken)
Streaming had ik ook werkend, alleen dat component moest je voor betalen, dus daar moet ik nog iets voor verzinnen.
Wat is jouw 'slimme logica' om dubbele nummers eruit te filteren, want ik wil dat ook in mijn applicatie toepassen.
I'll keep ya posted.
Nu kwam ik vandaag dit tegen: http://www.musikcube.com/ Is dit niet wat? (linux editie is onderweg volgens Faq)
==
hoi
Momenteel opent hij na een click bij mij een nieuwe instantie van ie (7) is er een mogelijkheid om hier een nieuw tabblad van te maken?
En is er misschien de mogelijkheid om zelf de kleurinstellingen te doen?
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Wat bedoel je met (enn, update je reader is!Anoniem: 147846 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:11:
Heel mooi! Ik ben hem aan het installeren, en ik zal hem zeker weten gebruiken (mits ik er geen problemen van krijg).
Echter wel irritant dat ik me .NET framework moet updaten
(enne, update je reader is!)
haha denk dat ik al weet, je wilt de update feature testen? ffkes een paar dagen geduld schat ik zo in.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 174216 op 08-12-2006 11:13 ]
Nee er zit nog geen support in voor IE7, omdat ik deze zelf nog niet geinstalleerd heb. Misschien komt dat bij een volgende versie.En die kleuren daar heb ik ook aan gedacht. Dit zal waarschijnlijk in de volgende versie aangepast worden. Net als de updates, die zullen dan automatisch gedownload worden en de app gesloten worden en setup gerunt worden.pietje63 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:25:
[...]
Momenteel opent hij na een click bij mij een nieuwe instantie van ie (7) is er een mogelijkheid om hier een nieuw tabblad van te maken?
Daarnaast nog een mogelijkheid om de positie van het schermpje te bepalen. links of rechts.
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 174216 op 08-12-2006 11:13 ]
Flauw: Je had volgens je screenshot je Reader niet up to date..Anoniem: 174216 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:06:
[...]
Wat bedoel je met (enn, update je reader is!)
haha denk dat ik al weet, je wilt de update feature testen? ffkes een paar dagen geduld schat ik zo in.
Kan je dat niet zelf instellen? Ik gebruik zelf (natuurlijk) FF2 en daar heb je die instelling wel.pietje63 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:25:
Ik wil eigenlijk weten of de feeds ook geopend kunnen worden in FF, of dat dit standaard in IE gebeurd?
Read the code, write the code, be the code!
Gewoon de keuze aanbieden voor volledig automatisch of semi-automatisch.Alex) schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:40:
Helemaal automatisch updaten zou ik niet doen aangezien je users daar niet altijd van gediend zijn...
HIj laat onder instellingen zien welke default browser je hebt. Als dat firefox is pakt hij die, ie dan ie, de rest heb ikniet getest denk wel dat dat werkt.wackmaniac schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:51:
[...]
Kan je dat niet zelf instellen? Ik gebruik zelf (natuurlijk) FF2 en daar heb je die instelling wel.
Ik wil eigenlijk weten of de feeds ook geopend kunnen worden in FF, of dat dit standaard in IE gebeurd?
Heb je toevallig ook ergens screenshotjes staan? Kon niks vinden op je site..EfBe schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:38:
Ik heb net mn Customer support system / forum system 'HnD' online gezet (open source (GPL), .net 2.0, asp.net 2.0): http://www.llblgen.com/hnd
Het is het forum/customer support systeem wat we zelf ook gebruiken en ach, alles voor jezelf houden is ook niet alles. Enjoy.
Voor het forum in actie ga je naar:Occy74 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 16:28:
[...]
Heb je toevallig ook ergens screenshotjes staan? Kon niks vinden op je site..
http://www.llblgen.com/hnd/forums/
of
http://www.llblgen.com/tinyforum
Ik heb geen screens van de admin forms voor je op dit moment.
Of niet. Sommige users willen niet dat hun software zich automatisch update, ook al is dat vaak beter.pjvandesande schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:01:
[...]
Gewoon de keuze aanbieden voor volledig automatisch of semi-automatisch.
musikCube is echt vet relaxed, ik gebruik het al een hele tijd.Eusebius schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:44:
Nu kwam ik vandaag dit tegen: http://www.musikcube.com/ Is dit niet wat? (linux editie is onderweg volgens Faq)
Rustacean
Ik hoopte dat het de sony mp3 players ook zou ondersteunen zodat ik dat rampegeval 'sonicstage' kan wegdonderen maar dat is niet het geval helaas... Ook gebruikt het Bass als playerlib, en die heeft nogal last van tikken die ik bij winamp nooit hoor. Heeft bass al een hele tijd overigens, jaren geleden gebruikte ik bass in demos maar ook daar had je vaak tikken in de mp3 playback. Blijf toch maar bij winamp, maar bedankt voor de tip!Manuzhai schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:23:
[...]
musikCube is echt vet relaxed, ik gebruik het al een hele tijd.Wil eigenlijk gaan kijken of ik er een iPod-plugin voor kan schrijven.
Anoniem: 124228
Het programma is hoofdzakelijk in VB 6 geschreven. Het gedeelte om de posities van de planeten te berekenen in C++. Wellicht was het beter geweest dit ook in VB 6 te doen, maar omdat ik een cursus C++ had gedaan wou ik het geleerde in de praktijk brengen
Omdat ik me vol op .NET (C#) aan het richten ben, staan de ontwikkelingen op het moment een beetje stil. Laatst heb ik trouwens nog wel een update (1.4) online gezet. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden:
http://home.planet.nl/~romme102/
Mensen, er is een update uitgebracht en wel de versie 1.6.0.0. In deze versie is het mogelijk om de kleuren van het nieuws schermpje aan te passen, is de positie op het scherm te wijzigen en is de automatische update verbeterd. Deze download nu zelf de update en voert deze uit. De setup is ook totaal veranderd. Deze laat nu je resources (de websites met xml feeds) staan zodat de volgende keer niet alle feeds opnieuw hoeft toe te voegen.Anoniem: 174216 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:55:
Mensen,
RssReader
version 1.5.8.0
Na lange tijd stil gezeten te hebben heb ik mijn programma opnieuw opgebouwd i.v.m. verkeerde opbouw van de vorige versie http://gathering.tweakers...message/26352874#26352874. In die versie was het niet mogelijk om feeds op te halen van meerdere site. Daarom ben ik op nieuwe begonnen en heb het aardig uitgebreid.
Tijdens het opstarten van het programma wordt er gekeken of er een update voor het programma aanwezig. En je kunt er voor kiezen om deze te downloaden. Door te dubbel klikken op het icon in de systray worden alle feeds opnieuw opgehaald.
Ten eerste is de trayicon scherp gemaakt zodat deze mooier lijkt.
[afbeelding]
Dan is het menu anders opbouwd.
[afbeelding]
Onder instellingen zitten de volgende optie.
1. Feeds.
[afbeelding]
2. Programma instellingen
[afbeelding]
3. Filter
[afbeelding]
4. Log
[afbeelding]
5. Help (hier een mogelijkheid voor updates).
[afbeelding]
Updates worden aangekondigd.
[afbeelding]
Het berichten venster.
[afbeelding]
Hier is het programma te downloaden. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen en als er
op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
http://www.lucasheezen.nl...ile=RssReader.1.5.8.0.zip
download
Versie 1.6.1.0. is nu ook beschikbaar. Deze heeft nu een totaal vernieuwe updater. Deze maakt voordat de update gedwonload wordt een backup van je instellingen en van je feeds. Zodra je de applicatie weer opstart worden deze instellingen weer terug gezet.
RssReader 1.6.1.0
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 174216 op 18-12-2006 21:21 ]
Hoezo? Je kunt bij instellingen gewoon zeggen dat hij geen melding moet geven bij het opstarten. Enn als er een update is moet je altijd akkoord geven voordat de update gedownload wordt.Alex) schreef op maandag 11 december 2006 @ 14:26:
En is dat automatisch updaten uit te schakelen?

Het doet eigenlijk hetzelfde als de Coherence feature van Parallels, alleen dan voor VMWare en Virtual PC: vensters van een virtuele machine draaien alsof het normale programma's op de host zijn... Op de screenshot zie je bijvoorbeeld IE7 (die draait op mn host), en IE6 (die loopt op een virtuele machine). (de bovenste taakbalk is van de virtuele pc). Ik vind het erg onhandig om telkens een complete virtuele desktop te hebben, vandaar
Zet er ook aan te denken om een Linux-versie te maken, maar het uitzoeken van de nodige equivalente API-calls is wel even werk ben ik bang..
[ Voor 10% gewijzigd door user109731 op 12-12-2006 22:47 ]
Sure. 1 voor de host, en 1 voor de gast-pc. Op de client moeten ook programma's gestart kunnen worden toch?Alex) schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:32:
Hmm, je krijgt 2x een taakbalk? Is dat de bedoeling?
Hier dus een screenshot van Parallels. Mijn programma doet ongeveer hetzelfde, alleen dan voor windows
[ Voor 22% gewijzigd door user109731 op 12-12-2006 22:55 ]
Mja, maar je wilt ook kunnen zien welke vensters er op de virtuele pc open staan bijvoorbeeld, zodat je kunt wisselen. Ik kan misschien wel kijken of ik alle virtuele windows ook in de host-taakbalk kan krijgen, maar dan is het verschil tussen host/gast weer minder duidelijk... LastigAlex) schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:54:
Mm, ik weet niet precies hoe je het hebt aangepakt, maar het mooiste zou zijn als je gewoon met een trayicon ofzo een app kunt starten, zodat die tweede taakbalk niet nodig is.
Feature Request:Anoniem: 174216 schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:16:
[...]
Versie 1.6.1.0. is nu ook beschikbaar. Deze heeft nu een totaal vernieuwe updater. Deze maakt voordat de update gedwonload wordt een backup van je instellingen en van je feeds. Zodra je de applicatie weer opstart worden deze instellingen weer terug gezet.
RssReader 1.6.1.0
Maak een GUI met een overzicht van de nieuwste feeds bij een dubbelklik, ipv dat alle schermpjes nog een keer omhoog komen. Als ik er dan één gemist heb kan ik zo direct alsnog naar het bericht gaat.
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Anoniem: 160183
Handig programma. Wat zijn de system requirements om het de gebruiken? Waar is het in gebouwd?Grote prutser schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:18:
Mijn nieuwste programma:
[afbeelding]
Het doet eigenlijk hetzelfde als de Coherence feature van Parallels, alleen dan voor VMWare en Virtual PC: vensters van een virtuele machine draaien alsof het normale programma's op de host zijn... Op de screenshot zie je bijvoorbeeld IE7 (die draait op mn host), en IE6 (die loopt op een virtuele machine). (de bovenste taakbalk is van de virtuele pc). Ik vind het erg onhandig om telkens een complete virtuele desktop te hebben, vandaar
Zet er ook aan te denken om een Linux-versie te maken, maar het uitzoeken van de nodige equivalente API-calls is wel even werk ben ik bang..
Oke. Wat je dus zou willen is bij een dubbel klik dat hij een scherm toont met alle feeds zodat je een duidelijk overzicht hebt?riezebosch schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:30:
[...]
Feature Request:
Maak een GUI met een overzicht van de nieuwste feeds bij een dubbelklik, ipv dat alle schermpjes nog een keer omhoog komen. Als ik er dan één gemist heb kan ik zo direct alsnog naar het bericht gaat.
Denk dat dat wel moet gaan lukken. Ik ga daar aan werken. Bedankt voor je input, waardeer dat zeer.
Ben eigenlijk op zoek naar een simpel rekenmachientje met broncode om hierop verder te bouwen...
Er lijken me voldoende voorbeelden te googlen?Kingskawn schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:18:
Ja sorry :-)
Ben eigenlijk op zoek naar een simpel rekenmachientje met broncode om hierop verder te bouwen...
Daarnaast is dit geen request-topic zoals je in de topicwaarschuwing kunt lezen in dikke letters
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Meeste programma'tjes zijn van die simpele "in een uur gemaakt" programma's, maar ze lijken mij wel het delen met de wereld waard
ABC Programma
Heb ik gemaakt om de ABC formule voor mij uit te rekenen, omdat ik nogal veel van die sommen kreeg leek het mij wel handig om er iets voor te maken.
Download
Watt, Volt, Ampere
Met dit programma kun je het een van de drie berekenen als je de andere niet weet. Wel eens handig als je nog op school zit of je vaak met deze dingen zit.
Download
Weerstand
Zelfde als Watt, Volt Ampere, maar dan voor de weerstand.
Download
Adressen Programma Pro
Dit programma heb ik al eens vaker gepost dacht ik, maar deze keer heb ik het hele programma herschreven en het is mijn eerste kennismaking met SQL (Mysql). Het is geschreven in VB6 en gebruikt een client programma en en klein server programma'tje.
Het programma maakt gebruik van myodbc om met de database te babbelen. Het is mijn eerste program met SQL dus de queries zijn nog niet zo heel erg moeilijk. Ik heb het program zo simpel en kaal mogelijk geschreven.
Verder kan het adressen exporteren naar rtf, txt , html. Verder kan het ook nog afdrukken en het heeft een groepen systeem om adressen te kunnen groeperen.
Screens
Download Client programma
Download Server programma (het server programma is er eigenlijk om het .sql bestand op een gebruiks vriendelijke manier in de database te laden, dus als tweaker heb je dit program eigenlijk niet nodig
Deze setups missen de help files, en de source van het program die moet ik nog commenten en opschonen ( het zit onder de GPL, door de myodbc connecter)
Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken
Al deze programma's zijn geschreven in VB6
Ik heb nog een hoop zut geschreven, maar dat is het moemen niet waard, wil je het toch zien, zie de link in mijn signature
[ Voor 0% gewijzigd door Basti504 op 06-01-2007 14:43 . Reden: update ]
...
tijdje geleden alweer, hoe gaat het met de ontwikkeling van je windows setup progje, alex? of doe je daar niets meer mee?
ik blijf het een mooi idee vinden
Staan zeer leuke dingen tussen!
Doe zo verder zou ik zeggen
Mensen,riezebosch schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:30:
[...]
Feature Request:
Er heeft weer een update plaats gevonden aan RssReader. De huidige versie is 1.6.3.0.
De veranderingen ten opzichten van 1.6.1.0 zijn:
1. Dubbel klik op NotifyIcon zorgt ervoor dat de instellingen geopend worden met de tab 'geschiendenis' geactiveerd.
2. Een bug is opgelost in het updaten. Nu wordt er wanneer er een update gevonden is de notify icon gedisposed en word de applicatie afgesloten.
Te downloaden via http://www.lucasheezen.nl/download.php?file=Setup.1.6.3.0.exe
Mochten er nog verzoekjes komen dan hoor ik het graag.
Hij ziet er erg netjes uit. Enige opmerking die ik heb is dat je Retreive functie erg omslachtig is
Maar, complimenten, ziet er erg netjes uit verder.
Paar verbeteringen:
- Eigen application icon ipv het standaard .NET icoontje
- Nu wel werkende ondersteuning voor application/xhtml+xml, in de vorige versie deed het vinkje simpelweg niks.
- Settings worden nu als je het programma de eerste keer start naar je application data folder verplaatst, dat is wat netter en wat meer Vista compatibel.
- Werkende proxy-ondersteuning. In ieder geval voor proxies waarbij je je niet hoeft te authenticeren, dat heb ik namelijk nog niet kunnen testen.

En een download linkje.
[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 05-01-2007 20:32 ]
Ik zie toch nog het standaard .NET icoontje bovenaan je form
[edit]
En nog een kleine update, er zit nu bij de settings een knop om je bestand met instellingen te backuppen, en in plaats van een kopie van settings.xml te maken als je 'm de eerste keer start verplaatst hij nu heel het bestand. Dat voorkomt dat mensen hun lege settings.xml backuppen uit de applicatiefolder ipv die uit *\application data\
[ Voor 118% gewijzigd door AtleX op 06-01-2007 13:45 ]
Mag ik niet kiezen waar ik 'm wil installeren?Anoniem: 174216 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:47:
[...]
Mensen,
Er heeft weer een update plaats gevonden aan RssReader. De huidige versie is 1.6.3.0.
De veranderingen ten opzichten van 1.6.1.0 zijn:
1. Dubbel klik op NotifyIcon zorgt ervoor dat de instellingen geopend worden met de tab 'geschiendenis' geactiveerd.
2. Een bug is opgelost in het updaten. Nu wordt er wanneer er een update gevonden is de notify icon gedisposed en word de applicatie afgesloten.
Te downloaden via http://www.lucasheezen.nl/download.php?file=Setup.1.6.3.0.exe
Mochten er nog verzoekjes komen dan hoor ik het graag.

Anoniem: 201130
Ontzettend irritant ja en ook irritant dat ie maar gewoon overal de shortcuts neer gooit...Mafkees schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:48:
[...]
Mag ik niet kiezen waar ik 'm wil installeren?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen bedoeld om zelfgemaakte tools te showen en te bespreken. Net als in de rest van Programming is het hier dus ook niet toegestaan om 'even te vragen of iemand iets kan maken'. Dit is een forum over zelf programmeren, geen McDonalds afhaalbalie voor lappen code of software.