Ha, inderdaad volledig subjectief en uitsluitend mijn persoonlijke mening, maar ik vind Remi Malek echt een verschrikkelijk slechte acteur. Ja, ook in die Queen film.AcidBurn schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:37:
@migchiell Smaak blijft volledig subjectief, maar zeggen dat Rami Malek niet kan acteren is jouw mening en zeker geen feit. Ten eerste speelde hij ijzersterk in de serie Mr Robot. Daarnaast heeft hij een Oscar gewonnen voor zijn rol als Freddy Mercury in Bohemian Rhapsody, wat hij inderdaad erg goed deed. Het grootste probleem aan Rami is imo dat hij best monotoom praat, waardoor het al snel erg eentonig wordt. Dat kwam in Mr Robot erg goed van pas ivm de vage en depressieve setting van de serie, waar dat prima bij paste. Maar bij het merendeel van zijn rollen werkt het niet echt mee.
Wat ik absoluut wel met je eens ben, is dat het verschil in niveau tussen Crowe en Malek echt absurd groot is.
Als Russell de rol de moeite waard vind, dan verdwijnt hij er echt in. Rami heeft hetzelfde probleem als bijvoorbeeld Tom Cruise: In de meeste rollen die ze spelen, blijf je de acteur zien en niet het personage.
Die ik trouwens ook verschrikkelijk slecht vond, buiten een aardige reconstructie van het optreden op Live Aid.
Weet je wat ik ook verschrikkelijk slecht vond? Amsterdamned II. Maar daar zal ik morgen wat meer over vertellen 🙂