Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 28] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 286 287 Laatste
Acties:

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:16
AcidBurn schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 17:37:
@migchiell Smaak blijft volledig subjectief, maar zeggen dat Rami Malek niet kan acteren is jouw mening en zeker geen feit. Ten eerste speelde hij ijzersterk in de serie Mr Robot. Daarnaast heeft hij een Oscar gewonnen voor zijn rol als Freddy Mercury in Bohemian Rhapsody, wat hij inderdaad erg goed deed. Het grootste probleem aan Rami is imo dat hij best monotoom praat, waardoor het al snel erg eentonig wordt. Dat kwam in Mr Robot erg goed van pas ivm de vage en depressieve setting van de serie, waar dat prima bij paste. Maar bij het merendeel van zijn rollen werkt het niet echt mee.
Wat ik absoluut wel met je eens ben, is dat het verschil in niveau tussen Crowe en Malek echt absurd groot is.
Als Russell de rol de moeite waard vind, dan verdwijnt hij er echt in. Rami heeft hetzelfde probleem als bijvoorbeeld Tom Cruise: In de meeste rollen die ze spelen, blijf je de acteur zien en niet het personage.
Ha, inderdaad volledig subjectief en uitsluitend mijn persoonlijke mening, maar ik vind Remi Malek echt een verschrikkelijk slechte acteur. Ja, ook in die Queen film.

Die ik trouwens ook verschrikkelijk slecht vond, buiten een aardige reconstructie van het optreden op Live Aid.

Weet je wat ik ook verschrikkelijk slecht vond? Amsterdamned II. Maar daar zal ik morgen wat meer over vertellen 🙂

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:10
Bij de Queen film ben ik in de bioscoop weggelopen.
spoiler:
Net daarvoor gegeten en een eind moeten lopen en we waren nog net op tijd voor de voorstelling en zaten helemaal vooraan in de hoek tegen het doek geplakt en ik moest dus naar de plee. Daarna wel afgekeken verder, maar vond er niet zo veel aan.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Pagina: 1 ... 286 287 Laatste

Let op:
Gebruik bij het schrijven van een review de nieuwe UBB-generator (zoeken op basis van IMDB-nummer) van Webgnome, zo blijft het topic netjes en overzichtelijk.
Dit topic is voor het delen van (grotendeels) spoilerloze recensies. Een post met enkele regeltjes tussen spoiler tags is acceptabel. Een post die voor de helft (of meer) "zwart" is, niet. Alles ertussen is een grijs gebied dat men het liefst vermijdt dus hou "enkele regeltjes in spoilertags" als sociaal maximum aan. Als je in-depth over een film wil discussiëren waarbij spoilers onvermijdelijk zijn, open dan een apart topic specifiek voor die film.